педагогика ғылымдарының магистрі
Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі филология саласы бойынша терең білімді, өзінің азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге және қалыптастастыруға қабілетті, педагогикалық және ғылыми- зерттеу мен басқару қызметін табысты атқара алатын магистрлерді дайындау.
Қазақ тілі мен әдебиеті
7M01701
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттану ғылымында жанрлар типологиясының анықталуын түсіну.<br/> Мазмұны: Әдеби жанрлар типологиясы – қоғамдық ғылымдар ішіндегі өзіне тән өзгешелігі орасан мол, қиын әрі күрделі ғылым. Әдебиет теориясы ұғымдары. Әдеби тектер мен типтер. Жанрлар типологиясы. Әдеби жанрларды зерттеу методологиясы. Қазіргі жанрлар табиғатындағы жаңашылдық. Қаламгердің өзіне тән қолтаңбасы.<br/> Құзіреттіліктер: Шығарманы талдау, салыстыру-салғастыру біліктілігі, сыни ойлау дағдысы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізгі қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру.<br/> Құзіреттілігі: әдебиет тарихын дәуірлеудің хронологиялық жүйесін, ғылыми негіздерін біледі, талдау әдістерін меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VL 1203 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
9
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетіндегі ұлттық ерекшеліктерді , ментальдылық ұғымының көркем әдебиетте берілуін, көркем әдебиеттегі дәстүр мен ментальдылықтың аражігі туралы білім<br/> Мазмұны: Көркем әдебиеттегі ұлттық ментальдік курсында білім алушы төмендегідей мазмұнды меңгереді. Ментальдылықтың берілу тарихы; жыраулар поэзиясындағы ментальдылық; ақындар поэзиясындағы ментальдылық мәселелерін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетін оқыту үрдісінде педагогикалық іс-әрекетті заман талабына сай ұйымдастыру және өткізудің теориясы мен технологиясын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдебиеттің өнер мен ғылым ретіндегі қызметін, идеологиямен, тарихпен сабақтастығын, өмірлік жағдаятпен байланыстылығы, рухани, эстетикалық, зияткерлік танымды дамыту мәселелері қарастырылады, жаңартылған білім мазмұнына талдау жасау, оқыту әдістері сараланады. <br/> Құзыреттілігі: жаңа тұрпатты әдебиет сабақтарын жоспарлау мен өткізу біліктерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі прозадағы постмодернистік белгілердің пайдаланылу тәжірибелеріне талдау жасай отырып, поэтикалық табиғатын тану. Мазмұны Постмодернистік және модернистік бағыт сипаттамасы. Постмодернизмнің тарихы мен теориясы.Қазақ прозасындағы постмодернизм белгілері. Постмодернизм және оның қағидаларының ұлттық пішінде жүзеге асуы. Қазіргі қазақ әдебиетіндегі постмодернизмнің зерттелуі, қолданылу тәжірибесі. Құзіреттілігі: Шығармашылық ойлау, сыни ойлау дағдысын, салыстыру-салғастыру, ғылыми-зерттеу, талдау біліктерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР-ның білім беру жүйесіндегі нормативті құжаттар: білім стандарттары, типтік бағдарлама, білім бағдарламаларымен танысу, қазақ тілін оқыту бойынша енгізілген жаңашылдықтарды зерделеу:<br/> Мазмұны: қазақ тілін оқытуға арналған жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық методикалық аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқытудың әдістері мен қағидалары, сабақты өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдіс-тәсілдер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану жолдары қарастырылады. <br/> Құзыреттіліктері: Пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын қолдана алады.
6
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
7
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
4
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ тілін оқыту үдерісін сапалы ұйымдастырудың тетігі ретінде оқу мотивтерін қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін және әдістемелік жолдарын игертеді, сауаттылық тұрғысынан мотив қалыптастырумен ұштастырылады.<br/> Мазмұны: Тілді оқыту жүйесінде білім алушының оқу мотивтерін қалыптастыру білім берудің заманауи тенденциялдарымен, жаңа парадигмаларымен, инновациялық бағыттармен бірлікте меңгертіледі. Тілді оқытудың жаңа жүйесі отандық және өркениетті елдер тәжірибесі негізінде ұсынылады. Тілді оқытудың лингвистикалық, педагогикалық-психологиялық аспектілері айқөындалады. Ана тілі ретіндегі қазақ тілінің жеке пәндік және жалпы пәндік қызметтері лингвистикалық дүниетаным және функционалдық<br/> Құзіреттілігі:. Оқу-танымдық және әлеуметтік мотивтерді жетілдірудің мәнін, рөлін, білім деңгейін көтерудегі қызметін түсінуге, оны практикалық тұрғыдан қолдануға төселдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізіг қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері курсында тіл тарихының даму жолдарының қыр-сыры талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан тілдің туу және қалыптасу кезеңдерін тіл тарихына жанастыра көрсету, лингвистиканың өзекті мәселелерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функционалды грамматиканың теориялық негіздерін басшылыққа алып, оқыту әдістерін анықтау.<br/> Мазмұны: функционалды грамматиканың нысаны – морфосинтаксис, семантикалық синтаксис, коммуникативті синтаксис; функционалы грамматиканың бүгінгі білім беру талаптарына сәйкестігі; функционалды грамматиканы оқытудағы тапсырмалар мен кешенді талдау.<br/> Құзыреттілігі: қазақ тілінің грамматикалық парадигмасы мен оқыту әдістерін байланыстырып лингводидактика теориясын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстардың қалыптасуы мен даму процесі туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: Әдеби байланыстардың басталуы. Ғалымдардың әдеби байланыстар туралы тұжырымдары. Әдеби байланыстарды зерттеу тарихы. Ұлт әдебиетінің әлем әдебиетімен қарым-қатынасы. Әдебиет әлеміндегі рухани алмасулар – көркемдік дамудың, әдеби процестің өзіндік заңдылығы.
Құзіреттілігі: Әдеби байланыс мәселесі жөніндегі теориялық білімдерін тереңдетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің даму тарихына шолу, әр кезеңдегі өзгешеліктер мен ерекшеліктерді түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиеті және тарихи-саяси жағдайлар. Әдеби мектептер. Қазақ әдебиеті дамуындағы тарихи-монографиялық ұстаным. Қазақ елінің тарихы, әлеуметтік жағдайы және оның әдебиетке ықпалы. Құзыреттілігі: Тарихи-көркем және шығармашылық және сыни ойлау дағдысын дамытады.Тарихи-көркем мұралардағы рухани, жалпыадамзаттық құндылықтарды таниды, әдеби-теориялық білімін сауатты қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлем әдебиетіндегі бағыттар мен ағымдардың орнын саралап, әдеби шығармалардағы көрінісін зерделеу.
Мазмұны:Әдебиеттегі әлемдік жаңа бағыттар мен жаңашылдық. Қазақ әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі орны. Әлем әдебиетіндегі Нобель сыйлығын алған жазушылардың еңбектерін талдау. Әлем әдебиетіндегі жалпыадамзаттық құндылықтарды ұлттық құндылықтармен салыстыру.
Құзіреттілігі: Әлем әдебиетін ортақ құндылық ретінде тану түсінігі мен сараптамалық, сыни ойлау дағдысын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Батыс пен Шығыс әдебиетінің дамуындағы ішкі заңдылықтарын диалектикалық бірлікте қарастыру, әлемнің ұлттық бейнесін классификациялау бойынша Батыс пен Шығыс әдебиеті образдарының типологиясын жасау.
Мазмұны: «Ғасырлар тоғысындағы әлем әдебиеті» пәні – магистранттарды шетел әдебиетінің тарихына тән ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы Батыс және Шығыс әдебиеттеріндегі қазіргі заманғы үрдістермен таныстыру, әдебиет танудың бүгінгі жетістіктеріне толық жауап беретіндей білім жүйесін беру.
Құзіреттілігі: Қазіргі әлемдік әдеби үдеріс туралы пайымдай, зерттей, тұжырымдай біледі. Қазіргі дәуірдегі әлемдік көркем туындыларға әдеби талдау түрлерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жазушының шығармашылық зертханасының мәнін түрлі әдістер,тәсілдер тұрғысынан талдау арқылы түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиетінің көркем туындылары, олардың тарихы мен теориясына қатысты ұғымдар, әдебиеттен ауызша, жазбаша интерпретация жасау, оқырмандық мәдениетін қалыптастыру мәселелері қамтылады. Құзіреттілігі:. Әдеби шығармашылық үдерісті меңгерту арқылы өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға құштарлығын ояту, рухани-адамгершілік, моральдық қасиеттерінің, тұлғалық болмысының қалыптасуына ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану ғылымындағы көркем бейне жасау концепциясы.
Мазмұны:Көркем бейне, оның жасалу жолдары. Көркем бейне құрылымының заңдылығы. Көркем бейне, оған қойылатын талаптар. Көркем бейненің жасалуында қолданылатын негізгі суреттеу тәсілдері.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: суреткер тұлғасы туралы ғылыми-теориялық көзқарастар өрісін кеңейту.
Мазмұны: Мәтін және автор. Мәтін және мәнмәтін. Мәтін және оның тарихы. Мәтін және оқырман. Авторлық баян және көркем әлем. Мәтіннің психологиялық қуаты мен қызметі. Әдеби шығарма әлемі. Көркем мәтінді филологиялық талдау үдерісі.
Құзыреттіліктері: көркем мәтіннің поэтикалық сипатын, көркем мәтінді зерттеудің филологиялық бағыттарын танып-біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем шығармадағы психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, ол құбылыстың көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық, стиль түзушілік, пішіндік қызметтерін айқындау.
Мазмұны: Психологизмнің өнердегі «тектік» белгі екенін таныту;
психологизмнің ойлау типі, стильдік компонент ретіндегі мәнін анықтау; психологизмнің бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу; психологизмнің көркем шығарма құрылымындағы рөлін ашу.
Құзіреттілігі: Мәтін жүйесі бойынша психологиялық талдау өнерін, зерттеу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы постмодернизм ағымын, оның әдеби ағым ретіндегі ерекшеліктерін таныту.
Мазмұны: Әлемдік филолосияда және әдебиеттегі постмодернизм бастауларын анықтайды. 20-ғасырдың басындағы әдебиетте тұлғаның рухани әлемін, орыс әдебиетіндегі жаңашыл ағым-бағыттардың ақын-жазушылар шығармаларындағы көрінісін таниды. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті пост модернизмнің қалыптасуы тарихымен тануыстыру.
Құзыреттіліктері: Постмодернизмнің теориялық негіздерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Лексикалық единицалардың түрлері, номинативтік бірліктер мен фразеологизмдер, паремеологизмдер, сөздік атаулары семантикасының когнитивтік-концептуалдық құрамы мен құрылымын көрсетуді негіздейді.
Мазмұны. Сөздің рухани мәдениетпен, этностың дүниетанымымен, тілдік қауымдастықтың когнитивтік санасымен тығыз байланысын көрсетеді.
Құзыреттілігі. Лексикалық жүйе негізінде әлемнің ұлттық бейнесін жасаудағы тілдің когнитивтік-концептуалдық мазмұнын теориялық және практикалық тұрғыдан көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Лексикалық парадигма зерттеулердің бағыттарын, айтулы жетістіктерін саралап, осы бағыттар бойынша ғылыми мектептерді, ғылыми идеяларды сындарлы талдау жасауға үйрету.
Мазмұны: ХХ-ХХІ ғасырда лингвистикалық ғылымдардың зерттеу бағыттары туралы білім мазмұнын игерту. Лингвистикалық парадигмада қалыптасқан тіл салалары - когнитивтік лингвистика, психолингвистика, лингвомәдениеттану, этнолингвистика, социолингвистика, нейролингвистика, лингвоелтану ғылымдарының қызметтері, тіл зерттеудегі міндеттері, мақсаты, зерттеу әдістері туралы білім беру.
Құзіреттілігі: Лексикалық білімнің ғылыми деңгейі негізінде оның параметрлерін анықтай алады, синтаксистік синтагматика және лексикалық парадигматика бағытында зерттеу әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы түсініктерді қалыптастыру; лингвистикалық пәндерді одан әрі оқуға қажетті тіл туралы негізгі мәліметтермен танысу.
Мазмұны: Тілдің жүйесі мен құрылымы, тіл білімі бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен терминдері. Фонетикалық, морфемдік, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік талдау.
Құзыреттер: Орыс тіл білімі саласында базалық ұғымдарды қолдану қабілеті, коммуникативтік қызметті жүзеге асыру кезінде тілдік құралдарды дұрыс қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Лингвопрагматикалық зерттеулердің дамуы мен қалыптасуын, лингвистикалық бағыттар мен қатынастардың өзара сабақтастығын, «тілдегі қоғамның» даму тәжірибесі, әлемнің тілдік бейнесін көрсетуді көздейді.
Мазмұны: Лингвопрагматикалық әдістер әлемді танудағы тілдің мүмкіндігін және жекелеген тілдік бірліктер арқылы сөз сигергетикасын көрсете алады.
Құзыреттілігі: Лингвопрагматикалық әдістер тілдік бірліктердің даму заңдылықтарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінге филологиялық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: көркем мәтінді филологиялық талдау теориясының негізгі ережелері, мәтінге филологиялық (кешенді) талдау жасаудың әртүрлілігі мен қырлары, мәтінге тілдік талдау, көркем мәтінге оның әлебиеттанушылық ерекшеліктерін, құрылымдық және семантикалық ұйымдастырылуын ескере отырып, талдау жасау.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: алған білімдерін филологиялық талдау және кәсіби, жеке ғылыми-зерттеу қызметінде мәтіндерді интерпретациялауда қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өлеңтану теориясының тарихи поэтикалық негіздерін игерту.
Мазмұны: Халық поэзиясының тілі өлеңтану жүйесінің көркемдік негізі екендігі бағаланады. Жалпытүркілік поэзия жанрларының кейінгі әдеби дамуға негіз болғандығы тұжырымдалады. Қазақ өлеңінің құрылысы, өлшем өрнектері дәстүр мен жаңашылдық сабақтастығының заңдылықтары. Құзыреттілігі: Студент көркем сөз өнеріне деген қызғушылық танытады, поэтиканы терең түсінуде сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінен білім мазмұнын инновациялық технологиялар арқылы меңгерту жолдары әдіс-тәсілдері, түрлері туралы теориялық білімдерін практикада бекіту.
Мазмұны: Жоғарғы мектепте әдебиетті оқытудың теориялық, методологиялық, әдістемелік негіздерінен білім беру. Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үдерісін жаңаша ұйымдастыру мен өткізудің педагогика, психологиялық мәнін түсіну
Құзіреттілігі:. Инновациялық технологияларды қолдану заңдылықтарын, ұстанымдарын меңгереді.Әдебиетті оқыту әдістемесінің интерактивті әдістері мен тәсілдерін, қазақ әдебиеті сабақтарында оқытудың жаңа технологияларын қолдану әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен әдебиеттен білім сапасын арттырудағы оқу мотивтерінің мәнін, рөлін, қызметін түсіндіре отырып, оны қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін таныту, әдістемелік жолдарын меңгерту.
Мазмұны: Тіл мен әдебиетті мотив қалыптастыра оқытудың әдіснамасы; оқу мотивтерін қалыптастырудың әдістемелік жүйесі.
Құзыреттілігі: танымдық: негізгі ұғымдарды түсініп, ажыратады, жіктейді; практикалық: оқу мотивтерін қалыптастыруда тиімді әдістерді, инновациялық технологияларды екшеп қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл мен әдебиеттен білім мазмұнын инновациялық технологиялар арқылы меңгерту жолдары әдіс-тәсілдері, түрлері туралы теориялық білімдерін практикада бекіту.
Мазмұны: Жоғарғы мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың теориялық, әдістемелік негіздерінен білім беру. Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үдерісін жаңаша ұйымдастырудың педагогика, психологиялық мәні.
Құзіреттілігі:. Инновациялық технологияларды қолдану заңдылықтарын, ұстанымдарын меңгереді. Тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесінің интерактивті әдістері мен тәсілдерін, оқытудың жаңа технологияларын функционалды тұрғыда қолдану әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл мен әдебиетті сөйлесім әрекеті, қарым-қатынас, таным, ойлау әрекетімен байланыста меңгертудің жолдарын үйрету.
Мазмұны: сөйлеу қабілетінің механизмдерін, оның құрылысын, фоносемантика, грамматика психологиясы, мәтін психолингвистикасының тіл мен сөз өнерін меңгертудегі қызметін үйренеді.
Құзіреттіліктер: сөйлесім әрекеті түрлерін меңгертудің психоло-лингвистикалық ерекшеліктерін саралайды, психолингвистикалық тәсілдерді тәжірибеде пайдалану жолдарын сараптайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілді меңгерту онтогенезінің табиғаты.
Мазмұны:Тілді меңгерту онтогенезі тіл ғылымының, ең алдымен – психолингвистиканың зерттеу пәні болып табылады. Өзгетілді аудиторияда қазақша сөйлеуді қалыптастыру (белсенді, мақсатты, саналы сөйлеу қызметі ретінде) филололог-мамандардың арнайы педагогикалық жұмысының негізгі бағыттарының бірі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің пайда болуы мен даму кезеңдерін, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгерту.
Мазмұны: Тілдік тұлға. Сөйлеу тіліндегі алғашқы грамматикалық, лексикалық дағдылар. Сөйлесім әрекеті, психологиялық ерекшеліктері. Тілдің пайда болуындағы когнитивтік процестер. Ұлттық сана. Тілді оқытуда жеке танымдық ерекшеліктердің рөлі. Мұғалімнің қазақ тілін оқытудағы педагогикалық-психологиялық дайындығы.
Құзыреттіліктері: тілдің даму үдерісін меңгереді, қатысымдық, танымдық тұрғыдан оқытады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдік бірліктердің танымда алатын орны мен коммуникативті қызметін сабақтастырып, қатысымдық-танымдық әдістің методологиясын айқындау.
Мазмұны: коммуникация үдерісіндегі тілдік бірліктердің қызметі; тілдік бірліктердің танымдық қызметі; тіл арқылы болмысты тану жолдары; таным мен коммуникация сабақтастығы, оқыту жолдары, тиімді әдіс-тәсілдер.
Құзыреттілігі: инновациялық оқытудың талаптарына сай теориялық білім мен оқытудың әдіс-тәсілдерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тіліндегі грамматикалық мағынаның түрлерін, олардың коммуникация үдерісіндегі қызметін көрсетіп, оқыту әдіс-тәсілдерін анықтау.
Мазмұны: сөз құрамындағы түбірдің және қосымшаның қызметі, сөйлемнің семантикасы, сөйлем мүшелерінің қызметі, сөз тіркесінің қызметі, коммуникативті мағына, грамматикалық мағына және оның түрлері қарастырылады.
Құзыреттілігі: морфология мен синтаксисті өзара тұтастықта зерттей алады; әрбір тұлға бірліктің ақпарат жеткізуге қатысты семантикасын анықтай алады; функционалды грамматикаға қатысты проблемалық тапсырмалар құрастыра алады, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана біледі.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.