Философия докторы (PhD)
1.1 Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын (PhD) философия докторлардын даярлау.
Арнайы педагогика
8D01901
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
13
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы педагогтарды даярлау практикасына дуальды оқытуды әзірлеу мен енгізудің ғылыми-негізделген әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: дуальды оқыту жүйесінің ғылыми-практикалық негіздері. Дуальды оқытуды енгізудің қолда бар ұйымдық-нормативтік шарттарын талдау. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқытуды енгізудің тиімді тетіктерін анықтау. Дәстүрлі оқыту жүйесімен салыстырғанда дуальды оқыту жүйесінің артықшылықтары. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқыту моделінің элементтерін енгізу перспективалары. Құзыреттілігі: дуальды-бағдарланған оқытудың проблемалық-іздестіру парадигмасы шеңберінде білім беру технологияларын ұтымды таңдау және іске асыру қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы педагогтарды даярлау практикасына дуальды оқытуды әзірлеу мен енгізудің ғылыми-негізделген әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: дуальды оқыту жүйесінің ғылыми-практикалық негіздері. Дуальды оқытуды енгізудің қолда бар ұйымдық-нормативтік шарттарын талдау. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқытуды енгізудің тиімді тетіктерін анықтау. Дәстүрлі оқыту жүйесімен салыстырғанда дуальды оқыту жүйесінің артықшылықтары. Арнайы педагогтарды даярлауда дуальды оқыту моделінің элементтерін енгізу перспективалары. Құзыреттілігі: дуальды-бағдарланған оқытудың проблемалық-іздестіру парадигмасы шеңберінде білім беру технологияларын ұтымды таңдау және іске асыру қабілеті.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттардың диссертациялық зерттеуінің теориялық бөлігінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша айқындаушы эксперимент жүргізу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименттік бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Анықтау экспериментін жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау. <br/> Құзыреттілігі: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша консультациялық жұмыс беру <br/> Мазмұны: докторанттың зерделенген проблеманы шешу тетігін әзірлеуі, болжамды бағалау және зерттеу объектісінің даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Балдарды қоя отырып, ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық бағалаудан өтуі.<br/> Құзыреттілігі: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
7
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде АКТ қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар.Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда және жүргізуде АКТ қолдана білу.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
12
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторлық диссертацияны қорғауға дайындық<br/> Мазмұны: докторантураның білім беру бағдарламасын меңгеру. Докторлық диссертацияларға қойылатын талаптарға сәйкес ресімделген докторлық диссертацияны ұсыну. Web of Science немесе Scopus ақпараттық базасына кіретін Халықаралық ғылыми журналдардағы басылымдардың тізімі мен жарияланған жұмыстардың бедерінің және басылымдар тізбесінің (ҚР БҒСБК) болуы. Авторға және қарыз алу көзіне сілтемесіз қарыз алу мәніне тексеру (Антиплагиат мәніне диссертацияны тексеру). <br/> Құзыреттілігі: зерттеу идеясы мен негізгі ережелерін ресімдеу, таныстыру, қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР арнайы білім берудің теориясы мен практикасы. ҚР инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР-да арнайы білім беру жүйесінің дамуын талдау мен болжаудың ғылыми негізделген кешенді әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ҚР - дағы арнайы педагогиканың даму үрдістері. ҚР - да арнайы педагогиканы дамыту перспективалары. Педагог кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және кәсіптің беделін арттыру. ҚР-да арнайы білім беруді дамыту менеджменті мен мониторингін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контексінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялардың нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдайлар жасау. Құзыреттілігі: қазіргі заманғы инновациялық дамудың сын-тегеуріндеріне жауап беретін ҚР-да арнайы педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа идеялары мен бағыттарын сыни тұрғыдан талдау, бағалау және қалыптастыру қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР-да арнайы білім беру жүйесінің дамуын талдау мен болжаудың ғылыми негізделген кешенді әдіснамасын қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ҚР - дағы арнайы педагогиканың даму үрдістері. ҚР - да арнайы педагогиканы дамыту перспективалары. Педагог кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және кәсіптің беделін арттыру. ҚР-да арнайы білім беруді дамыту менеджменті мен мониторингін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контексінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялардың нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдайлар жасау. Құзыреттілігі: қазіргі заманғы инновациялық дамудың сын-тегеуріндеріне жауап беретін ҚР-да арнайы педагогикалық ғылымды дамытудың жаңа идеялары мен бағыттарын сыни тұрғыдан талдау, бағалау және қалыптастыру қабілеті.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Sap 5201
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық-педагогикалық зерттеуді әдіснамалық қамтамасыз етудің жалпы теориялық мәселелері. Методология, әдістемелер, зерттеу әдістері. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Б. Г. Ананьев ұсынған психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеу мәліметтерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми-зерттеу және ақпараттық-талдау жұмысының дағдылары мен біліктерін дамыту.
Қалыптасатын құзыреттер:
- зерттеу жұмысы бойынша мақсаттар мен міндеттер қою;
- зерттеу мәселесі бойынша эксперимент жүргізу;
- зерттеу мәселелері бойынша тағылымдаманы жоспарлау;
- зерттеу нәтижелерін ұсыну.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланды.Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы ұйымдастырылып өткізілді.