Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В014 - Жалпы дамудың арнайы пәндік мамандығына мұғалімдерді дайындау» (Музыкалық білім):
1.1.1 - көпмәдениеттілікті, коммуникативтікті меңгерген, педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және кәсіби түрде шешуге қабілетті, сондай-ақ келесі салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті музыка мұғалімін даярлау:
1.1.2 - жан-жақты дамыған оқушы тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу;
1.1.3 - музыкалық білім беру саласы бойынша жүйелі білімді жетілдіру;
1.1.4 - музыкалық білім берудің оқу үдерісін заманауи ғылыми-әдістемелік деңгейде ұйымдастыру;
1.1.5 - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
1.2 Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 - жалпы білім беру мектептер, лицейлер, педагогикалық колледждер, сондай-ақ қосымша музыкалық білім беру мектептеріне болашақ музыка маұғалімдерін қоғамның әлеуметтік тапсырысына және білім берудің әлемдік стандарттарына сәйкес сапалы кәсіби дайындықпен қамтамасыз ету;
1.2.2 - болашақ музыка мұғалімдерінің негізгі құзыреттілікжүйесін, сондай-ақ жалпы ғылыми және арнайы білімдері, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру;
1.2.3 - физикалық, рухани және зияткерлік өзін-өзі дамыту тәсілдерін меңгерту, психологиялық сауаттылықты, ойлау және мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру.
Музыкалық білім
6B01402
Өнер факультеті
Педагогическая переподготовка
күндізгі (ҚОТ қолданумен)
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Біздің уақытымызды бұзатын факторлар. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, күнделікті өмірдегі, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ететін органдар жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлем түсінігіндегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтендіру және сәйкестік. Отбасы және қазіргі заман. Девиация, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық және ұлт социологиясы. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технологиялар және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және Қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру ортасындағы жасанды интеллект. Білім беруге арналған AI құралдары мен технологиялары. AI көмегімен оқытуды даралау. Білім берудегі ұсынымдық жүйелер. Интеллектуалды тьюторлар және виртуалды көмекшілер. Оқу процесінде чатботтарды құру және пайдалану. Білім беру деректерін талдау үшін AI қолдану. Білім беру нәтижелерін болжау және модельдеу. Білімді бақылау үшін AI қолдану. AI негізіндегі білімді бақылау жүйелерінің жұмыс принциптері. AI көмегімен білімді автоматты түрде бағалау әдістері мен тәсілдері. Тесттер мен тапсырмаларды құру және бейімдеу үшін AI қолдану. AI көмегімен білім беру мазмұнын құру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Gar 1104 (ОП)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және физикалық күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, денсаулықты жалпы сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. ФК физикалық қабілеттер мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған және жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және сақтауға қажеттілікті қалыптастырады.
8
Дипломдық жұмыс
Мақсаты жобалау-зерттеу қызметі және әдістемелік даярлық саласындағы кәсіби құзыреттілікті арттыру болып табылады:<br/> Бітірушіні қорытынды мемлекеттік аттестаттау міндетті болып табылады және білім беру бағдарламасы толық көлемде игерілгеннен кейін жүзеге асырылады. Аттестаттаудың мақсаты-түлектің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін бағалау. Студенттер дипломдық жұмыс туралы толық түсінікке ие. Ол академиялық жазу стилін, тұжырымдамалық аппаратты және арнайы ақпаратты сауатты қолдана отырып, дипломдық жұмысты орындай алады, ғылыми тұрғыдан дәлелдей алады және өз көзқарасын қорғайды. Студент дипломдық жұмыстың маңыздылығы мен мақсатын мамандық бойынша бүкіл оқу курсын қорытындылау ретінде түсінеді.<br/> Құзыреттілікті көрсететін студенттер:<br/> - ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау, мақсат қою және оған жету жолын білу;<br/> - ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық, дұрыс, дәлелді және анық құра білу;<br/> - зияткерлік даму, мәдени деңгейді, кәсіби құзыреттілікті арттыру үшін таным әдістері мен құралдарын қолдану;<br/> - көпшілік алдында сөйлеу негіздерін, академиялық жазуды меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты музыкалық орындаушылық және әдістемелік дайындық саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру болып табылады. Студенттер домбыраны оқыту әдістемесін, домбырада ойнауды үйретудің негізгі принциптері мен әдістерін, сонымен қатар техникалық дағдылар мен біліктер жиынтығын меңгереді. Ұлттық мектептердің ерекшеліктерін, орындау стильдерін білу, музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау және бағдарламаларды көпшілік алдында орындау өнерін меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VP 2218
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді әлеуметтік және білім беру саласындағы инклюзивті білім берудің мазмұнымен және маңыздылығымен таныстыру.<br/> Мазмұны: Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.<br/> Құзыреттіліктер: инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
2
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан дайындау және тапсыру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім берудің мақсаты мен міндеттері. "Музыка"жаңа білім беру бағдарламасының мазмұны. "Музыка"Оқулықтары. Музыка сабағы. Сабақта оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері. Музыка сабағын ұйымдастыру технологиясы. Музыканы оқыту әдістері. Музыка сабағында инновациялық технологиялар. Балалармен сыныптан тыс музыкалық жұмысты ұйымдастыру формалары. Музыкалық іс-шаралар түрлерін, сондай-ақ музыкалық үйірмелер мен лекторийлерді ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ педагогтар түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жаңа кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру – мектепке дейінгі ұйымдарды ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: негізгі ұғымдар мен технологиялар. Интернет-білім, виртуалды білім. Сандық гаджеттер, ҚО үшін цифрлық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен формалары. Құзыреттер: МДҰ-да Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. ҚО-да диагностика және бағалау.
5
Тәжірибені қорғау
Докторанттарды жоғары оқу орнының педагогикалық үдерісіне дайындығын жетілдіру, әлеуметтік педагогикалық жобалау мүмкіндігін қамтамасыз ету, білім беру саласындағы заманауи әдістер мен технологияларды тәжірибеде қолдану мүмкіндігін жүзеге асыру, кәсіби құзыреттілігін дамыту. <br/> Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу үдерісінің регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу үдерісінің әдістемелік қамтамасыз етілуімен танысу, ұсынылған пән бойынша оқу-әдістемелік материалдарды дайындау, дәрістер мен семинар сабақтарын әзірлеу), оқу жұмысы (профессор-оқытушылардың дәріс, семинар сабақтарына қатысу, СӨОЖ, СӨЖ тапсырмаларын ұсыну және қабылдау, бағалау ерешеліктерімен танысу, инновациялық технологиялар мен оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, дәріс, семинар сабақтарын өткізу, өзіндік талдау жүргізу және докторанттардың өзара сабақтарына қатысуы, талдау жасауы, оң нәтижелерге сүйену арқылы кемшіліктерді жою бағытталуы). <br/> Құзыреттілігі: оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу; докторанттардың оқу және кәсіби қызметін ұйымдастыру; жоғары оқу орнында білім берудің интерактивті әдістері мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалану.
12
Тәжірибені қорғау
Магистранттың педагогикалық практикасы оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді шоғырландыруға және кеңейтуге бағытталған. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу, ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешу тәжірибесін алу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту; Мазмұны: Психология ғылым, тәжірибе ретінде. Сана. Жеке тұлға. Іс-әрекет. Тұлға психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Ерік психологиясы. Эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Танымдық процестер. Сезім. Қабылдау. Зейін. Жады. Ойлау, сөйлеу. Қиял.<br/> құзыреттіліктер: психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдысы мен білігін қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Сана, жан және тіл. Онтология және метафизика. Әдеп. Құндылықтар философиясы. Еркіндік философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және " Рухани жаңғыру – - жаңа Қазақстанның философиясы
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс вокалды-хорды оқытуды әдістемелік ұйымдастыруға, вокалдық-хор дыбысында бейнелеу және еліктеу дағдыларын дамытуға бағытталған; шығармашылық қабілеттерін дамыту және хор дыбысын көркем қабылдау. Танымдық-шығармашылық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерінде хор дыбысын модельдеу: фортепианода хор партитурасын орындау, хор партияларын вокалдық орындау, концертмейстермен фортепианода хор партитурасын жүргізуі, концерттік қойылымда хор тобының дирижер қызметін атқару дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
HD 1203
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ChZHP 3.1.17
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: вокалдық меләуенге есту арқылы аккомпанементті таңдау кезінде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: аккомпанементтің фортепианолық фактурасының негізгі түрлері (монодикалық, гармоникалық, полифоникалық); аккомпанементтің типтері ("гармоникалық қолдау", "бас пен аккорд кезектесуі", "аккорд пульсациясы", "гармоникалық фигурациялар").
Қалыптасатын дағдылар: есту бойынша мектеп және балалар әндерін таңдау, әуен мен аккомпанементті транспозициялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Ансамбльдің интонациясы. Ансамбльдегі ырғақ сезімі. Ансамбльдік жүйе. Негізгі құралдар және ансамбльдік әннің мәнерлілігі, тимбралық имитация. «Дыбыс» ансамблімен жұмыс. Джаз өнері. Концерт репертуары. Жаттығу жұмысы. Ансамбль өнері.
Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде орындау дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру.
Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту.
Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Аспаптық шеберлік1» пәні студенттердің аспапта орындаушылық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер орындаушылық теориясымен және музыкалық бейненің көркемдік бейнелеу принциптерімен танысады. Орындаудың техникалық мәселелерін шешуге, сондай-ақ музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасауға қажетті орындаушылық дағдыларының жиынтығын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді. Курс аспаптық шығармалардағы әртүрлі стильдер, жанрлар мен формалардағы музыкалық бейнелеу құралдары бойынша жұмыстарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Аспаптық шеберлігі 2» пәні орындаушылық техника мен интерпретацияларды меңгеруге, музыкалық ойды уақыт пен авторға сәйкес жеткізу үшін түрлі жанрлық және формалық құрылымдарды меңгеруге бағытталған. Бұл орындаушылыққа жеке көзқарастың дамуына ықпал етеді және шығармалардың тереңірек және эмоционалды талданған интерпретацияларын жасауға мүмкіндік береді. Музыка сабағының тақырыбына сай аспаптық пьесаларды таңдау дағдыларын дамыту. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың шығармаларындағы музыкалық бейнелеу құралдарын талдау. Курстың маңызды бөлігі орындалатын жұмыстардың педагогикалық мүмкіндіктерін дамыту болып табылады, бұл студенттерге білімдерін педагогикалық тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әлемдік және қазақ музыкасының, жанрлар мен формалардың, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстардың тарихи дамуы туралы түсініктерді қалыптастыру.
Мазмұны: Әлемдік музыкалық өнер тарихының негізгі кезеңдері; Ұлттық музыкалық дәстүрлердің ерекшеліктері; композиторлардың шығармашылығы. Көне түркі мәдениетінің дамуы. Қазақ музыкалық фольклоры. Күй мәдениеті, жыр, қазақтардың ән шығармашылығы.
Қалыптасатын дағдылар: әлемдік және қазақ музыкалық өнер құбылыстарының білім мен түсініктерді, музыкалық терминологияны қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.
АБ
Бұл пән болашақ педагогтарды білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ әрі тиімді бағалауға үйретуге бағытталған. Практикум барысында білім беру үдерісінде қолданылатын бағалау түрлері, бағалау критерийлері мен құралдары, рефлексия мен кері байланысты ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Студенттер нақты жағдайлар мен тапсырмалар арқылы бағалау үдерісін меңгеріп, тәжірибе жинақтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-ансамбль дағдыларын жетілдіру.
Мазмұны: болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-хор дағдыларын жетілдіру және хор өнерінің теориялық білімдерін қалыптастыру. Вокалдық-ансамбль жұмысының әдістемесі, ансамбльмен, строймен, дикциямен, басқа да вокалдық-хор дағдыларымен жұмыс істеу тәсілдері.
Қалыптасатын дағдылар: вокалдық-ансамбль орындауды талдай білу, оның дыбысталу нұсқаларын және өзгерту тәсілдерін табу, шығарманы өз бетінше түсіндіру, концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: вокал мәдениеті мен әншілік креативтілікті
дамыту.
Мазмұны: Әннің буындық ерекшеліктері, шығарманың жанрына байланысты модальді бояудың, ырғақтың және орындау мәнерінің ерекшелігі. Әншілік креативтілікт. Эмоционалдық сезімталдық және бейнелі бірлестіктер вокалдық орындау барысында . Ән өнерінің әр түрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары.
Қалыптасқан дағдылар: вокалды музыканы өз интерпретациясын орындай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: хормейстерлік дайындық барысында оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін қолдану.
Мазмұны: партиялар бойынша шығармаларды оқу бойынша студенттің хормейстерлік жұмысы, мектеп репертуарымен жұмыс. Вокалдық-хор шығармаларының жұмысын жобалау, шығарма авторларының ой-пікірін дирижерлік іске асыру үшін тәсілдерді іріктеу.
Қалыптасатын дағдылар: Қазақстан композиторларының және шетелдік стиль бойынша әр түрлі шығармаларды дирижерлік орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру.
Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту.
Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: музыкалық ақпаратты беру үшін ақпараттық ойлауды қалыптастыру.
Мазмұны: заманауи сандық технологиялар және оларды музыкалық білім беруде қолдану. Жалпы білім беретін мектепте заманауи музыка сабағын компьютерлік қамтамасыз ету. Мультимедиялық технологиялар. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу.
Қалыптасқан дағдылар: заманауи мектептің музыка сабағында шығармашылық белсенділікпен техникалық принципті синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Компьютерде музыкалық басылымдар мен музыкалық қойылымдарды жобалау дағдыларын қалыптастыру .
Мазмұны: музыкалық және компьютерлік технологиялар негізінде инновациялық электрондық әдістер. Электрондымузыкалықаспаптарда музыкалықаранжирлеу негіздері, заманауидыбыс-студияларда жұмыс жасау. Музыкалықинформатика. Cakewalk бағдарламасының секвенсорлары . Finale , Sound Forge , Cakewalk Pro Audio
Қалыптасқандағдылар: музыкалық бағдарламалардықолданаотырып, түрліәуендерменәнрепертуарларынұйымдастырабілу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі музыкалық-цифрлық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып музыка сабағының дидактикалық қамтамасыз ету әдістемесі. Музыка мұғалімінің қызметіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және іске асыру тәсілдері. Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар. Музыкалық жетістіктерді бағалаудың цифрлық құралдары. Музыкалық оқытуда жасанды интеллект пен деректерді талдау. Ақпараттық технологиялар негізінде жеке оқу траекторияларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әр түрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану.
Оқушылар орындай алады:
• педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білуі керек.
• педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып, күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну.
• Адам табиғаты туралы мәдени наным-сенімдерді және олардың мұғалімнің жұмысына ықпалын ажырату.
• білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: студенттерді жалпы білім беретін мектепте педагогикалық қызметке дайындау. Мазмұны: мектептің педагогикалық үдерісімен танысу (мектептің, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің жұмыс жоспарымен). Қысқа мерзімді сабақ жоспарын, сабақтарға Технологиялық карта жасау. Әр түрлі педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, әр түрлі типтегі көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Оқушылардың өзіндік жұмысының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және олардың педагогикалық тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: педагогикалық қызметте дербестік пен шығармашылық тәсілді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Фольклорлық ансамбль 1» курсы ансамбльдік орындаудағы музыкалық мәнерлі құралдарды зерттеуге бағытталған. Студенттер аспаптық халық музыкасының репертуарын, түрлі халық аспаптары мен ансамбльдік орындау технологияларын игеріп, қазақтың халық музыкасын ноталарын парақтан оқу дағдыларын дамытады. Курс этникалық концерттік қойылымдардың маңыздылығын түсінуге және ұлттық мәдениетке деген құрметті дамытуға ықпал етеді. Студенттер шығармаларды талдауға, олардың техникалық және жанрлық ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық бейнелеу құралдарын анықтауға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бейнелі-эмоционалдық қабылдауды және хор дыбысының мәдениетін дамыту.
Мазмұны: әншілік дикция және артикуляция. Артикуляциялық жаттығулар, ән айту дауыстарының тембрлік бояуларын анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмдік ансамбль ұғымы. Әртүрлі динамикалық реңктерді орындау техникасы; legato, staccato, non legato, marcatto-да ән айту. Аймақтық құрылымдағы жұмыс. Шетел тілдеріндегі шығармаларда дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалыптастыру. Нотадан оқу кезінде фразировканы жасау. Жанрлық ерекшеліктерді ұғыну. Қалыптасатын дағдылар: әр түрлі стильдер мен дәуірлердің хор шығармаларын көркемдік орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты-вокалдық-хорлық орындаушылықтың кәсіби құзыреттілігін арттыру:
Хор ұжымында және вокалдық ансамбльдерде (Музыка сабағында және сабақтан тыс уақытта) вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыру, өзінің болашақ педагогикалық кәсібінің негізі ретінде хорға деген көзқарасын қалыптастыру және көрсету. Вокалдық-хор дағдыларын, тыныс алу, вокалдық-хор жаттығуларын практикалық меңгеру. Вокалды-хор дағдылары: әннің тізбекті тыныс алуы мен дыбыс түзілуін дамыту; дауыс диапазонын кеңейту, регистрлерді тегістеу және туралау. Хордағы ансамбльдердің түрлері. Хор жүйесімен жұмыс. Студенттер меңгереді:
- хор полифониясының негіздерін білу;
- шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру;
- хор жүйесі мен хор ансамблі үшін таза интонация дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты вокалды-хор орындауындағы құзыреттілікті арттыру болып табылады:
Ән дикциясы және артикуляциясы. Артикуляциялық жаттығулар. әр түрлі ақауларды жою (мұрын, қаттылық, сипота, тремоляция және т.б.), ән дауыстарының тембрлік түстерін анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмикалық ансамбль ұғымы. Тәуелсіз қызметке теориялық және әдістемелік дайындық.
Студенттер меңгереді:
- хор партияларын білу;
- шығармашылық ұжымда вокалды-хор орындау әдістерін меңгеру;
-хор жүйесі мен хор ансамблі үшін музыкалық-дыбыстық қабылдау және таза интонация дағдыларын меңгеру;
- әр түрлі стильдер мен дәуірлердегі хор шығармаларын орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: хорды басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дирижерлік қимыл хор дыбысының моделі ретінде, сонымен қатар оны қалыптастыру процесінде жұмыстың негізгі кезеңдері ерекшеленеді. Модельдеу процесі, абстракция және ұқсастық ретінде ажырамас байланыста жүргізу. Дирижердің концерттік қимылы метроритмді, дыбыстану сипатын, тембрлік бояуды, әуезді дамуды, фразировка мен динамиканы біріктіретін мәнерлі элементтер кешені ретінде. Концерттік қимылдың экспрессивті "көпмақсаты", функционалды әмбебаптығы. Қалыптасқан дағдылар: қалыптасқан дағдылар: көркем вокалды-хор туындыларын орындай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 9/8 мөлшерінде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: marcato, tenuto дирижерлық қимылдарын меңгеру. Динамикалық реңктер-sf және sp. Үшөлшемді дирижерлік схема бойынша 9/8 мөлшері. Кульминация құралдары. Хор музыкасын интерпретациялау мәселелері. Айнымалы Өлшем. Орта мектеп шығармаларда дайындық қимылымен жұмыс (5-6 сыныптар).
Қалыптасатын дағдылар: өз аккомпанементіне ән айту. Дирижерлік 4-ші үлестік схема 12/8.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 9/8 мөлшерінде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: marcato, tenuto дирижерлық қимылдарын меңгеру. Динамикалық реңктер-sf және sp. Үшөлшемді дирижерлік схема бойынша 9/8 мөлшері. Кульминация құралдары. Хор музыкасын интерпретациялау мәселелері. Айнымалы Өлшем. Орта мектеп шығармаларда дайындық қимылымен жұмыс (5-6 сыныптар).
Қалыптасатын дағдылар: өз аккомпанементіне ән айту. Дирижерлік 4-ші үлестік схема 12/8.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Компьютерде музыкалық басылымдар мен музыкалық қойылымдарды жобалау дағдыларын қалыптастыру .
Мазмұны: музыкалық және компьютерлік технологиялар негізінде инновациялық электрондық әдістер. Электронды музыкалық аспаптарда музыкалық аранжирлеу негіздері, заманауидыбыс-студияларда жұмыс жасау. Музыкалық информатика. Cakewalk бағдарламасының секвенсорлары . Finale , Sound Forge , Cakewalk Pro Audio
Қалыптасқандағдылар: музыкалық бағдарламалардықолданаотырып, түрліәуендерменәнрепертуарларынұйымдастырабілу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эстрадалық вокалдық шеберлікті қалыптастыру.
Мазмұны: ән айту аппаратының ерекшеліктері. Вокалдық тыныс алу түрлері. Орындаудың эстрадалық мәдениеті. Эстрадалық өнердің әр түрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары.. Танымал музыканың түрлі жанрларына тән арнайы тәсілдерді меңгеру дағдылары. Эстрадалық шығармаларды орындаудың музыкалық-мәнерлі құралдары; фонограммамен, микрофонмен, вокалды – күшейткіш аппаратурамен және т. б. жұмыс істеу дағдылары.
Қалыптасатын дағдылар: көркем сурет, эстрадалық шығармаларды орындау барысында эмоционалдық жауап.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: қызмет көрсету саласындағы бакалаврдың кәсіби білімі мен дағдыларының негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны:Әр түрлі типтегі мәдени-демалыс ұйымдарының қызметімен танысу. Педагогикалық технологиялармен таныстыру. Тұлғалық қатынастар мен білім беру ортасындағы психологиялық климатты зерттеу. Озық тәжірибесін зерделеу.
Қалыптастыратын дағдылар: өзіндік оқу және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің қабілеттері мен дағдылары.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының міндеттері: "Философия" саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы арнайы әдебиетті және басқа да ғылыми ақпаратты оқу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу. Тақырып (тапсырма) бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу. Тақырып немесе оның бөлімі бойынша есептер жасау.
Педагогикалық практика
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
Тәжірибені қорғау