техника ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты заманауи терең білімімен, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, азаматтық ұстанымы бар, бәсекеге қабілетті, білім беру орталықтарында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес магистрлерді даярлау, оқу, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті ойдағыдай жүзеге асыру.
Білім беру бағдарламасының миссиясы магистрлерді іргелі және қолданбалы математика, информатика, алгоритмдік ойлау мәдениеті саласындағы іргелі базалық білімдермен қамтамасыз ету, оларды ғылыми-зерттеу, талдау және педагогикалық қызметте жүзеге асыруға қабілетті ету болып табылады.
Ақпараттық жүйелер
7M06102
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мазмұны халықаралық стандарттарға негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде: АЖ жобалаудың заманауи технологиялары және оларды қолдану тиімділігін негіздеу әдістемелері; ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалау шешімдерін таңдау; деректер құрылымын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалау зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны халықаралық стандарттарға негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде: АЖ жобалаудың заманауи технологиялары және оларды қолдану тиімділігін негіздеу әдістемелері; ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалау шешімдерін таңдау; деректер құрылымын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалау зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны халықаралық стандарттарға негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде: АЖ жобалаудың заманауи технологиялары және оларды қолдану тиімділігін негіздеу әдістемелері; ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету түрлері бойынша жобалау шешімдерін таңдау; деректер құрылымын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалау зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: ақпараттық қауіпсіздік (АҚ) ұғымын, АҚ қауіптерінің түрлерін; ақпаратты қорғаудың (АҚ) мақсаттарын, міндеттерін; ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін; криптографиялық алгоритмдердің жіктелуін; криптоанализдің принциптері мен әдістерін; хэш-функция ұғымын; электрондық цифрлық қолтаңбаны; желілік қауіпсіздік негіздерін; операциялық жүйелердің қауіпсіздік құралдарын көрсетуі тиіс, есептеу желілері; блоктық шифрларға криптоанализ жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: ақпараттық қауіпсіздік (АҚ) ұғымын, АҚ қауіптерінің түрлерін; ақпаратты қорғаудың (АҚ) мақсаттарын, міндеттерін; ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін; криптографиялық алгоритмдердің жіктелуін; криптоанализдің принциптері мен әдістерін; хэш-функция ұғымын; электрондық цифрлық қолтаңбаны; желілік қауіпсіздік негіздерін; операциялық жүйелердің қауіпсіздік құралдарын көрсетуі тиіс, есептеу желілері; блоктық шифрларға криптоанализ жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PBDDIOS 5303
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
STOIS 5302 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
STOIS 5302 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ақпараттық жүйелер теориясының негіздерін үйрету, қолданыстағы және құрылған ақпараттық жүйелердің тиімділігін арттыру мақсатында Ақпараттық жүйелерді сипаттау, талдау және синтездеу әдістерімен танысу. Курстың негізгі міндеттері студенттерге CASE - жүйелік талдау мен жүйелерді жобалаудың компьютерлік технологиясын қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді зерттеу әдістерін үйрету болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы басқару қызметін психологиялық қамтамасыз етудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясы – басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бір бөлімі. Психологиялық жағдайларды талдау, басқару іс-әрекетінің ерекшеліктері. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; белсенділік бағдарламасын қалыптастыру бағыныштылар; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.<br/> Құзыреттіліктер: Өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестермен және бағыныштылармен қарым-қатынас орнату және қолдау. Қақтығыстарды шешу және келеңсіз жағдайларды жеңе білу. Басқару стратегияларын әзірлеу және шешім қабылдау дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Топты басқара білу және алға қойған мақсатқа жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ақпараттық технологиялардың негізгі идеялары мәліметтер базасының тұжырымдамасына негізделген. Кез-келген ақпараттық технология мен ақпараттық жүйенің негізі-өзгеріп отыратын нақты әлемді барабар көрсету және пайдаланушылардың ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында мәліметтер базасында ұйымдастырылуы керек мәліметтер. Сақталған деректердің көлемі мен құрылымдық күрделілігінің артуы, ақпараттық жүйелерді пайдаланушылар шеңберінің кеңеюі сақталған деректерді интеграциялау мен басқарудың ыңғайлы жалпы жүйелік құралдарын – мәліметтер базасын ұйымдастыруға және жүргізуге арналған мәліметтер базасын басқару жүйелерін құру талабын алға тартты. Қазіргі заманғы ДҚБЖ – лардың көпшілігі реляциялық типтегі жүйелер немесе реляциялық деректерді ұсыну құрылымы бар мәліметтер базасымен жұмыс жасайтын жүйелер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AISO 5303 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім берудегі ақпараттық жүйенің мақсаттары ақпараттық қоғамдағы магистранттардың зияткерлік мүмкіндіктерін күшейту, білім беру жүйесінің барлық сатыларында оқыту процесін қарқындату және оқыту сапасын арттыру, сондай-ақ магистранттар таңдаған салада сұранысқа ие мамандар ретінде магистранттарды даярлау болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми ойлауды, ғылыми білім саласындағы философиялық және әдіснамалық принциптер туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми білімнің құрылымын және ғылыми зерттеу әдіснамасының ерекшеліктерін зерттеу.<br/> Құзыреттер: өз мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын қалыптастыру үшін білімді пайдалану, оның ішінде пәнаралық зерттеулер, сыни талдау және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалау қабілеті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдістемелік мәдениеттің дағдыларын дамыту<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Қалыптасқан дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және орындау, өзіндік зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
4
Тәжірибені қорғау
ZhOOPP
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың, ғылыми мақалалардың, ғылыми мақалалардың ғылыми жұмыстарының нәтижелерін талқылау, магистранттардың есептері, магистранттардың диссертацияларын апробациялау, диссертацияларды талқылау, оның негізінде кафедра болып табылатын зерттеу жүргізіледі
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманыңқазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MM3dG 6304
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MM3dG 6304
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар өнеркәсіптік роботтар мен роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. LEGO Mindstorms EV3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллері арқылы өз жобаларыңызды әзірлеу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық нысанда қарым-қатынас жасау (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: хореографиялық өнер саласында шет тілін меңгеру дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: ақпараттық қауіпсіздік (АҚ) ұғымын, АҚ қауіптерінің түрлерін; ақпаратты қорғаудың (АҚ) мақсаттарын, міндеттерін; ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін; криптографиялық алгоритмдердің жіктелуін; криптоанализдің принциптері мен әдістерін; хэш-функция ұғымын; электрондық цифрлық қолтаңбаны; желілік қауіпсіздік негіздерін; операциялық жүйелердің қауіпсіздік құралдарын көрсетуі тиіс, есептеу желілері; блоктық шифрларға криптоанализ жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты қазіргі заманғы CASE құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық жүйелерді (АЖ) жобалау және құру технологиясымен, сондай-ақ басқару объектісін жобалық зерттеу технологиясын пайдалана отырып, жобаларды әзірлеу әдістерімен танысу болып табылады. Сондай-ақ, дайындық бейіні бойынша ғылыми-зерттеу әзірлемелеріне қатысуға: зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты жүйелеуге, эксперименттерге қатысуға, алынған деректерді өңдеуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кіріспе. Ақпарат және деректер. Ақпараттық қатынастар және мәліметтердің өзара байланысы. Деректер қорының жүйелері. ДҚБЖ. Деректер қорын жобалау. ДҚ жобалау кезеңі ретінде талаптарды тұжырымдау және талдау кезеңі. ДҚ концептуалды жобалау кезеңі. ДБ логикалық жобалау кезеңі. ДҚ физикалық жобалау кезеңі. Деректер қоры негізінде ақпараттық жүйелерді жобалау. ДҚ ақпараттық жүйесін құру кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мазмұны – КЖ оңтайлы жобалау процесінде математикалық модельдерді әзірлеу, талдау және қолдану. Теориялық білім КС құрылымдық-топологиялық және параметрлік жобалау есептерін шешуге, жобаланатын желілердің параметрлерін олардың модельдерін пайдалану негізінде есептеу мен бағалауды жүргізуге, әртүрлі жобалық шешімдерді салыстыру және олардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде IT нарығының өзгермелі ортасы жағдайында барлық өндірістік, экономикалық және әлеуметтік процестерді жүзеге асырудың жоғары тиімділігіне жағдай жасауға арналған басқару туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Бағдарламаның мазмұндық-әдістемелік ерекшелігі саланың ерекшеліктерін ескере отырып, мәселелердің кең ауқымын қарастыруды көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақпараттық жүйелер мен технологиялар жөніндегі маманның кәсіби қызметінің жүйелік негізі ретінде "Ақпараттық технологияларды стандарттау және біріздендіру" бағытының мазмұны мен ерекшелігін ашу. Пәнді игеру өндірістік практиканы және бітіру біліктілік жұмысын сәтті орындау үшін қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты студенттерді Ақпараттық жүйелер теориясының негіздеріне үйрету, қолданыстағы және құрылатын ақпараттық жүйелердің тиімділігін арттыру мақсатында Ақпараттық жүйелерді сипаттау, талдау және синтездеу әдістерімен танысу. Курстың негізгі міндеті студенттерді жүйелік талдау және жүйелерді жобалаудың CASE - компьютерлік технологиясын қолдану арқылы ақпараттық жүйелерді зерттеу әдістеріне үйрету болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқытудың мақсаты басқару жүйелерін сипаттаудың, талдаудың және жобалаудың негізгі әдістерін игеру; тапсырманы және алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту; автоматты басқарудың қолданбалы мәселелерін шешу үшін алынған мәліметтерді іс жүзінде пайдалану және тақырып бойынша әдебиеттерді өз бетінше оқу дағдысын қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
WEB-қосымша білім беру кезеңінде, сондай-ақ әр түрлі бағыттағы сайттардың ары қарайғы кәсіби қызметінде құру бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдануды қарастыратын ғылыми білім саласына жатады. Пәнді оқыту объектісі кәсіби қызметте заманауи телекоммуникациялық жүйелерді қолдану бойынша маманның қызметі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс функцияларды, процедураларды және әкімшілік қызметтерді; басқару объектілері; бағдарлама құрылымы; басқару әдістері қамтиды. Сонымен қатар операциялық басқару және техникалық қызмет көрсету; техникалық жабдықтарды басқару және техникалық қызмет көрсету; аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару платформалары; әкімшілік ақпараттық жүйелер; әкімшілік деректер базасын ұйымдастыру; басқару жүйелеріндегі бағдарламалау; басқару жүйелерінің мысалдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің теориялық негіздерін және білімге негізделген жүйелерді жобалауды, интеллектуалды жүйелерді пайдалану салаларын, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін зерттеу; жасанды интеллект жүйелеріндегі білімді ұсыну мен өңдеудің әдістері мен құралдарының теориясы мен практикасын терең зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде сигналдық, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім берудің ақпараттық ортасын қалыптастыру осы процеске оқытушылардың белсенді қатысуымен ғана сәтті бола алады. Сондықтан электрондық білім беру ресурстарын құру және оларды білім беру ортасына біріктіру принциптерін ғылыми-әдістемелік негіздеу қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім берудегі ақпараттық жүйенің мақсаты-ақпараттық қоғамда магистранттардың зияткерлік мүмкіндіктерін күшейту, білім беру жүйесінің барлық сатыларында оқыту сапасын арттыру және оқу процесін қарқындату, сонымен қатар магистранттар таңдаған облыста қажетті мамандар ретінде магистранттарды даярлау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
RSOI5304
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің графикалық, мультимедиялық дизайн және анимация негіздерінің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын игеру. "Модельдеу әдістері - 3D графика" пәні кәсіби – практикалық дағдылар мен білімнің логикалық негізделген жүйесін бере отырып, технологиялық және көркемдік жобалаудың өзара іс-қимылына негізделген дизайн қызметі саласындағы білімді беру арқылы дамыған кеңістіктік және графикалық ойлауы бар мамандарды даярлауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттерді сараптамалық жүйелерді құру принциптерімен, олардың негізгі компоненттерімен таныстыру; білімді ұсыну тәсілдері мен құрамымен таныстыру, ЭЖ жіктелуін және оларды қолдану саласын қарастыру. Сараптамалық жүйелердің қызметтері, құрылымы және тағайындалуы туралы түсінік, ЭЖ-де білім беру модельдері мен тәсілдері туралы түсінік, ЭЖ-де шешімдерді іздеу әдістері туралы түсінік.
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады. Теориялық, нормативтік және әдістемелік материалдарды жинау және өңдеу бойынша жұмыс Теориялық сипаты бар бірінші мазмұнмен, бітіру біліктілік жұмысының бөліктерімен анықталады. Теория, әдіснама, реттеу салаларында да, олардың практикасы барысында да өзектілігі мен практикалық маңызы бар мәселелерді анықтау керек.
Тәжірибені қорғау
PP