философия РhD докторы
Білім беру бағдарламасының мақсаты: жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми сала жүйесі үшін жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады. Білім беру бағдарламасының миссиясы заманауи білім беру талаптарына жауап беретін педагогикалық өлшеулер саласындағы іргелі білімі бар PhD докторларын кең ғылыми, білім беру және әдістемелік дайындау болып табылады.
Педагогикалық өлшемдер
8D01102
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
М(Д)ҒЗЖ
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді басылымдардың тізімімен танысу. Зерттеу мәселесін, өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын, оларды тиімді шешудің заманауи әдістерін қолдана отырып, олардың нәтижелерін қазақстандық ғылыми қауымдастыққа ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру сапасын бағалаудағы педагогикалық өлшеулердің рөлі: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу. Қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары. Білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің концептуалды-әдіснамалық негіздемесі мәселелері. Оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің және олардың нәтижелерін қолданудың әдіснамалық тәсілдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; ғылыми семинарда докторант мектепте тарихты оқытудың жаңартылған мазмұнын талдау және қолдану арқылы зерттеу тақырыбы бойынша аралық нәтижелерді ұсынуы керек. заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
13
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
7
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
5
ҒЗЖ қорғау
12
Докторлық диссертация
Диссертацияның рәсемдеуі - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Кәсіби білімдерін жүйелеу, кеңейту және бекіту, өз бетінше ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен тәжірибелерді жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
5
Педагогикалық практика
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми мақаланы шет елдердің халықаралық конференцияларында жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беруді цифрландыру жағдайында педагогикалық өлшеу технологияларын қолдану
Мазмұны: Сандық білім беру ортасы білім беру процесінің әртүрлі тапсырмаларына арналған ақпараттық жүйелердің ашық жиынтығы ретінде. Оқу ортасын цифрландыру жағдайында өлшеулер мен даму процестері мен нәтижелерін бағалаудың перспективалық бағыттары.
Құзіреттіліктер: білім беруді цифрландыру тенденциясын ескере отырып, өзіндік педагогикалық өлшеулер технологиялары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытудың жай-күйін, нәтижелерін зерттеу деректерін өңдеу үшін информатика әдістері мен құралдарын қолдану. Оқыту нәтижелерінің жай-күйі мониторингі деректерін өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқыту мақсаттарын, нәтижелерін сипаттауды формализациялау және технологияландыру. Компьютерлік моделдеу нақты құбылыстардың, жүйелердің және олардың қасиеттерінің дамуын болжау үшін қолданылатын заманауи ақпараттық технология ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық жобалаудың әдіснамалық тәсілдері. Педагогикадағы жобалау қызметінің жалпылама схемасы. Педагогикалық жобалаудың нысандары, принциптері, кезеңдері мен формалары. Білім берудегі бақылау-өлшеу материалдары мен құралдарын жобалау технологиясы. Нәтижелердің сандық және сапалы бағалауының, сенімділігі мен объективтілігінің эталондық квалиметриялық рәсімдерінің құралдарымен қамтамасыз ету.