педагогика ғылымдарының магистрі
«Музыкалық білім беру» білім беру бағдарламасының мақсаты - қоғамның әлеуметтік-мәдени дамуының жетістіктерін қамтамасыз етуге қабілетті музыкалық білім мен өнерге арналған жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау, отандық және шетелдік еңбек нарығы.
Музыкалық білім
7M01402
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары.<br/> Құзыреттілігі:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Өнер психологиясы", "көркем шығармашылық психологиясы" және т. б. ұғымдардың мәні.<br/> Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік тәсіл ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылық мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың өзара байланысы. Балалар көркем шығармашылығының психологиясы. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б. көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Диссертациялық жұмыстың мамандықтың негізгі проблематикасына сәйкестігі. Ғылыми жаңалықтың өзектілігі, мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Қорғауға шығарылатын диссертацияның негізгі ережелері бөлімдерінің мазмұны
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім берудің мақсаты мен міндеттері. "Музыка"жаңа білім беру бағдарламасының мазмұны. "Музыка"Оқулықтары. Музыка сабағы. Сабақта оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің түрлері. Музыка сабағын ұйымдастыру технологиясы. Музыканы оқыту әдістері. Музыка сабағында инновациялық технологиялар. Балалармен сыныптан тыс музыкалық жұмысты ұйымдастыру формалары. Музыкалық іс-шаралар түрлерін, сондай-ақ музыкалық үйірмелер мен лекторийлерді ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру менеджментінің даму тарихы. Музыкалықбілімсаласындағы Менеджмент ерекше сала ретінде. Музыкалықбілімменеджерініңкәсібифункциялары. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы менеджменттің нормативтік-құқықтық негіздері. Менеджердіңмаркетингтікқызметі. Жобалық менеджмент. Өндіріс ұғымы және мәні. Шоу-бизнестегі Менеджмент. Менеджмент этикасы. Стратегиялықжоспарлау, ақпараттыққамтамасызету, Музыкалықбілім беру саласындағыбасқару
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Музыкалық білім берудегі педагогикалық дизайн» пәні музыка саласындағы білім беру бағдарламалары мен курстарын құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Курс музыканы қабылдау және оқу ерекшеліктерін ескеретін тиімді оқыту стратегияларын құруға бағытталған. Магистранттар оқу материалдарын жобалауды, музыкалық дағдыларды дамыту үшін инновациялық технологиялар мен тәсілдерді қолдануды, білім беру үдерістерін оқушылардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бейімдеуді үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, музыка сабағын дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Музыка мұғалімінің іс-әрекетіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және жүзеге асыру әдістері. Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар. Музыкалық жетістіктерді бағалаудың сандық құралдары. Музыкалық білім берудегі жасанды интеллект және деректерді талдау. Ақпараттық технология негізінде жеке оқыту жолдарын дамыту.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MBBP 3.1.23
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздерімен таныстыру. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
HD 1203
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орындаушылық және музыкалық-педагогикалық даярлық саласында дағдылар мен біліктерді қалыптастыру. Өз мамандығы бойынша музыкалық шығармаларды таңдау және үйрену. Әр түрлі жанрларда полифониялық ойлау дағдыларын дамыту. Музыкалық шығармаларды игеру әдістері, шығармалардың бейнелі мазмұнын түсіндіру, аспаптық және вокалдық-хорлық дыбыстарды модельдеу. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың ірі нысанды, шағын нысанды шығармаларын орындау. Музыканы оқыту әдістері, педагог-музыканттың оқу-тәрбие міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі өнер дамуының трансдисциплинарлылығы және оның әлемдік мәдениеттің қалыптасуына әсері. Жеке тарихи фактілерді, оқиғаларды, процестерді зерттеу. «Мәдениет», «мәдени сәйкестік» және «өнер» ұғымдарының спектрін зерттеуде білімнің бірнеше салалары арасындағы байланыстардың сипатын және гносеологиялық шекараларды кеңейту мүмкіндігін ашу. Ежелгі дүниенің мәдениеті мен өнері. Антикалық. Орта ғасыр. Қайта өрлеу. Барокко дәуірі. Білім. Романтизм. Постромантизм. Қазіргі және қазіргі заман мәдениеті. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мәдениет" және "өнер"ұғымдары. Ежелгі әлемнің мәдениеті мен өнері. Ежелгі. Орта ғасырлар. Эпоха возрождения. Барокко Дәуірі. Оқу-ағарту. Романтизм. Строспантизм. Жаңа және қазіргі заман мәдениеті: Модерн I. Модерн II. Модерн III. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеу және коммуникация: идеялар мен жарияланымдар» курсы ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістерін, идеяларды қалыптастыру мен ұсынуды, сондай-ақ ғылыми жарияланымдарды жазу дағдыларын қамтиды. Курс ғылыми қоғамдастықпен тиімді өзара әрекеттесуді, халықаралық журналдар мен конференцияларға мақалалар дайындауды үйретеді. Дереккөздерді сыни талдауға, зерттеу этикасына, зерттеу нәтижелерін кең аудиторияға жеткізуге, соның ішінде ғылыми ақпаратты таратудың әртүрлі платформаларын пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми мақала жазудың негізгі критерийлері. Мақала бойынша жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақалалардың мазмұнына қойылатын талаптар. Ғылыми мақаланың нәтижесіне қойылатын негізгі талаптар. Мәтінді ұсыну бойынша ұсыныстар. Ғылыми жұмыстарды рәсімдеу бойынша МЕМСТ.ҚР ҒЖБМ БҒСБК, РИҒС ұсынған журналдарда, халықаралық ғылымиметрикалық базалардың басылымдарында ғылыми мақалалар жазу әдістемесі(Scopus, WoS).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дарындылық мәселесінің даму тарихы. Тұлғаның дарындылығын зерттеудің әдіснамалық негіздері. Дарындылықтың тұжырымдамалары мен модельдері. Дарындылық түрлері. Музыкалық дарындылық. Дарындылықтың психологиялық ерекшеліктері. Дарынды балалар түрлерінің жіктелуі. Балалардың дарындылығын диагностикалау. Дарындылықты диагностикалау әдістері. Дарынды балаларды дамыту және оқыту технологиялары. Дарынды балаларды оқыту бағдарламаларын әзірлеу. Педагог-психологтың дарынды балалармен және ата-аналармен консультативтік жұмысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мәдениет" ұғымы . Ежелгі түркі халықтарының музыкасы. Орта ғасырлардағы музыка өнері. Қазақ хандығы кезеңіндегі музыкасы. 19 ғасырдағы қазақ халқының музыкалық мәдениеті. 19 ғасырдағы қазақтың ән мәдениеті. Қазақ музыка мәдениеті 19 ғ-дың аяғы, 20 ғ-дың басы, 20 ғ-дың 30-жылдардағы қазақ музыкасы. 50-жылдардағы қазақ музыкалық мәдениеті. 60-70 жылдардағы қазақ музыкасы. Қазіргі қазақ музыкасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазіргі өнердегі кросс-мәдениеттік әрекеттесу және ұлттық құндылықтар» пәні қазақ музыкалық білім беру контекстінде қазақ музыкалық дәстүрінің әлемдік мәдени үрдістермен өзара байланысын зерттейді. Курс жаһандану жағдайында ұлттық құндылықтарды сақтауға, қазіргі әлемдік тенденциялардың қазақ музыкасына әсерін ашуға бағытталған. Қазақстанның бірегей музыкалық болмысын қалыптастыруға ықпал ететін музыкалық өнердегі дәстүрлі және заманауи элементтерді біріктіруге ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистрлік диссертация ғылыми бағыттың түрі ретінде. Ғылыми-әдістемелік зерттеудің жалпы әдіснамасы. Жазуға дайындық және ғылыми ақпаратты жинақтау. Диссертацияның қолжазбасы бойынша жұмыс, құрылымға қойылатын талаптар. Диссертациялық жұмысты ресімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі және безендіруге қойылатын талаптар. Қорғауға ұсынылатын негізгі құжаттар. Магистрантты қорғауға дайындау. Қоғамдық қорғау рәсімі.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының қорытынды кезеңі болып табылады, оның барысында зерттеу нәтижелері көрсетіледі. Қорғауға презентация дайындау, жетекшінің сыни ескертулерімен және комиссия мүшелерінің ықтимал сұрақтарымен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыка психологиясы ғылым ретінде. Музыка өнерінің психологиясы. Музыкалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері. Музыкалық іс-әрекеттегі танымдық процестердің ерекшелігі. Музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабылдау және оны белсендіру жолдары. Музыкалық есту және дыбыс сезімі. Музыкалық композиция және импровизация психологиясы. Музыкалық орындаушылық психологиясы. Музыкалық Даму, оқыту және тәрбиелеу мәселелері. Музыкалық даму әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем шығармашылық психологиясы өнер психологиясының бір саласы ретінде. Когнитивті психикалық процестер және жеке қасиеттер. Көркем шығармашылықтың эстетикасы мен психологиясы. Музыкалық сана психологиясы. Жүйе ретінде Музыкалық қабілеттер. Музыкалық қызметтегі танымдық процестердің механизмдері. Музыкалық-есту қызметінің психологиясы. Композиторлық шығармашылық. Музыканттың орындаушылық әрекетінің психологиялық түсіндірмелері. Практикалық музыкалық психология. Музыкалық композиция және импровизация психологиясы. Музыкалық орындау психологиясы. Музыкалық Даму, оқыту және тәрбиелеу мәселелері. Музыкалық даму әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Жалпы және музыкалық педагогика әдіснамасы және оның деңгейлері туралы түсінік. Музыкалық білімнің философиямен, музыкамен, психологиямен басқа ғылымдармен байланысы. Музыкалық білім беру жүйесі. Музыкалық білім берудің принциптері, әдістері, мазмұны. Музыкалық білім берудің алдыңғы қатарлы педагогтарының еңбектеріндегі оқыту, тәрбиелеу, дамыту мәселелері. Музыкалық білім беру әдістері мен әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру менеджментінің даму тарихы. Музыкалық білім саласындағы Менеджмент ерекше сала ретінде. Музыкалық білім менеджерінің кәсіби функциялары. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы менеджменттің нормативтік-құқықтық негіздері. Менеджердің маркетингтік қызметі. Жобалық менеджмент. Өндіріс ұғымы және мәні. Шоу-бизнестегі Менеджмент. Менеджмент этикасы. Стратегиялық жоспарлау, ақпараттық қамтамасыз ету, Музыкалық білім беру саласындағы басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, музыка сабағын дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Музыка мұғалімінің іс-әрекетіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және жүзеге асыру әдістері. Музыкалық білім берудегі заманауи технологиялар. Музыкалық жетістіктерді бағалаудың сандық құралдары. Музыкалық білім берудегі жасанды интеллект және деректерді талдау. Ақпараттық технология негізінде жеке оқыту жолдарын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде зерттеу мәдениетін қалыптастыруға, музыкалық білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық негіздері мен әдістемелерін игеруге бағытталған. Ғылыми танымның түрлері, зерттеу кезеңдері мен логикасы, деректерді жинау және талдау әдістері, нәтижелерді жобалау қарастырылады. Сапалық және сандық әдістерді қоса алғанда, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің ерекшелігіне, сондай-ақ музыкалық оқыту ғылымындағы қазіргі тенденцияларды талдауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің тарихи-философиялық негіздері. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістемесінің мәні. Музыкалық білім берудің әдістемелік сипаттамасы. Музыканың әртүрлі ғылымдармен синтезі. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді талдаудың принциптері мен технологиясы. Музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың бастапқы ережелерін, категорияларын, заңдылықтарын ғылыми зерттеу, әзірлеу, негіздеу. Музыкалық-педагогикалық шындықты танудың және түрлендірудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Музыка мұғалімінің әдіснамалық мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің инклюзия принциптерін ескеретін білім беру бағдарламаларын әзірлеуде құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері, музыкалық салада мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту ерекшеліктері, музыкалық қызметтің мазмұны мен формаларын бейімдеу әдістері зерттеледі. Жеке маршруттарды жобалауға, қолжетімді білім беру ортасын құруға және барлық білім алушыларды музыкалық шығармашылыққа қосуға ықпал ететін технологияларды пайдалануға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мүгедек балалардың дамуы мен әлеуметтенуіндегі музыканың рөлі. Инклюзивті музыкалық білім берудің психологиялық-педагогикалық аспектілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың есту қабылдауы мен ырғақтық дағдыларын дамыту. Ерекше балаларға арналған музыкалық материалды бейімдеу әдістері. Инклюзивті музыкалық білім берудің әдістері мен технологиялары: көру және есту қабілеті бұзылған, тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балалармен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдері; музыка арқылы аутизм спектрінің бұзылуы. Музыкалық импровизация және терапия инклюзивті әдіс ретінде. Бейімделген музыкалық орта құру. Практикалық жағдайлар және инклюзивті музыкалық білім берудің сәтті мысалдары. Дарынды және талантты балаларды оқыту бағдарламаларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән музыкалық оқыту саласында қашықтықтан білім беру технологияларын қолданудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Музыканы онлайн оқытуға арналған платформалар мен цифрлық құралдар, интерактивті өзара әрекеттесуді ұйымдастыру әдістері, білімді бағалау және бақылау форматтары қарастырылады. Музыкалық-педагогикалық әдістемелерді қашықтықтағы ортаға бейімдеуге, мультимедиялық материалдарды әзірлеуге және онлайн форматта Музыкалық білім беру сапасын қамтамасыз етуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық инноватиканың мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық инноватиканың негізгі түсініктері. Инновацияларды енгізу түрлері мен механизмдері. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Инновациялық білім беру қызметі. Жобалау және іске асыру, инновацияларға кедергі келтіретін факторлар. Инновациялық қызметтегі Рефлексия. Білім берудегі инновациялық процестердің нәтижелерін диагностикалау және бағалау, білім берудегі өзекті мәселелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру әдіснама мен әдістемесінің пәні мен міндеттері. Жалпы музыкалық педагогика әдістемесі туралы түсінік және оның деңгейлері. Музыкалық білімнің философия, музыкатану, психология және басқа ғылымдармен байланысы. Музыкалық білім беру жүйесі. Музыкалық білім берудің принциптері, әдістері, мазмұны. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістері. Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің логикалық құрылымы. Музыкалық білім берудің жетекші мұғалімдерінің еңбектеріндегі оқыту, тәрбиелеу, дамыту мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, музыка сабақтарын дидактикалық қолдауды дамыту әдістемесі. Музыкамен жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламалар. Педагог-музыканттың қызметіне музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу және іске асыру тәсілдері. Жалпы және қосымша білім беру ұйымдарындағы музыкалық және компьютерлік технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық педагогиканың негізгі түсініктері. Музыкалық педагогиканың ғылыми ерекшелігі. Музыкалық оқыту және тұлғаны тәрбиелеу процесі музыкалық педагогиканың объектісі ретінде. Музыкалық білім беру принциптері. "Музыкалық білім"мамандығы бойынша дайындық жүйесі және бағдарламалар. Музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелік жүйелері. Музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдары. Қазақстанның Музыкалық білім беру жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика мен Психологиядағы математикалық зерттеу әдістерінің негізгі түсініктері. Валидтілік, іріктеу. Өлшеу шкаласы. Статистикалық гипотезалар мен критерийлер. Міндеттерді жіктеу және оларды шешу. Сандық сипаттамалары. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері. Корреляциялық талдау. Өңдеу нәтижелерін ресімдеу. Ақпараттық және коммуникативтік технологиялар құралдары. Музыкалық педагогикадағы математикалық әдістердің ерекшеліктері. Алынған деректерді сапалық сипаттау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің тарихи-философиялық негіздері. Музыкалық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасының мәні. Музыкалық білім берудің әдіснамалық сипаттамасы. Әр түрлі ғылымдармен музыка синтезі. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді талдаудың принциптері мен технологиясы. Музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың бастапқы ережелерін, санаттарын, заңдылықтарын ғылыми іздеу, әзірлеу, негіздеу. Музыкалық-педагогикалық шындықты танудың және түрлендірудің эмпирикалық және теориялық әдістері. Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім жүйесіндегі музыкалық білім беру әдістемесімен әдіснамасы. Музыкалық білім ғылыми зерттеу нысаны ретінде. Музыкалық білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми таным әдістері. Музыкалық-педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулерді түсіндіру, сынақтан өткізу. Тарихи және музыкалық-тарихи зерттеулер. Музыкалық білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеулер. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер. Педагог-музыканттың зерттеу мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық эксперимент ғылыми тәжірибе ретінде. Эксперименттің мақсаты мен міндеттері. Эксперимент рәсімі. Психологиялық және педагогикалық эксперименттің негізгі әдістері. Табиғи (эмпирикалық) және зертханалық эксперимент. Тәжірибелік-педагогикалық жұмыс. Салыстырмалы әдіс. Бойлық әдіс. Музыкалық-педагогикалық эксперименттің негізгі принциптері. Музыкалық-педагогикалық эксперимент әдістері. Анықтау, қалыптастыру, бақылау эксперименті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкатану музыкалық педагогиканың әдіснамалық негізі ретінде. Музыкатану, музыкатану құрылымы. Музыкатанудың түрлері мен жанрларының тарихы. Музыкатанудың әртүрлі пәндермен байланысы. Музыкатану саласы. Музыка теориясы мен тарихы. Музыка философиясы және әлеуметтануы. Музыкалық эстетика. Музыкалық акустика. Музыкалық психология және педагогика. Музыкалық этнография және этномусикология. Музыкалық фольклористика. Қазақ музыкалық фольклорының ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Өнердегі интердисциплинарлық тәсілдер: тарих және теория» курсы қазақ өнері контекстінде әртүрлі ғылым салаларының (философия, антропология, әлеуметтану) ұлттық көркемдік дәстүрлердің дамуына ықпалын зерттейді. Курс қазақ өнерінің эволюциясын интердисциплинарлық тәсілдер призмасы арқылы талдап, мәдени, тарихи және әлеуметтік процестердің арақатынасын ашады. Бұл тәсілдердің Қазақстанның мәдени мұрасын түсіну мен сақтаудағы рөліне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі өнер дамуының трансдисциплинарлылығы және оның әлемдік мәдениеттің қалыптасуына әсері. Жеке тарихи фактілерді, оқиғаларды, процестерді зерттеу. «Мәдениет», «мәдени сәйкестік» және «өнер» ұғымдарының спектрін зерттеуде білімнің бірнеше салалары арасындағы байланыстардың сипатын және гносеологиялық шекараларды кеңейту мүмкіндігін ашу. Ежелгі дүниенің мәдениеті мен өнері. Антикалық. Орта ғасыр. Қайта өрлеу. Барокко дәуірі. Білім. Романтизм. Постромантизм. Қазіргі және қазіргі заман мәдениеті. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты: магистранттарда кәсіби білімдерін жүйелеу, кеңейту және бекіту, өз бетімен ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын дамыту. Ғылыми-зерттеу тәжірибесі ғылыми жұмыс және өз бетінше іздену дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәжірибе барысында студенттер зерттеуге тиісті мәселені таңдайды, зерттеу жоспарын жасайды, мәліметтерді талдайды және қорытынды жасайды. Тәжірибе нақты ғылыми жобаларға қатысуды, ақпаратты жинау және өңдеуді, сондай-ақ ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауды қамтиды.
Тәжірибені қорғау
Музыкалық білім беру бойынша магистранттардың педагогикалық практикасы теориялық білімдерін оқу процесінің нақты жағдайында қолдануға мүмкіндік береді. Магистранттар практика шеңберінде сабақ береді, оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді, студенттермен және әріптестермен қарым-қатынас жасайды, педагогикалық іс-әрекетке талдау жасайды. Тәжірибе жоспарлау, бағалау, түзету және рефлексия сияқты кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған, бұл өз бетінше жұмыс істеуге дайын құзыретті мұғалімдерді қалыптастыруға ықпал етеді.