Білім беру бағдарламасының мақсаты - халықаралық талаптарға сай бәсекеге қабілетті жоғары кәсіби зерттеуші және кәсіби құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды, сондай-ақ информатика саласындағы ғылым мен білімнің қажеттіліктерін қанағаттандыратын практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыруға дайындау.
Информатика
8D01507
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
ҒЗЖ қорғау
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
7
ҒЗЖ қорғау
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
ҒЗЖ қорғау
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді теориялық және әдіснамалық талдауға, сондай-ақ алынған тәжірибелік деректерге сәйкес докторанттар Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген журналдарда жарияланымдарды дайындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту және жетілдіру<br/> Мазмұны: Бұл курс магистранттарға ғылыми мақалаларды сыни талдауға және қабылданған нормаларға сәйкес өз зерттеулерінің нәтижелерін жазбаша баяндауға көмектеседі. Бағдарламада оқытудың нақты мақсаттары, сөйлеу әрекетінің әр түрлі бақылау түрлері келтірілген.Құзыреттіліктер: өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу
4
ҒЗЖ қорғау
ҚР БҒСБҚ ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдары докторантқа жүргізілген зерттеу нәтижелерімен қазақстандық ғылыми қоғамдастықты таныстыру мақсатында мүмкіндік береді. ҚР БҒСБҚ ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы талқылау алаңы болып табылады.
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың мақсаты: қазіргі шеттілдік білім берудегі докторанттардың ғылыми мәселені қою мен шешуге дайындау<br/> Мазмұны: институт кафедрасында диссертациялық зерттеуді сынау жұмыстарына қатысу, ғылыми және ғылыми-практикалық конференцияларда, симпозиумдарда доклад оқу
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыс дағдыларын дамыту.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер:<br/> - ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттерін белгілеу;<br/> - зерттеу мәселелері бойынша эксперимент жүргізу;<br/> - зерттеу мәселелері бойынша ғылыми тағылымдаманы жоспарлау;<br/> - зерттеу нәтижелерін ұсыну.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
7
ҒЗЖ қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
Тәжірибені қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRD
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRD
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: филологиямен байланысты ғылыми- зерттеу жүргізудің түрлерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: Филологиялық зерттеу еңбектеріндегі әдіс-тәсілдер. Тақырыптың өзектілігін ашу әдістемесі. Цифрлық жүйедегі ақпараттарды пайдалану жолдары. Өзіндік зерттеу жұмысына қажетті әдіс-тәсілдерді іріктеу. Филологиялық проблема. Лингвистика мен әдебиетанудағы әдіс-тәсілдердің өзіндік ерекшеліктері.<br/> Құзіреттіліктер: филологиялық зерттеу жүргізу әдістерінің түрлерін игереді.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
12
Докторлық диссертация
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
20
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Сандық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Сандық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
2
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру. Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Сандық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері. Оқыту нәтижелерін Онлайн және офлайн бағалау жүйелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электрондық білім беру ресурстарының жіктелуі. Пәннің теориялық материалын зерделеуді қамтамасыз ететін электрондық білім беру ресурстарын құру принциптері. Сценарийді дайындау. Интерфейсті және шығуды ұйымдастыру. Ресурстарды дамытуда мультимедияны қолдану. Оқу орындарының ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымы. Педагогикалық дизайн және оның ESM-мен байланысы. ESM көмегімен оқу курсының тиімділігін бағалау.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін қажет.
Тәжірибені қорғау
Теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру.Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Практикалық есептерді шешу.
Тәжірибені қорғау
Оқу процесінде алған теориялық және практикалық білімдерді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалдарды өздігінен әзірлеу тәжірибесін енгізу. Өз бетімен жаттығу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін жинау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинау.
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика докторантураның маңызды компоненті болып табылады және жоғары мектепте білім беру және тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша білім алушылардың практикалық қызметінің түрі болып табылады, ол оқу курстарын оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерлігін алуды қамтиды