педагогика ғылымдарының магистрі
1.2 Бағдарлама мақсаты – бәсекегк қабілетті білім беру ортасында ең жоғарғы академиаляқ стандарттарға сәйкес заманауи экономикалық салада терең білімге ие, заманауи ғылыми және педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сапалы жүзеге асыратын магистірлерді даярлау.
Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
7M01901
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінің сапасын бақылау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: арнайы (түзету) білім беру ұйымында оқыту сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Білім беру процесінің жай-күйінің сапасын бағалау критерийлері. ЕББҚ бар оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін педагогикалық өлшеудің заманауи теориялары мен әдістері. Арнайы (түзету) мектеп ұйымында педагогикалық бағалау нысанының стандартталған бағалау құралдары мен құралдарын іріктеуге және қолдануға қойылатын талаптар. Құзыреттілігі: арнайы білім беруде мониторингтің әртүрлі әдістері мен формаларын таңдауға, әзірлеуге және қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті зақымдалған балаларды оқытудың ақпараттық технологияларын меңгеру. Мазмұны: оқытудың ақпараттық технологиялары туралы түсінік. Арнайы (түзету) білім берудегі ақпараттық технологиялар. Ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелеріндегі педагогтердің құзыреттілігі. Есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама және техникалық құралдар. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалар. Құзыреттілігі: арнайы (түзету) білім беруде ақпараттық технологияларды пайдаланады, қазіргі заманғы ақпараттық білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті зақымдалған білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған баланың білім беру бағытын жобалау негіздерін білу. Мазмұны: есту қабілеті зақымдалған балаға арналған жеке білім беру маршрутын жобалау. Есту қабілеті бұзылған баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері. Қазіргі білім беру ұйымындағы түзету және білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Әр түрлі ресурстарды қолдана отырып, есту қабілеті бұзылған баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану әдістері. Есту қабілеті бұзылған баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмысты іске асыру әдістері. Құзыреттілігі: арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті бұзылған білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу. Мазмұны: есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту проблемасының ғылыми-теориялық негіздері. Қазақстан Республикасында есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жай-күйі мен мүмкіндіктері. Арнайы түзету білім беру ұйымында есту қабілеті бұзылған балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асырудың тиімділігі. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған адамдарды әлеуметтік оңалту және білім берудің өзекті міндеттерін шешу кезінде білім беру ұйымдарымен, Денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды зерттеуге кешенді тәсілдің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: кешендіұғым тәсілі. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі медициналық тексеру. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі психологиялық тексеру. Есту қабілеті бұзылған балаларды кешенді зерттеу жүйесіндегі педагогикалық тексеру. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдар, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялар және консультациялар. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған студенттердің білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін таңдауда кешенді тәсілді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды зерттеу ерекшеліктері бойынша білімді кеңейту. Мазмұны: зерттеу үлгісі ретінде есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. Есту қабілеті бұзылған балаларды диагностикалық тексеру әдістері. Есту қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Арнайы білім беру жүйесіндегі мониторинг. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған балаларды іріктеудің психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту мазмұнын әзірлеу және жеке қолдау бағдарламаларын жобалау бойынша жұмыстың ерекшеліктерін білу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі мақсаттары мен міндеттері, құрылымдық компоненттері. Әр түрлі білім беру жағдайында есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу формаларының өзгергіштігі. Сүйемелдеу деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу кезеңдері. Есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарын анықтау. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Сүйемелдеудің жеке бағдарламасы шеңберінде сүйемелдеуге қатысушылардың бірлескен қызметінің тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде есту қабілеті бұзылған білім алушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын, жеке білім беру маршруттарын жобалайды және іске асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: есту қабілеті бұзылған адамдармен әлеуметтік-педагогикалық профилактиканы ұйымдастыру саласындағы кәсіби құзыреттілікті кеңейту. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық профилактика есту қабілеті бұзылған балаға әлеуметтену процесінде көмектесуге, оның әлеуметтік-мәдени тәжірибесін игеруге және оның қоғамда өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған кәсіби қызметтің бір түрі ретінде. Объективті және субъективті аспектілер, әлеуметтік тәрбиенің әртүрлі сыртқы және ішкі факторлары мен жағдайларын өзгертуге бағытталған. Баланың микросоциумы (мұғалімдер, заңды өкілдер, қоршаған балалар), олардың қарым-қатынасының сипаты, балаға әсері. Баланың қоғамға қатысты ұстанымы (жәрдемдесу, қарсы тұру, әрекетсіздік). Әлеуметтік профилактика деңгейі. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің әлеуметтік бағдарламаларын іске асыра алады, білім алушыларды тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді әлеуметтік-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін білу. Мазмұны: "ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау . Бақылау түрлері. Тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттеу және қолдану.Құзыреттілігі: "Сурдопедагогика"мамандығының әртүрлі оқу пәндеріне қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Сурдопедагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Сурдопедагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Эмпирикалық іс-шаралар жүйесі: диагностика, түзету, бейімделу, даралау және т.б. эмпирикалық типтегі сурдопедагогикалық зерттеулер. Проблемалар, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі сурдопедагогикалық зерттеулер. Құзыреттілігі: заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалауды және жүргізуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу негіздерін игеру. Мазмұны: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми таным әдіснамасының және ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздері. Әдістеме, әдіс, зерттеу әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Сурдопедагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Ұғымдардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қайшылық, зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Сурдопедагогика саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Құзыреттілігі: есту қабілеті бұзылған адамдардың оқу процесіне ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, жобалауды және өз зерттеулерінің нәтижелерін енгізуді біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Сурдопедагогика саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының әртүрлі кезеңдерін ұйымдастыру және өткізу негіздерін білу. Мазмұны: зерттеулер, ғылыми зерттеулер: зерттеудің өзектілігі, мақсаттары, міндеттері. Зерттеу түрлері мен кезеңдері. Зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу(зерттеу міндетін қою, эксперименттік (теориялық) материалды жинақтау және талдау, зерттеу қорытындылары бойынша қорытындыларды тұжырымдау). Қазіргі сурдопедагогикадағы зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Эксперимент жүргізу, эксперименттік деректерді сандық және сапалық өңдеу және түсіндіру. Құзыреттілігі: ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу, эксперименттік деректерді талдау және ұсыну қабілеті.