қызмет көрсету саласының бакалавры
мәдени-тынығу жұмысында кәсіби құзыреттілікке ие, экономиканың түрлі секторларындағы тынығу қызметі үшін мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде үдемелі әлеуметтік-экономикалық даму мен тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі меншік нысанындағы және салалық тиістілік ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігінің міндеттерін шешуге қабілетті кадрларды даярлау
Мәдени-тынығу жұмысы
6B11102
Өнер факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ale 2108
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ale 2108
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік меншікті және авторлық құқықты қорғау туралы кәсіби білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: «зияткерлік меншік», «авторлық құқық», «авторлық куәлік» түсініктері. Зияткерлік меншікті қорғау әлеуметтік-мәдениет қызметі саласындағы маңызды сала. Авторлық құқықты қорғау. Азаматтық және авторлық құқықты қорғаудың басқа шаралары.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық құжаттарды рәсімдеу бойынша білім мен дағды; бизнес-жоспарды дамыту перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлауды жүзеге асыруға дайындық.<br/> Мазмұны: «бизнес-жоспарлау» түсінігі. Кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада бизнесті жоспарлаудың тиімді әдістері. Қаржы-экономикалық және ресурстық қолдау. шығармашылық жобаны, шығармашылық топты бизнес-жоспарлау.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлау қабілеттер.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-мәдени саладағы промоутерлік қызметте кәсіби құзыреттілікті және бос уақытты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: промоутердің жеке қасиеттері. Промоутер қызметінің түрлері. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутердің кәсіби функциялары. Промоутерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары. Промоутерлік жарнама. Клуб промоутері. Спорттық промоутер.<br/> Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік - мәдени саладағы және бос уақыттағы промоутерлік қызметті ілгерілету, жәрдемдесу, жандандыру құзыреттері.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
АБ
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау)
8
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау)
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу бағдарламаларының сахналық және драмалық негіздерін дамыту.<br/> Мазмұны: Сценарий туралы түсінік және оның құрылымы, сюжеттік дамуы. Сценографиялық өнер тарихы. Сценарийдің сюжетін әзірлеу. Кейіпкер бейнесін шығару, оның мінездемесін ашу және дамыту жолдары. Сахналық және драмалық ережелері. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: сценарийлерді құрастыру дағдылар, техникалық құралдарды және сахна жабдықтарын қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдениет және өнер саласындағы продюсерлік технологияны енгізуге дайындық.<br/> Мазмұны: «Продюсерлік» ұғымының мәні. Продюсерлік қызметтің компоненттері, мақсаттары, міндеттері мен функциялары. Продюсерлік технологиялар. Продюсерлік орталықтар. Продюсерлікті жоспарлау және ұйымдастыру. Проюсерлік технологиясының практикасы.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: өнер және мәдениет саласындағы мәдени тынығу бағдарламаларын жасаудың білім мен дағдылар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мәдениеттану» пәні мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен теорияларын, мәдени үдерістерді, мәдениет тарихын және әртүрлі мәдени жүйелерді түсіндіреді. Қазіргі қоғамдағы мәдени әралуандылық туралы түсінік қалыптастырады. Мәдениеттану курсы мәдениетке жақын болуға, мәдени технологияларды меңгеруге, сондай-ақ мәдени үдерістерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мәдениеттану» пәні мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен теорияларын, мәдени үдерістерді, мәдениет тарихын және әртүрлі мәдени жүйелерді түсіндіреді. Қазіргі қоғамдағы мәдени әралуандылық туралы түсінік қалыптастырады. Мәдениеттану курсы мәдениетке жақын болуға, мәдени технологияларды меңгеруге, сондай-ақ мәдени үдерістерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени көпшілік іс-шараларды өткізуге әдістемелік дайындықты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Мәдени көпшілік іс-шаралар ұйымдастыру әдістері. Мәдени тынығу бағдарламаларын құруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру тұрғысынан кәсіби анықтау стратегиясын әзірлеу. Практикалық жұмыспен теориялық мазмұнды синтездеу. Мәдени іс-шараларды құрастыру және өткізу технологиясын игеру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мәдени көпшілік іс-шараларды ұйымдастырудың білімдері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру.<br/> Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері. <br/> Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру туралы білімдер мен дағдылар қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Көркемөнер индустриясының даму кезеңдері. Әлеуметтік институттарды ұйымдастыру, басқару әдістері, функциялары және олардың ерекшеліктері. Менеджменттің негізгі категориялары,басқару технологияларының ерекшеліктері. Музыкалық шоу-бизнес. Көркемөнердегі жетістіктермен инновациялық технологиялар.<br/> Қалыптастыратын дағдылар:мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру бойынша білім мен дағдылар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру.<br/> Мазмұны: Сауда маркасы және сауда маркасы: негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Брендинг түсінігі мен мәні. Брендингтің негізгі кезеңдері. Қазақстандағы брендингтің ерекшеліктері. Әлеуметтік және аумақтық брендинг. Макроэкологиялық және компанияның брендтік стратегиясы. Брендтің қалыптасуының негізгі мәселелері мен процестері. Брендинг әдістері мен технологиялары.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: брендинг технологиясын кәсіби қызмет барысында қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысының тарихы туралы білім қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысының тарихына экскурс. Өнердің қазіргі жағдайы және оның мәдени-тынығу жұмысына әсері. Мәдени қызмет принциптерінің жүйесі. Функциялары мен жіктелуі, нысандары мен әдістері. Мәдени-тынығу бағдарламалар, тұжырымдамаларын талдау.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Мәдени-тынығу жұмысының тарихын білу және талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметі мен тынығуда арт-менеджмент технологиясының негіздерін игеру.<br/> Мазмұны: Арт менеджментттің қалыптасуы мен технологиясы. Көркемөнер менеджменті, қызметі, кәсіби құзіреттілік туралы білім, нормативтік базасы. Арт-менеджмент шеберлігі. Өнердегі жарнама. Шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиясы. Арт-менджменттегі адам ресурстары.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: концерттік бағдарламалар жасау дағдылары; музыкалық өнер жобаларын бизнес-жоспарлау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Орындаушылық музыкалық іс-әрекеті формасы ретінде білім қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Музыкалық өнердің орындаушылық сипаты. Музыкалық коммуникация жүйесіндегі орындаушылықтын орны. Музыкалық шығарманы көркемдік түсіндіру. Орындаушылық өнердің эстетикасы. Орындаушылық стилі. <br/> Қалыптастыратын дағдылар: Музыка орындаушылық саласында теориялық білімдер және практикалық дағдылар
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өнердің тарихи дамуындағы әр түрлі түрлерімен, жанрларымен және түрлерімен таныстыру, өнер туындыларын көркемдік талдау барысында дағдыларды игеру.<br/> Мазмұны: Өнер мәдени құбылыс ретінде. Өнер тарихына кіріспе. Өнер түрлері мен жанрлары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: өнер түрлері, стильдері мен жанрларын білу, өнер туындыларын талдау және бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі.<br/> Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі.<br/> Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фандрайзинг пен краудфандингті тынығу жобаларын қаржыландыру құралы ретінде түсіну. Әр түрлі қаржы құралдары арқылы жеке тұлғалардан, инвесторлардан, қорлардан және ұйымдардан қаржыландыруды тарту стратегияларын зерттеу. Краудфандингтік науқандарды қалыптастыру және ілгерілету әдістерін, краудфандинг нарығын талдауды және онлайн платформалар арқылы қаражат жинаудың заңды аспектілерін зерттеу. Табысты краудфандингтік науқан стратегиясын құру, тәуекелдерді басқару және демалыс индустриясы контекстінде фандрайзинг пен краудфандингті реттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философияны зерттеудің мақсаты - бізді қоршаған әлемге және оның адаммен қарым-қатынасына жетуді талап ететін және жетістіктерге жетуді талап ететін философиялық білімнің нәтижесі. Өз кезегінде, философиялық доктрина адамға адамның көзқарастарын бекітетін жалпы қағидалар туралы айтады. Адамдар жай ғана ұтымды негізді дамыту керек, соның арқасында дүниетаным біртұтас және адамның ақыл-ойының шынайы тіршілігін қамтамасыз етеді. Оның үстіне, тәжірибелік күш-жігер өз бағыт-бағдарын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.
Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.
Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:
Сахналық әрекетте кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін актердің шығармашылық қабілеттерін, сахналық ойлауын және мәнерлі құралдарын дамыту.
Мазмұны:
Сахнада өзін-өзі ұстау негіздері, дене мен дауыс жаттығулары, этюдтер, қиял жағдайларымен жұмыс, сахналық сөйлеу, пластика, актерлік бейне жасау, серіктеспен әрекеттесу, импровизация негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Актерлік өнер саласындағы кәсіби шығармашылық қызметке дайындық.
Мазмұны: Актерлік өнер тарихы. «Актерлік өнер» түсінігі. Актерлік өнердің ерекшелігі мен жіктелуі. Әрекет етуші маскалар. Актерлік әрекетті түсіну әдістері. Сахналық образдар мен реинкарнацияны құру. Сахналық сөйлеу. Театрландырудағы рөлі. Ойын алаңы. Сценарийлерді шығаруға арналған техникалық құралдар мен жабдықтар.
Қалыптастыратын дағдылар: актерлік өнерді игерудегі білімдер .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Ансамбльдің интонациясы. Ансамбльдегі ырғақ сезімі. Ансамбльдік жүйе. Негізгі құралдар және ансамбльдік әннің мәнерлілігі, тимбралық имитация. «Дыбыс» ансамблімен жұмыс. Джаз өнері. Концерт репертуары. Жаттығу жұмысы. Ансамбль өнері.
Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде орындау дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Аспаптық орындаушылық процесінде ансамбль дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: «оркестр», «аспаптық орындау» ұғымдары. Оркестрлік музыкалық аспаптар. Оркестрлер түрлері. Атақты оркестрлік топтар мен белгілі дирижерлер. Аспаптық репертуар.
Қалыптастыратын дағдылар: аспаптық орындаушылық дағдылар
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары.
Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары.
Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік музыкадағы көркем құбылыстардың ең маңызды үрдістерін анықтау.
Мазмұны: әр түрлі аймақтар мен елдердің музыкалық мәдениетін тарихи даму жолдарының алуан түрлілігі. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениеті.
Қалыптасатын дағдылар: студенттердің әлемдік музыка өнерінің негізгі стильдік ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-мәдениетпен тынығу саласындағы журналистиканың ерекшеліктерін игеру.
Мазмұны: БАҚ-дың әлеуметтік-мәдени саласында функционалдық ерекшеліктері. Журналистің іс-әрекетінің ерекшеліктері және жұмыс әдістері. Мәдени-ағартушылық жариялау жұмыстар. Диджейлердің жұмыс әдістері. Әлеуметтік-мәдени мәселелерді шешудегі бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі.
Қалыптастыратын дағдылар: тынығуды ұйымдастыру және журналистика саласында өзін-өзі тәрбиелеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік меншікті және авторлық құқықты қорғау туралы кәсіби білімді қалыптастыру.
Мазмұны: «зияткерлік меншік», «авторлық құқық», «авторлық куәлік» түсініктері. Зияткерлік меншікті қорғау әлеуметтік-мәдениет қызметі саласындағы маңызды сала. Авторлық құқықты қорғау. Азаматтық және авторлық құқықты қорғаудың басқа шаралары.
Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық құжаттарды рәсімдеу бойынша білім мен дағды; бизнес-жоспарды дамыту перспективалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлауды жүзеге асыруға дайындық.
Мазмұны: «бизнес-жоспарлау» түсінігі. Кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада бизнесті жоспарлаудың тиімді әдістері. Қаржы-экономикалық және ресурстық қолдау. шығармашылық жобаны, шығармашылық топты бизнес-жоспарлау.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлау қабілеттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметті жүзеге асыратын қітапханалық және ақпараттық жұмыстарға дайындық.
Мазмұны: Кітапханалық ақпараттық жұмыстың негізгі түрлері, маңыздылығы және типологиясы. Мақсаттар мен басымдықтар. Кітапханалық ақпараттық технологияларды зерттеу және талдау. Әлеуметтік-мәдени қызметті атқаратын кітапханалық-ақпараттық жұмыс жоспарын әдістемелік әзірлеу.
Қалыптастыратын дағдылар: кітапханалық ақпараттық жұмысының әдістемелік дағдылары мен білімдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Промоутердің жеке қасиеттері және қызметі. Әлеуметтік-мәдениет саладағы промоутердің кәсіби функциялары. Жарнамалық қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары. Клубтың промоутері. Спорттың промоутері.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің құзіреттіліктерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: вокалды ансамбльдің теориялық және практикалық негіздерін игеру.
Мазмұны: Ансамбль туралы түсінік. Унисонда ән айту шеберлігі. Канон. Екі дауысты. Ансамбльде ән айту кезіндегі вокалдық шеберлік. Орындаудың экспрессивтілігі. Ансамбльдегі артикуляция және дикция. Интонацияның тазалығы.
Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде есту дағдылары, вокал шығармаларының стилін, формалары мен мазмұнын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ән айту аппаратын қалыптастыру.
Мазмұны: ән аппаратының ерекшеліктері. Вокалды тыныс алу түрлері. Вокалдық жаттығулар. Дыбыс түрлері. Академиялық орындау мәдениеті. Регистрлер (кеуде, бас). Оларды біріктіру, вокалдық шығармаларды орындаудың музыкалық-экспрессивті құралдарын тегістеу бойынша жұмыс.
Қалыптастырылатын дағдылар: әншілік аппаратты бейімдеу және вокалдық шығармаларды орындау процесінде қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу бағдарламаларының сахналық және драмалық негіздерін дамыту.
Мазмұны: Сценарий туралы түсінік және оның құрылымы, сюжеттік дамуы. Сценографиялық өнер тарихы. Сценарийдің сюжетін әзірлеу. Кейіпкер бейнесін шығару, оның мінездемесін ашу және дамыту жолдары. Сахналық және драмалық ережелері. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру.
Қалыптастыратын дағдылар: сценарийлерді құрастыру дағдылар, техникалық құралдарды және сахна жабдықтарын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Заманауи хореографияда музыкалық және қозғалыс еркіндігін дамыту.
Мазмұны: Едендегі жаттығу. Қазіргі бидегі қолдар мен аяқтардың орны. Қазіргі бидің терминологиясы. Би элементтері және қазіргі заманғы билердің композициясы. Джаз, заманауи, хип-хоп биімен таныстыру.
Қалыптастыратын дағдылар: заманауи хореографиядағы қимылдарды меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: классикалық бидің орындау негіздерін игеру.
Мазмұны: Дене қойылымы. Аяқтың позициялары. Би станогында жаттығу. Аллегро. Залдың ортасында жаттығу. Қолдың позициясы. Қозғалыстың экспрессивтілігі мен икемділігі, орындалудың тазалығы. Классикалық би позалары,комбинациялары. Классикалық бидің негіздері.
Қалыптастыратын дағдылар: классикалық билерді орындау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Көрме шаралары мен экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу.
Мазмұны: Көрме іс-шараларының технологиясы және экскурсиялар. Көрме қызметін және экскурсияны реттейтін нормативтік құжаттар. Экскурсия және көрме іс-шараларын жоспарлау, есепке алу және есеп беру ерекшеліктері Қызметкерлермен және халықпен жұмыс атқару негіздері.
Қалыптастыратын дағдылар: көрме іс-шаралары мен экскурсияларды өткізу бойынша білім мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: музыкалық материалды өз бетінше меңгеру және талдау қабілетін дамыту.
Мазмұны: Ежелгі түрік мәдениетінің дамуы. Ежелгі қазақ музыкалық фольклоры. Күй, жыр, жырау, жыршы мәдениеті. Көрнекті қазақстандық композиторлардың шығармашылығы.
Қалыптасатын дағдылар: музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік үрдістер және жеке шығармашылық құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар.
Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар.
Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдениет және өнер саласындағы продюсерлік технологияны енгізуге дайындық.
Мазмұны: «Продюсерлік» ұғымының мәні. Продюсерлік қызметтің компоненттері, мақсаттары, міндеттері мен функциялары. Продюсерлік технологиялар. Продюсерлік орталықтар. Продюсерлікті жоспарлау және ұйымдастыру. Проюсерлік технологиясының практикасы.
Қалыптастыратын дағдылар: өнер және мәдениет саласындағы мәдени тынығу бағдарламаларын жасаудың білім мен дағдылар.
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру.
Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері.
Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру.
Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері.
Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру.
Мазмұны: Сауда маркасы және сауда маркасы: негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Брендинг түсінігі мен мәні. Брендингтің негізгі кезеңдері. Қазақстандағы брендингтің ерекшеліктері. Әлеуметтік және аумақтық брендинг. Макроэкологиялық және компанияның брендтік стратегиясы. Брендтің қалыптасуының негізгі мәселелері мен процестері. Брендинг әдістері мен технологиялары.
Қалыптастыратын дағдылар: брендинг технологиясын кәсіби қызмет барысында қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: мәдени-тынығу саласында жобалық менеджменттің және маркетингтік технологияларды енгізу.
Мазмұны: Жобаны басқару және маркетингтік технологиялардың негізгі ережелері. Жобалық менеджмент және маркетингтік технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды игеру қажеттілігімен тәжірибелік қызметтегі жетістік.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саласындағы менеджмент және маркетинг, мәдени мекемелерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат:Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді меңгеру.
Мазмұны: Сөйлеу мәдениет және шешендік өнердің дәстүрлері және әлеуметтік-қоғамдық рөлі. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді қалыптастыратын рефлексивті тәсілдер.
Қалыптастыратын дағдылар: мәдени-тынығу іс-шаралар барысында сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнер қабілеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысынын режисерлік негіздері туралы түсініктер қалыптастыру
Мазмұны: Режиссураның негізгі ұғымдары және көркемдік шығармашылық ерекшеліктері. Мәдени-тынығу саладағы режисерлік инновациялық қозғалыстарды ынталандыратын мәдени ортаны бағыттау.
Қалыптастыратын дағдылар: режиссерлік негіздері туралы білімдер мен дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметі мен тынығуда арт-менеджмент технологиясының негіздерін игеру.
Мазмұны: Арт менеджментттің қалыптасуы мен технологиясы. Көркемөнер менеджменті, қызметі, кәсіби құзіреттілік туралы білім, нормативтік базасы. Арт-менеджмент шеберлігі. Өнердегі жарнама. Шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиясы. Арт-менджменттегі адам ресурстары.
Қалыптастыратын дағдылар: концерттік бағдарламалар жасау дағдылары; музыкалық өнер жобаларын бизнес-жоспарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи би өнеріндегі білім мен дағдыны игеру.
Мазмұны: Заманауи бидің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы Заманауи би техникасының негіздері. Қозғалыс пен тыныстың байланысы. Қолдың жұмысы. Қозғалу қимылдары.
Қалыптастыратын дағдылар: заманауи бидің негізгі техникалық қағидаларын, оқыту әдістері мен композициясын меңгеру бойынша білім мен дағды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Орындаушылық музыкалық іс-әрекеті формасы ретінде білім қалыптастыру.
Мазмұны: Музыкалық өнердің орындаушылық сипаты. Музыкалық коммуникация жүйесіндегі орындаушылықтын орны. Музыкалық шығарманы көркемдік түсіндіру. Орындаушылық өнердің эстетикасы. Орындаушылық стилі.
Қалыптастыратын дағдылар: Музыка орындаушылық саласында теориялық білімдер және практикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Музыкалық тілдін негіздерін игеру, негізгі музыкалық ұғымдарды білу
Мазмұны: Музыка жүйесі. Ұзақтықтар мен үзілістерді белгілеу, оларды топтау. Әуендерді есту, музыкалық мәтінді талдау. Метр және ритм. Өлшемдері. Лад және тоналдылық. Аралықтар. Аккордтар
Қалыптастыратын дағдылар: музыкалық тілдің негіздерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: музей менеджментінің негіздері туралы түсініктер қалыптастыру.
Мазмұны: мәдени-демалыс жұмысындағы мұражайлардың рөлі. Музей менеджментінің даму тарихы. Мұражайлардың коммерциялық қызметі. Қазіргі мұражайдың қызметін ұйымдастыру. Мұражай менеджментінің даму бағыттары. Отандық музей менеджментінің ерекшеліктері.
Қалыптасатын дағдылар: музей менеджментін ұйымдастыру білімі мен іскерліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: ырғақты, ритмопластиканың әр түрлі жүйелерімен таныстыру, жалпы музыкалық дамыту әдістері мен техникасын игеру.
Мазмұны: Дайындық қозғалыстары. Музыкалық-мотор экспрессивтілігін қабылдау. Әр түрлі эмоционалды динамикалық сипаттағы қозғалыстар. Ритмикалық қозғалыстарда үйлестіру әдістерін дамыту. Би этюдтары. Ритмопластикалық қойылымдар.
Қалыптастыратын дағдылар: ырғақты қимылдау қабілеті, музыкалық ырғақты қимылдың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Арнайы моториканы және пластикалық қозғалыстарды қалыптастыру.
Мазмұны: Қозғалыс адам өмірінің негізі ретінде. Жалпы дамыту және түзету жаттығуларының жиынтығы. Ритм негіздері. Оқытуды игеру. Ұйымдастырушылық және кеңістіктік жаттығулар. Арнайы моторика. Акробатикалық жаттығулар. Пантомиманың негіздері. Тақырыппен жұмыс. Этюдтар. Шығармалар.
Қалыптастыратын дағдылар: пластикалық қозғалыс дағдылары; акробатикалық қимылдарды орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Театрландырылған қойылымдардың режиссерлік мазмұнын құру дағдыларын дамыту.
Мазмұны: «режиссура», «театрландырылған қойылым» ұғымдардын мәні. Режиссер және спектакль. Театрлық және сәндік құралдар. Сахнаның экспрессивті құралдары. Театрландырылған қойылымдардағы режиссураның ерекшеліктері. Театр және ойын-сауық спектакльдерінің әкімшілік қызметі. Режиссерлік технологиялық тәсілдер.
Қалыптастыратын дағдылар: театрландырылған қойылымдарда режиссерлік мазмұнды құра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Халық хореографиясы саласындағы теориялық білімі және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Халық хореографиясы дереккөздер, әдістер. Фольклорлық хореографиялық жанрлардың маңызы. Хореография фольклорлық-этнографиялық мәтіннің ажырамас бөлігі ретінде. Халық хореографиясының архаикалық формалары. Халық хореографиясының негізгі түрлері.
Қалыптастыратын дағдылар: халық хореографиясы саласындағы білімдер мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: хормен ән айту өнеріндегі негізгі білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Мазмұны: Алғашқы вокалды-хор дағдылары. Ән тынысы. Унисон бойынша жұмыс. Жұмсақ және қатты дыбыстық шабуылдар. Артикуляциялық аппарат. Хордағы интонация жүйесі. Орындау дағдыларын дамыту. Дауыс ырғағы. Хордағы ансамбль.
Қалыптастыратын дағдылар: хор мәтінің оқи білу, хорда ансамбльдің тазалығын сақтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Хор орындау мәдениетін жетілдіру.
Мазмұны: «хор», «хор әні», «хорға дайындық» ұғымдары. Хор партитурасы. Хор партиялары. Хор үнисоны. Хордағы ансамбль. Атақты хорлар мен атақты хормейстер дирижерлар. Хор жазуының алғашқы дағдылары. Хор дирижерлау техникасының негіздері.
Қалыптастыратын дағдылар: хор партияларын есту, хорда орындау дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті кәсіби вокалдық-педагогикалық дағдылар кешенін қалыптастыру, эстрадалық вокалистің кәсіби мәдениетін қалыптастыру, оның ой-өрісін дамыту, қазіргі отандық эстрада саласындағы орындаушылық қызметке дайындау. Базалық әншілік дағдыларды дамыту. Вокалдық интонация. Регистрлер. Эстрадалық микст. Әншілік вибрато. Эстрадалық Әндегі джаз тәсілдері.
Оқу практикасы
Мақсаты: қызмет көрсету саласындағы бакалаврдың кәсіби білімі мен дағдыларының негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны:Әр түрлі типтегі мәдени-демалыс ұйымдарының қызметімен танысу. Педагогикалық технологиялармен таныстыру. Тұлғалық қатынастар мен білім беру ортасындағы психологиялық климатты зерттеу. Озық тәжірибесін зерделеу.
Қалыптастыратын дағдылар: өзіндік оқу және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің қабілеттері мен дағдылары.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: қызмет көрсету саласындағы бакалаврдың кәсіби білімі мен дағдыларының негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны:Әр түрлі типтегі мәдени-демалыс ұйымдарының қызметімен танысу. Педагогикалық технологиялармен таныстыру. Тұлғалық қатынастар мен білім беру ортасындағы психологиялық климатты зерттеу. Озық тәжірибесін зерделеу.
Қалыптастыратын дағдылар: өзіндік оқу және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің қабілеттері мен дағдылары.
Тәжірибені қорғау
Мақсат: әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен бос уақытты ұйымдастырушының кәсіби шеберліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығу жұмысын жоспарлау. Аналитикалық және рефлексиялық қызмет. Оқу материалдарын, сценарийлерді, жобаларды әзірлеу.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени жұмыстын тәжірибесінде экспериментті жоспарлау және өткізу дағдылары.