құқық бакалавры
Бакалавриаттың «6B042 - Құқық (заң)» мамандығы бойынша білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы: біліктілік білімі бар білім берудегі жаңа технологиялар мен жаңа тәсілдерге ие, іргелі білім мен практикалық дағдыларды, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікті, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті адвокаттарды даярлау, мамандық бойынша тиімді жұмыс істеу қабілеті әлемдік стандарттар деңгейінде, оның қызметі құқықтық нормаларды және қамтамасыз етуді қамтамасыз етуге бағытталған қоғамның әртүрлі салаларында құқық және тәртіп, үздіксіз кәсіптік өсуге, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын, заманауи нарықтың қарқынды өзгеретін талаптарына жауап беретін, мынадай салаларда кешенді міндеттерді шешуге қабілетті: құқық қорғау қызметі; құқық қорғау органдары; сараптама және кеңес беру, «6В042 – Құқық (Құқықтану)» білім беру бағдарламасы бойынша құқық бакалавры дәрежесі беріледі.
Құқықтану: сот- прокурорлық қызмет
6B04201
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline: mastery of information competencies<br/> Содержание. An ICT role in key sectors of development of society. Architecture of computer systems. Software. Operating systems Electronic government. Information technologies in the professional sphere. Prospects of development of ICT.<br/> Formed skills: the use of information technology in professional activities
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлем түсінігіндегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтендіру және сәйкестік. Отбасы және қазіргі заман. Девиация, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық және ұлт социологиясы. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технологиялар және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Халық, урбанизация және Қоғамдық қозғалыстар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
8
Выпускная работа
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қоғамдық еңбек қатынастарын реттейтін құқық нормаларының маңыздылығын, студенттердің еңбек құқығы нормаларын қолданудың практикалық дағдыларын игеруін түсіну.<br/> Мазмұны: еңбек құқығы нормаларымен реттелетін құқықтық қатынастар саласындағы құқықтық нормалардың мазмұны мен маңызы. Еңбек қатынастарының мәні, оларды құқықтық реттеу көлемі. Ұжымдық-шарттық реттеудің рөлі мен маңызы. Еңбек шартының мәні мен мазмұны, оны жасасу, өзгерту және тоқтату. Жұмыс уақыты және демалыс уақыты. Еңбек тәртібі. Еңбекақы. Тәртіптік және материалдық жауапкершілік.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: еңбек құқығы мен еңбек заңнамасының нормаларын білуді, сондай-ақ алған дағдыларды практикалық міндеттерді шешуде қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: <br/> 1. Жасанды интеллектке кіріспе<br/> 2. Машиналық оқыту және мұғаліммен оқыту / мұғалімсіз<br/> 3. Нейрондық желілер және терең оқыту<br/> 4. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру<br/> 5. Компьютерлік көру және үлгіні тану<br/> 6. Робототехника және автономды жүйелер<br/> 7. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну<br/> 2. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру қабілеті<br/> 3. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары<br/> 4. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып деректерді талдай және өңдей білу<br/> 5. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттерде конституциялық құқықтың маңызды ғылыми-теориялық ережелері, Қазақстан Республикасының конституциялық даму тарихы, демократиялық, құқықтық, әлеуметтік және зайырлы мемлекеттілікті құру процесінде мемлекет пен қоғамның негізгі заңы ретіндегі Конституцияның рөлі мен функциялары, Адам мен азаматтың конституциялық-құқықтық мәртебесі, сондай-ақ мемлекет пен жергілікті өзін-өзі басқару органдарының конституциялық жүйесі туралы іргелі түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтық құқықтың бастапқы базасын (ерекше бөлігін) құрайтын нормативтік құқықтық актілерді, осындай актілерді қолдану тетігін зерделеу; азаматтық-құқықтық даулардың түрлерін, олардың туындау себептерін талдау; студенттердің нақты жағдайларға қатысты азаматтық құқық нормаларын (ерекше бөлігін) іске асыру қабілетін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: сатып алу-сату шарты және оның түрлері.Айырбастау шарты, сыйға тарту шарты, жалдау шарты. Мүлікті пайдалануға беру жөніндегі шарттар. Мүліктік жалдау (жалдау) шартының жалпы ережелері. Жұмыстарды жүргізу жөніндегі шарттар (мердігерлік үлгідегі шарттар). Қызмет көрсету шарттары. Ақылы қызмет көрсету. Тасымалдау шарты. Зиян келтіру салдарынан туындайтын міндеттемелер. Зияткерлік меншік құқығы. Мұрагерлік құқық.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерге азаматтық құқық бойынша практикалық міндеттерді шешу дағдыларын және азаматтық заңнама нормаларын құқықтық талдау дағдыларын үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде азаматтық іс жүргізу құқығының негізгі ережелері және оны қолдану бойынша сот практикасы туралы тұрақты білім жүйесін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: азаматтық іс жүргізу құқығы және оның принциптері. ҚР азаматтық сот ісін жүргізу. Азаматтық іс жүргізу құқықтық қатынастары. Азаматтық іс жүргізу құқықтық қатынастарының субъектілері. Азаматтық істердің ведомстволық бағыныстылығы және соттылығы. Сот дәлелдемелері және дәлелдемелер. Талап қою және талап қою.. Азаматтық процестегі татуластыру рәсімдері. Бірінші сатыдағы сотта сот талқылауы. Бірінші сатыдағы сот актілері. Жеңілдетілген өндіріс. Арнайы талап-арыз өндірісі. Арнайы өндіріс. Сот актілерін қайта қарау жөніндегі іс жүргізу. Сот және өзге де органдар актілерін орындауға байланысты іс жүргізу.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын іске асыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР ҚК Ерекше бөлігінің нормалары мен институттарын теориялық тұрғыдан игеру және оларды құқық қорғау және заңгердің өзге де кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын игеру.<br/> Мазмұны: қылмыстық құқықтың ерекше бөлігі, оның жүйесі, қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралау негіздері. Жеке адамға қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Адамның және азаматтың конституциялық және өзге де құқықтары мен бостандықтарына қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Адамзаттың бейбітшілігі мен қауіпсіздігіне қол сұғатын қылмыстар. Мүлікке қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтар. Экономикалық қызмет саласындағы қылмыстық құқық бұзушылықтар. Медициналық қылмыстық құқық бұзушылықтар. Экологиялық қылмыстық құқық бұзушылықтар.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызмет міндеттерін шешуде материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын қолдану, сондай-ақ қылмыстар мен басқа да құқық бұзушылықтарды анықтау, ашу, тергеу және саралау.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде азаматтық құқық мәселелері бойынша жүйелі және кешенді білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Азаматтық құқық, құқық саласы ретінде. Азаматтық құқықтық қатынастар. Азаматтық құқықтарды жүзеге асыру және қорғау. Жеке тұлғалар азаматтық құқық субъектісі ретінде. Заңды тұлғалар. Азаматтық құқық объектілері. Мәмілелер. Өкілдік. Азаматтық құқықтағы мерзімдер. Талап мерзімі. Жеке меншік құқығы. Ортақ меншік құқығы. Заттық құқықтар. Міндеттемелер түсінігі және түрлері. Шарт. Міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету. Міндеттемелерді бұзғаны үшін жауапкершілік.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: Азаматтық құқық саласында алған білімдерін жинақтау және талдау, жеке құқық саласындағы құқықтық міндеттер мен мәселелерді табысты шешу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әкімшілік құқықтың негізгі ұғымдары мен институттарын, атқарушы билікті жүзеге асыру механизмін зерделеу.<br/> Мазмұны: Әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік жауапкершілік. Әкімшілік жаза және әкімшілік-құқықтық ықпал ету шаралары. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы. Жеке адамның құқығына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылық. Сайлау құқықтарына қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылықтар (республикалық референдумға қатысу құқығы). Меншікке қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылық. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша іс жүргізу. Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулыларды орындау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде әкімшілік-құқықтық реттеу механизмі туралы қажетті білімді қалыптастыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: әкімшілік-іс жүргізу нормаларының ерекшеліктері, олардың мазмұны, түрлері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Әкімшілік процесс: түсінігі мен ерекшеліктері, әкімшілік процестің құрылымы. Әкімшілік рәсімдер. Әкімшілік іс қозғау. Әкімшілік істі қарау. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша шешімдер мен шешімдерді қайта қарау.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: проблемалық жағдайларды шешу үшін нақты әкімшілік-құқықтық нормаларды қолдану; әкімшілік құқық бұзушылық құрамын анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: әкімшілік-іс жүргізу нормаларының ерекшеліктері, олардың мазмұны, түрлері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Әкімшілік процесс: түсінігі мен ерекшеліктері, әкімшілік процестің құрылымы. Әкімшілік рәсімдер. Әкімшілік іс қозғау. Әкімшілік істі қарау. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша шешімдер мен шешімдерді қайта қарау.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: проблемалық жағдайларды шешу үшін нақты әкімшілік-құқықтық нормаларды қолдану; әкімшілік құқық бұзушылық құрамын анықтау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қоғамдық еңбек қатынастарын реттейтін құқық нормаларының мәнін түсіндіру, студенттердің еңбек құқығы нормаларын қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: еңбек құқығы нормаларымен реттелетін құқықтық қатынастар саласындағы құқықтық нормалардың мазмұны мен маңызы. Еңбек қатынастарының мәні, оларды құқықтық реттеу көлемі. Ұжымдық-шарттық реттеудің рөлі мен маңызы. Еңбек шартының мәні мен мазмұны, оны жасасу, өзгерту және тоқтату. Жұмыс уақыты және уақытша демалыс. Еңбек тәртібі. Еңбекке ақы төлеу. Тәртіптік және материалдық жауапкершілік.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: еңбек құқығы мен еңбек заңнамасының нормаларын білу, сондай-ақ практикалық міндеттерді шешу кезінде алған дағдыларды қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының маңызды ғылыми – теориялық ережелері туралы іргелі түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: түсінігі, пәні және әдістері; конституциялық құрылыс негіздері; ҚР-дағы адам мен азаматтың құқықтық статусының негіздері; қоғамдық бірлестіктерді ұйымдастыру мен қызметінің конституциялық негіздері; ҚР-дағы сайлау жүйелері. <br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: ҚР Конституциялық құқығы туралы білімі бар және өзінің кәсіби қызметінде оларға сүйенуге дайын.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: студенттерге Қазақстан Республикасының қылмыстық құқығының жалпы бөлігі туралы терең теориялық білім беру:<br/> Қылмыстық құқық нормалары, қылмыстық құқық теориясы. Қылмыстық құқықтың принциптері, қылмыстық-құқықтық қатынастар, қылмыстық жауапкершілік, қылмыстық заң, қылмыстың түсінігі мен белгілері, қылмыс құрамы, қылмыстық құқық бұзушылыққа сыбайлас қатысу, қылмыстың сатылары, қылмыстық жазаны тағайындау, қылмыстық жауаптылықтан және жазадан босату.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: қылмыстыққұқықтың Жалпы бөлімінің нормаларын,қылмыстық жазаларды түсіндіру және дұрыс қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PO 1216
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы, олардың түрлері, формалары мен функциялары, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы білімдерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мемлекет және құқық теориясының пәні мен түсінігі. Мемлекет пен құқықтың пайда болуы. Мемлекеттің Функциялары. Мемлекет Нысандары. Қоғамның әлеуметтік нормалары жүйесіндегі құқық. Қоғамның құқықтық жүйесі. Құқық нормалары. Құқықты іске асыру. Құқықтық сана және құқықтық мәдениет. Заң шығару. Нормативтік актілерді жүйелеу. Құқық жүйесі және заңнама жүйесі. Заңды жауапкершілік. Заңдылық және құқықтық тәртіп. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте құқықтық білімді дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты оқу процесінде алынған курстың негізгі пәндері бойынша теориялық білімді тереңдету, толықтыру және бекіту болып табылады. Оқу практикасы студентті кәсіптік ортаға енгізуді, студенттің алғашқы кәсіби құқық бейінін алуын көздейді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси процестерді, жүйелер мен институттарды зерттеу, сондай-ақ әртүрлі саяси актерлердің саяси қызметі мен мінез-құлқын талдау. <br/> Мазмұны: саясат теориясын, саяси режимдерді, саяси жүйелерді, саяси мәдениетті, саяси институттарды және саяси басқаруды зерттеуді қамтиды, студенттерге саяси процестер мен оқиғаларды талдау дағдыларын дамытуға және қазіргі қоғамдағы саясаттың маңыздылығын түсінуге көмектеседі<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Мемлекеттен халықаралық деңгейге дейінгі әртүрлі деңгейлердегі саяси процестер мен құбылыстарды түсіну және талдау.<br/> 2. Саяси көшбасшылардың саяси шешімдері мен іс-әрекеттерін сыни тұрғыдан бағалай білу.<br/> 3. Әр түрлі әдістер мен теорияларды қолдана отырып, саяси талдау жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Саясат, экономика, әлеуметтік процестер мен мәдениет арасындағы байланысты түсіну.<br/> 5. Ақпараттандырылған саяси шешімдер қабылдау және саяси сын-қатерлер мен дағдарыстарға жауап беру қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Төрелік процесс" оқу пәнін игерудің мақсаты: білім алушыларда төрелік іс жүргізу құқығы институттарын білуін қалыптастыру және төрелік іс жүргізу құқығы нормаларын дұрыс жүзеге асыру үшін негіз құру болып табылады.<br/> Пәннің міндеттері: білім алушыларда бұзылған құқықты қорғаудың төрелік іс жүргізу нысаны туралы, негізгі институттар және іс жүргізу құқығының ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Сана, жан, және тіл. Онтология және метафизика. Әдеп. Құндылықтар философиясы. Еркіндік философия. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік ел" және " Рухани жаңғыру – - жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 2103
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. <br/> Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іс жүргізу құжаттарын құрастыру сапасына қойылатын жалпы талаптарды меңгеру.
Мазмұны: іс жүргізу формасы түсінігі. Іс жүргізу құжатына сәйкес келуі тиіс талаптар. Іс жүргізу құжаттарының жекелеген түрлерін жасау тәртібі мен мазмұны. Талап арыз. Талап арыздың нысаны мен мазмұны. Талап өндірісі (ерекше талап қою өндірісі; ерекше іс жүргізу істері бойынша өтініштер (шағым); Бұйрық өндірісі).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу.
Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:әлеуметтік қамсыздандыру саласында білім алушылардың базалық білімін қалыптастыру, олардың әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңнамадағы бағдары. Мазмұны:Әлеуметтік қамсыздандыру құқығының түсінігі және жүйесі. Әлеуметтік қамсыздандыру құқығының принциптері.Әлеуметтік қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру. Ынтымақты зейнетақы жүйесінен төленетін зейнетақы төлемдері.Пенсионное обеспечение из накопительных пенсионных фондов. Сақтандыру ұйымдарынан зейнетақымен қамсыздандыру. Құзыреттіліктер:әлеуметтік қамтамасыз ету құқығының нормаларын талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы құралдардың теориялық негіздерін беру.
Мазмұны: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік-құқықтық құбылыс ретіндегі табиғаты. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық стратегиялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы басқару моделі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Ұйымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті құқықтық реттеу. Білім беру ұйымындағы құқықтық актілерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетігі ретінде сараптау. Қызметкерлердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделі. Әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру құқығы ұғымы. Білім беру құқығының көздері. Білімдік құқықтық қатынастардың объектісі. Білім беру құқығы қатынастарының қатысушылары. Білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру мекемесін басқарудың құқықтық негіздері. Білім беру саласындағы экономикалық және еңбек қатынастарының құқықтық негіздері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру жүйесіндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттаманы зерделеу, құқықтық базаны талдау.
Мазмұны: білім алушылардың, кәмелетке толмаған білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) құқықтарын қорғау. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру қызметін қамтамасыз етуді, білім беру сапасын бағалауды жүзеге асыратын ұйымдар. Білім беру қызметіне қатысушылардың дербес деректерін қорғауды құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру саласындағы құқық бұзушылық (білім беру азабы): түсінігі, белгілері. Білім беру саласындағы азаптардың жіктелуі. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтардың себептері мен шарттары. Білім беру азаптарының алдын алу жолдары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершілік: мазмұны, түрлері, шаралары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің негіздері. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтың құрамы. Білім беру саласындағы "құқықтық жауапкершілік" және "академиялық жауапкершілік" ұғымдарының арақатынасы. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің түрлері мен түрлері: тәртібі, субъектілері, критерийлері және тиімділік факторлары. Білім беру жүйесіндегі әкімшілік-құқықтық жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесіндегі білім беруді құқықтық реттеуді зерделеу.
Мазмұны: білім алу құқығы: түсінігі, табиғаты, табиғи және конституциялық құқықтар мен бостандықтар жүйесіндегі орны. Білім беру құқығының мазмұны. ҚР Қазіргі мемлекеттік саясаты. Құқықтық реттеу институттары ретінде білім беру, оқыту және тәрбиелеу, балаларды күту және күту. Білім беруді халықаралық құқықтық реттеу. Білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен бағыттары. Білім беру және білім алушылардың құқықтары туралы ҚР Конституциясы. Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер: ерекшеліктері, иерархиясы, түрлері. Білім беру қатынастарының ерекшеліктері. "Білім беру қатынастары" және "білім беру саласындағы қатынастар"ұғымдарының арақатынасы. Білім беру қатынастарының пайда болу, өзгеру және тоқтау негіздері. Білім беру қатынастарының субъектілері. Білім беру қатынастарына қатысушылардың құқықтық субъектілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ортасының криминологиялық қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге кедергі келтіретін қазіргі заманғы проблемаларды зерделеу
Мазмұны: қылмысқа қарсы қауіпсіздік-скулшутинг (оқу орындарының қабырғаларында білім беру қатынастарына қатысушыларға қарулы шабуыл). Экстремизмге қарсы қауіпсіздік (жастар экстремистік топтары). Интернет желісіндегі қауіпсіздік(білім беру қатынастарына қатысушылар үшін интернет-қылмыскерлердің құрбаны болу қаупі). Суицидке қарсы қауіпсіздік(жасөспірімдерді суицидке бағытталған әлеуметтік топтарға тарту мәселесі).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық жүйелерді стратегиялық басқарудың негіздерін меңгеру, сондай-ақ білім беру жүйесінің қазіргі даму тенденцияларын зерттеу.
Мазмұны: білім беру ұйымдары заңды тұлға ретінде. Білім беру ұйымдарының құқықтық мәртебесінің кешенді институты туралы түсінік. Білім беру ұйымдарының қызметін нормативтік-құқықтық реттеу. Білім беру ұйымдарының құқықтары мен міндеттері. Білім беру ұйымы филиалдарының құқықтық мәртебесі. Білім беру ұйымдарының конституциялық-құқықтық мәртебесі. ұйымдар. Білім беру ұйымдарының азаматтық-құқықтық мәртебесі. Білім беру ұйымының қаржылық-экономикалық мәртебесі. Білім беру ұйымының Әкімшілік-құқықтық мәртебесі. Білім беру-құқықтық мәртебесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: қылмысқа қарсы күресте ОРД мәні мен маңызы туралы білімді қалыптастыру; жедел-іздестіру іс-шараларының міндеттері, принциптері мен жіктелуі.
Мазмұны: жедел іздестіру қызметі ұғымы, ОРД міндеттері, принциптері және құқықтық негізі. Жедел-іздестіру іс-шараларының түсінігі: оларды өткізудің негіздері мен шарттары. ОРД жүзеге асыратын органдарға жәрдемдесу. Жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізу кезінде заңдылықты қамтамасыз ету. Жедел-іздестіру іс-шаралары және дәлелдемелер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: ашық жедел-қызметтік құжаттарды тиісінше ресімдей отырып, ЖРМ өндірісінің заңды негіздерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасылық ортасы жоқ балалардың құқықтарын қамтамасыз етуге байланысты проблемалық мәселелерді шешу.
Мазмұны: балалардың психологиялық, физикалық, жас ерекшеліктері, соның салдарынан бала толыққанды өмір сүруді өз бетінше қамтамасыз ете алмайды. Өмір сүру және даму үшін қауіпсіз жағдайлар жасау және қамтамасыз ету; білім беру жүйесін, денсаулықты қорғау жүйесін қалыптастыру, олардың сапалы және нәтижелі жұмысын қамтамасыз ету; баланың ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау және басқалар. Балалардың құқықтарын қорғау саласында халықаралық стандарттар мен халықаралық-құқықтық құжаттарды әзірлеуге бағытталған халықаралық органдар мен ұйымдардың қызметі. Мемлекет тарапынан белсенді іс-қимылға мұқтаж халықтың осал және әлсіз қорғалған санаты. Халықаралық және ұлттық құқықтық нормалар кешені, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарының сақталуын және орындалуын қамтамасыз етуге арналған мемлекеттік органдар жүйесі. Нормативтік-құқықтық база жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың өмірін жақсарту бағытында жұмыс істейтін мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың қызметі үшін құқықтық негіз ретінде. Қорғаншылық және қамқоршылық органдары, құқық қорғау органдары, соттар және басқалар. Отбасылық ортасы жоқ баланың өмірін жақсартуға және жеңілдетуге арналған арнайы кепілдіктер-еңбек, білім беру, медициналық көмек, мүлік және тұрғын үй кепілдіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бала өмірінің барлық салаларын құқықтық қорғау: тәрбие, білім беру, медициналық қызмет көрсету, жұмыспен қамту, әлеуметтік қамсыздандыру және т. б.
Мазмұны: жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарын қорғау. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және есепке қою мәселелері. Жетім балалармен жұмыс істеуге құқықтық көмек және олардың қамқоршылар отбасыларындағы патронаты. Жетім балаларға қатысты мемлекеттік кепілдіктерді орындау, оларды заңнамада көзделген тиісті зейнетақылармен, жәрдемақылармен және басқа да субсидиялармен қамтамасыз ету. Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау жөніндегі сотта жұмыс істеу. Жетім балаларды тұрғын үймен қамтамасыз ету бойынша жұмыс. Әлеуметтік педагогтармен және қоғамдық инспекторлармен әдістемелік жұмыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық бұзушылық және әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік ұғымын беру.
Мазмұны: ұрлық, тонау, тонау, дене жарақатын келтіру, автокөлік ұрлау, мектептерде - ұялы телефондарды бопсалау, бастауыш сыныптардағы ақша, мектептер арасындағы топтық төбелес. Кәмелетке толмағандардың қылмыс жасауына ықпал ететін құқық бұзушылықтардың түрлері, себептері мен жағдайлары. Құқық бұзушылықтардың салдары. Құқық бұзушылықтар мен қылмыстар үшін жауапкершілік түрлері. Ата-аналардың жауапкершілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушыларды ұғымдармен таныстыру: құқық бұзушылық; әкімшілік және қылмыстық жауапкершілік; заңның тиісті баптарымен таныстыру; адамгершілік-құқықтық бағдарларды қалыптастыруға ықпал ету.
Мазмұны: құқық бұзушылық, оның белгілері туралы түсінік. Құқық бұзушылықтың жекелеген түрлері. Құқық бұзушылықтардың қауіптілігі, оларды жасауға жол бермеу. Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары: - бөтеннің мүлкіне зиян келтіру, зиян келтіру немесе жою; - ұсақ ұрлау; - психотроптық заттардың, есірткі препараттарының және олардың аналогтарының заңсыз айналымы; - психотроптық, есірткі препараттарын және олардың аналогтарын дәрігерлік тағайындаусыз пайдалану; - жезөкшелікпен айналысу; - теміржол көлігі қозғалысының қауіпсіздігіне қатер төндіретін іс-әрекеттер мен әрекеттер; - билетсіз жол жүру; -жүргізушінің көлік құралын тиісті құқықтарсыз басқаруы; - жүргізушінің көлік құралын алкогольдік мас күйінде немесе есірткі, психотроптық құралдардың немесе олардың аналогтарының әсерінен басқаруы; - жәбірленушінің денсаулығына жеңіл немесе орташа ауырлықтағы зақым келтірген жол қозғалысы немесе көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзу; - мамандандырылған шұғыл қызметтерді көрінеу жалған шақыру; - шағын көлемді көлік құралдары; - көлік құралын бұзақылық; - нацизмді насихаттау, нацистік атрибуттарды көрсету; - қоғамдық орындарда мас күйінде немесе психотроптық, есірткі препараттарының немесе олардың аналогтарының әсерінен пайда болуы. Кәмелетке толмағандардың жауапкершілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық қорғау органдарының қылмысқа қарсы күрес жөніндегі қызметін техникалық-тактикалық және әдіснамалық қамтамасыз ету.
Мазмұны: криминалистиканың пәні, жүйесі, міндеттері мен әдістері. Криминалистикалық сәйкестендіру және диагностика. Криминалистикалық диагностика, оның түсінігі мен мәні. Сот-медициналық техниканың жалпы ережелері. Сот-медициналық фотосурет, бейне және жазба. Тергеу әрекеттерін жүргізу кезінде кино түсіру мен бейнежазбаны қолдану. Криминалистикалық трасология. Қылмыс іздерінің түсінігі мен түрлері. Криминалистикалық тергеудің пәні мен міндеттері. Трасологиядағы іздердің жіктелуі. Криминалистикалық баллистика. Құжаттарды криминалистикалық зерттеу. Адамның сыртқы белгілерін криминалистикалық зерттеу (криминалистикалық габитоскопия). Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру және алған криминалистикалық білімдерін кәсіби міндеттерді шешудің тиімділігін арттыру үшін қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттердің криминологиялық ойлау қабілеттерін дамыту, криминологиялық жағдайды бағалау, ғылыми жетістіктерді құқық қолдану практикасында қолдану бойынша ұсыныстар жасау. Курстық бағдарлама тұжырымдаманың негізгі теориялық және практикалық ережелерін, себептері мен жағдайларын, қылмыстың алдын алу және болдырмау, сондай-ақ қылмысқа қарсы күрес мәселелерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: студенттерге ҚР-дағы прокурорлық-қадағалау қызметінің негізгі түсініктері мен бағыттары туралы бастапқы білім беру.
Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы прокурорлық қадағалау түсінігі, пәні, әдісі және міндеттері. мемлекеттік органдар жүйесіндегі прокуратура органдары. Қазақстан Республикасында прокуратураның ұйымдастырылуы мен қызметінің принциптері. Прокуратура органдарының жүйесі мен құрылымы. Прокурорлық қадағалаудың негізгі бағыттары.
құжаттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қаржы құқығының теориялық ережелері мен мәселелерін бекіту, Мемлекеттің қаржы қызметі, Қаржы сияқты ұғымдармен танысу. Мазмұны:Мемлекеттің қаржы және қаржылық қызметі. Қаржылық-құқықтық нормалар және қаржылық құқықтық қатынастар. Мемлекеттің қаржылық құрылымының құқықтық негіздері. Мемлекет жүйесінің ақша саясатының құқықтық негіздері. Қаржылық жоспарлаудың құқықтық негіздері қаржылық жоспарлаудың құқықтық негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қиын жасөспірімдерді әлеуметтендіру үшін қолданылатын құқықтық әдістерді қарастыру және осы әдістердің қазіргі қоғамдағы өзектілігі.
Мазмұны: қиын жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері. Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың себептері. Мінездеме қиын жасөспірімдер. Мұғалімнің қиын жасөспірімдермен әлеуметтік-құқықтық педагогикалық қызметі. Әлеуметтік мұғалімнің қиын жасөспірімдермен жұмысының негізгі түрлері мен формалары. Жасөспірімдер мен жастар арасындағы ауытқулардың алдын алу. Қараусыз қалған жасөспірімдер қиын жасөспірімдердің ең проблемалы тобы ретінде. Нашақорлықтың алдын алу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде азаматтық құқық мәселелері бойынша жүйелі және кешенді білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Азаматтық құқық, құқық саласы ретінде. Азаматтық құқықтық қатынастар. Азаматтық құқықтарды жүзеге асыру және қорғау. Жеке тұлғалар азаматтық құқық субъектісі ретінде. Заңды тұлғалар. Азаматтық құқық объектілері. Мәмілелер. Өкілдік. Азаматтық құқықтағы мерзімдер. Талап мерзімі. Жеке меншік құқығы. Ортақ меншік құқығы. Заттық құқықтар. Міндеттемелер түсінігі және түрлері. Шарт. Міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету. Міндеттемелерді бұзғаны үшін жауапкершілік.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Азаматтық құқық саласында алған білімдерін жинақтау және талдау, жеке құқық саласындағы құқықтық міндеттер мен мәселелерді табысты шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қылмыстық істерді қозғау, тергеу, сотта қарау және шешу бойынша мемлекеттің арнаулы органдарының қызметі саласындағы құқықтық қатынастарды тереңдетіп зерделеу
Мазмұны: Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу құқығының жалпы ережелері. Қылмыстық процеске қатысушылар. Дәлелдемелер мен дәлелдемелер. Процедуралық мәжбүрлеу шаралары. Қылмыстық процестегі мүліктік мәселелер. Бірінші сатыдағы сотта іс жүргізу. Заңды күшіне енбеген сот үкімдері мен қаулыларын қайта қарау. Сот шешімдерін орындау. Заңды күшіне енген сот шешімдерін қайта қарау жөніндегі іс жүргізу. Қылмыстық істердің жекелеген санаттары бойынша іс жүргізу ерекшеліктері. Арнайы өндірістер. Алқабилер қатысатын істер бойынша іс жүргізу.
Қалыптасқан құзыреттер: студенттердің қылмыстық іс жүргізу теориясының ережелерін игеруі, олардың алдын-ала тергеу органдарының, прокуратураның және соттың қылмыстық іс жүргізу саласындағы қызметін заңнамалық реттеуді білуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты: сотқа дейінгі тергеп-тексеру міндеттерін шешу үшін қылмыстық-процестік актілердің маңыздылығы, әрбір қылмыстық-процестік әрекеттер мен шешімдерді дұрыс рәсімдеудің қажеттілігі туралы сенім қалыптастыру.
Мазмұны: Қылмыстық істер бойынша процессуалдық құжаттар. Қылмыстық істі бастау. Алдын ала тергеудің жалпы шарттары. Айыптау. Тергеу әрекеттерінің хаттамаларын дайындау әдістемесі. Сараптама жүргізу өндірісі. Алдын ала тергеудің қорытынды құжаттарының құрылымы мен мазмұны.
Қалыптасқан құзіреттіліктер: қылмыстық –процессуалдық құжаттарды құрастырудың заңды техникасын игереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: белгілі бір құқықтық мәртебеге ие сот процесіне қатысушылар ретінде мұғалім мен психологтың ерекшеліктерін ашу.
Мазмұны: сот ісін жүргізуде кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктері. "Кәмелетке толмаған"ұғымының эволюциясы. Қылмыстық іс жүргізу заңнамасында кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктерінің даму тарихы. Жекелеген мемлекеттердің қылмыстық іс жүргізу заңнамасы бойынша кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау кепілдіктері. Педагог пен психологтың қатысуы кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың кепілі ретінде. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі педагогтың іс жүргізу мәртебесі. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі мұғалім: оның түсінігі. Қылмыстық сот ісін жүргізудегі педагогикалық, психологиялық және арнайы білім: олардың арақатынасы. Педагогтің қылмыстық сот ісін жүргізудегі құқықтары мен міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ педагогтердің өз құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау және қорғау бойынша кәсіби құзыреттіліктерін меңгеруі.
Мазмұны: мұғалімдердің құқықтық және әлеуметтік кепілдіктері. Педагогтердің құқықтық сауаттылығын арттыру. Педагогикалық этика. Педагогтердің еңбек қызметін нормативтік-құқықтық реттеу. Мұғалім еңбек қатынастарының субъектісі ретінде. Азаматтық құқықтар, азаматтық құқықтардың түрлері (мүліктік, мүліктік емес) және оларды Нормативтік бекіту. Халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-құқықтық қолдау, балалардың, жасөспірімдердің, жастардың, отбасының әлеуметтік мәселелерін шешу. Кешенді практикадан өту процесінде құқықтық сипаттағы халыққа консультациялық көмек көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру жүйесіндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттаманы зерделеу, құқықтық базаны талдау.
Мазмұны: білім алушылардың, кәмелетке толмаған білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) құқықтарын қорғау. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық мәдениет негіздерін және кәсіби педагогикалық қызметте нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық мәдениет: мәні мен мазмұны. Құқықтық тәрбие және білім. Педагогикалық қызметкерлер құқықтық білім беру субъектісі ретінде. Педагогтың құқықтық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде педагогтің құқықтық мәдениеті саласында жүйелендірілген теориялық білімді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагог қызметкерлердің жұмысын реттейтін нормативтік-құқықтық актілер жүйесінің ерекшеліктерін талдау және анықтау.
Мазмұны: білім беру саласы құқықтық реттеу объектісі ретінде. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Білім беру саласындағы заңнамасы. ҚР Білім беру саласындағы заңнамасының міндеттері. Білім беру ұйымдарын басқару. ҚР Білім беру жүйесі. Білім беру жүйесі ұғымы. Қазақстан Республикасындағы білім беру түрлері, деңгейлері мен нысандары. Білім беруді басқарудағы интеграцияланған тенденциялар. Халықаралық білім беру кеңістігі. Қазақстандағы білім беру жүйесін жаңғырту. Білім беру бағдарламаларын іске асыруға қойылатын жалпы талаптар. Мектепке дейінгі білім берудің мазмұны. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қазіргі жағдайы. ДК дамуының негізгі бағыттары. Ата-аналардың (заңды өкілдердің) білім беру қатынастарындағы құқықтары мен міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі Рим мемлекетінде жеке-құқықтық ойдың дамуы туралы терең түсінік қалыптастыру.
Рим құқығы ұғымы. Оның жүйелері мен көздері. Рим құқындағы тұлғалардың құқықтық жағдайы. Римдік міндетті құқық. Міндеттемелердің жекелеген түрлері. Мұрагерлік құқығы.
студенттерде заңды көзқарасты қалыптастыру, яғни фактіні құқық призмасы арқылы көру қабілеті, соның ішінде заңға сәйкес немесе қарама-қайшылық, оның рухына сәйкес немесе қарама-қайшылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің сот сараптамасы, Сот сараптамасының ғылыми-теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: сот сараптамасы курсына кіріспе. Сот сараптамаларын жүргізуді ұйымдастыру және тәртібі. Сот сараптамаларын жүргізудің әдістемелік негіздері.Сот сарапшысының қорытындысы және оны бағалау. Сот сараптамасында кешенділікті қолдану. Сот сараптамаларының жіктелуі. Криминалистикалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Инженерлік-техникалық сараптама сыныбы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Экономикалық сараптама класы (осы сыныптағы сараптама түрлерінің негізгі сипаттамасы – Пән, міндеттер, объектілер). Сот сарапшысының профилактикалық қызметі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде қылмыстарды дәлелдеудегі сот сараптамаларының рөлі туралы ғылыми негізделген түсінік қалыптастыру және сот сараптамаларын жүргізу бойынша іс жүргізу құжаттарын жасау дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.
Мазмұны: электрондық коммерцияға кіріспе. Электрондық коммерция түрлері: B2B, B2C, C2C және т.б. электрондық коммерция технологиялары мен платформалары, танымал платформаларға шолу (Shopify, WooCommerce, Magento және т. б.). Электрондық коммерция маркетингі: Интернет-маркетингтің мақсаттары мен стратегиялары, интернет-дүкендерге арналған SEO және SEM, электрондық коммерциядағы әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетингі және мазмұн маркетингі. Электрондық коммерциядағы тенденциялар мен болжамдар. Электрондық коммерцияның құқықтық аспектілері. Электрондық коммерцияның трендтері мен болашағы
Құзыреттіліктер: нарықты және тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
Тәжірибені қорғау