бизнес және басқару магистрі
ББ мақсаты бәсекелестік білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес маркетинг саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Маркетинг (Бейінді)
7M04114
Сорбонна-Қазақстан институты
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетинг-менеджмент" маркетингтік қызмет пен бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар маркетингтің заманауи тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқы және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар туралы түсініктерді тереңдетеді. Маркетинг саласында табысты басқару мансабын құру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады.<br/> Магистранттар үшін "Маркетинг-менеджмент" курсын оқу кезінде студенттерді білім беру процесіне белсенді тартуға және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетинг стратегиясы" курсы маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру саласында құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар стратегияларды құру кезеңдерін зерттейді, өнімнің өмірлік циклін талдайды, сонымен қатар индустриялық ерекшеліктер мен нарық түрлерін (B2B/B2C) қарастырады. Компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін стратегиялық маркетингтің заманауи модельдері мен құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның даму мақсаттарына жету үшін тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту.<br/> Мазмұны: бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелердің негізгі сұрақтары қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарастыру әдіснамасының негізі, барлық менеджменттің негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті.
9
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру.
Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу
Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Интерактивтілік маркетинг" курсы ғылыми тұжырымдамаларға негізделген маркетингтегі стратегиялық шешімдерді зерделеуге бағытталған. Стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі іс-шараларды жобалау және осы іс-әрекеттердің компания құнына әсерін бағалау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Курс компанияның бәсекелестік артықшылығының негізгі элементі ретінде клиентке бағдарлану түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Сервис индустриясындағы маркетинг стратегиясы" пәні қызметтерді ілгерілетудің стратегиялық тәсілдерін әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Курс қызметтер нарығының ерекшеліктерін талдауды, тұтынушылардың мінез-құлқын, сегменттеуді, позициялауды және бәсекелестік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Сервистік маркетингтегі инновациялық әдістер мен цифрлық технологияларға ерекше назар аударылады. магистранттар қызмет көрсету сапасын жақсарту және клиенттердің адалдығын қалыптастыру құралдарын зерттейді, бұл нарықта қызметтерді табысты жылжытуға ықпал етеді.
ҒЗЖ қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетингтік технологиялар" курсы маркетингтік стратегияларды талдаудың, жоспарлаудың және іске асырудың заманауи әдістерін игеруге бағытталған. Магистранттар цифрлық маркетингті, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуді, нарықты сегменттеуді, бәсекелестік талдауды және тауарлар мен қызметтерді жылжытудағы инновациялық тәсілдерді зерттейді. Курстың практикалық бағыты брендті тиімді басқаруға және кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін заманауи ақпараттық технологияларды, аналитикалық құралдарды және шығармашылық шешімдерді пайдалана отырып, кешенді маркетингтік науқандарды әзірлеу дағдыларын қамтамасыз етеді. Курс стратегиялық ойлауды, аналитикалық қабілеттерді және маркетингтік мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуды ынталандырады, бұл түлектердің біліктілігін арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шағын бизнес маркетингі курсы шағын бизнес үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асырудың ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Магистранттар клиенттерді тарту және ұстап қалу әдістерін, маркетингтік құралдарды шектеулі ресурстарға бейімдеуді, сондай-ақ шағын бизнестің сәтті жағдайларын талдауды үйренуге мүмкіндік алады. Маркетингтік күш-жігерді оңтайландыру үшін сандық жарнамалық арналарға және аналитикалық деректерді пайдалануға баса назар аударылады. Курс шағын бизнес жағдайында өнімдер мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.