педагогика ғылымдарының магистрі
«Музыкалық білім беру» білім беру бағдарламасының мақсаты - қоғамның әлеуметтік-мәдени дамуының жетістіктерін қамтамасыз етуге қабілетті музыкалық білім мен өнерге арналған жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау, отандық және шетелдік еңбек нарығы.
Музыкалық білім
7M01402
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы басқару қызметін психологиялық қамтамасыз етудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясы – басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бір бөлімі. Психологиялық жағдайларды талдау, басқару іс-әрекетінің ерекшеліктері. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; белсенділік бағдарламасын қалыптастыру бағыныштылар; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.<br/> Құзыреттіліктер: Өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестермен және бағыныштылармен қарым-қатынас орнату және қолдау. Қақтығыстарды шешу және келеңсіз жағдайларды жеңе білу. Басқару стратегияларын әзірлеу және шешім қабылдау дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Топты басқара білу және алға қойған мақсатқа жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары.<br/> Құзыреттілігі:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
ҒЗЖ қорғау
Бастауыш білім беру бағыты бойынша серіктес жоғары оқу орындары, ғылыми ұйымдар арасындағы ынтымақтастық туралы келісім (меморандум) шеңберінде докторанттардың ғылыми тағылымдама базасын таңдау . Докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Ғылыми тағылымдамадан өту. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңес беру, зерттеу тақырыбы бойынша материалдар жинау үшін кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу процесін ұйымдастыру. Кәсіби білім берудегі инновациялық процестер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үдерісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PIYa 7301 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Өнер психологиясы", "көркем шығармашылық психологиясы" және т. б. ұғымдардың мәні.<br/> Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік тәсіл ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылық мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың өзара байланысы. Балалар көркем шығармашылығының психологиясы. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б. көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.
9
Тәжірибені қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)<br/> Ғылыми – зерттеу жұмысы - бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, өйткені оларға жоғары оқу орнының профессор-оқытушылар құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын интеллектінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MOA 3.1.22
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: музыкант мұғалімнің кәсіби қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды, музыкалық және компьютерлік бағдарламаларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Заманауи мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Мультимедиялық технологияларды қолдана отырып сабақтарға дидактикалық қолдауды дамыту әдістемесі. Музыкамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар. Музыка мұғалімінің кәсіби қызметінде заманауи бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолдану. Орындау әдістері және музыка мұғалімінің жұмысына музыкалық және компьютерлік бағдарламаларды енгізу нәтижелері. Жалпы және қосымша білім беру ұйымдарындағы музыкалық-компьютерлік технологиялар.<br/> Қалыптасқан дағдылар: музыкалық-ақпараттық технологиялар мен бағдарламаларды қолдана отырып, музыка сабағын жобалау мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MBBP 3.1.23
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативті технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптастырылатын дағдылар: сын тұрғысынан талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
HD 1203
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мәдениет" және "өнер"ұғымдары. Ежелгі әлемнің мәдениеті мен өнері. Ежелгі. Орта ғасырлар. Эпоха возрождения. Барокко Дәуірі. Оқу-ағарту. Романтизм. Строспантизм. Жаңа және қазіргі заман мәдениеті: Модерн I. Модерн II. Модерн III. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми мақала жазудың негізгі критерийлері. Мақала бойынша жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақалалардың мазмұнына қойылатын талаптар. Ғылыми мақаланың нәтижесіне қойылатын негізгі талаптар. Мәтінді ұсыну бойынша ұсыныстар. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша МЕМСТ. ҚР БҒМ БҒСБК, РҒДИ ұсынған журналдарда ғылыми мақалалар жазу әдістемесі. Халықаралық ғылымиметрикалық базалардың журналдарында (Scopus, WoS) .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім жүйесіндегі әдістеме. Білім беру мәселелерін әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Зерттеудің жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми таным әдістері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулерді түсіндіру, апробациялау. Тарихи зерттеулер. Білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеулер. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер. Мұғалімнің шығармашылық даралығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дарындылық мәселесінің даму тарихы. Тұлғаның дарындылығын зерттеудің әдіснамалық негіздері. Дарындылықтың тұжырымдамалары мен модельдері. Дарындылық түрлері. Музыкалық дарындылық. Дарындылықтың психологиялық ерекшеліктері. Дарынды балалар түрлерінің жіктелуі. Балалардың дарындылығын диагностикалау. Дарындылықты диагностикалау әдістері. Дарынды балаларды дамыту және оқыту технологиялары. Дарынды балаларды оқыту бағдарламаларын әзірлеу. Педагог-психологтың дарынды балалармен және ата-аналармен консультативтік жұмысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мәдениет" ұғымы . Ежелгі түркі халықтарының музыкасы. Орта ғасырлардағы музыка өнері. Қазақ хандығы кезеңіндегі музыкасы. 19 ғасырдағы қазақ халқының музыкалық мәдениеті. 19 ғасырдағы қазақтың ән мәдениеті. Қазақ музыка мәдениеті 19 ғ-дың аяғы, 20 ғ-дың басы, 20 ғ-дың 30-жылдардағы қазақ музыкасы. 50-жылдардағы қазақ музыкалық мәдениеті. 60-70 жылдардағы қазақ музыкасы. Қазіргі қазақ музыкасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистрлік диссертация ғылыми бағыттың түрі ретінде. Ғылыми-әдістемелік зерттеудің жалпы әдіснамасы. Жазуға дайындық және ғылыми ақпаратты жинақтау. Диссертацияның қолжазбасы бойынша жұмыс, құрылымға қойылатын талаптар. Диссертациялық жұмысты ресімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі және безендіруге қойылатын талаптар. Қорғауға ұсынылатын негізгі құжаттар. Магистрантты қорғауға дайындау. Қоғамдық қорғау рәсімі.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады
Магистрлік диссертация
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыка психологиясы ғылым ретінде. Музыка өнерінің психологиясы. Музыкалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері. Музыкалық іс-әрекеттегі танымдық процестердің ерекшелігі. Музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабылдау және оны белсендіру жолдары. Музыкалық есту және дыбыс сезімі. Музыкалық композиция және импровизация психологиясы. Музыкалық орындаушылық психологиясы. Музыкалық Даму, оқыту және тәрбиелеу мәселелері. Музыкалық даму әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыка психологиясы ғылым ретінде. Музыка өнерінің психологиясы. Музыкалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері. Музыкалық іс-әрекеттегі танымдық процестердің ерекшелігі. Музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабылдау және оны белсендіру жолдары. Музыкалық есту және дыбыс сезімі. Музыкалық композиция және импровизация психологиясы. Музыкалық орындаушылық психологиясы. Музыкалық Даму, оқыту және тәрбиелеу мәселелері. Музыкалық даму әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Жалпы және музыкалық педагогика әдіснамасы және оның деңгейлері туралы түсінік. Музыкалық білімнің философиямен, музыкамен, психологиямен басқа ғылымдармен байланысы. Музыкалық білім беру жүйесі. Музыкалық білім берудің принциптері, әдістері, мазмұны. Музыкалық білім берудің алдыңғы қатарлы педагогтарының еңбектеріндегі оқыту, тәрбиелеу, дамыту мәселелері. Музыкалық білім беру әдістері мен әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру менеджментінің даму тарихы. Музыкалық білім саласындағы Менеджмент ерекше сала ретінде. Музыкалық білім менеджерінің кәсіби функциялары. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы менеджменттің нормативтік-құқықтық негіздері. Менеджердің маркетингтік қызметі. Жобалық менеджмент. Өндіріс ұғымы және мәні. Шоу-бизнестегі Менеджмент. Менеджмент этикасы. Стратегиялық жоспарлау, ақпараттық қамтамасыз ету, Музыкалық білім беру саласындағы басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық инноватиканың мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық инноватиканың негізгі түсініктері. Инновацияларды енгізу түрлері мен механизмдері. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Инновациялық білім беру қызметі. Жобалау және іске асыру, инновацияларға кедергі келтіретін факторлар. Инновациялық қызметтегі Рефлексия. Білім берудегі инновациялық процестердің нәтижелерін диагностикалау және бағалау, білім берудегі өзекті мәселелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, музыка сабақтарын дидактикалық қолдауды дамыту әдістемесі. Музыкамен жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламалар. Педагог-музыканттың қызметіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және іске асыру тәсілдері. Жалпы және қосымша білім беру ұйымдарындағы музыкалық және компьютерлік технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық педагогиканың негізгі түсініктері. Музыкалық педагогиканың ғылыми ерекшелігі. Музыкалық оқыту және тұлғаны тәрбиелеу процесі музыкалық педагогиканың объектісі ретінде. Музыкалық білім беру принциптері. "Музыкалық білім"мамандығы бойынша дайындық жүйесі және бағдарламалар. Музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелік жүйелері. Музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдары. Қазақстанның Музыкалық білім беру жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика мен Психологиядағы математикалық зерттеу әдістерінің негізгі түсініктері. Валидтілік, іріктеу. Өлшеу шкаласы. Статистикалық гипотезалар мен критерийлер. Міндеттерді жіктеу және оларды шешу. Сандық сипаттамалары. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері. Корреляциялық талдау. Өңдеу нәтижелерін ресімдеу. Ақпараттық және коммуникативтік технологиялар құралдары. Музыкалық педагогикадағы математикалық әдістердің ерекшеліктері. Алынған деректерді сапалық сипаттау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің тарихи-философиялық негіздері. Музыкалық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасының мәні. Музыкалық білім берудің әдіснамалық сипаттамасы. Әр түрлі ғылымдармен музыка синтезі. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді талдаудың принциптері мен технологиясы. Музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың бастапқы ережелерін, санаттарын, заңдылықтарын ғылыми іздеу, әзірлеу, негіздеу. Музыкалық-педагогикалық шындықты танудың және түрлендірудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық эксперимент ғылыми тәжірибе ретінде. Эксперименттің мақсаты мен міндеттері. Эксперимент рәсімі. Психологиялық және педагогикалық эксперименттің негізгі әдістері. Табиғи (эмпирикалық) және зертханалық эксперимент. Тәжірибелік-педагогикалық жұмыс. Салыстырмалы әдіс. Бойлық әдіс. Музыкалық-педагогикалық эксперименттің негізгі принциптері. Музыкалық-педагогикалық эксперимент әдістері. Анықтау, қалыптастыру, бақылау эксперименті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкатану музыкалық педагогиканың әдіснамалық негізі ретінде. Музыкатану, музыкатану құрылымы. Музыкатанудың түрлері мен жанрларының тарихы. Музыкатанудың әртүрлі пәндермен байланысы. Музыкатану саласы. Музыка теориясы мен тарихы. Музыка философиясы және әлеуметтануы. Музыкалық эстетика. Музыкалық акустика. Музыкалық психология және педагогика. Музыкалық этнография және этномусикология. Музыкалық фольклористика. Қазақ музыкалық фольклорының ерекшеліктері.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.