Философия докторы
«Биология» бағыты бойынша докторант дайындау келесідей кәсіби әрекеттерге дайындайды:
- ғылыми – зерттеу институттарда және биологиялық, экологиялық, биотехнологиялық бағыттағы ЖОО-да ғылыми және оқытушылық қызмет;
- биологиялық, экологиялық бағыттағы орталықтарда, зертханаларда және басқа да бөлімдерде басқарушылық қызмет.
Артықшылықтары:
- авторлық курстар мен білім берудің заманауи әдістері;
- зерттеуге және құралдармен жабдықтаудың инновациялық әдістерін қолдану;
- заманауи биологияның басым бағыттарын терең меңгеру;
- ғылыми – зерттеу жұмыстарын шет елдер мен ғылыми – зерттеу орталықтарында жүргізу.
Биология
8D05101
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология ғылымының жаңа тенденцияларымен, әрбір бағыттың қазіргі уақытта және болашақта іс жүзінде қолданылуымен таныстыру.<br/> Мазмұны: Биологияның негізгі даму бағыттары, олардың пайда болу тарихы, зерттеу пәні; синтетикалық биология. Наноғылым. Бионика. Нутригеномика. Нутригенетика. Қондырғылар. Гоминология. кванттық биология. Нейропаразитология. Геномика. Протеомика. Биологиялық қауіпсіздік. Ғарыш биологиясы. Медициналық биология.<br/> Құзыреттері: биологиядағы ұғымдар мен теорияларды сыни тұрғыдан талдап, бағалай білуді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың биологияны оқыту үдерісінде ақпараттандыру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру<br/> Мазмұны: биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар. Ақпараттармен жұмыс істей білуді қалыптастыру, коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі мен патенттік іздестіруді жүргізу. <br/> Құзыреттіліктер: Ақпараттық технологиялық құралдарды қолдану, оның нәтижелерін практикаға енгізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гомеостаздың нейроиммунды-эндокриндік реттелуінің құрылымдық-функционалдық негіздерін, ең маңызды гомеостатикалық функцияларды реттеудің негізінде жатқан заманауи механизмдерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Мидың рефлекторлық принципі. Жүйке жүйесінің жалпы физиологиясы. Нейроиммундық эндокриндік өзара әрекеттесулердің нейротрансмиттерлік реттелуі. эндокриндік реттеу. Стресс эндокринологиясы.<br/> Құзыреттері: гомеостазды сақтау үшін жүйеаралық интеграция принциптерін; мидың, иммундық және эндокриндік жүйелердің интегративті қызметінің заңдылықтарын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиетті ғылыми зерттеулердің әдістерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдіс туралы түсінік. Жалпыәдіснамалық ережелер мен ұстанымдар. Ғылыми зерттеудің әдістері. Бақылау және оның мәні. Модельдеу, оның мәні. Әдеби интерпретация, оның мәні. Салыстырмалы әдіс. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Ішкі тәсілдер: топтастыру мен жүйелеу тәсілдері. Трансформациялау әдісі.<br/> Құзіреттілігі: ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық түсінігін ғылыми жұмысты жазуда қолдана біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
30
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау (ДҒЗЖ)
30
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау (ДҒЗЖ)
12
Докторлық диссертация
Шешендік өнер және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген. Докторлық диссертацияны рәсімдеу бойынша стандарттарды сауатты қолдануға қабілетті. Ғылыми жұмысты қорғауға ұсыну және қорғауға құжаттарды жинау кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: организмдердің тіршілік әрекеті процесінде энергияны түрлендіру механизмдерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Биоэнергетика ғылым ретінде. Организмдердің тіршілік ету процестеріндегі энергияны түрлендіру механизмдерінің ерекшеліктері. Организмдердің энергиясын анықтау үшін физика-химиялық әдістерді қолдану. Биоэнергетика-молекулалық биологияның, биофизиканың және Биохимияның бөлігі. Тірі организмдердегі зат алмасу және энергия. <br/> Құзіреттіліктер: зат алмасу және энергия механизмдері туралы материалистік идеяларды қалыптастыру және теориялық білімді кәсіби қызметте пайдалану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
EB 5301
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жүйке жүйесінің физиологиясы, жоғарғы жүйке жүйесінің физиологиясы, функциялардың эндокриндік реттелуінің физиологиясы саласындағы заманауи ұғымдарды зерттеу.
Мазмұны: ми жұмысының рефлекторлық принципі. Жүйке жүйесінің жалпы физиологиясы. Адамның жоғары жүйке жүйесінің ерекшеліктері мен типтері. Медиаторлар. Мінез-құлықты ұйымдастыру принциптері. Эндокриндік реттеу. Стресс эндокринологиясы.
Құзыреттіліктер: - ағза функцияларының механизмдерін жүйелі интеграциялау принциптерін қалыптастыру; - мидың интегративті қызметінің заңдылықтары; - нейрофизиология мәселелерін шешу. Функциялардың эндокриндік реттелуі. Стресс эндокринологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи биологияның әр түрлі салаларындағы жаңа жетістіктер туралы біртұтас түсініктерді қалыптастыру және проблемаларды зерттеу.
Мазмұны: биологияның философиялық мәселелері. Адамның, өмірдің пайда болуының заманауи теориялары. Апоптоз. Канцерогенез. Биокәрілік. Жасушалық биология мәселелері. Адам геномы. Геномика. Нанотехнологиялар. Биоалуантүрлілік, биосфераның тұрақтылығы.
Құзыреттіліктер: биологиядағы қазіргі проблемаларды шешу жолдары мен болашағы туралы пікір қалыптастыру; ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін кәсіби түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағзалардың тіршілік әрекеті процесінде энергияны түрлендіру механизмдерін зерттеу.
Мазмұны. Биоэнергетика ғылым ретінде. Организмдердің тіршілік әрекеті үдерісіндегі энергияны түрлендіру механизмдерінің ерекшеліктері. Организмдердің энергетикасын анықтау үшін физика-химиялық әдістерді қолдану. Биоэнергетика-молекулалық биологияның, биофизиканың және Биохимияның бөлігі. Тірі организмдердегі заттар мен энергия алмасу. Құзыреттіліктер: заттар мен энергия алмасу механизмдері туралы материалистік түсініктерді қалыптастыру және кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теоритикалық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану,дисертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика докторантураның маңызды компоненті болып табылады және жоғары мектепте білім беру және тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша білім алушылардың практикалық қызметінің түрі болып табылады, ол оқу курстарын оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерлігін алуды қамтиды. Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру. ЖОО-ның оқу үрдісін ұйымдастыру. Дәрістерге, семинарларға, зертханалық сабақтарға, СӨЖ,СОӨЖ дайындық. ЖОО-да барлық сабақ түрлерін өткізу. Студенттермен оқудан тыс жұмыстар жүргізу.