(PhD) философия докторы
«Әдебиеттану” мамандығы жалпы докторанттарға әдебиеттану ғылымының тарихи негіздері, ғылыми таным-білік арналары, ұлттық және әлем ғылыми-зерттеушілік ой-пікірдің алғашқы бастауларын, салыстырмалы әдебиеттану мәселелерін, әдебиеттанудың негізгі мектептері мен бағыттарын, даму жолдарын түсіндіруде және ғылыми негізде баулуда, бағыт-бағдар беруде қажетті мамандық болып табылады.
Әдебиеттану
8D02308
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Отаршылдықтан кейінгі зерттеулер басты ерекшеліктері, бодан халықтар мен үстем ұлттар арасындағы мәдени байланыстарды түсіндіру және шығыс халықтарына телінген түсініктерді таныту. <br/> Мазмұны: Постколониалды теорияның негіздері. Отаршылдықтан кейінгі зерттеулердің басты ерекшеліктері. Орталық Азия елдерінің мәде ғылыми тұжырымдарды саралауға ниеті мен әдебиетіндегі тәуелсіздікке ұмтылған халықтың танымын зерделеу. Көркем әдебиет арқылы постколониалды түсініктен арылту. Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдебиеттанудың негізгі теориялары мен концепцияларын; негізгі библиографиялық дереккөздерін мен іздестіру жүйелерін, әдебиеттанудағы мектептер мен бағыттардың негізін қалаған көрнекті әдебиеттанушылардың еңбектерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Әдебиеттанудағы мектептер мен бағыттардың негізгі ерекшеліктерін айыру; әлемдік және отандық әдебиеттану мектептері мен бағыттары арасындағы қайшылықтар мен өзгешеліктерді ажыратады.<br/> Құзіреттілігі: әдебиеттанудағы әдістердің тарихи дамуы, әдебиеттанушылық теориялар, әдістер, мектептерді саралайды.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдіснама қызмет әдістері мен құралдары туралы ілім екендігі жайында мәлімет беру.<br/> Мазмұны: Ғылым әдіснамасының принциптері, ғылыми таным формалары мен әдістері. Ғылымдағы интеграция.. Индукция және дедукция. Эвристикалық әдістер. Сипаттау әдістері. Түсіндірмелі сипаттама. Қайта құру әдісі. Қарсылық әдісі. Таралуды талдау. Валенттілікті талдау. Компоненттік талдау. Зерттеудің метатілі.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық зерттеулерді меңгертудің әдіснамалық негіздерін саралайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 1
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Музыкалық білім берудің ғылыми-педагогикалық педагогикасы саласындағы тренинг.<br/> Мазмұны: Зерттеу жұмыстары. Әріптестердің жетістіктерімен таныстыру және ғылыми ақпараттарды талқылау. Ғылыми аппарат анықтамасындағы коммуникативті форма. Кәсіби полемика және талқыланатын материалдың тақырыбын бекіту. Әріптестермен жобалар мен бағдарламаларды жасау және нәтижелері бойынша өзара әрекеттесуді оңтайландыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мазмұнды және кәсіби құзыреттіліктерді көрсетудегі көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 2
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 3
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 4
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 5
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми тағылымдама
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияны орындау
12
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді интерпретациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін таныту. Мазмұны: Көркем мәтінді зерделеудің қалыптасқан теориялары классикалық, позитивизм, әлеуметтанулық, психоаналитика, структурализм, постструктурализм, қабылдау эстетикасы ғылыми зерттеу әдістері қарастырылады. Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізгі қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру.<br/> Құзіреттілігі: әдебиет тарихын дәуірлеудің хронологиялық жүйесін, ғылыми негіздерін біледі, талдау әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізгі қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру.<br/> Құзіреттілігі: әдебиет тарихын дәуірлеудің хронологиялық жүйесін, ғылыми негіздерін біледі, талдау әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдеби даму үрдісі, әдебиеттің бағыттарын таныту. <br/> Мазмұны: Қазіргі әдебиеттің қоғамдағы мәні, даму үрдісі мен зерттелуінің теориялық аспектілерін анықтау, эстетикалық тенденциялар, генезис, тақырып, қазіргі әдебиетті оқырманның қабылдауының ерекшеліктері, қазіргі әдебиеттің жанрлық ерекшеліктері және олардың зерттелу жолдары; ұлттық бірегейлік және оның әлемдік әдебиетпен байланысы қарастырылады. Шынайылық пен шығармашылықтың қарым-қатынас. <br/> Құзыреттілігі:Қазіргі әдебиеттанудағы зерттеудің дамуы мен теориясын саралайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклор поэтикасы теориясының ғылыми негіздерін, оның басты элементерін, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығын, зерттеудің жаңа бағыттарын таныстыру, осы саладағы ғылыми тұжырымдарды саралауға, мәтін талдау, өзіндік ғылыми ізденіс бағытымен үйлестіре зерделеуге баулу.<br/> Мазмұны: Қазақстан тәуелсіз ел екендігін жариялағаннан бастап жазылған соңғы жылдар ішіндегі әдеби шығармалардағы фольклордың қолданысын ғылыми түрде байыптау.<br/> Құзіреттілігі: қазіргі әдебиеттегі авторлық шығармалардағы фольклорлық қолданыстардың ерекшелігін ашуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклор поэтикасы теориясының ғылыми негіздерін, оның басты элементерін, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығын, зерттеудің жаңа бағыттарын таныстыру, осы саладағы ғылыми тұжырымдарды саралауға, мәтін талдау, өзіндік ғылыми ізденіс бағытымен үйлестіре зерделеуге баулу.<br/> Мазмұны: Қазақстан тәуелсіз ел екендігін жариялағаннан бастап жазылған соңғы жылдар ішіндегі әдеби шығармалардағы фольклордың қолданысын ғылыми түрде байыптау.<br/> Құзіреттілігі: қазіргі әдебиеттегі авторлық шығармалардағы фольклорлық қолданыстардың ерекшелігін ашуға бағытталған.
2
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Көркем мәтінді оқып үйренудің негізгі бағыттары мен әдістерін меңгерту.
Мазмұны:Құрылымдық-функциональдық әдіс және оның негізгі ұғымдары. Телеологиялық әдіс Көркем мәтінді оқып үйренудегі әдебиеттану әдістері және тарихи-әлеуметтік бағыт. Мәдени-психологиялық бағыт. Әдеби герменевтика рецептивтік теориясы.
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, оның көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық қызметтерін айқындау.
Мазмұны: әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру.
Құзіреттілігі: көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарға психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, ол құбылыстың көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық, стильтүзушілік, пішіндік қызметтерін айқындау; әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру, көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарға ХХ ғ. 90-жылдары мен ХХІ ғ. 2000-2019 жж. арасындағы Қазақстан Республикасындағы және алыс, жақын шетелдердегі қазақ әдебиеті шығармаларын біртұтас көркемдік дәстүр жүйесімен саралап оқыту. Сонымен бірге, Қазақстан Республикасындағы этностар (орыс, ұйғыр, неміс, түрік, кәріс, курд, т.б.) әдебиеті де біртұтас мемлекеттік ұстаным тұрғысында оқытылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.