доктор философии (PhD)/ по образовательной программе «8D023- Языки и литература (Лингвистика)»
8D023 - Тілдер және әдебиет (лингвистика)» білім беру бағдарламасының мақсаты,
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне ғылыми және педагогикалық кадрларды ғылыми және педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және ғылыми дағдыға ие ғылыми саланы оқыту
Докторанттарға өндірістік, ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік әдістерін дамыту, бастауыш, кәсіптік, жоғары білім берудің білім беру процестерін және құбылыстарын талдау;
ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан адами және әлеуметтік-жеке құндылықтарды жақсарту.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
- жоғары кәсіби деңгейдегі, оның ішінде кәсіби қарым-қатынас мәдениетін, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті азаматтық позицияны құрайтын, жоғары оқу орындарында сабақ беретін, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын мамандарды даярлау;
- тәуелсіз ғылыми зерттеулердің дағдыларын қалыптастыру, ғылыми проблемаларды сараптау және талдау, оларды шешу жолдарын анықтау;
- университеттің педагогикалық жұмыс техникасын меңгеру;
- өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мүмкіндігін алу
Лингвистика
8D02314
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі дереккөздерден ақпаратты талдай және өңдей білу. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу, өздерінің жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. дәстүрлі сақтау құралдарымен, таратылған мәліметтер базасымен және біліммен жұмыс жасай алады; Рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялау үшін арнайы бағдарламалармен жұмыс істей білу. Ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық сауаттылық туралы тұтас көзқарас және оның заманауи ғалымның, университет оқытушысының, оқу орны басшысының тиімді кәсіби қызметі үшін маңыздылығы; әр түрлі ақпараттық ресурстарды сыни бағалауға, ақпаратты таңдау мен түрлендіруге және білімді тиімді беруге мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер жиынтығы ретінде академиялық жазудың маңыздылығын бағалау; академиялық жазудың негізгі міндеттері мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметінде қолдануға ынталандыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
3
ҒЗЖ қорғау
Математиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша , зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша диссертациялық жұмыстың ғылыми аппаратын тұжырымдау
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми тағылымдама
18
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты- таңдаған мәселесіне байланысты ғылыми материалдарды жинау,талдау жасау, қортындылау; ғылыми-квалификациялық жұмысты (диссертацияны) дайындау үшін шынайы ғылыми идеяларды әзірлеу, ғылыми-зерттеу жұмыстың жазу дағдыларын жетілдіру, диссертацияның негізгі ережелерін апробациядан өткізу.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу. «8D051– Биологиялық және аралас ғылымдар» (Биология) білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы мәтіннің құндылық әлеуетінің және виртуалды тілдік тұлғаның аксиологиялық ұстанымдарының түсініктемесінде жүзеге асырылатын тілдік арақатынасты зерттеу.<br/> Мазмұны: Тіл мен ұлттық құндылықтардың сабақтастығы. Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар. Құндылықтардың табиғаты, мәні. Аксиологиялық өріс әлеуетін құраушы категориялар. Лингвоаксиология және мәдениет. Лингвоаксиология және мәдениет. Фразеологиялық тіркестердегі ұлттық құндылықтар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: дискурстың аксиологиялық детерминациясын талдаудың теориялық негізін, тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы мәтіннің құндылық әлеуетінің және виртуалды тілдік тұлғаның аксиологиялық ұстанымдарының түсініктемесінде жүзеге асырылатын тілдік арақатынасты зерттеу.<br/> Мазмұны: Тіл мен ұлттық құндылықтардың сабақтастығы. Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар. Құндылықтардың табиғаты, мәні. Аксиологиялық өріс әлеуетін құраушы категориялар. Лингвоаксиология және мәдениет. Лингвоаксиология және мәдениет. Фразеологиялық тіркестердегі ұлттық құндылықтар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: дискурстың аксиологиялық детерминациясын талдаудың теориялық негізін, тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл бірліктерінің затты, оның қасиетін, болмысқа қатыстылығын білдіретін материалдық-идеялық құрылымы жайында мағлұмат беру.<br/> Мазмұны: Тілдік таңбалардың жиынтығы -ерекше таңбалар жүйесі. Тілдік таңбаның екі жағы. Тілдегі асимметриялық жалпы заңдылық. Тілдік таңбаның неғұрлым жиі кездесетін түрі .<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:тілдік таңбаның ерекшеліктерін талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникация теориясы, лингвистика, медиакоммуникация ғылымдарының байланысын игерту.<br/> Мазмұны: Электронды БАҚ тілі, медиалық-ақпааттық сауаттылық, ақпараттық-коммуникациалық өріс, коммуникативтілік құзыреттілік,интернет тілі, медиамәтін жүйесі, неология теориясы.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілдік және бейвербалды құралдарды қолдана отырып, коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), лингвистикалық зерттеулер саласы. Коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі болып табылады. 1. Орталық объект-сөйлеу актісі, осыған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері егжей-тегжейлі талданады.<br/> 2. Объект-тіл бірліктері мен олардың белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары арасындағы қатынас.<br/> Бұл прагмалингвистике бөледі функционалдық прагмалингвистику және жасырын прагмалингвистику.
3
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-магистрлердің кәсіби өсуі үшін әдіснамалық, ғылыми-теориялық және лингвистикалық дайындығын қамтамасыз ету.Мәдени құндылықтар жүйесіндегі тілдің мәні, лингвистикалық белгілердің ерекшеліктері және тілдік емес рәміздер, фонетика мен фонологияның мақсаттары мен міндеттері, тілдердің типологиялық классификациясы, грамматикалық категория және форма, тілдердің пайда болуы мен дамуы, теориялық көзқарастар, әдістемелік қағидалар.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты: кəсіби білімді жүйелендіру, кеңейту жəне шоғырландыру, магистранттарға өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу жəне эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған білім, дағды және іскерліктерді іс жүзінде қолдану мүмкіндігі
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.