бизнес және басқару бакалавры
Бағдарлама сыни ойлауға ие, әр түрлі көздерден алынған мәліметтермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және оларға баға беруге, қазіргі заманғы проблемалар бойынша өз пікірін дәлелдей білуге, командада жұмыс істеуге қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған. Экономикалық саладағы маман ретінде ұйымның шаруашылық қызметінің түрлі міндеттерін дербес және жауапты шеше алады, сондай-ақ осы мәселелер бойынша экономикалық ақпаратты мүдделі пайдаланушыларға кеңес бере алады. Бағдарлама еңбек нарығының қажеттілігін және жұмыс берушілердің талаптарын қамтамасыз ететін мамандарды даярлаудың Құзыретті моделі негізінде әзірленген. Бұл модель түлектердің негізгі құзыреттілігін, олардың дайындық деңгейін және нақты кәсіби функцияларды орындауға дайындығын сипаттайды.
Есеп және аудит
6B04103
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Выпускная работа
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің теориясы мен практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Пән кәсіпкерліктің мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің шаруашылық практика талаптарын ескере отырып, тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру бойынша білім алуына, оларды іске асыру үшін жаңа бизнес-идеялар мен ресурстарды іздеуге бағытталған.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпкерліктің қазіргі заманғы нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білуі, кәсіпкерлік қызметтегі өз мүмкіндіктерін анықтай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің қаржының негізгі тұжырымдамаларын игеруге, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшелігін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсінуге және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденцияларын түсінуге, қаржы ағындарын қалыптастыру және бөлу процестерін талдай білуге, сондай-ақ ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру тетіктерін игеруге бағытталған, барлық деңгейдегі қаржыны басқару.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік бағдарламалардың тиімділігін бағалау үшін қаржылық ойлауды дамыту, деректерді талдау, кірістер мен шығыстар туралы есептерді түсіну, ақша қаражаттарының қозғалысын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ғылыми экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру, ұлттық экономикалардағы және жалпы әлемдік экономикадағы туындайтын экономикалық проблемалар мен экономикалық жағдайларды объективті бағалай білу, сондай-ақ олардың ықтимал салдарын болжай білу.<br/> Мазмұны: пәнді зерттеу экономика субъектілері, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері, осы құбылыстарды зерттеудің әдістері мен құралдары, экономикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: макро деңгейде шаруашылық шешімдер қабылдау қабілеті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорынның ойлау және әрекет ету тәсілін қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті зерттеу және түсіну.<br/> Мазмұны: Пән студенттерге нарықтық қажеттіліктерді анықтауға және қанағаттандыруға мүмкіндік беретін бизнесті жүргізудің философиясы мен идеологиясы ретінде маркетинг туралы түсінік алуға, маркетингтің негізгі принциптері, маркетинг кешені және оның құрамдас бөліктері туралы идеяларды алуға, нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын игеруге, нарықтық ұсынысты орналастыруға, кәсіпорынның маркетингтік қызметіне қатысты шешім қабылдау және дәлелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. өзгеретін нарықтық жағдай.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: Пән ұйымды басқару ерекшеліктеріне қатысты теориялық білімді қалыптастыруға, менеджменттің пайда болуының негізгі теориялық тәсілдері мен алғышарттары қалай қалыптасқандығы туралы түсінік алуға, ғылыми зерттеулерді әзірлеуге және іске асыруға бағытталған ұйымдастырушылық іс-шараларды жүргізу дағдыларын игеруге, сондай-ақ менеджердің көшбасшылық қасиеттерін және оның басқару қызметінің стилін зерттеу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: микроэкономиканың негізгі көрсеткіштерімен таныстыру, талдауға, шешім қабылдауға үйрету, көптеген шешімдердің ішінен оңтайлы шешімді таңдауға бағыттау.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің Микроэкономика туралы білім жүйесін басқа экономикалық пәндерді зерттеуде қолданылатын негізгі пәндердің бірі ретінде алуға, нарықтық заңдылықтарды, сондай-ақ негізгі экономикалық агенттердің мінез-құлқының ерекшеліктерін талдай білуді қалыптастыруға, қажетті зерттеу әдістерін таңдай білуге, өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын бекітуге бағытталған;<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның мінез-құлқын, ойлауын, эмоцияларын және олардың механизмдерін зерттеу. <br/> Мазмұны: психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психикалық процестерді зерттеу әдістерін, психотерапия негіздерін, сондай-ақ психологиялық диагностика негіздерін зерттеу. Студенттер психологияның дамушы, клиникалық, әлеуметтік, когнитивті және басқалары сияқты әртүрлі бағыттарын зерттейді. Бұл пән әртүрлі факторлардың өзара әрекеттесуі адамның мінез-құлқына қалай әсер ететінін және біздің қабылдауымыз бен реакцияларымыздың негізінде қандай заңдылықтар жатқанын түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: адам психикасының негізгі заңдылықтарын түсіну, психологиялық процестер мен құбылыстарды талдау және бағалау қабілеті, сонымен қатар психологиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Студенттер сонымен қатар қарым-қатынас, эмпатия, командада жұмыс істеу және жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытады. Ұлттық сана контекстіндегі тұлға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым – қатынас орнатудың кәсіби, оқу және әлеуметтік - мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін шет тілін ауызша және жазбаша түрде меңгеру; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым – қатынас орнату үшін шет тілін қолдана білу.<br/> Мазмұны: Тақырып бойынша тереңдетілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «келісу» және «қарсы болу» бойынша барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: шет тіліндегі көркем – әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндегі ақпаратты түсінуі тиіс; алынған ақпаратты жалпылау, оны өз көзқарасын негіздеу немесе мәселе бойынша қорытындыны қалыптастыру үшін жаңғырту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік экономиканы, әлемдік экономикалық жүйені құрудың негізгі ерекшеліктері мен принциптерін, оның даму процестерін, қазіргі заманғы жаһандық экономикалық мәселелерді зерттеу. Мазмұны: Пән студенттерге іргелі экономикалық білім берудің негіздерін кеңейтуге бағытталған, бұл қазіргі әлемдік экономиканың механизмін, Халықаралық экономикалық қатынастардың даму проблемаларын, оларды өз бетінше талдау дағдыларын игеру мүмкіндіктерін түсінуге, сондай-ақ Халықаралық экономикалық қатынастардың формалары мен эволюциясы туралы білімді және әлемдік жаһандану жағдайында күрделі және серпінді өзгеретін Халықаралық экономикалық байланыстарды талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді шаруашылықтар.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде дербес экономикалық талдаулар жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қосымшаларын оқыту.<br/> Мазмұны: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Теорема Кронекера-Капелли. Әдісі Жордана-Гаусс. Векторлар және векторлар жүйесі. Тікелей.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Математикалық талдау негіздерін білу, математикалық модельдерді құра білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу<br/> Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің "1С: Бухгалтерия" әмбебап бухгалтерлік бағдарламасының мысалында бухгалтердің жұмысын автоматтандыруға бағытталған заманауи бағдарламалық құралдарды игеруі.
Мазмұны: бағдарламалық жасақтама пакетінің негізгі мүмкіндіктері 1С: бухгалтерлік есеп 8.3. Құрамы компоненттері және олардың функциялары. 1С пакетімен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістері: Бухгалтерлік есеп 8.3. Бухгалтерлік ақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен даму тенденциялары.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалай алады және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы кездесулер, сәлемдесулер. Өзіңіз туралы ақпарат. Менің қалам. Баратын жеріңізді көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) хат жазыңыз. Дене бөліктері, сыртқы түрінің сипаттамасы. Менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттер: тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне, ақпаратпен, пікірлер мен көзқарастармен қарапайым алмасуға қатыса білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін ең көп таралған өрнектер мен стандартты процедураларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. Ағылшын тілінің сөздік қорын А 2 деңгейінде дамыту.
Мазмұны: Уақыт. Күн режимі. Менің жұмыс күнім. Англиядағы Мерекелер. Хоббиі мен қызығушылықтары. Өмірбаяныңызды айтыңыз. Жыл мезгілдері. Климаты. Қаладағы менің сүйікті жерім. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі сипаттағы қарапайым мәлімдемелер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1 деңгейіне дейін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пайымдаулар қалыптастыру.
Мазмұны: дүкеннен өнімді сатып алыңыз. Тамақ. Менің пәтерім (менің үйім). Тұрғын үйді жалға алу және жалға алу: тұру шарттары. Адамдармен қарым-қатынас. Шетелде оқу және тағылымдамадан өту. Түйіндеме жазу. Жұмысқа арналған құрылғы.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі типтегі диалогтарды жүргізе білуі және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жүйелі білімдерін аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздерін қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби практикада пайдалану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қаржылық аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби тәжірибеде қолдану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің "1С: Бухгалтерия" әмбебап бухгалтерлік бағдарламасының мысалында бухгалтердің жұмысын автоматтандыруға бағытталған заманауи бағдарламалық құралдарды игеруі.
Мазмұны: бағдарламалық жасақтама пакетінің негізгі мүмкіндіктері 1С: бухгалтерлік есеп 8.3. Құрамы компоненттері және олардың функциялары. 1С пакетімен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістері: Бухгалтерлік есеп 8.3. Бухгалтерлік ақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен даму тенденциялары.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалай алады және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдардың менеджерлерін жоспарлау, үйлестіру, бақылау, талдау, шешім қабылдау, ынталандыру сияқты басқару функцияларын орындау үшін экономикалық ақпаратпен қамтамасыз ету. Бақылау және реттеу ішкі есептілік деректері негізінде жүзеге асырылады және болашақ дамуды жоспарлау нақты әдістердің көмегімен аналитикалық есептеулерге негізделеді.
Мазмұны: Негізгі (негізгі) сметаны жасау. Қызмет нәтижелерін бақылау және бағалау. Шығындарды толық бөлумен және өзгермелі шығындармен өзіндік құн калькуляциясы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымның Кәсіпкерлік қызметін басқару тетігін білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: "бизнес субъектілерінің есептілігі" пәнін зерделеудің мақсаты ҚР нормативтік-заңнамалық актілеріне сәйкес қаржылық, салықтық және статистикалық есептерді жасаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.
Мазмұны: "бизнес субъектілерінің есептілігі" пәнін оқу кезінде барлық деңгейлерде басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде пайдаланушылардың кең ауқымы үшін статистикалық және есептік ақпаратты қалыптастыруға баса назар аударылады.
Қалыптасқан құзыреттер: жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, тәуелсіз, дербес шешімдер қабылдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын зерделеу негізінде студенттерге бухгалтерлік есептің негіздері мен тәртібі туралы ақпаратты жеткізу.
Мазмұны: бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастыру негіздері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі, бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен принциптері, бухгалтерлік баланс, шоттар жүйесі және қос жазба. Ағымдағы және ұзақ мерзімді активтер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің "1С: Бухгалтерия"әмбебап бухгалтерлік бағдарламасының мысалында бухгалтердің жұмысын автоматтандыруға бағытталған заманауи бағдарламалық құралдарды игеруі.
Мазмұны:.Қаржылық есеп және қаржылық есептілік жүйесіндегі ақпаратты жалпылау үшін бухгалтерлік Ақпараттық жүйелерді дамытудың негізгі мүмкіндіктері мен үрдістері. Қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, ресурстарды, активтерді пайдалану тиімділігін бағалауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикасын басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлін игеру, оның міндеті ресурстардың барлық түрлерін пайдаланудың қауіпсіздігі мен орындылығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп принциптері мен орны. Есеп саясаты. Салық саясаты. Кассада қолма-қол ақшаны есепке алуды құжаттамалық ресімдеу
Қалыптастырылатын құзыреттер: пайдаланушылардың мүдделерін қанағаттандыру үшін бухгалтерлік ақпаратты бағалау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2– В1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру, кәсіби терминологияны меңгеру.
Мазмұны: Англия және ағылшын қоғамы. Менің болашақ мамандығым. Терминология. БАҚ. Оқиғалар, оқиғалардың сипаттамасы. Іскерлік кездесулер, келіссөздер. Кәсіпорын. Ақша.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әдеби тілде әртүрлі тақырыптар бойынша және мамандықтар бойынша жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т. б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіне білуі, зерттелетін тілдің елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе білуі, белгілі немесе ерекше тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай білуі қызығушылық тудыратын тақырыптар, әсерлерді, оқиғаларды, үміттерді сипаттай білу, өз пікірлері мен жоспарларын баяндау және негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В2 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары мамандандырылған мәтіндерді түсінуі, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен үнемі сөйлесу үшін жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлей білуі, әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай білуі және негізгі мәселеге өз көзқарасыңызды білдіре білуі, әр түрлі пікірлердің артықшылығы мен кемшіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: С1 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: Пікірталас. Экологиялық мәселелер. Қазіргі тенденцияның жаһандануы. Презентациялар. Халықаралық экономикалық қатынастар. Ревю жасаңыз.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінуі, жасырын мағынаны тануы, сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлей білуі, ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді қолдана білуі, күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарлама жасай білуі, мәтінді ұйымдастыру модельдерін, құралдарды меңгергендігін көрсетуі керек байланыстар және оның элементтерін біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нарықтық басқару түріндегі кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде экономикалық ойлауды дамыту.
Мазмұны: Пән ұйым экономикасының ғылым ретіндегі негіздері, қазіргі заманғы өндірісті ұйымдастыруды басқару тетіктері және мақсатқа қол жеткізуге бағытталған шешімдер қабылдаудың практикалық дағдылары туралы теориялық білім алуға бағытталған, оларды іске асыру ұйымның тиімді жұмыс істеуін, бизнесті жүргізуді тиімді жетілдіру құралдарын еркін меңгеруге және өнім сапасы мен өндірістің бәсекеге қабілеттілігін жетілдіруге мүмкіндік беретін дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді
Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның шаруашылық объектісі ретіндегі мәнін, кәсіпорынның ресурстық базасын және өндіріс тиімділігін арттыру резервтерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ішкі бақылаудың тиімді жүйесін ұйымдастыру, Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарына сәйкес қаржылық есептілікті қалыптастыру және ұсыну.
Мазмұны: ақша қаражаттары мен олардың баламаларын есепке алу. Дебиторлық берешекті есепке алу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық есеп және қаржылық есептілік жүйесіндегі ақпаратты жинақтау үшін қажетті бастапқы құжаттар мен есепке алу тіркелімдерінің деректерін жинау және жүйелеу мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпорынның қаржылық-экономикалық операцияларының халықаралық стандарттарына сәйкес ақпаратты жүйелеу, студенттерге қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды ұсыну.
Мазмұны: сыртқы және ішкі пайдаланушылардың ақпараттық талаптарына байланысты қаржылық есептілікті пайдаланушылардың әртүрлі топтарының болуы бухгалтерлік есепті ақпараттық жүйе ретінде келесі түрлерге жүргізеді: қаржылық есеп және басқару есебі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ҚЕХС және ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілікті реттеу ерекшеліктерін түсіну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржылық есептілікті жасаудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін қарастыру.
Мазмұны: қазіргі экономикалық жағдайда кәсіпорындардың қаржылық есептілігі беретін заманауи, толық және сенімді экономикалық ақпаратсыз Ұйымның экономикалық механизмін басқару қиын.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Қазақстан Республикасы кәсіпорындарының қаржылық есептілігінің құрамы мен мазмұнын білу; қаржылық есептілікте жүйелеу үшін деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеру; қаржылық есептілікте ақпаратты көрсету тәсілдерін меңгеру; кәсіпорындардың қаржылық есептілігін талдаудың тәсілдері мен әдістерін пайдалану дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қаржылық көрсеткіштердің мәні мен мазмұны, шаруашылық жүргізуші субъектінің қаржы-шаруашылық қызметінің экономикалық диагностикасына әдістемелік тәсілдердің тұжырымдамалық аппараты мен ғылыми құралдары туралы терең білімді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың есепке алу-экономикалық ақпаратты Талдамалық өңдеудің практикалық дағдыларын игеруі.
Мазмұны: қаржылық талдаудың теориялық негіздері. Есеп беру ұйымның экономикалық қызметінің нәтижелерін, оның қаржылық және мүліктік жағдайын көрсететін көрсеткіштер жүйесі ретінде. Ұйымның қаржылық нәтижелері мен кірістілігін талдау. Ұйымның ағымдағы қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау. Ұйымның қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін болжамды талдау.
Қалыптасқан құзыреттер: ұйымның ағымдағы және перспективалық қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін бағалау мақсатында экономикалық есептеулер жүргізу үшін қаржылық ақпараттың әртүрлі көздерін талдау және пайдалану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты ұйымдарды басқарудың маңызды функциясы ретінде қаржылық талдау туралы тұтас түсінік беру - қаржылық және басқарушылық талдаудың негізгі әдістерін түсіну және түсіну және оларды басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолдану-өндірістік-шаруашылық, қаржылық және инвестициялық қызметтің әртүрлі бағыттарын талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХҚЕС пәнінің мақсаты: студенттерде халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының маңызы туралы түсінік қалыптастыру; стандарттарды әзірлеу тарихымен және оларды әзірлеуге әсер ететін факторлармен таныстыру; студенттерді арнайы терминологиямен, ХҚЕС ережелерімен және талаптарымен таныстыру; ХҚЕС құрылымын, құрамын және мазмұнын қарастыру; ақпарат сапасына халықаралық талаптар туралы түсінік алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студент ақпараттық база, оның сипаттамалары, оны дайындау принциптері, есепке алу және есеп беру принциптері туралы нақты түсінік алуы керек; ақпарат сапасына қойылатын халықаралық талаптар туралы түсінік алуы керек.
Мазмұны: қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттары (ҚЕХС): құрылымы, принциптері, міндеттері. ХҚЕС (IAS) 1 ХҚЕС (IAS) қаржылық есептілігін ұсыну 7. Ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп. Есеп саясаты, есеп ұпайларының өзгеруі және қателер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: - қаржылық есептілікті жасауды білу; ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік (қаржылық) есептіліктің құрамы; ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік (қаржылық) есептіліктің көрсеткіштерін қалыптастыру әдістемесі; - бухгалтерлік (қаржылық) есептілікті ҚЕХС бойынша есептілікке түрлендіру әдістемесі. ҚЕХС сәйкес қаржылық (бухгалтерлік) есептілік көрсеткіштерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде бюджеттік жүйені қалыптастыру және жұмыс істеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Міндеттері: бюджеттің экономикалық мазмұнын және оның макроэкономикалық реттеудегі рөлін, бюджеттік жүйені құру принциптерін, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді қалыптастыру және орындау тәртібін зерделеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бюджеттік салымдардың тиімділігін бағалау; бюджеттің жасалуын және орындалуын талдау; мемлекеттік бюджеттің құрылымына, бюджет тапшылығын қаржыландыру көздеріне талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымдардың өндірістік қызметінің шығындары мен нәтижелерін есептеудің теориялық негіздерін игеру;
Мазмұны: өндірістік есеп басқару есебінің құрамдас бөлігі ретінде. Шығындар, пайда, жауапкершілік және бюджеттеу орталықтары. Шығыстардың түрлері бойынша өнімді өндіру және сату шығындарын есепке алу және бақылау. Есептеу объектілері бойынша шығындарды есепке алу және бөлу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: стандартты теориялық және эконометрикалық модельдерді құру, Басқару есебі саласындағы нәтижелерді талдау және мазмұнды түсіндіру үшін қажетті экономикалық процестер мен құбылыстарды білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық есеп саласында теориялық білім алу, өндірілген шығындарға талдау жүргізу, заңнамадағы өзгерістерді ескере отырып, басқарушылық шешім қабылдау мүмкіндігі.
Мазмұны: "өндірістік есеп" басқарушылық есеп жүйесі шеңберінде шешілетін негізгі проблемалар туралы, шығындарды басқару тұжырымдамалары туралы, шығындар мөлшерінің өзара байланысы туралы, тиісті шығындар негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау принциптері туралы теориялық білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; есеп пен бақылаудың басқарушылық жүйелеріндегі мінез-құлықты ынталандыру.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыру және жүргізу қабілеті, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалауға және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептеуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Салық кодексінің талаптарына сәйкес салық есебін жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: Салық есебі Салықтар бойынша салық базасын анықтау үшін ақпаратты жалпылау жүйесін ұсынады.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалауға және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептеуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: салық салудың теориялық негіздерін және оның экономикалық мәнін ашу; ҚР-да салық салуды реттеудің құқықтық негіздерін ұсыну; ҚР салық жүйесінде тікелей және жанама салықтардың әрекет ету механизмін ашу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептей білу, салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық аудитін жүргізудің, салық заңнамасын сақтаудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: аудит стандарттары және аудиторлардың кәсіби этикасы, қателер мен алаяқтық, олардың мәнділігін бағалау, аудитор жұмысының сапасын бақылау, салықтық тексеруді жоспарлау, деректерді электронды өңдеудің салық аудиті.Қалыптасатын құзыреттер: әзірлемелік ведомостарды құру, оның дұрыстығын қамтамасыз ету мақсатында түзету бухгалтерлік жазбаларды ресімдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдаудың статистикалық әдістерін игеру және қолдану.
Мазмұны: Пән статистикалық ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын игеруге, статистикалық ғылымның ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсінуге, статистикалық байқау жүргізудің практикалық дағдыларын алуға, қоғамның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есептеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: статистиканың негізгі ұғымдарын, терминдерін білу, бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын, тенденцияларын анықтай және түсіне білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге халықаралық бухгалтерлік есеп және есептілік жүйесінің элементі ретінде сыртқы экономикалық қызметтің бухгалтерлік есебінің ерекшеліктерін ашу.
Мазмұны: сыртқы экономикалық қызметтің түсінігі және құқықтық реттелуі. СЭҚ кедендік-тарифтік реттеу. Қаржылық есептілікті ұсынудың қолданылатын негіздері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ҚЕХС және ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілікті реттеу ерекшеліктерін түсіну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде практикалық аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздерін жүйелі білімдерін қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби практикада пайдалану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік және қонақ үй ұйымдарында бухгалтерлік есепті жүргізуде теориялық және практикалық білімді игеру.
Мазмұны: туристік бизнес ұйымдарының есеп саясатын таңдауының экономикалық аспектілері. Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарын есепке алудың ерекше ерекшеліктері. Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметтерін іске асыруды есепке алу және қаржылық нәтижені қалыптастыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық есеп және қаржылық есептілік жүйесіндегі ақпаратты жинақтау үшін қажетті бастапқы құжаттар мен есепке алу тіркелімдерінің деректерін жинау және жүйелеу мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2. 2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру.
Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі; оқылған көркем мәтіннің мазмұны мен стилистикалық ерекшеліктерін талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту.
Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару және экономикалық процестер заңдылықтарының сандық көріністерін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен әдістер туралы ғылыми түсінік беру.
Мазмұны: Пән кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін экономикалық талдау әдістерін игеруге, әлеуметтік-экономикалық процестерді сандық бағалауды жүзеге асыруға, регрессиялық модельдер құруға және эконометрикалық талдаудың формальды нәтижелерін мазмұнды түсіндіруге және болжамның дәлдігі мен сенімділігін бағалай отырып, зерттелетін көрсеткіштердің болжамды мәндерін табуға бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік-экономикалық процестердің өзара байланысын сандық бағалау және байланыстың аналитикалық көрінісін анықтау әдістерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көпөлшемді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, шешілетін міндеттердің сахналанған бөлігінде осы әдістердің қолданбалы аспектілерін игеру және нәтижелерді түсіндіру, тиісті бөлімдермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Мазмұны: Пән Қазақстандағы статистиканың даму және ұйымдастыру тарихын зерделеуге; сипаттамалық және талдамалық статистиканың негізі болып табылатын ережелер мен әдістерді білуге; статистикалық әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді зерттеу әдістерімен танысуға; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, есептерді шешуде Статистика теориясын қолданудың практикалық дағдыларын әзірлеуге бағытталған.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Статистикалық зерттеу әдістерін; қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесін құрудың, есептеудің және талдаудың әдіснамалық негіздерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің теориялық білімді игеруін зерттеу және қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді тұжырымдау, оларды талдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану бойынша қарапайым практикалық дағдыларды игеру.
Мазмұны: экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі түсініктері, пәні және қолдану салалары. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдердің жіктелуі. Белгісіздік пен тәуекел жағдайында шешім қабылдау әдістері. Жаппай қызмет көрсету модельдері
Қалыптасқан құзыреттіліктер: деректердің үлкен көлемін талдай білу. Маркетингтік деректерді өңдеу және түсіндіру үшін экономикалық модельдеу және статистикалық талдау әдістерін меңгеру. Нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үшін математикалық және статистикалық модельдерді қолдана білу. Деректерді талдау бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдылары (мысалы, Excel, R, Python, MATLAB). Маркетингтік әрекеттердің нәтижелерін бағалау мүмкіндігі.
Дипломдық жұмыс
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты-теориялық білімді бекіту. Ұйымдастыру-әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерделеу. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу. Сабақта алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану. Құзыреттіліктер: тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және интерпретациялау тәсілдерін, әдістерін меңгеру.
Өндірістік тәжірибе
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.