тіл білімі бакалавры
- «6В023 - Тіл және әдебиет (филология)» мамандығы бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, мультикультурализмге, қарым-қатынас дағдыларына, педагогикалық салада әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шешуге қабілетті, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыра алады:
- жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру;
- «6В023 - Тіл және әдебиет (филология)» мамандығы бойынша жүйеленген білімді қалыптастыру;
- қазіргі заманғы ғылыми деңгейде «6В023 - Тіл және әдебиет (филология)» бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру;
- ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
- қоғамның әлеуметтік тәртібіне және әлемдік білім стандарттарына сәйкес «6В023 - Тілдер және әдебиет (филология)» болашақ мұғалімдер үшін жоғары сапалы кәсіптік оқытуды қамтамасыз ету;
- 6В023 - Тілдер және әдебиет (филология) »мамандығы бойынша болашақ мұғалімдердің негізгі біліктілік жүйесін, сондай-ақ жалпы ғылыми және арнайы білімдерін қалыптастыру;
- физикалық, рухани және зияткерлік өзін-өзі дамыту әдістерін дамыту, психологиялық сауаттылықты қалыптастыру, ойлау мәдениеті мен мінез-құлық.
Филология
6B02301
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларға Абай мұрасы мен «Толық адам» концепциясын ғылыми-теориялық тұрғыда меңгерту, шығармаларын жаңа көзқараспен талдап, тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Өзге пәндермен байланыста зерттеу жүргізуге үйрету, рухани-адамгершілік құндылықтарды дәріптеу және инклюзивті ортада тұлғалық, тәрбиелік, ғылыми-педагогикалық қабілеттерін дамытуға бағыт беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдеби сынының теориясын, тарихы мен эстетикасын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдеби сынның жазба әдебиет жанры ретіндегі әдеби-эстетикалық қызметі, қоғамдық-әлеуметтік мәні. Әдеби сынның бастауындағы халықтық эстетика. Әдеби сын жанрлары түрлерінің қалыптасуы, дамуы. Қазақ әдеби сынының жанрлық қалыптасуы жолындағы формалар, сыни-эстетикалық тұрпаты. Көркем әдебиет, әдеби сынның эстетикалық мұраты.<br/> Құзіреттілігі: Әдеби сын туралы эстетикалық түсінік қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Редакторлық талдау және әдеби редакциялау туралы, редакторлық талдау және оның обьектісі жайында студенттерге талдап, түсіндіру.<br/> Мазмұны: Редакторлық талдау және әдеби редакциялау. Редакторлық талдау және оның обьектісі. Рецензия – белгілі-бір шығарма туралы ойпікір білдіру, сын айту, ал редакциялау немесе мәтінді әдеби өңдеу – бұл бірыңғай шығармашылық үдеріс. <br/> Құзыреттілігі: әлеуметтік қоғамдағы әдебиеттерді жалпы бағалау әдісіне сүйене отыра, қолжазбаға мінездеме береді, сол тұрғыдан, обьектіні анықтап, зерттеу жұмыстарын бағдарлайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің білімін жаңа теориялық ұғымдармен толықтыра отырып, әдебиеттің өзекті теориялық мәселелерін жан-жақты меңгерту <br/> Мазмұны: Әдебиет теориясы пәні бойынша студенттердің көркемдік және эстетикалық білімдерін дамыту және пәннің ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы саладағы ғылыми тұжырымдамаларды талдай отырып, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін дамыту.<br/> Құзыреттілігі: әдеби-эстетикалық, теориялық білімін кәсіби қызметінде пайдалана алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің білімін жаңа теориялық ұғымдармен толықтыра отырып, әдебиеттің өзекті теориялық мәселелерін меңгерту. <br/> Мазмұны: Студенттердің көркемдік және эстетикалық білімдерін дамыту, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, ғылыми тұжырымдарды талдай отырып, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін дамыту және өмірде қолдану.<br/> Құзыреттілігі: әлемдік классикалық әдебиет және өнер негіздерін, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін кәсіби қызметінде пайдалана алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әдеби шығармаларды түсіну, түсіндіру және талдау үшін негізгі білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: әдебиетті зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен бағыттары, көркем әдебиеттің табиғаты мен қызметі, түрлері мен жанрлары (эпос, лирика, драма), әдеби шығарманың элементтері (сюжет, образ, композиция, стиль), мәтінді талдау негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әдеби шығармаларды түсіну, түсіндіру және талдау үшін негізгі білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: әдебиетті зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен бағыттары, көркем әдебиеттің табиғаты мен қызметі, түрлері мен жанрлары (эпос, лирика, драма), әдеби шығарманың элементтері (сюжет, образ, композиция, стиль), мәтінді талдау негіздері.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер әдебиетіндегі жанрлық формалардың эволюциясын қарастыру, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер әдебиетінің дамуын, орыс балалар әдебиеті мен шетел әдебиетінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі формаларын зерттеу.<br/> Мазмұны: Балалар әдебиеті оқу пәні ретінде. Балалар әдебиетінің сөз өнері ретіндегі қызметтері: коммуникативтік, гедонистік, эстетикалық, тәрбиелік, танымдық (оқыту). Балалар әдебиетінің классификациясы. «Балалар шығармалары» поэтикасының ерекшелігі. Балалар әдебиетінің балалық шақ мәдениетіндегі орны және оның әлемдік және ұлттық мәдениетті дамытудағы рөлі. Ресейдегі балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Басымдықтардың эволюциясы. Жанрлық және педагогикалық доминанттар. Мерзімді басылымдар мен сын. Балаларға арналған алғашқы журналдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің ерекшеліктерін тәжірибеде талдау машықтарына баулу.<br/> Мазмұны: БАҚ тілінің аудиалды, визуалды және аудиовизуалды түрлері. Публицистикалық стильдің басқа функционалды стильдерден айырмашылығы. БАҚ тілінің әсер ету қызметі. <br/> Құзыреттіліктер:Білім алушыда медиасауаттылық қалыптасады, функционалды стильдер бағытындағы зерттеу тәсілдерін меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмыстың құрылымы, тақырыпты таңдау, зерттеу әдістері және әдебиетке шолу жасау қарастырылады. Студенттер жұмысты жазу мен оны қорғаудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмыстың құрылымы, тақырыпты таңдау, зерттеу әдістері және әдебиетке шолу жасау қарастырылады. Студенттер жұмысты жазу мен оны қорғаудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым жүйесіндегі тіл білімінің орны мен рөлін көрсету.<br/> Мазмұны: тілдің типологиялық жіктелуі. Сөйлеу дамуының сыртқы және ішкі заңдары. Тілдің тарихи өзгергіштігі: синхрония мен диахронияны меңгеру. Тілдердің тарихи даму заңдылықтарын түсіндіру.<br/> Құзыреттіліктер: тіл білімінің заңдылықтары мен тәсілдерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым жүйесіндегі тіл білімінің орны мен рөлін көрсету.<br/> Мазмұны: тілдің типологиялық жіктелуі. Сөйлеу дамуының сыртқы және ішкі заңдары. Тілдің тарихи өзгергіштігі: синхрония мен диахронияны меңгеру. Тілдердің тарихи даму заңдылықтарын түсіндіру.<br/> Құзыреттілігі: тіл білімінің заңдылықтары мен тәсілдерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырып, болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау және табиғи тілді өңдеу қарастырылып, ЖИ-дің этикалық мәселелері мен деректер қауіпсіздігі талқыланады. Сонымен қатар, оқыту процесін оңтайландыру, өмір қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, төтенше жағдайларда әрекет ету және қауіпсіз еңбек дағдыларын қолдану дағдыларын дамыту көзделеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды анықтау.<br/> Мазмұны: Шығарманың көркемдік құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік; Мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін анықтайды. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың жолдары қарастырылады.<br/> Құзыреттіліктері: Туындыны әдеби - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды анықтау.<br/> Мазмұны: Шығарманың көркемдік құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік; Мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін анықтайды. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың жолдары қарастырылады.<br/> Құзыреттіліктері: Туындыны әдеби - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игере отырып, білім алушылар қазақ әдебиеттану ғылымының негізгі саласы болып табылатын әдеби сынның туу, қалыптасу, даму жолдары туралы ұғым-түсініктерді қалыптастырады. Курстың негізгі мақсаты – студенттердің филолог-маман, әдебиет сыншысы бола білу жолындағы қабілеті мен бейімділігін ұштау, ғылыми-зерттеу жұмыспен шұғылдануға деген қызығушылығын арттыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықтың жүріп өткен тарихи жолын ауыз әдебиеті арқылы таныту, үйрету, меңгерту.<br/> Мазмұны: Халықтың ауызша сөз өнерін зерттейтін ғылым саласы ретінде фольклор тарихын, теориясын, жанрлық түрлеріне тән ерекшеліктерін жан-жақты талдап түсіндіру<br/> Құзыреттіліктері: ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып халықтың ауызша сөз өнерін кәсіби қызметті ұйымдастыруда қолдану тәсілдерін меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SSKYa 1204 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушылардың грамматиканың морфология саласы бойынша теориялық білімдерін тереңдету және сөздердің құрамын, түбір тұлғасының жасалу жолдарын меңгерту. <br/> Мазмұны: Сөз таптары. Сөз таптасыру ережелері. Морфологиялық принциптер. Сөздің түбір тұлғасы, қосымшалардың жіктелуі. Нөлдік форма ұғымы. Грамматикалық форма мен грамматикалық мағына, грамматикалық тәсілдер, грамматикалық категориялар. <br/> Құзыреттілігі: Кәсіби тұрғыдан теориялық, практикалық білім, білік дағдылары қалыптасқан.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушылардың грамматиканың сөзжасам саласы бойынша теориялық білімдерін тереңдету және сөздердің жасалу жолдарын меңгерту. <br/> Мазмұны: Сөздердің жасалу заңдылықтарын, грамматикалық функцияларды, парадигмалар мен құрылымдардың өзгеру ережелері, грамматикалық мағыналарды білдіру тәсілдерін меңгереді. <br/> Құзыреттілігі: Кәсіби тұрғыдан теориялық, практикалық білім, білік дағдылары қалыптасқан.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын меңгерту.<br/> Мазмұны: Сегментті және суперсегментті фонетиканың негізгі бірліктерін қолданымдық ерекшеліктерін функционалды тұрғыда меңгерту. Отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін, қазақ графикасы мен орфографиясының негіздерін фонологияға, сингармонизм заңына, әліпби теориясына сүйене отырып талдауға үйрету.<br/> Құзыреттілігі: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын функционалды тұрғыда талдауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің фармацевтикалық терминологияны және тұжырымдауды меңгеруіне, фармацевтикалық мазмұндағы теориялық және практикалық пәндер бойынша ғылыми ұғымдарды білдіруге қажетті латын тілінің лексикалық қорының негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән химиялық элементтер мен қосылыстардың, фармакогностикалық объектілердің және дәрілік заттардың номенклатурасындағы сөзжасам тәсілдері мен атаулардың типтік құрылымдарымен таныстырып, терминологиялық сауатты маман дайындауға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл біліміндегі қазақ терминологиясының заңдылықтарын анықтау.<br/> Мазмұны: Тіл біліміндегі термин жасау мен қалыптастыруда ғылыми еңбектердің рөлін, ғалымдардың термин жасау принциптерімен танысады. Қазақ терминологиясының қалыптасу кезеңдері, терминологиядағы негізгі принциптерді меңгерту, терминге тән басты белгілерді анықтайды. <br/> Құзыреттілігі: Қазақ терминологиясының негізгі мәселелерін меңгеріп, оларды қолдануға қабілетті. Терминком сайтымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім берудегі топтық жұмыс, көшбасшылық және оқу үдерісін басқару ерекшеліктері, идеалды мұғалім туралы түсінік қалыптастыру, құндылықтар, идеялар, әсер ету әдістері арқылы оқушыларды ынталандыру, әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын, сабақта, оқу процесін басқару барысында педагогикалық тиімді құралдарды қолдана білу, білім беру бағдарлама идеяларын оқыту тәжірибесіне енгізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орыс тілінде оқытылмайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін меңгеру, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу және қолдану. Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесінде еркін сөйлеу. Білімді игеруді, тілдік және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды бақылау.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өндірістік практиканың мақсаты нақты мемлекеттік ұйымның қызметін зерделеу негізінде арнайы пәндерді оқу кезінде алынған теориялық білімді қорыту және жүйелеу; таңдаған мамандық бойынша бастапқы практикалық тәжірибені алу, болашақ мамандардың кәсіби дағдылары мен құзыреттерін практикалық дамыту болып табылады. Диплом алдындағы практикадан өту кезінде дипломдық зерттеу объектісін жан-жақты зерделеуге, бітіру біліктілік жұмысын орындау үшін ұйымның қызметі туралы деректерді қалыптастыруға және талдауға ерекше назар аудару керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдік құрылымның тарихын таныту<br/> Мазмұны: түрлі тарихи кезеңдердегі синхронды күйдің дәйекті ауысуында табылған тілдік жүйе деңгейінің дамуының жалпы заңдылықтарын және үдерістері туралы ғылыми дәйектеме беру. <br/> Құзыреттілігі: қазақ тілінің фонетикалық-фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік жүйесіндегі тарихи өзгерістердің заңдылығын анықтай алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі тіл білімінің даму заңдылықтарын, оларды жіктеу принциптерін түсіндіру. <br/> Мазмұны: Тілдің шығу тегі. Жүйе және құрылым түсінігін қалыптастырады.. Тілдердегі құрылымдық қатынастар. Тілдің негізгі бірліктері. Тіл деңгейінің түсінігі, негізгі тілдік деңгейлер және тіл жүйесінің бірліктері. Лингвистикалық белгілердің типтері, олардың қасиеттері мен функцияларын меңгереді.<br/> Құзіреттіліктер: Тіл дамуының үрдістері мен заңдылықтарын меңгерген.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тіл және оның анықтамасы, тілдің шығу тарихы, тілдің басқа ғылым салаларымен байланысы, тілдің даму заңдылықтары, тілдің шығуы туралы теорияларды меңгерту мақсатында оқытылады. Тіл білімінің салаларын, тілдердің генеологиялық және типологиялық классификациясын, тіл біліміндегі әдіс-тәсілдерді және тілдердегі қалыптасқан грамматикалық нормаларды меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ежелгі уақытта тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. 16-17 ғасырлардағы еуропалық лингвистика. Пор-Рояль Грамматикасы. 18-19 ғасырлардағы Еуропадағы тілдік жағдай.салыстырмалы тарихи тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы. А. Шлейхердің лингвистикалық идеялары. Тіл үйренуге психологиялық көзқарас. Х. Штейнталь, А. А. Потебни Тұжырымдамалары. К. Фосслердің эстетикалық идеализм мектебі. Структурализм дағдарысы және лингвистиканы дамытудың жаңа жолдарын іздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қарым-қатынас, олардың түрлері, сөйлеу сапалылығы (сөз дұрыстығы, тазалығы, дәлдігі, дәлелдігі, логикалығы,), сөйлеуші мен тыңдаушының қарым-қатынасын жүзеге асыратын айтылым деңгейінде анықтау. <br/> Мазмұны: Әдеби тілдің нормаларынан ауытқуларды болдырмау дағдыларын қалыптастыру; сөйлеген сөзіне талдау жасауға үйрету; дикциядағы кемшіліктерді түзеуге, сөйлеу аппаратына ие болуға үйрету. Көркем сөйлеудің прагматикалық, когнитивтік, этнолингвистикалық, мәдениеттанымдық т.б. сипаттарын түсіндіру және дәлелдеу<br/> Құзыреттілігі: шешендік өнер, әлемдік классикалық әдебиет және өнер негіздері білімдерін кәсіби қызметінде пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби қозғалыс туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Орыс реализмінің, неореализмнің тағдыры туралы сұрақтар қарастырылады; символизм, футуризм, акмеизм модернистік әдеби бағыт ретінде, олардың эстетикалық және көркемдік ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттелетін кезең әдебиетінің жанрлық, стильдік өзіндік ерекшелігі зерттеледі. Поэзиядағы, прозадағы және драматургиядағы жанрлық-түрлік процестер. Әдебиеттің даму концепциясын дәуірдің күрделі тарихи-мәдени материалына, жазушылар мен шығармалар тағдырының күрделілігін тарихи парадигмалардың өзгеруіне сіңіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Абайдың ақындық айналасының зерттелу тарихымен таныстыру.
Мазмұны:М.Әуезов, Қ.Мұхамедхановтар еңбектері, Абайдың ақын шәкірттері- Ақылбай, Мағауия, Көкбай, Шәкәрім, Алаш арыстары ұстанымдары, Қасым Аманжоловтан бастап бүгінге дейін Абай рухы үзілмегендігі.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:Абай дәстүрін жалғастырушылардың шығармашылығын және Абайдың «толық адам» ілімін «ар ғылымына» ұштастыра дамытқанын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алаштық әдебиеттану ғылымы тарихы бастаулары мен арналары туралы білім жүйесін біледі және меңгереді. Ғылыми зерттеушілік ой-пікірдің қалыптасу кезеңдері туралы тұжырымдарды қазіргі кездегі ғылыми көзқарастармен ұштастыру мақсатында оқытылады. Қазақ әдебиеттануының дәуірлерінің әр кезеңіндегі жетістіктері мен кемшіліктеріне ғылыми тұрғыда бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жазушы шығармашылығының жалпы заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әдеби шығарманы құру мен қабылдаудың жалпы және жеке принциптері мәселелері қарастырылады. Шығармашылық процестің және оқырман қабылдауының негізгі түрлері мен кезеңдері. Жанрсыз шығармашылық жұмыстарда теориялық білімдерін тиянақтау дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сөз мәдениетінің қалыптасу бастауларын, зайырлы мәдениеттің дамуын және оның әдебиетке әсерін зерттеуге бағытталған. Әдебиет пен мәдениеттің өзара байланысы мен өзара ықпалы мәселелері, мәдениет пен әдебиеттің өзара байланысын, мәдениет пен әдебиеттің байланысын, әдеби процестің мәдениет ерекшелігі бойынша шарттылығын зерттеу мәселелері қарастырылады.
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: әлем және қазақ әдебиетіндегі даму заңдылықтарын меңгерту
Мазмұны: Әдебиет теориясы жайлы ғылыми ұғымдар. Әлем әдебиетінің дәуірлеуі. Шығармашылық әлемі, әдеби жанрлар мен олардың түрлері. Әдебиеттің текке бөлінуі. Әдебиет және тарихи-мәдени үдеріс. Әдеби үдеріс, әдеби ағымдар мен бағыттар. ХХ ғасырдағы әлем әдебиетінің даму ерекшеліктерімен танысады.
Құзыреттілігі: Әлем әдебиеті үлгілері негізінде көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелеу, идеялық-көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін айқындауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің даму тарихына шолу, әр кезеңдегі өзгешеліктер мен ерекшеліктерді түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиеті және тарихи-саяси жағдайлар. Әдеби мектептер. Қазақ әдебиеті дамуындағы тарихи-монографиялық ұстаным. Қазақ елінің тарихы, әлеуметтік жағдайы және оның әдебиетке ықпалы. Құзыреттілігі: Тарихи-көркем және шығармашылық және сыни ойлау дағдысын дамытады.Тарихи-көркем мұралардағы рухани, жалпыадамзаттық құндылықтарды таниды, әдеби-теориялық білімін сауатты қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әр елдің тарихының әдебиетке тигізген әсерін, одан туындаған әдеби мектептер мен бағыт, ағымдардың өзіндік ерекшелігіне мән беріп, типологиялық, салыстырмалы, аналитикалық талдау жасауға үйрету.
Мазмұны: Әлемдік руханияттың бастау көзі болған эллиндік әдебиеттен бастап әлем әдебиетінің негізгі туындыларымен танысады.
Құзыреттіліктері: Отандық және әлем әдебиетінің даму заңдылықтары мен басты тарихи кезеңдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге шетел әдебиетінің тарихи маңызы, әлемдік мәдениет және әдеби жәдігерліктер, шетел әдебиетіндегі жанрлар, олардың даму сипаты мен кезеңдері,шетел әдебиетінің даму кезеңінің ерекшеліктерін түсіндіру; көрнекті өкілдері, олардың шығармашылығы жөнінде мағлұматтар беру.
Құзіреттілігі: шетел әдебиетінің кезеңдері, әр дәуірдегі көрнекті өкілдері мен олардың шығармашылығы мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік әдебиет тарихы саласындағы білімді жалпылау, әлемдік әдеби процесс туралы тұтас түсінік беру, әлемдік әдеби процестің дамуының негізгі тенденцияларымен, әдеби бағыттар мен ағымдармен, әлемдік әдебиеттің классикалық шығармаларымен таныстыру
Мазмұны: Ренессанс әдебиеті. XVII ғасырдағы шетел әдебиетіндегі Классицизм және барокко. Модернизм. Постмодернизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Төл әдебиетіміздің ежелгі дәуірдегі әдеби мұраларын таныту.
Мазмұны: Сақтар мен ғұндардан бастап,төл әдебиетімізге дейінгі аралықтағы әдеби асыл мұраларды танып білуге, қазақ әдебиетінің түркі халықтары әдебиетімен үндестігін жан-жакты ғылыми тұрғыдан талдауға үйренеді.
Құзыреттілігі: Ежелгі түркілік жазба ескерткіштердің әдеби мазмұнын меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән – Қазақстан Республикасының заңнамасына, академиялық адалдық қағидаттарына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарына сәйкес кәсіби және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құқықтық білімдерді студенттерге қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында кәсіби және зерттеу қызметін құқықтық реттеудің негіздері қарастырылады. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатына, сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың құқықтық және ұйымдастырушылық тетіктеріне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен этиканың қалыптасуына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу студенттердің құқықтық мәдениетін дамытуға, кәсіби және зерттеу ортасында тұрақты құқықтық және этикалық бағдарларды қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерді коммуникативтік мағына мәселелерімен терең таныстыру.
Мазмұны:Коммуникативтік мағына қалыптасу тарихы мен шығу көздерін ескере отырып, болашақ тілшілерге оның жасалу жолдары мен түзілу амал-тәсілдерін үйрету; оның қазіргі қоғамдағы, ғылымдағы алатын орны мен атқаратын қызметін саралап көрсету.
Құзыреттіліктері: Қарым-қатынас теориясы мәселелерін, даму бағыттары мен үрдістерін біледі және талдауда қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Копирайтингтің негізгі ұғымдарын, әдеби шығармашылықпен байланысын түсіндіру Копирайтингтің негізгі ұғымдарын, әдеби шығармашылықпен байланысын түсіндіру
Мазмұны: Әдеби шығармаларға оқырмандардың назарын аудару үшін жарнамалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастыру. Копирайтинг саласындағы жұмыс тәжірибесін жүйелеу және түсіндіру; жарнамалық мәтіндердің мазмұны мен стилін, олардың әдеби шығармашылықты танымал етудегі рөлін сыни бағалау.
Құзыреттілігі: әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу, практикада жалпы ғылыми және мамандандырылған әдістерді қолданады, мамандық бойынша және пәнаралық білімді синтездейді;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Балаларға арналып жазылған шығармалардың жанрлық түрлерін оқыту
Мазмұны: Шығармадағы өмір көріністерін бала психологиясына лайықты суреттеу дәстүрін, балалар әдебиеті жөнінде жазылған еңбектердегі пікірлерді тұжырымдайды. Шығармалардағы халқымыздың рухани мұраларымен, әлем әдебиетімен үндестік қырларын салыстырып талдауға үйренеді.
Құзыреттілігі: Әр түрлі жастағы балаларды дамыту үшін диагностикалық әдістерді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бүгінгі тіл саясаты, оның ұлттық тілге қатысын қазақ тілінің тарихымен байланыста қарастыру.
Мазмұны: Жазудың түрлерін, Орхон-Енесей жазба ескерткіштеріндегі руникалық жазуды, төте жазу, латын жазуы, кирилицаға тоқтала отырып, оларды халықтың тарихымен бірлікте қарастырады.
Құзыреттілігі: Қазақ жазуының даму тарихын меңгереді, ғылыми талдауға қол жеткізудің және оны құрудың тәсілдерін түсінеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бүгінгі тіл саясаты, оның ұлттық тілге қатысын қазақ тілінің тарихымен байланыста қарастыру.
Мазмұны: Жазудың түрлерін, Орхон-Енесей жазба ескерткіштеріндегі руникалық жазуды, төте жазу, латын жазуы, кирилицаға тоқтала отырып, оларды халықтың тарихымен бірлікте қарастырады.
Құзыреттіліктері: Қазақ жазуының даму тарихын меңгереді, ғылыми талдауға қол жеткізудің және оны құрудың тәсілдерін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы постмодернизм ағымын, оның әдеби ағым ретіндегі ерекшеліктерін таныту.
Мазмұны: Әлемдік филолосияда және әдебиеттегі постмодернизм бастауларын анықтайды. 20-ғасырдың басындағы әдебиетте тұлғаның рухани әлемін, орыс әдебиетіндегі жаңашыл ағым-бағыттардың ақын-жазушылар шығармаларындағы көрінісін таниды. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті пост модернизмнің қалыптасуы тарихымен тануыстыру.
Құзыреттіліктері: Постмодернизмнің теориялық негіздерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауыз әдебиетіне (фольклор) кіріспе.Фольклортану ғылымы оның мәні мен негізгі ерекшеліктері. Фольклордың тегі мен жанрына қарай жіктелуі, тарихи зерттеу принциптері.Фольклордың өзге ғылым салаларымен(тіл,тарих,этнография,археология,философия т.б.) байланысы. Қазақ фольклорының қалыптасу, даму кезеңдері. Фольклортанудағы методологиялық ортақтастық мәселелері, фольклордың ауызша сөз өнері ретіндегі табиғаты, ерекшеліктері, көркемдік жүйесі, жанрлары, поэтикалық тәсілдері мен құралдары, фольклордың зерттелу тарихы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдеби үдерістің дамуы: поэзия, проза, драматургия жанрларының даму ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: Бүгінгі әдебиеттің даму барысы туралы, әдебиеттегі дәстүр мен жаңашылдық, бүгінгі әдеби жанрлардың өзіндік табиғатын аша отырып, тұтас кезеңге тән ерекшеліктерді таныту.
Құзыреттіліктері: Түрлі жанрдағы шығармалардың әдеби үдерістегі орнын айқындау мақсатында шығармаларды талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі уақыттағы шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту.Мазмұны:ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі лирикалық-философиялық, психологиялық-публицистикалық, лирикалық өлеңдер мен эпикалық шығармалардың қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйесі анықталады. Құзыреттіліктері: қазіргі қазақ әдебиетіндегі шығармаларды әдеби-теориялық тұрғыдан талдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілі лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін меңгерту арқылы студенттердің сөз байлығын жетілдіру, ой-өрісін кеңейту, оны оқытудың жолдарын үйрету.
Мазмұны: Сөз, сөздік қор, сөздік құрам, сөздің көп мағыналылығы, ауыспалы мағына, диалект сөздер, фразеологизмдер т.б. теориялық тұрғыдан меңгертіп, оқытуда қолдана алу.
Құзыреттілігі: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы сөздердің морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдар грамматикалық мағына, граммтикалық форма, грамматикалық категория; сөздің құрамы және морфемалардың түрлері; сөз формалары және оалрдың жасалу тәсілдері, түрлерін біліп, морфологиялық талдау жасай алуыға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерге сөйлемді тілдің негізгі функцияларын орындай алатын тілдік бірлік ретінде үйрету.
Мазмұны: Негізгі синтаксистік бірлік және қызмет ету ерекшелігі ретінде жай сөйлем синтаксисі заңдылықтарды сөйлемнің құрылымдық семантикалық түрлерін, олардың ерекшеліктерін меңгереді.
Құзыреттілігі: Сөйлеушінің коммуниктивтік мақсатына сәйкес түрлі құрылымдағы сөйлемдерді құрастыра дәлелдей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын меңгерту. Мазмұны: Сегментті және суперсегментті фонетиканың негізгі бірліктерін қолданымдық ерекшеліктерін функционалды тұрғыда меңгерту. Отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін, қазақ графикасы мен орфографиясының негіздерін фонологияға, сингармонизм заңына, әліпби теориясына сүйене отырып талдауға үйрету. Құзыреттіліктері: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын функционалды тұрғыда талдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс синтаксис бірліктері мен синтаксистік бірліктердің компоненттері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; сөз тіркесі синтаксис бірлігі ретінде; сөйлем синтаксистің негізгі предикативті және коммуникативті бірлігі ретінде. Курста сөйлемнің коммуникативті ұйымдасуы, мәтін синтаксисі туралы сұрақтар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы білімді қалыптастыруға арналған, лексиканы жұмыс істейтін жүйе ретінде концептуалды қабылдауды қамтамасыз етеді. Қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдерінің мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс орыс тілінің дыбыстық құрылымын, фонетикалық және фонологиялық жүйенің ұғымдарын білуге арналған. Ол сөйлеу формаларының заңдылықтарын біле отырып, тілді практикалық қолдану дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Дыбыстық деңгейдің басқа тілдік деңгейлермен өзара әрекеттесу белгілерін анықтау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филолог-практиктің аналитикалық-сараптамалық іс-әрекетін, сыбайлас жемқорлық істеріне қатысты мәтіндерге лингвистикалық сараптама жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; заңды және жеке тұлғалардың ар-намысына, қадір-қасиетіне және іскерлік беделіне қарсы сөйлеу қылмыстарын талдау; даулы мәтіндегі фактілік және бағалаушы ақпаратты саралау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі кезеңдердегі даму, "ана тілі", сипаттауға культурноязыковые жағдайды әр түрлі дәуірлер.
Мазмұны: Тарихи эволюциясы орыс әдеби тілі дәуірінен бастап-ақ қабылдаған крещение Русьдегі аяқтай отырып, саяси жағдайы. Экстралингвистикалық факторларды ескере отырып, тарихи грамматика, ескі орыс тілінің тарихи фонетикасы, ескі славян тілі, орыс диалектологиясы, ескі орыс әдебиеті циклдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауызша сөз, оның ұжымдық санамен және болмыстың сыртқы ортасымен байланыстары зерттелуде. Фольклор шығармаларының ұжымдық-көркемдік сипаты, салт-дәстүр мен фольклор арасындағы байланыс, сөз өнерінің генезисі, орыс фольклорының өзіндік ерекшелігі, орыс фольклорының шығу тегі туралы ғылыми ой-пікірлердің полемикалық сипаты мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдің этикеттік нормаларын меңгерту арқылы сөз этикетінің табиғатын түсіндіру.
Мазмұны: Қазақ халқының этикеті туралы айта отырып, оның вербалды жағы мен паралингвистикалық тұстары лингвистикалық зерттеудің ерекшеліктерін, сондай-ақ сөз саптау кезінде этикеттік мәнге ие болатын сөздер мен сөз тіркестерін, грамматикалық тұлғаларды үйрету
Құзыреттіліктері: Қатысым процесі кезінде этикеттік мәнге ие тілдік бірліктерді орынды қолдануға дағдыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стилистиканың ғылым және пән ретінде қалыптасу, даму тарихы. «Стиль» сөзінің мәні мен мағынасы.Функционалдық стилистиканың түрлері .Функционалдық стилистиканың өз ішінде стильдер жүйесі бойынша жіктелуі.Ауызекі сөйлеу стилі. Ресми стиль.Ғылыми стиль. Публицистикалық стиль.Көркем әдебиет стилі (тілі). Тіл мәдениеті. Әдеби тілдің нормалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Таным және әдебиет» пәні әдебиет пен философияның өзара байланысын зерттейді. Бұл пән шығармалардағы танымдық процесс, автордың әлемді қабылдауы мен әдебиет арқылы адам болмысын түсіну жолдарын қарастырады. Студенттер шығармашылық тұрғыдан ойлау және терең талдау дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдік құрылымның тарихын таныту
Мазмұны: түрлі тарихи кезеңдердегі синхронды күйдің дәйекті ауысуында табылған тілдік жүйе деңгейінің дамуының жалпы заңдылықтарын және үдерістері туралы ғылыми дәйектеме беру.
Құзыреттілігі: қазақ тілінің фонетикалық-фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік жүйесіндегі тарихи өзгерістердің заңдылығын анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырларда араб-мұсылман дәстүрімен байланысты түркі әдебиетінің өмірі мен поэтикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Шығыс мәдениеті мен көркем поэтикасының ерекшеліктері; әдебиеттердің генетикалық байланысы мен сабақтастығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түркі тілдерінің қалыптасуы мен дамуының негіздерін айқындау
Мазмұны: Түркі тілдерінің зерттелуі Түркі тілдерінің қалыптасу кезеңдері. Түркі тілдері бойынша салыстырмалы-тарихи зерттеулер қарастырылады. Түркі тілдерінің жіктелуі талданады. Қазіргі түркі тілдері туралы мәлімет меңгеріледі
Құзыреттілігі: түркі тілдерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады, қазіргі түркологияның негізгі мәселелері мен міндеттерін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттің даму заңдылықтары игерілді, көне орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылар есімдерінің, тағдырларының, шығармаларының сан алуандығы туралы білімдері қалыптасады, көркемдік шеберлік мәні айқындалады, шеберліктері айқындалады. көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдауды игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұлттық әдебиеттің ХХ ғасырдың алғашқы жартысындағы даму үрдістері мен ақын-жазушы шығармаларының басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру.
Мазмұны: қоғамдық өзгерістердің ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, дәстүр мен жалғастық мәселелерін ғылыми негізде талдау меңгереді.
Құзыреттілігі: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұлттық әдебиеттің ХХ ғасырдың алғашқы жартысындағы даму үрдістері мен ақын-жазушы шығармаларының басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру.
Мазмұны: қоғамдық өзгерістердің ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, дәстүр мен жалғастық мәселелерін ғылыми негізде талдау меңгереді.
Құзыреттілігі: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдың екінші жартысындағы даму бағыттары мен тақырыптық, мазмұндық ерекшеліктерін меңгерту.
Мазмұны: тарихи жағдайлардың ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, дәстүр мен жалғастық мәселелері.
Құзыреттілігі: Көркем әдебиет үлгілерін тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің ХХ ғасырдың екінші жартысындағы даму бағыттары мен тақырыптық, мазмұндық ерекшеліктерін меңгерту.
Мазмұны: тарихи жағдайлардың ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, дәстүр мен жалғастық мәселелері.
Құзыреттілігі: Көркем әдебиет үлгілерін тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХХ ғасырдағы әлемдік өнердің дамуының негізгі тенденциялары мен бағыттары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. ХХ ғасырдағы әлем әдебиетінің проблемалық-тақырыптық көркемдік, эстетикалық және ұлттық ерекшелігіне байланысты мәселелер қарастырылады. Көркем мәтінді талдаудың принциптері форма мен мазмұнның өзара байланысында дамыды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әртүрлі әдеби процесті меңгеруге арналған. «Бұқаралық әдебиеттің», желі әдебиетінің, компьютерлік прозаның жанрлық ерекшелігі мәселелері қарастырылады. «Жаңа толқын» прозасы мен модернистік басым әдебиеттің типологиялық және спецификалық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
XXI ғасырдағы қазақ әдебиеті жаңа бағыттар мен жанрлардың дамуы, ұлттық тіл мен мәдениеттің жаңғыруы, әлеуметтік мәселелердің көтерілуі, заманауи өмірдің көрінісі болып табылады. Бұл кезеңде әдебиетте жаңа жазушылар мен ақындар пайда болып, түрлі эксперименттер мен инновациялар жүзеге асырылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің үлгілерін таныту, студентке әдебиет тарихын жүйелі түрде меңгерту.
Мазмұны: XIX ғасыр әдебиетін қоғамдық-әлеуметтік болмыс, тарихи жағдайын жүйелі түсіндіріледі. ХІХ ғасыр әдебиетінің негізгі даму бағыттары мен заңдылықтарын, көркемдік табиғатын жүйеленеді.
Құзыреттілігі: ХІХ ғасыр әдебиетіндегі әдеби дәстүрлерді ғылыми негізде жүйелеуді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттің даму заңдылықтары игерілді, көне орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылар есімдерінің, тағдырларының, шығармаларының сан алуандығы туралы білімдері қалыптасады, көркемдік шеберлік мәні айқындалады, шеберліктері айқындалады. көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдауды игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синхроникалық және диахроникалық секцияда белгілі бір өнер туындысының көрінісін қалыптастырады, ондағы типологиялық ерекшеліктерді оқшаулау. Талдаған мәтінді сол автордың басқа туындыларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс шеңберінде басқа жазушылармен бірге байланыстыру; тарихи-әдеби процесте талданатын құбылыстың орнын түсіну. Көркемдік бірлікте өнер туындысының мәтінін талдай білу, автордың әдеби контекстін және шығармашылық өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Пәндерді теориялық оқытуда студенттердің алған білімдерін бекіту және тереңдету;ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтау үшін компьютерлік техниканы қолдану саласындағы проблемаларды шешуге қажетті білім деңгейін қалыптастыру;функционалдық және есептеу мәселелерін шешу, техникалық құжаттарды дайындау, инженерлік және ғылыми мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану; оларды келесі өтілетін арнайы пәндерді оқып үйренуге дайындау
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Оқушылардың кәсіби білімі мен дағдыларын жалпылау және жүйелеу, оларды мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі ретінде өзіндік жұмысқа дайындауды аяқтау.
Мазмұны: Бітіруші курс аясында студенттердің кәсіптік практикасы алдыңғы оқу практикасының логикалық жалғасы және үздіксіз оқыту практиканың аяқталуы болып табылады.
Құзыреттіліктері: Теориялық және зерттеу негіздері, оларды оқыту технологиялары туралы білімдерді қолдана алады