педагогика ғылымдарының магистрі
"7М015 – жаратылыстану-ғылымдары пәндерінен педагогтарды дайындау"(Химия) білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы химия саласында терең білімі бар, қазіргі заманғы ғылыми мәселелерді қалыптастыра алатын және бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес әлеуметтік-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау болып табылады.
Химия
7M01510
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи психологиялық теорияларды, адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, жеке тұлға мен жеке қасиеттердің жұмыс істеуі тұжырымдамаларын игеру, оқушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда қолдану. <br/> Студенттер мүмкін:<br/> * психологиялық-педагогикалық білімді білу және іс жүзінде қолдану;<br/> * оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдау;<br/> * білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолдану;<br/> * кәсіби құзыреттіліктің дамуын үздіксіз оқу процесі ретінде түсіну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
9
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттарда қазіргі жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттарды оқыту, дербес ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын игеру және дамыту кезінде алған теориялық білімдерін шоғырландыруға және тереңдетуге ықпал етеді.
12
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
12
Магистрлік диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда қолдану. <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулерге теориялық негіз береді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білу, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын анықтау және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Химияны оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты химия пәні мұғаліміне қажетті әдістемелік ғылым негізімен және алғашқы әдістемелік біліктілігімен қамтамасыз ету үшін студенттерді теориялық және әдіснамалық негізін оқыту болып табылады. Химияны оқыту әдістемесі пәні және проблемалары. Химияны оқытудың мақсаты. Мектеп химиясының құрылымы мен мазмұны. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстардың сипаттамасы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.
Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу және ұсыну бойынша бастапқы кәсіби біліктілік пен дағдыларды қалыптастыруы
Мазмұны: Органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігі. Органикалық синтез әдістері және шекті, қанықпаған, сондай-ақ ароматты, гетероциклді және Элементоорганикалық қатарлардың полифункционалды қосылыстарын қолдану. Органикалық молекулалар синтезінің нанотехнологиясы. Органикалық қосылыстардың комбинаторлық химиясы. Субстратқа иммобилизация арқылы кейбір органикалық қосылыстардың бағытталған синтезі. Органикалық химиядағы реакцияны басқару әдістері.
Құзыреттілік: химиялық заттармен олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, оларды қауіпсіз өңдеу әдістерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Космохимия, геохимия және биохимия саласындағы негізгі бағыттар" пәнінің мақсаты докторанттарды Биохимия, геохимия және космохимияның негізгі бағыттарымен таныстыру, Биохимия, геохимия және космохимияның негізгі бағыттарын қалыптастыру, олардың ғылыми негіздемесінің негіздерімен таныстыру болып табылады. Космохимиялық, геохимиялық, биохимиялық зерттеу әдістері. Қолданбалы геохимия. Космохимия және биохимия. Биохимияның негізгі бөлімдері. Атомдардың құрылысы және элементтердің химиялық жіктелуі. Изоморфизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық және химиялық зерттеулерді болжау, ұйымдастыру және жоспарлау, зерттеу нәтижелерін түсіндіру, талаптарға сәйкес нәтижелерді рәсімдеу.
Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасының негіздерімен танысу. Арнайы химиялық әдебиеттермен жұмыс жасаудың әдістемелік негіздері. Ғылыми жұмыс жоспарын құру, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі.
Құзыреттіліктер: іргелі және қолданбалы химияның инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтары, оқытудың әдіснамалық негіздері мен оқытудың инновациялық формалары туралы білімін жүйелеу.
Мазмұны: жоғары оқу орындарындағы жалпы және бейорганикалық химия курстарының мазмұны. Бейорганикалық химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдіснамалық әдістері. Мектеп-ЖОО-жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі оқу материалының құрылымдық-логикалық байланысы және баяндалу реттілігі.
Құзыреттіліктер: жалпы және бейорганикалық химия мен оқытудың инновациялық формалары туралы білімдерін көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мақсаты: химиядан есептер шығарудың әдістері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, бекіту және химиядан сандық, сапалық есептер шешудің жаңа әдістерімен танысу.
Мазмұны: Жалпы химияның негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу (химиялық стехиометрия, газ тәрізді, сұйық және қатты күйдегі заттардың қоспалары, ерітінділер, электролит ерітінділеріндегі иондық тепе-теңдік, тотығу-тотықсыздану процестері, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары). Органикалық химиядағы математикалық есептеулердің негізгі түрлері, Күрделі және олимпиадалық есептердің мазмұны мен шешімдері. Есептердә шешудің инновациялық тәсілі.
Құзыреттілік: әр түрлі химиялық есептерді шығара білу дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи аналитикалық химия, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістері туралы білімді жүйелеу.
Мазмұны: заманауи аналитикалық химияның негіздері. Аналитикалық химиядағы әртүрлі химиялық реакциялардың рөлі мен маңызы. Сапалық және сандық талдау түрлері. Заттарды зерттеудің негізгі заманауи физика-химиялық әдістері.
Құзыреттіліктер: талдаудың заманауи әдістері туралы білімді жүйелеу, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу және қауіпсіздік талаптарының сақталуын ескере отырып, заманауи зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экологиялық проблемаларды шешуде, білім алу мен практикалық іс-әрекетте жалпы экология бойынша білімді жүйелеу
Мазмұны: организм мен ортаның өзара әрекеттесуі. Экологиялық жүйелер. Элементтердің айналымдары. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және олардың әсері. Биосфера. Жер туралы ғылымдардың дамуының табиғи кезеңі ретіндегі биосфера туралы ілім. Биосфераға антропогендік әсер. Қоршаған ортаның ластануы. Табиғатты ұтымды пайдаланудың экономикалық және құқықтық аспектілері. Халықаралық практикадағы ғылыми-техникалық прогресті ескере отырып, химия ғылымының дамуы.
Құзыреттіліктер: экологиялық проблемаларды кешенді шешуде фундаменталды және қолданбалы химиядан білімдерін, сыни ойлау және талдау қабілетін пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқу кезінде алған магистранттардың білімдерін жүйелеу және жалпылау және жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларымен жұмыс істеу бойынша олардың практикалық дағдыларын жетілдіру.
Мазмұны: қазіргі химияның дидактикасы. Химия дидактикасының құрылымы мен дамуы. Жалпы химиялық білім беру мазмұны. Химиялық білім беру әдістері мен құралдары. Химиялық білім сапасы: бағалау және бақылау. Оқытудағы заманауи технологиялар. ҚР-да және шетелде білім берудегі дидактикалық тәжірибелер.
Құзыреттіліктер: әлеуметтік, психофизикалық , жеке және жас ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру қабілеті; химия және білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануға дайын болуы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Органикалық химияны өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолдану, жаңа химиялық өнімдерді жасау және әртүрлі химиялық процестердегі сыртқы және ішкі факторлардың әсерін зерттеу туралы білімдерін жүйелеу.
Мазмұны: Қазіргі органикалық химия,. Реакциялар механизмдері, реакциялар. Молекулалардың реакцияға қабілеттілігін анықтайтын факторлар. Органикалық химияны әртүрлі салаларда қолдануын зерттеу: косметикалық химия, тұрмыстық химия, әр түрлі косметиканың, тазартқыш заттардың химиялық табиғаты, олардың адамға әсер ету механизмдері дене, косметикалық өнімдерді дайындаудың әртүрлі әдістері, тұрмыстық химия.
Құзыреттіліктер: күнделікті өмірде органикалық химияны қауіпсіз және ұтымды пайдалану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экологиялық мәселелерді кешенді шешуде, іргелі және қолданбалы химиядан білімдерін, сыни ойлау және талдау қабілетін пайдалану.
Мазмұны: Талдаудың физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді жүйелеу және жалпылау, қоршаған ортаны ластайтын параметрлерді бақылау және өлшеу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, қоршаған ортаға әсер ететін сыртқы және ішкі химиялық факторларды зерттеу;
Құзыреттері: экологиялық мәселелерді кешенді түрде шешу, қоршаған орта нысандарының экоаналитикалық мониторингі деректерін өңдеуде заманауи зертханалық жабдықтар мен технологияларды қолдана білу
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы-магистранттар ұсынған тақырыптарға сәйкес ЖОО-ның профессорлық-оқытушылық құрамының басшылығымен жүзеге асырылатын магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс. Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде Химия саласындағы міндеттерді шешеді
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы-магистранттар ұсынған тақырыптарға сәйкес ЖОО-ның профессорлық-оқытушылық құрамының басшылығымен жүзеге асырылатын магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс. Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде Химия саласындағы міндеттерді шешеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPShHE 3210
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: органикалық химия мен жоғары молекулалық қосылыстар химиясында ғылыми танымның логикасы мен әдіснамасын қалыптастыру.
Мазмұны: теориялық және әдіснамалық талдауды, оқытудың инновациялық формаларын зерттеу, білім беру процесінде осы әдістер мен жұмыс формаларын қолдану. Жоғары оқу орнындағы және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі Органикалық химия. Органикалық химия мен ЖМҚ оқытудың заманауи технологиялары. Органикалық, биоорганикалық және полимерлі химияның байланысы. Құзыреттіліктер: Органикалық химия мен жоғары молекулалық қосылыстар химиясының әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ сыртқы және ішкі факторлардың әртүрлі химиялық процестерге әсерін жүйелеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа полифункционалды нитроалкендердің, бифункционалды монотио- және моноселеноацетальдылардың, сонымен қатар көп функционалды ациклді және циклді қосылыстардың кең ауқымды конформациялық анализі, молекулалық конформацияның химиялық реакцияларға әсері туралы білімдерін жүйелеу.
Мазмұны: Органикалық молекулалардың стереохимиясы. Аймақтық және стерео селективтілікті қолдану тәжірибесі. Органикалық заттарды конформациялық талдау. Органикалық химияда реакцияны басқарудың заманауи әдістерін қолдану. Электроциклді реакциялар және циклді қосу реакциялары. Химияның даму кезеңдері және элементоорганикалық қосылыстардың, металл кешендерінің практикалық қолданылуы.
Құзыреттілік: конформациялық талдау және молекулалар конформациясының химиялық процестерге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: физикалық және коллоидтық химияның негізгі заңдылықтары, оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері туралы білімді жүйелеу. Мазмұны: физикалық және коллоидтық химияны оқытудың инновациялық формалары. Статистикалық термодинамика. Каталитикалық процестер. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Беттік құбылыстардың физикалық химиясын зерттеудің ғылыми-әдістемелік тәсілдері. Биокатализаторларды өндіру және пайдалану перспективалары.
Құзыреттіліктер: физикалық және коллоидтық химияны оқытудың әдіснамалық негіздері туралы білім мен дағдыларды көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінің сапасын арттыру үшін электрондық оқу құралдарын құру бойынша білімді жалпылау.
Мазмұны: Желілік оқулықтарды әзірлеу принциптерін және олардың мазмұны. Қазіргі заманғы оқыту құралдарының визуалды және ақпараттық сипаттамаларына қойылатын бірыңғай талаптар. Электрондық желілік оқулықтарды әзірлеудің ғылыми-әдістемелік негіздерін жасау. Электрондық білім беру ресурстары - ЭБР. Ашық білім беру модульдік мультимедиа жүйелері (АМЖ).
Құзыреттілік: электрондық химия оқулықтарын жасау дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кванттық химияның қазіргі теориялары, органикалық молекулалардың кеңістіктік және электронды құрылымын есептеу әдістері мен химиялық процестерді болжау туралы теориялық білімді жүйелеу.
Мазмұны: молекулалар құрылымының кванттық теориясы, химиялық байланыстар мен молекулааралық өзара әрекеттесулердің кванттық теориясы, химиялық реакциялар мен реактивтіліктің кванттық теориясы. Атомдық деңгейдегі заттардың химиялық және физикалық қасиеттері (кванттық механика тұрғысынан ұсынылған электронды-ядролық құрылым және өзара әрекеттесу модельдері). Молекулалық қасиеттерді, атомдардағы электрондарды табу ықтималдығының амплитудасы. Молекулалардың өзара әрекеттесуін модельдеу үшін қолданылатын арнайы компьютерлік бағдарламаларды құруға бейімделген кванттық химияның математикалық әдістері.
Құзыреттіліктер: кванттық химияда қолданылатын негізгі кванттық-химиялық ұғымдар мен жуықтаулар туралы түсініктерді меңгеру, химиялық процестерді модельдеу үшін заманауи IT-технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химияны және химиялық үдерістерді зерттеу кезінде шығармашылық ойлау туралы білімді қалыптастыру және жүйелеу, оқу процесінде шығармашылық ойлауды қолдану
Мазмұны: Креативті ойлауды дамыту технологиясы. Химияны оқытуда креативті тәсілді қолдану. Шығармашылықты дамыту бойынша химия бөлімдерінің әлеуетті мүмкіндіктері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық-әдістемелік моделі. Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық құралдарын қолдану. Креативті ойлаудың даму деңгейін бағалау. Шығармашылық қабілеттерін дамытуды ынталандыру. Психологиялық тренингтердің негізгі принциптері. Білім беруде проблемалық жағдайларды дамыту.
Құзыреттілік: шығармашылық ойлаудың білім жүйесін меңгеру, химиялық процестерге сыртқы және ішкі факторлардың әсерін зерттей отырып, оқу процесін ұйымдастыруда осы әдісті қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Оқытудың инновациялық формалары туралы білімді жүйелеу, білім беру процесінде осы әдістер мен жұмыс формаларын қолдану
Мазмұны: курс бағдарламасында оқытудың белсенді және интерактивті әдістеріне шолу, білім беру процесінде осы әдістерді қолдану, ойындарды модельдеу ұсынылады. Ойын арқылы оқытудың психологиялық-педагогикалық принциптерін зерттеу.
Құзыреттіліктер: педагогикалық процесте білім мен дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, педагогикалық ынтымақтастыққа төзімді және қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: электрохимиялық термодинамика мен кинетиканың негізгі принциптері туралы білімін кәсіби түрде қолдану, негізгі химиялық мәселелерді шешудегі іргелі мүмкіндіктер туралы нақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Курсты оқытудың әдіснамалық аспектілері. Электрохимиялық процестің кинетикасы мен термодинамикасы физикалық химияның бір бөлімі ретінде. Оқытудың заманауи технологиялары. Электрохимиялық процестердің термодинамикасы. Электрохимиялық жүйелердегі тасымалдау процестері. Электрохимиялық кинетика және электрохимиялық коррозия. Электрохимиялық процестерді оқытудағы заманауи технологиялар.
Құзыреттіліктер: электрохимиялық процестің кинетикасы мен термодинамикасының негізгі ережелерін түсіндіре білу; электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі, электрохимиялық реакциялардың жылдамдығы туралы түсінік қалыптастыру, химия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру, зерттеу нәтижелерін түсіндіру
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту.
Мазмұны: оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Құзыреттіліктер: оқытылатын пәннің мазмұнын меңгеру; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру