педагогика ғылымдарының магистрі
1 ОБ мақсаты мен миссиясы
ОБ мақсаты қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
ОБ миссиясы оқу бағдарламаларының талаптарына жауап беретін орыс тілі мен әдебиеті саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
1.2 ОБ негізгі көрсеткіштер
Магистратураның «7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Оорыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасын меңгерудің нормативтік мерзімі 2 жылды құрайды (оқытудың ғылыми-педагогикалық нысаны үшін). «7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының еңбек сыйымдылығы 120 сынақтық бірлікті (ECTS) құрайды. Бағдарлама бюджеттік және ақылы негізде құрылған, практикалық-бағдарлы сипатқа ие, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытылады. Берілетін біліктілік: «7М017 Педагогикалық ғылымдар (орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі.
1.3 ОБ Қысқаша сипаттамасы
«7М017 Педагогикалық ғылымдар (Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті)» білім беру бағдарламасы әлемдік жетекші жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы қоятын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. ЖТ. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
7M01705
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдістемелік мәдениеттің дағдыларын дамыту<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы қазіргі заманғы орыс тілді әдебиеттің жағдайы, оның негізгі заңдылықтары мен тенденциялары туралы түсінік беру; Мазмұны: жоғары білім берудің жалпы білім беру стандартының талаптарына жауап беретін ғылыми-теориялық және әдістемелік мәселелерді қоса алғанда, соңғы орыс әдебиеті туралы қажетті көлемде білім беру; студенттердің кәсіби әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әдеби процеске сын көзбен қарау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдебиетті тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеумен байланысты әдебиеттану ғылымының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту. Курс қазіргі әдебиеттану әдістемесіндегі өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс ретіндегі әлем картиналарының динамикасы және оның заңдылықтары туралы түсінік береді; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен қазіргі лингвистикалық мектептердің маңызды нәтижелері туралы түсінік беру. Қазіргі лингвистикалық теориялар мен пәнаралық зерттеулердің ережелерін ескере отырып, өзінің ғылыми-педагогикалық қызметін жүзеге асыру. ХХ-ХХІ ғасырлардағы лингвистикалық зерттеулердің бағыттары. Тіл білімі саласындағы ғылыми парадигмалар. Негізгі ғылыми мектептер мен тенденциялар.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән пәні – әдебиеттегі әлемнің мифологиялық көрінісі. Пәнді оқытудың мақсаты-миф, фольклор және әдебиеттің өзара байланысын зерттеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс аясында жүйелі-құрылымдық әдіс контексінде "әдеби шығарманың көркемдік әлемі" ұғымы оқытылады, осы әлемнің құрамдас бөліктері бөлінеді, бір жазушының немесе ақынның бір тұтас бір шығармаларының көркемдік әлемін зерттеу қажеттілігі негізделеді. Көркем әлемдерді зерттеу поэтикалық және прозалық мәтіндерді талдаудың әмбебап тәсілі ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы қазіргі заманғы орыс тілді әдебиеттің жағдайы, оның негізгі заңдылықтары мен тенденциялары туралы түсінік беру; Мазмұны: жоғары білім берудің жалпы білім беру стандартының талаптарына жауап беретін ғылыми-теориялық және әдістемелік мәселелерді қоса алғанда, соңғы орыс әдебиеті туралы қажетті көлемде білім беру; студенттердің кәсіби әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әдеби процеске сын көзбен қарау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдебиетті тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеумен байланысты әдебиеттану ғылымының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту. Курс қазіргі әдебиеттану әдістемесіндегі өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс ретіндегі әлем картиналарының динамикасы және оның заңдылықтары туралы түсінік береді; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің міндеттері: қазіргі әдебиетте студенттердің отбасы әлемі, оның компоненттері адамның кәсіби моральдық-этикалық қасиеттерінің негізі ретінде, Қазақстандағы отбасы әлемінің негізгі ұстанымдарын анықтауда идеяларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
XX-XXI ғғ. лингвистикалық зерттеулердің магистральды бағыттарының мәндік белгілері туралы жүйелі көзқарастарды білу және түсіну; тіл білімі саласындағы ғылыми парадигмалардың құрылымы мен функцияларын және олардың өзара ықпалдасуын талдау; базистік ғылыми мектептер мен ағымдардың категориялық аппараты мен әдіснамалық принциптері туралы білімді жүйелеу; лингвистикалық теорияның даму стимулдары туралы білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениаралық өзара ықпалдасу негізінде субъектілер (жеке тұлғалар, әлеуметтік топтар, қауымдастықтар, мәдениеттер, өркениеттер) арасындағы байланыстар Мазмұны: Коммуникацияда қатынас стилінің маңыздылығы оның көмегімен түрлі жағдайда түсіністік орнауында: Қалыптасатын құзыреттер: аяси көшбасшылар, мемлекет басшылары, үкіметтік емес ұйымдар көп қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру, оны заманауи мектеп пен жоғары оқу орнының жұмыс жағдайында практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін игеру. Курс Қазіргі заманғы филологиялық білім берудің өзекті мәселелері туралы, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті сөздік мұғалімін даярлау мақсатында әдебиетті ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесінің даулы мәселелері туралы түсінік беруге арналған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарды педагогикалық практикадан өтуге және лингвистикалық пәндерді университеттік оқыту саласындағы өзіндік кәсіби қызметке дайындау және олардың оқу, әдістемелік және зерттеу компоненттерінің органикалық байланысына деген кәсіби көзқарасын қалыптастыру болып табылады. университет оқытушысының қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Екі тілде білім беретін сөздіктерді құру мәселелері қосымша зерттеуді қажет етеді. Бұл мәселе қазіргі уақытта көптілді қоғам мен екі тілділік жағдайында өзекті болып отыр.
Сөздің семантикасын зерттеу әртүрлі тілдердің лексикалық бірліктерінің мағыналық қатынастарын салыстыруға және лексикографиялық практиканың нәтижелерін көрсетуге мүмкіндік береді. Талдау көрсеткендей, екі тілде жалпы мағыналық құрылымы бар сөздерді зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің пәні – әдебиеттегі дүниенің мифологиялық бейнесі. Пәнді оқытудың мақсаты – миф, фольклор және әдебиеттің байланысын зерттеу.
Пәнді оқудың міндеттері:
- теориялық ұғымдарды түсіну: дүниенің мифологиялық моделі, архетип, хронотоп, сюжет, мотив, формула;
- жанр, сюжет, мотив, образдық жүйе және поэтика деңгейінде мифологизация принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты магистранттар арасында филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологиялардың қолданылуы мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Филология әр түрлі методологияның бағыттарын біріктіреді: лингвистика, әдебиеттану және фольклортану. Сонымен бірге оларды ортақ объект біріктіреді, ол мәтін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғат тақырыбы - Орыс және қазақ поэзиясындағы жетекші тақырып. Курстың мақсаты – оқушылардың поэзияға деген көзқарасын қалыптастыру, поэзиялық сөйлеудің бейнелі тілін сезінуге және түсінуге үйрету, туған табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. М.Ю. Лермонтов, А.С. Пушкин, М. Мақатаев және т.б. поэтикалық шығармалардың материалдарында табиғат тақырыбы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Когнитивтік лингвистика» пәнінің мақсаты – когнитивтік лингвистика туралы тіл біліміндегі заманауи бағыт ретінде түсінік беру.
Пәннің негізгі мақсаты – БӨ үшін келесі оқу нәтижелерін қалыптастыру:
1. когнитивтік лингвистиканың жетістіктерін жалпылау;
2. лингвокогнитологиядағы әртүрлі бағыттарды жіктеу;
3. когнитивтік лингвистикаға шетелдік және отандық ғалымдардың қосқан үлесін бағалау;
4. тіл білімінің осы саласының пайда болуының алғы шарттарын түсіндіру;
5. когнитивтік лингвистиканың белгілі бір ғылыми мектебінің даулы мәселелерінде өз ұстанымын анықтау жөнінде шешім қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазіргі Қазақстандағы тілдік процестердің динамикасын зерттеуге арналған және орыс тілінің Қазақстандағы орнын ашады. Дүниежүзілік лингвистикалық кеңістіктің даму тенденциялары қарастырылып, орыс тілін плуроцентристік ретінде анықтайды, тілдер туралы заң мен орыс тілінің Қазақстандағы қолдану ерекшеліктерін қарастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қолданбалы филологиялық ақпараттық технологиялар саласындағы студенттердің білім, білік және дағдыларының базалық жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: «Филологиялық білім берудегі ақпараттық технологиялар» пәні студенттерді филология саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктерімен және негізгі мәселелерімен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени тіл білімінің теориялық негіздері туралы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Тіл және мәдениет. Орыс этносының негізгі мәдени-ұлттық көзқарастары және олардың орыс тілінде көрінісі. Тілдік тұлғаларды талдау. Лингвомәдениет. Дүниенің лингвистикалық суреті. Мәдениеттің әртүрлі салаларындағы мәтіндер. Мәдени лингвистика және тіл мен сөйлеуді оқыту әдістемесі. Көркем мәтінге лингвомәдениеттанулық түсініктеме дүниенің тілдік бейнесін қалыптастыру құралы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс магистранттардың әдеби оқуын тереңдетуге, әдеби аралық процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәтіндерді салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық дүниетанымын кеңейтуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықтың мәдениеті туралы өзіндік білім көзі болып табылатын ұлттық тілдің фразеологиялық корпусымен таныстыру.
Мазмұны: белгілі бір елдің әлемі туралы хабарламалар кодталған тұрақты ауызша кешендердің терең байланыстары. Белгілі бір лингвомәдени қауымдастыққа тән фразеологиялық бірліктің (ФБ) бейнелі негізіндегі денотация мәдениетінің элементтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баяндауыш көркем мәтіндердің негізгі белгілерін, баяндауды құру принциптерін, отандық және әсіресе Батыс ғылымында белсенді дамып келе жатқан баяндауыштардың "жалпы құрылымын" анықтау.
Мазмұны: филологиядағы нарратологиялық стратегиялар-шетелдік және отандық нарратологияда ұсынылған сюжеттік-баяндау мәтінін талдау тәсілдерін жүйелеу, қазіргі филологияда "баяндау стратегиясы" терминінің қолданылу аясын белгілеу, баяндау стратегиясының негізгі құрамдас бөліктерін сипаттау үшін жеке шығармалардың ерекшеліктерін салыстыру негізінде баяндау стратегиясының түрлерін анықтау (баяндау модальдығы, сюжеттік интрига, әлемнің баяндау бейнесі).
Құзыреті: әдебиеттану, талдау, филология.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады. Теориялық, нормативтік және әдістемелік материалдарды жинау және өңдеу бойынша жұмыс Теориялық сипаты бар бірінші мазмұнмен, бітіру біліктілік жұмысының бөліктерімен анықталады. Теория, әдіснама, реттеу салаларында да, олардың практикасы барысында да өзектілігі мен практикалық маңызы бар мәселелерді анықтау керек.
Тәжірибені қорғау