(PhD) философия докторы
Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-педагогикалық қызметте ғылыми және педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және ғылыми машықтары бар ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, докторанттарға бастауыш, кәсіптік, жоғары деңгейдегі білім беру үрдістері мен құбылыстарын бақылау және талдау үшін өндірістік зерттеулер мен эксперименталды әдістерді әзірлеу білім беру; ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан әмбебап және әлеуметтік-жеке құндылықтарды жақсарту.
Қазақ тілі мен әдебиеті
8D01701
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
he discipline of academic writing aims to enhance effective communication skills, fostering clarity and organization in conveying ideas. It encourages critical thinking and analytical skills, emphasizing the evaluation of information, learn essential research skills. The aim of the course is to enhance overall academic writing skills, particularly in terms of research
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Алаш зиялыларының қазіргі ұлттық білім беру саясатына сай философиялық көзқарастарын, әдістемелік тұжырымдарын талдау. Мазмұны: Алаш зиялыларының қазақ филологиясы мен әдістемесіне қосқан үлестері және оның ұлттық білім беру философиясында алатын орны анықталады.<br/> Құзіреттіліктер: Алаш зиялылырының концепциясы әлемдік филологияның, әлемдік лингводидактиканың ең биік шыңдарында тұрған тұжырымдармен сәйкесетінін дәлелдей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: герменевтикалық әдіс арқылы әдебиет үлгілерін интерпретациялау, көркемдік, идеялық мағынасын ашу.<br/> Мазмұны: классикалық, модернистік, постмодернистік бағыттағы көркем мәтінді және өлеңмен, қара сөзбен жазылған эпикалық әдеби шығармаларды оқыту мен инновациялық технологияларды қолдану жолдары қарастырылады. <br/> Құзіреттілігі: герменевтикалық әдісті кешенді түрде қолдана алады, әртүрлі бағыттағы көркем әдебиет нұсқаларын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Пәннің мақсаты: зерттеу тақырыбының педагогика-психологиялық аспектілерін айқындауды үйрету.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша әлемдік тәжірибелермен танысады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: зерттеу жұмысының кем дегенде 30% орындайды. Білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала дайындайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша нақты жиналған материалдарға, әдіснамалық мәліметтерге, тәжірибені өңдеу әдістеріне, талдау жасауды игерту.<br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстың 50% орындалады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала халықаралық конференцияда және 1 ғылыми мақала шетелдік басылымда жарияланады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту.<br/> Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ғылыми тағылымдамадан өту арқылы халықаралық ғылыми ортада тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу әдістерін таңдау және қолдану. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу. Ғылыми тағылымдаманың мазмұны, мақсаты және өту тәртібі. Шетелдік ғылыми мекемелермен тәжірибе алмасу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді жоспарлайды және орындайды;<br/> ғылыми тағылымдама барысында алған білімдерін зерттеу жұмысына қолданады;<br/> халықаралық ғылыми ортада кәсіби байланыс орнатады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: ҒЖБССҚЕК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
NIRD
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертация жазу және құрылымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми жұмыс жазу және оны сауатты рәсімдеу дағдыларын меңгеру. Диссертация құрылымын талқылау: кіріспе, теориялық бөлім, Әдістер, Зерттеу нәтижелері. Жеке тарауларды жазу және рәсімдеу бойынша кеңестер. Деректерді талдау тарауын жазу кезінде туындайтын мәселелер мен мәселелерді талқылау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантты диссертацияны көпшілік алдында қорғауға дайындау. Жұмыстың негізгі нәтижелерін таныстыру және олардың ғылыми құндылығын негіздеу. Қорғаныс құрылымын талқылау, ғылыми сөйлеуді дайындау. Қорғауды модельдеу: комиссия сұрақтарына жауаптар, сыни ескертулерге дайындық. Зерттеудің аралық нәтижелерін көпшілік алдында ұсыну және қорғауды модельдеу. Диссертацияны қорғауға дайындыққа деген сенімділік, ПОҚ ескертулері негізінде жұмысты түзету және жақсарту.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
12
Докторлық диссертация
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілін үйренудің грамматикалық және лексикалық жүйесін лингво-прагмастилистикалық мақсатқа сай анықтау. <br/> Мазмұны: қазақ тілін үйренуге қажетті грамматикалық және лексикалық норманың базасы, қазақ тіліндегі грамматикалық формалардың мағыналары мен линвопрагматикасы. Қазақ тілін үйрету әдістемесі. Мәтінмен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: ойын қазақша айту мен жазудың, мәтінді оқу, түсінудің лингвопрагматикалық аспектісін меңгереді.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функционалды грамматиканың теориялық негіздерін басшылыққа алып, оқыту әдістерін анықтау.
Мазмұны: функционалды грамматиканың нысаны – морфосинтаксис, семантикалық синтаксис, коммуникативті синтаксис; функционалы грамматиканың бүгінгі білім беру талаптарына сәйкестігі; функционалды грамматиканы оқытудағы тапсырмалар мен кешенді талдау.
Құзыреттілігі: қазақ тілінің грамматикалық парадигмасы мен оқыту әдістерін байланыстырып лингводидактика теориясын меңгереді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.