бизнес және басқару магистрі
ББ мақсаты қазіргі экономика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Менеджмент (бейінді)
7M04110
Сорбонна-Қазақстан институты
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
9
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның даму мақсаттарына жету үшін тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту.<br/> Мазмұны: бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелердің негізгі сұрақтары қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарастыру әдіснамасының негізі, барлық менеджменттің негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті.
9
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Практикалық Инновациялық менеджмент" инновациялық менеджменттің негіздері: инновация ұғымы, инновацияның жіктелуі және өмірлік циклі сияқты мәселелерді терең зерттеуге бағытталған. Инновацияларды стратегиялық басқару: инновациялық стратегияларды әзірлеу және іске асыру. Инновациялық қызметті ұйымдастыру: инновацияларды басқару құрылымдары мен процестері. Инновацияларды қаржыландыру: инвестицияларды тарту көздері мен әдістері. Инновациялық қызметтегі тәуекелдерді басқару: тәуекелдерді анықтау және азайту. Осы бөлімдерді зерделеу Стратегиялық жоспарлау, жобалық басқару, тәуекелдерді талдау және инновациялар саласында шешім қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Стратегиялық менеджмент (жетілдірілген курс)" курсын оқу cтратегиялық талдау мен басқарудың әдістері мен құралдарын терең зерттеуге бағытталған. Магистранттар корпоративтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды, бәсекелестік ортаны талдауды, нарықтық үрдістерді бағалауды және ұйымдық өзгерістерді басқаруды меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды іскерлік кезеңдер мен іскерлік ойындар арқылы практикалық қолдануға ерекше назар аударылады, бұл динамикалық бизнес ортасында тиімді басқару шешімдерін қабылдау құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
" Аймақтық менеджмент және орнықты даму" курсы орнықтылық қағидаттарын ескере отырып, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын басқару тетіктерін зерделеуге бағытталған. Негізгі мәселелерге Өңірлік даму факторларын талдау, өңірлік саясатты қалыптастыру және іске асыру, сондай-ақ орнықты даму бағдарламаларының тиімділігін бағалау кіреді. Курсты зерделеу Стратегиялық жоспарлау, аймақтық жобаларды басқару және экономикалық, әлеуметтік және экологиялық мүдделерді үйлестіруге бағытталған шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамның әлеуметтік саласын басқару объектісі ретінде көрсету.
Мазмұны: әлеуметтік саланы басқарудың заманауи тұжырымдамалары. Әлеуметтік саладағы басқарудың тиімділігі. Мемлекеттің әлеуметтік саясатының негізгі бағыттары. Халықты әлеуметтік қолдау. Әлеуметтік сала салаларын басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік саладағы басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау, басқару шешімдерінің әлеуметтік салдарын бағалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммерциялық қызметтің мазмұнын түсіну. Мазмұны: Адамның экономикалық қызметі, оны ұйымдастыру жолдары. Кәсіпкерлік экономикалық қызметтің ерекше түрі ретінде. Бизнес кәсіпкерлік субъектілерінің экономикалық қатынастарының жиынтығы ретінде. Қазақстандағы кәсіпкерлік пен бизнестің дамуы. Бизнестің қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі. Қазақстандық бизнестің салалық құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалауға, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және жаңа бизнес-модельдерді қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жобаларды басқарудағы білім аумақтары " пәні жобалық менеджменттің негізгі аспектілерін қамтиды: жобаның интеграциясын, мазмұнын, мерзімдерін, құнын, сапасын, Адами ресурстарын, коммуникацияларын, тәуекелдерін, сатып алуларын және мүдделі тараптарын басқару. Осы бағыттарды зерттеу магистранттарға жобаларды тиімді жоспарлауға, ұйымдастыруға және бақылауға мүмкіндік береді. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: форсайт-технологиялар, кейс-стади, тренингтер және жобаларды әзірлеу. "Басқарудағы білім салалары компанияларға тез өзгеретін ортаға бейімделуге, ресурстарды тиімді пайдалануға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін жобалық басқару әдістерін меңгеруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бизнесті сәтті құру және басқару үшін қажетті терең білім мен дағдыларды ұсынады. Студенттер бизнес стратегияларын әзірлеуді, қаржылық жоспарлауды, маркетингті, персоналды басқаруды және инновацияларды үйренеді. Нарықты талдауға, тәуекелдерді бағалауға және тиімді басқару шешімдерін қабылдауға ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарға нақты жағдайларды талдау және кәсіпкерлік ойлау мен көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға ықпал ететін жеке бизнес-жобаларды әзірлеу кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті басқару туралы жүйелі идеяны дамыту, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: кәсіпкерліктің инновациялық дамудағы рөлі. Қазақстандағы және шет елдердегі кәсіпкерлік. Кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымы. Кәсіпкерлік ойлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау және талдау әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік" курсы бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің тұжырымдамалары мен тәжірибелерін зерттеуге бағытталған. Негізгі сұрақтарға мыналар жатады: КӘЖ ұғымы және эволюциясы КӘЖ халықаралық стандарттары мен принциптер. Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл КӘЖ бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру Әлеуметтік бастамалардың тиімділігін бағалау Курсты зерделеу әлеуметтік жауапкершілік стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыруға, олардың компания мен қоғамның тұрақты дамуына әсерін бағалауға ықпал етеді.
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканы бірыңғай жүйе ретінде қарастыра отырып, макроэкономика тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін, валюта айырбастау бағамдарын және төлем балансының жағдайын зерделейді.
Мазмұны: макроэкономикаға кіріспе. Макроэкономикалық модельдер. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық қызмет нәтижелерін өлшеу. Баға индексі. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Бюджеттік-Салық және ақша-несие саясаты. Экономикалық өсу және оның факторлары. Халықаралық сауда теориясы. Сауда саясаты. Валюталық курс. Бюджеттік тапшылық және мемлекеттік борышты басқару.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары білім педагогикасының табиғаты, оның адам туралы басқа ғылымдар арасындағы орны, жоғары оқу орындарындағы педагогикалық процестің заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың мәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзіреттілік, университет оқытушысын оқыту теориясы. Кредиттік технология бойынша оқыту.МҒЗЖ, МӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарын құрастыру. Жоғары оқу орынындағы тәрбие жұмысы. Білім беруді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Нарықтық құрылым түрлері. Фирманың мінез-құлқы. Классикалық және кейнсиандық үлгілердегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Кірістер мен шығыстардың кейнсиандық моделі. Тауар нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS моделі. Ақша нарығындағы тепе-теңдік. Тауар және ақша нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS-LM моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру.
Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Персоналды басқаруға диагностикалық көзқарас. Персоналды жоспарлау. Персоналды қабылдауды ұйымдастыру. Кадрларды іріктеу процесі және оның сипаттамасы. Қызметкерлердің еңбек нәтижелілігін бағалау. Қызметкерлерді бағдарлау. Адам ресурстарын дамыту немесе персоналды оқыту процесі. Кәсіпорындағы іскерлік мансапты басқару
Жылжыту резервін басқару. Персоналды ынталандыру механизмі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық курсы ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын және оның қызмет тиімділігіне әсерін зерттейді. Негізгі тақырыптарға мыналар жатады: жеке мінез-құлық: тұлға, мотивация, қабылдау. Топтық динамика: топтардың қалыптасуы, коммуникациялар, қақтығыстар. Көшбасшылық және билік: көшбасшылық стильдері, қуат көздері, қызметкерлерге әсер ету. Ұйымдастырушылық мәдениет: құндылықтар, нормалар, мінез-құлыққа әсер ету. Өзгерістерді басқару: бейімделу, инновация, өзгеру стратегиялары. Курстың өзектілігі өнімділікті арттыру және салауатты ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру үшін қызметкерлердің мінез-құлық механизмдерін түсіну қажеттілігіне байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.