экономика ғылымдарының магистрі
Инновациялық-сандық экономиканы қалыптастыру, қаржы нарықтарын жаһандандыру жаңа формациядағы қаржыгерлерді даярлау жүйесіне қойылатын талаптарды арттырады. Қазіргі еңбек нарығы мен жұмыс берушілер барлық меншік нысанындағы қаржы және қаржылық емес кәсіпорындарда басқарушылық, кәсіпкерлік, коммерциялық қызмет саласында жан-жақты кәсіби білімі бар, сондай-ақ шетел тілдерін, компьютерлік техниканы және арнайы бағдарламаларды меңгерген, басшылардың, инвесторлардың, кредит берушілердің, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың басқарушылық шешімдерді қабылдауы үшін ақпаратты жинай, өңдей, бағалай, бақылай алатын қаржыгерлерді алуға мүдделі.
Қаржы
7M04104
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қаржы институттарының экономикалық қызметі мен оларды реттеу жүйесін түсіну үшін аса маңызды болып табылады. Қаржы институттары еліміздің экономикалық жүйесінде маңызды рөл атқарады, олардың қызметі қаржы нарықтарының тұрақтылығын қамтамасыз етуге ықпал етеді. Қаржы институттарының тәуекелдерін басқару және олардың қызметін реттеу әдістері салалық мамандар мен қаржылық ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін маңызды.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиетті оқыту, оқытудың әдістемелік негіздерін құру, қоғамның қажеттіліктеріне байланысты қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру арқылы болашақ педагогикалық қызметке дайындық. Әдебиетті оқыту әдістерін тиімді пайдалану. Көркем шығарма туралы түсінікті қалыптастыру; кәсіби қызметтің тән түрлерін оқыту. Оқыту әдістерін тиімді пайдалану, білім беру жүйесін ақпараттандыру арқылы оқытудың жаңа технологияларын енгізу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәндік пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерімен және бастапқы әдістемелік дағдылармен зерттеу. <br/> Мазмұны: орыс тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық және әдістемелік аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқыту әдістері мен принциптері, сабақ өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдістер мен әдістер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану әдістері қарастырылады.<br/> Құзыреттіліктер: пәндердің теориялық негіздерін және оларды оқыту технологияларын қолдану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PSh 2303 Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, тәрбие. Жас және жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Заңдылықтар , қағидалар, әдістер, құралдар, тәрбие нысандары. Әлемдік көзқарас - жеке тұлғаның негізі. Топ тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Заңдылықтар , оқыту қағидалары. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау. Оқуға ынтаны тудыру. Педагогикалық оқыту технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік қаржы нарықтары» пәні әлемдік қаржы нарықтарының құрылымы, функциялары, негізгі құралдары, қатысушылары және олардағы операцияларды басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін таныстыруды көздейді. Білім алушыларға жаһандық қаржы жүйесінің жұмыс істеу принциптерін, халықаралық қаржы нарықтарындағы операциялардың ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың экономикалық процестерге әсерін талдауға қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Банктік тәуекелдер жүйенің тұрақтылығына үлкен әсер етеді, ал оларды дұрыс басқару банк қызметінің сенімділігі мен қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етеді. Пән банктік қызметке қатысты түрлі тәуекелдерді басқарудың әдістерін зерттеуді көздейді, бұл студенттерге қаржылық тұрақтылықты сақтай отырып, тәуекелдерді тиімді түрде басқаруға көмектеседі. Бұл білім банктік қызмет көрсету мен қаржылық институттардың жұмысын жақсартуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән компаниялардың бірігуі мен қосылуының тиімділігін арттыру және банкроттықты басқарудың заманауи әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Нарықтық экономика жағдайында, әсіресе дағдарыс кезеңдерінде, компаниялардың бірігуі, қосылуы немесе банкроттыққа ұшырауы маңызды экономикалық процестер болып табылады. Сондықтан бұл пән менеджерлер, қаржылық талдаушылар, корпоративтік стратегтер және кәсіпорындардың қаржылық тұрақтылығын басқарушы мамандар үшін аса маңызды болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржы компанияларының қызметін талдау» пәні қаржы нарығындағы маңызды аспектілерді тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Қаржы компанияларының қызметі экономика мен қоғам үшін аса маңызды, себебі олар капиталды басқару, инвестициялар, кредиттеу, сақтандыру және басқа да қаржылық қызметтер арқылы нарықтық экономика жүйесінде тиімділік пен тұрақтылықты қамтамасыз етеді. Қаржы компанияларының қызметін талдау қаржы нарығындағы өзгерістерге бейімделу қабілетін арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржы теориясы пәні экономикалық жүйенің негізгі бөліктерінің бірі – қаржы саласының жұмыс істеуін түсінуге мүмкіндік береді. Қаржы нарықтарының құрылымын, қаржылық құралдардың қолданылуын және оларды басқару принциптерін білу студенттерге қаржы секторында тиімді жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды береді. Бұл пән қазіргі заманғы экономикада қаржы жүйесін дұрыс түсіну және тиімді басқару үшін маңызды болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қаржылық есептілік пен аудит саласындағы халықаралық тәжірибені зерттеудің маңыздылығын көрсетеді. Халықаралық стандарттарды білу бухгалтерлер, қаржылық талдаушылар мен аудиторлар үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, халықаралық қаржылық есептілік пен аудит стандарттарын меңгеру Қазақстанның экономикасы мен қаржылық нарықтарының халықаралық аренада бәсекеге қабілетті болуына ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде студенттер қаржылық есептілікті, оның ішінде баланс, пайда мен шығындар есебі, ақша қозғалысы туралы есепті және басқа да қаржылық құжаттарды талдау дағдыларын меңгереді. Талдау барысында қаржылық коэффициенттерді (рентабельділік, ликвидтілік, қаржылық тұрақтылық және т.б.) есептеу арқылы ұйымның қаржылық жағдайы бағаланады. Қаржылық есептілікті талдау ұйымның басқарушылық шешімдерін қабылдауда, инвестицияларды бағалауда және қаржылық стратегияны қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қаржылық инновацияларды зерттеу арқылы қаржы нарығы мен экономикадағы өзгерістерге жауап беру дағдыларын береді. Қаржылық инновациялар тек қаржы саласының ғана емес, бүкіл экономиканың дамуына әсер етеді. Пән қаржы ұйымдарының тиімділігін арттыру, жаңа қаржылық құралдарды және қызметтерді енгізу мен басқарудағы қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Бұл пән заманауи қаржылық технологиялардың қаржылық қызмет көрсету секторындағы рөлін, сондай-ақ қаржылық нарықтардағы жаңашылдықтарды бақылау мен бағалаудың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржы құралдары және қаржы қызметтері: теория, тәжірибе және даму бағыттары» пәні қаржы құралдарының түрлері, олардың нарықтардағы рөлі, қызмет көрсету механизмдері, сондай-ақ қаржылық қызметтердің қазіргі даму үрдістері туралы теориялық және практикалық білім беру мақсатында ұсынылады. Қаржы құралдарының функцияларын, қолдану салаларын және даму бағыттарын түсіндіру, сонымен қатар қаржы қызметтерінің даму динамикасы мен тенденцияларын талдауды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық менеджмент кәсіпорынның қаржылық ресурстарын тиімді басқару үшін маңызды құрал болып табылады. Бұл пән кәсіпорынның табыстылығын және қаржылық тұрақтылығын арттыруға, инвестициялық шешімдер қабылдауға, сондай-ақ қаржылық тәуекелдерді тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Қаржылық менеджменттің ілгерлемелі курсы болашақ мамандардың қаржылық шешімдер қабылдауда жоғары деңгейде дағдыларды қалыптастырып, қаржылық қызметтерді басқарудың тиімді әдістерін үйретеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәнді игерудің мақсаты қаржы нарықтарын талдауға эконометрикалық әдістерді қолдану саласындағы магистранттардың білімін тереңдету, фирманың экономикасы мен қаржысы, корпоративтік қаржылық жоспарлау, қаржылық менеджмент және компанияны басқару курстары шеңберінде магистранттардың алған іргелі білімдерін толықтыру және нақтылау болып табылады.
Мазмұны: қаржылық модельдеу ұғымы. Қаржылық модельдеуге кіріспе. Компанияның операциялық қызметін модельдеу. Модель құрудың жалпы принциптері мен логикасы. Қаржы ағындарын, қаржылық жағдайды, компанияның қаржылық нәтижесін модельдеу. Бизнес құнын есептеуді модельдеу. Компанияны басқаруда қаржылық модельдерді қолдану.
Қалыптасқан құзыреттер: стратегиялық міндеттерді шешу үшін Корпоративтік қаржыны басқарудың заманауи әдістерін қолдану қабілеті, сондай-ақ отандық және шетелдік зерттеушілер алған басқарудың өзекті мәселелерін зерттеу нәтижелерін жалпылау және сыни бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән салықтық әкімшілік пен бақылауды ұйымдастыру және жүргізу процесін зерттеуге бағытталған. Қазақстанның экономикасы үшін салықтық әкімшілік жүйесінің тиімділігі өте маңызды, себебі ол бюджеттің толықтырылуын қамтамасыз ету, салық төлеушілердің құқықтарын қорғау және салықтық тәртіпті нығайту мәселелерін шешуге көмектеседі. Пән салық саласындағы заңдарды түсінуге, салық төлеушілердің міндеттерін орындауға және салықтық бақылауды жүргізуге қажетті білімді қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мемлекеттік қаржылық бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында, сондай-ақ экономикалық субъектілердің қызметін қаржылық және басқарушылық бақылау саласында іргелі және қолданбалы білім алуы.
Мазмұны: қаржылық бақылаудың теориялық, құқықтық және әдіснамалық негіздері. Мемлекеттік қаржылық бақылауды жүргізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері. Бюджеттік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу. Сыртқы және ішкі бюджеттік бақылауды жүзеге асыру тәртібі. Мемлекеттік салықтық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Кедендік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Ақша-валюталық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: мемлекеттік қаржылық бақылау бағыттары бойынша бақылау іс-шараларын жүргізу тәсілдерін, нысандары мен әдістерін білу. Қолда бар ғылыми зерттеулерді ескере отырып, алынған нәтижелерді өңдей білу, оларды талдау және түсіну; ғылыми зерттеу қорытындыларын баяндамалар түрінде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономика ғылымының негіздерін терең түсіну үшін маңызды курс болып табылады. Бұл пән экономикалық процестерді екі негізгі деңгейде, яғни микроэкономика мен макроэкономика тұрғысынан зерттейді.
Микроэкономика деңгейінде пән тұтынушылардың және фирмалардың шешім қабылдау процестерін, олардың нарықтағы әрекеттерін, ұсыныс пен сұраныс арасындағы байланыс пен тепе-теңдікті, бәсекелестік жағдайын және нарықтағы бағаны қалыптастыруды талдайды.
Макроэкономика деңгейінде экономикалық жүйе мен оның әртүрлі компоненттері (ұлттық табыс, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу) арасындағы байланыс қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Салықтық жоспарлау және болжау» пәні салықтық жоспарлаудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, салық жүйесінің тиімділігін арттыру үшін салықтық стратегиялар мен құралдарды дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Сонымен қатар, салықтық міндеттемелерді оңтайландыруға, кәсіпорынның қаржылық тиімділігін арттыруға, сондай-ақ салықтық тәуекелдерді басқаруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық ойлау мен басқару банктің нарықтағы позициясын нығайтып, ұзақ мерзімді табысқа жетуіне мүмкіндік береді. Банктік менеджменттің негізгі стратегияларын меңгеру студенттерді болашақта қаржылық тұрақтылық пен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін қажетті дағдылармен қамтамасыз етеді. Пән банктік жүйе мен қаржы саласындағы жаңашылдықтарға тез бейімделуге көмектеседі, сондай-ақ банктік қызметтердің заманауи талаптарына жауап беру үшін қажетті білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазіргі заманғы қаржы және банкинг жүйесінің негізін түсіну үшін өте маңызды. Төлем жүйелері — экономика мен қаржы нарықтарының тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті негізгі құралдардың бірі. Электрондық төлемдердің, мобильді төлем жүйелерінің және басқа да жаңа технологиялардың қарқынды дамуы төлем жүйелерінің келешегін және олардың экономикадағы рөлін одан әрі арттырады. Осы себептен, төлем жүйелерінің жұмысын дұрыс түсіну және басқару әдістерін меңгеру қаржы саласында жұмыс істейтін мамандар үшін өте қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.