филология ғылымдары магистрі
«7М023 - Тіл және әдебиет (лингвистика)» білім беру бағдарламасы жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына негізделген жетекші әлемдік университеттердің, еңбек нарығының талаптарына сәйкес әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі болып табылады. Сонымен қатар, EP білім беру процесін іске асыру үшін мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, мазмұнын, шарттары мен технологияларын реттейтін екі бағдарламаны (мысалы, қосымша) қамтиды, оқудың осы саласы бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі дайындық сапасын бағалауды қамтиды және: оқу жоспары, оқу бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер ) және студенттерді оқыту сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдарды, сонымен қатар ғылыми-зерттеу және тәжірибелік сабақтардың бағдарламаларын, күнтізбелік жұмыс кестесін және әдістемелік материалдарды ұсынады. тиісті білім беру технологияларын енгізу.
Лингвистика
7M02314
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдік белгі мен тілдік емес символдардың ерекшеліктері түсіндіріледі. <br/> Мазмұны: Тілдегі парадигмалық қатынастар және олардың түрлері. Зерттеу әдістерінің классификациясы,жалпы ғылыми, интерғылыми,жеке ғылыми әдістер. Ғылыми танымның кезеңдері. Ішкі лингвистиканың нысандары.Тіл жүйесінің 3 деңгейі:: фонологиялық, лексикалық, грамматикалық. Сыртқы лингвистиканың нысаны. Тілдегі жаңа бағыттар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі кездегі лингвистиканың ғылыми бағыттарын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдары. Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси мәтін түрлерін, саяси дискурстың коммуникативті-прагматикалық ерекшеліктерін, бүгінгі қазақ медиа мәтіндегі негізгі тілдік тәсілдерді үйрету.<br/> Мазмұны: Антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт – лингвосаясаттанудың терминологиялық аппараты, қалыптасуы, базалық пән құраушы компоненттері, әдіснамасы, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің прагматикалық аспектісі.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: лингвосаясаттанудың прагматикалық ерекшеліктерін талдай алады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
ZMD-1
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - гендерлік лингвистика туралы түсініктерді қалыптастыру, пәннің ғылыми негіздері туралы мәлімет беру, тіл, сөйлеу, гендерлік зерттеулер саласындағы білімді тереңдету.
Гендерлік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуы. Тілдің гендерлік жіктелімі. Шетелдік гендерлік-лингвистикалық зерттеулер. Қазақ тіл білімінің гендерлік бағытының даму ерекшеліктері. Гендерлік лингвистиканың когнитивтік сипаты.Гендерлік жіктелімнің тіл деңгейлеріндегі көрінісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтіндегі фактуалды, концептуалды ақпараттың көрінісін дисскурсивті тәсілдер арқылы меңгерту.
Мазмұны: функционалды стильдегі әртүрлі мәтіннің тілдік ұйымдасуының дискурсивтік құрылымы. Ғылыми мәтіннің кәсіби және қатысымдық түрлері. Қазіргі интегралды дискурс теориясының даму барысындағы негізгі лингвистикалық категориялары мен мәтіннің ғылыми және кәсіби міндеттері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: интегралды дискурс теориясының ерекшеліктерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі заманғы корпустық технологияларды пайдалану саласында лингвистикалық теория мен практика бойынша құзыреттерді, білім мен дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар осы саладағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру. Инклюзивті білім беру ортасында мәтіндерді жинау, машиналық өңдеу, сөздіктер жасау және ұлттық корпустар құру бойынша дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл білімінің тарихы білім беру пәні ретінде ерекшеліктерін түсіндіру.
Мазмұны: Орта ғасыр тіл білімі. Салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы: салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуының алғышарттары. ХІХ ғасырдың тарихи лингвистикасы. Натуралистік бағыт. Тіл біліміндегі структурализм 20-шы жылдардың аяғы мен 21- жылдардың басындағы тіл біліміндегі негізгі бағыттар қалыптасады құзіреттіліктер: тіл білімінің тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: тіл білімі тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - лингвистикалық антропология ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, негізгі ұғымдары, талдау тәсілдері мен әдістері жайында мәлімет беру.
Адамзаттық ойлау және оның тілдегі көрінісі. Тіл және семиотика. Тіл және таным. Тіл және мәдениет. Тіл және қоғам. Әлемдік тілдердегі категориялану жүйесі. Семантикалық өріс, фрейм, прототип. Дүниенің тілдік бейнесі.Мәтін және дискурс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл тілді басқа жүйелермен (әлеуметтік, мәдени және когнитивті) өзара әрекеттесетін динамикалық жүйе ретінде зерттейтін тәсіл. Ол күрделі жүйелерді және олардың өзін-өзі ұйымдастыруын қарастыратын синергетика принциптеріне негізделген. Лингвистикалық синергетика тілдің әртүрлі деңгейлерінің (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық) бір-бірімен қалай әрекеттесетінін және әсер ететінін және бұл өзара әрекеттесулердің әлеуметтік-мәдени факторлар контекстінде тілдің өзгеруі мен дамуына қалай ықпал ететінін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық статистика-тіл білімінде статистикалық әдістерді қолдану саласы; тар мағынада: лингвистикалық материалмен байланысты кейбір математикалық мәселелерді, негізінен мәтіндегі лингвистикалық бірліктердің статистикалық таралу түрлерімен зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл философиясының ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру.
Тіл философиясы: рухани келісім мен түсіну мәселелері. Тіл философиясындағы семиология және семиотика. Классикалық тілдің философиясы. Қазақ тілінің философиясы. Тілдің философиялық мәні. Тілдегі структурализмнің философиялық мазмұны. Көне түрік жазбаларында ескі философиялық ойлар. Тілдегі таңбалау философиясы. Тілдік сана, жасырын сана,
тіл білімінің көптеген ғылымдармен байланысты екендігін, лингвофилософияның қағидаларын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мимен байланысты тіл жүйесін зерттейтіндігін түсіндіру.
Мазмұны: Нейролингвистика пәні. Нейролингвистиканың өзге ғылым салаларымен байланысы. Нейролингвистика тарихы. Афазиологияның пайда болуы. Нейролингвистика бастамалары. Нейролингвистиканың қазіргі дамуы. Нейролингвистикалық зерттеулердің негізі әдістері
Қалыптасатын құзіреттіліктер: нейролингвистиканың ерекшеліктерін, әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: паралингвистика - ақпаратты ауызша емес тәсілмен байланыстыру тәсілдері мен тәсілдерін зерттейтін ғылым екендігін түсіндіру.
Мазмұны: Паралингвистиканың зерттелуі. Паралингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. Паралингвистика ғылымының критерийлері мен ерекшеліктері. Паралингвистиканың әдістері мен функциялары. Экстралингвистика мен паралингвистика, олардың зерттеу нысандары. Бейвербалды амалдардың этимологиясы мен таксономиясы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Паралингвистиканың ерекшеліктерін, түрлерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Прагмалингвистикалық зерттеудің негізгі мақсатын түсіндіру.
Мазмұны: Прагмалингвистиканы тіл білімінен ажыратудың алғышарттары.Прагмалингвистиканың негізгі түсініктері. Дискурс және мәтін. Сөйлеу әрекеті функционалды прагмалингвистиканың бір ұғымы ретінде. Сөйлеу стереотипі. Сөйлеу әрекеті. Сөйлеу актілерінің теориясы. Прагмалингвистиканың әдістері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: пргамалингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдік қабілет пен сөйлеу белсенділігі мәселелеріндегі әдіснамалық, теориялық, қолданбалы негіздерді түсінуде психолингвистикалық сауаттылықты қалыптастыру.
Мазмұны:Тіл білімі және психолингвистика. Отандық психолингвистиканың пайда болуы. Психолингвистикалық теория негіздері. Сөйлеуді қабылдаудың психолингвистикасы. Рефлекстік психолингвистика.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: антропоцентрлік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана алады, тілді басқа ғылым салаларымен тоғыстыра оқытудың жолдарын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру.
Мазмұны: Тіл мен дін. Діни канондардың тілдік сипаты. Діндегі тілдің қызметі. Қазақ тіліндегі діни лексиканың мазмұны. Тілдің теологиялық мәні. Тілдегі діни бірліктердің семантикалық мазмұны.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: теолингвистиканың категорияларын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фонетика, морфология, синтаксис және лексиканы қоса алғанда, тілді дұрыс қолдану нормалары мен ережелерін зерттейтін ғылыми пән. Ол сауатты сөйлеуді қалыптастыруға, тіл мәдениетін жақсартуға және тілдегі қателіктерді анықтауға, қарым-қатынас пен түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі атауыш тілдік тұлға - сөз. Негізгі коммуникативтік тілдік тұлға – сөйлем. Негізгі құрылымдық тілдік тұлға – фонема, морфема. Қазір тілдік тұлға адаммен байланысты айтылып, оның орнына тілдік бірлік қолданылып жүр ғой.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: көркем мәтіннің жанрлық табиғатын, эстетикалық тұтастығын саралайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл әртүрлі этностардың тілі, ойлауы мен мәдени тәжірибелерінің байланысын зерттейтін пәнаралық сала. Ол тілдің әлемді қабылдауды қалай қалыптастыратынын, мәдени құндылықтар мен дәстүрлерді бейнелейтінін, сондай-ақ сәйкестік пен әлеуметтік өзара әрекеттесуге қалай әсер ететінін талдайды. Бұл пән Мәдениеттер мен тілдердің алуан түрлілігін түсінуге ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.