педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, азаматтық ұстанымы бар, оқыту, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті білім беру ортасында стандарттарға сәйкес информатика және ақпараттандыру саласындағы терең біліммен магистрлерді дайындау.
Информатика
7M01507
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлауы және сандық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалық қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсының бағдарламалық жасақтамасы. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістері..
13
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың, ғылыми мақалалардың, ғылыми мақалалардың ғылыми жұмыстарының нәтижелерін талқылау, магистранттардың есептері, магистранттардың диссертацияларын апробациялау, диссертацияларды талқылау, оның негізінде кафедра болып табылатын зерттеу жүргізіледі
6
ҒЗЖ қорғау
Научный семинар
6
ҒЗЖ қорғау
Научный семинар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеу логикасы. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Информатиканы оқыту және білім беруді цифрландыру теориясы мен әдістемесі бойынша педагогикалық зерттеулер жүргізу. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперименттің түрлері. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және сынақтан өткізу. Білім беруді зерттеудегі этикалық мәселелер. Педагогикалық зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның мінез-құлқын, ойлауын, эмоцияларын және олардың механизмдерін зерттеу. <br/> Мазмұны: психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психикалық процестерді зерттеу әдістерін, психотерапия негіздерін, сондай-ақ психологиялық диагностика негіздерін зерттеу. Студенттер психологияның дамушы, клиникалық, әлеуметтік, когнитивті және басқалары сияқты әртүрлі бағыттарын зерттейді. Бұл пән әртүрлі факторлардың өзара әрекеттесуі адамның мінез-құлқына қалай әсер ететінін және біздің қабылдауымыз бен реакцияларымыздың негізінде қандай заңдылықтар жатқанын түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: адам психикасының негізгі заңдылықтарын түсіну, психологиялық процестер мен құбылыстарды талдау және бағалау қабілеті, сонымен қатар психологиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Студенттер сонымен қатар қарым-қатынас, эмпатия, командада жұмыс істеу және жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытады. Ұлттық сана контекстіндегі тұлға.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Цифрлық бағалау және ақпарат сапасы. Ақпараттық процестер мен технологиялар эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпияның түрлері. Меншік құқығының объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қарама-қайшылық. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. Компьютерлік жүйе ЗИ объектісі ретінде. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі (АҚ), АҚ қауіптерінің түрлері; ақпаратты қорғау мақсаттары, міндеттері (БҚ); ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері; криптографиялық алгоритмдерді жіктеу; криптоанализ принциптері мен әдістері; хэш-функциялар түсінігі; электрондық цифрлық қолтаңба; желілік қауіпсіздік негіздері; операциялық жүйелердің, есептеу желілерінің қауіпсіздік құралдары; блоктық шифрлардың криптоталдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі алгоритмдердің құрылымдық диаграммаларын өңдеу; БОБ қолданбалы есептерін шешу; БОБ-ті білім беру мақсаттарында пайдалану мүмкіндігі; БОБ оқыту жүйелері; БОБ мүмкіндіктерін қолдана отырып, әртүрлі алгоритмдердің блок-схемаларын жасау; объектіге бағытталған бағдарламаларды жобалау; электрондық оқу басылымдары мен ақпараттық ресурстарды жобалау, БОБ тілін қолдана отырып, білім беру ақпараттық ортасын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру саласындағы маңызды пәндердің бірі болып табылады. Ол студенттерге білім мен дағдыларды бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдарын үйретуге бағытталған. Бұл пән оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және оның сапасын арттыру мақсатында қолданылатын түрлі тәсілдерді қамтиды. Бұл пән оқытушыларға және білім беру саласының мамандарына білімді бақылау әдістерін дұрыс таңдауды, олардың тиімділігін арттыруды және оқушының оқу нәтижелерін әділ бағалауды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Data science, жасанды интеллект, үлкен мәліметтер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, мәліметтерді терең талдау, танымдық есептеу, жіктеу және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз машиналық оқыту, нейрондық желілер негізінде терең оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аралас оқыту: жалпы сипаттама. Аралас оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Аралас оқыту модельдерінің түрлері. Аралас оқытуды жүзеге асыру шарттары. Аралас оқытудағы мотивация. Аралас оқыту технологиясын іске асыру шеңберіндегі оқыту әдістері. Қашықтықтан және аралас оқытуға арналған білім беру платформалары. Аралас оқытуды ұйымдастырудағы Онлайн құралдар. Информатиканы оқытуда аралас оқыту технологиясын жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарының негізгі түрлері. Қашықтан оқыту (ҚО) процесін жүзеге асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда ҚО және ЦББР технологиясын қолдану ерекшеліктері. Қашықтықтан білім беру кезінде бақылауды ұйымдастыру. ҚО ұйымдастыруға арналған цифрлық ресурстар мен сервистер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектептегі информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар роботтар мен өнеркәсіптік роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. Lego Mindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллерінің көмегімен өз жобаларыңызды жасау. Робототехникадан жоба жұмыстарын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Сандық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Қашықтықтан білім беру жүйесіндегі білім деңгейін бақылау және бағалау әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Іргелі зерттеулер. Қолданбалы зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеулердің логикасы. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеулерді талдау. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперимент түрлері. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін тексеру. Ғылыми басылымдар. Ғылыми стиль.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектептегі информатика курсында робототехниканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар роботтар мен өнеркәсіптік роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. Lego Mindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллерінің көмегімен өз жобаларыңызды жасау. Робототехникадан жоба жұмыстарын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді интеллектуальдық талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Деректерді интелектуальды талдау әдістері мен міндеттері, машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу. Деректерді интеллектуальдық талдау әдістері мен технологияларын қолдану салалары, машиналық оқытужәне үлкен деректерді өңдеу. Машиналық оқыту міндеттерінің мысалдары: интернеттен ақпарат іздеу, суреттерді, тұлғаларды, сөйлеуді, тілді, мәтіндердің эмоционалды бояуын, бейімделген оқыту жүйесін және т. б. тану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Программалау тілдерінің буындары. Программалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды программалау парадигмасына кіріспе. Функционалдық программалаудың математикалық негіздері. Ламбда-есептеу. Функционалды программалаудың тілдері. Функционалды программалау тілдеріндегі параллелизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Цифрлық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Цифрлық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Цифрлық білім беру ресурстарын құрудың реті. Мазмұнды таңдау және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсаттық навигацияны қалыптастыру. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын толтыруға қойылатын талаптар. Цифрлық білім беру ресурстарын мазмұнды толықтыруды ұсыну тәсілдері.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарында белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.