Философия докторы (PhD)
1.1 Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын (PhD) философия докторлардын даярлау.
Арнайы педагогика
8D01901
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
М(Д)ҒЗЖ
Томсон Рейтер (ISI Web of Knowledge, Thomson Reuters), Scopus / Publications in journals included in Thomson Reuters, Scopus Databases компаниясының нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін Халықаралық ғылыми басылымдарда мақалаларды дайындау және жариялау
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
13
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың академиялық зерттеу мәтіндерін жазудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми тіл және ғылыми мәтін. Плагиат. Ғылыми дәйексөздің ережелері. Мәтін стилистикасы. Ғылыми және реферативтік баяндамалар. Библиография мен сілтемелерді рәсімдеу. Аннотация. Пікір жазу. Құзіреттілік: теориялық білімді академиялық хаттың негізгі жанрлары бойынша қолдану: аннотация, рецензия, академиялық эссе, әдебиетке шолу, ғылыми мақала
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APPGZAA 7201 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы педагогтарды даярлау практикасына дуальды оқытуды әзірлеу мен енгізудің ғылыми-негізделген әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: дуальды оқыту жүйесінің ғылыми-практикалық негіздері. Дуальды оқытуды енгізудің қолда бар ұйымдық-нормативтік шарттарын талдау. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқытуды енгізудің тиімді тетіктерін анықтау. Дәстүрлі оқыту жүйесімен салыстырғанда дуальды оқыту жүйесінің артықшылықтары. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқыту моделінің элементтерін енгізу перспективалары. Құзыреттілігі: дуальды-бағдарланған оқытудың проблемалық-іздестіру парадигмасы шеңберінде білім беру технологияларын ұтымды таңдау және іске асыру қабілеті.
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиетті ғылыми зерттеулердің әдістерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Әдіс туралы түсінік. Жалпыәдіснамалық ережелер мен ұстанымдар. Ғылыми зерттеудің әдістері. Бақылау және оның мәні. Модельдеу, оның мәні. Әдеби интерпретация, оның мәні. Салыстырмалы әдіс. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Ішкі тәсілдер: топтастыру мен жүйелеу тәсілдері. Трансформациялау әдісі.<br/> Құзіреттілігі: ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық түсінігін ғылыми жұмысты жазуда қолдана біледі.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттардың диссертациялық зерттеуінің теориялық бөлігінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша айқындаушы эксперимент жүргізу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименттік бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Анықтау экспериментін жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау. <br/> Құзыреттілігі: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша консультациялық жұмыс беру <br/> Мазмұны: докторанттың зерделенген проблеманы шешу тетігін әзірлеуі, болжамды бағалау және зерттеу объектісінің даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Балдарды қоя отырып, ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық бағалаудан өтуі.<br/> Құзыреттілігі: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
7
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде АКТ қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар.Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда және жүргізуде АКТ қолдана білу.
20
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
30
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
20
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертация-маңызды ғылыми жұмыс, докторант ғылыми жетекшінің басқаруымен автордың ғылымға қосқан үлесін айғақтайтын ғылыми нәтижелерді баяндайды. Ғылыми зерттеудің нәтижесі ретінде ол бірқатар біліктілік талаптарына жауап беруге міндетті.Докторлық диссертацияның ерекшелігі-ғылым салаларының үлкен ғылыми мәселелерін шешімімен белгілі бір ғылыми бағытты дамыту бойынша жүйелі зерттеу болып саналады.
20
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторлық диссертацияны қорғауға дайындық<br/> Мазмұны: докторантураның білім беру бағдарламасын меңгеру. Докторлық диссертацияларға қойылатын талаптарға сәйкес ресімделген докторлық диссертацияны ұсыну. Web of Science немесе Scopus ақпараттық базасына кіретін Халықаралық ғылыми журналдардағы басылымдардың тізімі мен жарияланған жұмыстардың бедерінің және басылымдар тізбесінің (ҚР БҒСБК) болуы. Авторға және қарыз алу көзіне сілтемесіз қарыз алу мәніне тексеру (Антиплагиат мәніне диссертацияны тексеру). <br/> Құзыреттілігі: зерттеу идеясы мен негізгі ережелерін ресімдеу, таныстыру, қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР арнайы білім берудің теориясы мен практикасы. ҚР инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР-да арнайы білім беру жүйесінің дамуын талдау мен болжаудың ғылыми негізделген кешенді әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ҚР - дағы арнайы педагогиканың даму үрдістері. ҚР - да арнайы педагогиканы дамыту перспективалары. Педагог кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және кәсіптің беделін арттыру. ҚР-да арнайы білім беруді дамыту менеджменті мен мониторингін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контексінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялардың нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдайлар жасау. Құзыреттілігі: қазіргі заманғы инновациялық дамудың сын-тегеуріндеріне жауап беретін ҚР-да арнайы педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа идеялары мен бағыттарын сыни тұрғыдан талдау, бағалау және қалыптастыру қабілеті.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PLOV 5202
2
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру. Ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде АКТ қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар.Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда және жүргізуде АКТ-ны қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР арнайы білім берудің теориясы мен практикасы. ҚР инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Дефектология ғылымының даму тенденциялары. ҚР Дефектология ғылымының даму болашағы. Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және кәсіптің беделін арттыру. ҚР дефектологиялық ғылымның менеджментін және даму мониторингін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контексінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялардың нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдайлар жасау
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми-зерттеу және ақпараттық-талдау жұмысының дағдылары мен біліктерін дамыту.
Қалыптасатын құзыреттер:
- зерттеу жұмысы бойынша мақсаттар мен міндеттер қою;
- зерттеу мәселесі бойынша эксперимент жүргізу;
- зерттеу мәселелері бойынша тағылымдаманы жоспарлау;
- зерттеу нәтижелерін ұсыну.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланды.Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы ұйымдастырылып өткізілді.