Білім беру бағдарламасының мақсаты - халықаралық талаптарға сай бәсекеге қабілетті жоғары кәсіби зерттеуші және кәсіби құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды, сондай-ақ информатика саласындағы ғылым мен білімнің қажеттіліктерін қанағаттандыратын практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыруға дайындау.
Информатика
8D01507
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді теориялық және әдіснамалық талдауға, сондай-ақ алынған тәжірибелік деректерге сәйкес докторанттар Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген журналдарда жарияланымдарды дайындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
ҒЗЖ қорғау
ҚР БҒСБҚ ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдары докторантқа жүргізілген зерттеу нәтижелерімен қазақстандық ғылыми қоғамдастықты таныстыру мақсатында мүмкіндік береді. ҚР БҒСБҚ ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы талқылау алаңы болып табылады.
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың мақсаты: қазіргі шеттілдік білім берудегі докторанттардың ғылыми мәселені қою мен шешуге дайындау<br/> Мазмұны: институт кафедрасында диссертациялық зерттеуді сынау жұмыстарына қатысу, ғылыми және ғылыми-практикалық конференцияларда, симпозиумдарда доклад оқу
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
6
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
7
ҒЗЖ қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
7
Тәжірибені қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 1
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 3
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 5
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми тағылымдаман өту
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
18
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
13
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: Thomson Reuters, Scopus базаларына кіретін жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: ҒЖБССҚЕК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
2
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы: Халықаралық конференция материалында мақала жариялау
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілеті, практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорға..<br/> Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
12
Докторлық диссертация
Қорытынды аттестациялау: докторлық диссертацияны рәсімдеу және қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Цифрлық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері. Оқыту нәтижелерін бағалаудың онлайн және офлайн жүйелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Цифрлық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері. Оқыту нәтижелерін бағалаудың онлайн және офлайн жүйелері.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру. Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау). Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу); - студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру. Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.
Тәжірибені қорғау
Теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру.Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Практикалық есептерді шешу.
Тәжірибені қорғау
Оқу процесінде алған теориялық және практикалық білімдерді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалдарды өздігінен әзірлеу тәжірибесін енгізу. Өз бетімен жаттығу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін жинау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинау.