Философия докторы (PhD)
Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес арнайы психология саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын философия докторларын (PhD) даярлау.
Арнайы білім беру психологиясы
8D01907
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы білім берудің өзекті мәселелерін шешудің қолданыстағы тәсілдерін зерттеу және жаңа тәсілдерді іздеу; арнайы психологияның ғылыми-практикалық мәселелерін шешудің қазіргі тенденцияларын іздеу және анықтау. Мазмұны: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудағы заманауи психологиялық мәселелер. ЕББҚ бар балаларды кешенді сүйемелдеудегі инновациялық нысандар мен технологиялар. ЕББҚ бар балаларды психологиялық оңалту. ЕББҚ бар балаларды психологиялық қолдаудың заманауи психологиялық-педагогикалық тәсілдері. Арнайы және инклюзивті білім беру саласында маман-психологты даярлау мәселелері.Құзыреттілігі: арнайы психологиядағы қазіргі заманғы проблемаларды талдай білу, Арнайы психологияны дамытудың қазіргі жай-күйі мен басым бағыттарын жүйелі талдау негізінде, оның даму эволюциясы, негізгі өзекті ғылыми-теориялық проблемалар аясында ЕББҚ бар адамдарға арнайы білім беру саласындағы ғылыми психологиялық зерттеулерді жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық зерттеу саласындағы және пәнаралық контекстегі заманауи ғылыми парадигмаларды зерттеу. Мазмұны: арнайы психология, ерекше жағдайларды зерттейтін даму психологиясының саласы ретінде.Ғылым ретінде арнайы психологияның қалыптасуы. Ғылым ретінде арнайы психологияның объектісі мен пәні. Арнайы психологияның бөлімдері мен қолданбалы аспектілері. Арнайы психологияның ғылыми жүйелері. Құзыреттілігі: психологиялық зерттеудің теориялық негіздерін талдай және негіздей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
М(Д)ҒЗЖ
3
М(Д)ҒЗЖ
3
М(Д)ҒЗЖ
3
М(Д)ҒЗЖ
7
Ғылыми-зерттеу практикасы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
ҒЗЖ қорғау
9
Докторлық диссертация
12
Докторлық диссертация
5
Докторлық диссертация
2
Докторлық диссертация
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде АКТ қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар.Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда және жүргізуде АКТ-ны қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасында дефектологиялық ғылымның даму тенденциялары. ЕББҚ оқытуды жаңғыртудың теориялық аспектілері. Жаһандық үрдістер контексіндегі арнайы білім мазмұнын жаңғырту. Зерттеулердің нәтижелерін коммерцияландыру үшін және
ЕББҚ оқытудағы технология жасау үшін жағдай жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР арнайы психологияның теориясы мен практикасы. Шет елдердегі арнайы психологиялық ғылымның теориясы мен практикасы. Арнайы психологияның Қазақстандағы ғылым және мамандық ретінде қалыптасуы мен дамуы. Арнайы психологиядағы ғылыми теорияларды құру.
Тәжірибелік-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Педагогикалық практика
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілік: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.