Биология
8D01513
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология ғылымының қазіргі даму бағыттары туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білім берудің даму болашағы. Биология-ғалымдармен және әдіскерлермен биологиялық білім беру мәселелерін ашу тәжірибесін талдау. ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет саласында фундаменталды биологиялық білімдерді қолдануға дайын
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология ғылымының қазіргі даму бағыттары туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білім берудің даму болашағы. Биология-ғалымдармен және әдіскерлермен биологиялық білім беру мәселелерін ашу тәжірибесін талдау. ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет саласында фундаменталды биологиялық білімдерді қолдануға дайын
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іргелі биология ғылымдары саласындағы заманауи жетістіктер туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білімнің ғылым жетістіктерімен интеграциясының мәні мен мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін интеграциялау негізінде полипептикалық оқу құзыреттілігін қалыптастыру үшін педагогикалық жағдайлардың ғылыми-әдістемелік негіздері. <br/> Құзыреттіліктер: жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласында фундаментальді биологиялық түсініктерді пайдалануға дайын болу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іргелі биология ғылымдары саласындағы заманауи жетістіктер туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білімнің ғылым жетістіктерімен интеграциясының мәні мен мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін интеграциялау негізінде полипептикалық оқу құзыреттілігін қалыптастыру үшін педагогикалық жағдайлардың ғылыми-әдістемелік негіздері. <br/> Құзыреттіліктер: жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласында фундаментальді биологиялық түсініктерді пайдалануға дайын болу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іргелі биология ғылымдары саласындағы заманауи жетістіктер туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білімнің ғылым жетістіктерімен интеграциясының мәні мен мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін интеграциялау негізінде полипептикалық оқу құзыреттілігін қалыптастыру үшін педагогикалық жағдайлардың ғылыми-әдістемелік негіздері. <br/> Құзыреттіліктер: жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласында фундаментальді биологиялық түсініктерді пайдалануға дайын болу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың биологияны оқыту үдерісінде ақпараттандыру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу. <br/> Құзыреттіліктер: Ақпараттық технологиялық құралдарды қолдану, оның нәтижелерін практикаға енгізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың биологияны оқыту үдерісінде ақпараттандыру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу. <br/> Құзыреттіліктер: Ақпараттық технологиялық құралдарды қолдану, оның нәтижелерін практикаға енгізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология ғылымының қазіргі даму бағыттары туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білім берудің даму болашағы. Биология-ғалымдармен және әдіскерлермен биологиялық білім беру мәселелерін ашу тәжірибесін талдау. ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет саласында фундаменталды биологиялық білімдерді қолдануға дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиетті ғылыми зерттеулердің әдістерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдіс туралы түсінік. Жалпыәдіснамалық ережелер мен ұстанымдар. Ғылыми зерттеудің әдістері. Бақылау және оның мәні. Модельдеу, оның мәні. Әдеби интерпретация, оның мәні. Салыстырмалы әдіс. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Ішкі тәсілдер: топтастыру мен жүйелеу тәсілдері. Трансформациялау әдісі.<br/> Құзіреттілігі: ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық түсінігін ғылыми жұмысты жазуда қолдана біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиетті ғылыми зерттеулердің әдістерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдіс туралы түсінік. Жалпыәдіснамалық ережелер мен ұстанымдар. Ғылыми зерттеудің әдістері. Бақылау және оның мәні. Модельдеу, оның мәні. Әдеби интерпретация, оның мәні. Салыстырмалы әдіс. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Ішкі тәсілдер: топтастыру мен жүйелеу тәсілдері. Трансформациялау әдісі.<br/> Құзіреттілігі: ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық түсінігін ғылыми жұмысты жазуда қолдана біледі.
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
12
Докторлық диссертация
PhD докторы ғылыми дәрежесін алу үшін диссертация ғылыми-біліктілік жұмысы болуы тиіс, онда автор орындаған зерттеулер негізінде теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын ғылыми жетістік ретінде саралауға болады немесе маңызды әлеуметтік-экономикалық мәні бар ғылыми мәселе шешілуі, сондай - ақ енгізілуі елдің дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми-негізделген шешімдер жазылған.
12
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
EB 5301
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың биологияны оқыту үдерісінде ақпараттандыру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру
Мазмұны: биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу.
Құзыреттіліктер: Ақпараттық технологиялық құралдарды қолдану, оның нәтижелерін практикаға енгізу
Докторлық диссертация
Мақсаты: Биологияны оқыту әдістемесі саласындағы заманауи ақпаратты талдау және тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау
Мазмұны: докторлық диссертацияны рәсімдеу бойынша стандарттарды сауатты қолдануға қабілетті. Ғылыми жұмысты қорғауға ұсыну және қорғауға құжаттарды жинау кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды қолдана білу
Құзыреттіліктер: шешендік өнер және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау
Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу