философия (PhD) докторы
Жоғарғы, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру мен ғылым саласында еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру және жалпы мәдени, кәсіптік, пәндік құзыреттілікке, оларды жүзеге асыру дағдыларына ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби қызметін тиімді жүргізе алатын «Орыс тілі мен әдебиеті» пәні бойынша жоғары білікті оқытушыларды дайындау келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
- білім алушыда ғылыми ойлау мен дүниетаным тұрғысынан жалпыадами және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды тәрбиелеу және қалыптастыру;
- гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және жалпы заңдылықтарды зерттеуде инновациялық технологияларды қолдану;
- «Орыс тілі мен әдебиеті» пәні бойынша білім беру мекемелерінде және әртүрлі ұйымдарда лингвистикадағы, әдебиеттанудағы, лингво- және әдебиет дидактикасындағы ғылыми жетістіктердің заманауи деңгейінде оқу үрдісін ұйымдастыру;
- докторанттарға лингвистикалық, әдебиеттанымдық, лингво және әдеби дидактикалық үрдістер мен құбылыстарды бақылау және талдаудың эксперименталдық әдістері мен ғылыми-зерттеу негіздерін меңгерту.
Орыс тілі мен әдебиеті
8D01702
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі дереккөздерден ақпаратты талдай және өңдей білу. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу, өздерінің жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. дәстүрлі сақтау құралдарымен, таратылған мәліметтер базасымен және біліммен жұмыс жасай алады; Рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялау үшін арнайы бағдарламалармен жұмыс істей білу. Ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
ҒЗЖ қорғау
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту. Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді. Құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
3
Докторлық диссертация
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту. Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді. Құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
7
ҒЗЖ қорғау
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты- таңдаған мәселесіне байланысты ғылыми материалдарды жинау,талдау жасау, қортындылау; ғылыми-квалификациялық жұмысты (диссертацияны) дайындау үшін шынайы ғылыми идеяларды әзірлеу, ғылыми-зерттеу жұмыстың жазу дағдыларын жетілдіру, диссертацияның негізгі ережелерін апробациядан өткізу.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
Ғылыми зерттеу жұмысын докторлық диссертацияны рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес рәсімдеу. «8D051– Биологиялық және аралас ғылымдар» (Биология) білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы дәрежесін алу үшін докторлық диссертацияны қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тіл үйретудің теориялық және әдістемелік принциптерін зерттейді. Оқытудың әдіс-тәсілдері, технологиялары мен стратегиялары, тілді меңгерудің психолингвистикалық аспектілері, мотивацияның рөлі мен коммуникативті тәсіл қарастырылады. Қостілділік, сандық ресурстар және оқу материалдарын әртүрлі аудиторияға бейімдеу мәселелері маңызды орын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Постмодернизм поэтикасы» пәні аясында: постмодернистік мәтін поэтикасының элементтері, оны талдаудың постструктуралистік әдіснамасы, постмодернизм және постструктурализм терминологиясы, поэтиканы зерттеудің соңғы отандық және шетелдік мектептерінің осы проблеманы қабылдауы бойынша терең білім беріледі; мысал ретінде орыс, қазақ және әлем әдебиетін пайдалана отырып, постмодернистік шығармаларды талдау дағдылары жаттығады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері» пәні іргелі лингвистикалық ұғымдарды, тілдің құрылымы мен эволюциясын, оның қызметтері мен өзгергіштігін зерттейді. Тіл білімінің өзекті мәселелеріне ерекше назар аударылады: когнитивтік, әлеуметтік лингвистикалық, прагматикалық аспектілер, цифрлық технологиялардың әсері, коммуникацияның мультимодальділігі және жаһанданған әлемдегі тілдердің өзара әрекеттесуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері» пәні іргелі лингвистикалық ұғымдарды, тілдің құрылымы мен эволюциясын, оның қызметтері мен өзгергіштігін зерттейді. Тіл білімінің өзекті мәселелеріне ерекше назар аударылады: когнитивтік, әлеуметтік лингвистикалық, прагматикалық аспектілер, цифрлық технологиялардың әсері, коммуникацияның мультимодальділігі және жаһанданған әлемдегі тілдердің өзара әрекеттесуі.
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
3
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті артады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Оқытудағы заманауи филологиялық стратегиялар» курсы тіл мен әдебиетті оқытудағы инновациялық тәсілдерді қарастырады. Оқытудың интерактивті, цифрлық, пәнаралық және жобалық әдістері, сонымен қатар когнитивті және коммуникациялық технологиялар зерттеледі. Білім беру үрдісін қазіргі заманғы білім беру тенденцияларына және студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеуге ерекше назар аударылады.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың ғылыми тәжірибесі кезеңінде теориялық білім мен практикалық зерттеулерді жүйелеу, бекіту және кеңейту жүзеге асырылады; өзекті ғылыми проблемаларды шешуде оқушылардың алған білімін және тәжірибесін пайдалану; тәуелсіз аналитикалық дағдыларды ынталандыру; зерттеудің нәтижелерін өңдеу, түсіндіру және жария ету әдістерін игеру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.