экономика ғылымдарының магистрі
ББ мақсаты қазіргі экономика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады.
Менеджмент
7M04102
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті басқару туралы жүйелі түсініктерді дамыту, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: инновациялық дамудағы кәсіпкерліктің рөлі. Қазақстандағы және шет елдердегі кәсіпкерлік. Кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымы. Кәсіпкерлік ойлау.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау және талдау әдістерін пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тиімді корпоративтік басқаруды ұйымдастыруды түсіну. Мазмұны: корпоративтік басқару модельдері. Корпоративтік басқарудағы жаңа басқару құралы. Корпорациялардың интеграциялық даму стратегиясы. Стратегиялық жауапкершілік. Адал корпоративтік басқару. Қазақстан Республикасындағы корпоративтік басқару ерекшеліктері<br/> Қалыптасатын дағдылар: корпоративтік стратегияны, ұйымдық даму және өзгерістер бағдарламаларын әзірлеу және іске асыруды қамтамасыз ету қабілеті.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стратегиялық менеджменттің дамуы туралы түсінік қалыптастыру<br/> Мазмұны: Стратегиялық басқарудың қажеттілігі. Корпоративті әртараптандыру стратегиялары. Әртараптандырылған компанияларды стратегиялық талдау. Стратегияны әзірлеу және енгізу. Стратегиялық өзгерістерді басқару. Ұйым стратегиясын жүзеге асырудағы мәдениеттің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: стратегиялық менеджменттің қазіргі заманғы тенденцияларын талдау.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Аймақтық менеджмент құралдарын ұсыну.
Мазмұны: аймақтық басқарудың модельдері мен заманауи тәжірибесі. Өңірлік деңгейдегі басқарудың ерекшелігі мен тетігі. Аймақтық және ұлттық деңгейдегі басқарудың өзара байланысы. Аймақтық басқарудың қаржылық аспектілері. Аймақтық басқарудың тиімділігін бағалау .
Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік экономиканың жай-күйін сипаттайтын статистикалық ақпаратты талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамның әлеуметтік саласын басқару объектісі ретінде көрсету.
Мазмұны: әлеуметтік саланы басқарудың заманауи тұжырымдамалары. Әлеуметтік саладағы басқарудың тиімділігі. Мемлекеттің әлеуметтік саясатының негізгі бағыттары. Халықты әлеуметтік қолдау. Әлеуметтік сала салаларын басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік саладағы басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау, басқару шешімдерінің әлеуметтік салдарын бағалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оңтайлы шешім қабылдауға арналған білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Проблемалық жағдайларды талдаудың заманауи тәсілдерін зерттеу; оңтайлы шешімді таңдау әдістерін, әдістері мен технологияларын меңгеру. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәуекел мен белгісіздік жағдайында шешімдерді талдау және оңтайландыру әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммерциялық қызметтің мазмұнын түсіну. Мазмұны: Адамның экономикалық қызметі, оны ұйымдастыру жолдары. Кәсіпкерлік экономикалық қызметтің ерекше түрі ретінде. Бизнес кәсіпкерлік субъектілерінің экономикалық қатынастарының жиынтығы ретінде. Қазақстандағы кәсіпкерлік пен бизнестің дамуы. Бизнестің қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі. Қазақстандық бизнестің салалық құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалауға, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және жаңа бизнес-модельдерді қалыптастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білімді басқару жүйесін қалыптастыру туралы түсінік беру. Мазмұны: білімді басқару жүйесі. Білімді басқарудың заманауи теориялары. Білімді басқару модельдері. Білімді басқару технологиялары. Білімді басқару стратегиясы. Цифрлық экономика жағдайындағы білімді басқару ерекшеліктері. Құзыреттер: кәсіпорындағы білімді басқару процесін қалыптастыру және тиімді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік
Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару.
Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектінің инвестициялық тартымдылығына жүйелі зерттеулер жүргізудің жалпы дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Инвестициялық орта. Инвестициялық жобалар және оларды бағалау әдістері. Инвестициялық талдау және болжау. Қаржылық болжамдарды құру модельдері. Инвестициялау тәуекелі. Тәуекелдерді болжау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: алынған білімді инвестициялық қызметтің теориясы мен практикасы саласында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің мазмұнын түсіну. Мазмұны: қазіргі компанияның әлеуметтік жауапты мінез-құлқы. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің модельдері. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік құралдары. Әлеуметтік инвестиция. Корпоративтік әлеуметтік есеп. ESG – талаптарының принциптері. Тұрақты дамуды басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: олардың әлеуметтік маңыздылығын ескере отырып, негізделген ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру.
Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда адам ресурстарын басқару кіші жүйесінің қалыптасу және даму заңдылықтары туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: персоналды стратегиялық басқарудың мәні. Персоналдың стратегиялық басқару объектісі ретіндегі құзыреті. Менеджменттегі тиімді корпоративтік мәдениеттің маңызы. Менеджменттегі зияткерлік қызметкерлердің рөлі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: персоналды басқару технологияларын жетілдіру бойынша тұжырымдар мен ұсыныстарды негіздеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инновациялық менеджмент жүйесі туралы түсінік қалыптастыру
Мазмұны: Инновациялық менеджмент нысандары. Кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру факторлары. Стратегиялық тәсіл-инновациялық менеджменттің негізі. Инновацияның стратегиялық менеджменті. Ұйымның инновациялық әлеуеті. Инновациялық климатты бағалау. Инновациялық стратегиялардың түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: зерттеу жұмысының әдістерін және инновациялық шешімдерді бағалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи жағдайда фирманың экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үрдістерінің мазмұны туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: экономикалық қауіпсіздік. Экономикалық қауіпсіздіктің түрлері мен принциптері. Экономикалық қауіпсіздікті қалыптастыру және дамыту. Экономикалық қауіпсіздік жүйесінің субъектілері мен объектілері. Құзыреттіліктер: негізгі өндіріс пен өндірістік инфрақұрылымдарды жоспарлауды ұйымдастыру жолдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу