педагогика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын магистірлерді даярлау.
Арнайы педагогика: Инклюзивті білім беру
7M01906
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APPGZAA 7201 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: басқару психологиясы психологияның бөлімі ретінде. Басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; бағыныштылардың Қызмет Бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: диагностика, болжау және кеңес беру әдістерін қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPSDV 5209
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында OOP бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері.<br/> Мазмұны: инклюзивті білім беру ұғымы. Инклюзивті білім беру жағдайында OOP бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқытудың әдістері, құралдары, нысандары. Инклюзивті білім беру жағдайында OOP бар балаларды тәрбиелеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инклюзивті білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Sap 5201
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APPD 1207
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім беру-түзету жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; жеке даму бағыттарын жобалау.Мазмұны: білім беру, адамдарды әлеуметтік бейімдеу және ЕБҚ-мен интеграциялау; түзету-білім беру кеңістігін жобалау және оны әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету. Құзыреттілігі: ЕОҚ бар балаларға білім беру мен дамыту ұйымдарындағы жеке дасыту бағыттары бойынша құзыреттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық профилактиканың заманауи технологияларының мәні. Білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту мәселелерін шешудегі психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білім. ЕОҚ бар балаларға арналған профилактикалық және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау. Білім беру мекемесі мамандарының оң тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру. Құзыреттілігі: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша құзретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымында ЕОҚ бар балалардың әлеуметтенуіне, олардың әлеуметтік және тұлғалық дамуына қолайлы жағдайлар жасау. Мазмұны: ЕОҚ бар бала үшін жеке білім беру бағытын жобалау. Баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері. Қазіргі білім беру ұйымында түзету және білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ЕОҚ бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану тәсілдері; ЕОҚ бар баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмысты іске асыру әдістері.Құзыреттілігі: ерекше оқу қажеттілігі бар балалардың жеке білім беру бағытын жобалау бойынша құзерттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: барлығына білім беруді қолдау,кедергілерді жоюға баса назар аудара отырып, ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу. Мазмұны: Инклюзивті білім беру ұғымы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқытудың әдістері, құралдары, нысандары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды тәрбиелеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша білімдерін дамту. Мазмұны: Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша құзыретін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасы. Мазмұны: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру. Жеке білім беру бағытын құру. Бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу. Жеке білім беру бағытын іске асыру. Құзыреттілігі: инклюзивті білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау бойынша құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: ЕББҚ бар балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. ЕББҚ бар балаларды диагностикалық тексеру әдістері. ЕББҚ бар мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг. Құзыреттілігі: Ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту проблемасының ғылыми-теориялық негіздерін талдау. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жағдайы мен мүмкіндіктері. Инклюзивті білім беруде ЕББҚ бар балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Инклюзивті білім беруде ЕБҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асырудың тиімділігі.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ бар балаларды әлеуметтендіруге негізделген құзыретін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларға білім беру жүйесіндегі түзете-дамыту технологияларына талдау жасау бойынша білімдерін дамыту Мазмұны:.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Мұғалім мен мамандардың командалық өзара әрекеттесу технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тиімді білім беру технологиялары бойынша құзыреттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру бойынша теориялық және әдістемелік білімдерін дамыту. Мазмұны: Инклюзияның зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Инклюзияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Мәселелер, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер инклюзиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласы бойынша ғылыми-зерттеуге негізделген құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми таным әдіснамасының және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгерту. Мазмұны: Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Инклюзивті білім берудің ұғымдық-категориялық аппараты. Тұжырымдамалардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қарама-қайшылық, проблема. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзивті білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау бойынша құзыретін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.