экономика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты бәсекелестік білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес маркетинг саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Маркетинг
7M04106
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетинг-менеджмент" маркетингтік қызмет пен бизнес-процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар маркетингтің заманауи тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқы және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар туралы түсініктерді тереңдетеді. Маркетинг саласында табысты басқару мансабын құру үшін қажетті практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады.<br/> Магистранттар үшін "Маркетинг-менеджмент" курсын оқу кезінде студенттерді білім беру процесіне белсенді тартуға және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру" курсы маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар деректерді жинау және талдау әдістерін, соның ішінде сапалық және сандық тәсілдерді, сондай-ақ ақпаратты өңдеудің заманауи құралдарын игеруді зерттейді. Зерттеу жобаларын әзірлеуге, нәтижелерді түсіндіруге және оларды негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін қолдануға ерекше назар аударылады. Курс сыни ойлау дағдыларын дамытуға және аналитикалық есептерді дайындауға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетинг стратегиясы" курсы маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру саласында құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар стратегияларды құру кезеңдерін зерттейді, өнімнің өмірлік циклін талдайды, сонымен қатар индустриялық ерекшеліктер мен нарық түрлерін (B2B/B2C) қарастырады. Компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін стратегиялық маркетингтің заманауи модельдері мен құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері " курсы тұтынушылардың таңдауы мен сатып алу шешімдеріне әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Курсты зерделеу кезінде ішкі (мотивация, қабылдау, жеке қасиеттер) және сыртқы (мәдениет, әлеуметтік топтар, отбасылық әсерлер) мінез-құлық детерминанттары бойынша зерттеулер жүргізіледі. Шешім қабылдау процестерін, мінез-құлық үлгілерін талдауға және оларды маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолдануға ерекше назар аударылады. Курс тұтынушылардың қалауын болжау және маркетингтік шешімдерді нарық динамикасына бейімдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бренд-менеджмент" курсы қазіргі нарық жағдайында брендтерді құру, дамыту және басқару стратегияларын зерттеуге бағытталған. Нарықты талдау, өсу көздерін анықтау, жаңа өнімдерді шығару және бизнес міндеттеріне сәйкес келетін және нарықтың тез өзгеретін жағдайларына бейімделетін бренд стратегияларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Бренд стратегияларын сәтті жүзеге асыру үшін заманауи құралдар мен модельдерді қолдануға, сондай-ақ цифрлық брендинг пен корпоративтік брендтерді басқаруды зерттеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру.
Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу
Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жарнамалық қызметтер нарығының теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру.
Мазмұны: жарнама нарығының құрылымы мен қатысушылары. Жарнамалық хабарламалардың мақсатты аудиториялары. Жарнама орналастырудың жаңа технологиялары. Жарнаманың креативті мүмкіндіктері. Интернеттегі жарнама.
Құзіреттілік: жарнама нарығының даму факторларын талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жарнамалық менеджмент" пәні жарнамалық қызметті басқару саласында өзекті білім мен дағдыларды меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. Курс жарнамалық науқандарды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау әдістерін зерттеуді, шығармашылық жарнамалық хабарламаларды әзірлеуді және олардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Заманауи цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді жарнама процесіне біріктіруге ерекше назар аударылады, бұл түлектерге динамикалық өзгеретін медиа ортаға және нарық қажеттіліктеріне сәтті бейімделуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
" Жаһандық маркетинг стратегиялары " курсы халықаралық нарықтарда маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды зерттеуге бағытталған. Магистранттар жаһандық нарықтық үрдістерді талдайды, өнімдер мен қызметтердің әртүрлі мәдени және экономикалық жағдайларға бейімделуін зерттейді, сондай-ақ жаңа халықаралық нарықтарға шығу әдістерін меңгереді. Брендті жаһандық деңгейде басқаруға және халықаралық аренада алға жылжу үшін цифрлық технологияларды пайдалануға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Инновациялық маркетинг" курсы инновациялық өнімдер мен технологияларды ілгерілету стратегияларын терең зерттеуге бағытталған. Магистранттар мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін ескере отырып, жоғары технологиялық тауарлар мен қызметтерді әзірлеу және нарыққа шығару әдістерін қарастырады. Курс инновациялар нарығын талдауды, өнімнің өмірлік циклін басқаруды және инновацияларды тиімді жылжыту үшін цифрлық маркетинг құралдарын пайдалануды қамтиды. Инновациялық компаниялар үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеудің практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Интерактивтілік маркетинг" курсы ғылыми тұжырымдамаларға негізделген маркетингтегі стратегиялық шешімдерді зерделеуге бағытталған. Стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі іс-шараларды жобалау және осы іс-әрекеттердің компания құнына әсерін бағалау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Курс компанияның бәсекелестік артықшылығының негізгі элементі ретінде клиентке бағдарлану түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Сервис индустриясындағы маркетинг стратегиясы" пәні қызметтерді ілгерілетудің стратегиялық тәсілдерін әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Курс қызметтер нарығының ерекшеліктерін талдауды, тұтынушылардың мінез-құлқын, сегменттеуді, позициялауды және бәсекелестік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Сервистік маркетингтегі инновациялық әдістер мен цифрлық технологияларға ерекше назар аударылады. магистранттар қызмет көрсету сапасын жақсарту және клиенттердің адалдығын қалыптастыру құралдарын зерттейді, бұл нарықта қызметтерді табысты жылжытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ұйымдардың маркетингтік қызметін тиімді басқарудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді, маркетингтік бағдарламаларды жоспарлауды, іске асыруды және бақылауды, нарықты талдауды, мақсатты аудиторияны сегменттеуді және маркетингтік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Студенттер тауарлар мен қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктеріне сәтті бейімдеуге және компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік беретін бәсекелестік ортаны зерттеу және талдау деректеріне негізделген шешім қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетингтік коммуникация" пәні маркетингтік коммуникацияның теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамаларын, соның ішінде олардың қоғамдық коммуникация жүйесіндегі рөлін және экономикалық аспектілерін қамтиды. Курс жарнама, PR, тікелей маркетинг және цифрлық медиа сияқты негізгі байланыс арналарын талдауды және олардың тиімділігін зерттеу әдістемесін қамтиды. Компанияның стратегиялық мақсаттарына жету үшін әртүрлі құралдарды Маркетингтік коммуникациялар кешеніне біріктіруге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетингтік технологиялар" курсы маркетингтік стратегияларды талдаудың, жоспарлаудың және іске асырудың заманауи әдістерін игеруге бағытталған. Магистранттар цифрлық маркетингті, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуді, нарықты сегменттеуді, бәсекелестік талдауды және тауарлар мен қызметтерді жылжытудағы инновациялық тәсілдерді зерттейді. Курстың практикалық бағыты брендті тиімді басқаруға және кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін заманауи ақпараттық технологияларды, аналитикалық құралдарды және шығармашылық шешімдерді пайдалана отырып, кешенді маркетингтік науқандарды әзірлеу дағдыларын қамтамасыз етеді. Курс стратегиялық ойлауды, аналитикалық қабілеттерді және маркетингтік мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуды ынталандырады, бұл түлектердің біліктілігін арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Нарықтық құрылым түрлері. Фирманың мінез-құлқы. Классикалық және кейнсиандық үлгілердегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Кірістер мен шығыстардың кейнсиандық моделі. Тауар нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS моделі. Ақша нарығындағы тепе-теңдік. Тауар және ақша нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS-LM моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Өндірістік маркетингтің заманауи технологиялары" курсы өнеркәсіптік нарықта өнімді жылжытудың инновациялық әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс өнеркәсіптік өнімдерді сату ерекшеліктерімен таныстырады, бәсекелестердің сату желілерін және PR және жарнамалық технологиялардың сұранысқа әсерін талдайды. Курс жаңа клиенттерді табу, тарату арналарының тиімділігін бағалау және әртүрлі клиенттер топтарымен жұмыс жоспарларын құру әдістерін қамтиды. Өнеркәсіптік маркетингтің өзекті мәселелерін шешу үшін білімді практикалық қолдануға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауда маркаларының мәні мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: сауда маркаларының мәні мен рөлі. Сауда маркаларының дамуын талдау. Сауда маркаларын бағалау тәсілдері. Сауда маркаларының құндылығын арттыруды басқару. Сауда маркаларын жылжыту стратегиясы.
Құзыреттіліктер: нарықтағы сауда маркасының жағдайын талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтынушылардың мінез-құлқын өзгерту бағыттары туралы кешенді түсінік беру.
Мазмұны: тұтынушылардың мінез-құлқы және маркетинг. Тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы әсер ету факторлары. Тұтынушылардың тұтынуындағы мәдени вариациялар. Тұтынушылардың мінез-құлқының ішкі факторлары тұтынушылардың мінез-құлқы: ұйымдар және қоғам.
Құзыреттіліктер: тұтынушылық мінез-құлық типтеріне талдау жүргізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шағын бизнес маркетингі курсы шағын бизнес үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асырудың ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Магистранттар клиенттерді тарту және ұстап қалу әдістерін, маркетингтік құралдарды шектеулі ресурстарға бейімдеуді, сондай-ақ шағын бизнестің сәтті жағдайларын талдауды үйренуге мүмкіндік алады. Маркетингтік күш-жігерді оңтайландыру үшін сандық жарнамалық арналарға және аналитикалық деректерді пайдалануға баса назар аударылады. Курс шағын бизнес жағдайында өнімдер мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.