педагогика ғылымдарының магистрі
Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қазіргі филология саласы бойынша терең білімді, өзінің азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге және қалыптастастыруға қабілетті, педагогикалық және ғылыми- зерттеу мен басқару қызметін табысты атқара алатын магистрлерді дайындау.
Қазақ тілі мен әдебиеті
7M01701
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
he discipline of academic writing aims to enhance effective communication skills, fostering clarity and organization in conveying ideas. It encourages critical thinking and analytical skills, emphasizing the evaluation of information, learn essential research skills. The aim of the course is to enhance overall academic writing skills, particularly in terms of research
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттану ғылымында жанрлар типологиясының анықталуын түсіну.<br/> Мазмұны: Әдеби жанрлар типологиясы – қоғамдық ғылымдар ішіндегі өзіне тән өзгешелігі орасан мол, қиын әрі күрделі ғылым. Әдебиет теориясы ұғымдары. Әдеби тектер мен типтер. Жанрлар типологиясы. Әдеби жанрларды зерттеу методологиясы. Қазіргі жанрлар табиғатындағы жаңашылдық. Қаламгердің өзіне тән қолтаңбасы.<br/> Құзіреттіліктер: Шығарманы талдау, салыстыру-салғастыру біліктілігі, сыни ойлау дағдысы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DL 1301
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлау дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзыреттіліктер: Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. Ғылыми дереккөздерді сыни тұрғыдан талдау үшін алған білімдерін қолдана білу. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелдей білу. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетін оқыту үрдісінде педагогикалық іс-әрекетті заман талабына сай ұйымдастыру және өткізудің теориясы мен технологиясын меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдебиеттің өнер мен ғылым ретіндегі қызметін, идеологиямен, тарихпен сабақтастығын, өмірлік жағдаятпен байланыстылығы, рухани, эстетикалық, зияткерлік танымды дамыту мәселелері қарастырылады, жаңартылған білім мазмұнына талдау жасау, оқыту әдістері сараланады. <br/> Құзыреттілігі: жаңа тұрпатты әдебиет сабақтарын жоспарлау мен өткізу біліктерін меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPKL 1302 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша Action Research әдісін қолдану технологиясының әдістемесін меңгерту<br/> Мазмұны: «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша педагогтің зерттеушілік іс-әрекетінің мазмұны. Педагогтің зерттеушілік іс-әрекетінде Action Research әдісінің маңызы және оны қолданудың әлемдік, отандық тәжірибелер. Action Research технологиясын қолдану алгоритмі.<br/> Құзіреттіліктер: Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды, педагогикалық және зерттеушілік дағдылары қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі прозадағы постмодернистік белгілердің пайдаланылу тәжірибелеріне талдау жасай отырып, поэтикалық табиғатын тану. Мазмұны Постмодернистік және модернистік бағыт сипаттамасы. Постмодернизмнің тарихы мен теориясы.Қазақ прозасындағы постмодернизм белгілері. Постмодернизм және оның қағидаларының ұлттық пішінде жүзеге асуы. Қазіргі қазақ әдебиетіндегі постмодернизмнің зерттелуі, қолданылу тәжірибесі. Құзіреттілігі: Шығармашылық ойлау, сыни ойлау дағдысын, салыстыру-салғастыру, ғылыми-зерттеу, талдау біліктерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазақ тілін оқытудың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. Тіл үйретудің заманауи әдістері, оқыту технологиялары, дидактикалық принциптер мен тәсілдер жүйелі түрде талданады. Студенттер оқу үдерісін ұйымдастыру, білім алушылардың тілдік дағдыларын қалыптастыру, бағалау әдістерін қолдану сияқты кәсіби құзыреттерді меңгереді. Сонымен қатар, тілдік орта, коммуникативтік оқыту, интерактивті тәсілдер мен инновациялық технологиялардың тиімділігі зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KTOA 3309
7
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ тілін оқыту үдерісін сапалы ұйымдастырудың тетігі ретінде оқу мотивтерін қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін және әдістемелік жолдарын игертеді, сауаттылық тұрғысынан мотив қалыптастырумен ұштастырылады.<br/> Мазмұны: Тілді оқыту жүйесінде білім алушының оқу мотивтерін қалыптастыру білім берудің заманауи тенденциялдарымен, жаңа парадигмаларымен, инновациялық бағыттармен бірлікте меңгертіледі. Тілді оқытудың жаңа жүйесі отандық және өркениетті елдер тәжірибесі негізінде ұсынылады. Тілді оқытудың лингвистикалық, педагогикалық-психологиялық аспектілері айқөындалады. Ана тілі ретіндегі қазақ тілінің жеке пәндік және жалпы пәндік қызметтері лингвистикалық дүниетаным және функционалдық<br/> Құзіреттілігі:. Оқу-танымдық және әлеуметтік мотивтерді жетілдірудің мәнін, рөлін, білім деңгейін көтерудегі қызметін түсінуге, оны практикалық тұрғыдан қолдануға төселдіреді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филологиялық статистика негіздері
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функционалды грамматиканың теориялық негіздерін басшылыққа алып, оқыту әдістерін анықтау.<br/> Мазмұны: функционалды грамматиканың нысаны – морфосинтаксис, семантикалық синтаксис, коммуникативті синтаксис; функционалы грамматиканың бүгінгі білім беру талаптарына сәйкестігі; функционалды грамматиканы оқытудағы тапсырмалар мен кешенді талдау.<br/> Құзыреттілігі: қазақ тілінің грамматикалық парадигмасы мен оқыту әдістерін байланыстырып лингводидактика теориясын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Функционалды грамматиканың теориялық негіздерін басшылыққа алып, оқыту әдістерін анықтау.<br/> Мазмұны: функционалды грамматиканың нысаны – морфосинтаксис, семантикалық синтаксис, коммуникативті синтаксис; функционалы грамматиканың бүгінгі білім беру талаптарына сәйкестігі; функционалды грамматиканы оқытудағы тапсырмалар мен кешенді талдау.<br/> Құзыреттілігі: қазақ тілінің грамматикалық парадигмасы мен оқыту әдістерін байланыстырып лингводидактика теориясын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстардың қалыптасуы мен даму процесі туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: Әдеби байланыстардың басталуы. Ғалымдардың әдеби байланыстар туралы тұжырымдары. Әдеби байланыстарды зерттеу тарихы. Ұлт әдебиетінің әлем әдебиетімен қарым-қатынасы. Әдебиет әлеміндегі рухани алмасулар – көркемдік дамудың, әдеби процестің өзіндік заңдылығы.
Құзіреттілігі: Әдеби байланыс мәселесі жөніндегі теориялық білімдерін тереңдетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстардың қалыптасуы мен даму процесі туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: Әдеби байланыстардың басталуы. Ғалымдардың әдеби байланыстар туралы тұжырымдары. Әдеби байланыстарды зерттеу тарихы. Ұлт әдебиетінің әлем әдебиетімен қарым-қатынасы. Әдебиет әлеміндегі рухани алмасулар – көркемдік дамудың, әдеби процестің өзіндік заңдылығы.
Құзыреттілігі: Әдеби байланыс мәселесі жөніндегі теориялық білімдерін тереңдетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет саласынан зерттеулер жүргізудің әдістерін меңгерту, көркемдік талдауға ғылыми көзқарасты қалыптастыру
Мазмұны: Әдебиеттанудағы зерттеулер – деректер жинау үрдісі. Қазіргі әдебиеттанудағы зерттеулер әдіснамасының негізгі мәселелері. Әдебиеттегі зерттеулердің жаңа бағыттары мен жаңашылдығы. Әдеби зерттеу әдістері және олардың түрлері.
Құзыреттілігі: Әдебиет саласынан ғылыми зерттеулер жүргізеді, отандық және әлемдік әдебиеттанудағы зерттеу теорияларын біледі, әдеби талдаулар тәжірибелерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің даму тарихына шолу, әр кезеңдегі өзгешеліктер мен ерекшеліктерді түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиеті және тарихи-саяси жағдайлар. Әдеби мектептер. Қазақ әдебиеті дамуындағы тарихи-монографиялық ұстаным. Қазақ елінің тарихы, әлеуметтік жағдайы және оның әдебиетке ықпалы. Құзыреттілігі: Тарихи-көркем және шығармашылық және сыни ойлау дағдысын дамытады.Тарихи-көркем мұралардағы рухани, жалпыадамзаттық құндылықтарды таниды, әдеби-теориялық білімін сауатты қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлем әдебиетіндегі бағыттар мен ағымдардың орнын саралап, әдеби шығармалардағы көрінісін зерделеу.
Мазмұны:Әдебиеттегі әлемдік жаңа бағыттар мен жаңашылдық. Қазақ әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі орны. Әлем әдебиетіндегі Нобель сыйлығын алған жазушылардың еңбектерін талдау. Әлем әдебиетіндегі жалпыадамзаттық құндылықтарды ұлттық құндылықтармен салыстыру.
Құзіреттілігі: Әлем әдебиетін ортақ құндылық ретінде тану түсінігі мен сараптамалық, сыни ойлау дағдысын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жазушының шығармашылық зертханасының мәнін түрлі әдістер,тәсілдер тұрғысынан талдау арқылы түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиетінің көркем туындылары, олардың тарихы мен теориясына қатысты ұғымдар, әдебиеттен ауызша, жазбаша интерпретация жасау, оқырмандық мәдениетін қалыптастыру мәселелері қамтылады. Құзіреттілігі:. Әдеби шығармашылық үдерісті меңгерту арқылы өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға құштарлығын ояту, рухани-адамгершілік, моральдық қасиеттерінің, тұлғалық болмысының қалыптасуына ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жазушының шығармашылық зертханасының мәнін түрлі әдістер,тәсілдер тұрғысынан талдау арқылы түсіну.
Мазмұны: Қазақ әдебиетінің көркем туындылары, олардың тарихы мен теориясына қатысты ұғымдар, әдебиеттен ауызша, жазбаша интерпретация жасау, оқырмандық мәдениетін қалыптастыру мәселелері қамтылады. Құзіреттілігі:. Әдеби шығармашылық үдерісті меңгерту арқылы өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға құштарлығын ояту, рухани-адамгершілік, моральдық қасиеттерінің, тұлғалық болмысының қалыптасуына ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Суреткер тұлғасы туралы ғылыми-теориялық көзқарастар өрісін кеңейту.
Мазмұны: Мәтін және автор. Мәтін және мәнмәтін. Мәтін және оның тарихы. Мәтін және оқырман. Авторлық баян және көркем әлем. Мәтіннің психологиялық қуаты мен қызметі. Әдеби шығарма әлемі. Көркем мәтінді филологиялық талдау үдерісі.
Құзыреттіліктері: Көркем мәтіннің поэтикалық сипатын, көркем мәтінді зерттеудің филологиялық бағыттарын танып-біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: суреткер тұлғасы туралы ғылыми-теориялық көзқарастар өрісін кеңейту.
Мазмұны: Мәтін және автор. Мәтін және мәнмәтін. Мәтін және оның тарихы. Мәтін және оқырман. Авторлық баян және көркем әлем. Мәтіннің психологиялық қуаты мен қызметі. Әдеби шығарма әлемі. Көркем мәтінді филологиялық талдау үдерісі.
Құзыреттіліктері: көркем мәтіннің поэтикалық сипатын, көркем мәтінді зерттеудің филологиялық бағыттарын танып-біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы постмодернизм ағымын, оның әдеби ағым ретіндегі ерекшеліктерін таныту.
Мазмұны: Әлемдік филолосияда және әдебиеттегі постмодернизм бастауларын анықтайды. 20-ғасырдың басындағы әдебиетте тұлғаның рухани әлемін, орыс әдебиетіндегі жаңашыл ағым-бағыттардың ақын-жазушылар шығармаларындағы көрінісін таниды. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті пост модернизмнің қалыптасуы тарихымен тануыстыру.
Құзыреттіліктері: Постмодернизмнің теориялық негіздерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Лексикалық единицалардың түрлері, номинативтік бірліктер мен фразеологизмдер, паремеологизмдер, сөздік атаулардың семантикасының когнитивтік-концептуалдық құрамы мен құрылымын көрсетуді негіздейді.
Мазмұны:Сөздің рухани мәдениетпен, этностың дүниетанымымен, тілдік қауымдастықтың когнитивтік санасымен тығыз байланысын көрсетеді.
Құзыреттілігі: Лексикалық жүйе негізінде әлемнің тұтастай ұлттық бейнесін жасаудағы тілдің когнитивтік-концептуалдық мазмұнын теориялық және практикалық тұрғыдан көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Лексикалық единицалардың түрлері, номинативтік бірліктер мен фразеологизмдер, паремеологизмдер, сөздік атаулары семантикасының когнитивтік-концептуалдық құрамы мен құрылымын көрсетуді негіздейді.
Мазмұны. Сөздің рухани мәдениетпен, этностың дүниетанымымен, тілдік қауымдастықтың когнитивтік санасымен тығыз байланысын көрсетеді.
Құзыреттілігі. Лексикалық жүйе негізінде әлемнің ұлттық бейнесін жасаудағы тілдің когнитивтік-концептуалдық мазмұнын теориялық және практикалық тұрғыдан көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Лексикалық парадигма зерттеулердің бағыттарын, айтулы жетістіктерін саралап, осы бағыттар бойынша ғылыми мектептерді, ғылыми идеяларды сындарлы талдау жасауға үйрету.
Мазмұны: ХХ-ХХІ ғасырда лингвистикалық ғылымдардың зерттеу бағыттары туралы білім мазмұнын игерту. Лингвистикалық парадигмада қалыптасқан тіл салалары - когнитивтік лингвистика, психолингвистика, лингвомәдениеттану, этнолингвистика, социолингвистика, нейролингвистика, лингвоелтану ғылымдарының қызметтері, тіл зерттеудегі міндеттері, мақсаты, зерттеу әдістері туралы білім беру.
Құзіреттілігі: Лексикалық білімнің ғылыми деңгейі негізінде оның параметрлерін анықтай алады, синтаксистік синтагматика және лексикалық парадигматика бағытында зерттеу әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Лингвопрагматикалық зерттеулердің дамуы мен қалыптасуын, лингвистикалық бағыттар мен қатынастардың өзара сабақтастығын, «тілдегі қоғамның» даму тәжірибесі, әлемнің тілдік бейнесін көрсетуді көздейді.
Мазмұны: Лингвопрагматикалық әдістер әлемді танудағы тілдің мүмкіндігін және жекелеген тілдік бірліктер арқылы сөз сигергетикасын көрсете алады.
Құзыреттілігі: Лингвопрагматикалық әдістер тілдік бірліктердің даму заңдылықтарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәтінді құраушы тұлға-бірліктерді айқындау, мәтіннің негізгі категорияларын сипаттай алу, тілдік бірліктердің мәтіндегі қызметін меңгеру.
Мазмұны: Мәтін және өзіндік табиғаты. Мәтіннің тұлға-бірлігі мен категориялары. Мәтіннің күрделі фразалық тұтасымға мүшеленуі.Мәтіннің байласымы мен тұтасымын құрайтын тілдік бірліктер.
Құзыреттілігі: Мәтіннің болмысын зерделеу, тілдік бірліктердің қызметін талдау, тақырыпқа және жанрға сай мәтін құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өлеңтану теориясының тарихи поэтикалық негіздерін игерту.
Мазмұны: Халық поэзиясының тілі өлеңтану жүйесінің көркемдік негізі екендігі бағаланады. Жалпытүркілік поэзия жанрларының кейінгі әдеби дамуға негіз болғандығы тұжырымдалады. Қазақ өлеңінің құрылысы, өлшем өрнектері дәстүр мен жаңашылдық сабақтастығының заңдылықтары. Құзыреттілігі: Студент көркем сөз өнеріне деген қызғушылық танытады, поэтиканы терең түсінуде сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен әдебиеттен білім сапасын арттырудағы оқу мотивтерінің мәнін, рөлін, қызметін түсіндіре отырып, оны қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін таныту, әдістемелік жолдарын меңгерту.
Мазмұны: Тіл мен әдебиетті мотив қалыптастыра оқытудың әдіснамасы; оқу мотивтерін қалыптастырудың әдістемелік жүйесі.
Құзыреттілігі: танымдық: негізгі ұғымдарды түсініп, ажыратады, жіктейді; практикалық: оқу мотивтерін қалыптастыруда тиімді әдістерді, инновациялық технологияларды екшеп қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл мен әдебиеттен білім мазмұнын инновациялық технологиялар арқылы меңгерту жолдары әдіс-тәсілдері, түрлері туралы теориялық білімдерін практикада бекіту.
Мазмұны: Жоғарғы мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың теориялық, әдістемелік негіздерінен білім беру. Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үдерісін жаңаша ұйымдастырудың педагогика, психологиялық мәні.
Құзіреттілігі:. Инновациялық технологияларды қолдану заңдылықтарын, ұстанымдарын меңгереді. Тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесінің интерактивті әдістері мен тәсілдерін, оқытудың жаңа технологияларын функционалды тұрғыда қолдану әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл мен әдебиетті сөйлесім әрекеті, қарым-қатынас, таным, ойлау әрекетімен байланыста меңгертудің жолдарын үйрету.
Мазмұны: сөйлеу қабілетінің механизмдерін, оның құрылысын, фоносемантика, грамматика психологиясы, мәтін психолингвистикасының тіл мен сөз өнерін меңгертудегі қызметін үйренеді.
Құзіреттіліктер: сөйлесім әрекеті түрлерін меңгертудің психоло-лингвистикалық ерекшеліктерін саралайды, психолингвистикалық тәсілдерді тәжірибеде пайдалану жолдарын сараптайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: : Қазақ тілін аксиологиялық тұрғыда оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгерту.
Мазмұны: Аксиология ұғымының мәні. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар туралы түсінік.Білім бағдарламаларындағы түйінді құндылықтар жүйесі. Жаңартылған білім беру жағдайында «Қазақ тілі» пәнін аксиологиялық тұрғыда оқыту жолдары.
Құзыреттілігі: Тілді аксиологиялық тұрғыда оқытудың ұстанымдарын меңгереді. Құндылықтар тұрғысынан оқытудың интербелсенді әдістерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінен білім мазмұнын инновациялық технологиялар арқылы меңгерту жолдары әдіс-тәсілдері, түрлері туралы теориялық білімдерін практикада бекіту.
Мазмұны: Жоғарғы мектепте әдебиетті оқытудың теориялық, методологиялық, әдістемелік негіздерінен білім беру. Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үдерісін жаңаша ұйымдастыру мен өткізудің педагогика, психологиялық мәнін түсіну
Құзіреттілігі:. Инновациялық технологияларды қолдану заңдылықтарын, ұстанымдарын меңгереді.Әдебиетті оқыту әдістемесінің интерактивті әдістері мен тәсілдерін, қазақ әдебиеті сабақтарында оқытудың жаңа технологияларын қолдану әдіс-тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдік бірліктердің танымда алатын орны мен коммуникативті қызметін сабақтастырып, қатысымдық-танымдық әдістің әдіснамасын айқындау.
Мазмұны: Коммуникация үдерісіндегі тілдік бірліктердің қызметі; тілдік бірліктердің танымдық қызметі; тіл арқылы болмысты тану жолдары; таным мен коммуникация сабақтастығы, оқыту жолдары, тиімді әдіс-тәсілдер.
Құзыреттілігі: Инновациялық оқытудың талаптарына сай теориялық білім мен оқытудың әдіс-тәсілдерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Адамзат тілінің даму үдерісімен таныстыру, психологиялық-лингвистикалық ерекшеліктерін меңгерту.
Мазмұны: Тілдік тұлға. Сөйлеу тіліндегі грамматикалық дағдылардың пайда болуы. Сөйлесім әрекетін меңгертудің психологиялық ерекшеліктері. Тілдің пайда болуындағы когнитивтік процестер. Ұлттық сана. Жеке танымдық ерекшеліктер. Тілді оқытуды педагогикалық-психологиялық тұрғыдан ұйымдастыру.
Құзыреттілігі: Тілдің даму кезеңдерін меңгереді, тілді қатысымдық, танымдық тұрғыдан оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдің пайда болуы мен даму кезеңдерін, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгерту.
Мазмұны: Тілдік тұлға. Сөйлеу тіліндегі алғашқы грамматикалық, лексикалық дағдылар. Сөйлесім әрекеті, психологиялық ерекшеліктері. Тілдің пайда болуындағы когнитивтік процестер. Ұлттық сана. Тілді оқытуда жеке танымдық ерекшеліктердің рөлі. Мұғалімнің қазақ тілін оқытудағы педагогикалық-психологиялық дайындығы.
Құзыреттіліктері: Тілдің даму үдерісін меңгереді, қатысымдық, танымдық тұрғыдан оқытады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілді сөйлесім әрекеті, қарым-қатынас, таным, ойлау әрекетімен байланыста меңгертудің жолдарын үйрету.
Мазмұны: Сөйлеу қабілетінің механизмдерін, оның құрылысын, фоносемантика, грамматика психологиясы, мәтін психолингвистикасының тілін меңгертудегі қызметін үйренеді.
Құзіреттіліктер: Сөйлесім әрекеті түрлерін меңгертудің психоло-лингвистикалық ерекшеліктерін саралайды, психолингвистикалық тәсілдерді тәжірибеде пайдалану жолдарын сараптайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдік бірліктердің танымда алатын орны мен коммуникативті қызметін сабақтастырып, қатысымдық-танымдық әдістің методологиясын айқындау.
Мазмұны: коммуникация үдерісіндегі тілдік бірліктердің қызметі; тілдік бірліктердің танымдық қызметі; тіл арқылы болмысты тану жолдары; таным мен коммуникация сабақтастығы, оқыту жолдары, тиімді әдіс-тәсілдер.
Құзыреттілігі: инновациялық оқытудың талаптарына сай теориялық білім мен оқытудың әдіс-тәсілдерін игереді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.