Философия докторы (PhD)
Бағдарлама жоғары білікті, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге қабілетті, сондай-ақ ресурстарды ұтымды пайдалануға, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің экономикалық тиімділігін арттыруға байланысты міндеттерді шешу үшін жалпы және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар кәсіби элитаны даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның ерекшелігі докторанттар үшін әлеуметтік-экономикалық дамудың нақты мәселелерін шешуге және зерттеу нәтижелерін апробациялауға және докторлық диссертациялар дайындау және кафедра жүргізіп жатқан ғылыми-зерттеу жұмыстары аясында тәжірибелік іс-әрекетке қатысуға мүмкіндік береді.
Экономика
8D04101
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдай және өңдей алады. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын ұсынады. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
13
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдай және өңдей алады. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді, өзінің жаңа ғылыми идеяларын ұсынады. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ Академиялық хат және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базаларына кіретін басылымдардағы жарияланымдар докторант жүргізген ғылыми қызметтің тиімділігінің куәсі болып табылады. Scopus, сондай - ақ Thomson Reuters-әлемдегі беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және дәйексөздік деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу идеяларды жеткізуде анықтық пен ұйымшылдыққа жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникациялық дағдыларды жақсартуға бағытталған. Ол ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге баса назар аудара отырып, сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды ынталандырады. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазу дағдыларын жетілдіру, әсіресе зерттеу контекстінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеу әдістері» пәні ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін қолданылатын тәсілдер мен құралдардың кең ауқымын зерттейді. Ол деректерді жинау, талдау және интерпретациялаудың теориялық негіздерін де, практикалық әдістерін де қамтиды. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерде ғылымның әртүрлі салаларында сауатты ғылыми зерттеулер жүргізу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың арасында диссертациялық зерттеудің өзекті бағыты мен тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу. Докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларына үйрету, онда негізгі назарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуы мен дамуына, таным теориясының негіздерінің генезисіне аудару. Докторанттардың ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін таныстыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; докторлық бағдарлама бойынша ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен баяндамалар дайындау; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың көлемін (кемінде 90%) орындау. Докторанттың зерттелген проблеманы шешу механизмін әзірлеуі, зерттеу объектісінің болжамды бағалары мен даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық есеп дайындап өткізу
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақстан экономикасындағы кластерлер: мәні, ауқымы, бағыттары" пәні экономикалық кластерлерді — аймақтың немесе саланың бәсекеге қабілеттілігін жақсартуға бірлесіп ықпал ететін өзара байланысты кәсіпорындар, ұйымдар мен институттар топтарын ұйымдастыру мен дамытуды зерттейді. Ол кластерлеуге ықпал ететін факторларды талдауды, кластерлер ішіндегі өзара әрекеттесуді және экономикалық өсуді ынталандыру үшін олардың тиімді даму стратегияларын зерттеуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Технологиялық жаңғырту және оның экономиканы басқарудағы рөлі" пәні ел экономикасына инновациялық технологияларды енгізу үдерістерін зерделейді. Ол стратегиялық жоспарлауды, жаңғырту қажеттіліктерін талдауды, өзгерістерді басқаруды, озық технологияларды пайдалануды және олардың экономикалық өсуге, бәсекеге қабілеттілікке және ұлттық экономиканың тұрақты дамуына әсерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Эконометрикалық талдау және ұлттық экономиканың дамуының вариантты болжамы" пәні экономикалық деректерді талдау үшін статистикалық және математикалық модельдерді қолдану әдістерін зерттейді. Ол экономикалық процестерді болжауды, экономиканың даму сценарийлерін әзірлеуді, әртүрлі факторлардың әсерін бағалауды және эконометрикалық құралдарды қолдана отырып болашақ тенденцияларды модельдеуді қамтиды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау
Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
Педагогикалық практика
Мақсаты: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіптік құзыреттер алу
Мазмұны: Оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының жүйесімен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы.
Құзыреттіліктер: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық