педагогика ғылымдарының магистрі
1.2 Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын магистірлерді даярлау.
Арнайы педагогика: Логопедия
7M01902
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APPGZAA 7201 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPSDV 5209
9
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Логопедия саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Sap 5201
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Sap 5201
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінің сапасын бақылау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: арнайы (түзету) білім беру ұйымында оқыту сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Білім беру процесінің жай-күйінің сапасын бағалау критерийлері. ЕББҚ бар оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін педагогикалық өлшеудің заманауи теориялары мен әдістері. Арнайы (түзету) мектеп ұйымында педагогикалық бағалау нысанының стандартталған бағалау құралдары мен құралдарын іріктеуге және қолдануға қойылатын талаптар. Құзыреттілігі: арнайы білім беруде мониторингтің әртүрлі әдістері мен формаларын таңдауға, әзірлеуге және қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: билингвалды орта жағдайында балалармен логопедиялық жұмыс дағдыларын игеру. Мазмұны: билингвал баланың сөйлеуі пәнаралық зерттеу нысаны ретінде. Тілдердің типологиялық (морфологиялық) жіктелуі. Билингвизм жағдайында сөйлеудің онтогенезі.Тілдік интерференция, интерферема, интерференция түрлері. Түзету сабақтары курсын құрудың негізгі принциптері, түзету оқытудың әдістері мен формалары. Билингвал балалардағы сөйлеу дамуын түзетудегі коммуникативті принцип. Билингвал балалармен логопедиялық сабақтың құрылымы мен мазмұны. Билингвалды орта жағдайында балалармен логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: заманауи әдістер мен технологияларды игеру негізінде түзету логопедиялық жұмысының міндеттерін тиімді шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: логопедия саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: логопедиядағы зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Логопедияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Логопедия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Проблемалар, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер. Логопедиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: логопедия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: логопедия теориясы мен практикасының ерекшелігін ескере отырып, жобалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жоба әдісінің теориялық негіздері, оның таралу себептері, жобалау қызметі және жобалау әдісі туралы түсінік. Пайдалану талаптары, бағыттылығы, жоба типологиясы, орындау кезеңдері, сыртқы бағалау параметрлері. Логопедиялық теория мен практика саласында дизайнды өзінің кәсіби қызметінің өзекті мәселелерін шешу контекстінде қолдану мүмкіндіктері. Жобалық қызметтің типологиясы: интернет-жобалар, зерттеу, ақпараттық және қолданбалы жобалар. Құзыреттілігі: логопедия теориясы мен практикасына тән ақпараттық және қолданбалы жобаларды құру мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: логопедия саласындағы зерттеулерді талдау, жүйелеу,алған білімдерін ғылыми мәселелер бойынша өз пайымдауларын тұжырымдау және дәлелдеу үшін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: логопедия саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері (зерттеу міндетін қою, эксперименттік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу нәтижелері бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Қазіргі логопедия мен білім беру мәселелерін зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Эксперимент жүргізу, эмпирикалық деректерді сандық және сапалық өңдеу және түсіндіру. Құзыреттілігі: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды сүйемелдеудің әртүрлі тәсілдері мен технологияларын сыни талдау және бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің нейропсихологиялық тәсілдері мен технологияларын меңгеру. Мазмұны: нейрологопедия ұғымы.Жоғары психикалық функциялардың миын ұйымдастырудың заманауи идеялары және нейропсихологиялық диагностика мен түзетудің негізгі принциптері. Сөйлеу бұзылыстарын жіктеудің нейропсихологиялық тәсілдері. Сөйлеудің бұзылуы, түрлері және ми механизмдері. Нейрологопедиялық диагностика және түзету. Моторлы нейропсихологиялық (сенсомоторлы) түзету. Нейрологопедиялық түзету сабақтарының мазмұны. Миды биоаккустикалық түзету (МБТ), "Томатис" әдісі бойынша аудио жаттығулар, сабақтарда "FORBRAIN"гарнитурасын қолдану. Сенсорлық интеграция ұғымы. Құзыреттілігі: заманауи нейропсихологиялық әдістер мен технологияларды игеру негізінде түзету логопедиялық жұмысының міндеттерін тиімді шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеуде мамандардың функционалдық өзара әрекеттесу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Кешенді тәсіл ұғымы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі медициналық тексеру. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі психологиялық тексеру. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі педагогикалық тексеру. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар және консультациялар. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеуге қатысатын мамандардың функционалдық өзара әрекеттесу әдістері. Құзыреттілігі: кешенді зерттеу негізінде диагностикалық, түзету және дамыту міндеттерін тиімді шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаға жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-педагогикалық технологияларды ұтымды таңдау және жүзеге асыру қабілеті. Мазмұны: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға білім беру жүйесінің теориялық және нормативтік негіздері.Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың лингвистикалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Білім беру жүйесінде сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық-медициналық-педагогикалық сүйемелдеу. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларға түзету-педагогикалық көмекті ұйымдастыру және мазмұны. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасындағы балаларға түзету-педагогикалық көмекті ұйымдастыру және мазмұны.Сөйлеу қабілеті бұзылған балаға жеке-сараланған көзқарас негізінде түзету-педагогикалық технологияларды ұтымды таңдау және жүзеге асыру. Құзыреттілігі: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды түзету-дамыта оқытудың құрылымдық және мазмұнды модельдерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға білім беруде диагностикалық және мониторингтік қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды игеру. Мазмұны: негізгі принциптері сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық-педагогикалық диагностикалау. Сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды зерттеудегі психодиагностикалық модельдер. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Сөйлеу бұзылыстары мен ұқсас жағдайлардың дифференциалды диагностикасы. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Психологиялық - педагогикалық эксперимент барысында алынған нәтижелерді өңдеу әдістері, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану. Құзыреттілігі: диагностикалық және мониторингтік зерттеулер жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке білім беру маршруттарын жобалау технологияларын меңгеру. Мазмұны: сөйлеу қабілеті бұзылған студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін педагогикалық бағалаудың алгоритмі мен әдістері командалық тәсіл қағидаттарына сәйкес келеді. Сөйлеу қабілеті бұзылған студенттерге арналған білім беру процесін бейімдеу технологиялары. Оқу бағдарламаларын бейімдеу (қысқарту) тәсілдері. Жеке оқу бағдарламаларын әзірлеу: оқу бағдарламасын бейімдеу немесе жеке оқу бағдарламасын әзірлеу үшін негіздер. Бағдарламаларды құрастыру принциптері мен кезеңдері. Оқу бағдарламасын бейімдеу әдістері: зерттелетін материалдың көлемін, күрделілік дәрежесін өзгерту, сөйлеу бұзылысының құрылымын, баланың даму деңгейін, оның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, қосымша элементтерді енгізу. Бағдарламалардың құрылымы. Бағдарламалардың мазмұнын түзету. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейі мен динамикасының көрсеткіштерін диагностикалау және бағалау құралдары мен әдістері. Құзыреттілігі: жеке білім беру маршруттарын жобалау, сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушылардың білім беру бағдарламасын меңгеру деңгейін диагностикалау және бағалау құралдары мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жобалау дағдыларын қалыптастыру, әдістемелік қамтамасыз ету. Мазмұны: "психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" ұғымы, негізгі мақсаттары мен міндеттері, құрылымдық компоненттері. Әр түрлі білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу формаларының өзгергіштігі. Сүйемелдеу деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кезеңдері. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағыттарын анықтау. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Сүйемелдеудің жеке бағдарламасы шеңберінде сүйемелдеуге қатысушылардың бірлескен қызметінің тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: мамандардың пәнаралық тобының жұмысына қатысу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау алгоритмін түсіну және орындау мүмкіндігі.