доктор философии (PhD)/ по образовательной программе «8D023- Языки и литература (Лингвистика)»
8D023 - Тілдер және әдебиет (лингвистика)» білім беру бағдарламасының мақсаты,
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне ғылыми және педагогикалық кадрларды ғылыми және педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және ғылыми дағдыға ие ғылыми саланы оқыту
Докторанттарға өндірістік, ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік әдістерін дамыту, бастауыш, кәсіптік, жоғары білім берудің білім беру процестерін және құбылыстарын талдау;
ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан адами және әлеуметтік-жеке құндылықтарды жақсарту.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
- жоғары кәсіби деңгейдегі, оның ішінде кәсіби қарым-қатынас мәдениетін, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті азаматтық позицияны құрайтын, жоғары оқу орындарында сабақ беретін, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын мамандарды даярлау;
- тәуелсіз ғылыми зерттеулердің дағдыларын қалыптастыру, ғылыми проблемаларды сараптау және талдау, оларды шешу жолдарын анықтау;
- университеттің педагогикалық жұмыс техникасын меңгеру;
- өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мүмкіндігін алу
Лингвистика
8D02314
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі дереккөздерден ақпаратты талдай және өңдей білу. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу, өздерінің жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. дәстүрлі сақтау құралдарымен, таратылған мәліметтер базасымен және біліммен жұмыс жасай алады; Рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялау үшін арнайы бағдарламалармен жұмыс істей білу. Ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық сауаттылық туралы тұтас көзқарас және оның заманауи ғалымның, университет оқытушысының, оқу орны басшысының тиімді кәсіби қызметі үшін маңыздылығы; әр түрлі ақпараттық ресурстарды сыни бағалауға, ақпаратты таңдау мен түрлендіруге және білімді тиімді беруге мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер жиынтығы ретінде академиялық жазудың маңыздылығын бағалау; академиялық жазудың негізгі міндеттері мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметінде қолдануға ынталандыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
4
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдіснама қызмет әдістері мен құралдары туралы ілім екендігі жайында мәлімет беру.<br/> Мазмұны: Ғылым әдіснамасының принциптері, ғылыми таным формалары мен әдістері. Ғылымдағы интеграция.. Индукция және дедукция. Эвристикалық әдістер. Сипаттау әдістері. Түсіндірмелі сипаттама. Қайта құру әдісі. Қарсылық әдісі. Таралуды талдау. Валенттілікті талдау. Компоненттік талдау. Зерттеудің метатілі.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық зерттеулерді меңгертудің әдіснамалық негіздерін саралайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Математиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша , зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша диссертациялық жұмыстың ғылыми аппаратын тұжырымдау
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық зерттеудің теориялық бөлімінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша қорытынды эксперимент өткізу бойынша кеңес беру жұмыстарын жүргізу.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименталды бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Қорытынды эксперимент жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау.<br/> Құзыреттіліктер: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, арнайы курстар, зерттелетін тақырып бойынша әдістеме дайындау бойынша кеңес беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперимент үшін әдістерді таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер, тапсырмалар және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзыреттіліктер: қалыптасқан эксперимент бойынша алынған деректерді сын тұрғысынан талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін мәселе бойынша арнайы курстар, авторлық бағдарламалар құру дағдысының болуы.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша кеңес беру.<br/> Мазмұны: докторанттың зерттелген проблеманы шешу механизмін әзірлеуі, зерттеу объектісінің болжамды бағалары мен даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. СҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша балл қоюмен жылдық бағалаудан өту.<br/> Құзыреттіліктер: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру.
7
ҒЗЖ қорғау
Серіктес университетте ғылыми тәжірибеден өту (Ақдениз университеті). Жетекшінің / кеңесшінің кеңестері. Зерттеу тақырыбы бойынша зерттеу ізденіс. Зерттеу материалдарын апрробациялау.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияны орындау
12
Докторлық диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу. «8D051– Биологиялық және аралас ғылымдар» (Биология) білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
12
Докторлық диссертация
Диссертацияның рәсемдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдік белгі мен тілдік емес символдардың ерекшеліктері түсіндіріледі. <br/> Мазмұны: Тілдегі парадигмалық қатынастар және олардың түрлері. Зерттеу әдістерінің классификациясы,жалпы ғылыми, интерғылыми,жеке ғылыми әдістер. Ғылыми танымның кезеңдері. Ішкі лингвистиканың нысандары.Тіл жүйесінің 3 деңгейі:: фонологиялық, лексикалық, грамматикалық. Сыртқы лингвистиканың нысаны. Тілдегі жаңа бағыттар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі кездегі лингвистиканың ғылыми бағыттарын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
12
Докторлық диссертация
Мамандық тақырыбын таңдау бойынша диссертациялық жобаны орындау, оған теориялық және тәжірибелік бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы мәтіннің құндылық әлеуетінің және виртуалды тілдік тұлғаның аксиологиялық ұстанымдарының түсініктемесінде жүзеге асырылатын тілдік арақатынасты зерттеу.<br/> Мазмұны: Тіл мен ұлттық құндылықтардың сабақтастығы. Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар. Құндылықтардың табиғаты, мәні. Аксиологиялық өріс әлеуетін құраушы категориялар. Лингвоаксиология және мәдениет. Лингвоаксиология және мәдениет. Фразеологиялық тіркестердегі ұлттық құндылықтар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: дискурстың аксиологиялық детерминациясын талдаудың теориялық негізін, тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы мәтіннің құндылық әлеуетінің және виртуалды тілдік тұлғаның аксиологиялық ұстанымдарының түсініктемесінде жүзеге асырылатын тілдік арақатынасты зерттеу.<br/> Мазмұны: Тіл мен ұлттық құндылықтардың сабақтастығы. Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар. Құндылықтардың табиғаты, мәні. Аксиологиялық өріс әлеуетін құраушы категориялар. Лингвоаксиология және мәдениет. Лингвоаксиология және мәдениет. Фразеологиялық тіркестердегі ұлттық құндылықтар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: дискурстың аксиологиялық детерминациясын талдаудың теориялық негізін, тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы мәтіннің құндылық әлеуетінің және виртуалды тілдік тұлғаның аксиологиялық ұстанымдарының түсініктемесінде жүзеге асырылатын тілдік арақатынасты зерттеу.<br/> Мазмұны: Тіл мен ұлттық құндылықтардың сабақтастығы. Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар. Құндылықтардың табиғаты, мәні. Аксиологиялық өріс әлеуетін құраушы категориялар. Лингвоаксиология және мәдениет. Лингвоаксиология және мәдениет. Фразеологиялық тіркестердегі ұлттық құндылықтар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: дискурстың аксиологиялық детерминациясын талдаудың теориялық негізін, тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
қсаты: тіл бірліктерінің затты, оның қасиетін, болмысқа қатыстылығын білдіретін материалдық-идеялық құрылымы жайында мағлұмат беру.<br/> Мазмұны: Тілдік таңбалардың жиынтығы -ерекше таңбалар жүйесі. Тілдік таңбаның екі жағы. Тілдегі асимметриялық жалпы заңдылық. Тілдік таңбаның неғұрлым жиі кездесетін түрі .<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:тілдік таңбаның ерекшеліктерін талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникация теориясы, лингвистика, медиакоммуникация ғылымдарының байланысын игерту.<br/> Мазмұны: Электронды БАҚ тілі, медиалық-ақпааттық сауаттылық, ақпараттық-коммуникациалық өріс, коммуникативтілік құзыреттілік,интернет тілі, медиамәтін жүйесі, неология теориясы.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілдік және бейвербалды құралдарды қолдана отырып, коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), лингвистикалық зерттеулер саласы. Коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі болып табылады. 1. Орталық объект-сөйлеу актісі, осыған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері егжей-тегжейлі талданады.<br/> 2. Объект-тіл бірліктері мен олардың белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары арасындағы қатынас.<br/> Бұл прагмалингвистике бөледі функционалдық прагмалингвистику және жасырын прагмалингвистику.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - семиотика белгілер мен белгілер жүйелері туралы ғылымы ретінде жалпы мәліметтерді беру, оның күрделі, кешенді сипатын көрсету және докторанттарда белгілер жүйелердің мазмұны мен құрылымы бойынша түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты - докторанттарды заманауи семиотика тілін, сондай-ақ мәтінді семиотикалық және лингвистикалық талдау әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, лингвистикалық менталитет туралы түсінік беру. ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадасының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, тілдік менталитет туралы түсінік беру болып табылады.
1
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен терен таныстыру (магистратура бағдарламасымен салыстырғанда), тілдік теория саласында іргелі лингвистикалық жұмыстармен егжей-тегжейлі таныстыру, тындаушылардың негізгі теориялық мәселелерді, бағыттарды, үрдістерді және тіл ғылымының жетістіктерін нақты түсінуін, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілді дәстүрлі, қалыптанған нормаларға сай дұрыс қолданудың теориялық, ғылыми-практикалық мәселелерін түсіндіру.
Мазмұны: Лингвортология- тіл ғылымның дербес саласы.Тіл онтологиясының зерттелу тарихы. Тіл мен ортологияның байланысы. Тіл ортологиясының базалары, ортологиялық лексикография, ортологиялық құралдар және тіл мәдениеті.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: тіл ортологиясының заңдылықтарын коммуникацияда қолданады.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты - ол алған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту; студенттердің алған білімі мен тәжірибесін өзекті ғылыми мәселелерді шешуде пайдалану; тәуелсіз аналитикалық жұмыс дағдыларын ынталандыру; зерттеу нәтижелерін жариялау, түсіндіру және өңдеу әдістерін, әдістерін және тәсілдерін ассимиляциялау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты: кəсіби білімді жүйелендіру, кеңейту жəне шоғырландыру, магистранттарға өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу жəне эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
UP
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған білім, дағды және іскерліктерді іс жүзінде қолдану мүмкіндігі