«8Д015 -Жаратылыстану ғылымдары пәндерінен педагогтер дайындау» (Химия) Білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
Докторантураның білім беру бағдарламасының мақсаты-"8D015 -жаратылыстану ғылыми пәндері бойынша педагогтерді даярлау" (химия) - фундаменталды білімі бар және жаңа мақсаттарды қалыптастыру және химия және білім беру саласында жаңа нәтижелерге қол жеткізу қабілеті бар докторларды даярлау.; педагогикалық іс-әрекет және оны ұйымдастыру барысында туындайтын дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу, педагогикалық іс-әрекет процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-эксперименталдық мәліметтерді іздеу, талдау және пайдалану дағдыларын меңгерген
Химия
8D01510
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
3
ҒЗЖ қорғау
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеудің ұтымды әдісін іздеу.<br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, ұғымдық аппарат және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.<br/> Құзыреттіліктер: жұртшылық алдында ғылыми тілмен сөйлеу дағдыларын меңгеру, материалды нақтылау және ақпаратты өтімді жеткізу ережелерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы, практикалар.<br/> Құзіреттілік: - зерттеу және эксперименттеу әдістерін меңгеру.
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базада ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы, практикалар.<br/> Құзіреттілік: - зерттеу және эксперименттеу әдістерін меңгеру.
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
12
Докторлық диссертация
Диссертация жұмысын рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материалды игеру және оқушылардың ойлауын дамыту барысында өнімді танымдық іс-әрекетке ықпал ететін дидактикалық белсенді ортаны құру үшін АКТ қолдану
Мазмұны: жалпы, жеке оқыту әдістерін меңгеру. Бақылаудың әртүрлі формалары. Химияны оқытудың автоматтандырылған әдістерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері. АКТ-ны оқу процесінің жағдайына бейімдеу.
Құзыреттіліктер: ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютер дағдыларын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Химиялық пәндердің ғылыми түсініктерін құрылымдау, химияны оқуда докторанттардың алған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіру.
Мазмұны: Университетте жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері. Химияны оқытудың мақсаты мен негізгі міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері.
Құзыреттіліктер: Теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын қолдану, химия саласындағы практикалық есептерді шешуде, зерттеу үшін мамандық бойынша пәнаралық білімді синтездеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да химия негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін зерттеу.
Мазмұны: химияны оқытудағы психологиялық-педагогикалық тәсілдің негіздері мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жалпы химияны оқыту әдістемесі.
Құзыреттіліктер: химияны оқытуда психологиялық-педагогикалық әдістерді меңгеру
Тәжірибені қорғау
Докторантың ғылыми-зерттеу практикадан өту үдерісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: заманауи физика-химиялық зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетілікті; компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жетекші орындаушы ретінде химия және жаратылыстану пәндері саласында теориялық және эксперименттік зерттеулерді орындау қабілеті мен дайындығы.
Тәжірибені қорғау
Докторанттардың педагогикалық практикасы Педагогикалық шеберлік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте пайдалану болып табылады.