біліктілігі мен академиялық дәрежесі:

бизнес және басқару бакалавры

Маркетинг саласында кең іргелі білімі бар, экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп, статистика саласында қажетті білімі бар, бастапқы материалды талдай алатын, қорытынды жасай алатын және шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметін жүзеге асыратын ұсынымдарды ұсына алатын командада жұмыс істей алатын, еңбек нарығының және технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделген, бастамашылық, маманды дайындау.

Маркетинг

6B04106

Сорбонна-Қазақстан институты

Бiрiншi жоғары бiлiм

күндізгі

Математика

География

65 (Каз.) 65 (Орыс.)

0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)