филология ғылымдары магистрі
«7М023 - Тіл және әдебиет (лингвистика)» білім беру бағдарламасы жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына негізделген жетекші әлемдік университеттердің, еңбек нарығының талаптарына сәйкес әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі болып табылады. Сонымен қатар, EP білім беру процесін іске асыру үшін мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, мазмұнын, шарттары мен технологияларын реттейтін екі бағдарламаны (мысалы, қосымша) қамтиды, оқудың осы саласы бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі дайындық сапасын бағалауды қамтиды және: оқу жоспары, оқу бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер ) және студенттерді оқыту сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдарды, сонымен қатар ғылыми-зерттеу және тәжірибелік сабақтардың бағдарламаларын, күнтізбелік жұмыс кестесін және әдістемелік материалдарды ұсынады. тиісті білім беру технологияларын енгізу.
Лингвистика
7M02314
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдік белгі мен тілдік емес символдардың ерекшеліктері түсіндіріледі. <br/> Мазмұны: Тілдегі парадигмалық қатынастар және олардың түрлері. Зерттеу әдістерінің классификациясы,жалпы ғылыми, интерғылыми,жеке ғылыми әдістер. Ғылыми танымның кезеңдері. Ішкі лингвистиканың нысандары.Тіл жүйесінің 3 деңгейі:: фонологиялық, лексикалық, грамматикалық. Сыртқы лингвистиканың нысаны. Тілдегі жаңа бағыттар.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазіргі кездегі лингвистиканың ғылыми бағыттарын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
NKSRYaPA 5207 (Г)Курстың мақсаты-тілдік бірліктердің ұлттық-шартты ерекшеліктерін жан-жақты есепке алу арқылы Қытай студенттеріне орыс тілін оқытуды оңтайландыруды болжайтын лингвомәдени тәсіл аясында орыс асханасының тағамдарын атайтын лексиканың мәдени ерекшелігін сипаттау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аялық білімдегі мәдениеттанымдық семантиканы меңгерту, мәдени құндылықтармен таныстырылатын білімдер жүйесін анықтау, мәдени дискурсты танудың жолдарын айқындау. <br/> Мазмұны: Тіл мен мәдениет сабақтастығы.Тіл мен мәдениеттің тоғысынан туындайтын мәдени семантиканың зерттелуі. Мәдени және тілдік код. Лингвомәдениеттанудағы символдың ролі. Лингвомәдени білім беру. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Білім алушы лингвистикалық білімнің ғылыми деңгейі негізінде оның параметрлерін анықтай алады, лингвомәдениеттанымдық бағытта зерттеу – тәсілдерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси мәтін түрлерін, саяси дискурстың коммуникативті-прагматикалық ерекшеліктерін, бүгінгі қазақ медиа мәтіндегі негізгі тілдік тәсілдерді үйрету.<br/> Мазмұны: Антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт – лингвосаясаттанудың терминологиялық аппараты, қалыптасуы, базалық пән құраушы компоненттері, әдіснамасы, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің прагматикалық аспектісі.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: лингвосаясаттанудың прагматикалық ерекшеліктерін талдай алады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
ZMD-1
8
Магистрлік диссертация
ZMD-1
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесі: эссе, курстық жұмыс, диплом, магистрлік және кандидаттық диссертация, мақалалар, монографиялар. Академиялық хат-өз ойларын, идеяларын қалыптастыра және негіздее білу және оларды мақсатты аудиторияға дейін жеткізе білу. Академиялық хат – бұл ғылыми мәтіндерді жазу дағдысы, құрылымдау, пішімдеу, стилистикалық және сипаттау тілін таңдау дағдысы. Академиялық жазу дағдылары-академиялық ортада табысты өмір сүрудің негізі.
Курс ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-манипуляция теориясының теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ манипуляциялық әсерден қорғау әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері: манипуляция теориясы негізделген теориялық ережелерді игеру; осы теориялық ережелерді іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын игеру; манипуляторлар қолданатын стратегиялар мен тактикалар туралы түсінік алу; манипуляциялық әсерден қорғану тәсілдерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - гендерлік лингвистика туралы түсініктерді қалыптастыру, пәннің ғылыми негіздері туралы мәлімет беру, тіл, сөйлеу, гендерлік зерттеулер саласындағы білімді тереңдету.
Гендерлік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуы. Тілдің гендерлік жіктелімі. Шетелдік гендерлік-лингвистикалық зерттеулер. Қазақ тіл білімінің гендерлік бағытының даму ерекшеліктері. Гендерлік лингвистиканың когнитивтік сипаты.Гендерлік жіктелімнің тіл деңгейлеріндегі көрінісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін құқықтық мәтіндерді (даулы, даулы мәтіндерді) лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерге назар аударады: Заң лингвистикасы гуманитарлық білімнің пәнаралық саласы ретінде; табиғи тілдің заңдық мәселелері; даулы мәтінге Сот-лингвистикалық сараптама жүргізу әдістемесі және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтіндегі фактуалды, концептуалды ақпараттың көрінісін дисскурсивті тәсілдер арқылы меңгерту.
Мазмұны: функционалды стильдегі әртүрлі мәтіннің тілдік ұйымдасуының дискурсивтік құрылымы. Ғылыми мәтіннің кәсіби және қатысымдық түрлері. Қазіргі интегралды дискурс теориясының даму барысындағы негізгі лингвистикалық категориялары мен мәтіннің ғылыми және кәсіби міндеттері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: интегралды дискурс теориясының ерекшеліктерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән курсында халықаралық қарым-қатынастың әртүрлі аспектілері, оның халықаралық жасанды тілдерді оңтайландыру мүмкіндіктері, яғни халықаралық тілдер тіларалық қарым-қатынас құралы ретінде оқытылады. Көптілділік, тілдердің өзара байланысы, интернационализм және т. б. мәселелеріне байланысты зерттелетін халықаралық жасанды тілдерді құру және қолдану процестеріне басты назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жұмыстың мақсаты - қарым-қатынастың іскерлік және бейресми салаларындағы Интернет-коммуникация тілінің ерекшеліктеріне сипаттама беру, сондай-ақ интернет тілінің пайдаланушының желілік атына әсер етуінің ең көп таралған факторларын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивті лингвистика. Когнитивті лингвистикаға кіріспе. Когнитивті лингвистиканың қайнар көзі.Лингвистикалық категоризация. Когнитивті лингвистика және Хомскидің генератитивті грамматикасы. Концептуалды метафора. Концепт. Фрейм. Категоризация және прототиптер. Менталды кеңістік. Когнитивті семантика. Грамматиканы оқытудағы когнитивті тәсілдер. Когнитивті фонология. Когнитивті тәсіл. Шетел тілін оқытудағы коммуникативті және когнитивті тәсіл.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:тілдің табиғи қолданысын зерттеу екендігі жайында мәлімет беру.
Мазмұны: Корпустық лингвистиканың мақсаты, міндеттері. Корпустық лингвистика технологиясы. Корпустық лингвистиканың негізгі түсініктері. Лингвистикалық корпус – әр түрлі стильге, тілге, жанрға қолдану аясына байланысты электронды түрде біріккен мəтіндер жинағы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық корпустың ерекшеліктерін ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-номинацияның ерекшелігін қарастыру, шындықты жекелеген элементтерге бөлу, таңбалық жүйенің көмегімен семантикалық мазмұнды беру тәсілдері және т. б. міндеттері: қатпарлы номинацияның мәселелерін зерттеу; туынды сөздер саласындағы номинация туралы ілімді құруға байланысты және туынды ономасиология саласы деп аталатын зерттеу саласының тақырыбы мен шекараларын анықтау; номинацияның принциптері мен түрлерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл білімінің тарихы білім беру пәні ретінде ерекшеліктерін түсіндіру.
Мазмұны: Орта ғасыр тіл білімі. Салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы: салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуының алғышарттары. ХІХ ғасырдың тарихи лингвистикасы. Натуралистік бағыт. Тіл біліміндегі структурализм 20-шы жылдардың аяғы мен 21- жылдардың басындағы тіл біліміндегі негізгі бағыттар қалыптасады құзіреттіліктер: тіл білімінің тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: тіл білімі тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - лингвистикалық антропология ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, негізгі ұғымдары, талдау тәсілдері мен әдістері жайында мәлімет беру.
Адамзаттық ойлау және оның тілдегі көрінісі. Тіл және семиотика. Тіл және таным. Тіл және мәдениет. Тіл және қоғам. Әлемдік тілдердегі категориялану жүйесі. Семантикалық өріс, фрейм, прототип. Дүниенің тілдік бейнесі.Мәтін және дискурс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: синергетиканың теориялық негіздерімен және оның әдіснамасымен таныстыр.
Мазмұны: Синергетикалық ұғымдар мен құралдардың тіл біліміндегі орны мен рөлі. Сөйлеу жұмыстарын, дискурстарды өзіндік ұйымдастыру механизмі, әртүрлі типтегі сөйлеу туындыларын құру кезіндегі эвристиканың адресаттың «ізденіс әрекеті» ретіндегі рөлі.синергетиканың теориялық негіздерін ассимиляциялау және тіл білімінде және лингводидактикада синергетикалық әдісті қолдану үшін зерттеу құзіреттілігін дамыту.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық объектілердің синергетикалық сипатын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-магистранттардың лингвомәдениеттану саласындағы кешенді кәсіби құзыреттіліктерін игеруі, олар дайындық бейініне сәйкес қызмет түрлерін орындауға мүмкіндік береді. Бұл пәннің өзектілігі ғылыми білімнің интеграциялануына, Пәнаралық ғылыми бағыттар мен кешенді мазмұндағы пәндердің пайда болуына байланысты. Бұл курс теориялық және практикалық сипатқа ие. Пәнді оқу барысында магистранттар мәтін мазмұнына, оның жанрларына, мақсатты тағайындалуына байланысты лингвомәдениеттанудың негізгі теориялық ұғымдарымен, лингвомәдени талдаудың әдіс-тәсілдерімен және әдістерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің статистикалық үлгідегі автоматтандыру сипатын зерттеу жайында мәлімет беру.
Мазмұны: Лингвостатистиканың мақсаты, міндеттері. Лингвостатистиканың механизмдері. Лингвостатистиканың негізгі түсініктері. Лингвостатистика – әр түрлі стильге, тілге, жанрға қолдану аясына байланысты электронды түрде біріккен мəтіндер жинағы.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: лингвостатистиканың компъютерлік технологиялық сипатын ажырата алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:тіл философиясының ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру.
Мазмұны: Тіл философиясы: рухани келісім мен түсіну мәселелері. Тіл философиясындағы семиология және семиотика. Классикалық тілдің философиясы. Қазақ тілінің философиясы. Тілдің философиялық мәні. Тілдегі структурализмнің философиялық мазмұны. Көне түрік жазбаларында ескі философиялық ойлар. Тілдегі таңбалау философиясы. Тілдік сана, жасырын сана.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: тіл білімінің көптеген ғылымдармен байланысты екендігін, лингвофилософияның қағидаларын талдай алады.
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста мәдениетаралық коммуникация теориясының қазіргі жағдайы қарастырылады. Лингвострантану, этнолингвистика, лингвомәдениеттану сияқты білім салаларының үлесі жетекші зерттеушілердің аттары деп аталады. Бірақ батыста белгісіз (тілдік тұлға, концептосфера және т.б.).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты магистранттарды тілдің екі базалық жүйесінің бірі-коммуникативтік деңгеймен таныстыру, олардың міндеттері сөйлеуші, тыңдаушы және ұғынушы және білуші позицияларының ара қатынасын көрсету болып табылады. Әр түрлі мәтіндерде оның базалық бірліктерін пайдаланудың функционалдық мүмкіндіктерін көрсету (мақсаттылық, конструкциялардың вариативті қатарлары, оларға сәйкес келетін, олардың инвариантты семантикалық параметрлері бар құралдар топтары).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мимен байланысты тіл жүйесін зерттейтіндігін түсіндіру.
Мазмұны: Нейролингвистика пәні. Нейролингвистиканың өзге ғылым салаларымен байланысы. Нейролингвистика тарихы. Афазиологияның пайда болуы. Нейролингвистика бастамалары. Нейролингвистиканың қазіргі дамуы. Нейролингвистикалық зерттеулердің негізі әдістері
Қалыптасатын құзіреттіліктер: нейролингвистиканың ерекшеліктерін, әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарды қазіргі әдеби нормаларға қатысты синтаксистік құбылыстарды бағалауға, зерттелетін конструкциялардың функционалдық және стильдік ерекшеліктерін және олардың экспрессивті мүмкіндіктерін анықтауға үйрету. Бұл синтаксистік стилистика элементтерінің дәйекті қосылуына, синтаксистік синонимия мен омонимия құбылыстарына (сөз тіркестері саласындағы синонимия мен омонимия құбылыстарына, бір және екі компонентті сөйлемдерге, күрделі сөйлемдердің әртүрлі түрлеріне және т.б.) және экспрессивті синтаксиске байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-зерттеу лингвистикалық плюрицентрлік тілдегі жағдай. Осы курс шеңберінде магистранттарға плюрицентрлік тілдің қатысуымен тілдік жағдайды сипаттау моделі ұсынылатын болады. Жиілік пен таныс ақпаратқа тоқталмай, посткеңестік елдердегі орыс тілінің мәртебесі және тіл саясатының түрлері туралы құрылымдық және графикалық түрде жасалған мәліметтер келтірілген. Қазақстанның көп компонентті тілдік ахуалының барынша қысқа моделі субъектілердің санын және олардың функцияларын ескереді, ресімделген сипаттама болып табылады, толықтырылуы мүмкін және объект туралы жаңа білім қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: паралингвистика - ақпаратты ауызша емес тәсілмен байланыстыру тәсілдері мен тәсілдерін зерттейтін ғылым екендігін түсіндіру.
Мазмұны: Паралингвистиканың зерттелуі. Паралингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. Паралингвистика ғылымының критерийлері мен ерекшеліктері. Паралингвистиканың әдістері мен функциялары. Экстралингвистика мен паралингвистика, олардың зерттеу нысандары. Бейвербалды амалдардың этимологиясы мен таксономиясы.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Паралингвистиканың ерекшеліктерін, түрлерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Прагмалингвистикалық зерттеудің негізгі мақсатын түсіндіру.
Мазмұны: Прагмалингвистиканы тіл білімінен ажыратудың алғышарттары.Прагмалингвистиканың негізгі түсініктері. Дискурс және мәтін. Сөйлеу әрекеті функционалды прагмалингвистиканың бір ұғымы ретінде. Сөйлеу стереотипі. Сөйлеу әрекеті. Сөйлеу актілерінің теориясы. Прагмалингвистиканың әдістері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: пргамалингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдік қабілет пен сөйлеу белсенділігі мәселелеріндегі әдіснамалық, теориялық, қолданбалы негіздерді түсінуде психолингвистикалық сауаттылықты қалыптастыру.
Мазмұны:Тіл білімі және психолингвистика. Отандық психолингвистиканың пайда болуы. Психолингвистикалық теория негіздері. Сөйлеуді қабылдаудың психолингвистикасы. Рефлекстік психолингвистика.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: антропоцентрлік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана алады, тілді басқа ғылым салаларымен тоғыстыра оқытудың жолдарын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психолингвистиканың негізгі бағыттарының бірі ретінде психолингвистиканың және коммуникациялық теорияның негізгі тұжырымдамаларын студенттермен таныстыру болып табылады: этнопсихолингвистиканың және лингвокультурологияның негізгі түсініктерімен танысу, әңгімедегі әмбебап және мәдени-жеке құбылыстарды зерттеуге қолданыстағы тәсілдермен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәні студенттің филологиялық дайындығының бір бөлігі болып табылады және қазіргі орыс тілі курсын жалғастырады. Осы оқу пәні шеңберінде бұрын оқыған тілдік құбылыстар мен фактілер коммуникативтік-прагматикалық негізге ауыстырылады. Бұқаралық коммуникация құралдарының мәтіндерін жасау және редакциялау әдеби редакциялау курсы көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру.
Мазмұны: Тіл мен дін. Діни канондардың тілдік сипаты. Діндегі тілдің қызметі. Қазақ тіліндегі діни лексиканың мазмұны. Тілдің теологиялық мәні. Тілдегі діни бірліктердің семантикалық мазмұны.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: теолингвистиканың категорияларын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілді дәстүрлі, қалыптанған нормаларға сай дұрыс қолданудың теориялық, ғылыми-практикалық мәселелерін түсіндіру.
Мазмұны: Лингвортология – тіл ғылымның дербес саласы.Тіл онтологиясының зерттелу тарихы. Тіл мен ортологияның байланысы. Тіл ортологиясының базалары, ортологиялық лексикография, ортологиялық құралдар және тіл мәдениеті.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: тіл ортологиясының заңдылықтарын коммуникацияда қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән біртұтас қоғамдағы/жеке сөйлеушінің санасындағы екі немесе одан да көп тілдердің өзара әрекеттесу жағдайларын сипаттайтын тілдік құбылыстарды зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пәннің негізгі міндеті-би - /мультилингвизмді зерттеу саласында эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән тілдік байланыстарды сипаттау үшін қолданылатын негізгі ұғымдармен (тілдік жағдай, монолингвизм, қос тілділік, көптілділік, тілдік әртүрлілік, тіларалық өзара іс-қимыл); екі тілділік пен көптілділіктің заманауи модельдері мен типологияларымен, би - /көп тілді жағдайларда қалыптасатын тілдік сананың ерекшеліктерімен танысуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл жүйесінде бір-бірінен қызметі, құрылысы жағынан дараланатын тілдік элементтер туралы түсінік беру.
Мазмұны: Тілдік тұлғалардың түрлері. Негізгі атауыш тілдік тұлға - сөз. Негізгі коммуникативтік тілдік тұлға – сөйлем. Негізгі құрылымдық тілдік тұлға – фонема, морфема. Қазір тілдік тұлға адаммен байланысты айтылып, оның орнына тілдік бірлік қолданылып жүр ғой.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: көркем мәтіннің жанрлық табиғатын, эстетикалық тұтастығын саралайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгеру мақсаты:
жүйелік ғылыми ойлау мәдениетін меңгеру; ақпаратты қабылдау, талдау, қорыту, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін дамыту;
грамматика теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу дағдыларын қалыптастыру;
жалпы тіл жүйесінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін түсіну үшін сөздің формальды-мағыналық құрылымы туралы мәліметтердің маңыздылығын ұғыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Тілдегі этномәдени сананың рөлін түсінеді.
Мазмұны:Тіл – адам санасының көрсеткіші. «Тіл – мәдениет – этнос» мәселесіндегі этномәдени сананың орны. Этномәдени сана тіл арқылы көрініс табады. Тіл, мәдениет, этнос - өзара тығыз байланысты. Халықтың дүниетанымын бейнелейтін адамзат санасы мәдениеті мен тілі арқылы көрініс табады. Адам болмысты тілі арқылы таниды.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: этномәдени сананың тіл арқылы көрініс табу ерекшеліктерін түсінеді.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты:
- таңдаған диссертациялық зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;
- отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу
Мазмұны:
Таңдаған диссертациялық жұмысының тақырыбына сәйкес эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Анықтамалық-библиографиялық материалдарды зерттеу, ғылыми ақпаратты іздеу. Қазіргі заманғы IT технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, отандық және шетелдік электрондық деректер базасымен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу. Алынған деректерді өңдеу, талдау және қорыту. Магистрлік диссертацияны дайындау үшін жиналған материалдарды жүйелеу. Алынған нәтижелерді басылымға дайындау және жариялау.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін тәжірибеде қолдану, тәжірибелік жұмыста теориялық қорытындылар жасай отырып, теория мен практиканың арақатынасын талдау.
Педагогикалық практика
Мақсаты: кәсіби педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын дамыту, жоғары оқу орнында педагогикалық жұмысқа деген ынтаны күшейту.
Курстың мазмұны: Докторанттар нақты білім беру үрдісінде орыс тілінде оқыту мен білім беру жобаларын жүзеге асырады. Студенттер мен магистранттардың тәжірибелік сабақтарын өткізу. Оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау
Құзіреттіліктер: магистратурада пәндерді оқыту
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: кәсіби педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын дамыту, жоғары оқу орнында педагогикалық жұмысқа деген ынтаны күшейту.
Курстың мазмұны: Докторанттар нақты білім беру үрдісінде орыс тілінде оқыту мен білім беру жобаларын жүзеге асырады. Студенттер мен магистранттардың тәжірибелік сабақтарын өткізу. Оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау
Құзіреттіліктер: магистратурада пәндерді оқыту