«8Д015 -Жаратылыстану ғылымдары пәндерінен педагогтер дайындау» (Химия) Білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
Докторантураның білім беру бағдарламасының мақсаты-"8D015 -жаратылыстану ғылыми пәндері бойынша педагогтерді даярлау" (химия) - фундаменталды білімі бар және жаңа мақсаттарды қалыптастыру және химия және білім беру саласында жаңа нәтижелерге қол жеткізу қабілеті бар докторларды даярлау.; педагогикалық іс-әрекет және оны ұйымдастыру барысында туындайтын дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу, педагогикалық іс-әрекет процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-эксперименталдық мәліметтерді іздеу, талдау және пайдалану дағдыларын меңгерген
Химия
8D01510
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеудің ұтымды әдісін іздеу.<br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, ұғымдық аппарат және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.<br/> Құзыреттіліктер: жұртшылық алдында ғылыми тілмен сөйлеу дағдыларын меңгеру, материалды нақтылау және ақпаратты өтімді жеткізу ережелерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы, практикалар.<br/> Құзіреттілік: - зерттеу және эксперименттеу әдістерін меңгеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы, практикалар.<br/> Құзіреттілік: - зерттеу және эксперименттеу әдістерін меңгеру.
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы, практикалар.<br/> Құзіреттілік: - зерттеу және эксперименттеу әдістерін меңгеру.
12
ҒЗЖ қорғау
Диссертацияның рәсімделуі - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс. Оформление диссертационной работы - последний этап создания квалификационного научного исследования.
12
Докторлық диссертация
Диссертация жұмысын рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химия және оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту
Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи физика - химиялық зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. PhD докторантуралық диссертацияны дайындау әдістемесі. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару
Құзыреттіліктер: химия және оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мақсаты: химиядан есептер шығарудың әдістері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, бекіту және химиядан сандық, сапалық есептер шешудің жаңа әдістерімен танысу.
Мазмұны: Жалпы химияның негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу (химиялық стехиометрия, газ тәрізді, сұйық және қатты күйдегі заттардың қоспалары, ерітінділер, электролит ерітінділеріндегі иондық тепе-теңдік, тотығу-тотықсыздану процестері, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары). Органикалық химиядағы математикалық есептеулердің негізгі түрлері, Күрделі және олимпиадалық есептердің мазмұны мен шешімдері. Есептердә шешудің инновациялық тәсілі.
Құзыреттілік: әр түрлі химиялық есептерді шығара білу дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материалды игеру және оқушылардың ойлауын дамыту барысында өнімді танымдық іс-әрекетке ықпал ететін дидактикалық белсенді ортаны құру үшін АКТ қолдану
Мазмұны: жалпы, жеке оқыту әдістерін меңгеру. Бақылаудың әртүрлі формалары. Химияны оқытудың автоматтандырылған әдістерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері. АКТ-ны оқу процесінің жағдайына бейімдеу.
Құзыреттіліктер: ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютер дағдыларын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Химиялық пәндердің ғылыми түсініктерін құрылымдау, химияны оқуда докторанттардың алған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіру.
Мазмұны: Университетте жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері. Химияны оқытудың мақсаты мен негізгі міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері.
Құзыреттіліктер: Теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын қолдану, химия саласындағы практикалық есептерді шешуде, зерттеу үшін мамандық бойынша пәнаралық білімді синтездеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да химия негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін зерттеу.
Мазмұны: химияны оқытудағы психологиялық-педагогикалық тәсілдің негіздері мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жалпы химияны оқыту әдістемесі.
Құзыреттіліктер: химияны оқытуда психологиялық-педагогикалық әдістерді меңгеру
Тәжірибені қорғау
Докторантың ғылыми-зерттеу практикадан өту үдерісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: заманауи физика-химиялық зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетілікті; компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жетекші орындаушы ретінде химия және жаратылыстану пәндері саласында теориялық және эксперименттік зерттеулерді орындау қабілеті мен дайындығы.
Тәжірибені қорғау
Докторанттардың педагогикалық практикасы Педагогикалық шеберлік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте пайдалану болып табылады.