білім бакалавры
Педагогикалық қызметтегі әлеуметтік маңызды міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие заманауи ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби білімді, көпмәдениеттілік, коммуникациямен құқық және экономика негіздерінен жоғары білікті оқытушыларды даярлау .
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
6B01406
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзілік тарих
География
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AKT2106Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің сәулеті. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютермен өзара әрекеттесу. Деректер базасы жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер мен телекоммуникация. Киберқауіпсіздік. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технология. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлем түсінігіндегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтендіру және сәйкестік. Отбасы және қазіргі заман. Девиация, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық және ұлт социологиясы. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технологиялар және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Халық, урбанизация және Қоғамдық қозғалыстар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Студенттер, мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру құқығын ҚР Білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің заңнамалық және нормативтік базасы ретінде зерделеу, педагогикалық мәдениеттің негіздерін және кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: білім беру құқықтық қатынастары. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру жүйесіндегі тәртіптік және материалдық жауапкершілік. Білім беруді халықаралық құқықтық реттеу.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде білім беру құқығы саласында жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануға қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыминегіздері. Заманауисауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыруменжәне спортпен өзіндік айналысудың негізгіәдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, акробатикалық жәнегимнастикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FK 1108 (Г1)
7
Выпускная работа
8
Дипломдық жұмыс
Мақсаты: бітіру жұмысы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, бекіту және кеңейту.<br/> Мазмұны: бастауыш білім беру саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық әзірлемелері. Ғалымдар, талдаушылар, практиктер жүргізген зерттеу нәтижелерін, жобалық шешімдерді қорытындылау. Әзірленетін мәселелер мен мәселелерді шешуде ғылыми зерттеу және эксперимент жүргізу әдістемесін қолдану. Бітіру жұмысын көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттер: ғылыми жұмыстың теориялық және практикалық аспектілерін негіздеу, дәлелдеу, таныстыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. <br/> Мазмұны: оқытудың әдістемелік жүйесі туралы, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеу, жоспарлау, басшылық ету, оқыту және бағалау туралы тұтас түсінік. Белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын пайдалану.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдай алады және технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдана алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға ,оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басшылыққа алуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық негізде жүргізілетін зерттеулерге негізделген, өзін және өзінің кәсіби қызметін тұрақты дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін қолдау үшін жаңа білім. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін, оқыту технологияларын ескере отырып,педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқытуды даралау дағдылары. білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтау; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауын, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді дамытуды қолдай отырып, инклюзия, оқыту мен басшылықты даралау қағидаттарын практикада қолдану. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: жеке оқыту мен көшбасшылық принциптерін практикада қолдануға, оқушылардың қажеттіліктерін ескеруге, олардың жеке басының және өзін-өзі бағалаудың дамуын қолдауға қабілетті.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін берік Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мемлекет және Қазақстан құқығы тарихының пәні мен әдістері, мақсаттары мен міндеттері мен тарихнамасы. Қазақстан Республикасының аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы және дамуы. Қазақстан Республикасының аумағындағы ерте феодалдық монархиялар. Шыңғыс Хан Империясы. Әбілқайыр мемлекеті және Ноғай Ордасы. Ресей империясының құрамындағы Қазақстан Қазақ ордасының қалыптасуы мен дамуы. Кеңестік Қазақстанның мемлекеті және құқығы. Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік-құқықтық дамуы. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте құқықтық білімді дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда қолдану. <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулерге теориялық негіз береді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білу, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын анықтау және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсіну.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саясаттану дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элита, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; дамыту, модернизациялау; жанжалдар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Сана, жан және тіл. Онтология және метафизика. Әдеп. Құндылықтар философиясы. Еркіндік философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және " Рухани жаңғыру – - жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1104-1
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге экономикалық мәселелердің кең ауқымын түсінуге, практикалық қызметке дайын болуға және белгілі бір дүниетанымға ие болуға көмектесу. Мазмұны: экономикалық теорияның пәні мен әдісі. Қоғамдық өндіріс және оның құрылымы. Меншік және кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары. Өндіріс факторларынан түсетін кірістер. Ұлттық экономика. Экономикалық тепе-теңдік және экономикалық өсу. Экономикалық циклдар. Инфляция және жұмыссыздық. Мемлекеттік реттеу. Халықаралық экономикалық қатынастар. Сыртқы экономикалық қызметті реттеу. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: Өмірдің әртүрлі салаларында негізделген экономикалық шешімдер қабылдауға қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің адвокатура және адвокаттық қызмет туралы теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін берік дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру мазмұны: адвокатура мен адвокаттық қызметтің түсінігі, мәні мен міндеттері. Адвокатураны ұйымдастыру және қызмет ету принциптері мен формалары. Адвокаттық қызметтің нормативтік - құқықтық базасының кешенді сипаты. Адвокаттық қызметті лицензиялау тәртібі. Адвокаттар алқасының, оның органдарының ұйымдық-құқықтық мәртебесі. Заңгерлік кеңес, адвокаттар кеңсесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: адвокатура мен адвокаттық қызметтің құқықтық, ұйымдастырушылық және тактикалық аспектілері бойынша білім мен дағдыларға ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасындағы азаматтық-құқықтық қатынастарды зерделеу, сондай-ақ тең құқықты субъектілер арасында қалыптасатын мүліктік және мүліктік емес қатынастарды құқықтық реттеуді игеру. Мазмұны: Азаматтық құқық пәні. Мұрагерлік құқық түрлері. Ауызша өсиеттің түрі. Мұраны бөлу ерекшеліктері. Мұрагерлік құқығының басталуы. Мұрагерлік құқықтың объектілері мен субъектілері. Мұрагерлік. Мұрагерлер. Өсиет бойынша мұрагерлік және заң бойынша мұрагерлік. Азаматтық іс жүргізу нормалары мен құқықтық қатынастар, тұжырымдамалық аппарат пен категориялар, қатысушылардың құқықтық мәртебесі, принциптері мен ерекшеліктері. Азаматтық іс жүргізу заңнамасының жүйесі. Азаматтық сот ісін жүргізудің түрлері. Жалпы юрисдикция соттарында және бейбітшілік судьяларында азаматтық істерді қарау және шешу тәртібі. Азаматтық істер бойынша сот қаулыларына шағым жасау тәртібі. Сот актілерін орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: келісімдер мен шарттарды заңды ресімдеу жөніндегі құжаттамамен жұмыс істеу; азаматтық-құқықтық терминологияны пайдалану дағдыларын меңгереді; кәсіби қызметтің объектілері болып табылатын әртүрлі азаматтық-құқықтық құбылыстарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іс жүргізу құжаттарын жасау сапасына қойылатын жалпы талаптарды игеру, қатысушылардың іс жүргізу құқықтарын қамтамасыз етуде процедураны сақтаудың маңыздылығы және іс жүргізу құжаттарын дайындауда практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: процессуалдық форма ұғымы. Іс жүргізу құжаты сәйкес келуі тиіс талаптар.Іс жүргізу құжаттарының жекелеген түрлерін жасаудың мазмұны мен тәртібі. Талап арыз. Талап арыздың нысаны мен мазмұны. Талап етілмеген іс жүргізу (ерекше талап қою өндірісі; ерекше іс жүргізу; бұйрықтық іс жүргізу) істері бойынша арыздар (шағымдар). Өтініштің (шағымның) нысаны мен мазмұны. Сотта азаматтық істі жүргізуге сенімхат. Талап арызды қозғалыссыз қалдыру туралы анықтама. Өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы анықтама. Талап арызды қайтару туралы анықтама. Талап арызды қабылдау және азаматтық іс қозғау туралы анықтама. Қалыптастырылатын құзыреттер: құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнаманың міндеттері мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнама. Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауапкершілігі. Жеке адамның құқықтарына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылықтар. Кәмелетке толмағандардың құқықтарына қол сұғатын, меншікке, кәсіпкерлік қызмет саласында, сауда және қаржы саласында қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылықтар. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттердің әкімшілік құқық және процесс бойынша заңнаманы түсінуін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді әлемдік шаруашылықтың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстыру.
Мазмұны:әлемдік шаруашылық. Халықаралық еңбек бөлінісі. Интеграциялық бірлестіктер әлемдік экономиканың кіші жүйесі ретінде. Халықаралық экономикалық ұйымдар, әлемдік экономикадағы реттеуші органдар ретінде. Әлемдік шаруашылықтағы коммуникациялық жүйелер. Өндіріс пен капиталдың жаһандануы. Әлемдік шаруашылықтағы халық және жұмыс күші. Халықаралық сауда. Халықаралық валюталық-несиелік және қаржылық қатынастар. Қазақстанның әлемдік қоғамдастықтағы орны.Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде әлемдік экономиканың оң нәтижесін болжау және ұғынуды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық себептерінің жалпы әлеуметтік бағыты туралы түсінік беру, білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдар беру дағдыларын үйрету.
Мазмұны: Пән, міндеттер, пәннің негізгі ұғымдары. Кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық себептері. Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша іс-әрекеттің негізгі міндеттері мен принциптері. Комиссия кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау. Әлеуметтік оңалтуды қажет ететін кәмелетке толмағандар үшін мамандандырылған әлеуметтік қызмет көрсету мекемелері. Ішкі істер органдары мен олардың кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі бөлімшелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің білім беру жүйесінде бизнесті жоспарлау туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: бизнесті жоспарлау негіздері. Бизнес-жоспарды әзірлеу принциптері. Бизнес-жоспарды дайындау әдістемесі. Өнімдер мен қызметтердің сипаттамасы. Нарықты зерттеу және талдау. Маркетинг жоспары. Өндіріс жоспары. Қаржылық жоспар. Ұйымдастыру жоспары.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте бизнес-жоспар құру, экономикалық ойлау және талдау дағдыларын қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымында еңбек шартын жасасу ерекшеліктері,жұмыс уақытын құқықтық реттеу туралы түсінік беру.
Мазмұны: еңбек шарттарын білім беру саласындағы азаматтық - құқықтық сипаттағы шарттардан айырмашылықтар. Білім беру ұйымында еңбек шартын жасасу ерекшеліктері. Еңбек шартының талаптарын өзгерту тәртібі және білім беру саласындағы аудармалардың ерекшеліктері. Білім беру саласында, оның ішінде білім беру ұйымының басшысымен шұғыл еңбек шарттарын жасасу және бұзу қағидалары. Педагог қызметкерлермен еңбек шартын тоқтатудың қосымша негіздері. Педагог қызметкерлерді қоса атқару бойынша жұмыстың ерекшеліктері. Педагогикалық қызметкерлердің жұмыс уақытын, демалыс уақытын және еңбек демалысын құқықтық реттеу ерекшеліктері. Білім беру ұйымында еңбекақы төлеу жүйесін бекіту. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің экономикадағы инновациялар туралы терең теориялық білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: қоғамдық құрылымның негізгі принциптері, білімге негізделген әлеуметтік - экономикалық даму негіздері. Экономикалық өсудің әлеуметтік салдары. Экономикалық өсу тарихындағы әлеуметтік динамиканы бағалау. Әлеуметтік-экономикалық өсу тарихының негізгі сәттері. Қазіргі экономикадағы білім мен инновация.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде Менеджмент және Маркетинг негіздері, Білім беру мекемесінің бизнес жоспары туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: жалпы білім беретін мектепті сапалы жаңа деңгейде басқару жүйесі. Білім берудегі менеджменттің жаңа функциясы-білім беру мекемесінің экономикасы мен қаржыларын басқару. Білім берудегі Маркетинг басқарушылық процесс ретінде, қызметтерді құру, олардың бағасы мен нарықта жылжыту құралдарын анықтау. Қосымша ақылы білім беру қызметтері, бизнес-жоспарлау, жалпы талдау және болжау міндеттері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім беру қызметінің бизнес саласында құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи менеджмент және білім сапасын басқару саласында мықты білімі мен іскерліктері бар магистрлерді даярлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЦТ-ны білім беруді басқаруда, білім беру ұйымдарының қызметінде қолдануға түсінік беру.Мазмұны: міндеттер, Іс-шаралар, серпінді ат салалық қосымшаларын, оның ішінде сандық платформаларды, бұлтты есептеулерді (технологияларды), үлкен көлемді деректерді өңдеу технологияларын, ашық деректерді, жасанды интеллект технологияларын, бөлінген тізілім технологияларын қолдану тәртібін айқындау; ат негізінде ғылым мен білім беруді интеграциялау тетігін, оның ішінде ғылым мен білім беру саласындағы ақпараттық жүйелердің машина аралық өзара іс-қимылын айқындау; құжаттарды ұсыну мен сақтау нысандарын қайталауға тыйым салуды енгізу; нәтижелерді сақтаудың тек қанаҚалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте нормативтік - құқықтық базаны дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қазіргі экономика және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін оларға қажетті берік Дағдылар мен іскерлікті дарыту. Мазмұны: қоғамдық құрылымның негізгі принциптері, білімге негізделген әлеуметтік - экономикалық даму негіздері. Экономикалық өсу тарихындағы әлеуметтік динамиканы бағалау. Әлеуметтік-экономикалық өсу тарихының негізгі сәттері. Қазіргі экономикадағы білім мен инновациялар.Қалыптасатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және білімді кәсіби қызметте қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық салу және бюджет саласындағы мемлекеттік ықпал ету шараларының жиынтығын зерттеу.
Мазмұны: салық салу саласындағы мемлекеттік ықпал ету шаралары; мемлекеттік шығыстар мен бюджеттің құрылымын реттеу; Үкіметтің мақсаттарына сәйкес салықтарды өзгерту. Салық жүйесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: өзінің кәсіби қызметінде бюджет-салық саясаты туралы білімді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру саласына цифрлық технологияларды енгізуді құқықтық қамтамасыз ету.
Мазмұны: жасанды интеллекттің құқықтық мәртебесі. Жасанды интеллект дамуының білім беру жүйесіне әсері. Білім берудегі жасанды интеллект этикасы. Білім берудегі жасанды интеллект. Талдау: тұжырымдама және құқықтық реттеу. Цифрлық экономиканы құқықтық қамтамасыз ету. Дербес деректерді құқықтық қорғау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: мобильді және талдамалық заманауи құралдарды игере отырып, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеу және оқыту негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: жастардың құқықтық мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Жоғары сынып оқушыларының құқықтық мәдениетінің ерекшеліктері. Жоғары мектеп жасына сипаттама. Құқықтық мәдениеттің негізі ретінде құндылық-құқықтық бағдарларды қалыптастыру.Оқушылардың құқықтық мәдениетті меңгеруінің негізгі құралдары.Жоғары сынып оқушыларының құқықтық мінез-құлқына тән белгілер. Әлеуметтік маңыздылық және субъективтілік. Құқықтық білім беру мен жас ұрпақты тәрбиелеудің тиімділігін арттыру жолдары. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешу кезінде кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеу және оқыту негіздері саласында жүйеленген теориялық білімді пайдалануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәмелетке толмағандардың қылмысы туралы түсінік пен жалпы сипаттама беру. Білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдарлау дағдыларын үйрету. Мазмұны: кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыстың жалпы сипаттамасы. Халықаралық заңнамада кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алудың құқықтық стандарттары. Кәмелетке толмағандардың қараусыздығы мен құқық бұзушылықтарының алдын алу жүйесі, оны жүзеге асыратын органдар мен мекемелер. Жеке профилактикалық жұмыстың негіздері мен мерзімдері. Ашық және жабық үлгідегі арнайы оқу-тәрбие мекемелері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте құқықтық білімді дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәмелетке толмағандардың қылмыстылығы туралы түсінік беру. Білім алушыларға заңнама жүйесінде дұрыс бағдарлау дағдыларын үйрету.Мазмұны: кәмелетке толмағандардың қылмыстылығының жалпы сипаттамасы. Халықаралық заңнамадағы кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алудың құқықтық стандарттары. Кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуының және құқық бұзушылықтың алдын алу жүйесі, оны жүзеге асыратын органдар мен мекемелер. Жеке профилактикалық жұмысты жүргізудің негіздері мен мерзімдері. Ашық және жабық үлгідегі арнайы оқу-тәрбие мекемелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіпкерлік қатынастарды құқықтық реттеу туралы түсініктерін қалыптастыру .
Мазмұны: Кәсіпкерлік құқық пәні, ұғымы. Кәсіпкерлік қатынастарды құқықтық реттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің негізгі қағидаттары; Кәсіпкерлік құқық жүйесі; Кәсіпкерлік құқық көздері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде кәсіпкерлік құқық бойынша заңнама ұғымын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметте маркетинг пен менеджмент негіздері туралы түсінік қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу
Мазмұны: басқару стратегиясын қалыптастыру және оны іске асыру. Өзара іс-қимыл және өкілеттілікті ұйымдастыру. Ұйымдарды құру. Мотивация басқару функциясы ретінде. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Менеджмент жүйесіндегі бақылау. Ұйымдағы билік, ықпал, көшбасшылық. Көшбасшылық: басшылық стилі. Маркетингтің баға саясаты. Баға белгілеу әдістері мен стратегиялары. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Қызмет маркетингі.
Қалыптасатын құзыреттер: тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті нақты жағдайда туындайтын проблемаларды дербес шешу дағдыларын және әдістерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің экономикалық мәнін зерттеу, оның нысандары мен ұйымдастыру-шаруашылық механизмін қарастыру мазмұны: кәсіпкерліктің мәні, нысандары, ұйымдастыру-шаруашылық механизмі, стратегия мен тактикасын әзірлеу, баға саясаты, инновациялық және инвестициялық, қаржылық, сыртқы экономикалық қызмет.Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіпкерлік қызмет саласындағы нақты жағдайда туындайтын проблемаларды өз бетінше шешу дағдыларын және тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті әдістерді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде конституциялық құқықтың маңызды ғылыми-теориялық ережелері, Қазақстан Республикасының конституциялық даму кезеңдері туралы іргелі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы: түсінігі, пәні және әдістері. Қазақстан Республикасы Конституциялық құрылысының негіздері. ҚР-дағы адам мен азаматтың құқықтық мәртебесінің негіздері. Қоғамдық бірлестіктерді ұйымдастыру мен олардың қызметінің конституциялық негіздері. ҚР сайлау құқығы және сайлау жүйелері. Республикалық референдум. ҚР мемлекеттік органдарының конституциялық жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер : ҚР Конституциялық құқығы туралы білімге ие және өзінің кәсіби қызметінде, жеке және жалпы мәдени дамуында соларға сүйенуге дайын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің терең теориялық қаржылық-құқықтық білімдерін қалыптастыру .
Мазмұны: қаржы механизмін пайдалану және олардың құқықтық негізі. Мемлекеттік реттеудің қаржылық тұтқалары. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси өмірінің қаржылық қатынастарын құқықтық реттеу мәселелері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: қаржылық қатынастарды құқықтық реттеу дағдыларын меңгереді және оларды кәсіби қызметте қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек құқығы субъектілері, құқықтық қатынастардың мәні, әдісі, қағидалары, көздері туралы түсінік беру.
Мазмұны: түсінігі, пәні, әдісі, принциптері, көздері, құқықтық қатынастар, еңбек құқығының субъектілері. Жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру. Әлеуметтік серіктестік. Әлеуметтік қамтамасыз ету құқығы жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру. Әлеуметтік қамсыздандыру құқығындағы Еңбек өтілі, оның түрлері, есептеу, растау тәртібі. Орталықтан еңбекке жарамсыз азаматтарды зейнетақымен қамсыздандыру. Зейнетақымен қамтамасыз ету, еңбекке жарамсыз азаматтарды жинақтаушы зейнетақы қорларынан. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде еңбек құқығы саласындағы жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі факторларды анықтау және игеру.
Мазмұны: оқу процесінің тиімділігін анықтайтын негізгі факторлар: (1) балалардың құқық және экономика негіздерін оқыту процесін түсінуі; (2) нені оқыту керектігін түсіну; (3) оқу процесін қалай құрылымдау керектігі туралы түсінік және (4) оқытудың тиімділігін қалай бағалау керек .
Қалыптасқан құзыреттіліктер: Оқу процесінің тиімділігі үшін құқық пен экономика негіздерін оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдерді түсінуге, сыни тұрғыдан талдауға және қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің терең теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде сот және құқық қорғау органдарына жүктелген міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік Дағдылар мен қабілеттерге баулу. Мазмұны: қылмыстық құқықтың пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар. Қылмыстық құқық принциптері. Қылмыстық заң. Қылмыстық-құқықтық норманың мазмұны. Қылмыс құрамы. Жаза ұғымы мен мақсаттары. Шартты түрде соттау. Медициналық сипаттағы мәжбүрлеу шаралары. Адамға қарсы қылмыстар. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстар. Меншікке қарсы қылмыстар. Бейбітшілік пен адамзат қауіпсіздігіне қарсы қылмыстар. Әскери қылмыстар және т.б. Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығының жалпы ережелері. Алқабилер қатысатын істер бойынша іс жүргізу.Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: студенттердің азаматтарды, олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін, сондай-ақ қоғам мен мемлекеттің мүдделерін құқыққа қарсы қол сұғушылықтан қорғаудың мызғымас құралы ретінде қылмыстық заңға құрметпен қарауын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: сотқа дейінгі тергеп-тексеру міндеттерін шешу үшін қылмыстық-процестік актілердің маңыздылығы, әрбір қылмыстық-процестік әрекеттер мен шешімдерді дұрыс рәсімдеудің қажеттілігі туралы сенім қалыптастыру.
Мазмұны: Қылмыстық істер бойынша процессуалдық құжаттар. Қылмыстық істі бастау. Алдын ала тергеудің жалпы шарттары. Айыптау. Тергеу әрекеттерінің хаттамаларын дайындау әдістемесі. Сараптама жүргізу өндірісі. Алдын ала тергеудің қорытынды құжаттарының құрылымы мен мазмұны.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: қылмыстық –процессуалдық құжаттарды құрастырудың заңды техникасын игереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мемлекет пен құқықтың пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы тұтас түсінігін қалыптастыру.
Мазмұны: мемлекет және құқық тарихы ғылым және оқу пәні ретінде. Ежелгі Шығыстың мемлекеті мен құқығы . Ежелгі Афина мен Спартадағы мемлекет және құқық. Ежелгі Рим Мемлекеті. Рим құқығы. Феодалдық мемлекет және Франция, Англия, Германия құқығы. Ескі орыс мемлекеті және құқығы. Араб Халифатының Пайда Болуы. Жаңа уақыттағы мемлекет пен құқық: Англия, АҚШ, Франция, Германия, Жапония, Азия, Латын Америкасы елдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: мемлекеттік және құқықтық институттарға салыстырмалы-құқықтық талдау жүргізу жөніндегі машықтар мен дағдыларды дамыту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби педагогикалық қызметте педагогикалық мәдениет негіздерін және нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: құқықтық мәртебесі: мәні мен мазмұны. Құқықтық тәрбие және білім беру. Педагог қызметкерлер құқықтық білім беру субъектілері ретінде. Педагогтің құқықтық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер тұжырымдау және оқушыларды құқық пен экономика негіздеріне оқыту процесінде мәселелерді шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің білім беру жүйесінің сандық мәдениеті туралы терең теориялық білімдерін қалыптастыру және осы негізде кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік дағдылар мен қабілеттерге баулу. Мазмұны: Қазақстан экономикасы мен әлеуметтік саласын цифрлық трансформациялау. Сандық орта. Оқыту процесінде маманның сандық мәдениетін қалыптастыру. Сандық құзыреттіліктер. Қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, іріктеу және талдау білігі мен іскерлігі. Сандық мәдениеттің компоненттері. Сандық сауаттылық. Жүйелік және құндылық тәсілінің принциптері. Ақпаратқа жалпыға бірдей қол жеткізу принципі. Кезең-кезеңмен қалыптастыру және үздіксіздік қағидаттары: оқытуды модельдеу және құрылымдау қағидаты; оқыту процесін дамытудағы перспективалық және тұтас тәсіл қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: цифрлық мәдениет, экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық білім беру ортасының түсінігін және жалпы сипаттамасын беру. Білім алушыларға сандық білім беру ортасын дамытудың құқықтық шаралар кешенінде дұрыс бағдарлау дағдыларын үйрету.
Мазмұны:сандық білім беру ортасы, тиімділік критерийлері, сандық білім беру ортасын дамытудың құқықтық шаралар кешені. Білім институты әлеуметтік мобильділіктің маңызды арнасы ретінде, ақпараттандырудың жаһандық үдерістері шеңберінде мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігінің стратегиялық ресурсы. Сандық ортада авторлық құқықты қорғау және электрондық оқыту процесін нормативтік құқықтық база және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте нормативтік - құқықтық базаны дұрыс қолдану дағдыларын дамыту .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге ақпараттық қоғам мен сандық экономиканың негіздері туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: постиндустриалды қоғамдағы бизнес теориясы мен әдіснамасы, ақпараттық қоғам және сандық экономика тұжырымдамалары. Білім және ақпарат ретінде өндірістің жаңа факторына негізделген сандық технологиялар дәуірінде бизнес құрудың жаңа түрлері, әлеуметтік капитал ретінде капиталдың жаңа түрі, әлеуметтік желілер арқылы жаңа коммуникациялар, Мобильді қосымшаларды, үлкен деректерді, бұлтты есептеу техникасын, жасанды интеллект. Қалыптасатын құзыреттіліктер: сандық экономикада бизнес құзыреттілігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдаудың статистикалық әдістерін игеру және қолдану.
Мазмұны: Пән статистикалық ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын игеруге, статистикалық ғылымның ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсінуге, статистикалық байқау жүргізудің практикалық дағдыларын алуға, қоғамның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есептеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: статистиканың негізгі ұғымдарын, терминдерін білу, бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын, тенденцияларын анықтай және түсіне білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарымен таныстыру.
Мазмұны: халықаралық экономикалық қатынастар жүйесінің қалыптасуы және жұмыс істеуі. Жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығы туралы тезиске негізделген әлемнің бірлігі мен өзара тәуелділігі тұжырымдамасы. Дүниежүзілік нарықтық экономиканың қалыптасуының жалпы интеграциялық процестері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: студенттердің халықаралық экономикалық қатынастардың оң нәтижесін түсіну қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ҚР экономикалық саясатының негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстыру мазмұны: ҚР экономикалық саясатының негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, оның біздің мемлекетіміздің дамуындағы рөлі мен маңыздылығы, нарық жағдайында экономикалық саясатты тиімді жүргізудің қажеттілігін, әдіснамалық негіздерін, әдістері мен құралдарын жүйелі білімін қалыптастыру. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде экономикалық саясаттың оң нәтижесін болжау және ұғынуды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесі туралы терең теориялық білімдерін қалыптастыру.Мазмұны: Экономиканы мемлекеттік реттеу жүйесінің әдіснамасы және жалпы сипаттамасы. Мақсаты,субъектілері мен объектілері, нысандары мен әдістері экономиканы мемлекеттік реттеу. Мемлекетті реттеудің әкімшілік және экономикалық әдістері. Экономиканы жоспарлау және болжау,әлеуметтік-экономикалық бағдарламалар Р.К. аймақтық экономикалық саясат. Интеграция және жаһандану процестерін дамыту және экономиканы реттеудегі мемлекеттің рөлін өзгерту.Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: экономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген және оларды кәсіби қызметте пайдалана алады.
Тәжірибені қорғау
Далалық оқу практикасының негізгі мақсаты студенттердің өзіндік теориялық және тәжірибелік жұмыстар жүргізу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, тәжірибелік әдістермен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы жұмыс жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен танысу. Оқу практикасы студенттердің теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге, практикалық және зерттеу дағдыларын дамытуға, оларды заманауи қондырғылармен таныстыруға бағытталған
Тәжірибені қорғау
Жалпы немесе арнайы курстар бойынша дәрістер мен семинарларды әзірлеу және жобалау. Оқу-әдістемелік материалдарды, тесттік тапсырмаларды, белсенді формалар мен оқыту әдістемелерін, оқудан тыс сабақ нысандарын, ұжымдық кредиттік шараларды дайындау үшін материалдар дайындау. Басқа докторанттардың сабақтарына талдау жасауға қатысу. Магистранттарға арналған тәрбие жұмысы бойынша іс-шараларды өткізу. Магистранттар тобының әлеуметтік-психологиялық паспортын және магистранттың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын дайындау. Институттағы педагогикалық жұмыстың барлық сәттерін көрсететін күнделік жазу. Қорытынды конференцияда докторанттар, практика жетекшілері, әдіскерлер, кеңесшілер мен деканның (декан орынбасарының) қатысуымен педагогикалық практиканың нәтижелерін талқылау.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибені қорғау
PЕ