«8D052– Қоржаған орта (Экология)» Білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
ББ мақсаты қазіргі экология саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті докторанттарды дайындау болып табылады.
Экология
8D05202
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттардың академиялық мәтіндерді жазудың және редакциялаудың теориялық және практикалық әдістерін меңгеруі; ғалымның жеке сөйлеу стилі туралы өз ойларын қалыптастыру; докторанттардың халықаралық ғылыми қоғамдастықтың нормаларына сәйкес өздерінің ғылыми жобаларын іске асыруға және нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименталды мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау.<br/> Құзыреттіліктер: БҒСБК басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау және өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың зерттеу практикасы мерзімінде алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын жүйелеу, бекіту және тарату жұмыстары жүргізіледі; өзекті ғылыми міндеттерді шешуде алған білімі мен тәжірибесін қолданады; өзбетімен талдау жасау дағдысын ынталандырады; өңдеудің, интерпретациялаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді және зерттеу жұмысының нәтижелерін көпшілікке ұсынады.
5
Педагогикалық практика
Тәжірибе мақсаты: докторанттарды білім беру орындарында ғылыми зерттеу жұмыстарны жүргізуге дайындау <br/> Тәжірибе мазмұны: Оқу үдерісін басқару: оқу үдерісін жоспарлау (жоспарлаудың түрлері). Кредиттік жүйе бойынша жоспарлаудың ерекшеліктері. Сабақ түрлері. Қазіргі озық білім беру технологиялары. Озық ұстаздардың сабақтарына қатысу. Дәріс оқу, парктикалық және лабораториялық сабақтарды жүргізу.
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпыға бірдей экологиялық білім беру адамның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасының жаңа идеяларын таратудағы жетекші фактор болып табылады. Білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану студенттердің экологиялық мәдениетін қалыптастыру процесінің тиімділігін арттырудың маңызды шарты болып табылады, шығармашылық, коммуникативтік қабілеттерін дамытады, интегративті білім негізінде мәселелерді әзірлеуге және шешуге үйретеді.
Докторлық диссертация
Диссертацияның рәсемдеуі - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биотехнологияны өнеркәсіп пен ауылшаруашылығында экологиялық бағытта пайдалану туралы түсінік беру. Экологияға кіріспе; табиғатты қорғау іс-шараларының жіктелуі және негізгі бағыттары; экологиялық биотехнологияның міндеттері, объектілері мен әдістері; қоршаған ортаныластаудың түрлері мен сипаттамасы; минералды шикізатты бактериялық сілтісіздендіру; органикалық қалдықтарды компосттау; компосттау процесінің негізгі аспектілері, сатылары мен параметрлері; ауылшаруашылығында экологиялық биотехнологияны қолдану салалары; технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоршаған және табиғи орта ұғымы. Ластану объектілері – су,топырақ, атмосфера. Қоршаған ортаның ластану түрлері. Физикалық ластану: электромагниттік, шулы, жарық,жылу, радиациялық. Физикалық ластану көздері және қоршаған орта мен адам денсаулығына әсер ету салдары. Ластағыштардың химиялық ластануы және жіктелуі: органикалық және бейорганикалық ластануы. Негізгі зиянды заттар: көміртегі оксиді, күкірт, азот, ауыр металдар, мұнай, пластмасса. Өнеркәсіп кәсіпорындарымен, ауыл шаруашылығымен, урбандалған аумақтармен ластануын болдырмау.