бизнес және басқару бакалавры
Маркетинг саласында кең іргелі білімі бар, экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп, статистика саласында қажетті білімі бар, бастапқы материалды талдай алатын, қорытынды жасай алатын және шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметін жүзеге асыратын ұсынымдарды ұсына алатын командада жұмыс істей алатын, еңбек нарығының және технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделген, бастамашылық, маманды дайындау.
Маркетинг
6B04106
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі принциптері мен әдістерімен, сондай-ақ олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Пән бухгалтерлік есеп және аудит негіздері бойынша білім алуға, бухгалтерлік есеп пен аудиттің іргелі принциптері мен әдістерін игеруге, экономикалық субъектінің қызметі, қаржылық қызметі мен есептілігі туралы экономикалық ақпаратты талдау дағдыларын қалыптастыруға, болашақ мамандарды қазіргі қаржылық жағдайды бағдарлауға үйретуге бағытталған. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер:бухгалтерлік есеп пен есептіліктің нормативтік реттелуін білу, фирмалар қызметінің салықтық және бухгалтерлік есебін түсіну және талдай білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Выпускная работа
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің теориясы мен практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Пән кәсіпкерліктің мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің шаруашылық практика талаптарын ескере отырып, тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру бойынша білім алуына, оларды іске асыру үшін жаңа бизнес-идеялар мен ресурстарды іздеуге бағытталған.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпкерліктің қазіргі заманғы нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білуі, кәсіпкерлік қызметтегі өз мүмкіндіктерін анықтай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің қаржының негізгі тұжырымдамаларын игеруге, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшелігін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсінуге және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденцияларын түсінуге, қаржы ағындарын қалыптастыру және бөлу процестерін талдай білуге, сондай-ақ ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру тетіктерін игеруге бағытталған, барлық деңгейдегі қаржыны басқару.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік бағдарламалардың тиімділігін бағалау үшін қаржылық ойлауды дамыту, деректерді талдау, кірістер мен шығыстар туралы есептерді түсіну, ақша қаражаттарының қозғалысын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ғылыми экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру, ұлттық экономикалардағы және жалпы әлемдік экономикадағы туындайтын экономикалық проблемалар мен экономикалық жағдайларды объективті бағалай білу, сондай-ақ олардың ықтимал салдарын болжай білу.<br/> Мазмұны: пәнді зерттеу экономика субъектілері, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері, осы құбылыстарды зерттеудің әдістері мен құралдары, экономикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: макро деңгейде шаруашылық шешімдер қабылдау қабілеті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорынның ойлау және әрекет ету тәсілін қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті зерттеу және түсіну.<br/> Мазмұны: Пән студенттерге нарықтық қажеттіліктерді анықтауға және қанағаттандыруға мүмкіндік беретін бизнесті жүргізудің философиясы мен идеологиясы ретінде маркетинг туралы түсінік алуға, маркетингтің негізгі принциптері, маркетинг кешені және оның құрамдас бөліктері туралы идеяларды алуға, нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын игеруге, нарықтық ұсынысты орналастыруға, кәсіпорынның маркетингтік қызметіне қатысты шешім қабылдау және дәлелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. өзгеретін нарықтық жағдай.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: Пән ұйымды басқару ерекшеліктеріне қатысты теориялық білімді қалыптастыруға, менеджменттің пайда болуының негізгі теориялық тәсілдері мен алғышарттары қалай қалыптасқандығы туралы түсінік алуға, ғылыми зерттеулерді әзірлеуге және іске асыруға бағытталған ұйымдастырушылық іс-шараларды жүргізу дағдыларын игеруге, сондай-ақ менеджердің көшбасшылық қасиеттерін және оның басқару қызметінің стилін зерттеу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: микроэкономиканың негізгі көрсеткіштерімен таныстыру, талдауға, шешім қабылдауға үйрету, көптеген шешімдердің ішінен оңтайлы шешімді таңдауға бағыттау.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің Микроэкономика туралы білім жүйесін басқа экономикалық пәндерді зерттеуде қолданылатын негізгі пәндердің бірі ретінде алуға, нарықтық заңдылықтарды, сондай-ақ негізгі экономикалық агенттердің мінез-құлқының ерекшеліктерін талдай білуді қалыптастыруға, қажетті зерттеу әдістерін таңдай білуге, өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын бекітуге бағытталған;<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның мінез-құлқын, ойлауын, эмоцияларын және олардың механизмдерін зерттеу. <br/> Мазмұны: психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психикалық процестерді зерттеу әдістерін, психотерапия негіздерін, сондай-ақ психологиялық диагностика негіздерін зерттеу. Студенттер психологияның дамушы, клиникалық, әлеуметтік, когнитивті және басқалары сияқты әртүрлі бағыттарын зерттейді. Бұл пән әртүрлі факторлардың өзара әрекеттесуі адамның мінез-құлқына қалай әсер ететінін және біздің қабылдауымыз бен реакцияларымыздың негізінде қандай заңдылықтар жатқанын түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: адам психикасының негізгі заңдылықтарын түсіну, психологиялық процестер мен құбылыстарды талдау және бағалау қабілеті, сонымен қатар психологиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Студенттер сонымен қатар қарым-қатынас, эмпатия, командада жұмыс істеу және жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытады. Ұлттық сана контекстіндегі тұлға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру.<br/> Мазмұныі: салық салудың теориялық негіздерін және оның экономикалық мәнін ашу; ҚР-да салық салуды реттеудің құқықтық негіздерін ұсыну; ҚР салық жүйесінде тікелей және жанама салықтардың әрекет ету механизмін ашу.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептей білу, салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым – қатынас орнатудың кәсіби, оқу және әлеуметтік - мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін шет тілін ауызша және жазбаша түрде меңгеру; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым – қатынас орнату үшін шет тілін қолдана білу.<br/> Мазмұны: Тақырып бойынша тереңдетілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «келісу» және «қарсы болу» бойынша барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: шет тіліндегі көркем – әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндегі ақпаратты түсінуі тиіс; алынған ақпаратты жалпылау, оны өз көзқарасын негіздеу немесе мәселе бойынша қорытындыны қалыптастыру үшін жаңғырту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік экономиканы, әлемдік экономикалық жүйені құрудың негізгі ерекшеліктері мен принциптерін, оның даму процестерін, қазіргі заманғы жаһандық экономикалық мәселелерді зерттеу. Мазмұны: Пән студенттерге іргелі экономикалық білім берудің негіздерін кеңейтуге бағытталған, бұл қазіргі әлемдік экономиканың механизмін, Халықаралық экономикалық қатынастардың даму проблемаларын, оларды өз бетінше талдау дағдыларын игеру мүмкіндіктерін түсінуге, сондай-ақ Халықаралық экономикалық қатынастардың формалары мен эволюциясы туралы білімді және әлемдік жаһандану жағдайында күрделі және серпінді өзгеретін Халықаралық экономикалық байланыстарды талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді шаруашылықтар.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде дербес экономикалық талдаулар жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қосымшаларын оқыту.<br/> Мазмұны: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Теорема Кронекера-Капелли. Әдісі Жордана-Гаусс. Векторлар және векторлар жүйесі. Тікелей.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Математикалық талдау негіздерін білу, математикалық модельдерді құра білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу<br/> Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.
Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.
Құзыреттері:
- Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;
- Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;
- Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;
- Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
- Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы кездесулер, сәлемдесулер. Өзіңіз туралы ақпарат. Менің қалам. Баратын жеріңізді көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) хат жазыңыз. Дене бөліктері, сыртқы түрінің сипаттамасы. Менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттер: тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне, ақпаратпен, пікірлер мен көзқарастармен қарапайым алмасуға қатыса білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін ең көп таралған өрнектер мен стандартты процедураларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. Ағылшын тілінің сөздік қорын А 2 деңгейінде дамыту.
Мазмұны: Уақыт. Күн режимі. Менің жұмыс күнім. Англиядағы Мерекелер. Хоббиі мен қызығушылықтары. Өмірбаяныңызды айтыңыз. Жыл мезгілдері. Климаты. Қаладағы менің сүйікті жерім. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі сипаттағы қарапайым мәлімдемелер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1 деңгейіне дейін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пайымдаулар қалыптастыру.
Мазмұны: дүкеннен өнімді сатып алыңыз. Тамақ. Менің пәтерім (менің үйім). Тұрғын үйді жалға алу және жалға алу: тұру шарттары. Адамдармен қарым-қатынас. Шетелде оқу және тағылымдамадан өту. Түйіндеме жазу. Жұмысқа арналған құрылғы.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі типтегі диалогтарды жүргізе білуі және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аймақтық маркетингтің принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу .
Мазмұны: бұл пән жергілікті ерекшеліктердің, мәдениеттің, экономикалық жағдайлардың және тұтынушылардың қалауының маркетингтік тәсілдер мен әдістерге қалай әсер ететінін зерттейді. Ол бәсекелестік ортаны талдауға, мақсатты аудиторияны зерттеуге және тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін пайдаланылуы мүмкін аймақтың бірегей сипаттамаларын анықтауға бағытталған.
Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу құралдарын қолдана отырып, бәсекеге қабілеттілікті арттыру негізінде мемлекет, өңірлер, кәсіпкерлер мүдделерінің теңгерімін сақтауды ескере отырып, өңірдің даму стратегияларын қалыптастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мамандарды әлеуметтік сала мекемелерінде маркетингтік жұмысты ұйымдастыру үшін қажетті теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қаруландыру.
Мазмұны: халықтың әртүрлі топтарының қажеттіліктерін ескере отырып, әлеуметтік қызметтерді жылжыту және ұсыну ерекшеліктеріне назар аударады. Ол тұтынушылардың қажеттіліктерін қалай тиімді анықтауға, әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге және олардың қоғамға әсерін бағалауға болатынын зерттейді. Бұл курста этикалық аспектілерге және әлеуметтік жауапкершілікке назар аударылады, бұл мамандардан олар жұмыс істейтін контекстті терең түсінуді талап етеді. Мақсатты аудиториямен байланыс және өзара әрекеттесу стратегияларына, сондай-ақ ұсынылатын қызметтердің тиімділігін бағалау әдістеріне назар аударылады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтік сала ұйымдарын диагностикалау үшін бағдарламалар мен құралдар жасай білу; стратегияларды талдау мен әзірлеуді жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: банктік маркетингті ұйымдастыру саласындағы теориялық негіздерді, практикалық дағдыларды қалыптастыру, қазіргі заманғы банк жүйесін дамыту жағдайында оның принциптерін меңгеру.
Мазмұны: банк секторындағы маркетингтік іс-шараларды стратегиялық жоспарлау мен іске асырудың негізгі аспектілерін қамтиды. Банктік қызметтерді қалыптастыру және жылжыту ерекшеліктері, сондай-ақ қарқынды бәсекелестік ортада клиенттерді тарту және сақтау әдістері зерттеледі. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, нарықты сегментациялауға және тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге ерекше назар аударылады. Студенттер заманауи маркетинг құралдарымен, соның ішінде цифрлық технологиялармен, әлеуметтік желілермен және CRM жүйелерімен танысады, бұл клиенттердің тәжірибесін жақсартуға және банк мекемелеріне деген сенімін арттыруға көмектеседі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: банктік қызметтер нарығының ерекшеліктерін, тұжырымдамаларын, Банктік маркетинг құралдарын қолдану мүмкіндіктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтің негізгі санаты ретінде брендинг туралы теориялық білім алу және брендті басқару процесімен байланысты практикалық дағдыларды алу
Мазмұны: брендтің даму тарихы. Бренд ұғымы, мәні, тұжырымдамалары. Брендті әзірлеудің маркетингтік саясаты. Тұтынушылардың брендке адал қатынасын құру.
Құзыреттіліктер: маркетингтік басқару дағдыларын, атап айтқанда, компанияның брендін басқаруға, брендті қалыптастыруға шешімдердің сипатын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тактикалық маркетингтің негізгі категорияларына, кәсіпорынды жүйелік басқарудың әдістері, механизмдері мен құралдарына қатысты білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: маркетингтік күш-жігерді нарықтың өзгеретін жағдайларына бейімдеу әдістері мен құралдары зерттелуде. Ол тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, мақсатты сегменттерді таңдауға және тартымды ұсыныстарды, жарнама, PR және цифрлық маркетинг сияқты әртүрлі маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттер: маркетингте басқарушылық шешімдерді әзірлей білу, қабылдай білу; нарыққа маркетингтік талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру қызметтері нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін ашу және сұранысты тиімді басқаруға үйрету.
Мазмұны: оқу орнының имиджін қалыптастырудың әртүрлі аспектілері, мақсатты аудиторияны тарту және беделді басқару. Негізгі элемент-студенттердің қажеттіліктерін және олардың оқу үдерісінен күтулерін түсіну. Бұл сала оқу орны мен әлеуетті студенттер арасында байланыс орнатуға көмектесетін коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге баса назар аударады. Бәсекелестік ортаны зерттеуге ерекше назар аударылады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру қызметтерінің заманауи нарығының құрылымын және білім берудегі нарықтық қатынастардың объектілерін білу; білім беру жобалары мен компаниялары үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу: білім беру жобаларын сегменттеу, орналастыру, ілгерілету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.
Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ маркетологтарды маркетингтік қызметте innovative технологиялары мен стратегияларын тиімді пайдалануға дайындау, қазіргі бизнес-ортада инновациялық маркетингтік науқандарды талдау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту.
Мазмұны: жаңа нарықтық мүмкіндіктерді зерттеу және тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруіне бейімделу. Сандық платформалар, деректерді талдау және әлеуметтік медиа сияқты инновациялық технологияларды қолдану тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасауға және жекелендірілген шешімдерді ұсынуға мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: нарықты талдау, клиенттердің қажеттіліктерін анықтау және трендтерді анықтау мүмкіндігі. Инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу мүмкіндігі. Digital-технологиялармен және маркетинг құралдарымен жұмыс істеу дағдылары. Шығармашылық ойлау және жобаларды басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Интернет желісіндегі маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: мақсатты аудиторияны тарту, олармен өзара әрекеттесу және сату деңгейін арттыру стратегиялары мен әдістері зерттелуде. Курс келушілерді тарту үшін веб-сайттарды құру және оңтайландыру, сондай-ақ брендтің көрінуін жақсарту үшін іздеу жүйелерін пайдалану сияқты аспектілерді қамтиды.
Қалыптасқан құзыреттер:интернет-маркетинг құралдарын қолдану ерекшеліктерін түсіну, коммуникациялардың мақсаттары мен арналарын таңдау, жарнамалық науқандардың мазмұнын анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2– В1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру, кәсіби терминологияны меңгеру.
Мазмұны: Англия және ағылшын қоғамы. Менің болашақ мамандығым. Терминология. БАҚ. Оқиғалар, оқиғалардың сипаттамасы. Іскерлік кездесулер, келіссөздер. Кәсіпорын. Ақша.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әдеби тілде әртүрлі тақырыптар бойынша және мамандықтар бойынша жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т. б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіне білуі, зерттелетін тілдің елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе білуі, белгілі немесе ерекше тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай білуі қызығушылық тудыратын тақырыптар, әсерлерді, оқиғаларды, үміттерді сипаттай білу, өз пікірлері мен жоспарларын баяндау және негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В2 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары мамандандырылған мәтіндерді түсінуі, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен үнемі сөйлесу үшін жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлей білуі, әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай білуі және негізгі мәселеге өз көзқарасыңызды білдіре білуі, әр түрлі пікірлердің артықшылығы мен кемшіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: С1 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: Пікірталас. Экологиялық мәселелер. Қазіргі тенденцияның жаһандануы. Презентациялар. Халықаралық экономикалық қатынастар. Ревю жасаңыз.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінуі, жасырын мағынаны тануы, сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлей білуі, ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді қолдана білуі, күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарлама жасай білуі, мәтінді ұйымдастыру модельдерін, құралдарды меңгергендігін көрсетуі керек байланыстар және оның элементтерін біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің теориялық негіздерін зерделеу.
Мазмұны: маркетинг тұжырымдамасындағы қызмет ерекшеліктері. Қызмет көрсету саласының маркетингтік құралдары. Қызметтер нарығын сегменттеу. Қызметтерді жылжыту ерекшеліктері. Қызметтерді бөлу.
Құзыреттер: алынған білімді практикада, қызмет көрсету саласындағы нарықтық процестерді басқару, оларды зерттеу және реттеу саласында қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің теориялық негіздерін зерттеу.
Мазмұны: қызметтерді әзірлеу, жылжыту және іске асыру ерекшеліктерін, соның ішінде олардың баға белгілеу, бөлу және коммуникация ерекшеліктерін қамтиды.
Құзыреттіліктер: қызмет көрсету саласындағы нарықтық процестерді басқару саласында алған білімдерін қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және бизнес мақсаттарына жету үшін логистикалық процестерді маркетингтік стратегиялармен біріктіру дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: тауарлардың, қызметтердің және ақпараттың өндірілген сәттен бастап соңғы тұтынушыға дейінгі қозғалысын басқаруға, жеткізілім тізбегін оңтайландыруға байланысты процестердің кең ауқымын қамтиды, бұл ресурстардың қозғалысына қатысты барлық операцияларды жоспарлауды, орындауды және бақылауды қамтиды. Курс шеңберінде студенттер логистикалық шешімдердің бизнестің жалпы стратегиясына әсерін зерттейді, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерімен және талдау әдістерімен танысады, сондай-ақ негізделген басқару шешімдерін қабылдау құралдарын меңгереді; жеткізушілерді, өндірушілерді және дистрибьюторларды қоса алғанда, логистикалық қызметтің әртүрлі қатысушылары арасындағы өзара әрекеттесуге көп көңіл бөлінеді.
Қалыптастырылатын құзыреттер: 1. Логистика мен жеткізу тізбегін басқарудың негізгі принциптерін игеру. 2. Негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін логистикалық деректерді талдау және түсіндіру мүмкіндігі. 3. Жеткізу және маркетинг тізбегінің әртүрлі қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі. 4. Логистикалық процедураларды бағалау және жақсарту мүмкіндіктерін табу мүмкіндігі. 5. Тұрақты логистикалық тәжірибелердің маңыздылығын және олардың қоғам мен қоршаған ортаға әсерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингті басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, студенттерді маркетингті басқарудың негізгі принциптері мен механизмімен таныстыру.
Мазмұны: мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын талдау процесін, сондай-ақ брендтің оң имиджін қалыптастыруға бағытталған тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Маркетингті басқару шеңберінде компаниялар өз клиенттеріне жету, олардың адалдығын арттыру және қайта сатып алуды ынталандыру үшін әртүрлі тарату және жылжыту арналарын қалай пайдалана алатынына назар аударылады.
Қалыптасқан құзыреттер: қоршаған ортадағы өзгерістерді ескере отырып, кәсіпорынның барлық құрылымдарының қызметін талдауды, үйлестіруді және реттеуді жүзеге асыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік шешімдер қабылдаумен қатар жүретін белгісіздікті азайту мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін үйрету.
Мазмұны: компанияларға өз өнімдері, қызметтері және мақсатты нарықтары туралы негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін деректерді жинау, талдау және түсіндіру процесін зерттейді. Бұл пән клиенттердің қажеттіліктері мен қалауларын түсінуге, сондай-ақ әртүрлі факторлардың нарық пен бәсекелестік ортаға әсерін бағалауға баса назар аударады.
Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер практикасына қолда бар әдістемелік тәсілдерді қолдана білу; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін анықтау және олардың ұйымға әсерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге маркетингтік коммуникация саласында терең және жүйеленген білім беру, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша іс-шараларды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: компаниялар мен олардың мақсатты аудиториясы арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі аспектілерін қамтиды. Клиенттер үшін құндылық құруға және брендті нығайтуға бағытталған қарым-қатынас стратегияларын қалыптастыру және жүзеге асыру принциптері басты назарда. Студенттер жарнамалар, PR, жеке сатылымдар және цифрлық коммуникациялар сияқты әртүрлі арналар мен құралдарды пайдалана отырып, хабарламаларды тиімді тасымалдауды үйренеді.
Қалыптасқан құзыреттер: белгілі бір компанияны жылжыту стратегияларын жүзеге асыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде бюджеттік жүйені қалыптастыру және жұмыс істеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Міндеттері: бюджеттің экономикалық мазмұнын және оның макроэкономикалық реттеудегі рөлін, бюджеттік жүйені құру принциптерін, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді қалыптастыру және орындау тәртібін зерделеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бюджеттік салымдардың тиімділігін бағалау; бюджеттің жасалуын және орындалуын талдау; мемлекеттік бюджеттің құрылымына, бюджет тапшылығын қаржыландыру көздеріне талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шикізат, машиналар мен жабдықтар маркетингі, өнеркәсіптік қызметтер, салалық маркетинг ерекшеліктері саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: соңғы тұтынушылар үшін емес, кәсіпорындар мен ұйымдар үшін тауарлар мен қызметтерді жылжытуға және сатуға бағытталған. Бұл курс өнеркәсіптік өндіріс контекстіндегі маркетингтің нақты аспектілерін, соның ішінде бизнес клиенттерінің қажеттіліктері мен мінез-құлқын түсінуді қамтиды. Негізгі клиенттермен жұмыс істеуге және B2B секторында маңызды болып табылатын Ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды құруға баса назар аударылады.
Қалыптасқан құзыреттер: өнеркәсіптік тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру, оларды Маркетингтік коммуникациялар арқылы қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауда фермасында нарықтың өзгермелі талаптарына бейімделе алатын маманын дайындау.
Мазмұны: сауда түсінігі, принциптері және функциялары . Сауда маркетингінің ерекшеліктері.
Саудадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау. Сұранысты болжау, баға белгілеу, саудадағы Маркетингтік коммуникациялар. Мерчандайзинг.
Құзыреттіліктер: маркетингтің құралдары мен әдістерін қолдана білу, сауданың маркетингтік ортасын талдау, сауда маркетингі міндеттерін қою және шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдаудың статистикалық әдістерін игеру және қолдану.
Мазмұны: Пән статистикалық ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын игеруге, статистикалық ғылымның ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсінуге, статистикалық байқау жүргізудің практикалық дағдыларын алуға, қоғамның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есептеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: статистиканың негізгі ұғымдарын, терминдерін білу, бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын, тенденцияларын анықтай және түсіне білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпорындардың маркетингтік қызметінің әртүрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық шешімдерді өз бетінше қабылдау үшін студенттердің Стратегиялық маркетинг саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: нақты мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру, сондай-ақ мақсатты нарықты таңдау және өнімді орналастыру стратегиясы. Нарықты сегменттеудің әртүрлі тәсілдері зерттелуде, бұл тұтынушылардың ең тартымды топтарын анықтауға және ұсыныстарды олардың қажеттіліктеріне бейімдеуге көмектеседі.
Қалыптасатын құзыреттер: маркетинг құралдарын пайдалана отырып, клиентке бағытталған басқару моделін құру бойынша мақсаттар қоя білу, міндеттерді тұжырымдай білу және стандартты емес шешімдерді таба білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тактикалық маркетингтің негізгі категорияларына, кәсіпорынды жүйелік басқарудың әдістері, механизмдері мен құралдарына қатысты білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: маркетингтік күш-жігерді нарықтың өзгеретін жағдайларына бейімдеу әдістері мен құралдары зерттелуде. Ол тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, мақсатты сегменттерді таңдауға және тартымды ұсыныстарды, жарнама, PR және цифрлық маркетинг сияқты әртүрлі маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттер: маркетингте басқарушылық шешімдерді әзірлей білу, қабылдай білу; нарыққа маркетингтік талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарнама процесін басқару, жарнама науқанын құру, өндіру және жүргізу негіздерін оқыту.
Мазмұны: пәнді оқу тиімді жарнамалық өнімді, жарнамалық науқанды құру мен іске асыруды басқару тетіктері саласындағы білімді, дағдыларды, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру болып табылады
Қалыптастырылатын құзыреттер: идеялар: жарнамалық және жарнамалық науқанды өндіру мен басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері, нысандары мен технологиялары туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2. 2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру.
Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі; оқылған көркем мәтіннің мазмұны мен стилистикалық ерекшеліктерін талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту.
Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық маркетинг саласында терең және жүйеленген білім беру, сондай-ақ халықаралық маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру .
Мазмұны: компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуы мен қатысуына байланысты стратегиялар мен тәжірибелерді қамтиды. Әр түрлі елдер мен аймақтардың мәдени, экономикалық және саяси ерекшеліктерін талдауды қамтиды, бұл компанияларға жергілікті жағдайларға байланысты маркетинг тәсілдерін бейімдеуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: әр түрлі елдердегі тұтынушылық мінез-құлық, мәдени ерекшеліктер мен экономикалық жағдайлардағы айырмашылықтарды түсіну. Халықаралық деңгейдегі маркетингтік стратегияға әсер ететін саяси, экономикалық, әлеуметтік және технологиялық факторларды (PEST-талдау) талдай білу. Мақсаттарды тұжырымдау және халықаралық нарықтарға шығудың стратегиялық тәсілдерін анықтау қабілеті. Халықаралық бренд стратегиясын әзірлеу және басқару дағдылары. Халықаралық сауданың этикалық аспектілерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару және экономикалық процестер заңдылықтарының сандық көріністерін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен әдістер туралы ғылыми түсінік беру.
Мазмұны: Пән кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін экономикалық талдау әдістерін игеруге, әлеуметтік-экономикалық процестерді сандық бағалауды жүзеге асыруға, регрессиялық модельдер құруға және эконометрикалық талдаудың формальды нәтижелерін мазмұнды түсіндіруге және болжамның дәлдігі мен сенімділігін бағалай отырып, зерттелетін көрсеткіштердің болжамды мәндерін табуға бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік-экономикалық процестердің өзара байланысын сандық бағалау және байланыстың аналитикалық көрінісін анықтау әдістерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көпөлшемді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, шешілетін міндеттердің сахналанған бөлігінде осы әдістердің қолданбалы аспектілерін игеру және нәтижелерді түсіндіру, тиісті бөлімдермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Мазмұны: Пән Қазақстандағы статистиканың даму және ұйымдастыру тарихын зерделеуге; сипаттамалық және талдамалық статистиканың негізі болып табылатын ережелер мен әдістерді білуге; статистикалық әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді зерттеу әдістерімен танысуға; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, есептерді шешуде Статистика теориясын қолданудың практикалық дағдыларын әзірлеуге бағытталған.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Статистикалық зерттеу әдістерін; қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесін құрудың, есептеудің және талдаудың әдіснамалық негіздерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің теориялық білімді игеруін зерттеу және қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді тұжырымдау, оларды талдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану бойынша қарапайым практикалық дағдыларды игеру.
Мазмұны: экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі түсініктері, пәні және қолдану салалары. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдердің жіктелуі. Белгісіздік пен тәуекел жағдайында шешім қабылдау әдістері. Жаппай қызмет көрсету модельдері
Қалыптасқан құзыреттіліктер: деректердің үлкен көлемін талдай білу. Маркетингтік деректерді өңдеу және түсіндіру үшін экономикалық модельдеу және статистикалық талдау әдістерін меңгеру. Нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үшін математикалық және статистикалық модельдерді қолдана білу. Деректерді талдау бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдылары (мысалы, Excel, R, Python, MATLAB). Маркетингтік әрекеттердің нәтижелерін бағалау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.
Мазмұны: интернет-дүкендер мен онлайн-платформалардың жұмыс істеуінің теориялық және практикалық аспектілерін қарастыра отырып, цифрлық ортада бизнесті жүргізудің заманауи аспектілерін қамтиды. Курс электрондық сауданың негізгі принциптерін, соның ішінде сату процесін ұйымдастыруды, тұтынушылармен өзара әрекеттесуді және виртуалды экономика жағдайында жеткізу тізбегін басқаруды зерттейді.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: нарық пен тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты-теориялық білімді бекіту. Ұйымдастыру-әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерделеу. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу. Сабақта алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану. Құзыреттіліктер: тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және интерпретациялау тәсілдерін, әдістерін меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.