гуманитарлық білім бакалавры
Мемлекеттік билік жүйесінде, БАҚ-та одан әрі жұмыс істеу үшін кәсіби құзыреті бар, діни жағдайларды талдау және бағалау дағдыларын меңгерген, мемлекеттік саясатты жүзеге асыру үшін дінтанушыларды даярлау бағдарламасы.
Дінтану және cаясат
6B02203
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AKT2106Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің сәулеті. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютермен өзара әрекеттесу. Деректер базасы жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер мен телекоммуникация. Киберқауіпсіздік. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технология. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Саласындағы стандарттар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар . Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Желі және телекоммуникация деректерін басқару. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет.Өнеркәсіптегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту перспективалары .
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік діннің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени процестерге әсерін зерттеу. Мазмұны: әлемдік діндердегі діни сананың жалпы және алуан түрлілігін талдау. Діннің дүниетанымдық ұстанымдары мен объективтілігі. Әлемдік діннің теологиялық, социологиялық, эпистемологиялық тұжырымдамаларын анықтау. Құзыреттіліктер: әлемдік діннің даму тарихын және олардың қазіргі рухани процестерге әсерін біледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік діндер тарихы» пәні әлемдік діндердің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени үдерістерге әсерін зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік діндердегі діни сананың ортақ және әртүрлі қырларын талдауды, дүниетанымдық ұстанымдар мен діндегі объективтілікті қарастырады. Сонымен қатар, әлемдік діндердің теологиялық, социологиялық және гносеологиялық тұжырымдамаларын анықтауға мүмкіндік береді. Пән әлемдік діндердің даму тарихы мен олардың қазіргі заманғы рухани үдерістерге ықпалы туралы білім қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Базалық араб тілі (С1, С2)» пәні еркін сөйлесу дағдыларын дамытуға және дінтанулық мәтіндердің түпнұсқаларымен жұмыс істеуге бағытталған. Өз мамандығы аясында келіссөздер жүргізу, кәсіби қызметке қатысты түрлі құжаттар мен хаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Мамандыққа қатысты мәтіндерді мағыналық талдаудан өткізу, діни мәтіндерді талдау дағдыларын қолдану және кәсіби мақсатта араб тілін еркін меңгеруді көздейді. Пән араб тілінде еркін және сенімді сөйлеу, сондай-ақ кәсіби әрі академиялық қызметке дайындық үшін қажетті тілдік дағдыларды жетілдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Базалық араб тілі (А1, А2)» пәні коммуникативтік әрекеттерді жүзеге асырудың бастапқы дағдыларын, дыбыстарды дұрыс айту машықтарын қалыптастыруды, нақты ақпаратты қабылдау мен жеткізуді үйретеді. Пән араб әліпбиінің негіздерін, араб тіліне тән ерекшеліктерді, фонетикалық заңдылықтарды қамтиды. Жалпы тақырыптар бойынша қысқа әңгімелерге қатысу, қысқаша мазмұндау дағдыларын дамытады. Сондай-ақ ауызша сөйлеу, жазу және күнделікті тұрмыстық лексиканы меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Базалық араб тілі (В1, В2)» пәні араб тілінің синтаксистік және морфологиялық негіздерін, сондай-ақ тілдік ойлауды дамытуды мақсат етеді. Пән синтаксис пен морфологияны, өз пікірін білдіру үшін синонимдік және антонимдік құралдарды қолдануды үйретеді. Лексикалық және фразеологиялық қорды кеңейтеді. Еркін сөйлесу дағдыларын қолдану, іскерлік және тұрмыстық тақырыптарды талқылау, бейімделген әдебиетті түсіну қабілеттерін дамытады. Араб тілінде сенімдірек сөйлеу, оқу, жазу және тыңдап түсіну дағдыларын тереңдетіп, жетілдіреді.
8
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ведалық діндер» пәні ведалық діндердің ілімдерін талдайды. Ежелгі Үнді мифологиясы, Упанишадтар, Ведалар қарастырылады. Брахманизм, Индуизм, Буддизм және Джайнизм ілімдері салыстырылады. «Махабхарата» мәтіндерінің мәні ашылады. Вайшнавизмнің ерекшеліктері, варна және каста жүйелері зерделенеді. Ведалық діндердегі политеизм (көпқұдайшылық) және монотеизм (жалғызқұдайшылық) мәселелері қаралады. Ұлы Моғолдардың Үндістанға келуі және оның діни әралуандыққа әсері сипатталады. Ведалық діндер ілімдерінің негізінде пайда болған жаңа ағымдар зерттеледі. Бұл пән ведалық діндер ілімдерін терең меңгеруге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін әлеуметтануының негізгі қағидаларын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының конфессиялық және феноменологиялық негіздерін талдау. Діннің функциялары. Діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдардағы қызметі. Зайырлылықтың қазіргі жағдайы. Діншілдіктің эмпирикалық "көрсеткіштері". Құзыреттер: діннің әлеуметтік маңызын және қоғамдық үдерістердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің психологиялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Діншілдік эволюциясы. Діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің компенсаторлық функциялары. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарастыру. Құзыреттілігі: діннің ішкі мәнін және оның адам психолгиясына әсерін түсінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни антропология» пәні діни антропологияның негізгі қағидаларын, концепцияларын және әдістерін қарастырады. Діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, діннің шығу тегіне қатысты онтологиялық мәселелерді ашу және антропологиялық діни зерттеулердің қалыптасуы зерделенеді. Адам туралы діни түсініктердің тарихы, этноұлттық және әлемдік діндердің теологиясындағы адам бейнесі талқыланады. Діни ілімдердегі адам мен жеке тұлға мәселелері қарастырылады. Діни антропологияны талдауда философиялық, танымдық-теориялық дүниетанымды қолдану мәселелері зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінтану ғылымының тарихы» пәні студенттерді шетелдік және отандық дінтану ғылымының тарихымен таныстырады. Дінтанудың ғылыми білім саласы ретінде қалыптасуы мен дамуы зерттеледі. Діннің қазіргі концепциялары мен дінтану мектептерінің ерекшеліктері қарастырылады. Дін туралы ғылыми емес түсініктер талданады. Дінтанудың қалыптасуындағы негізгі кезеңдер қарастырылады. Пән дінтану мектептері мен бағыттарының қалыптасу тарихын көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дінтану теориясының қалыптасуын және оның негізгі категорияларын зерттейді. Діннің пайда болу кезеңдері. Дінтанудың қазіргі гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны. Дінтанудың пәнін анықтау. Дін — адам әрекетінің рухани саласы ретінде. Дінтану пәні туралы қазіргі заманғы дискуссиялар дін туралы ғылымдар құрылымындағы орны. Бұл пәнді оқу барысында дінтану теориясының негізгі категориялары зерттеу жұмыстарында қолданылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінтанулық сараптама» пәні дінтанулық сараптаманың әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Сараптама зерттеуі ұғымдары, құқық қорғау органдарының қызметіндегі сараптаманың орны мен маңызы, сараптаманың түрлері қарастырылады. Дінтанулық сараптама институты, халықаралық құқықтық актілер, ар-ождан және діни сенім бостандығын жүзеге асыру мәселелері зерттеледі. Сараптама зерттеулерінің құқықтық негіздері, конфессияаралық қайшылықтарды жеңу, діни экстремизм мәселелері де қарастырылады. Сонымен қатар сараптама жүргізу әдістемесі қолданылып зерттеледі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі өркениеттер дінінің негізгі идеялық-теориялық және гуманитарлық бағыттарын ашу және діни дүниетанымды түсіну әдістері. Мазмұны: алғашқы қауымдық діндер және ежелгі адамдардың құлпытас әлем туралы көрінісі. Табиғат күшін қорлау. Месопотамия Діндері. Ежелгі түріктердің діні. Древнеегипетская дін. Зороастризм. Ежелгі әлем діндері. Құзыреттіліктер: дін қалыптасуындағы ежелгі өркениеттің рөлі мен орнын көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа діни қозғалыстар» пәні жаңа діни қозғалыстардың (ЖДҚ) қалыптасуындағы әлеуметтік-мәдени негіздерді зерттейді. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктерін қарастырады. Дәстүрлі емес культтердің негізгі сипаттары мен жіктелуі, культтік тәжірибелер мен әлеуметтік қызметі зерделенеді. Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни культтер, неохристиандық, исламдағы неотрадиционализм мәселелері қамтылады. ЖДҚ ілімдерінің қоғам мен мемлекетке тигізетін ықпалы сарапталады. Пән жаңа діни қозғалыстардың мәні мен мазмұнын ашуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам теологиясын және оның қолданбалы негіздерін зерттеу. Мазмұны: исламдағы теология және құқық. Құран-Ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы дінінің бес тірегі. Мұсылман құқығының қайнар көздерін қарастыру. Құран, хадис және сүннетті зерттеу. Ислам теологиялық мектептерінің ерекшеліктері. Құзыреттілігі: ислам теологиясының негіздерін зерттеу қолданбалы мәнін түсіну.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам теологиясын және оның құқықтық негіздерін зерттеу. Мазмұны: исламдағы теология және құқық. Құран-Ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы дінінің бес тірегі. Мұсылман құқығының қайнар көздерін қарастыру. Құран, хадис және сүннетті зерттеу. Ханафи мазхабының ерекшеліктері. Құзыреттілігі: ислам теологиясының негіздерін, шариғат нормаларын және олардың қолданбалы мәнін түсінеді.
10
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлау үшін қажет, мамандандырылған теорияны жақсы біліп қана қоймай, сонымен қатар білімін іс жүзінде қолдана алатын оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өндірістік тәжірибе компаниялардың, фирмалардың, аударма агенттіктердің негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері. Өндірістік практиканың түрлері мен мерзімі. Жүріс-тұрыс тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Тәжірибені қорғау
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
2
Тәжірибені қорғау
Студенттерді әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының қызметімен және педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы тұлғалық қатынастар мен психологиялық климатты зерттеу. Көрнекті педагог-психологтардың жұмыс тәжірибесін зерделеу және қорытындылау.
2
Тәжірибені қорғау
4
Тәжірибені қорғау
Студенттерді көркем еңбек, бейнелеу өнері және графика және жобалау пәндерінің оқытушылары ретінде педагогикалық қызметке тарту, бастапқы кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу және кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу. Құзыреттілігі: арнайы пәндерді оқытудың теориялық негіздерін, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби қызметінің құралдары мен әдістерін меңгеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми талдаудың мәні мен мәнін ашу, теориялық, қолданбалы деңгейде саясатты болжау. Мазмұны: саяси талдау саясаттану функциясы ретінде. Саяси зерттеудің категориялары ретінде әдістеме, әдіс және рәсім. Саяси талдаудың ақпараттық базасы. Саяси тәуекелдерді бағалау әдістемесі. Саяси болжам саяси теорияның функциясы ретінде. Құзыреттіліктер: қазіргі саяси процестерді болжаудың негізгі дағдыларын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Сана, жан және тіл. Онтология және метафизика. Әдеп. Құндылықтар философиясы. Еркіндік философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және " Рухани жаңғыру – - жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: христиан теологиясының негіздерін және оның модернизациялық процестерін зерттеу. Мазмұны: Дін философиясы және теология. Библиялық Канонның қалыптасу негіздері. Христиандықтағы теология мен мистицизмді талдау. Апологетика, патристика, схоластика, теология және экзегетиканы қарау. Христиандық ілімдер, олардың теологиялық мәні. Теологиялық компоненттердің Христиан эволюциясына әсері. Құзыреттілігі: христиандықтың теологиялық негіздері мен қазіргі жағдайын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1104-1
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Адам капиталының дамуының рухани негіздері» пәні адам капиталының дамуының рухани негіздерін зерттейді, талдау дағдыларын, мәселелерді диагностикалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Адам капиталының рухани негіздерін шешудің заманауи әдістері қарастырылады. Рухани процестердің қазіргі ерекшеліктері және олардың адам капиталына әсері талданады. Діннің қазіргі рухани процестердегі рөлі мен орны қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің негізгі қарама-қайшылықтарын, ерекшеліктерін болжау мәселелері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік саяси процесс» пәні әлемдік саяси процестің диалектикасы және оның негізгі тенденциялары туралы кешенді түсінік береді. Әлемдік саяси процестің ұғымы, классификациясы және негізгі тенденциялары. Әлемдік саяси процестің құрылымы, объектілері, субъектілері, халықаралық саяси процестің нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Әлемдік процестерді талдау дағдыларын қамтиды және олардың қазіргі саяси жүйеге әсерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: араб тілінің синтаксистік және морфологиялық негізін зерттеу және тілдік ойлауды дамыту. Мазмұны: Синтаксис, тіл морфологиясы. Өз пікірлерін білдірудің синонимдік және антонимдік құралдары. Лексика-фразеологиялық қоры. Құзыреттілігі: еркін сөйлеу дағдыларын қолданады, іскерлік және тұрмыстық тақырыптарды талқылайды, бейімделген әдебиеттерді түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еркін сөйлесу қарым-қатынас дағдыларын дамыту және дінтану мәтіндерінің бастапқы көздерімен жұмыс істеу. Мазмұны: өз мамандығы саласындағы келіссөздер. Кәсіби қызметке қатысты әртүрлі құжаттар мен хаттар. Мамандық бойынша текстердің мағыналық талдауы. Құзыреттер: діни мәтіндерді талдау дағдыларын қолданады және кәсіби қызмет үшін араб тілін еркін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативті актілерді жүзеге асырудың негізгі дағдыларын үйрету, дыбыстардың дұрыс айтылуын дамыту, нақты ақпаратты алу және беру. Мазмұны: араб әліпбиінің негіздері. Араб тілінің ерекшеліктері. Араб тілінің фонетикасы. Жалпы тақырыптағы қысқа әңгімелерге қатысу. Қысқаша түрде баяндаулар. Құзыреттілігі: ауызша сөйлеу, жазу дағдыларын және тұрмыстық лексиканы меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Буддизм: тарихы және қазіргі жағдайы » пәні Индияның буддизмге дейінгі ілімдерінің ерекшеліктерін қарастырады. Буддизм каноны, ерте буддизм, буддизмнің бөлінуі. Дхарма теориялары, буддистік космология, этика, буддизмнің философиялық мектептері зерттеледі. Махаяна сутраларының әдебиеті, бодхисаттва жолы, буддизмдегі монастырлар мен монашылдық, буддистік күнтізбе және мерекелер талданады. Пән буддизмнің әлеуметтік-діни контексттерін талдауға арналған дағдыларды қалыптастырып, буддизм ілімінің негізгі қағидаттарын ашып көрсетеді. Буддистік ілімдердің мектептерін классификациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дәстүрлі емес діни ағымдар» пәні деструктивті діни ағымдардың негізгі өкілдерін зерттейді. Деструктивті діни идеялардың пайда болуының генезисі, олардың мәні мен табиғаты қарастырылады. Деструктивті діни ағымдардың жарғылық құжаттарын талдау мен сараптама жүргізу мәселелері қарастырылады. Сараптама жүргізу және қорытынды жасау тәртібі мен ережелері анықталады. Деструктивті діни ағымдардың ілімі мен мақсаттары талданады. Деструктивті идеялардың қоғам құрылымына және мемлекеттік саясатқа әсері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін аксиологиясы» пәні діннің моральдық құндылықтарына қатысты негізгі бағыттарды зерттейді. Діннің және діни моралдің аксиологиялық негіздері. Діни этика мен моральдің ерекшеліктері, оларды секулярлы этика мен моральдың әртүрлі жүйелерімен салыстыру. Діни этика мен моралдің концепциялары, діни және діни емес адамдардың практикалық мінез-құлқымен байланысы. Мораль саласындағы сакрализация және секуляризация процестерін иллюстрациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін әлеуметтануы» пәні дін социологиясының негізгі принциптерін қарастырады. Дін социологиясының конфессионалдық және феноменологиялық негіздерін талдайды. Діннің функциялары, діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдарда қызмет етуі зерттеледі. Діннің секуляризация жағдайы қазіргі заман тұрғысынан қарастырылады. Діндарлықтың эмпирикалық «индикаторлары» қарастырылады. Пән әлеуметтік процестердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдануды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін және дәстүрлер» пәні діннің өмірдегі дәстүрлер рөлін ашып көрсетеді. Ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мәдениеттің, рухани негіздер мен халықтың рухани-идеологиялық жолының көзі ретінде қарастырылады. Қазақ халқының ұлттық дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, рухани түсініктері. Діннің ұлттық бірегейлікті сақтау рөлі. Ислам және қазақ дәстүрлері. Діннің ұлттық дәстүрлерді сақтау мен дамытудағы рөлін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін және культтік практикалар» пәні діннің культтік практикаларын зерттейді, оның мәндік сипаттамаларын ашу үшін. Культтік практикалардың негізгі мағынасы мен ерекшеліктері. Культтік практикалардың дінге әсері бойынша эволюциялық және модернизациялық процестер. Антикультизм және оның қайшылықты салдарлары. Религиозды модернизм және культтік практика секуляризация жағдайында. Қоғамды модернизациялау жағдайындағы культтік практикалардың ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін және постмодернизм» пәні діннің дәстүрлері мен постмодернистік философияның өзара әрекетін зерттейді, постмодернистік концепциялардың, мысалы, релятивизм, деконструкция, плюрализм және метанарративтердің қазіргі әлемдегі діндарлық санаға және практикаларына қалай әсер ететінін талдайды. Постмодернистік философияның негізгі ерекшеліктері. Деконструкция және дәстүрлі діни ілімдерді қайта қарау. Христиандықтың постмодернизм контексіндегі рөлі: секуляризациядан діни плюрализмге дейін. Ислам, буддизм және басқа да діндер постмодернистік теориялар аясында. Постмодернистік тәсілдер мен қасиетті мәтіндерге қатысты көзқарастар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін онтологиясы» пәні діннің ішкі мазмұнын ашып көрсетеді. Болмыс ұғымдары: діни онтологияның генезисі мен қалыптасуы. Антикалық космостың рационалды онтологиясы. Христиан мәдениетінің мәндік әлемі және жаңа еуропалық рационалдылықтың рухани бастамалары. Апологетика, Патристика, Схоластика. П.Абелер, Августин Блаженный және Аксельм Кентерберийскийдің діни онтологиясына көзқарастары. Дүниетанымды және діннің негізгі құрамдас бөліктерін түсіндіріп, діни түсініктерді иллюстрациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін философиясы» пәні дін философиясының мәні мен мазмұнын ашады. Дін философиясының пәні мен негізгі принциптерін зерттейді. Дін туралы философиялық білімнің дамуын ежелгі дәуірден бастап, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріне дейінгі кезеңдерде талдайды. Дүниежүзілік діндер философиясы қарастырылады. Құдай мен рухани мәдениет туралы заманауи философиялық ілімдер зерттеледі. Жаңа заман мен ХХ ғасырдағы дін философиясы талданады. Пән руханияттың генезисін талдау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінді зерттеудің аналитикалық әдістері» пәні діннің әлеуметтік құбылыс ретінде қазіргі замандағы негізгі әдістері мен мәселелерін зерттейді. Дінтанулық білімнің қалыптасу жолдары, діндарлықты нақты-аналитикалық зерттеу әдістемесі мен әдістері қарастырылады. Ақпарат жинау әдістері, талдау әдістері, дінді зерттеудегі эвристикалық тәсілдердің маңызы талданады. Археологиялық және тілдік дереккөздер, герменевтикалық, философиялық-логикалық және диалектикалық әдістер зерттеледі. Антропологиялық дереккөздер тобы қарастырылады. Пән дінді зерттеудің аналитикалық әдістерін классификациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни ағарту мәселелері» пәні діни ағартудың қоғам үшін маңыздылығы мен өзектілігін қарастырады. Дінді философиялық, тарихи, әлеуметтік және психологиялық объект ретінде зерттеудің теориялық негіздері талқыланады. Діни ағартудағы сенім бостандығы, ғылыми көзқарас және зайырлылық принциптері қарастырылады. Қандай да бір дінді насихаттауға жол берілмейтіні туралы мәселелер көтерілді. Цифрландыру жағдайында діни ағарту тәсілдері зерттеледі. Пән қазіргі қоғамда діннің орны мен рөлі туралы негізгі білімдерді қолдануды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діни антропологияның негізгі ережелерін, концепцияларын және әдістерін қарастыру. Мазмұны: діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, діннің шығу тегі онтологиялық проблемалардың ашылуы және антропологиялық дінтану қалыптасуы, мифтің антропологиялық теориялары, адам туралы діни түсініктердің қалыптасу тарихы, этностық және әлемдік діндердің теологияларындағы адам бейнесі. Құзыреттіліктер: дін антропологиясын талдауда философиялық, танымдық-теориялық дүниетанымды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни гносеология» пәні адамның дүниетанымына гносеологиялық феноменнің қалыптасуы мен әсерін талдайды. Әлемнің танымдылығы ретінде діни-философиялық мәселе. Саналы және бейсаналы. Онтология мен эпистемология гносеология идеялары тұрғысынан. Батыс және Шығыс ілімдерінің таным теорияларын салыстырады. Эмпиризм мен рационализмнің қарама-қайшылығы. Догматтық субстанциализмнен сындарлы рефлексияға өту. Қазіргі гносеологияның категорияларын, ұғымдарын және әдістерін діни контексте классификациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінге төзімділік және толеранттылық: дінтанулық ағарту» пәні қазіргі қоғамдағы дінтанулық ағартудың өзекті мәселелерін қарастырады. Діннің теориялық негіздері, философиялық, тарихи, социологиялық және психологиялық аспектілер ретінде зерттеледі. Дінтанулық ағартудағы төзімділік, ғылыми және зайырлық принциптері талқыланады. Толеранттылық - конфессияаралық келісімнің негізі ретінде қарастырылады. Әртүрлі діни ілімдердің қоғамдағы тұрақтылықты сақтаудағы рөлі анықталады. Пән зайырлы қоғамдағы дінтанулық ағартудың өзекті мәселелерін шешуде қажетті білімді ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни экзистенциализм» пәні экзистенциализмнің негізгі философиялық концепцияларын діндер контексінде зерттейді және дін мен экзистенциалистік философияның өзара әрекеттесуін тереңірек түсінуді мақсат етеді. Экзистенциализмнің анықтамасы мен оның дінмен байланысы. Экзистенциалистік философияда сенім мен күмәннің рөлі. Индивидуализм және жеке құндылықтарды қалыптастыру. Діни сенімсіздік пен мағына іздеу, экзистенциализм мен теологияның өзара әрекеті: христиандық, буддизм, ислам. Қазіргі заманғы діндік экзистенциализмнің түсіндірмелері мен оның мәдениет пен қоғамға әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық дінтану ғылымының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ғылыми білім саласы ретінде дінтанудың қалыптасуы мен дамуы. Дін мен дінтану мектептерінің қазіргі тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Дін туралы ғылыми түсінік. Дінтанудың қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: дінтану мектептерінің қалыптасуы мен даму тарихын және бағыттарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінтану: зерттеудің негізгі тәсілдері» пәні дінтану теориясының қалыптасуы мен оның негізгі категорияларын зерттейді. Діннің пайда болу кезеңдері, дінтанудың қазіргі заманғы гуманитарлық білім жүйесіндегі орны қарастырылады. Дінтанудың пәнін анықтау, дінді адамның рухани қызметінің саласы ретінде түсіну мәселелері зерттеледі. Дінтанудың пәні бойынша қазіргі кездегі пікірталастар мен дінтану ғылымының құрылымындағы мәселелер талқыланады. Пән теология ғылымының негізгі категорияларын зерттеу жұмысында қолдануды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ежелгі өркениеттердің діндері» пәні ежелгі өркениеттердің діндерінің негізгі идеялық-теориялық және гуманитарлық бағыттарын ашу мәселелерін қарастырады, сондай-ақ діни дүниетанымды түсіну әдістерін зерттейді. Алғашқы діни сенімдер мен ежелгі адамдардың ақырет туралы түсініктері, табиғат күштерін құдайландыру мәселелері қарастырылады. Месопотамия діндері, ежелгі түркілердің діні, ежелгі мысыр діні, зороастризм және ежелгі әлем діндері зерттеледі. Пән ежелгі өркениеттердің діннің қалыптасуындағы рөлі мен орнын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа діни ағымдардың қалыптасуының әлеуметтік-мәдени негіздерін зерттеу. Мазмұны: посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі ЖДҚ ерекшелігі. Дәстүрлі емес культтердің сипаттамасы және жіктелуі. Діни практика және әлеуметтік қызмет. Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни культтер. Неохристианизм. Исламдағы неотрадиализм. Құзыреттер: қазіргі заманғы діни ағымдардың мәні мен мазмұнын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Исламдық құқықтық мектептер және шариғат нормалары» пәні исламның негізгі мазһабтарының пайда болу себептері мен жағдайларын зерттейді. Сүнниттік теологиялық-құқықтық мектептерді талдайды. Ислам заңдарының негіздері. Ислам заңдарының дереккөздерін ашу. Шариғат құқықтық нормалары. Тәуелсіз шешімдер шығару ерекшеліктері. Ислам құқықтық нормалары мен секулярланған қоғам. Фиқһ мәселелері мен фетваларды шығару контекстуалдық аспектілерін ашады. Ислам құқықтық нормаларының демократия мәселелеріндегі рөлі. Исламдағы құқықтық мектептерді классификациялайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ислам теологиясы» пәні исламдық теология мен оның қолданбалы негіздерін зерттейді. Теология мен ислам құқықының рөлі. Құран — ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы діннің бес тірегі. Мұсылмандық құқықтың көздерін қарастыру. Құранды, хадистерді және Суннаны зерттеу. Исламдық теологиялық мектептердің ерекшеліктері. Исламдық теология негіздерін зерттеудің қолданбалы әдістерін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Конфессияаралық келісімнің қалыптасуы теориясы мен практикасы» пәні қоғамда толеранттылық қатынастарын қалыптастырудың нысандары мен әдістерін зерттейді. Діндегі толеранттылық ұғымы, дүниежүзілік діндердің өзара әсері және толеранттылық мәселелері қарастырылады. Конфессияаралық толеранттылық қазіргі заманның ғаламдық мәселесі ретінде талқыланады. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі зерттеледі. Көп конфессиялы кеңістіктің ерекшеліктері қарастырылады. Діни толеранттылықты қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері анықталады. Конфессияаралық келісімді қалыптастырудың діни негіздері иллюстрацияланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Көші-қон және конфессиялар диалогы» пәні халықаралық миграциялық процестің қазіргі тенденцияларын, факторлары мен салдарын зерттейді. Миграцияның қоғамдағы діни жағдайға әсерін қарастырады. Миграциялық процестердегі конфессияаралық диалогтың формалары мен механизмдерін талдайды. Миграцияның мәдени және діни идентичтілікке әсерін зерттейді. Пән миграцияның қоғамдағы конфессияаралық және діни жағдайға әсерін талдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақ философиясындағы діни идеялар» пәні қазақ философиясындағы діни көзқарастардың негіздерін зерттейді. Шоқан Уәлиханов пен Ыбырай Алтынсариннің шығармашылық мұрасының рухани негіздері мен этикалық аспектілерін қарастырады. Ыбырай Алтынсариннің «Мұсылмандық жағдайы» тақырыбындағы еңбегі зерттеледі. Абай мен Шәкәрімнің этикалық ілімдері талданады. М.Ж. Көбеев пен Г. Қараштың діни көзқарастары қарастырылады. Пән қазақ философиясының қалыптасуына және оның ұлттық дүниетанымдағы орнына діннің әсерін түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақстан аумағындағы Исламға дейінгі сенімдер» пәні Қазақстандағы исламға дейінгі діни жағдайды зерттейді. Қазақ халқының исламға дейінгі сенімдері мен дәстүрлері. Ислам дінінің қазақ қоғамындағы рөлі, әлеуметтік шарттарының қалыптасуы. Қазақстанның әртүрлі кезеңдерінде мемлекеттік құрылымның дамуы мен қалыптасу барысында түрлі діни ағымдардың пайда болуының ерекшеліктері. Дін мен ұлттық сананың байланысы. Қазақ дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарындағы діннің рөлі. Қазақстандағы исламға дейінгі сенімдердің алуан түрлілігін жіктейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Үндістанның добуддиялық ілімін салыстыру. Мазмұны: Буддийский Канон, ерте буддизм. Буддизмнің бөлінуі. Дхарм теориялары. Будда космологиясы. Әдеп. Буддизмнің философиялық мектептері. Сутр махаяна әдебиеті. Бодхисатва жолы. Буддизмдегі монастырь және монаше. Будда күнтізбесі. Будда мерекелері. Құзыреттіліктер: буддизмнің әлеуметтік-діни контекстерін талдауды қолдану, буддистік ілімнің негізгі жағдайын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазіргі Қазақстандағы этнорелигиоздық детерминация» пәні этнокультуралық жағдайдың даму ерекшеліктерін және олардың елдегі конфессияаралық саясатқа әсерін талдайды. Діннің өтемдік, коммуникативтік, танымдық аспектілері қарастырылады. Этнокультуралық жағдайдың дамуы мен қалыптасуы зерттеледі. Қазіргі Қазақстандағы мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара әрекеттесуі талданады. Экстремизм мен терроризмді шектеуге бағытталған шаралар қарастырылады. Мемлекетте конфессияаралық қатынастарда толеранттылық тәрбиелеу аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу; алынған деректерді талдау және түсіндіру; ақпаратты сыни тұрғыдан ойлау және бағалау жөніндегі құзыреттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саяси конфликтология» пәні студенттерді саяси конфликттердің негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстырады. Қоғамдық өмір құбылысы ретінде конфликттер, олардың типологиясы, методологиясы, әдістемесі және зерттеу процедуралары қарастырылады. Саяси конфликттердің ерекшеліктері зерттеледі. Діни сенімдерге негізделген саяси конфликттердің ерекшеліктері талданады. Саяси конфликттердің себептері, олардың себептерін талдау әдістері мен тәсілдері анықталады. Саяси конфликттердің алдын алу жолдары қарастырылады. Пән студенттердің саяси конфликттердің туындау себептерін болжау және оларды алдын алу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Саяси талдау және болжау" пәні саяси процестерді зерттеу, бағалау және олардың ықтимал дамуын болжау әдістерін қарастырады. Бұл пәнде саяси талдаудың негізгі тәсілдері, деректерді жинау және өңдеу әдістері, стратегиялық болжау модельдері талқыланады. Студенттер саяси жағдайларды талдауды, тәуекелдерді бағалауды және саяси шешімдер қабылдау үшін сценарийлер құруды үйренеді, сондай-ақ саясаттың даму тенденцияларын түсінуге дағдыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сопылық: ілімнің бастамалары мен қазіргі жағдайы» пәні сопылықтың практикасын зерттейді, оның пайда болуы мен дамуының тарихын қарастырады. Курс сопылықтың әлемдегі даму тарихын және философиялық білімдерін терең зерттеуге бағытталған. Тарикаттың жағдайлары. Сопылық ордендер, ғұрыптар мен әдет-ғұрыптар, сопылық бағыттар. Сопылықтың айырмашылықтарын бағалайды, қазіргі сопылық жағдайын және сопылық ілімнің құрылымдық негіздерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тенгрианизм және түркі халықтарының дүниетанымы» пәні тенгрианизмнің рухани негіздерінің ерекшеліктерін қарастырады. Көшпелі өркениеттің саяси құрылысы, көшпелі менталитет, дүниетанымдық бағдарлар мен степь өркениетінің этикалық-эстетикалық құндылықтары зерттеледі. Тенгрианизм түркі халықтарының діни дүниетанымы және саяси идеялардың негізі ретінде қарастырылады. Тенгрианизмнің саяси және теориялық-әдіснамалық құрамдарының дамуы талданады. Тенгрианизм мәдениеті туралы тұтас түсініктер ашылады. Тенгрианизм идеологиясының категориялық аппаратының саяси негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ханафи мазхабы: Қазақстандағы исламның негізгі бағыты» пәні Қазақстан территориясында исламның таралуы мен Ханафи мектебінің дамуын қарастырады. Орта ғасырлардағы Азия мәдениетіне араб тілінде жазылған философияның әсері зерттеледі. Ханафи мазхабының қазақ мәдениетіндегі орны талданады. Ханафи мазхабының басқа мектептерден ерекшеліктері мен айырмашылықтары қарастырылады. Ханафи мазхабы Қазақстан мұсылмандарының бірлік факторы ретінде анықталады. Пән Ханафи мазхабының ерекшеліктерін түсініп, кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Христиандық теология» пәні христиандық теологияның негіздерін және оның жаңаруы мен өзгеру процестерін зерттейді. Дін философиясы мен теологиясы. Соборлардың пайда болу кезеңдері. Библия канонының құрылуы. Христиандықтағы теология мен мистиканың талдауы. Апологетика, патристика, схоластика, теология және экзегетика. Христиандық ілімдері мен олардың теологиялық мәні. Теологиялық құрамдас бөліктердің христиандықтың даму барысына әсері. Христиандықтың теологиялық негіздері мен қазіргі жағдайы түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Христиандық және прозелитизм мәселелері» пәні христиандықтағы прозелитизм мәселелері мен сұрақтарын қарастырады. Прозелитизм — басқа этникалық және конфессиялық қауымдарды өз қатарларына тарту және оларды жақындату. Қазіргі христиандықтағы прозелитизмнің негізгі үрдістері. Қазақстандағы православие мен модернизациялық процестер. Мемлекет пен дін: олардың өзара қарым-қатынасы және қазіргі этникалық-конфессиялық жағдайлардағы байланысы. Әлемдік діндердегі эндогамды этникалық және конфессиялық қауымдардағы прозелитизмді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экстремистік идеологияға қатысты радикализацияны жою үдерісі» пәні қоғамдағы экстремистік көріністерге қарсы іс-қимылдар мен экстремистік идеологияны деррадикализациялау әдістерін қарастырады. Экстремизмнің түсініктері, мәні және түрлерін ашады. Экстремизм мен терроризмнің айырмашылықтарын көрсетеді. Негізгі экстремистік идеологиялар мен концепциялардың мазмұнын талдайды. Экстремистік көзқарастардың практикалық жүзеге асырылуының бұзушы салдарын зерттейді. Радикалды идеяларға сенетін адамдармен қарым-қатынаста тиімді мінез-құлық тактикасын жасауға көмектеседі. Экстремистік идеологияны деррадикализациялау әдістерін қолданады.
Тәжірибені қорғау
Студенттерге теориялық білімді нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік береді. Кәсіпорындардағы жобалар мен міндеттерге қатысу кәсіби дағдыларды дамытуға, таңдалған саладағы жұмыстың ерекшеліктерін түсінуге және әлеуетті жұмыс берушілермен байланыс орнатуға көмектеседі. Тәжірибе студенттерге Жұмыс ортасына және нарық талаптарына бейімделуге мүмкіндік беру арқылы мамандықты түсінуді тереңдетуге және болашақ мансапқа дайындалуға ықпал етеді. Сондай-ақ өзекті ғылыми проблеманы зерттеуде тәжірибе жинақтауға және бакалаврдың бітіру біліктілік жұмысын орындауға дайындалуға ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алынған теориялық білімді шоғырландыруға және тереңдетуге, сондай-ақ өндірістік қызметтің нақты жағдайында кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған білім беру процесінің маңызды кезеңі болып табылады. Студенттер өздерінің дайындық бейініне сәйкес келетін кәсіпорындар, ұйымдар немесе мекемелер негізінде тәжірибеден өтеді.