педагогика ғылымдарының магистрі
1 ОБ мақсаты мен миссиясы
ОБ мақсаты қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
ОБ миссиясы оқу бағдарламаларының талаптарына жауап беретін орыс тілі мен әдебиеті саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
1.2 ОБ негізгі көрсеткіштер
Магистратураның «7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Оорыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасын меңгерудің нормативтік мерзімі 2 жылды құрайды (оқытудың ғылыми-педагогикалық нысаны үшін). «7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының еңбек сыйымдылығы 120 сынақтық бірлікті (ECTS) құрайды. Бағдарлама бюджеттік және ақылы негізде құрылған, практикалық-бағдарлы сипатқа ие, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытылады. Берілетін біліктілік: «7М017 Педагогикалық ғылымдар (орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі.
1.3 ОБ Қысқаша сипаттамасы
«7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы әлемдік жетекші жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы қоятын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. ЖТ. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
7M01705
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивтік лингвистика» пәні тіл мен ойлаудың байланысын, дүниені концептуализациялау мен категориялау механизмдерін зерттейді. Когнитивтік модельдерді, метафораларды, фреймдерді, сценарийлерді және прототиптерді қарастырады. Тілдік құрылымдардың адам танымын қалай көрсететінін және қалай қалыптастыратынын, лингвистика, психология және неврология ғылымдарының пәнаралық әдістерін пайдалана отырып талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы қазіргі заманғы орыс тілді әдебиеттің жағдайы, оның негізгі заңдылықтары мен тенденциялары туралы түсінік беру; Мазмұны: жоғары білім берудің жалпы білім беру стандартының талаптарына жауап беретін ғылыми-теориялық және әдістемелік мәселелерді қоса алғанда, соңғы орыс әдебиеті туралы қажетті көлемде білім беру; студенттердің кәсіби әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әдеби процеске сын көзбен қарау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдебиетті тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеумен байланысты әдебиеттану ғылымының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту. Курс қазіргі әдебиеттану әдістемесіндегі өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс ретіндегі әлем картиналарының динамикасы және оның заңдылықтары туралы түсінік береді; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен қазіргі лингвистикалық мектептердің маңызды нәтижелері туралы түсінік беру. Қазіргі лингвистикалық теориялар мен пәнаралық зерттеулердің ережелерін ескере отырып, өзінің ғылыми-педагогикалық қызметін жүзеге асыру. ХХ-ХХІ ғасырлардағы лингвистикалық зерттеулердің бағыттары. Тіл білімі саласындағы ғылыми парадигмалар. Негізгі ғылыми мектептер мен тенденциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тілтану және өлкетану» пәні тіл мен мәдениеттің байланысын, лексиканың, фразеологияның және дискурстың ұлттық-спецификалық ерекшеліктерін зерттейді. Қарым-қатынас пен аудармада мәдени шындықты жеткізу жолдарын қарастырады. Салыстырмалы-когнитивтік тәсілдерге тоқталып, тілдің менталитет, стереотиптер мен мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастырудағы рөлін талдайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
9
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысында тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Кәсіби деңгейде практикалық мәселелерді шешу тәжірибесін алу.<br/> Құзыреттіліктер: жоғары және қосымша білім беру жүйесінде оқытудың практикалық-бағдарланған әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі нысандарын дайындау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді, психолог мамандығы саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді біледі.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: лингвистика және білім беру саласындағы оқытудың әдіс-тәсілдерін игерту. <br/> Мазмұны: Жалпы немесе арнайы курстарға арналған дәрістер конспектілері мен семинарларды әзірлеу және орындау, білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады, оқу практикасының нәтижелерін талқылау бойынша қорытынды конференцияда есеп береді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Психоаналитикалық әдеби сынның теориясы мен тәжірибесі» пәні әдеби мәтіндерді талдауға психоаналитикалық ұғымдарды қолдануды зерттейді. Шығармашылықтың бейсаналық механизмдерін, символизмді, архетиптерді, психосексуалдық мотивтерді зерттейді. Шығармаларды Фрейд, Юнг, Лакан теорияларының призмасы арқылы талдайды, авторлар мен кейіпкерлердің терең психологиялық мағыналары мен қақтығыстарын ашады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдебиеттанудың өзекті мәселелері» пәні әдебиеттанудағы заманауи теориялық және әдістемелік тәсілдерді қарастырады. Интертексттілікке, постколониялық зерттеулерге, цифрлық гуманитарлық ғылымдарға және классикалық мәтіндердің жаңа оқуларына ерекше көңіл бөлінеді. Курс ХХІ ғасырдағы әдеби процестерге әлеуметтік және мәдени контексттердің әсерін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қос тілді сөздіктегі сөз» курсы қос тілді сөздіктердегі сөздерді лексикографиялық сипаттау принциптерін зерттейді. Эквиваленттілік, полисемия және аударма сәйкестігі мәселелерін қарастырады. Мәдени контексттің аудармаға әсерін талдайды. Сөздік жазбаларын құрастыру әдістеріне және аударманың оңтайлы нұсқаларын таңдауға ерекше назар аударылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс аясында жүйелі-құрылымдық әдіс контексінде "әдеби шығарманың көркемдік әлемі" ұғымы оқытылады, осы әлемнің құрамдас бөліктері бөлінеді, бір жазушының немесе ақынның бір тұтас бір шығармаларының көркемдік әлемін зерттеу қажеттілігі негізделеді. Көркем әлемдерді зерттеу поэтикалық және прозалық мәтіндерді талдаудың әмбебап тәсілі ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақстанның лингвистикалық кеңістігіндегі орыс тілі» курсы оның мәртебесін, қызметін және еліміздің басқа тілдерімен байланысын қарастырады. Қостілділік, тіл саясаты, әлеуметтік лингвистикалық процестер, сондай-ақ қазақ және басқа тілдердің орыс тіліне әсері мәселелері қарастырылады. Қоғамның түрлі салаларындағы тілдің өзгеру динамикасына, қарым-қатынасқа ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі әлем әдебиетіндегі Қазақстан бейнесінің көркемдік бейнеленуін зерттейді. Мақалада 21 ғасырдағы Батыс және Шығыс авторларының қазақстандық тақырыптарды қозғайтын шығармалары қарастырылып, олардың баяндау стратегиялары, мәдени стереотиптері мен мәтінаралық байланыстары талданады. Курс салыстырмалы әдебиетті және жеке басын бейнелеуді зерттеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән лингвистикалық плюрицентризм құбылысын мысал ретінде орыс тілін пайдалана отырып зерттейді. Оның аймақтық нұсқалары, әртүрлі елдердегі қызмет ету ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени және саяси факторлардың әсері қарастырылады. Курс нормалар мен вариативтілікті, тіларалық байланыстарды және көптілді кеңістіктегі орыс тілінің рөлін талдауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениаралық өзара ықпалдасу негізінде субъектілер (жеке тұлғалар, әлеуметтік топтар, қауымдастықтар, мәдениеттер, өркениеттер) арасындағы байланыстар Мазмұны: Коммуникацияда қатынас стилінің маңыздылығы оның көмегімен түрлі жағдайда түсіністік орнауында: Қалыптасатын құзыреттер: аяси көшбасшылар, мемлекет басшылары, үкіметтік емес ұйымдар көп қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мектепте және жоғары оқу орындарында лингвистикалық пәндерді оқыту әдістемесі» пәні тіл білімін оқытудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар, дидактикалық принциптер, цифрлық ресурстар, сонымен қатар белсенді және интерактивті оқыту әдістері қарастырылады. Оқу-тәрбие процесін оқушылардың жас және танымдық ерекшеліктеріне қарай бейімдеуге ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдебиетті оқытудағы интерактивті технологиялар» пәні мектепте және университетте оқу процесін жақсарту үшін цифрлық платформалар, онлайн курстар, ойын әдістері және мультимедиялық ресурстар сияқты заманауи технологияларды қолдануды зерттейді. Мақсаты – сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әдеби шығармаларды түсінуді жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектептер мен университеттерде тілді оқытудың заманауи стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Мақалада коммуникативті, когнитивтік және цифрлық тәсілдер, оқу материалдарын бейімдеу, қостілділік пен мультимодальды оқытуды дамыту қарастырылған. Курста тиімді оқыту мен студенттердің тілдік дағдыларын бағалаудың практикалық құралдары қамтылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мектептегі және университеттік білім беруде қолданылатын сандық әдебиеттану әдістерін қарастырады. Мәтінді талдауға, деректерді визуализациялауға және автоматтандырылған интерпретацияға арналған компьютерлік құралдар зерттеледі. Курс гуманитарлық білімге технологияларды кіріктіру, қашықтықтан оқу, стилистикалық модельдеу және корпустық талдау тәжірибесін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің пәні – әдебиеттегі дүниенің мифологиялық бейнесі. Пәнді оқытудың мақсаты – миф, фольклор және әдебиеттің байланысын зерттеу.
Пәнді оқудың міндеттері:
- теориялық ұғымдарды түсіну: дүниенің мифологиялық моделі, архетип, хронотоп, сюжет, мотив, формула;
- жанр, сюжет, мотив, образдық жүйе және поэтика деңгейінде мифологизация принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Оқытудағы заманауи филологиялық стратегиялар» курсы тіл мен әдебиетті оқытудағы инновациялық тәсілдерді қарастырады. Оқытудың интерактивті, цифрлық, пәнаралық және жобалық әдістері, сонымен қатар когнитивті және коммуникациялық технологиялар зерттеледі. Білім беру үрдісін қазіргі заманғы білім беру тенденцияларына және студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«ХХ ғасырдағы орыс және қазақ поэзиясындағы табиғат әлемі» пәні өткен ғасырдағы орыс және қазақ ақындарының шығармаларындағы табиғат бейнелерін зерттейді. Пейзаждық поэзиядағы мотивтерді, символизмді, лексикалық-стильдік ерекшеліктерді, ұлттық дәстүрлерді талдайды. Поэтикалық мәтінде табиғат пен адам санасының өзара байланысына ерекше мән беріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Когнитивтік лингвистика» пәнінің мақсаты – когнитивтік лингвистика туралы тіл біліміндегі заманауи бағыт ретінде түсінік беру.
Пәннің негізгі мақсаты – БӨ үшін келесі оқу нәтижелерін қалыптастыру:
1. когнитивтік лингвистиканың жетістіктерін жалпылау;
2. лингвокогнитологиядағы әртүрлі бағыттарды жіктеу;
3. когнитивтік лингвистикаға шетелдік және отандық ғалымдардың қосқан үлесін бағалау;
4. тіл білімінің осы саласының пайда болуының алғы шарттарын түсіндіру;
5. когнитивтік лингвистиканың белгілі бір ғылыми мектебінің даулы мәселелерінде өз ұстанымын анықтау жөнінде шешім қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы ақпараттық және компьютерлік технологиялар» курсы оқытудың тиімділігін арттыратын цифрлық құралдар мен әдістерді зерттейді. Мақалада электронды білім беру ресурстары, мультимедиялық технологиялар, қашықтықтан платформалар, білім берудегі жасанды интеллект, сонымен қатар цифрлық дәуірде тілдік және әдеби сауаттылықты дамытудың интерактивті әдістері қарастырылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Орыс тілінің лингвомәдени аспектілері» пәні тіл мен мәдениеттің байланысын, ұлттық дүниетанымның лексикадағы, фразеологиядағы және дискурстағы көрінісін зерттейді. Мәдени ұғымдарды, белгілерді, стереотиптерді және әлемнің тілдік бейнесін талдайды. Мәдениетаралық қарым-қатынасқа және сөйлеуді семантикалық қабылдауға мәдени факторлардың ықпалына ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Поэтикалық мәтінді жүйелі талдау» пәні поэзияның құрылымдық-семантикалық талдау әдістерін зерттейді. Ритм, метрика, троп, фонетика және синтаксисті зерттеуді қамтиды. Мәтін ішіндегі және мәдени контекстпен жүйелі байланыстарды қарастырады. Жасырын мағыналар мен авторлық стратегияларды ашуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс магистранттардың әдеби оқуын тереңдетуге, әдеби аралық процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәтіндерді салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық дүниетанымын кеңейтуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл білімінің өзекті мәселелері» курсы тіл біліміндегі заманауи тенденцияларды, соның ішінде тілдің когнитивтік, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін зерттейді. Сандық лингвистика, жасанды интеллект, мультимодальділік, тіл саясаты және жаһанданған әлемдегі тілдің өзгеру динамикасы мәселелері қарастырылады. Курс пәнаралық тәсілдер мен жаңа әдістемелерге назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мемлекеттік тілдің фразеологиялық корпусы» пәні фразеологиялық бірліктерді тілдің лексикалық жүйесінің бір бөлігі ретінде зерттейді. Олардың құрылымын, қызметін, семантикасын және шығу тегін қарастырады. Фразеологизмдердегі мәдени, тарихи және әлеуметтік сипаттарды, олардың мәдениетаралық қатынас пен аудармадағы рөлін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Филологиядағы нарратологиялық стратегиялар» пәні мәтіннің баяндауын ұйымдастыру принциптерін зерттейді. Баяндауыш түрлері, хронотоп, фокализация, полифония, интертекстуалдық және жаңа баяндау үлгілері қарастырылады. Әдеби және медиа мәтіндерді олардың құрылымдық-танымдық стратегиялары, сонымен қатар цифрлық дәуірдегі эволюциясы тұрғысынан талдауға ерекше көңіл бөлінеді.
Тәжірибені қорғау
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.
Тәжірибені қорғау