педагогика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын магистірлерді даярлау.
Арнайы педагогика: Инклюзивті білім беру
7M01906
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән арнайы білім берудің теориялық негіздері мен тарихын білуге бағытталған; арнайы білім берудің принциптерін, нысандарын, әдістерін, қазіргі заманғы трендтерін зерделеу; студенттер ҚР мен әлемде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін салыстыруды үйренеді; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәні, мақсаты мен мазмұнын: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияны, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі ұйымдар, арнайы мектеп ұйымдары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерделейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IO 2310
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APPD 1207
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім беру-түзету жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; жеке даму бағыттарын жобалау.Мазмұны: білім беру, адамдарды әлеуметтік бейімдеу және ЕБҚ-мен интеграциялау; түзету-білім беру кеңістігін жобалау және оны әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету. Құзыреттілігі: ЕОҚ бар балаларға білім беру мен дамыту ұйымдарындағы жеке дасыту бағыттары бойынша құзыреттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық профилактиканың заманауи технологияларының мәні. Білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту мәселелерін шешудегі психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білім. ЕОҚ бар балаларға арналған профилактикалық және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау. Білім беру мекемесі мамандарының оң тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру. Құзыреттілігі: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша құзретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымында ЕОҚ бар балалардың әлеуметтенуіне, олардың әлеуметтік және тұлғалық дамуына қолайлы жағдайлар жасау. Мазмұны: ЕОҚ бар бала үшін жеке білім беру бағытын жобалау. Баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері. Қазіргі білім беру ұйымында түзету және білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ЕОҚ бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану тәсілдері; ЕОҚ бар баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмысты іске асыру әдістері.Құзыреттілігі: ерекше оқу қажеттілігі бар балалардың жеке білім беру бағытын жобалау бойынша құзерттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барлығына білім беруді қолдау,кедергілерді жоюға баса назар аудара отырып, ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу. Мазмұны: Инклюзивті білім беру ұғымы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқытудың әдістері, құралдары, нысандары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды тәрбиелеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша білімдерін дамту. Мазмұны: Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша құзыретін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасы. Мазмұны: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру. Жеке білім беру бағытын құру. Бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу. Жеке білім беру бағытын іске асыру. Құзыреттілігі: инклюзивті білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау бойынша құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: ЕББҚ бар балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. ЕББҚ бар балаларды диагностикалық тексеру әдістері. ЕББҚ бар мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг. Құзыреттілігі: Ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту проблемасының ғылыми-теориялық негіздерін талдау. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жағдайы мен мүмкіндіктері. Инклюзивті білім беруде ЕББҚ бар балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Инклюзивті білім беруде ЕБҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асырудың тиімділігі.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ бар балаларды әлеуметтендіруге негізделген құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларға білім беру жүйесіндегі түзете-дамыту технологияларына талдау жасау бойынша білімдерін дамыту Мазмұны:.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Мұғалім мен мамандардың командалық өзара әрекеттесу технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тиімді білім беру технологиялары бойынша құзыреттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру бойынша теориялық және әдістемелік білімдерін дамыту. Мазмұны: Инклюзияның зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Инклюзияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Мәселелер, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер инклюзиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласы бойынша ғылыми-зерттеуге негізделген құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми таным әдіснамасының және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгерту. Мазмұны: Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Инклюзивті білім берудің ұғымдық-категориялық аппараты. Тұжырымдамалардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қарама-қайшылық, проблема. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзивті білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау бойынша құзыретін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.