экономика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты қазіргі экономика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Менеджмент
7M04102
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кәсіпкерлік стратегиялар" курсы кәсіпкерлік қызметтегі стратегиялық басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Негізгі тақырыптарға мыналар жатады: кәсіпкерлік стратегияларға кіріспе: кәсіпкерліктегі стратегиялардың түсінігі, маңызы және рөлі. Сыртқы және ішкі ортаны талдау: компанияның нарықтық мүмкіндіктері мен ресурстарын бағалау әдістері. Стратегияны әзірлеу және таңдау: миссияны, мақсаттарды қалыптастыру және оңтайлы даму стратегиясын таңдау. Стратегияны іске асыру: жоспарлау, ұйымдастырушылық өзгерістер және ресурстарды басқару. Осы тақырыптарды зерделеу стратегиялық ойлау дағдыларын дамытуға және кәсіпкерлік салада негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға ықпал етеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс корпоративтік басқару жүйелері мен модельдері сияқты мәселелерді терең зерттеуге арналған: шешім қабылдау және стейкхолдерлердің мүдделерін іске асыру процесіне әртүрлі топтардың қатысуын қамтамасыз ететін әртүрлі тәсілдер мен ұйымдастырушылық механизмдерді талдау, корпорацияның инновациялық саясаты мен қауіпсіздігі: инновацияларды басқару және корпоративтік қауіпсіздікті қамтамасыз ету, корпорацияның Тәуекелдерін басқару. Компаниялардың қаржылық-инвестициялық стратегияларын іс жүзінде қарау капиталдандыру мен инвестициялық тартымдылықты арттыруға бағытталған стратегияларды әзірлеу және іске асыру негіздерімен танысуға ықпал етеді
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Стратегиялық менеджмент (жетілдірілген курс)" курсын оқу cтратегиялық талдау мен басқарудың әдістері мен құралдарын терең зерттеуге бағытталған. Магистранттар корпоративтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды, бәсекелестік ортаны талдауды, нарықтық үрдістерді бағалауды және ұйымдық өзгерістерді басқаруды меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды іскерлік кезеңдер мен іскерлік ойындар арқылы практикалық қолдануға ерекше назар аударылады, бұл динамикалық бизнес ортасында тиімді басқару шешімдерін қабылдау құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
" Аймақтық менеджмент және орнықты даму" курсы орнықтылық қағидаттарын ескере отырып, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын басқару тетіктерін зерделеуге бағытталған. Негізгі мәселелерге Өңірлік даму факторларын талдау, өңірлік саясатты қалыптастыру және іске асыру, сондай-ақ орнықты даму бағдарламаларының тиімділігін бағалау кіреді. Курсты зерделеу Стратегиялық жоспарлау, аймақтық жобаларды басқару және экономикалық, әлеуметтік және экологиялық мүдделерді үйлестіруге бағытталған шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Әлеуметтік саладағы Менеджмент" курсы білім беру, денсаулық сақтау және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық сияқты әлеуметтік маңызы бар салалардағы ұйымдарды басқару ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Негізгі мәселелерге әлеуметтік менеджменттің әдіснамалық негіздері, мемлекеттің әлеуметтік саясатының принциптері мен әдістері, сондай-ақ Әлеуметтік сала ұйымдарының жұмыс істеу ерекшеліктері жатады. Курсты оқу әлеуметтік салада стратегиялық жоспарлау, ұйымдастырушылық талдау және тиімді басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамның әлеуметтік саласын басқару объектісі ретінде көрсету.
Мазмұны: әлеуметтік саланы басқарудың заманауи тұжырымдамалары. Әлеуметтік саладағы басқарудың тиімділігі. Мемлекеттің әлеуметтік саясатының негізгі бағыттары. Халықты әлеуметтік қолдау. Әлеуметтік сала салаларын басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік саладағы басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау, басқару шешімдерінің әлеуметтік салдарын бағалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оңтайлы шешім қабылдауға арналған білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Проблемалық жағдайларды талдаудың заманауи тәсілдерін зерттеу; оңтайлы шешімді таңдау әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеру. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәуекел мен белгісіздік жағдайында шешімдерді талдау және оңтайландыру әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The study of the course is aimed at the formation of competencies in the field of analysis, development and adoption of effective decisions in organizations. Students study the theoretical foundations of managerial decisions, modern methods and models of their adoption, including quantitative and qualitative approaches, and learn to apply these methods in practice. Special attention is paid to the analysis of the external and internal environment of the organization, risk assessment and forecasting the consequences of decisions. Practical classes include case studies and modeling of situations to develop optimal solutions.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммерциялық қызметтің мазмұнын түсіну. Мазмұны: Адамның экономикалық қызметі, оны ұйымдастыру жолдары. Кәсіпкерлік экономикалық қызметтің ерекше түрі ретінде. Бизнес кәсіпкерлік субъектілерінің экономикалық қатынастарының жиынтығы ретінде. Қазақстандағы кәсіпкерлік пен бизнестің дамуы. Бизнестің қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі. Қазақстандық бизнестің салалық құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалауға, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және жаңа бизнес-модельдерді қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бизнестің экономикалық ортасы" курсы ұйымның сыртқы және ішкі экономикалық ортасын қалыптастыратын факторларды зерттеуге бағытталған. Магистранттар мемлекеттік реттеуді, нарықтық құрылымдарды және Халықаралық экономикалық үрдістерді қоса алғанда, кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін макро - және микроэкономикалық жағдайларды талдайды. Курстың негізгі бөлімдері: экономикалық процестерді талдау, ресурстарды басқару, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау. Магистранттардың назары динамикалық бизнес-ортада тиімді басқару үшін теориялық білімді практикалық қолдануға аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білімді басқару жүйесін қалыптастыру туралы түсінік беру. Мазмұны: білімді басқару жүйесі. Білімді басқарудың заманауи теориялары. Білімді басқару модельдері. Білімді басқару технологиялары. Білімді басқару стратегиясы. Цифрлық экономика жағдайындағы білімді басқару ерекшеліктері. Құзыреттер: кәсіпорындағы білімді басқару процесін қалыптастыру және тиімді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жобаларды басқарудағы білім аумақтары " пәні жобалық менеджменттің негізгі аспектілерін қамтиды: жобаның интеграциясын, мазмұнын, мерзімдерін, құнын, сапасын, Адами ресурстарын, коммуникацияларын, тәуекелдерін, сатып алуларын және мүдделі тараптарын басқару. Осы бағыттарды зерттеу магистранттарға жобаларды тиімді жоспарлауға, ұйымдастыруға және бақылауға мүмкіндік береді. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: форсайт-технологиялар, кейс-стади, тренингтер және жобаларды әзірлеу. "Басқарудағы білім салалары компанияларға тез өзгеретін ортаға бейімделуге, ресурстарды тиімді пайдалануға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін жобалық басқару әдістерін меңгеруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектінің инвестициялық тартымдылығына жүйелі зерттеулер жүргізудің жалпы дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Инвестициялық орта. Инвестициялық жобалар және оларды бағалау әдістері. Инвестициялық талдау және болжау. Қаржылық болжамдарды құру модельдері. Инвестициялау тәуекелі. Тәуекелдерді болжау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: алынған білімді инвестициялық қызметтің теориясы мен практикасы саласында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бизнесті сәтті құру және басқару үшін қажетті терең білім мен дағдыларды ұсынады. Студенттер бизнес стратегияларын әзірлеуді, қаржылық жоспарлауды, маркетингті, персоналды басқаруды және инновацияларды үйренеді. Нарықты талдауға, тәуекелдерді бағалауға және тиімді басқару шешімдерін қабылдауға ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарға нақты жағдайларды талдау және кәсіпкерлік ойлау мен көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға ықпал ететін жеке бизнес-жобаларды әзірлеу кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік" курсы бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің тұжырымдамалары мен тәжірибелерін зерттеуге бағытталған. Негізгі сұрақтарға мыналар жатады: КӘЖ ұғымы және эволюциясы КӘЖ халықаралық стандарттары мен принциптер. Мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл КӘЖ бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру Әлеуметтік бастамалардың тиімділігін бағалау Курсты зерделеу әлеуметтік жауапкершілік стратегияларын әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыруға, олардың компания мен қоғамның тұрақты дамуына әсерін бағалауға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің негізгі ұғымдарын, командалық рөлдерді талдау әдістері мен топтық жұмыстың тиімділігіне әсер ететін факторлар жайлы беру.
Мазмұны: қызметкерлерді басқарудың деңгейлері мен қызметтері. Қызметкерлердің стратегиялық менеджменті. Қызметкерлерді таңдау, контрактация және қызметтен босату. Қызметкердің еңбегін ынталандыру. Қызметкерді бағалау және еңбекті нормалау.
Құзыреттілігі: топпен жұмыс жасаудың практикалық тәсілдерін пайдалану білігіне ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканы бірыңғай жүйе ретінде қарастыра отырып, макроэкономика тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін, валюта айырбастау бағамдарын және төлем балансының жағдайын зерделейді.
Мазмұны: макроэкономикаға кіріспе. Макроэкономикалық модельдер. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық қызмет нәтижелерін өлшеу. Баға индексі. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Бюджеттік-Салық және ақша-несие саясаты. Экономикалық өсу және оның факторлары. Халықаралық сауда теориясы. Сауда саясаты. Валюталық курс. Бюджеттік тапшылық және мемлекеттік борышты басқару.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұйымның және басқару қызметінің сипаттамасы. Басқару ойының эволюциясы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Этика және әлеуметтік жауапкершілік. Коммуникация. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация. Бақылау. Топтық динамика. Басшылық: билік және ықпал. Көшбасшылық стилі. Қақтығыстар мен стресстерді басқару. Өзгерістерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Нарықтық құрылым түрлері. Фирманың мінез-құлқы. Классикалық және кейнсиандық үлгілердегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Кірістер мен шығыстардың кейнсиандық моделі. Тауар нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS моделі. Ақша нарығындағы тепе-теңдік. Тауар және ақша нарықтарындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік. IS-LM моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру.
Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Персоналды басқару технологиялары" адам ресурстарын тиімді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде: персоналды жоспарлау және болжау:; бос жұмыс орындарына үміткерлерді іздеудің, тартудың және бағалаудың заманауи технологиялары; қызметкерлерді бейімдеу; персоналды бағалау және аттестаттау; ынталандыру және ынталандыру; оқыту және дамыту: қызметкерлердің кәсіби өсуі мен біліктілігін арттыру бағдарламаларын жоспарлау және іске асыру. Оқыту процесінде әдістер қолданылады: кейс-стади, іскерлік ойындар, бұл персоналды басқару саласындағы практикалық дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Практикалық Инновациялық менеджмент" инновациялық менеджменттің негіздері: инновация ұғымы, инновацияның жіктелуі және өмірлік циклі сияқты мәселелерді терең зерттеуге бағытталған. Инновацияларды стратегиялық басқару: инновациялық стратегияларды әзірлеу және іске асыру. Инновациялық қызметті ұйымдастыру: инновацияларды басқару құрылымдары мен процестері. Инновацияларды қаржыландыру: инвестицияларды тарту көздері мен әдістері. Инновациялық қызметтегі тәуекелдерді басқару: тәуекелдерді анықтау және азайту. Осы бөлімдерді зерделеу Стратегиялық жоспарлау, жобалық басқару, тәуекелдерді талдау және инновациялар саласында шешім қабылдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық курсы ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын және оның қызмет тиімділігіне әсерін зерттейді. Негізгі тақырыптарға мыналар жатады: жеке мінез-құлық: тұлға, мотивация, қабылдау. Топтық динамика: топтардың қалыптасуы, коммуникациялар, қақтығыстар. Көшбасшылық және билік: көшбасшылық стильдері, қуат көздері, қызметкерлерге әсер ету. Ұйымдастырушылық мәдениет: құндылықтар, нормалар, мінез-құлыққа әсер ету. Өзгерістерді басқару: бейімделу, инновация, өзгеру стратегиялары. Курстың өзектілігі өнімділікті арттыру және салауатты ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру үшін қызметкерлердің мінез-құлық механизмдерін түсіну қажеттілігіне байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сыртқы және ішкі тұрақсыздық жағдайында ұйымның экономикалық қызметінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету концепцияларын, принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс фирманың қаржылық, ақпараттық, өндірістік және ұйымдық ресурстарын әртүрлі қауіп-қатерлерден қорғау үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды қамтиды, бұл қауіптер сыртқы ортадан (экономикалық, саяси, әлеуметтік тұрақсыздық) және ішкі факторлардан (тиімсіз басқару, ішкі теріс пайдаланулар мен тәуекелдер) туындауы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономикалық талдау теориясы мен практикасы" экономиканың әртүрлі салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға негіз болатын экономикалық талдаудың теориялық және практикалық аспектілерінің кең спектрін қамтиды. Бұл курс магистранттарға кәсіпорындардың, ұйымдардың және жалпы экономиканың экономикалық қызметіне талдау жүргізу үшін, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдерді анықтау үшін қажетті терең білім мен дағдыларды ұсынады.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.