қызмет көрсету саласының бакалавры
мәдени-тынығу жұмысында кәсіби құзыреттілікке ие, экономиканың түрлі секторларындағы тынығу қызметі үшін мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде үдемелі әлеуметтік-экономикалық даму мен тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі меншік нысанындағы және салалық тиістілік ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігінің міндеттерін шешуге қабілетті кадрларды даярлау
Мәдени-тынығу жұмысы
6B11102
Өнер факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ale 2108
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ale 2108
2
АБ
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафета. Жаттығуларды орындау: төзімділік, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық. Күш. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
АБ
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау)
8
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени көпшілік іс-шараларды өткізуге әдістемелік дайындықты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Мәдени көпшілік іс-шаралар ұйымдастыру әдістері. Мәдени тынығу бағдарламаларын құруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру тұрғысынан кәсіби анықтау стратегиясын әзірлеу. Практикалық жұмыспен теориялық мазмұнды синтездеу. Мәдени іс-шараларды құрастыру және өткізу технологиясын игеру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: мәдени көпшілік іс-шараларды ұйымдастырудың білімдері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру туралы білімдер мен дағдылар қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Көркемөнер индустриясының даму кезеңдері. Әлеуметтік институттарды ұйымдастыру, басқару әдістері, функциялары және олардың ерекшеліктері. Менеджменттің негізгі категориялары,басқару технологияларының ерекшеліктері. Музыкалық шоу-бизнес. Көркемөнердегі жетістіктермен инновациялық технологиялар.<br/> Қалыптастыратын дағдылар:мәдени-тынығу жұмысында арт индустрия ұйымдастыру бойынша білім мен дағдылар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысының тарихы туралы білім қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысының тарихына экскурс. Өнердің қазіргі жағдайы және оның мәдени-тынығу жұмысына әсері. Мәдени қызмет принциптерінің жүйесі. Функциялары мен жіктелуі, нысандары мен әдістері. Мәдени-тынығу бағдарламалар, тұжырымдамаларын талдау.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Мәдени-тынығу жұмысының тарихын білу және талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысының теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бағдарламалау, әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығуды ұйымдастырудағы теориялық, әдістемелік және практикалық дағдылардың негіздері. Мәдениет саласындағы теориялық және әдістемелік білімнің негізін, оның бағыты мен даму болашағын зерттеу. Тынығу технологиясының сахналық және режиссерлік принциптерін қалыптастыру.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өнердің тарихи дамуындағы әр түрлі түрлерімен, жанрларымен және түрлерімен таныстыру, өнер туындыларын көркемдік талдау барысында дағдыларды игеру.<br/> Мазмұны: Өнер мәдени құбылыс ретінде. Өнер тарихына кіріспе. Өнер түрлері мен жанрлары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: өнер түрлері, стильдері мен жанрларын білу, өнер туындыларын талдау және бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі.<br/> Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Театр және кино өнерінің негізгі заңдылықтары мен қалыптасуы мен даму формаларын студенттердің меңгеруі.<br/> Мазмұны: Театрдың пайда болуы. Театр тарихы. Кино тарихы. Театр мен кино өнеріндегі синтез. Театрлардың түрлері. Кино жанрлары. Кино индустриясының кезеңдері. Атақты режиссерлер. Шетелдік және отандық киноның шедеврлері.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Әлемдік көркем мәдениеттің жалпы тарихи қозғалысы жағдайында театр және кино өнерінің дамуы туралы идеяны қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философияны зерттеудің мақсаты - бізді қоршаған әлемге және оның адаммен қарым-қатынасына жетуді талап ететін және жетістіктерге жетуді талап ететін философиялық білімнің нәтижесі. Өз кезегінде, философиялық доктрина адамға адамның көзқарастарын бекітетін жалпы қағидалар туралы айтады. Адамдар жай ғана ұтымды негізді дамыту керек, соның арқасында дүниетаным біртұтас және адамның ақыл-ойының шынайы тіршілігін қамтамасыз етеді. Оның үстіне, тәжірибелік күш-жігер өз бағыт-бағдарын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.
Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.
Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Ансамбльдік орындаушылық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Ансамбльдің интонациясы. Ансамбльдегі ырғақ сезімі. Ансамбльдік жүйе. Негізгі құралдар және ансамбльдік әннің мәнерлілігі, тимбралық имитация. «Дыбыс» ансамблімен жұмыс. Джаз өнері. Концерт репертуары. Жаттығу жұмысы. Ансамбль өнері.
Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде орындау дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Аспаптық орындаушылық процесінде ансамбль дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: «оркестр», «аспаптық орындау» ұғымдары. Оркестрлік музыкалық аспаптар. Оркестрлер түрлері. Атақты оркестрлік топтар мен белгілі дирижерлер. Аспаптық репертуар.
Қалыптастыратын дағдылар: аспаптық орындаушылық дағдылар
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары.
Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысында әдеби-драмалық шығармалар мәтіндерді өңдеу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: мәдени-тынығу индустрия қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде кәсіби мәтіндерді редакциялау негіздері. Қазіргі мәдени мекемелердің оқу құралдары мен жұмыс бағдарламалары.
Қалыптастыратын дағдылар: мәтіндермен жұмыс жасау кезінде кәсіби материалдар базасын құру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік музыкадағы көркем құбылыстардың ең маңызды үрдістерін анықтау.
Мазмұны: әр түрлі аймақтар мен елдердің музыкалық мәдениетін тарихи даму жолдарының алуан түрлілігі. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениеті.
Қалыптасатын дағдылар: студенттердің әлемдік музыка өнерінің негізгі стильдік ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік меншікті және авторлық құқықты қорғау туралы кәсіби білімді қалыптастыру.
Мазмұны: «зияткерлік меншік», «авторлық құқық», «авторлық куәлік» түсініктері. Зияткерлік меншікті қорғау әлеуметтік-мәдениет қызметі саласындағы маңызды сала. Авторлық құқықты қорғау. Азаматтық және авторлық құқықты қорғаудың басқа шаралары.
Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық құжаттарды рәсімдеу бойынша білім мен дағды; бизнес-жоспарды дамыту перспективалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлауды жүзеге асыруға дайындық.
Мазмұны: «бизнес-жоспарлау» түсінігі. Кәсіби қызмет пен әлеуметтік практикада бизнесті жоспарлаудың тиімді әдістері. Қаржы-экономикалық және ресурстық қолдау. шығармашылық жобаны, шығармашылық топты бизнес-жоспарлау.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саладағы бизнесті жоспарлау қабілеттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Промоутердің жеке қасиеттері және қызметі. Әлеуметтік-мәдениет саладағы промоутердің кәсіби функциялары. Жарнамалық қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары. Клубтың промоутері. Спорттың промоутері.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдениет саласынын промоутерінің құзіреттіліктерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: вокалды ансамбльдің теориялық және практикалық негіздерін игеру.
Мазмұны: Ансамбль туралы түсінік. Унисонда ән айту шеберлігі. Канон. Екі дауысты. Ансамбльде ән айту кезіндегі вокалдық шеберлік. Орындаудың экспрессивтілігі. Ансамбльдегі артикуляция және дикция. Интонацияның тазалығы.
Қалыптастыратын дағдылар: ансамбльде есту дағдылары, вокал шығармаларының стилін, формалары мен мазмұнын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу бағдарламаларының сахналық және драмалық негіздерін дамыту.
Мазмұны: Сценарий туралы түсінік және оның құрылымы, сюжеттік дамуы. Сценографиялық өнер тарихы. Сценарийдің сюжетін әзірлеу. Кейіпкер бейнесін шығару, оның мінездемесін ашу және дамыту жолдары. Сахналық және драмалық ережелері. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру.
Қалыптастыратын дағдылар: сценарийлерді құрастыру дағдылар, техникалық құралдарды және сахна жабдықтарын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Заманауи хореографияда музыкалық және қозғалыс еркіндігін дамыту.
Мазмұны: Едендегі жаттығу. Қазіргі бидегі қолдар мен аяқтардың орны. Қазіргі бидің терминологиясы. Би элементтері және қазіргі заманғы билердің композициясы. Джаз, заманауи, хип-хоп биімен таныстыру.
Қалыптастыратын дағдылар: заманауи хореографиядағы қимылдарды меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: классикалық бидің орындау негіздерін игеру.
Мазмұны: Дене қойылымы. Аяқтың позициялары. Би станогында жаттығу. Аллегро. Залдың ортасында жаттығу. Қолдың позициясы. Қозғалыстың экспрессивтілігі мен икемділігі, орындалудың тазалығы. Классикалық би позалары,комбинациялары. Классикалық бидің негіздері.
Қалыптастыратын дағдылар: классикалық билерді орындау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: музыкалық материалды өз бетінше меңгеру және талдау қабілетін дамыту.
Мазмұны: Ежелгі түрік мәдениетінің дамуы. Ежелгі қазақ музыкалық фольклоры. Күй, жыр, жырау, жыршы мәдениеті. Көрнекті қазақстандық композиторлардың шығармашылығы.
Қалыптасатын дағдылар: музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік үрдістер және жеке шығармашылық құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар.
Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: «Риторика» түсінігі, түрлері мен формалары. Әлеуметтік сала мекемелері мен ұйымдарында риториканы оқыту әдістемесі. Халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес іс-шаралар.
Қалыптастыратын дағдылар:Мәдени-тынығу жұмысындағы риторикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдениет және өнер саласындағы продюсерлік технологияны енгізуге дайындық.
Мазмұны: «Продюсерлік» ұғымының мәні. Продюсерлік қызметтің компоненттері, мақсаттары, міндеттері мен функциялары. Продюсерлік технологиялар. Продюсерлік орталықтар. Продюсерлікті жоспарлау және ұйымдастыру. Проюсерлік технологиясының практикасы.
Қалыптастыратын дағдылар: өнер және мәдениет саласындағы мәдени тынығу бағдарламаларын жасаудың білім мен дағдылар.
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру.
Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері.
Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: HR маманының негізгі құзіреттіліктерін игеру.
Мазмұны: Кадрлар жөніндегі маманның функциялары мен міндеттері. Өтініш берушінің бақылау парағы. Сұхбаттасу. Қызметкерлерді бейімдеу және бағалау жүйесі. Бейресми корпоративтік оқиғалар жүйесі. Жеке тұлғаны бағалаудың проективті әдістері.
Қалыптастыратын дағдылар: персоналды таңдау және оқытудын HR маманының негізгі құзіреттіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру.
Мазмұны: Сауда маркасы және сауда маркасы: негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Брендинг түсінігі мен мәні. Брендингтің негізгі кезеңдері. Қазақстандағы брендингтің ерекшеліктері. Әлеуметтік және аумақтық брендинг. Макроэкологиялық және компанияның брендтік стратегиясы. Брендтің қалыптасуының негізгі мәселелері мен процестері. Брендинг әдістері мен технологиялары.
Қалыптастыратын дағдылар: брендинг технологиясын кәсіби қызмет барысында қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: мәдени-тынығу саласында жобалық менеджменттің және маркетингтік технологияларды енгізу.
Мазмұны: Жобаны басқару және маркетингтік технологиялардың негізгі ережелері. Жобалық менеджмент және маркетингтік технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды игеру қажеттілігімен тәжірибелік қызметтегі жетістік.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени саласындағы менеджмент және маркетинг, мәдени мекемелерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат:Мәдени-тынығу жұмысындағы сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді меңгеру.
Мазмұны: Сөйлеу мәдениет және шешендік өнердің дәстүрлері және әлеуметтік-қоғамдық рөлі. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерді қалыптастыратын рефлексивті тәсілдер.
Қалыптастыратын дағдылар: мәдени-тынығу іс-шаралар барысында сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнер қабілеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Мәдени-тынығу жұмысынын режисерлік негіздері туралы түсініктер қалыптастыру
Мазмұны: Режиссураның негізгі ұғымдары және көркемдік шығармашылық ерекшеліктері. Мәдени-тынығу саладағы режисерлік инновациялық қозғалыстарды ынталандыратын мәдени ортаны бағыттау.
Қалыптастыратын дағдылар: режиссерлік негіздері туралы білімдер мен дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтік-мәдениет қызметі мен тынығуда арт-менеджмент технологиясының негіздерін игеру.
Мазмұны: Арт менеджментттің қалыптасуы мен технологиясы. Көркемөнер менеджменті, қызметі, кәсіби құзіреттілік туралы білім, нормативтік базасы. Арт-менеджмент шеберлігі. Өнердегі жарнама. Шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың технологиясы. Арт-менджменттегі адам ресурстары.
Қалыптастыратын дағдылар: концерттік бағдарламалар жасау дағдылары; музыкалық өнер жобаларын бизнес-жоспарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи би өнеріндегі білім мен дағдыны игеру.
Мазмұны: Заманауи бидің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы Заманауи би техникасының негіздері. Қозғалыс пен тыныстың байланысы. Қолдың жұмысы. Қозғалу қимылдары.
Қалыптастыратын дағдылар: заманауи бидің негізгі техникалық қағидаларын, оқыту әдістері мен композициясын меңгеру бойынша білім мен дағды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Орындаушылық музыкалық іс-әрекеті формасы ретінде білім қалыптастыру.
Мазмұны: Музыкалық өнердің орындаушылық сипаты. Музыкалық коммуникация жүйесіндегі орындаушылықтын орны. Музыкалық шығарманы көркемдік түсіндіру. Орындаушылық өнердің эстетикасы. Орындаушылық стилі.
Қалыптастыратын дағдылар: Музыка орындаушылық саласында теориялық білімдер және практикалық дағдылар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Музыкалық тілдін негіздерін игеру, негізгі музыкалық ұғымдарды білу
Мазмұны: Музыка жүйесі. Ұзақтықтар мен үзілістерді белгілеу, оларды топтау. Әуендерді есту, музыкалық мәтінді талдау. Метр және ритм. Өлшемдері. Лад және тоналдылық. Аралықтар. Аккордтар
Қалыптастыратын дағдылар: музыкалық тілдің негіздерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: ырғақты, ритмопластиканың әр түрлі жүйелерімен таныстыру, жалпы музыкалық дамыту әдістері мен техникасын игеру.
Мазмұны: Дайындық қозғалыстары. Музыкалық-мотор экспрессивтілігін қабылдау. Әр түрлі эмоционалды динамикалық сипаттағы қозғалыстар. Ритмикалық қозғалыстарда үйлестіру әдістерін дамыту. Би этюдтары. Ритмопластикалық қойылымдар.
Қалыптастыратын дағдылар: ырғақты қимылдау қабілеті, музыкалық ырғақты қимылдың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Арнайы моториканы және пластикалық қозғалыстарды қалыптастыру.
Мазмұны: Қозғалыс адам өмірінің негізі ретінде. Жалпы дамыту және түзету жаттығуларының жиынтығы. Ритм негіздері. Оқытуды игеру. Ұйымдастырушылық және кеңістіктік жаттығулар. Арнайы моторика. Акробатикалық жаттығулар. Пантомиманың негіздері. Тақырыппен жұмыс. Этюдтар. Шығармалар.
Қалыптастыратын дағдылар: пластикалық қозғалыс дағдылары; акробатикалық қимылдарды орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Театрландырылған қойылымдардың режиссерлік мазмұнын құру дағдыларын дамыту.
Мазмұны: «режиссура», «театрландырылған қойылым» ұғымдардын мәні. Режиссер және спектакль. Театрлық және сәндік құралдар. Сахнаның экспрессивті құралдары. Театрландырылған қойылымдардағы режиссураның ерекшеліктері. Театр және ойын-сауық спектакльдерінің әкімшілік қызметі. Режиссерлік технологиялық тәсілдер.
Қалыптастыратын дағдылар: театрландырылған қойылымдарда режиссерлік мазмұнды құра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Халық хореографиясы саласындағы теориялық білімі және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Халық хореографиясы дереккөздер, әдістер. Фольклорлық хореографиялық жанрлардың маңызы. Хореография фольклорлық-этнографиялық мәтіннің ажырамас бөлігі ретінде. Халық хореографиясының архаикалық формалары. Халық хореографиясының негізгі түрлері.
Қалыптастыратын дағдылар: халық хореографиясы саласындағы білімдер мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: хормен ән айту өнеріндегі негізгі білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Мазмұны: Алғашқы вокалды-хор дағдылары. Ән тынысы. Унисон бойынша жұмыс. Жұмсақ және қатты дыбыстық шабуылдар. Артикуляциялық аппарат. Хордағы интонация жүйесі. Орындау дағдыларын дамыту. Дауыс ырғағы. Хордағы ансамбль.
Қалыптастыратын дағдылар: хор мәтінің оқи білу, хорда ансамбльдің тазалығын сақтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Хор орындау мәдениетін жетілдіру.
Мазмұны: «хор», «хор әні», «хорға дайындық» ұғымдары. Хор партитурасы. Хор партиялары. Хор үнисоны. Хордағы ансамбль. Атақты хорлар мен атақты хормейстер дирижерлар. Хор жазуының алғашқы дағдылары. Хор дирижерлау техникасының негіздері.
Қалыптастыратын дағдылар: хор партияларын есту, хорда орындау дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Оқу практикасы
Мақсаты: қызмет көрсету саласындағы бакалаврдың кәсіби білімі мен дағдыларының негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны:Әр түрлі типтегі мәдени-демалыс ұйымдарының қызметімен танысу. Педагогикалық технологиялармен таныстыру. Тұлғалық қатынастар мен білім беру ортасындағы психологиялық климатты зерттеу. Озық тәжірибесін зерделеу.
Қалыптастыратын дағдылар: өзіндік оқу және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің қабілеттері мен дағдылары.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: қызмет көрсету саласындағы бакалаврдың кәсіби білімі мен дағдыларының негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны:Әр түрлі типтегі мәдени-демалыс ұйымдарының қызметімен танысу. Педагогикалық технологиялармен таныстыру. Тұлғалық қатынастар мен білім беру ортасындағы психологиялық климатты зерттеу. Озық тәжірибесін зерделеу.
Қалыптастыратын дағдылар: өзіндік оқу және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің қабілеттері мен дағдылары.
Тәжірибені қорғау
Мақсат: әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен бос уақытты ұйымдастырушының кәсіби шеберліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени іс-шаралар мен тынығу жұмысын жоспарлау. Аналитикалық және рефлексиялық қызмет. Оқу материалдарын, сценарийлерді, жобаларды әзірлеу.
Қалыптастыратын дағдылар: әлеуметтік-мәдени жұмыстын тәжірибесінде экспериментті жоспарлау және өткізу дағдылары.