8D06– Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (Ақпараттық жүйелер) білім беру бағдарламасы бойынша философия PhD докторы
Білім беру бағдарламасының мақсаты - халықаралық талаптарға сай бәсекеге қабілетті жоғары кәсіби зерттеуші және кәсіби құзыретті ғылыми кадрларды, сондай-ақ информатика, ақпараттық жүйелер саласындағы ғылым мен білімнің қажеттіліктерін қанағаттандыратын практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыруға дайындау.
Ақпараттық жүйелер
8D06102
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
М(Д)ҒЗЖ
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
7
М(Д)ҒЗЖ
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
13
М(Д)ҒЗЖ
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру сапасын жақсарту және білім беру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін аналитикалық әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: білім беру деректерін талдауға кіріспе. Деректерді өңдеу. Машиналық оқыту. Болжалды модельдеу. Білім беру деректері үшін визуалды талдау. Нақты білім беру деректер жиынтығына деректерді өндіру әдістерін қолдану. Білім беру деректерін талдау саласындағы зерттеу тәжірибесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру сапасын жақсарту және білім беру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін аналитикалық әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: білім беру деректерін талдауға кіріспе. Деректерді өңдеу. Машиналық оқыту. Болжалды модельдеу. Білім беру деректері үшін визуалды талдау. Нақты білім беру деректер жиынтығына деректерді өндіру әдістерін қолдану. Білім беру деректерін талдау саласындағы зерттеу тәжірибесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми және білім беру деректерін тиімді сақтауға, өңдеуге және талдауға ықпал ететін мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді құру және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәліметтер базасына және ақпараттық жүйелерге кіріспе. Деректерді модельдеу. Құрылымдық сұрау тілі. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қауіпсіздік және деректерді басқару. Жүйелердің интеграциясы және үйлесімділігі. Қазіргі тенденциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми және білім беру деректерін тиімді сақтауға, өңдеуге және талдауға ықпал ететін мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді құру және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәліметтер базасына және ақпараттық жүйелерге кіріспе. Деректерді модельдеу. Құрылымдық сұрау тілі. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қауіпсіздік және деректерді басқару. Жүйелердің интеграциясы және үйлесімділігі. Қазіргі тенденциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми және білім беру деректерін тиімді сақтауға, өңдеуге және талдауға ықпал ететін мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді құру және оңтайландыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәліметтер базасына және ақпараттық жүйелерге кіріспе. Деректерді модельдеу. Құрылымдық сұрау тілі. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қауіпсіздік және деректерді басқару. Жүйелердің интеграциясы және үйлесімділігі. Қазіргі тенденциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 1
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 3
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 5
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми тағылымдаман өту
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
13
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: Thomson Reuters, Scopus базаларына кіретін жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: ҒЖБССҚЕК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
2
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы: Халықаралық конференция материалында мақала жариялау
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілеті, практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорға..<br/> Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қатерлерді талдаудың, шабуылдардың алдын алудың және деректерді қорғаудың озық әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің қауіпсіздігін тиімді қамтамасыз етуге мамандарды даярлау. Мазмұны: инфокоммуникациялық жүйелерге кибершабуылдар (ИКЖ) ақпараттандыру объектілері (АО). Инфокоммуникациялық жүйелердің киберқауіпсіздік құрылымы (КҚҚ). Көп тізбекті қорғаныс жүйелері ИКЖ. Киберқауіпсіздік элементтерінің өзара байланысы ИКЖ. Осалдық ИКЖ. Қауіпсіздікті басқару модельдері ИКЖ. Оқиғаларды басқарудың бағдарламалық өнімдері (SIEM, IDS/IPS, firewall, журналдарды және осалдықтарды сканерлеу, жинау және талдау утилиталары). Ақпаратты қорғау құралдарының жіктелуі ИКЖ. Киберқауіпсіздік ресурстарын динамикалық басқару ИКЖ.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қатерлерді талдаудың, шабуылдардың алдын алудың және деректерді қорғаудың озық әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің қауіпсіздігін тиімді қамтамасыз етуге мамандарды даярлау. Мазмұны: инфокоммуникациялық жүйелерге кибершабуылдар (ИКЖ) ақпараттандыру объектілері (АО). Инфокоммуникациялық жүйелердің киберқауіпсіздік құрылымы (КҚҚ). Көп тізбекті қорғаныс жүйелері ИКЖ. Киберқауіпсіздік элементтерінің өзара байланысы ИКЖ. Осалдық ИКЖ. Қауіпсіздікті басқару модельдері ИКЖ. Оқиғаларды басқарудың бағдарламалық өнімдері (SIEM, IDS/IPS, firewall, журналдарды және осалдықтарды сканерлеу, жинау және талдау утилиталары). Ақпаратты қорғау құралдарының жіктелуі ИКЖ. Киберқауіпсіздік ресурстарын динамикалық басқару ИКЖ.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
12
Докторлық диссертация
Қорытынды аттестациялау: докторлық диссертацияны рәсімдеу және қорғау
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру. Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау). Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу); - студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.
1
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
2
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
2
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттері: Білім беру деректерін талдауға кіріспе. Деректерді өндіру. Машиналық оқыту. Болжалды модельдеу. Білім беру деректеріне арналған визуалды аналитика. Нақты білім беру деректер жиынтығына деректерді іздеу әдістерін қолдану. Білім беру деректерін талдау саласындағы зерттеу тәжірибесі.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық жүйелерде деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, АЖ-де деректермен жасалатын негізгі операцияларды, АЖ-де іздеуді және мәліметтерді өңдеуді ұйымдастыру әдістерін, мәліметтерді сипаттау мен өңдеудің тілдік құралдарын, негізгі деректер модельдерін құру принциптерін және оларды қазіргі заманғы деректер базасында пайдалануды зерттеу. басқару жүйелері қарастырылады.
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика докторантураның маңызды компоненті болып табылады және жоғары мектепте білім беру және тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша білім алушылардың практикалық қызметінің түрі болып табылады, ол оқу курстарын оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерлігін алуды қамтиды