тіл білімі бакалавры
Ұйғыр тілі мен әдебиеті, Орыс тілі мен әдебиеті бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, көпмәдениетті, коммуникативтік, шығармашылық және жоғары кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті мамандарды әзірлеу:
- оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу;
- филология ғылымы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру;
- қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйғыр тілі мен әдебиетінен, орыс тілі мен әдебиетінен оқу үдерісін ұйымдастыру;
- ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Шетел филологиясы: ұйғыр тілі мен әдебиеті-орыс тілі мен әдебиеті
6B02311
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шет тілі
Дүниежүзілік тарих
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану. Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.<br/> Саясаттану. Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.<br/> Мәдениеттану.Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.<br/> Психология. Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.