педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, азаматтық ұстанымы бар, оқыту, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті білім беру ортасында стандарттарға сәйкес информатика және ақпараттандыру саласындағы терең біліммен магистрлерді дайындау.
Информатика
7M01507
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны және ұжымды басқару психологиясы туралы жүйелі білімді дамыту.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясының теориялық негіздері. Басқару психологиясының пайда болуының алғышарттары және дамуының негізгі бағыттары. Басқару психологиясының пәні, мақсаты, міндеттері.Тұлға басқару объектісі және субъектісі ретінде. Құзыреттіліктер: командада жұмыс істеу дағдысы, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
М(Д)ҒЗЖ
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ақпараттық технологиялардың даму қарқынына сәйкес мектепте информатиканы оқытудың әртүрлі принциптерін, әдістерін, педагогикалық әдістерін зерттеу. <br/> Студенттер мүмкін:<br/> Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттарды білу. <br/> Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымын, сондай-ақ информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін түсіну. <br/> Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру дағдыларына және мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемелеріне ие болу.<br/> Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар туралы түсінікке ие болыңыз. <br/> Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз етуді білу.
13
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
6
ҒЗЖ қорғау
Научный семинар
9
ҒЗЖ қорғау
Научный семинар
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Іргелі зерттеулер. Қолданбалы зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеудің логикасы. Зерттеудің теориялық әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Оқыту және тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеулерді талдау. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперименттің түрлері. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін апробациялау. Ғылыми басылымдар. Ғылыми стиль
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Сандық бағалау және ақпарат сапасы. Ақпараттық процестер мен технологиялардың эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпия түрлері. Меншік иесі ретіндегі құжатталған ақпарат. Ақпараттық қақтығыстар. Ақпараттық соғыстар мен ақпараттық қару. Компьютерлік жүйе ақпаратты қорғау объектісі ретінде. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі (АҚ), АҚ қауіптерінің түрлері; ақпаратты қорғау мақсаттары, міндеттері (БҚ); ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері; криптографиялық алгоритмдерді жіктеу; криптоанализ принциптері мен әдістері; хэш-функциялар түсінігі; электрондық цифрлық қолтаңба; желілік қауіпсіздік негіздері; операциялық жүйелердің, есептеу желілерінің қауіпсіздік құралдары; блоктық шифрлардың криптоталдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі алгоритмдердің құрылымдық диаграммаларын өңдеу; БОБ қолданбалы есептерін шешу; БОБ-ті білім беру мақсаттарында пайдалану мүмкіндігі; БОБ оқыту жүйелері; БОБ мүмкіндіктерін қолдана отырып, әртүрлі алгоритмдердің блок-схемаларын жасау; объектіге бағытталған бағдарламаларды жобалау; электрондық оқу басылымдары мен ақпараттық ресурстарды жобалау, БОБ тілін қолдана отырып, білім беру ақпараттық ортасын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Есептеу ойлау және мектеп оқушыларының цифрлық құзіреттері. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатика пәнін оқытудағы дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру контексіндегі информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Data science, жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, деректерді терең талдау, когнитивті есептеу, классификация және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен Машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз Машиналық оқыту, нейрондық желілерге негізделген терең оқыту, "Заттар интернеті"
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аралас оқыту: жалпы сипаттама. Аралас оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Аралас оқыту модельдерінің түрлері. Аралас оқытуды жүзеге асыру шарттары. Аралас оқытудағы мотивация. Аралас оқыту технологиясын іске асыру шеңберіндегі оқыту әдістері. Қашықтықтан және аралас оқытуға арналған білім беру платформалары. Аралас оқытуды ұйымдастырудағы Онлайн құралдар. Информатиканы оқытуда аралас оқыту технологиясын жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Сандық білім беру ресурстарының негізгі түрлері. Қашықтан оқыту (ҚО) процесін жүзеге асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда ҚО және ЦББР технологиясын қолдану ерекшеліктері. Қашықтықтан білім беру кезінде бақылауды ұйымдастыру. ҚО ұйымдастыруға арналған цифрлық ресурстар мен сервистер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар роботтар мен өндірістік роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. LegoMindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллерін қолдана отырып жеке жобаларды жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Сандық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Қашықтықтан білім беру жүйесіндегі білім деңгейін бақылау және бағалау әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны жазу және қорғау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модельдердің негізгі функциялары және олардың жіктелуі. Математикалық модельдеу кезеңдері. Машиналық модельдеу технологиясы. Сандық мәліметтерді сығудың математикалық модельдері. Сығудың математикалық аппараты: фракталдар. Бірөлшемді интерполяцияның математикалық модельдері. Безье қисықтары. Түрлендірулердің құрамы. Орфографиялық болжамдар. Перспективалық түрлендірулер. Сызықтық және сызықтық емес резонанс.Кездейсоқ процестер теориясындағы статистикалық әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Іргелі зерттеулер. Қолданбалы зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеулердің логикасы. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеулерді талдау. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперимент түрлері. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін тексеру. Ғылыми басылымдар. Ғылыми стиль.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Роботтардың механикалық құрылысы. Роботтардың механикалық конструкцияларын жобалау әдістері. Роботтардың механикалық бөлшектерін басқаруды автоматтандыру әдістері. Роботтарды компьютерлік жобалау негіздері. Роботтарды компьютерлік модельдеу негіздері. Электр қозғалтқыштарының жұмыс принциптері туралы түсінік. Қосымша датчиктер және оларды роботтардың дизайнында пайдалану мүмкіндігі. Автономды бағдарламалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді интеллектуальдық талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Деректерді интелектуальды талдау әдістері мен міндеттері, машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу. Деректерді интеллектуальдық талдау әдістері мен технологияларын қолдану салалары, машиналық оқытужәне үлкен деректерді өңдеу. Машиналық оқыту міндеттерінің мысалдары: интернеттен ақпарат іздеу, суреттерді, тұлғаларды, сөйлеуді, тілді, мәтіндердің эмоционалды бояуын, бейімделген оқыту жүйесін және т. б. тану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары. Бағдарламалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды бағдарламалау парадигмасына кіріспе. Функционалды бағдарламалаудың математикалық негіздері. Ламбда есептеулері. Функционалды бағдарламалаудың дәйекті тілдері. Функционалды бағдарламалау тілдеріндегі Параллелизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Цифрлық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Цифрлық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Цифрлық білім беру ресурстарын құрудың реті. Мазмұнды таңдау және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсаттық навигацияны қалыптастыру. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын толтыруға қойылатын талаптар. Цифрлық білім беру ресурстарын мазмұнды толықтыруды ұсыну тәсілдері.
М(Д)ҒЗЖ
Мамандандырылған оқытудың таңдаған бағыты бойынша қажетті кәсіби құзіреттерді игеру; дипломдық жұмысты (магистрлік диссертация) дайындау үшін нақты материал жинау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы-бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, оларға жоғары оқу орнының профессорлық-оқытушылық құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын олардың интеллектінің үздік қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. зерттеу тәжірибесі ғылыми зерттеу саласына жақын облыста жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарында белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау
Таңдалған мамандық бойынша кәсіптік білімді қалыптастыру және дамыту, магистерлік бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алған теориялық білімдерін шоғырландыру; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс процесінде кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.