Музыкалық мұғалімдерді дайындау / 8D014 - Жалпы дамудың пәндік мамандаңдыруымен мұғалімдерді дайындау білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты -Еуропалық жоғары білім аймағына интеграциялануды қамтамасыз етуге қабілетті, зияткерлік меншік өнімдерін, инновациялық технологияларды коммерциализациялауға мүмкіндік беретін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі үшін жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
Музыкалық білім
8D01402
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарға ғылыми мәтін құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау дағдылары. Ғылыми мәтінді жобалау түрлері. Ғылыми мәтіндердің түсінігі, қызметі және жанрлары.Құзыреттілік: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми зерттеулерге кіріспе және диссертация тақырыбын тұжырымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми зерттеулердің негіздерімен танысу, диссертация тақырыбын таңдау және тұжырымдау. Ғылыми жұмыс тұжырымдамасын, зерттеу гипотезасын және проблематиканы әзірлеу. Музыкалық білім беру саласындағы ағымдағы зерттеулерді талқылау. Таңдалған тақырып бойынша ғылыми дереккөздер мен әдебиеттерге шолу. Семинар теориялық тәсілдерді талқылауды, жарияланымдарды талдауды, зерттеу әдістерін таңдауды қамтиды. Диссертация тақырыбын бекіту және зерттеу жоспарын құру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеулерге кіріспе және диссертация тақырыбын тұжырымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми зерттеулердің негіздерімен танысу, диссертация тақырыбын таңдау және тұжырымдау. Ғылыми жұмыс тұжырымдамасын, зерттеу гипотезасын және проблематиканы әзірлеу. Музыкалық білім беру саласындағы ағымдағы зерттеулерді талқылау. Таңдалған тақырып бойынша ғылыми дереккөздер мен әдебиеттерге шолу. Семинар теориялық тәсілдерді талқылауды, жарияланымдарды талдауды, зерттеу әдістерін таңдауды қамтиды. Диссертация тақырыбын бекіту және зерттеу жоспарын құру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу әдістемесі және теориялық базаны әзірлеу. Музыкалық білім беру контекстінде ғылыми әдістер мен зерттеу әдістемесін игеру. Зерттеудің негізгі әдістерін талқылау (сапалық, сандық әдістер, педагогикалық эксперимент). Теориялық базаны әзірлеу және тақырыпқа қолданыстағы тәсілдерге шолу. Ғылыми жұмысты құрылымдау және гипотезаларды түзету бойынша кеңес беру. Аралық нәтижелерді таныстыру, ғылыми қиындықтарды талқылау және әдістемелік мәселелерді шешу. Әдістемелік тәсілдерді анықтау және жұмыстың теориялық бөлігін бекіту.
3
М(Д)ҒЗЖ
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
18
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
7
ҒЗЖ қорғау
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
13
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертация жазу және құрылымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми жұмыс жазу және оны сауатты рәсімдеу дағдыларын меңгеру. Диссертация құрылымын талқылау: кіріспе, теориялық бөлім, Әдістер, Зерттеу нәтижелері. Жеке тарауларды жазу және рәсімдеу бойынша кеңестер. Деректерді талдау тарауын жазу кезінде туындайтын мәселелер мен мәселелерді талқылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантты диссертацияны көпшілік алдында қорғауға дайындау. Жұмыстың негізгі нәтижелерін таныстыру және олардың ғылыми құндылығын негіздеу. Қорғаныс құрылымын талқылау, ғылыми сөйлеуді дайындау. Қорғауды модельдеу: комиссия сұрақтарына жауаптар, сыни ескертулерге дайындық. Зерттеудің аралық нәтижелерін көпшілік алдында ұсыну және қорғауды модельдеу. Диссертацияны қорғауға дайындыққа деген сенімділік, ПОҚ ескертулері негізінде жұмысты түзету және жақсарту.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми зерттеулерге кіріспе және диссертация тақырыбына дайындық. Музыкалық педагогикадағы өзекті зерттеу әдістеріне, теориялары мен тәсілдеріне шолу. Музыкалық білім беру саласындағы проблемалар мен тенденцияларды талдау, ғылыми мәселені тұжырымдау. Басылымдарға шолу, зерттеулердегі олқылықтарды анықтау және ғылыми гипотезаны тұжырымдау. Ғылыми әдебиеттерді іздеу, талдау және сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеру. Диссертациялық зерттеудің алдын-ала жоспарын, әдістері мен құралдарын әзірлеу.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Инклюзивті музыкалық білім берудің психологиялық-педагогикалық зерттеулері" пәні музыка саласындағы ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытудың психологиялық және педагогикалық тәсілдерін зерттейді. Ол музыканы қабылдау психологиясын, музыкалық дағдыларды дамытуды және оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ, оқу бағдарламаларын бейімдеу әдістері, мотивация және балалармен өзара әрекеттесу әдістері, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі оқушылардың әлеуметтенуіндегі және жеке дамуындағы музыканың рөлі қарастырылады. Инклюзивті Музыкалық білім беруді ұйымдастыру үшін әдістемелік ұсыныстар мен технологияларды құру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар және денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға музыкалық пәндерді оқытудың бейімделген әдістемелерін әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс музыкалық білім берудегі педагогикалық өлшемдердің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Музыкалық-педагогикалық құзыреттіліктерді диагностикалау тәсілдерін игеру, бағалау критерийлері мен индикаторларын әзірлеу, өлшеу құралдарын жасау. Әдістер қарастырылады: критериалды тестілеу, портфолио-талдау, сараптамалық бағалау, көркемдік және орындаушылық дағдыларды масштабтау, бақылау және өзін-өзі бағалау. Музыкалық-педагогикалық құзыреттіліктерді диагностикалау құралдарын әзірлеу, нәтижелердің әр түрлі білім деңгейлері контекстінде жарамдылығы мен түсіндірілуі. Оқушылардың шығармашылығын, музыкалық ойлауын және эмоционалды жауаптылығын өлшеу. Білім алушылардың музыкалық-педагогикалық құзыреттілік деңгейін диагностикалаудың инновациялық әдістемелерін қолдану. Білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалау үшін диагностикалық материалдар мен құралдарды әзірлеу және сынақтан өткізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыка тану теориясындағы әлем картинасының қалыптасу тарихы. Музыкалық өнердегі онтологиялық идеялар. Музыкалық өнер философиялық ілімдерге көркемдік параллель ретінде. Антропология-адам туралы интегралдық ғылым. Антропология туралы қазіргі түсінік. Антропологиялық білім жүйесіндегі педагогикалық антропология, пәні, міндеттері. Музыкалық антропологияның теориясы мен әдістемесі. Антропогенез концепциялары. Антропология және этникалық тарих. Музыкалық антропологияның өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: рухани құндылықтар мен музыкалық өнер мен білімнің мағынасы аясында кәсіби мәселелерді шешу қабілетін дамыту. Мазмұны: мәдениет ұғымы және оның рухани-адамгершілік мазмұны. Білім және мәдениет тұлға мен қоғам дамуының құндылық негізі ретінде. Мәдениеттанулық көзқарас ғылыми құрал ретінде. Музыкалық-педагогикалық ғылымда мәдениеттанулық тәсілдің эволюциясы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қоғамның мәдени және қоғамдық дамуына ықпал ету, сала, ел ауқымында, халықаралық деңгейде стратегиялық шешімдер үшін жауапты болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық-педагогикалық ғылымды зерттеу әдістемесінің мәні мен бағыты. Әдістемелік талдау зерттеу құралы ретінде. Философиялық, психологиялық-педагогикалық, антропологиялық, мәдениеттану және музыкатану ғылымдары. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді шешуге және алынған нәтижелердің тұтас көп деңгейлі тұжырымдамалық негіздемесіне бағытталған әдіснамалық принциптерді, тәсілдерді, функцияларды, зерттеу құралдарын әзірлеу. Музыкалық білім беру педагогикасындағы заманауи тенденциялар мен зерттеу мәселелерін талдау. Музыкалық білім берудің ерекшелігіне сәйкес келетін инновациялық ғылыми-әдістемелік өнімді құрудың әдіснамалық тәсілдерін әзірлеу, сондай-ақ музыкалық педагогикада оқыту мен диагностика әдістерінің ғылыми негізділігі туралы түсініктерді қалыптастыру.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химия және оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту
Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи физика - химиялық зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. PhD докторантуралық диссертацияны дайындау әдістемесі. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару
Құзыреттіліктер: химия және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми мақала жазудың негізгі критерийлері. Мақала бойынша жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақалалардың мазмұнына қойылатын талаптар. Ғылыми мақаланың нәтижесіне қойылатын негізгі талаптар. Мәтінді ұсыну бойынша ұсыныстар. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша МЕМСТ.ҚР ҒЖБМ БҒСБК, РИҒС ұсынған журналдарда, халықаралық ғылымиметрикалық базалардың басылымдарында ғылыми мақалалар жазу әдістемесі(Scopus, WoS).
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.