Биология
8D01513
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
3
М(Д)ҒЗЖ
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іргелі биология ғылымдары саласындағы заманауи жетістіктер туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білімнің ғылым жетістіктерімен интеграциясының мәні мен мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін интеграциялау негізінде полипептикалық оқу құзыреттілігін қалыптастыру үшін педагогикалық жағдайлардың ғылыми-әдістемелік негіздері. <br/> Құзыреттіліктер: жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласында фундаментальді биологиялық түсініктерді пайдалануға дайын болу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология ғылымының қазіргі даму бағыттары туралы білім жүйесін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологиялық білім берудің даму болашағы. Биология-ғалымдармен және әдіскерлермен биологиялық білім беру мәселелерін ашу тәжірибесін талдау. ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет саласында фундаменталды биологиялық білімдерді қолдануға дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Мазмұны: Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану. Қалыптасатын құзыреттіліктер: педагогикалық зерттеу әдістерін ғылыми-зерттеу әрекетте қолдану
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)
12
Докторлық диссертация
PhD докторы ғылыми дәрежесін алу үшін диссертация ғылыми-біліктілік жұмысы болуы тиіс, онда автор орындаған зерттеулер негізінде теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын ғылыми жетістік ретінде саралауға болады немесе маңызды әлеуметтік-экономикалық мәні бар ғылыми мәселе шешілуі, сондай - ақ енгізілуі елдің дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми-негізделген шешімдер жазылған.
8
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу<br/> Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың биологияны оқыту үдерісінде ақпараттандыру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру
Мазмұны: биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу.
Құзыреттіліктер: Ақпараттық технологиялық құралдарды қолдану, оның нәтижелерін практикаға енгізу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау
Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу