(PhD) философия докторы
Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-педагогикалық қызметте ғылыми және педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және ғылыми машықтары бар ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, докторанттарға бастауыш, кәсіптік, жоғары деңгейдегі білім беру үрдістері мен құбылыстарын бақылау және талдау үшін өндірістік зерттеулер мен эксперименталды әдістерді әзірлеу білім беру; ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан әмбебап және әлеуметтік-жеке құндылықтарды жақсарту.
Қазақ тілі мен әдебиеті
8D01701
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт; Педагогическая переподготовка
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт); 0 〒 (күндізгі, Педагогическая переподготовка)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Педагогическая переподготовка)
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Алаш зиялыларының қазіргі ұлттық білім беру саясатына сай философиялық көзқарастарын, әдістемелік тұжырымдарын талдау. Мазмұны: Алаш зиялыларының қазақ филологиясы мен әдістемесіне қосқан үлестері және оның ұлттық білім беру философиясында алатын орны анықталады.<br/> Құзіреттіліктер: Алаш зиялылырының концепциясы әлемдік филологияның, әлемдік лингводидактиканың ең биік шыңдарында тұрған тұжырымдармен сәйкесетінін дәлелдей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізгі қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру.<br/> Құзіреттілігі: әдебиет тарихын дәуірлеудің хронологиялық жүйесін, ғылыми негіздерін біледі, талдау әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шығармаларды интерпретациялау, көркемдік, идеялық мағынасын ашу.<br/> Мазмұны: Классикалық, модернистік, постмодернистік мәтіндерді және өлеңмен, қара сөзбен жазылған эпикалық әдеби шығармаларды оқыту мен инновациялық технологияларды қолдану жолдары қарастырылады.<br/> Құзіреттіліктер: герменевтикалық әдісті кешенді түрде қолдана алады, әртүрлі бағыттағы көркем әдебиет нұсқаларын талдай алады.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту.<br/> Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Пәннің мақсаты: зерттеу тақырыбының педагогика-психологиялық аспектілерін айқындауды үйрету.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша әлемдік тәжірибелермен танысады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: зерттеу жұмысының кем дегенде 30% орындайды. Білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала дайындайды.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмыс бойынша нақты жиналған материалдарға, әдіснамалық мәліметтерге, тәжірибені өңдеу әдістеріне, талдау жасауды игерту.<br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыстың 50% орындалады.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: білім және ғылым комитетіне енетін басылымдарда 1 ғылыми мақала шығарады. Диссертация тақырыбы бойынша 1 ғылыми мақала халықаралық конференцияда және 1 ғылыми мақала шетелдік басылымда жарияланады.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми мақалалар жариялауды іске асыруға дағдыландыру. <br/> Мазмұны: Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) нөльдік емес импакт-фактор немесе Scopus базасына енетін басылымда диссертация тақырыбы бойынша мақала жариялауға үйренеді. <br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның 1 және 2 тарауын аяқтайды. Тарауларда зерттеу тақырыбына жан-жақты әрі терең талдаулар жасалады, жұмыстың 70 пайызын бітіреді.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысы бойынша тұжырымдар жасауды үйрету. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша соны тұжырымдар жасап, оны шешудің жолдарын көрсетеді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: докторлық диссертацияның біткен нұсқасын даярлайды. Ғылыми нәтижені рәсімдеудің жолдарын әзірлейді.
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
12
Докторлық диссертация
Докторық диссертацияны рәсімдеу және қорғау
12
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ тілінің лингводидактикалық негізін анықтау. <br/> Мазмұны: Лингводидактика тарихын, тілді оқыту стратегияларын, тапсырма түрлерін т.б. оқытудың дидактикалық негіздері қарастырылады. <br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: тілді оқытуда білім мазмұнын іріктеп, мақсатын анықтай алады, білім бағдарламалары мен оқу құралдарын құрастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілін үйренудің грамматикалық және лексикалық жүйесін лингво-прагмастилистикалық мақсатқа сай анықтау. <br/> Мазмұны: қазақ тілін үйренуге қажетті грамматикалық және лексикалық норманың базасы, қазақ тіліндегі грамматикалық формалардың мағыналары мен линвопрагматикасы. Қазақ тілін үйрету әдістемесі. Мәтінмен жұмыс. Құзыреттілігі: ойын қазақша айту мен жазудың, мәтінді оқу, түсінудің лингвопрагматикалық аспектісін меңгереді.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.