педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі таңда «Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» бағытындағы магистр дайындау халықаралық талаптарға сәйкес заманауи еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және магистранттардың тұлғалық және әлеуметтік дамуына, оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, сондай ақ білім беру үдерісінің әлеуметтік салаларын үйлестіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті педагогика ғылымдары магистрін даярлайтын сұранысқа ие мамандықтардың бірі болып табылады.
Биология ˗ жаратылыстану ғылымдарының заңдарын қолдана отырып, педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын кіріктіруді жүзеге асыратын мамандық.
Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша магистранттың шетелде білім алу мүмкіндігі
«Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» мамандығы бойынша магистрі кәсіби қызметінің пәні ˗ биологиялық үдерістер мен құбылыстар туралы толық ақпарат алу мақсатында оқу-тәрбие үдерісі болып табылады.
«Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша педагогтарды даярлау (Биология)» мамандығы бойынша магистрі келесідей кәсіби іс-әрекет түрлерін орындай алады:
- «педагогикалық» білім беру жұмысы ЖОО және орта, аранайы білім оқу орындарында (мектеп, гимназия, лицей, колледждер және т.б.) биология пәні оқытушысы ретінде;
- ғылыми-зерттеу: әртүрлі оқу, академиялық және ғылыми-зерттеу ұйымдарында бейіндік пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау;
- жобалық: жобалық және конструкторлық ұйымдарда жалпы және мамандандырылған әзірлемелерді орындау;
- әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдардағы өндірістік–басқару қызметі (білім бөлімдері, әкімшіліктер, зертханалар, станциялар, орталықтар және т. б.)
Биология
7M01513
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Биологияны оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты-студенттердің әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және биология пәнінің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік шеберлікті алуы болып табылады. Биологияны оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Биологияны оқыту мақсаты. Мектептегі биологияның құрылымы мен мазмұны. Биологияны оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
NPOB 6211
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу үрдісінің динамикасын мен оның нәтижелерін диагностикалау<br/> Мазмұны: Қазіргі биологиялық білім беру жүйесіндегі педагогикалық мониторингтің мәні. Биология бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінің педагогикалық мониторинг түрлері. Биология бойынша оқушылардың білімін бақылау формаларының жіктелуі. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларын жіктеу<br/> Құзыреттіліктер: мониторингтің әртүрлі формаларының, түрлері мен тәсілдерінің оңтайлы үйлесімділігін анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде- болашақ мұғалімдердің әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту. Пәннің мазмұны: Биологияны оқыту әдістемесінің пәні, мақсаты, міндеттері. МПБ-ның әдіснамалық негіздері мен мазмұны. Оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелік тәсілдері, технологиялары. Құзыреттілігі: оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті жобалау және басқару, диагностика, түзету, педагогикалық қызмет нәтижелерін болжау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу<br/> Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу<br/> Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
5
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
13
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: биология саласындағы заманауи ақпаратты талдау және тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау<br/> Мазмұны: магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титулдық Парақ; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, қорғауға шығарылатын ережелер<br/> Құзыреттіліктер: магистрлік диссертацияларды рәсімдеу және қорғау дағдысын қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: педагогикалық практика білім алушылардың теориялық дайындығын бекіту және тереңдету және кәсіби педагогикалық қызмет саласында практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді меңгеру болып табылады. Мазмұны: кәсіби пәндер бойынша практикалық білім. Инавациялық әдістерді үйрету. Білім берудегі заманауи технологиялар. Құзыреттіліктер: алған құзыреттіліктерді, Дағдылар мен іскерлікті бекіту үшін педагогикалық іс-әрекеттің практикалық тәжірибесін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиядағы зерттеулердің заманауи әдістері, оның бөлімдері мен байланысты пәндері бойынша материалдарды зерттеу
Мазмұны: биологияның әртүрлі салаларындағы әртүрлі зерттеу әдістерімен танысу, зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қажетті талаптарды қолдана отырып, мақсат қоюдан бастап қорытындыға дейін оқу-ғылыми зерттеу жүргізу, биологиядағы зерттеудің жалпы әдістерімен танысу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды математикалық модельдеудің және биологиялық зерттеулерде STEM технологияларын қолданудың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдерге шолу қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдер. Қолданбалы модельдерді құру. Биологиялық объектілердің бейнелерімен жұмыс. Суретті визуализациялау бағдарламаларымен жұмыс істеу принциптері (Gimp, Axiovision, Zoombrowser). Деректер базасымен жұмыс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХХI ғасырдағы биология мәселелері. Биологияның заманауи мәселелері. Цитология, физиология, генетика, эволюциялық теория және биоалуантүрлілікті зерттеу, экология және биоресурстарды тиімді пайдалану, табиғатты қорғау бағыттары бойынша жетістіктер және даму мүмкіндіктері. Заманауи молекулярлық биология және биохимияның мәселелері мен міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту
Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары
Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласында әдістемелік білімді меңгеруге және жаратылыстану ғылымдары мазмұнында практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету
Мазмұны: экспериментті жоспарлаудың негізгі түсініктері мен принциптері, эксперимент деректерін талдаудың корреляциялық және регрессиялық әдістері, эксперименттің көп факторлы жоспарын құру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасушалардың пролиферациясы туралы заманауи мәліметтерді және олардың биологиядағы маңызын зерттеу
Мазмұны: жасушалық процестерді реттеудің бірнеше жүйесі бар: генетикалық, энергетикалық, трофикалық, гормондық. Олардың бірлескен қызметі тұқым қуалаушылық бағдарламаны орындау кезінде тұрақты емес сыртқы орта жағдайында гомеостазды қолдауды және функциялардың оңтайлы деңгейі
Құзыреттіліктер: геннің құрылымдық-функционалдық ұйымы туралы қазіргі түсініктерді түсіндіре білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары танымдық функцияларды жүзеге асыру және бағалаудың жүйелік тәсілін қалыптастыру үшін орталық жүйке жүйесінің морфо-функционалдық заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: когнитивті функциялар: қабылдау; назар аудару; гнозис; есте сақтау; сөйлеу. Шындықты бейнелеудің сөйлеу түрі. Когнитивті даму. Ағзаның мінез-құлық реакциялары.
Құзыреттіліктер: білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде когнитивті функцияларды бағалаудың пәнаралық тәсілі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасушалардың тіршілік ету механизмдері туралы теориялық білім алу
Мазмұны: жасушада болатын механизмдер және организмдердің жеке даму заңдылықтары. Организмдердің, оның ішінде адамдар мен жануарлардың тіршілік әрекетінің құрылымдық және функционалдық негізі.
Құзыреттіліктер: жасушалардың типтерін және тіршілік ету кезеңдерін білу, жасушадағы тұқым қуалайтын ақпараттың репликациясын түсіндіре білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ми жұмысының негізгі механизмдерін түсіну үшін маңызы бар орталық жүйке жүйесінің интегративті қызметін зерттеу
Мазмұны: жүйке жүйесінің фило - және эмбриогенезі. Жұлын және мидың түрлі бөлімдерінің функционалдық маңызы. Ағзаның қызметін үйлестіру.
Құзіреттілік: білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ми морфологиясы мен физиологиясының қазіргі заманғы мәселелерін білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі жүйелердің материалдық, құрылымдық және энергетикалық негізі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: эволюцияның қазіргі теориясы. Түр түзілуінің тұжырымдамасы. Эволюциялық үрдістегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулағыш механизмдер. Эволюцияның дәлелі. Организмдердің бейімделуі. "Түр"ұғымының анықтамасы. Түр құрылымы. Күн жүйесі және жер ғаламшарының қалыптасу гипотезасы. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі экологиялық жағдайларда өсімдіктердің бар болуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Өсімдіктер физиологиясы және экология мәселелері
Құзыреттіліктер: өсімдіктер экофизиологиясының әртүрлі бөлімдері бойынша білім жинақтау және интеграциялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стресстік жағдайларда өсімдіктердің қызмет ету ерекшеліктері және олардың бейімделу шекаралары туралы түсініктерді кеңейту
Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері.
Құзыреттіліктер: өсімдіктердің жай-күйін талдаудың негізгі әдістері мен нәтижелерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам үшін жасушалық деңгейде радиацияның биологиялық әсері мен тәуекелдері туралы базалық білімді меңгерту
Мазмұны:. Иондаушы сәулеленудің генетикалық әсерлері. Радиациялық мутагенездің жалпы теориясы. Мутациялық процеске радиация әрекетінің негізгі заңдылықтары. Мутациялардың пайда болу жиілігінің сәулелену дозасына тәуелділігі. Геномның радиациялық-индукцияланған тұрақсыздығы
Құзыреттіліктер: биологияның қазіргі мәселелерін білу, оларды шешу тәсілдерін негіздеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Радиобиология» пәнінің мақсаты студенттерде адам мен жануарларға иондаушы сәулеленудің әсері бар туралы білімдерді қалыптастыру, радиациялық этиология ауруларының алдын алу, тану және емдеу, сондай-ақ жеке адамдар мен олардың ұрпақтарының сәулеленуінің алыс салдарын жою туралы түсініктерді беру.
«Радиобиология» пәнінің міндеттері қазіргі кезеңде төтенше жағдайлар кезінде адамның өміріне, денсаулығына және кәсіби жұмысына үлкен қауіп төндіретін радиациялық табиғат факторларымен таныстыру; иондаушы сәулеленудің биологиялық әрекеттерімен, оның ішінде биожүйелердің радиациялық зақымдануының молекулалық механизмдерімен таныстыру; патогенезбен, радиациялық зақымданудың әртүрлі формаларының көріністерімен таныстыру; іс-шараларды, құралдарды әзірлеумен таныстыру және төтенше жағдайлар кезінде радиацияға қарсы қорғау әдістерін; қазіргі соғыстар мен техногендік апаттардың радиоэкологиялық салдарын көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу
Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері
Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі жүйені уақытша ұйымдастыру туралы білім алу
Мазмұны: тірі жүйенің зерттелетін көрсеткішін кешенді уақытша ұйымдастыру, биоритмалар, бір - бірін модульдейтін әр түрлі жиіліктегі ритмдер; жас өзгерістерімен, ауруларымен, емделуімен, Шу аймағының сауығуымен-хаотикалық өзгерістермен байланысты
Құзыреттіліктер: табиғаттағы биологиялық ырғақтың заманауи мәселелерін білу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: практикалық дағдыларды бекіту және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану
Мазмұны: зерттеу практикасының мақсаты мен міндеттері. Зерттеу практикасының мазмұны. Зерттеу практикасын ұйымдастыру және өткізу. Қорытынды бақылау түрі. Зерттеу тәжірибесі бойынша есептің құрылымы мен мазмұны. Зерттеу жұмысы бойынша есеп элементтері.
Құзіреттілік: диссертациялық жұмыстың тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіптік құзыреттер алу
Мазмұны: Оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының жүйесімен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы.
Құзыреттіліктер: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық