философия (PhD) докторы
Жоғарғы, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру мен ғылым саласында еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру және жалпы мәдени, кәсіптік, пәндік құзыреттілікке, оларды жүзеге асыру дағдыларына ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметін тиімді жүргізе алатын «Орыс тілі мен әдебиеті» пәні бойынша жоғары білікті оқытушыларды дайындау келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
- білім алушыда ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан жалпыадами және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды тәрбиелеу және қалыптастыру;
- гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және жалпы заңдылықтарды зерттеуде инновациялық технологияларды қолдану;
- «Орыс тілі мен әдебиеті» пәні бойынша білім беру мекемелерінде және әртүрлі ұйымдарда лингвистикадағы, әдебиеттанудағы, лингво- және әдебиет дидактикасындағы ғылыми жетістіктердің заманауи деңгейінде оқу үрдісін ұйымдастыру;
- докторанттарға лингвистикалық, әдебиеттанымдық, лингво және әдеби дидактикалық үрдістер мен құбылыстарды бақылау және талдаудың эксперименталдық әдістері мен ғылыми-зерттеу негіздерін меңгерту.
Орыс тілі мен әдебиеті
8D01702
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі дереккөздерден ақпаратты талдай және өңдей білу. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу, өздерінің жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. дәстүрлі сақтау құралдарымен, таратылған мәліметтер базасымен және біліммен жұмыс жасай алады; Рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялау үшін арнайы бағдарламалармен жұмыс істей білу. Ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту. Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді. Құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
7
ҒЗЖ қорғау
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу. «8D051– Биологиялық және аралас ғылымдар» (Биология) білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингводидактика ғылым ретінде тіл білімдерін басқа ғылымдардың білімдерімен біріктіреді және тіл білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін меңгерудің жалпы заңдылықтарын қалыптастырады. Курстың мақсаты - тіл үйретудің жалпы теориясының негізгі қағидалары туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ докторанттарға олардың кәсіби қызметінде заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдануға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Постмодернизм поэтикасы» пәнінің мақсаты постмодерндік әдебиеттегі автор мен қаһарманның қарым-қатынасы мәселесінің қазіргі жағдайы саласындағы білімді тереңдету, бұл мәселені отандық және соңғы әдебиеттердің қабылдауымен таныстыру. поэтиканы зерттейтін шетелдік мектептер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен терен таныстыру (магистратура бағдарламасымен салыстырғанда), тілдік теория саласында іргелі лингвистикалық жұмыстармен егжей-тегжейлі таныстыру, тындаушылардың негізгі теориялық мәселелерді, бағыттарды, үрдістерді және тіл ғылымының жетістіктерін нақты түсінуін, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру.
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің аясында көркем мәтін коммуникативтік және эстетикалық функцияларды орындайтын арнайы ұйымдастырылған тілдік жеке жүйе ретінде қарастырылады. Курстың мақсаты мәтіннің лингвистикалық элементтерін зерттеу болып табылады, олардың өзара әрекеттесуі көркемдік жұмыстардың өзіндік ерекшелігін қалыптастырады, мәтіннің идеологиялық, тақырыптық және эстетикалық мазмұнының ашылуына ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингводидактика ғылым ретінде тіл білімдерін басқа ғылымдардың білімдерімен біріктіреді және тіл білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін меңгерудің жалпы заңдылықтарын қалыптастырады. Курстың мақсаты - тіл үйретудің жалпы теориясының негізгі қағидалары туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ докторанттарға олардың кәсіби қызметінде заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдануға дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты магистранттар арасында филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологиялардың қолданылуы мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Филология әр түрлі методологияның бағыттарын біріктіреді: лингвистика, әдебиеттану және фольклортану. Сонымен бірге оларды ортақ объект біріктіреді, ол мәтін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттарды қазіргі лингвистиканың негізгі теориялық мәселелерімен терен таныстыру (магистратура бағдарламасымен салыстырғанда), тілдік теория саласында іргелі лингвистикалық жұмыстармен егжей-тегжейлі таныстыру, тындаушылардың негізгі теориялық мәселелерді, бағыттарды, үрдістерді және тіл ғылымының жетістіктерін нақты түсінуін, сондай-ақ осы материалға сыни көзқарас қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың ғылыми тәжірибесі кезеңінде теориялық білім мен практикалық зерттеулерді жүйелеу, бекіту және кеңейту жүзеге асырылады; өзекті ғылыми проблемаларды шешуде оқушылардың алған білімін және тәжірибесін пайдалану; тәуелсіз аналитикалық дағдыларды ынталандыру; зерттеудің нәтижелерін өңдеу, түсіндіру және жария ету әдістерін игеру.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.