Философия докторы (PhD)
Бағдарлама жоғары білікті, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге қабілетті, сондай-ақ ресурстарды ұтымды пайдалануға, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің экономикалық тиімділігін арттыруға байланысты міндеттерді шешу үшін жалпы және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар кәсіби элитаны даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның ерекшелігі докторанттар үшін әлеуметтік-экономикалық дамудың нақты мәселелерін шешуге және зерттеу нәтижелерін апробациялауға және докторлық диссертациялар дайындау және кафедра жүргізіп жатқан ғылыми-зерттеу жұмыстары аясында тәжірибелік іс-әрекетке қатысуға мүмкіндік береді.
Экономика
8D04101
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдай және өңдей алады. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын ұсынады. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
13
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдай және өңдей алады. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын ұсынады. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базаларына кіретін басылымдардағы жарияланымдар докторант жүргізген ғылыми қызметтің тиімділігінің куәсі болып табылады. Scopus, сондай - ақ Thomson Reuters-әлемдегі беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және дәйексөздік деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың арасында диссертациялық зерттеудің өзекті бағыты мен тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу. Докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларына үйрету, онда негізгі назарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуы мен дамуына, таным теориясының негіздерінің генезисіне аудару. Докторанттардың ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін таныстыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; докторлық бағдарлама бойынша ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен баяндамалар дайындау; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың көлемін (кемінде 90%) орындау. Докторанттың зерттелген проблеманы шешу механизмін әзірлеуі, зерттеу объектісінің болжамды бағалары мен даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық есеп дайындап өткізу
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
9
Докторлық диссертация
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
Докторлық диссертация
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтық кластерлерді дамыту тиімділігінің негізгі факторларын ашу.<br/> Мазмұны: кластерлік теорияның негізгі ережелері. Мемлекеттік және өңірлік деңгейлердегі кластерлерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері мен тетіктері. Жекелеген елдерде кластерлердің қалыптасу ерекшеліктері. Кластерлік саясаттың нәтижелері. Кластерлік жүйелерді аумақтық ұйымдастырудың отандық тәжірибесі. Қазіргі кезеңде мемлекеттік кластерлік саясаттың қалыптасу ерекшеліктері. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік және ұлттық экономиканы кластерлеу процестерін қарқындату әдістері мен шараларын білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: технологиялық құрылымның, инновациялық-технологиялық циклдердің өзгеруін анықтау; жаңғырту процесін басқарудың кешенді жүйесін құру.<br/> Мазмұны: жаңғырту процесінің тиімділігін бағалаудың экономикалық тетіктері мен әдістері. Қазіргі жағдайда және перспективада оңтайлы әлеует негізінде орнықты дамуды қамтамасыз ету мақсатында технологиялық жаңғыртудың ғылыми негіздері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: цифрлық экономиканы ғылыми зерттеу және талдау әдістері мен әдіснамасын меңгеру, жаңа технологиялық жағдайларда мемлекеттің цифрлық трансформациясы мен экономикалық саясатының тиімділігін бағалау.
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: халықаралық конференцияда басылым жариялау үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау мақсатында ғылыми басылымдарды таңдау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялану үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау, саралау және өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – докторанттардың білімін тереңдету және оларға эмпирикалық бағалауды орындаудың практикалық дағдыларын үйрету. Мазмұны: эконометриялық модельдерді құру, нақты экономикалық процестерді сипаттау, талдау және болжау үшін модельдерді пайдалану мүмкіндіктерін анықтау. Құзыреттіліктер: отандық және шетелдік зерттеушілердің алған нәтижелерін қорытындылау және сыни бағалау, перспективалық бағыттарды анықтау, зерттеу бағдарламасын құру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау
Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
Педагогикалық практика
Мақсаты: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіптік құзыреттер алу
Мазмұны: Оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының жүйесімен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы.
Құзыреттіліктер: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық