экономика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты бәсекелестік білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес маркетинг саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Маркетинг
7M04106
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бизнестің маркетингтік бағдарын түсіну.<br/> Мазмұны: жаңа экономиканың тренды және маркетинг-менеджмент. Бизнес ортаның өзгеруі. Жаңа маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Құнды ұсыныс.Клиентке бағдарлау. Маркетингтегі сандық технологиялар.<br/> Құзыреттіліктер: компанияның қызметіне факторлардың әсерін талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік зерттеулер жүйесін ұйымдастыру білімдерімен қаруландыру<br/> Мазмұны: маркетингтік зерттеулердің мәні мен мазмұны. Маркетингтік ақпаратты жинау және талдау әдістері. Маркетингтік зерттеулер процестеріне заманауи технологиялардың әсері. Деректерді талдау.<br/> Құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингке стратегиялық көзқарасты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Маркетинг және бәсекелестік. Бәсекелестік нарықтық тепе-теңдік құралы ретінде. Кәсіпорынның маркетингтік стратегияларының түрлері. Шабуылдаушы стратегиялардың түрлері. Ізбасарлардың стратегиясы. Маркетингтік қызметті стратегиялық талдау және бақылау<br/> Құзыреттіліктер: кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін талдау
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру.
Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу
Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жарнамалық қызметтер нарығының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру.
Мазмұны: жарнама нарығының құрылымы мен қатысушылары. Жарнамалық хабарламалардың мақсатты аудиториялары. Жарнама орналастырудың жаңа технологиялары. Жарнаманың креативті мүмкіндіктері. Интернеттегі жарнама.
Құзіреттілік: жарнама нарығының даму факторларын талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: инновациялық маркетинг туралы жүйелі интеграцияланған түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Маркетингтік инновациялардың даму мәні мен ерекшеліктері.Инновациялық маркетинг кешені.Жаңа өнімге арналған инновациялық маркетингтік шешімдер. Өнімді саралаудың инновациялық тұжырымдамасы. Брендті инновациялық басқару. Маркетингтік инновациялық шешімдердің тиімділігін экономикалық бағалау Қалыптастырылатын құзыреттер: мақсаттар қою және маркетингтік инновациялық бағдарламаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік инновация: мәні мен функциялары. Әлеуметтік-экономикалық дамудағы инновациялардың рөлі, экономиканың технологиялық құрылымдары. Маркетингті маркетинг объектісі ретінде қалыптастыру. Кәсіпорындардың инновациялық өнімдері мен жобаларын дамыту. Нарықтық инновацияның сипаттамасы. Кәсіпорындағы инновациялық маркетингтік құралдар. Кәсіпорындағы инновациялық менеджмент. Жаңа нарықтарға шығу стратегиясы. Инновациялық стратегияларды таңдау және енгізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетинг қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: интерактивті маркетингтің мәні.Маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Коммуникация стратегияларының түрлері.
Құзыреттіліктер: компанияның тауарлары мен қызметтеріне тұтынушыларды қалыптастыру және ұстап қалу үшін маркетинг құралдарын таңдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік коммуникация саласында білім кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: маркетингтік коммуникацияны ұйымдастыру. Маркетингтік коммуникация кешенін басқарудың заманауи тәсілдері. Маркетингтік коммуникация стратегиясы. Маркетингтік коммуникацияларды дамытудағы негізгі трендтер.
Құзыреттіліктер: маркетингтік коммуникация құралдарын таңдау негіздемесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік технологияларды пайдалану бойынша білім мен дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: нарықты талдау, талдау объектілері. Нарықты сегменттеу. Нарықты жайғастыру. Тауарлардың өмірлік циклі. Ассортиментті басқару. Өнімді жылжыту.
Құзыреттіліктер: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпаратты талдау әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік саласындағы маркетингтің рөлі мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: шағын кәсіпорындар маркетингінің негізгі құралдары. Мақсатты нарық. Тиімді маркетинг жоспары. Брендтің құндылығы. Әлеуметтік желілердегі Маркетинг. Контент-маркетинг.
Құзыреттіліктер: маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауда маркаларының мәні мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: сауда маркаларының мәні мен рөлі. Сауда маркаларының дамуын талдау. Сауда маркаларын бағалау тәсілдері. Сауда маркаларының құндылығын арттыруды басқару. Сауда маркаларын жылжыту стратегиясы.
Құзыреттіліктер: нарықтағы сауда маркасының жағдайын талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қызмет көрсету саласында маркетингтің мазмұны мен бағыты туралы кешенді түсінік беру.
Мазмұны: қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер маркетингінің кешені. Маркетингтік коммуникациялар. Клиенттік адалдық. Қызмет тұтынушыларының мінез-құлқы. Қызмет сапасы.
Құзыреттіліктер: Қызмет тұтынушыларының адалдығын арттыру стратегиясын таңда
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтынушылардың мінез-құлқын өзгерту бағыттары туралы кешенді түсінік беру.
Мазмұны: тұтынушылардың мінез-құлқы және маркетинг. Тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы әсер ету факторлары. Тұтынушылардың тұтынуындағы мәдени вариациялар. Тұтынушылардың мінез-құлқының ішкі факторлары тұтынушылардың мінез-құлқы: ұйымдар және қоғам.
Құзыреттіліктер: тұтынушылық мінез-құлық типтеріне талдау жүргізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік саласындағы маркетингтің рөлі мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: шағын кәсіпорындар маркетингінің негізгі құралдары. Мақсатты нарық. Тиімді маркетинг жоспары. Брендтің құндылығы. Әлеуметтік желілердегі Маркетинг. Контент-маркетинг.
Құзыреттіліктер: маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу