бизнес және басқару магистрі
ББ мақсаты бәсекелестік білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес маркетинг саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Маркетинг (Бейінді)
7M04114
Сорбонна-Қазақстан институты
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бизнестің маркетингтік бағдарын түсіну.<br/> Мазмұны: жаңа экономиканың тренды және маркетинг-менеджмент. Бизнес ортаның өзгеруі. Жаңа маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Құнды ұсыныс.Клиентке бағдарлау. Маркетингтегі сандық технологиялар.<br/> Құзыреттіліктер: компанияның қызметіне факторлардың әсерін талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингке стратегиялық көзқарасты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Маркетинг және бәсекелестік. Бәсекелестік нарықтық тепе-теңдік құралы ретінде. Кәсіпорынның маркетингтік стратегияларының түрлері. Шабуылдаушы стратегиялардың түрлері. Ізбасарлардың стратегиясы. Маркетингтік қызметті стратегиялық талдау және бақылау<br/> Құзыреттіліктер: кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін талдау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның даму мақсаттарына жету үшін тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту.<br/> Мазмұны: бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелердің негізгі сұрақтары қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарастыру әдіснамасының негізі, барлық менеджменттің негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті.
9
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру.
Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу
Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетинг қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: интерактивті маркетингтің мәні.Маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Коммуникация стратегияларының түрлері.
Құзыреттіліктер: компанияның тауарлары мен қызметтеріне тұтынушыларды қалыптастыру және ұстап қалу үшін маркетинг құралдарын таңдау
ҒЗЖ қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
М(Д)ҒЗЖ
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік технологияларды пайдалану бойынша білім мен дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: нарықты талдау, талдау объектілері. Нарықты сегменттеу. Нарықты жайғастыру. Тауарлардың өмірлік циклі. Ассортиментті басқару. Өнімді жылжыту.
Құзыреттіліктер: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпаратты талдау әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қызмет көрсету саласында маркетингтің мазмұны мен бағыты туралы кешенді түсінік беру.
Мазмұны: қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер маркетингінің кешені. Маркетингтік коммуникациялар. Клиенттік адалдық. Қызмет тұтынушыларының мінез-құлқы. Қызмет сапасы.
Құзыреттіліктер: Қызмет тұтынушыларының адалдығын арттыру стратегиясын таңда
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік саласындағы маркетингтің рөлі мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: шағын кәсіпорындар маркетингінің негізгі құралдары. Мақсатты нарық. Тиімді маркетинг жоспары. Брендтің құндылығы. Әлеуметтік желілердегі Маркетинг. Контент-маркетинг.
Құзыреттіліктер: маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу.