экономика ғылымдарының магистрі
Инновациялық-сандық экономиканы қалыптастыру, қаржы нарықтарын жаһандандыру жаңа формациядағы қаржыгерлерді даярлау жүйесіне қойылатын талаптарды арттырады. Қазіргі еңбек нарығы мен жұмыс берушілер барлық меншік нысанындағы қаржы және қаржылық емес кәсіпорындарда басқарушылық, кәсіпкерлік, коммерциялық қызмет саласында жан-жақты кәсіби білімі бар, сондай-ақ шетел тілдерін, компьютерлік техниканы және арнайы бағдарламаларды меңгерген, басшылардың, инвесторлардың, кредит берушілердің, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың басқарушылық шешімдерді қабылдауы үшін ақпаратты жинай, өңдей, бағалай, бақылай алатын қаржыгерлерді алуға мүдделі.
Қаржы
7M04104
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
CPBK 6308
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржы, Ақша және несиені экономикалық категориялар ретінде зерттеу, олардың экономика мен әлеуметтік саланы дамытудағы рөлі.<br/> Мазмұны: әр түрлі мектептердегі мәні, мазмұны, "қаржысы". Мемлекеттің, кәсіпорындардың қаржы ресурстары. Қаржы жүйесінің әдіснамалық тәсілдері. ҚР қаржы жүйесінің жұмыс істеу мәселелері. Қаржылық делдалдар. Пайыздық мөлшерлемелер теориясы. Портфолио теориясы. Капитал нарығының теориясы және қаржылық активтердің құнын бағалау<br/> Қалыптасқан құзыреттер: ұйымдар мен мемлекеттің қаржысы үшін салдарын талдай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FM 5203 (Г)
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік қаржы нарықтары, даму тарихы. Қаржы нарықтарының модельдері. Ірі әлемдік қаржы орталықтары. Еурооблигациялар нарығы. Әлемдік облигациялық нарықтың негізгі даму тенденциялары. Мемлекеттік қарыз мәселелері және облигациялық нарықтардың динамикасы. Қаржы нарықтарындағы институционалдық инвесторлар. Банк ісінің даму тенденциялары. Инвестициялық банктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-банктік тәуекелдерді басқару дағдылары бар білікті мамандарды даярлауға ықпал ету. Мазмұны: Банктік тәуекелдер. Банктердің тәуекелдерін жіктеу. ЕДБ қызметін реттеу. Банктердің қызметін реттейтін пруденциалдық нормативтер. Сыртқы реттелмейтін тәуекелдерді басқару. Валюталық тәуекелдер және оларды азайту әдістері.
Ішкі тәуекелдер. Пайыздық тәуекел және оны азайту әдістері. Қаржы құралдарының портфелін оңтайландыру.Кредиттік тәуекелдерді басқару. Кредиттік тәуекелді талдау әдістемесі. Дефолт. Операциялық тәуекелдерді басқару. Активтерді, шартты міндеттемелерді жіктеу және оларға қарсы провизияларды қалыптастыру. Банктің өтімділік тәуекелін басқару. Әлемдік қаржы жүйесінің даму үрдістері аясында Банктің тәуекелдерді азайту жөніндегі стратегиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болып табылады біріктіру және сатып алу мәмілелерінің негізгі теориялық және қолданбалы аспектілерін, сондай-ақ компанияларды қайта құрылымдауды зерттеу.
Мазмұны: компаниялардың бірігуі мен бірігуінің мәні мен негізгі түрлері. Компаниялардың бірігуі мен бірігуі жағдайындағы кадр саясаты. Компанияларды біріктіру және сатып алу процедуралары. Қазақстандық заңнамаға сәйкес компаниялардың бірігу және бірігу тетігін реттеудің құқықтық негіздері. Компаниялардың бірігуі мен бірігуін қаржыландыру әдістері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бәсекелестік стратегияларды әзірлеу және кәсіпорынды қайта құрудың бизнес-жоспарын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салық салу теориясы және олардың дамуы. Салық салу принциптері. Түрлену теориясының эволюциясы. Қазақстан Республикасындағы және шетелдердегі салық салу теориясы мен салық саясаты. Салық салу әдістері. Пропорционалды, прогрессивті және регрессивті салық салу. Тікелей және жанама салық салу. Оңтайлы салық салу. Салықтық бақылауды ұйымдастыру негіздері, салық қызметі органдары қызметінің практикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық институттардың экономикалық мәні және мазмұны. Қаржы институттарының қызметін басқару. Инвестициялық банктер. Инвестициялық қорлар. Қазақстандық банктердің қызметін басқару. Қазақстандық инвестициялық қорлардың қызметін басқару. Қазақстандық сақтандыру компанияларының қызметін басқару. Қазақстандық зейнетақы қорларының қызметін басқару. Қазақстандық қаржы институттарының экономикалық мазмұны мен сипаттамасы. Қазақстандағы инвестициялық институттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржы, Ақша және несиені экономикалық категориялар ретінде зерттеу, олардың экономика мен әлеуметтік саланы дамытудағы рөлі.
Мазмұны: әр түрлі мектептердегі мәні, мазмұны, "қаржысы". Мемлекеттің, кәсіпорындардың қаржы ресурстары. Қаржы жүйесінің әдіснамалық тәсілдері. ҚР қаржы жүйесінің жұмыс істеу мәселелері. Қаржылық делдалдар. Пайыздық мөлшерлемелер теориясы. Портфолио теориясы. Капитал нарығының теориясы және қаржылық активтердің құнын бағалау
Қалыптасқан құзыреттер: ұйымдар мен мемлекеттің қаржысы үшін салдарын талдай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарының рөлі мен тағайындалуы. ҚЕХС бойынша қаржылық есептілікті дайындаудың жалпы принциптері. Халықаралық стандарттарды құру тарихы. Қаржылық есептіліктің жаңа стандарттарын әзірлеу және қабылдау рәсімі. ҚЕХС ұстанымдары бойынша активтер мен міндеттемелерді есепке алу. Қаржылық есептілікті құру. Қаржылық есептілікті шоғырландыру. Қаржылық есептілікті ХҚЕС-ке трансформациялау. Қаржы құралдары және инвестициялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қаржылық көрсеткіштердің мәні мен мазмұны, шаруашылық жүргізуші субъектінің қаржы-шаруашылық қызметінің экономикалық диагностикасына әдістемелік тәсілдердің тұжырымдамалық аппараты мен ғылыми құралдары туралы терең білімді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың есепке алу-экономикалық ақпаратты Талдамалық өңдеудің практикалық дағдыларын игеруі.
Мазмұны: қаржылық талдаудың теориялық негіздері. Есеп беру ұйымның экономикалық қызметінің нәтижелерін, оның қаржылық және мүліктік жағдайын көрсететін көрсеткіштер жүйесі ретінде. Ұйымның қаржылық нәтижелері мен кірістілігін талдау. Ұйымның ағымдағы қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау. Ұйымның қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін болжамды талдау.
Қалыптасқан құзыреттер: ұйымның ағымдағы және перспективалық қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін бағалау мақсатында экономикалық есептеулер жүргізу үшін қаржылық ақпараттың әртүрлі көздерін талдау және пайдалану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың қаржы нарықтарында инновациялық өнімдер мен технологиялардың негізгі түрлерін оқытуы. магистранттарды инновациялық қызметті қаржыландыру және ынталандыру проблемаларымен таныстыру.
Мазмұны: инновацияларды қаржыландыру әдістемесі. Инвестицияларды инновацияларды мемлекеттік реттеу. Қаржы активтерін секьюритилендіру. Гибридті қаржы құралдары. Туынды қаржы құралдарын дамытудағы инновациялар. Виртуалды валюталар және blockchain технологиясы. ҚР-дағы қаржылық инновациялар.
Қалыптастырылатын құзыреттер: инвесторлардың, эмитенттердің, қаржы нарықтарының кәсіби қатысушыларының инновациялық қаржы өнімдері мен технологияларын әзірлеу және пайдалану жөніндегі жұмысын үйлестіре білу. Инвестициялық-инновациялық процеске әсер ететін факторларды талдау және анықтау және теріс әсерді жою жолдарын табу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржы құралдары. Қаржы құралдарының мәні мен жіктелуі. Қаржылық қызметтер, түрлері. Жекелеген қаржы құралдары мен қызметтерге нарықтық бағаларды қалыптастыру. Қаржы құралдарын сатушы мен сатып алушы арасындағы білікті делдалдықты жүзеге асыру.Қаржылық және коммерциялық тәуекелді және арнайы қаржы құралдары жүйесін барынша азайту үшін жағдайлар қалыптастыру. Айналым капиталын жеделдету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіпорындарда қаржылық басқаруды ұйымдастырудың заманауи тұжырымдамалық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады.
Мазмұны: қаржылық менеджменттің тұжырымдамалары мен категориялары. Қаржылық менеджменттің негізгі көрсеткіштері. Корпоративтік тәуекелдерді бағалау және басқару. Активтерді бағалау модельдері мен әдістері. Капиталдың құны мен құрылымы. Қарыз қаражатын тарту саясаты. Дивидендтік саясатты басқару. Нақты инвестицияларды негіздеу әдістері.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық тәуекелдерді бейтараптандыру әдістерін қолданудың оңтайлылығын болжай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәнді игерудің мақсаты қаржы нарықтарын талдауға эконометрикалық әдістерді қолдану саласындағы магистранттардың білімін тереңдету, фирманың экономикасы мен қаржысы, корпоративтік қаржылық жоспарлау, қаржылық менеджмент және компанияны басқару курстары шеңберінде магистранттардың алған іргелі білімдерін толықтыру және нақтылау болып табылады.
Мазмұны: қаржылық модельдеу ұғымы. Қаржылық модельдеуге кіріспе. Компанияның операциялық қызметін модельдеу. Модель құрудың жалпы принциптері мен логикасы. Қаржы ағындарын, қаржылық жағдайды, компанияның қаржылық нәтижесін модельдеу. Бизнес құнын есептеуді модельдеу. Компанияны басқаруда қаржылық модельдерді қолдану.
Қалыптасқан құзыреттер: стратегиялық міндеттерді шешу үшін Корпоративтік қаржыны басқарудың заманауи әдістерін қолдану қабілеті, сондай-ақ отандық және шетелдік зерттеушілер алған басқарудың өзекті мәселелерін зерттеу нәтижелерін жалпылау және сыни бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистрлерді ҚР-да салықтық әкімшілендіру мен салықтық бақылаудың жұмыс істеу қағидаттарына, жалпы салық қатынастарын және атап айтқанда салық органдарын басқарудың практикалық дағдыларына оқыту.
Мазмұны: салықтық әкімшілендірудің теориялық негіздері. Салықтық әкімшілендіру жүйесіндегі салықтық бақылау. Салық берешегін өндіріп алу жөніндегі жұмысты және оны өтеу көздерін ұйымдастыру.
Қалыптастырылатын құзыреттер: салықтық бақылау іс-шараларын жоспарлауда тәуекелге бағдарланған тәсілді қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мемлекеттік қаржылық бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында, сондай-ақ экономикалық субъектілердің қызметін қаржылық және басқарушылық бақылау саласында іргелі және қолданбалы білім алуы.
Мазмұны: қаржылық бақылаудың теориялық, құқықтық және әдіснамалық негіздері. Мемлекеттік қаржылық бақылауды жүргізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері. Бюджеттік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу. Сыртқы және ішкі бюджеттік бақылауды жүзеге асыру тәртібі. Мемлекеттік салықтық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Кедендік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Ақша-валюталық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу негіздері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: мемлекеттік қаржылық бақылау бағыттары бойынша бақылау іс-шараларын жүргізу тәсілдерін, нысандары мен әдістерін білу. Қолда бар ғылыми зерттеулерді ескере отырып, алынған нәтижелерді өңдей білу, оларды талдау және түсіну; ғылыми зерттеу қорытындыларын баяндамалар түрінде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салықтық жоспарлау теориясы мен практикасын, оны қолданыстағы салық және кеден заңнамасы жағдайында қолдану ерекшеліктерін зерттеу.
Мазмұны: салықтық жоспарлау және болжау салық механизмінің элементтері ретінде. Мемлекеттік-бюджеттік салықтық жоспарлау. Жалпымемлекеттік салықтық жоспарлау кезеңдері. Корпоративтік салықты жоспарлау. Салықтық бюджеттеу және ұйымның салық бюджеті.
Қалыптасқан құзыреттер: шаруашылық жүргізуші субъектілер мен өңірдің салықтық әлеуетін бағалау процесінде игерілген білімді қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
NPP 6301
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қазіргі жағдайда банк қызметін басқарудың тиімді жүйесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілері бойынша білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: қаржылық жаһандану жағдайында банкті басқарудың қажеттілігі мен ерекшеліктері. Банктің адами капиталын басқару. Клиенттермен қарым-қатынасты басқару стратегиясы. Баға белгілеу және банктік қызметтердің құнын Басқару стратегиясы. Ұйымдастырушылық өзгерістер теориясы және оны қолдану. Теңгерімді көрсеткіштер жүйесі және оны банктерде қолдану. Банктің имиджін құру стратегиясы және брендті басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: коммерциялық банктің қызметін бағалауды талдау әдістерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасының төлем жүйесін басқарудың қазіргі жағдайы мен қалыптасуы. ҚР төлем жүйесін қалыптастыру және дамыту. Қазақстан Республикасының ақша қаражатын аударудың электрондық жүйелері. Мемлекеттің төлем жүйесі. Нарықтық экономикасы бар елдің төлем жүйесінің ұйымдық және функционалдық құрылымы. Электрондық банк қызметі. Қазақстан Республикасында төлемдерді жүзеге асырудың тәсілдері мен әдістері. Банктердің есеп айырысу-кассалық операциялары. Банкаралық корреспонденттік қатынастар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу