"7M11102 – мәдени-демалыс жұмысы"білім беру бағдарламасы бойынша ғылым магистрі
Білім беру және мәдени салалардағы инновациялық қызметке қабілетті және қоғамның мәдени капиталын дамытуға жәрдемдесетін мәдени-демалыс процестерін терең түсінетін білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Мәдени-тынығу жұмысы
7M11102
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
9
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ + Емтих] (100)
Мазмұнды зерттеу сұрақтары мен мақсаттарының қалыптасуына тереңірек етуде, зерттеу тақырыбын таңдауды, мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдауды, әдебиеттерді шолуды, зерттеу әдістемесін әзірлеуді, деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ, диссертациялық мәтінде зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру. Ғылыми негізделген ғылыми жобаларды құруға мүмкіндік беретін деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау принципін зерттеу. Қазіргі заманғы мәдени-тынығу саласындағы негізгі тенденциялар мен сын-қатерлерді түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұнды зерттеу сұрақтары мен мақсаттарының қалыптасуына тереңірек етуде, зерттеу тақырыбын таңдауды, мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдауды, әдебиеттерді шолуды, зерттеу әдістемесін әзірлеуді, деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ, диссертациялық мәтінде зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру. Ғылыми негізделген ғылыми жобаларды құруға мүмкіндік беретін деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау принципін зерттеу. Қазіргі заманғы мәдени-тынығу саласындағы негізгі тенденциялар мен сын-қатерлерді түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы әлеуметтанулық зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен талдау құралдарын зерттеу. Сапалы және сандық әдістерді, социометриялық зерттеулерді, контент-талдауды, мәдени-тынығу тәжірибелерінің қалыптасуы мен жұмыс атқаруға әсер ететін әлеуметтік-мәдени үдерістерді талдауды қоса алғанда, деректерді жинау мен талдаудың негізгі әдістерін игеру. Статистикалық талдау үшін деректермен, бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу және сапалы зерттеу есептерін жасау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени-тынығу қызметі саласында ғылыми мақалаларды тиімді жазу және сәтті жариялау үшін қажетті әдістер мен тәсілдерді зерттеу. Өзекті мәселелерді таңдау, әдеби шолу жүргізу, зерттеу әдістемесін әзірлеу, деректерді талдау және түсіндіру, сондай-ақ, ғылыми мәтіндерді құрылымдау және ресімдеу саласындағы білімді тереңдету. Сыни ойлау, ақпаратты аналитикалық өңдеу және ғылыми дәлелдеу дағдыларын дамыту. Академиялық қоғамдастықтың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалаларды рецензиялау және түзету негіздері. Жоғары сапалы зерттеу жұмыстарын құру және оларды мәдени-тынығу қызметі саласындағы ғылыми журналдар мен басылымдарда сәтті жариялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени-тынығу қызметі саласында ғылыми мақалаларды тиімді жазу және сәтті жариялау үшін қажетті әдістер мен тәсілдерді зерттеу. Өзекті мәселелерді таңдау, әдеби шолу жүргізу, зерттеу әдістемесін әзірлеу, деректерді талдау және түсіндіру, сондай-ақ, ғылыми мәтіндерді құрылымдау және ресімдеу саласындағы білімді тереңдету. Сыни ойлау, ақпаратты аналитикалық өңдеу және ғылыми дәлелдеу дағдыларын дамыту. Академиялық қоғамдастықтың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалаларды рецензиялау және түзету негіздері. Жоғары сапалы зерттеу жұмыстарын құру және оларды мәдени-тынығу қызметі саласындағы ғылыми журналдар мен басылымдарда сәтті жариялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени-тынығу қызметі саласында ғылыми мақалаларды тиімді жазу және сәтті жариялау үшін қажетті әдістер мен тәсілдерді зерттеу. Өзекті мәселелерді таңдау, әдеби шолу жүргізу, зерттеу әдістемесін әзірлеу, деректерді талдау және түсіндіру, сондай-ақ, ғылыми мәтіндерді құрылымдау және ресімдеу саласындағы білімді тереңдету. Сыни ойлау, ақпаратты аналитикалық өңдеу және ғылыми дәлелдеу дағдыларын дамыту. Академиялық қоғамдастықтың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалаларды рецензиялау және түзету негіздері. Жоғары сапалы зерттеу жұмыстарын құру және оларды мәдени-тынығу қызметі саласындағы ғылыми журналдар мен басылымдарда сәтті жариялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени тынығуды зерттеу контекстінде академиялық жазу принциптері мен әдістерін және ғылыми стильді жүйелі түрде зерттеу. Кіріспе, әдебиетке шолу, әдістеме, деректерді талдау, қорытындылар мен ұсыныстарды қоса алғанда, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру мен құрылымдаудың негізгі аспектілерін түсіну. Зерттеу материалдарын талдау, синтездеу және дәлелдеу дағдыларын, сондай-ақ, ғылыми мәтіндерді ғылыми қоғамдастық стандарттарына сәйкес рәсімдеу қабілетін дамыту, сонымен қатар, дәйексөз, сілтеме практикасы және ғылыми жазудың этикалық аспектілерін талқылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнерге инвестиция салудың негізгі принциптерін зерттеу және көркемдік активтерді басқару дағдыларын қалыптастыру. Инвестициялық объектілерді бағалау және іріктеу процестерін, сондай-ақ, өнер саласындағы портфельді әртараптандыру стратегияларын қоса алғанда, арт-нарықтың негізгі тұжырымдамаларымен танысу. Нарықтық тенденцияларды талдау, өнер туындыларының құнын болжау, сондай-ақ, мәдени оқиғалардың өнер секторындағы құндылықтарға әсері. Аукциондар, галереялар, инвестициялық қорлар және коллекциялар сияқты арт-банкингте қолданылатын қаржы құралдарын зерттеу. Практикалық дағдылар сияқты, нарықтық деректер, тәуекелдерді бағалау және өнерге инвестициялау саласында негізделген шешімдер қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тынығу аясында әлеуметтік-мәдени үдерістерді талдаудың негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерін зерттеу. Мәдени факторлардың тынығуды өткізу тәжірибесінің қалыптасуы мен дамуына, сондай-ақ, тынығуды жеке және ұжымдық қабылдау мен түсінуге әсері туралы білімді қалыптастыру. Магистранттарда әлеуметтік-мәдени қызметтің эпистемологиялық аспектілерін ескере отырып, тынығуды өткізу тәжірибесіне кешенді талдау жүргізу үшін аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамытуға бағыт бағдар беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Креативті индустрия мен тынығу саласындағы стратегиялық және операциялық басқаруды терең түсіну. Инновациялардың, мәдени тенденциялардың және тұтынушылық сұраныстың ерекшеліктерін ескере отырып, креативті жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптерін зерттеу. Мәдени-тынығу қызметтері нарықтарын талдау әдістерін игеру, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, қаржылық жоспарлау және жобалар бюджетін басқару, шығармашылық топтарды басқару, инвесторлармен өзара іс-әрекет жасау және инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру жұмыстарын меңгеру.
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының қорытынды кезеңі болып табылады, оның барысында зерттеу нәтижелері көрсетіледі. Қорғауға презентация дайындау, жетекшінің сыни ескертулерімен және комиссия мүшелерінің ықтимал сұрақтарымен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени құбылыстардың қалыптасуының негізгі теориялары мен тарихи контексттерін зерттеу. Мәдениеттанудың негізгі тұжырымдамаларын, мәдени тәжірибелердің эволюциясын, олардың қоғамдарға және қазіргі мәдени үрдістерге әсерін талдау. Қазіргі әлемдегі мәдени мұраны, мәдени саясатты және мәдени өзара әрекеттесу механизмдерін зерттеуді қамтиды. Мәдениет тарихындағы маңызды кезеңдер мен оқиғалар, олардың әлеуметтік және саяси үрдістермен және әртүрлі мәдени дәстүрлер мен стильдердің өзара байланысын қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті негізгі теориялық тұжырымдамалар мен практикалық дағдыларды кешенді зерттеу. Мәдени іс-шараларды ұйымдастырудың заманауи тенденциялары мен тәсілдерін түсіну, соның ішінде мәдени жобаларды басқару, маркетингтік стратегиялар, қаржылық жоспарлау және тиімділікті бағалау. Аудиторияның қажеттіліктерін талдау әдістерін зерттеу, іс-шаралар тұжырымдамаларын құру, мәдени ресурстармен және серіктестіктермен жұмыс істеу, мәдени-тынығу қызметі саласындағы заманауи құралдар мен технологияларды пайдалана отырып жобаларды әзірлеуді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени тынығу жұмысын тиімді зерттеу үшін қажетті философиялық және мәдениеттанулық принциптерді оқыту. Мәдениеттің негізгі тұжырымдамаларын және олардың қоғамның тынығудағы құндылықтарын қалыптастыруға әсерін қарастыру. Мәдени процестерді үдерістерді талдау, оларды түсіндіру және практикалық қызметте қолдану. Түлектерге мәдениет, өнер және тынығу саласында табысты жұмыс атқаруға мүмкіндік беретін мәдени мұраны, заманауи мәдени тәжірибелерді және олардың әлеуметтік-мәдени маңыздылығын терең түсінулерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени мұраны сақтауға, қоғамдық моральды қорғауға және мәдени құндылықтардың шамадан тыс коммерциялануын болдырмауға бағытталған заңдар мен нормаларды зерттеу. Мәдени іс-шараларды өткізу, қорғалған деректермен жұмыс істеу, көрмелер мен мұражай экспозицияларын ұйымдастыру және т.б. үшін қажетті рұқсаттар мен лицензияларды алу процестерін зерделеу. Мәдени саладағы салық салу ерекшеліктерін талдау, гранттар мен субсидияларды алу, қаржылық есептілік және мәдени іс-шаралардан түсетін кірістерді есепке алу. Мәдени-тынығу саласындағы қызметкерлердің құқықтары мен міндеттерін, іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіпсіздік нормаларын, өнер және ойын-сауық саласындағы еңбек қатынастарын реттеуді зерделеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени тынығу құбылыстарын талдаудың әдіснамалық тәсілдерін терең түсіну. Мәдениет саласындағы заманауи үрдістерді зерделеу, деректерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту, сондай-ақ, мәдени-тынығу жобаларын басқару және дамыту стратегияларын қалыптастыру. Мәдениет, өнер және тынығу саласындағы кәсіби тұрғыда өсуіне ықпал ететін теориялық білімді, ғылыми жобалар мен аналитикалық тапсырмаларды орындау арқылы практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени оқиғаларды продюсерлеу үдерістерін және мәдениет пен өнер саласындағы тиімді ілгерілеу жұмысын терең түсіну. Жоспарлау, ұйымдастыру, бюджеттеу және тәуекелдерді басқаруды қоса алғанда, мәдени іс-шараларды продюсерлеудің негіздерін зерттеу. Сондай-ақ, мәдени ортадағы жарнамалық және PR стратегиялары, соның ішінде медиа, әлеуметтік медиа және имидждік науқандарды құруды жалпылау. Өнер, мәдениет және тынығу саласында продюсерлік және PR технологияларының кешенді дағдыларын терең игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фандрайзинг пен краудфандингті тынығу жобаларын қаржыландыру құралы ретінде түсіну. Әр түрлі қаржы құралдары арқылы жеке тұлғалардан, инвесторлардан, қорлардан және ұйымдардан қаржыландыруды тарту стратегияларын зерттеу. Краудфандингтік науқандарды қалыптастыру және ілгерілету әдістерін, краудфандинг нарығын талдауды және онлайн платформалар арқылы қаражат жинаудың заңды аспектілерін зерттеу. Табысты краудфандингтік науқан стратегиясын құру, тәуекелдерді басқару және демалыс индустриясы контекстінде фандрайзинг пен краудфандингті реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тынығу саласына, тынығу қызметтері нарығының құрылымына, осы саладағы қаржылық модельдерге, экономикалық талдау әдістеріне және тынығу жобаларының тиімділігін бағалауға тән экономикалық факторлар мен құбылыстарды зерттеу. Тынығу индустриясындағы сұраныс пен ұсынысты, баға белгілеуді, инвестициялық стратегияларды, тынығу кәсіпорындарындағы кірістер мен шығыстарды басқаруды, сондай-ақ, осы саладағы қаржылық жоспарлау мен есепке алу ерекшеліктерін зерттеу.Тынығу индустриясындағы инновациялардың дамуына экономикалық факторлардың әсерін зерттеу, бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыру және өзгерістер жағдайында бизнестің тұрақтылығын қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тынығу саласындағы инновацияларды құруды, дамытуды және қорғауды реттейтін құқықтың негізгі нормалары мен принциптерін зерттеу. Патенттік құқықты, авторлық құқықты, маркетинг пен жарнаманың құқықтық аспектілерін және инновациялық жобаларды басқарудың құқықтық аспектілерін зерттеу. Зияткерлік меншікке, лицензиялауға және инновацияның құқықтарын қорғауға байланысты инновацияларды, сот прецеденттері мен жағдайларын әзірлеу, қорғау және коммерцияландыру контекстінде құқықтық стандарттарды талдау және қолдануды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық және психологиялық аспектілерді ескере отырып, тынығуды ұйымдастырудың әдістері мен принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету, әртүрлі жас топтары мен әлеуметтік-мәдени контексттер үшін тынығуды жоспарлау мен өткізудің кәсіби дағдыларын дамыту. Магистранттарда аналитикалық ойлауды және тынығу педагогикасы мен психологиясы саласындағы зерттеу жұмыстарына, сондай-ақ, тынығудың бағдарламалары мен жобаларын ұйымдастыру және басқару саласындағы басшылық қызметке даярлау қабілеттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Антропологиялық зерттеу жұмысы арқылы мәдени өнімдер мен халықтық дәстүрлердің әртүрлілігін терең түсіну. Мәдени антропологияның негізгі теорияларын, мәдени үдерістерді талдау әдістерін зерттеу. Артефактілерді, ауызша айту мұрасын және рәсімдерді талдауды қоса алғанда, халықтардың мәдени мұрасын сақтау және зерттеу әдістерін қарастыру. Мәдени мұраны және оның қазіргі қоғамға әсерін талдауға терең үңіле отырып, мәдени формалар мен дәстүрлердің әртүрлілігін айқындау. Антропологиялық зерттеу әдістері, мәдениетаралық өзара әрекеттесу және мәдени бейімделу мәселелерін зерделеу.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.