гуманитарлық білім бакалавры
Мемлекеттік билік жүйесінде, БАҚ-та одан әрі жұмыс істеу үшін кәсіби құзыреті бар, діни жағдайларды талдау және бағалау дағдыларын меңгерген, мемлекеттік саясатты жүзеге асыру үшін дінтанушыларды даярлау бағдарламасы.
Дінтану және cаясат
6B02203
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AKT2106Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің сәулеті. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютермен өзара әрекеттесу. Деректер базасы жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер мен телекоммуникация. Киберқауіпсіздік. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технология. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Саласындағы стандарттар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар . Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Желі және телекоммуникация деректерін басқару. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет.Өнеркәсіптегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту перспективалары .
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік діннің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени процестерге әсерін зерттеу. Мазмұны: әлемдік діндердегі діни сананың жалпы және алуан түрлілігін талдау. Діннің дүниетанымдық ұстанымдары мен объективтілігі. Әлемдік діннің теологиялық, социологиялық, эпистемологиялық тұжырымдамаларын анықтау. Құзыреттіліктер: әлемдік діннің даму тарихын және олардың қазіргі рухани процестерге әсерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
8
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін әлеуметтануының негізгі қағидаларын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының конфессиялық және феноменологиялық негіздерін талдау. Діннің функциялары. Діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдардағы қызметі. Зайырлылықтың қазіргі жағдайы. Діншілдіктің эмпирикалық "көрсеткіштері". Құзыреттер: діннің әлеуметтік маңызын және қоғамдық үдерістердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің психологиялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Діншілдік эволюциясы. Діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің компенсаторлық функциялары. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарастыру. Құзыреттілігі: діннің ішкі мәнін және оның адам психолгиясына әсерін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану теориясының қалыптасуын және олардың негізгі категорияларын зерттеу. Мазмұны: діннің пайда болу кезеңдері. Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі дінтану орны. Дінтану пәнін анықтау. Дін адам қызметінің рухани саласы ретінде. Дін туралы ғылым құрылымындағы дінтану пәні туралы қазіргі пікірталастар. Құзыреттер: зерттеу жұмысында дінтану теориясының негізгі категорияларын қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану сараптамасының әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: сараптамалық зерттеу түсінігі. Құқық қорғау органдарының қызметіндегі сараптаманың орны мен маңызы. Сараптама түрлері. Дінтану сараптамасы институты. Халықаралық құқықтық актілер: ар-ождан және діни сенім бостандығы құқықтарын іске асыру. Сараптамалық зерттеулердің құқықтық негіздері. Конфессиялық қайшылықтарды еңсеру. Діни экстремизм.Құзыреттер: сараптамалық зерттеу жүргізу әдістемелерін қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі өркениеттер дінінің негізгі идеялық-теориялық және гуманитарлық бағыттарын ашу және діни дүниетанымды түсіну әдістері. Мазмұны: алғашқы қауымдық діндер және ежелгі адамдардың құлпытас әлем туралы көрінісі. Табиғат күшін қорлау. Месопотамия Діндері. Ежелгі түріктердің діні. Древнеегипетская дін. Зороастризм. Ежелгі әлем діндері. Құзыреттіліктер: дін қалыптасуындағы ежелгі өркениеттің рөлі мен орнын көрсету.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: исламның негізгі мазхабтарының пайда болу себептері мен шарттарын зерттеу. Мазмұны: суннит діни-заң мектептерін талдау.Ислам заңнамасының негіздерін ғылымға енгізу. Ислам заңнамасының көздерін ашу. Шариғат құқықтық нормалары. Шешімді дербес шығару ерекшеліктері. Ислам құқықтық нормалары және секуляризацияланған қоғам. Демократия мәселелеріндегі Ислам құқықтық нормасының рөлі. Құзыреттілік: исламдағы құқықтық мектептерді топтастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам теологиясын және оның қолданбалы негіздерін зерттеу. Мазмұны: исламдағы теология және құқық. Құран-Ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы дінінің бес тірегі. Мұсылман құқығының қайнар көздерін қарастыру. Құран, хадис және сүннетті зерттеу. Ислам теологиялық мектептерінің ерекшеліктері. Құзыреттілігі: ислам теологиясының негіздерін зерттеу қолданбалы мәнін түсіну.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам теологиясын және оның құқықтық негіздерін зерттеу. Мазмұны: исламдағы теология және құқық. Құран-Ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы дінінің бес тірегі. Мұсылман құқығының қайнар көздерін қарастыру. Құран, хадис және сүннетті зерттеу. Ханафи мазхабының ерекшеліктері. Құзыреттілігі: ислам теологиясының негіздерін, шариғат нормаларын және олардың қолданбалы мәнін түсінеді.
10
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлау үшін қажет, мамандандырылған теорияны жақсы біліп қана қоймай, сонымен қатар білімін іс жүзінде қолдана алатын оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өндірістік тәжірибе компаниялардың, фирмалардың, аударма агенттіктердің негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері. Өндірістік практиканың түрлері мен мерзімі. Жүріс-тұрыс тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Тәжірибені қорғау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми талдаудың мәні мен мәнін ашу, теориялық, қолданбалы деңгейде саясатты болжау. Мазмұны: саяси талдау саясаттану функциясы ретінде. Саяси зерттеудің категориялары ретінде әдістеме, әдіс және рәсім. Саяси талдаудың ақпараттық базасы. Саяси тәуекелдерді бағалау әдістемесі. Саяси болжам саяси теорияның функциясы ретінде. Құзыреттіліктер: қазіргі саяси процестерді болжаудың негізгі дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Сана, жан және тіл. Онтология және метафизика. Әдеп. Құндылықтар философиясы. Еркіндік философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және " Рухани жаңғыру – - жаңа Қазақстанның философиясы
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: христиан теологиясының негіздерін және оның модернизациялық процестерін зерттеу. Мазмұны: Дін философиясы және теология. Библиялық Канонның қалыптасу негіздері. Христиандықтағы теология мен мистицизмді талдау. Апологетика, патристика, схоластика, теология және экзегетиканы қарау. Христиандық ілімдер, олардың теологиялық мәні. Теологиялық компоненттердің Христиан эволюциясына әсері. Құзыреттілігі: христиандықтың теологиялық негіздері мен қазіргі жағдайын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1104-1
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кадрлық әлеуетті оңтайлы шешу үшін адами капиталды дамытудың рухани негіздерімен танысу. Мазмұны: әлеуметтік дамудағы адами капиталдың мәнін зерттеудің заманауи әдістері. Рухани процестердің қазіргі ерекшелігі және оның адами капиталдың дамуына әсері. Қазіргі адамның дүниетанымын қалыптастырудағы діннің рөлі мен орны. Құзыреттілік: қазіргі жастардың дүниетанымын дамытудағы діннің рөлі мен орнын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: араб тілінің синтаксистік және морфологиялық негізін зерттеу және тілдік ойлауды дамыту. Мазмұны: Синтаксис, тіл морфологиясы. Өз пікірлерін білдірудің синонимдік және антонимдік құралдары. Лексика-фразеологиялық қоры. Құзыреттілігі: еркін сөйлеу дағдыларын қолданады, іскерлік және тұрмыстық тақырыптарды талқылайды, бейімделген әдебиеттерді түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еркін сөйлесу қарым-қатынас дағдыларын дамыту және дінтану мәтіндерінің бастапқы көздерімен жұмыс істеу. Мазмұны: өз мамандығы саласындағы келіссөздер. Кәсіби қызметке қатысты әртүрлі құжаттар мен хаттар. Мамандық бойынша текстердің мағыналық талдауы. Құзыреттер: діни мәтіндерді талдау дағдыларын қолданады және кәсіби қызмет үшін араб тілін еркін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативті актілерді жүзеге асырудың негізгі дағдыларын үйрету, дыбыстардың дұрыс айтылуын дамыту, нақты ақпаратты алу және беру. Мазмұны: араб әліпбиінің негіздері. Араб тілінің ерекшеліктері. Араб тілінің фонетикасы. Жалпы тақырыптағы қысқа әңгімелерге қатысу. Қысқаша түрде баяндаулар. Құзыреттілігі: ауызша сөйлеу, жазу дағдыларын және тұрмыстық лексиканы меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі өкілдерді зерттеу, сондай-ақ елдегі дәстүрлі емес діни ағымдардың рөлі. Мазмұны: діни емес қалыптасудың мәні мен мәні. Жаңа діни ағымдардың жарғылық құжаттарына талдау және сараптама жүргізу. Тіркеу немесе оларға тыйым салу тәртібі мен ережелері. Құзыреттіліктер: ҚР заңнамасына сәйкес дәстүрлі емес діни ағымдардың негізгі ережелерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамгершілік туралы діни ілімдердің құндылық бағдарларының негізгі мазмұнын зерттеу. Мазмұны: Дін мен діни моральдың аксиологиялық негіздері. Зайырлы этика мен моральдың әртүрлі жүйелерімен салыстырғанда Діни этика мен моральдың ерекшеліктері. Діни және діни емес адамдардың практикалық мінез-құлқымен моральдық діни Этика тұжырымдамалары. Құзыреттіліктер: рухани қайшылықтарды шешуде жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің ішкі мазмұнын ашу. Мазмұны: болмыс түсінігі: діни онтологияның генезис және қалыптасуы. Антикалық ғарыштың рационалды онтологиясы. Христиан мәдениетінің мағыналық әлемі және жаңа еуропалық рационалдықтың рухани қайнар көздері. Апологетика, Патристика, Схоластика. Түсіну онтологии діни көзқарастары Августин Блаженный Аксельм Кантерберийский және П. Абеляр көзқарастарындағы дін болмысы. Құзыреттіліктер: әлемнің діни түсінігін және негізгі құрамдас бөліктерін айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін мен дәстүрдің арақатынастарын және және дәстүрдің діндарлыққа әсерін зерттеу. Мазмұны: ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мәдениеттің қайнар көзі, рухани негіздер және халықтың рухани-идеологиялық жолы ретінде. Қазақ халқының салт-дәстүрлері, рухани ұғымдары. Ұлттық бірегейлікті сақтаудағы діннің рөлі. Ислам және қазақ дәстүрлері. Құзыреттілігі: діннің қалыптасуындағы дәстүрдің рөлін және қазіргі қоғамның руханилығына әсерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің маңызды сипаттамаларын ашу үшін діни тәжірибені анықтау. Мазмұны: діни практиканың негізгі мәні мен ерекшеліктері. Дінге табынушылық тәжірибелердің әсер етуінің эволюциялық және модернизация процестері. Антикультизм және оның қайшылықты салдары. Зайырлылық жағдайындағы діни модернизм және діни тәжірибе. Құзыреттіліктер: қоғамды жаңғырту жағдайында діни тәжірибенің ерекшеліктерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін философиясының мәні мен мазмұнын ашу. Мазмұны: дін философиясының пәні. Дін философиясының негізгі принциптері. Ежелгі дәуірдегі дін туралы философиялық білімді дамыту, орта ғасырлар, Қайта өрлеу дәуірі. Құдай, рухани мәдениет туралы заманауи философиялық ілімдер. Құзыреттілік: мәдениеттегі руханилықтың генезисін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтанудың заманауи әдістері мен мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Дінтану білімін қалыптастыру жолдары. Діндарлықты нақты аналитикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Ақпаратты жинау әдістері. Талдау әдістері. Дінді зерттеудегі тәсілдердің эвристикалық маңызы. Герменевтика. Құзыреттіліктер: дінтану әдіснамасының мәселелерін шешу үшін дінтану білімін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діни антропологияның негізгі ережелерін, концепцияларын және әдістерін қарастыру. Мазмұны: діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, діннің шығу тегі онтологиялық проблемалардың ашылуы және антропологиялық дінтану қалыптасуы, мифтің антропологиялық теориялары, адам туралы діни түсініктердің қалыптасу тарихы, этностық және әлемдік діндердің теологияларындағы адам бейнесі. Құзыреттіліктер: дін антропологиясын талдауда философиялық, танымдық-теориялық дүниетанымды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гносеологиялық феноменнің адамның дүниетанымына әсерін, қалыптасуының жалпы заңдылықтарын талдау. Мазмұны: әлемнің танымалдығы дін-философиялық мәселе ретінде. Сана және бейсаналық. Гносеология идеялары тұрғысынан Онтология және эпистемология. Қарама-қарсы эмпиризма және рационализма. Догматикалық субстанциализмнен сыни рефлексия. Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы дін гносеологиясының әдістерін, түсініктерін және әдістерін қолдана білуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қоғамдағы діни ағартудың өзекті мәселелерін қарастыру. Мазмұны: философиялық, тарихи, социологиялық және психологиялық объект ретінде дін теориясының негіздері. Діни білім берудегі діни төзімділік, ғылыми, зайырлылық принциптері. Толеранттылық конфессияаралық келісімнің негізі ретінде. Құзыреттілігі: зайырлы қоғамдағы діни ағартудың өзекті мәселелерін шешуде білімді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық дінтану ғылымының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ғылыми білім саласы ретінде дінтанудың қалыптасуы мен дамуы. Дін мен дінтану мектептерінің қазіргі тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Дін туралы ғылыми түсінік. Дінтанудың қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: дінтану мектептерінің қалыптасуы мен даму тарихын және бағыттарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа діни ағымдардың қалыптасуының әлеуметтік-мәдени негіздерін зерттеу. Мазмұны: посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі ЖДҚ ерекшелігі. Дәстүрлі емес культтердің сипаттамасы және жіктелуі. Діни практика және әлеуметтік қызмет. Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни культтер. Неохристианизм. Исламдағы неотрадиализм. Құзыреттер: қазіргі заманғы діни ағымдардың мәні мен мазмұнын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық көші-қон процесінің қазіргі тенденциялары, факторлары мен салдары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: көші-қон және оның қоғамдағы діни жағдайға әсері. Көші-қон процестеріндегі конфессияаралық диалогтың нысандары мен тетіктері. Көші-қонның мәдени және діни сәйкестікке әсері. Құзыреттіліктер: көші-қонның қоғамдағы конфессияаралық және діни ахуалға әсерін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ философиясындағы діни көзқарас негіздерін зерттеу. Мазмұны: Шоқан Уәлиханов пен Ыбырай Алтынсариннің шығармашылық мұрасының рухани негіздері мен этикалық аспектілері. Ы. Алтынсарин: "мұсылмандықтың шарттары". Абай мен Шәкәрімнің этикалық ілімдері. М. ж. Көбеев, г. Қараш дін туралы. Құзыреттілік: қазақ философиясының қалыптасуына діннің әсерін және оның ұлттық дүниетанымдағы орнын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан аумағында Исламға дейінгі түрлі діни нанымдарды зерттеу. Мазмұны: исламға дейінгі нанымдар: анимизм, тотемизм, фетишизм, шаманизм. Тәңіршілдік түркі халықтарының дүниетанымы ретінде. Тәңіршілдіктегі болмыс, таным, космология және космогония. Тәңіршілдіктегі қарама-қайшылық: политеизм мен монотеизмнің үйлесуі. Құзыреттілігі: Қазақстан аумағында исламға дейінгі нанымдардың қалыптасуы мен дамуының дүниетанымдық бастауларын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Үндістанның добуддиялық ілімін салыстыру. Мазмұны: Буддийский Канон, ерте буддизм. Буддизмнің бөлінуі. Дхарм теориялары. Будда космологиясы. Әдеп. Буддизмнің философиялық мектептері. Сутр махаяна әдебиеті. Бодхисатва жолы. Буддизмдегі монастырь және монаше. Будда күнтізбесі. Будда мерекелері. Құзыреттіліктер: буддизмнің әлеуметтік-діни контекстерін талдауды қолдану, буддистік ілімнің негізгі жағдайын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этномәдени жағдайдың даму ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың елдің конфессияаралық саясатына әсерін талдау. Мазмұны: діннің компенсаторлық, коммуникативті, танымдық аспектілері. Этномәдени жағдайдың дамуы мен қалыптасуы. Қазіргі Қазақстандағы мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара іс-қимылы. Экстремизм мен терроризмді шектеуге бағытталған әрекеттерді талдау. Құзыреттілік: этноконфессиялық келісімді үйлестіру мәселелерін шешу үшін дінтанулық білімдерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді саяси қақтығыстардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: қақтығыстар қоғамдық өмірдің құбылысы ретінде. Қақтығыстардың типологиясы, қақтығыстарды зерттеу әдістемесі мен рәсімдері. Саяси қақтығыстардың ерекшеліктері. Саяси қақтығыстардың себептері. Олардың себептерін талдау әдістері мен тәсілдері. Саяси қақтығыстардың алдын алу. Құзыреттіліктер: саяси қақтығыстардың пайда болу себептерін болжау, сондай-ақ алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сопылық практиканың ерекшеліктерін зерттеу-сопылықтың пайда болуы мен даму тарихын қарастыру. Мазмұны: әлемдегі сопылықтың даму тарихын, философиялық білімді терең зерттеуге бағытталған. Тарикат. Сопылық бұйрықтар, әдет-ғұрыптар мен әдет-ғұрыптар, сопылық ағымдар. Құзыреттер: сопылықтың айырмашылықтары мен сопылардың қазіргі жай-күйін және сопылық ілімнің қағидаларын объективті бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан аумағында ислам дінінің таралуы мен ханафи мектебінің даму ерекшеліктерін ашу. Мазмұны: араб тілді философияның ортағасырлық Азия мәдениетіне әсері. Ханафи мазхабының қазақ мәдениетіндегі орны. Ханафи мазхабының басқа мектептерден ерекшелігі мен айырмашылығы. Ханафи мазхабы Қазақстан мұсылмандарын біріктіруші фактор ретінде. Құзыреттер: ханафи мазхабының ерекшеліктері мен айырмащылықтарын білу және білімді кәсіби қызметте қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәсіхші теология негізіндегі жазу мен аңыздарды, олардың орнын зерттеу. Мазмұны: философия және теология. Киелі Канонның қалыптасу негіздерін анықтау. Теология мен мистиканы талдау. Апологетиканы, патристиканы, теологияны және экзегетиканы қарау. Христиан ілімдері және олардың теологиялық мәні. Икон айналасындағы иконалар мен өрістер. Құзыреттіліктер: христиан догматикасындағы Бүкілелендік соборлардың орнын анықтау, бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ізбасарларды күйзеліске тартудың әдістері мен тәсілдерін қарастыру. Мазмұны: Прозелитизм басқа этноконфессиялық қауымдастықтарды мақұлдау және жақындату ретінде. Қазіргі христиандықтағы тән прозелиттік процестер. Қазақстандағы Православие және модернизация процестері. Құзыреттер: діни жағдайды өзгерту мәселелерін шешу үшін конфессияаралық үрдістің қызметін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы экстремистік көріністерге қарсы әрекет ету және экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістерін қарастыру. Мазмұны: экстремизмнің түсінігі, мәні және түрлері. экстремизм мен терроризмнің айырмашылықтары. Негізгі экстремистік идеологиялар мен тұжырымдамалардың мазмұны. Экстремистік көзқарастарды іс жүзінде жүзеге асырудың деструктивті салдары. Радикалды идеяларды ұстанушылармен қарым-қатынас кезінде оңтайлы мінез-құлық тактикасын дамыту.Құзыреті: экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістерін қолдану.