(PhD) философия докторы
«Әдебиеттану” мамандығы жалпы докторанттарға әдебиеттану ғылымының тарихи негіздері, ғылыми таным-білік арналары, ұлттық және әлем ғылыми-зерттеушілік ой-пікірдің алғашқы бастауларын, салыстырмалы әдебиеттану мәселелерін, әдебиеттанудың негізгі мектептері мен бағыттарын, даму жолдарын түсіндіруде және ғылыми негізде баулуда, бағыт-бағдар беруде қажетті мамандық болып табылады.
Әдебиеттану
8D02308
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базаларына енетін басылымсдарда мақалалар жариялау. Бұл ретте бұл бөлім кез келген жорамалдар мен жорамалдарды қоспағанда, нақты фактілерді ғана қамтуы тиіс. Барлық келтірілген деректер қойылған мақсатқа және зерттеу әдістеріне сәйкес болуы тиіс. Сандық деректер осы нақты жағдайда есептелуі мүмкін көрсеткіштерді, қажетті статистикалық әдістерді пайдалана отырып өңделуі тиіс.
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Отаршылдықтан кейінгі зерттеулер басты ерекшеліктері, бодан халықтар мен үстем ұлттар арасындағы мәдени байланыстарды түсіндіру және шығыс халықтарына телінген түсініктерді таныту. <br/> Мазмұны: Постколониалды теорияның негіздері. Отаршылдықтан кейінгі зерттеулердің басты ерекшеліктері. Орталық Азия елдерінің мәде ғылыми тұжырымдарды саралауға ниеті мен әдебиетіндегі тәуелсіздікке ұмтылған халықтың танымын зерделеу. Көркем әдебиет арқылы постколониалды түсініктен арылту. Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Музыкалық білім берудің ғылыми-педагогикалық педагогикасы саласындағы тренинг.<br/> Мазмұны: Зерттеу жұмыстары. Әріптестердің жетістіктерімен таныстыру және ғылыми ақпараттарды талқылау. Ғылыми аппарат анықтамасындағы коммуникативті форма. Кәсіби полемика және талқыланатын материалдың тақырыбын бекіту. Әріптестермен жобалар мен бағдарламаларды жасау және нәтижелері бойынша өзара әрекеттесуді оңтайландыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мазмұнды және кәсіби құзыреттіліктерді көрсетудегі көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 2
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 3
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 4
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар 5
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми тағылымдама
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
18
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты- таңдаған мәселесіне байланысты ғылыми материалдарды жинау,талдау жасау, қортындылау; ғылыми-квалификациялық жұмысты (диссертацияны) дайындау үшін шынайы ғылыми идеяларды әзірлеу, ғылыми-зерттеу жұмыстың жазу дағдыларын жетілдіру, диссертацияның негізгі ережелерін апробациядан өткізу.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
9
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияны орындау
8
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияны орындау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
YaPI 5302 (Г)Жыраулар поэзиясындағы лингвистикалық парадигмалар. Жыраулар поэзиясындағы акцентологиялық, фонологиялық-дикциялық, образды-эстетикалық, интонологиялық-просодиялық, коммуникативтік-этникалық, информативтік-коммуникативтік, контекстік, поэтикалық, лингвостуктуралық, лингвофилософиялық, лингвокоммуникативтік, лингвокогнитивтік талдаулар. Диктемалық талдау арқылы поэзия тіліне интерпретация жасай алады, сөйлеу актісі теориясы негізінде прагмастилистикалық талдау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді интерпретациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін таныту. Мазмұны: Көркем мәтінді зерделеудің қалыптасқан теориялары классикалық, позитивизм, әлеуметтанулық, психоаналитика, структурализм, постструктурализм, қабылдау эстетикасы ғылыми зерттеу әдістері қарастырылады. Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық аспектілерін анықтау, олардың негізгі қағидаларын білу.<br/> Мазмұны: Қазақ әдебиеті тарихының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен тікелей байланысты болғандықтан әдебиетінің туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету, әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру.<br/> Құзіреттілігі: әдебиет тарихын дәуірлеудің хронологиялық жүйесін, ғылыми негіздерін біледі, талдау әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем әдебиетіндегі постмодернизм бағыты және оның ұлттық әдебиетіміздегі орны, қазақ әдебиеті мен әлемдік әдеби үдерістердің байланысы. Әдебиеттегі постмодерндік жағдайдың қалыптасуы, постмодернистік ағымдар, жаһандық әдеби үдеріс және қазақ әдебиетіндегі дәстүрлі танымдар мен посмодернистік эстетика, постмодернистік сипаттарды теориялық ұстанымдар арқылы жаңаша зерделеу.<br/> Қазіргі әдеби процестегі постмодернистік бағыттың ерекешілігін танып, постмоденистік бағыттағы шығармалардың ерекшелігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдеби даму үрдісі, әдебиеттің бағыттарын таныту. <br/> Мазмұны: Қазіргі әдебиеттің қоғамдағы мәні, даму үрдісі мен зерттелуінің теориялық аспектілерін анықтау, эстетикалық тенденциялар, генезис, тақырып, қазіргі әдебиетті оқырманның қабылдауының ерекшеліктері, қазіргі әдебиеттің жанрлық ерекшеліктері және олардың зерттелу жолдары; ұлттық бірегейлік және оның әлемдік әдебиетпен байланысы қарастырылады. Шынайылық пен шығармашылықтың қарым-қатынас. <br/> Құзыреттілігі:Қазіргі әдебиеттанудағы зерттеудің дамуы мен теориясын саралайды.
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклор поэтикасы теориясының ғылыми негіздерін, оның басты элементерін, жалпы әдеби үрдістің дамуымен ұштастығын, зерттеудің жаңа бағыттарын таныстыру, осы саладағы ғылыми тұжырымдарды саралауға, мәтін талдау, өзіндік ғылыми ізденіс бағытымен үйлестіре зерделеуге баулу.<br/> Мазмұны: Қазақстан тәуелсіз ел екендігін жариялағаннан бастап жазылған соңғы жылдар ішіндегі әдеби шығармалардағы фольклордың қолданысын ғылыми түрде байыптау.<br/> Құзіреттілігі: қазіргі әдебиеттегі авторлық шығармалардағы фольклорлық қолданыстардың ерекшелігін ашуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тілдің қолданымдық қызметтерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Грамматика теориясының қалыптасуы мен даму жолдары. Дәстүрлі грамматика мен функционалды грамматиканың арақатынасы. Құрылымдық функция. Семантикалық функция. Потенциалды функция. Нәтижелік функция. Функционалды-семантикалық өріс: аспектуалдылық, темпоралдылық, локальдылық немесе бейлокальдылық, таксистік, модальдылық, персональдылық, поссесивтілік, т.б. Микроөріс пен макроөріс.<br/> Құзыреттілігі: қолданымдық құзыреттілік - функционалды грамматиканы кәсіби түрде қолданады.
2
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
3
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді интерпретациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін таныту. Мазмұны: Көркем мәтінді зерделеудің қалыптасқан теориялары классикалық, позитивизм, әлеуметтанулық, психоаналитика, структурализм, постструктурализм, қабылдау эстетикасы ғылыми зерттеу әдістері қарастырылады.
Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарға психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, ол құбылыстың көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық, стильтүзушілік, пішіндік қызметтерін айқындау; әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру, көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдеби даму үрдісі, әдебиеттің бағыттарын таныту. Мазмұны: Қазіргі әдебиеттің қоғамдағы мәні, даму үрдісі мен зерттелуінің теориялық аспектілерін анықтау, эстетикалық тенденциялар, генезис, тақырып, қазіргі әдебиетті оқырманның қабылдауының ерекшеліктері, қазіргі әдебиеттің жанрлық ерекшеліктері және олардың зерттелу жолдары; ұлттық бірегейлік және оның әлемдік әдебиетпен байланысы қарастырылады. Шынайылық пен шығармашылықтың қарым-қатынас.
Құзыреттілігі:Қазіргі әдебиеттанудағы зерттеудің дамуы мен теориясын саралайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі әдебиеттте Қазақстан бейнесін зерттеу, мәттіндерді жинақтау, талдау жасау
Мазмұны: қазіргі қазақстандық әдебиеттану, әдістеме, қазіргі әлемдік әдеби процесс, әдеби ағымдар, қазіргі әдебиеттану.
Құзыреттілігі: Көркем мәтінді интерпретациялаудың зерттеу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты – қазіргі әдебиеттану негіздері саласында терең теориялық дайындық.
Мазмұны: қазіргі әдебиеттану, әдістеме, қазіргі әдеби процесс, әдеби ағымдар, қазіргі әдебиеттану.
Құзыреттілігі: әдебиеттанудык
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – докторанттарды психоаналитикалық әдеби сынның негізгі теориялық мәселелерімен терең таныстыру.
Мазмұны: психоанализдің негізгі принциптері мен әдістеріне сүйене отырып, көркем мәтіндерді зерттеуші. Курс аясында Зигмунд Фрейд, Карл Юнг, Жак Лакан және басқа да ойшылдардың психоаналитикалық теорияларының призмасы арқылы әлемдік және отандық әдебиет туындылары қарастырылады. Негізгі назар кейіпкерлердің санасыздығын, рәміздерін, мотивацияларын, қиялдарын, сондай-ақ әдеби мәтіндердегі психикалық жағдайлардың әртүрлі көріністерін талдауға аударылады.
Құзыреттілігі: зерттеушілік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Сандық дәуірдегі әдебиеттің ерекшеліктерін, оның жаңа медиа құралдарымен ықпалдасуын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Пән барысында студенттер интернет және әлеуметтік медиа платформаларындағы әдебиеттің дамуы, электронды кітаптар мен сандық басылымдардың рөлі талқыланады. Сонымен қатар, сандық кеңістіктегі шығармашылық әдістер мен жанрлық жаңалықтар қарастырылып, жаңа технологиялар әдебиетке қалай әсер ететіні талданады. Құзыреттілігі: сандық кеңістіктегі әдебиетті зерттеуге, оны жаңа медиа құралдары арқылы түсінуге және шығармашылық жұмыстарда қолдануға қабілетті болады.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.