әлеуметтік білім бакалавры
Қазіргі заманғы іргелі білімдерімен, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларымен, халықаралық қатынастар және халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби маңызды құзыреттері бар халықаралық қатынастар саласындағы бакалаврларды дайындау.
шет тілдерін білу, жаһандану жағдайында және цифрлық технологияның даму дәуірінде әлеуметтік қатынастардың барлық салаларында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті мамандар
Жаһандану жағдайындағы халықаралық қатынастар
6B03101
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзілік тарих
Шет тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыртқы саяси сипаттағы ағымдағы проблемаларды шешуде Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын дамытудың бастаулары мен негізгі кезеңдері туралы білімді пайдалану. Мазмұны: Қазақстан Республикасының сыртқы саясатын қалыптастырудың бастаулары. Оның қазіргі кезеңдегі қызметі. ҚР сыртқы саясатындағы шешімдер қабылдау процестері. Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының мақсаттары. Алдағы жылдарға арналған сыртқы саясат бағытын болжау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
10
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: практика негізінде тәжірибе жетекшісінің жетекшілігімен алған теориялық білімдерін практикалық бекіту.<br/> Кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және шоғырландыру, өзіндік жұмыс, ғылыми-зерттеу және эксперимент жұмыстарында түлектердің дағдыларын қалыптастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: оқу барысында алынған білім, білік және дағдыларды іс жүзінде қолдана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастар тарихындағы маңызды мәселелерді зерттеу. Мазмұны: XVII ғасырдағы халықаралық қатынастар және Вестфалия халықаралық қатынастар жүйесінің қалыптасуы. МО XVIII ғасырда. ХVІІІ ғасырдың аяғы мен ХІХ ғасырдың басында Версаль конференциясынан қазіргі уақытқа дейін халықаралық процестер; әлемнің тарихи-саяси картасын, халықаралық дипломатияның рөлі мен орнын пайдалану. Халықаралық қатынастардың биполярлық жүйесі. Батыс-Шығыс Қақтығысы. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
XKKM3206
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Цифрландыру технологиясы мен деректер қорын, олардың жаһандану және заманауи әлемнің интеграциясы аясындағы өсіп келе жатқан рөлі мен маңыздылығын қарастыру.<br/> Мазмұны: Салыстырмалы түрде қысқа мерзімде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін жүйені талдау және синтездеу, ақпараттық мәліметтерді кодтау және аудару.<br/> Қалыптасқан дағдылар: ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу, педагогикалық және қолданбалы мәселелерін шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қытайдың Орталық Азия елдерімен ынтымақтастығын дамыту үшін "Бір белдеу-бір жол" мегажобасын пайдаланудағы тетіктерді ашу. Мазмұны:" Бір белдеу және бір жол " ҚХР сыртқы саяси Доктринасы ретінде: идеялар, құндылықтар мен принциптер. Орталық Азия мемлекеттерінде "Бір белдеу және бір жол" мегажобасын іске асыру. Қазіргі Қытайдың Қазақстанға деген қызығушылығы. Қазақстанның "Бір белдеу-бір жол" мегожобасын іске асырудағы міндеттері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру.
Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырлардан бастап қазіргі заманға дейінгі Азия мен Африка елдері тарихының негізгі кезеңдері мен мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Шығыс елдерінің ежелгі әлемнен орта ғасырларға өтуі. Таяу Шығыс пен Иран эллинизмнен исламға дейін. Түркия .Үндістан. Қытай. Жапония. Африка. Дәстүрлі шығыс қоғамы және оны өзгерту мүмкіндіктері.
Құзыреттіліктер: ұғымдық-категориялық аппаратты және зерттелетін пәннің негізгі тұжырымдамалық-теориялық ережелерін меңгеру; Азия және Африка елдерінің өркениеттік ерекшеліктерін ескере отырып, олардың тарихын ажырата және айта білу; ұйымның саяси нысандарының, қоғамның әлеуметтік құрылымының, мәдени ландшафттың ерекшеліктерін талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.
Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.
Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси процестердегі ақпараттық қауіпсіздіктің орнын ашу; ақпараттық қауіпсіздік проблемасын өзгерту және дамыту логикасы, қазіргі мемлекеттің сыртқы саясатындағы ақпараттық қауіпсіздіктің маңыздылығын анықтау. Мазмұны: қазіргі әлемдік саясаттағы ақпараттық қауіпсіздіктің рөлі. Ақпараттық қауіпсіздік оның халықаралық қатынастардағы деңгейлері. Ақпараттық қоғам. Ақпараттық қоғамның теориялық тұжырымдамалары. Ақпараттық қоғамның қазіргі сипаттамалары. Ақпараттық қоғам және әлемдік саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайында студенттерге әлемдік саясат, халықаралық қатынастар және Халықаралық экономикалық қатынастар саласында базалық білім беру. Мазмұны: қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары; экономикалық білім негіздері, Негізгі экономикалық категориялар мен заңдар; мақсаттары, міндеттері мен тәсілдері жалпы мәдени және кәсіби өзін-өзі жетілдіру, жеке тұлғаның жалпы мәдени және кәсіби қасиеттерін дамыту әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандық трансформация жағдайында интеграцияның негізгі себептері мен мақсаттарын зерттеу.
Мазмұны: еуразиялық интеграцияның себептері мен алғышарттары. Еуразиялық интеграцияны дамытудағы сыртқы факторлардың рөлі. Ресей мен Украина қақтығысы жағдайында халықаралық қатынастар жүйесінің жаһандық трансформациясы. Санкциялардың әсері. Қазақстан өңірлік держава ретінде. Жаңа елдердің ЕАЭО-ға кіру перспективалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық ынтымақтастық саласындағы аналитикалық зерттеулер мен практикалық қызметті жүргізуде геосаясат білімін пайдалану. Мазмұны: геосаясат ғылым ретінде, оның қалыптасу кезеңдері. Геосаясаттың негізін қалаушылар және олардың тұжырымдамалары 19 ғасырдың аяғы мен 20 ғасырдың басында. Қалыптасқан дағдылар: геосаяси тұжырымдамаларды және олардың қазіргі әлемдік саясатта қолданылуын сипаттау, қазіргі мемлекеттердің геосаяси мүдделері мен геостратегиясын талдау қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастар мен қазіргі заманғы коммуникациялардың өзара іс-қимыл саласындағы тұтас түсінік. Мазмұны: төртінші технологиялық революция және оның халықаралық қатынастарға әсері. Халықаралық қатынастардағы ақпараттық қауіпсіздік мәселелері Дағды: халықаралық қатынастағы заманауи технологияларды меңгеру. геополитика туралы түсініктерді қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты дипломатиялық және консулдық қызметтің негізгі ұғымдарын, мазмұнын ашу; мазмұны: дипломатиялық және консулдық қызметтің даму кезеңдері, дипломатиялық артықшылықтар, иммунитеттер және дипломатиялық өкілдіктердің артықшылықтары; Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің принциптері; дипломатиялық жұмыстың негізгі нысандары мен әдістері. Дәрежелер. 1961 жылғы Вена конвенциясы. ҚР дипломатиялық қызметі туралы заң.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дипломатиялық қызметтің дамуы мен мазмұнындағы жаңа тенденцияларды анықтау. Мазмұны: халықаралық жүйені трансформациялаудың жаңа жағдайындағы дипломатиялық қызмет. дипломатиялық және консулдық қызметті дамыту кезеңдері, дипломатиялық өкілдіктердің иммунитеттері мен артықшылықтары; Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің қағидаттары; дипломатиялық жұмыстың негізгі нысандары мен әдістері, мемлекеттердің сыртқы саясатының міндеттерін іске асыруда және халықаралық қатынастарда дипломатиялық және консулдық қызметтің орны мен рөлін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыртқы саясат мәселелерін шешуде дипломатиялық келіссөздер жүргізудің "тактикалық қадамдарды тіркеу", "келіссөздер процесін талдау" әдістері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: келіссөздер халықаралық ынтымақтастықты дамыту құралы ретінде, келіссөздер стратегиясы мен тактикасы, проблемаларды бірлесіп талдауға және шешуге арналған тактикалық әдістер. Келіссөздер процесі. Жоғары деңгейдегі келіссөздер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дипломатиялық құжаттардың, этикет пен хаттаманың барлық кешенін игеру. Мазмұны: Дипломатиялық құжаттама мен хат алмасудың түрлері мен түрлері. Дипломатиялық этикеттің рөлі мен функциялары және дипломатиялық практикадағы хаттаманың ерекшеліктері. Ұлттық пункцияның ерекшеліктері. ҚР дипломатиялық қызметі туралы заң. Қабылдау. Отыру. Елшіліктер мен консулдықтар. Дипломатиялық және консулдық қызмет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Еуразиялық интеграцияның негізгі түсініктері мен себептерін тұжырымдау. Қазақстан аймақтық интеграция жүйесіндегі.
Мазмұны: Еуразиялық интеграцияның себептері мен үй-жайлары. Еуразиялық интеграцияның дамуындағы сыртқы факторлардың рөлі. Қазіргі еуразиялық интеграция кезеңдері. Дағдылар: аналитикалық ойлау, әкімшілік және саяси шешім қабылдау дағдылары. Аймақтық интеграцияның ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ынтымақтастықтың дағдарыстық сәттерінде сыртқы саяси міндеттерді шешуде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: мемлекетаралық қатынастардағы мәдениеттің рөлі. ЕАЭО және оның қазіргі халықаралық қатынастардағы рөлі. Мәдениетаралық қарым-қатынас құбылысы Еуразиялық интеграциядағы әлемнің екі тілдік картинасының өзара әрекеттестігі ретінде. Еуразиялық мәдениет жанжалдарды шешу тәсілі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі уақыттағы дамуының негізгі тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Батыс елдеріндегі жаңғырту индустриалды қоғамды қалыптастыру. Вена халықаралық қатынастар жүйесі. Ганновер дәуірі. Француз революциясы. Индустриалды қоғам дәуірі (1900-1980). Ішкі индустриализм кезеңі.
Құзыреттіліктер: осы пәннің басты оқиғалары мен проблемаларын бағдарлай білу, қалыптасқан тарихнамалық дәстүр мен қазіргі заманғы пікірталастарды ескере отырып, орын алған оқиғаларды бағалай білу; құжаттарды, ғылыми, анықтамалық әдебиеттерді және Интернет-ресурстарды пайдалану. "Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс құру қабілетіне ие болу үшін қысқа және егжей-тегжейлі жауаптарды тұжырымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әлемдік экономиканың және жаһандану жағдайындағы халықаралық экономикалық қатынастардың дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктері саласындағы іргелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: мәні, құрылымы, даму кезеңдері, қазіргі заманғы тенденциялар және әлемдік экономиканың даму мәселелері. Әлемдік экономика субъектілері және олардың өзара байланысы туралы жүйелі түсінік құру. Дағдылар: жаһандану жағдайындағы жүйе ретіндегі халықаралық экономикалық қатынастардың нысандары туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.
Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әлемдегі терроризмнің табиғатын, формалары мен әрекеттерін зерттеу. Мазмұны: Терроризм феномені және оның маңызды белгілері мәселесі. Еуропадағы терроризм. Солтүстік Ирландия және Оңтүстік Еуропа. Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы терроризм. Орталық және Оңтүстік-Шығыс Азиядағы терроризм. ТМД-дағы терроризм. Қазіргі халықаралық терроризм және оған қарсы күрес. Қалыптастыратын дағдылар: терроризмді жіктеу, оның әр түрлі түрлеріне ортақ және ерекше болу, терроризмге қарсы күрестегі халықаралық қауымдастықтың қызметін анықтау үшін концептуалды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік аренадағы турбуленттілік жағдайында әлемдік саясат пен жаһандық экономиканың өзара ықпалын ашу. Мазмұны: жаһандық экономика және оның әлемдік саясаттағы рөлі. Жаһандық экономика мен әлемдік саясаттың байланысы. Халықаралық экономикалық интеграция: мәні мен көріністері. Жаһандық мәселелер мен қиындықтар. Жаһандану әлемінің негізгі тенденциялары аясында әлемдік саясат пен экономиканың өзара байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби және ғылыми ойлаудың негіздері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мамандықты қалыптастырудың барлық кезеңдерін қарастырыңыз. Дипломат мамандығының кәсіби талаптары, ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру және академиялық терминологияны қолдану, дипломатияға кіріспе, дипломаттың портреті. Халықаралық қатынастардың тарихы мен теориясы, әлемдік саясат. халықаралық қауіпсіздік негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық даулар мен жанжалдарды шешуде қолайлы шешімдерді әзірлеуде көпжақты дипломатияның әдістері мен тетіктерін пайдалану. Мазмұны: халықаралық қақтығыстарды реттеудегі көпжақты дипломатияның рөлі. Аймақтық қақтығыстар және көпжақты дипломатия. халықаралық қатынастардың тұтас жүйесінің қатысушылары ретінде мемлекеттер мен мемлекеттік емес актерлердің өзара қарым-қатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық даулар мен жанжалдарды шешуде қолайлы шешімдерді әзірлеуде көпжақты дипломатияның әдістері мен тетіктерін пайдалану. Мазмұны: халықаралық қақтығыстарды реттеудегі көпжақты дипломатияның рөлі. Аймақтық қақтығыстар және көпжақты дипломатия.. Қалыптасатын дағдылар: халықаралық қатынастардың тұтас жүйесіне қатысушылар ретінде мемлекеттер мен мемлекеттік емес актерлердің өзара қарым-қатынасын талдау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР ішкі және сыртқы саясатына әсер ететін факторлар мен баламаларды қарастыру, ҚР сыртқы саясатының рөлін анықтау, студенттерде мәдениет саласындағы әлемдік саяси үдерістегі ҚР рөлі мен орны туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: мәдениет сыртқы саясат құралы ретінде. ҚР сыртқы мәдени саясатының ерекшеліктері. Халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін Қазақстанның мәдени жетістіктерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңдегі әлемдік саясаттың жаңа тенденцияларын анықтау. Мазмұны: Жаһандану кезеңіндегі әлемдік саясат жаңа өлшем мен дамуда. Әлемдік саясаттағы ұлттықтан жоғары факторлар және халықаралық ұйымдар. Жаңа тенденциялар әлемдік саясат құбылыстары халықаралық аренадағы процесс ретінде. Жаһанданудың саяси салада өрбуіне ықпал ететін негізгі факторлар. Нәтижелері: аналитикалық ойлауды дамыту, кәсіби эрудицияны дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саясаттың теориялық негіздерін жаңа халықаралық сын-қатерлерге сүйене отырып ашу мазмұны: қазіргі жағдайдағы ерекшеліктер. Әлемдік саясаттың жаңа құралдары. Әлемнің қазіргі саяси жүйесі және қазіргі әлемдік аренадағы қатысушылардың көптігі.Жаһандану, Интеграция және әлемді демократияландыру оның дамуының қазіргі кезеңінің тенденциясы ретінде. Қазіргі әлемдегі қауіпсіздік және қару-жарақты бақылау мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа уақыттағы халықаралық қатынастардың тарихы, оның негізгі кезеңдері мен заңдылықтары, халықаралық қатынастардың әртүрлі жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері мен тетіктері туралы тұтас түсінік беру, сондай-ақ қазіргі уақытта Халықаралық қатынастар жүйесін қалыптастыру проблемаларын, ұлттық мемлекеттердің қалыптасу кезеңіндегі халықаралық қатынастардағы жекелеген елдердің рөлін тереңірек қарау, олардың экономикалық және саяси менталитет. Мазмұны: Вестфалия халықаралық қатынастар жүйесі. Халықаралық қатынастар жүйесінің модификациясы. Еуропа елдері арасындағы қайшылықтар, Вена конгресі. Берлин конгресінен кейінгі халықаралық қатынастар.
Құзыреттіліктер: әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді талдау, жаһандық процестердің логикасын білу және түсіну және халықаралық қатынастардың дүниежүзілік саяси жүйесінің дамуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастардың тарихы туралы тұтас түсінік беру, жаңа кезеңдегі халықаралық қатынастардың тарихи даму кезеңдерін және жекелеген мемлекеттердің сыртқы саясатын терең және жан-жақты зерттеу, тарихтың жаңа кезеңіндегі олардың даму тенденцияларын анықтау
Мазмұны: Бірінші дүниежүзілік соғыс. 20-30 жылдардағы халықаралық қатынастар 20 ғ. Екінші дүниежүзілік соғыс. Екінші дүниежүзілік соғыстағы бейбітшілік пен КСРО. Биполярлық әлем. Қырғи қабақ соғыс. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастардың негізгі мәселелері.
Құзыреттіліктер: этикалық, діни және құндылық жүйелерінің айырмашылығына байланысты мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін атап өту және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңде Орталық Азия елдерінің жаңа халықаралық архитектурадағы басымдықтары мен үрдістерін ашу.
Мазмұны: Орталық Азия өңірі елдерінің оң дамуының негізгі үрдістері. Жақын арада оларды дамытудағы басымдықтарды белгілеу, ОАА-дағы интеграциялық процестің қозғаушы күштерін айқындау; ОАА өңірлік интеграциясының негізгі проблемалары; ОАА өңірлік интеграциясын дамытудағы негізгі қадамдар. Орталық Азияның әлемдік саясаттағы рөлі мен орны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа технологиялық революция жағдайында қазіргі мемлекетті басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: цифрландыру және басқару мәселелері. Ғылыми прогрестің басқару саясаты мен стратегиясына әсері. Қазақстандағы қазіргі мемлекетті басқару дағдылары. Мемлекетті басқарудағы заманауи цифрлық технологиялардың жетістіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттердің сыртқы экономикалық қызметі мен экономикалық байланыстарының қазіргі жағдайы, экономикалық интеграция процестері туралы жалпы түсінік.
Мазмұны: сыртқы экономикалық байланыстарды дамыту, әлемдік нарықтарда мамандандыруды қалыптастыру бағыттары.
Қалыптасатын дағдылар: Кәсіпорынның сыртқы нарықтағы қызметін реттейтін нормативтік базаны, мемлекеттің сыртқы сауда саясатының құралдарын, сыртқы сауданы реттеу құралдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құпия дипломатияның ерекшеліктерін және оның әлемдік саясаттағы рөлін қарастыру. Мазмұны: құпия дипломатия тұжырымдамасы. Құпия дипломатияның мәнмәтіні. Құпия дипломатияның жағдайлары. Одақтастар арасындағы дипломатиялық соғыс. Италия мен Австрия-Венгрия арасындағы дипломатиялық жарыстар. Құпия дипломатия: оның тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі көріністері. Құпия дипломатия қазіргі әлемдік саясаттың құралы ретінде. Нәтижелер: кәсіби ойлауды дамыту, кәсіби интеллектті дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қытай тілінің негіздерін біледі, негізгі ауызекі сөз тіркестерін біледі. Бірінші кезеңдегі жалпы сөздік қоры 150-300 сөзден тұрады. Бұл деңгейде студент грамматика бойынша негізгі білімге ие, қарапайым қарым-қатынас үшін жеткілікті қарапайым сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді, үйренген иероглифтерді жаза және оқи алады. Қытай тілін меңгерудің бірінші деңгейі CEFR жалпыеуропалық тілдік құзыреттілік жүйесінің A1 деңгейіне сәйкес келеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастар саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыретінің құрамына кіретін жалпы мәдени құзыреттілікті дамыту және шет тіліндегі кәсіби-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Тондар. Иероглифика. Танысу. Сөйлем сөздерінің реті. Сандар. Отбасы. Мамандықтар. Елдер. Оқу.Киім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу және кәсіби қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану. Мазмұны: Уақыт. Күн тәртібі. Қытай тағамдары. Қытайдың Көрікті Жерлері. Дәрігердің қабылдауында. Бос уақыт. Қытай мифтері мен аңыздары. Қытайлық досына бару. Ұлы Қытай жазушылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу және кәсіби қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану. Мазмұны: біздің үй. Біздің институт. Үй міндеттері.Спорт. Менің туған күнім. Оқу бейнефильмдерін қытай тілінде қарау, содан кейін мазмұнын орыс және қытай тілдерінде қайталау. Қытайдың климаты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде әлеуметтік-коммуникативтік және оқу-кәсіби міндеттерді шешу үшін жеткілікті көлемде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: әлем елдері. Халықтың географиялық жағдайы. Әлем елдерінің мемлекеттік және саяси құрылымы. Ұлттық конституция. Мемлекетаралық қатынастар. Саяси партиялар мен қоғамдық ұйымдар. Халықаралық ұйымдар. Қақтығыстар мен соғыстар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде әлеуметтік-коммуникативтік және оқу-кәсіби міндеттерді шешу үшін жеткілікті көлемде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: ҚХР-дағы әлеуметтік мәселелер. Экономикалық және кәсіби салалар. Қазақстанның сыртқы және ішкі саясаты. Халықаралық ұйымдар. Дипломатия және халықаралық құқық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа әлемдік тәртіптің пайда болуы кезеңінде Қытайдың қазіргі әлемдегі стратегиясының басымдықтарын анықтау. Мазмұны: Қытай әлемдік аренадағы жаңа супер держава ретінде. Қытайдың сыртқы саясатының негізгі күш орталықтарына әсері. Қытайдың көрші мемлекеттерге қатысты әлемдік көшбасшы ретіндегі қазіргі саясаты. "Бір белдеу-бір жол" мега жобасында Қытайдың Еуразиялық мемлекеттермен қарым-қатынасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саясаттың негізгі ойыншысы ретінде Қытайдың дипломатиялық қызметінің айрықша ерекшеліктерін зерттеу
Мазмұны: Қытай дипломатиялық қызметінің тарихы. ҚХР құрылғаннан кейін Қытай дипломатиялық қызметін құру мен дамытудың негізгі кезеңдері. Қытай қазіргі әлемде оның дипломатиялық дәстүрлері мен ерекшеліктері бар. Қытайдың қазіргі әлемдегі орны мен рөлі. Халықаралық аренада Қытайдың әлемдік көшбасшылығының болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттердің сыртқы экономикалық қызметі мен экономикалық байланыстарының қазіргі жай-күйін, экономикалық интеграция процестері туралы жалпы түсінікті зерделеу. Мазмұны: сыртқы экономикалық байланыстарды дамыту, әлемдік нарықтарда мамандандыруды қалыптастыру бағыттары. Ұлттық корпорациялардың сыртқы нарықтағы қызметін, мемлекеттің сыртқы сауда саясатының, сыртқы сауданы реттеудің құралдарын реттейтін нормативтік база. Халықаралық санкциялар жағдайындағы өңірлер елдерінің экономикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азияның халықаралық бәсекелестігі мен ынтымақтастығы саласында кәсіби эрудицияны қалыптастыру. Мазмұны: Орталық Азия мемлекеттерінің халықаралық аренадағы бәсекелестігі. Мемлекеттегі ішкі және сыртқы саясаттың өзара байланысы. Мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігін дамытудағы сыртқы саяси институттардың рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия аймағында қауіпсіздік мониторингі бойынша жобаларды құруда тәжірибе жинау.
Мазмұны: Орталық Азия аймағының негізгі қауіпсіздік мәселелері. Конфликті жағдайларда урегироливон. Үздіксіз қауіпсіздікті бақылау жобалары. Мониторингтің математикалық модельдері: аналитикалық ойлау қабілеттері. Мониторинг жобаларын құру. Идея құру қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түркі мемлекеттерінің интеграциясының маңыздылығын анықтау, студенттердің қазіргі кезеңде түркі әлемін дамытудың нақты бейнесін игеруі. Бұл ретте, түркі халықтары тарихының маңызды құрамдас бөлігі ретінде қазақтар мен Қазақстанның тарихына ерекше назар аудару, түркі мемлекеттерінің сыртқы және ішкі саясатын қарастыру. Мазмұны: Қазіргі әлемдегі түркі мемлекеттері. Түркі мемлекеттерінің ынтымақтастығын дамыту перспективалары. Нәтижелер: өркениетті ойлауды түсінуді дамыту. Саяси ойлау құралдарын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этносаяси ерекшелікті қоса алғанда, халықаралық қақтығыстардың мәні мен ерекшелігін ашу, қақтығыстарды талдаудың негізгі теориялық тәсілдерін және бітімгершілік, делдалдық, көшбасшылардың рөлін қоса алғанда, реттеудің практикалық тәсілдерін білу. Мазмұны: халықаралық қақтығыстардың мәні мен ерекшелігі. Қазіргі халықаралық қақтығыстардың ерекшеліктері. Реттеуден халықаралық қақтығыстардың алдын алуға дейін: 21 ғасырдың саяси тәжірибесі нені үйретеді. Қазіргі халықаралық қақтығыстарды болжау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Францияның жұмсақ күшінің ерекшеліктерін және оның еуразиялық кеңістік елдеріндегі қазіргі кезеңдегі маңызын ашу. Мазмұны: жұмсақ күш құбылысын анықтау. Қазіргі кезеңде Францияның сыртқы саясатында "жұмсақ күшті" қолдану. "Жұмсақ күш" саясаты Францияның ықпал ету құралы ретінде. Францияның Орталық Азия елдеріне қатысты "жұмсақ күш" саясатының негізгі векторлары. Орталық Азия елдеріндегі сыртқы саяси міндеттерді шешуде бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті ойдағыдай жүргізуге қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Тапсырмалар: кәсіби бағдарланған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негіздерін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымдардың негізгі түрлерін меңгеру, шет тілінің сөйлеу тілін құлақпен түсіну.
Мазмұны: болжам жасаңыз. Сіздің жұмысыңыз туралы сөйлесіңіз. Гипотезаны білдіріңіз. Кітап жіберіңіз. Өзгерістер туралы хабарлаңыз. Өкініш білдіріңіз. Өз пікіріңізді білдіріңіз. Дәлелді түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тілінен ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша академиялық қарым-қатынас дағдыларын дамыту: оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу; жазбалар жасау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, соның ішінде кітапханалар мен веб-сайттардан қажетті ақпаратты іздеу, есептер шығару, ғылыми жұмыстар мен оқулықтар жазу дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: C1 деңгейіндегі халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Тапсырмалар: кәсіби бағдарланған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негіздерін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымның негізгі түрлерін меңгеру, шет тілінің сөйлеу тілін құлақпен түсіну.
Мазмұны: болжам жасаңыз. Сіздің жұмысыңыз туралы сөйлесіңіз. Гипотезаны білдіріңіз. Кітап жіберіңіз. Өзгерістер туралы хабарлаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық және ғылыми жұмыстарға, шетелдік серіктестермен байланыс орнатуға арналған лингвистикалық құзыреттіліктерді дамыту және тереңдету. Тапсырмалар: оқылған кәсіби бағдарланған тақырыптар аясында өз ойларын білдіру, француз тіліндегі мамандық бойынша шынайы жазбаша және ауызша мәтіндердің негізгі мазмұнын түсіну. Мазмұны: Еуропалық кеңістік, Франция университеттеріндегі әлеуметтік лингвистика, БАҚ, дипломатиялық кездесулер, кәсіби алмасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) қатысымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Тапсырмалар: A1 деңгейінде коммуникативті дағдыларды қолдану, коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Дағдылар: әңгімелесуге, түпнұсқа мәтіндерді оқуға, шетелдік сөйлеуді құлақпен түсінуге, сонымен қатар А1 деңгейінде нәтижелі жазбаша сөйлеуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - а 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т.б. туралы пайымдауларды қалыптастыру міндеттері: өз ойларын білдіру және тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес шет тілінде сөйлеу, сұрақтар қою және оларға жауап беру, зерттелген тақырып көлемінде француз тілінде сөйлесуді қолдау. Түйіндеме жазу.
Мазмұны: дүкендер, дүкендер. Кафелер, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алыңыз. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша оқу. Сұхбатты қалай өткізуге болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2.2– В1.1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Міндеттері: ауызша және жазбаша қарым-қатынастың сөйлеу дағдыларын дамыту, күнделікті және кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу мүмкіндігі; оқу мен жазудың әртүрлі түрлерін дамыту.
Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В 1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Міндеттері: Кәсіби бағытталған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негізін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологиялық тұжырымның негізгі түрлерін меңгеру, шет тіліндегі сөйлеуді есту арқылы түсіну.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық және ғылыми жұмыс үшін, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау үшін лингвистикалық құзыреттерді дамыту және тереңдету. Міндеттері: оқытылған кәсіби бағдарланған тақырыптар шеңберінде сөйлеу, француз тіліндегі мамандық бойынша шынайы жазбаша және ауызша мәтіндердің негізгі мазмұнын түсіну.
Мазмұны: еуропалық кеңістік, Француз университеттеріндегі Әлеуметтік лингвистика, БАҚ, дипломатиялық кездесулер, кәсіби алмасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық ортада табысты бейімделу үшін қажетті коммуникативтік және функционалдық құзыреттіліктерді дамыту. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігі, ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерімен танысу.
Мазмұны: ғылыми конференцияларды ұйымдастыру. Ауызша презентация. Конференцияда сөз сөйлеу. Дипломатиялық топтардағы БАҚ. Іскерлік хат алмасу. Мақала жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді Зерттеудің мақсаты халықаралық қатынастардың заманауи жүйелері бойынша материалдарды зерттеу, халықаралық қатынастардың негізгі проблемалары мен заңдылықтарын игеру болып табылады. Мазмұны: жаһандану процестерінің түсінігі мен мазмұны және халықаралық жүйелердің өзара әрекеттесуі, қазіргі заманғы мәселелерді шешу және шешу әдістерін талдау. Халықаралық қатынастардың заманауи жүйелері. Халықаралық мәселелерді шешудегі халықаралық институттар мен актерлердің рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһанданудың әлемдік процестерінің дамуына байланысты қазіргі заманғы халықаралық қатынастардың проблемаларын, халықаралық қатынастардың негізгі проблемалары мен заңдылықтарын ашу. Мазмұны: халықаралық қатынастардың заманауи мәселелері. Әлемдік қоғамдастықтың қазіргі заманғы проблемаларды шешу жөніндегі қызметі. Халықаралық мәселелерді шешудегі халықаралық институттар мен актерлердің рөлі. Халықаралық деңгейде саяси шешімдер қабылдау үдерісіндегі жаңа үрдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саясат аясында халықаралық қауіпсіздік мәселелерін ашу.
Мазмұны: ядролық қауіпсіздік мәселелері. Қазіргі заманғы қауіпсіздік қатерлері және оларға қарсы тұру. Төртінші технологиялық революция оның халықаралық қауіпсіздік жүйесіне әсері.Әлемдік қоғамдастықтағы энергетикалық қауіпсіздік мәселесі және оны шешу жолдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызмет саласындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі әлемдегі ағылшын тілі. Дипломатия және халықаралық қатынастар. Мемлекеттік қызмет. Көшбасшылық. Көрнекті саяси қайраткерлер мен дипломаттар. Шешендік өнердің негіздері. Бұқаралық ақпарат құралдары. Әскери қақтығыстарды шешудегі дипломатияның рөлі. Халықаралық ұйымдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық процестерді зерттеуде заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдану дағдыларын игеру
Мазмұны: халықаралық мәселелерді зерттеудегі әртүрлі әдістер. Зерттеу жүргізудегі әдістеме. Инновациялық зерттеу әдістері. Халықаралық орта процестерін зерттеудің ерекшеліктері. Плюрализм ғылыми көзқарас. Зерттеу объектісінің де, субъектісінің де сапалық сипаттамалары. Құзыреттіліктер: халықаралық құбылыстарды зерттеудегі кең көзқарас. Зерттеу құралдарының көптігін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа геосаяси тұжырымдамалардың негізгі басымдықтарын ашу. Мазмұны: жаңа халықаралық шындыққа байланысты геосаяси тұжырымдамалардың өзгеруі. Қазіргі геосаяси стратегиялардың даму ерекшеліктері. Халықаралық ұйымдар және олардың қақтығыстарды шешудегі рөлі. Жаңа геосаяси шындықтағы халықаралық ұйымдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың халықаралық шарттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ оларды халықаралық өмір жағдайларына қатысты түсіндіру.
Мазмұны: халықаралық шарттар жасасу тәртібі мен кезеңдері. Халықаралық шарттарға ескертпелер мен депозитарий. Халықаралық шарттарды сақтау және қолдану. Халықаралық шарттардың қолданылуын тоқтату. Халықаралық шарттардың нормаларын ұлттық заңнамаға имплементациялау. Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттар бойынша Қазақстан Республикасының міндеттемелерін орындау
Құзыреттері: шарттық практиканың әртүрлі жағдайларында бағдарлану, мемлекеттердің халықаралық шарттары мен шарттық практикасына талдау жүргізу, халықаралық шарттар жасасу негізінде трансшекаралық суларды пайдалану және қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының мүдделерін қорғау, трансшекаралық сулар бойынша мемлекетаралық қатынастар бөлігінде шекара маңы елдерінің су заңнамаларын үйлестіруге және жақындастыруға қатысу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жұмсақ күштің негізі ретінде халықтық дипломатияның маңыздылығын ашу, халықтық дипломатияның функцияларын, негізгі міндеттері мен әдістерін зерттеу. Дипломатиялық практикада компаларды кеңінен енгізу себептері. Жанжалдарды шешудегі медиация. Мазмұны: "жұмсақ күш" және халықтық дипломатия ұғымы. Жұмсақ күш және оның халықаралық қатынастар жүйесіндегі хабар тарату арналары. Мемлекет саясатының халықтық дипломатияға әсері. Халық дипломатиясының тілі, бейнелері және мәселелері. Дағдылар: халықаралық форумдарда көпшілік алдында сөйлеуді дайындай білу; екі жақты және көпжақты кездесулерде өзара түсіністік табуға көмектесетін барлық процестерді психологиялық дайындық, бақылау, өзін-өзі бақылау және реттеу механизмі ретінде дағдыларды игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрландыру дәуірінде халықаралық қауіпсіздіктің жаңа пайымдауларын қалыптастыру. Мазмұны: төртінші технологиялық революция және оның халықаралық қатынастарға әсері. Халықаралық қатынастардағы ақпараттық қауіпсіздік мәселелері. Ақпараттық соғыстар. Халықаралық қатынастар мен заманауи коммуникациялардың өзара іс-қимылы. Халықаралық қатынастар жүйесінде цифрландыру кезеңінде құралдарды қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрландыру дәуіріндегі сыртқы саясат мәселелерін шешуде дипломатиялық келіссөздер жүргізу техникасы мен әдістерін қолдану. Мазмұны: келіссөздер халықаралық ынтымақтастықты дамыту құралы ретінде, келіссөздер стратегиясы мен тактикасы, халықаралық қатынастар жүйесіндегі ақпараттық технологиялар мен әлеуметтік желілердің рөлі. Қалыптасатын дағдылар: келіссөздерге әсер ету механизмдерінің мазмұнын білу және түсіну. Дипломатиялық тәжірибеде заманауи технологияларды тиімдірек пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Тіршілік ортасының табиғи жағдайларында жануарлар мен олардың қауымдастықтарының алуан түрлілігін зерттеу. Өсімдіктердің көптүрлілігін, жоғарғы және төменгі өсімдіктер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Биосферадағы өсімдіктің рөлі. Далалық зерттеу әдістері, анықтағыштармен жұмыс.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: студенттердің теориялық білімдерін тереңдету және бекіту, практикалық және зерттеу жұмыстарының дағдыларын қалыптастыру, қазіргі заманғы жабдықтармен таныстыру.
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы арнайы әдебиетті, ғылыми ақпаратты оқу. Тақырып (тапсырма) бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу. Ғылыми жинақтарға мақалалар мен тезистерді дайындау. Қалыптасатын құзыреттер: таңдаған қызмет бейіні бойынша дербес оқу-тәжірибелік және оқу-зерттеу жұмысы.
Тәжірибені қорғау
Бакалавриат студенттерінің өндірістік тәжірибесі - студенттердің өзіндік еңбекке теориялық дайындығының қажетті буыны және соңғы кезеңі. Өндірістік практиканың мақсаты - теориялық оқыту нәтижелерін бекіту, психологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру, білім алатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің негізгі құзыреттілігі мен тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.