педагогика ғылымдарының магистрі
7М017 білім беру бағдарламасы - тілдер және әдебиет (орыс тілі мен әдебиеті) мұғалімдерін даярлау - жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына негізделген жетекші әлемдік университеттердің, еңбек нарығының талаптарына сәйкес әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі.
Орыс тілі мен әдебиеті
7M01702
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс филологиялық білім беру пәндерінің базалық циклінің буыны болып табылады, онда әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің заманауи әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты әр түрлі мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі даму тенденциялары туралы түсінік. Пәннің міндеттері қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын зерделеу, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
9
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
6
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистр бағдарламасы бойынша ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен баяндамалар дайындау; 4 ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; жүргізілетін ғылыми және қолданбалы зерттеулер бағыты бойынша курстық және курстық жобаларды, эсселерді дайындау және қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
Білім беру процесін қарқындату тұрғысынан ЖОО-да оқу процесінде студенттердің оқу уақытын ұйымдастыру және өзін-өзі ұйымдастыру, уақытты ұйымдастыру және оны пайдалану тиімділігін арттыру технологиясын қарастыратын тайм-менеджмент; Оқу уақытының өзін-өзі ұйымдастыру түрлері ұсынылған: жағдайлық (тікелей, сиюминутты) және ұзақ (алдын ала, алдын ала, алдын ала, әлеуетті).
5
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
4
ҒЗЖ қорғау
MGZZh
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән пәні – әдебиеттегі әлемнің мифологиялық көрінісі. Пәнді оқытудың мақсаты-миф, фольклор және әдебиеттің өзара байланысын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс магистранттардың әдеби оқуын тереңдетуге, әдеби аралық процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәтіндерді салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық дүниетанымын кеңейтуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы лингвистикалық полипарадыгматикалық ұйымдастыру шеңберінде тілдік жүйедегі синхроникалық және диахроникалық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды байланыс саласында одан әрі тәуелсіз зерттеуді қамтамасыз ететін студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдебиетті тірі, динамикалық дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеумен байланысты әдеби ғылым мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты-магистранттарды әртүрлі тілдердің элементтері, аударма қызметі, орыс тілінен қазақ тіліне аударудың лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері арасындағы баламалы қатынастардың негіздерімен таныстыру, орыс-қазақ сөздіктерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жалпы семантикалық континиумның бейтарап жүйесінің призмасы арқылы тілдік жүйелердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - заманауи әдебиеттің жай-күйі, негізгі заңдары мен даму үрдістері туралы түсінік беру; жалпы білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келетін ғылыми, теориялық және әдістемелік мәселелерді қоса алғанда, соңғы ресейлік әдебиет бойынша қажетті көлемде білім беру; студенттердің кәсіби әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әдеби процесті сыни қарау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді лингвистикаға когнитивтік тәсілдердің негізгі теорияларымен және қазіргі когнитивистік тенденциялармен таныстыруға арналған. Тілдік мәселелер курс аясында басқа когнитивтік ғылымдар аясында қарастырылады.
Пәнді игерудің мақсаты: негізгі когнитивтік теориялармен және пән арнасындағы жұмыстармен, оның ішінде ең жаңаларымен танысу; тілдің негізінде жатқан когнитивтік механизмдер және оларды түсіндіретін теориялар туралы негізгі идеяларды қалыптастыру; когнитивтік тәсілдер тұрғысынан тілді талдау дағдыларын игеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс аясында жүйелі-құрылымдық әдіс контексінде "әдеби шығарманың көркемдік әлемі" ұғымы оқытылады, осы әлемнің құрамдас бөліктері бөлінеді, бір жазушының немесе ақынның бір тұтас бір шығармаларының көркемдік әлемін зерттеу қажеттілігі негізделеді. Көркем әлемдерді зерттеу поэтикалық және прозалық мәтіндерді талдаудың әмбебап тәсілі ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениаралық өзара ықпалдасу негізінде субъектілер (жеке тұлғалар, әлеуметтік топтар, қауымдастықтар, мәдениеттер, өркениеттер) арасындағы байланыстар Мазмұны: Коммуникацияда қатынас стилінің маңыздылығы оның көмегімен түрлі жағдайда түсіністік орнауында: Қалыптасатын құзыреттер: аяси көшбасшылар, мемлекет басшылары, үкіметтік емес ұйымдар көп қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру, оны заманауи мектеп пен жоғары оқу орнының жұмыс жағдайында практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін игеру. Курс Қазіргі заманғы филологиялық білім берудің өзекті мәселелері туралы, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті сөздік мұғалімін даярлау мақсатында әдебиетті ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесінің даулы мәселелері туралы түсінік беруге арналған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарды педагогикалық практикадан өтуге және лингвистикалық пәндерді университеттік оқыту саласындағы өзіндік кәсіби қызметке дайындау және олардың оқу, әдістемелік және зерттеу компоненттерінің органикалық байланысына деген кәсіби көзқарасын қалыптастыру болып табылады. университет оқытушысының қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің пәні – әдебиеттегі дүниенің мифологиялық бейнесі. Пәнді оқытудың мақсаты – миф, фольклор және әдебиеттің байланысын зерттеу.
Пәнді оқудың міндеттері:
- теориялық ұғымдарды түсіну: дүниенің мифологиялық моделі, архетип, хронотоп, сюжет, мотив, формула;
- жанр, сюжет, мотив, образдық жүйе және поэтика деңгейінде мифологизация принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты магистранттар арасында филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологиялардың қолданылуы мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Филология әр түрлі методологияның бағыттарын біріктіреді: лингвистика, әдебиеттану және фольклортану. Сонымен бірге оларды ортақ объект біріктіреді, ол мәтін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Табиғат тақырыбы - Орыс және қазақ поэзиясындағы жетекші тақырып. Курстың мақсаты – оқушылардың поэзияға деген көзқарасын қалыптастыру, поэзиялық сөйлеудің бейнелі тілін сезінуге және түсінуге үйрету, туған табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. М.Ю. Лермонтов, А.С. Пушкин, М. Мақатаев және т.б. поэтикалық шығармалардың материалдарында табиғат тақырыбы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазіргі Қазақстандағы тілдік процестердің динамикасын зерттеуге арналған және орыс тілінің Қазақстандағы орнын ашады. Дүниежүзілік лингвистикалық кеңістіктің даму тенденциялары қарастырылып, орыс тілін плуроцентристік ретінде анықтайды, тілдер туралы заң мен орыс тілінің Қазақстандағы қолдану ерекшеліктерін қарастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қолданбалы филологиялық ақпараттық технологиялар саласындағы студенттердің білім, білік және дағдыларының базалық жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: «Филологиялық білім берудегі ақпараттық технологиялар» пәні студенттерді филология саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктерімен және негізгі мәселелерімен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдени тіл білімінің теориялық негіздері туралы жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Тіл және мәдениет. Орыс этносының негізгі мәдени-ұлттық көзқарастары және олардың орыс тілінде көрінісі. Тілдік тұлғаларды талдау. Лингвомәдениет. Дүниенің лингвистикалық суреті. Мәдениеттің әртүрлі салаларындағы мәтіндер. Мәдени лингвистика және тіл мен сөйлеуді оқыту әдістемесі. Көркем мәтінге лингвомәдениеттанулық түсініктеме дүниенің тілдік бейнесін қалыптастыру құралы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән теориялық, тарихи және мәдени сипаттағы мәселелердің кең ауқымын зерттеуге, орыс поэзиясының мәдениетінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған курстар жүйесінде өз орнын алады. Нәтижесінде, осы курсты оқу барысында студенттерде зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, орыс өлеңі мен поэтикалық стиліндегі дәстүрлер мен жаңалықтардың өзара байланысын орнатуға тұрақты қызығушылық қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс психоаналитикалық әдеби сын материалдарын жүйелеуге, көркем мәтінді талдаудың инновациялық әдісіне және соңғы филологиялық зерттеулерді осы әдістемеде жұмыс істеуге үйретуге арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы лингвистикалық полипарадыгматикалық ұйымдастыру шеңберінде тілдік жүйедегі синхроникалық және диахроникалық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды байланыс саласында одан әрі тәуелсіз зерттеуді қамтамасыз ететін студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықтың мәдениеті туралы өзіндік білім көзі болып табылатын ұлттық тілдің фразеологиялық корпусымен таныстыру.
Мазмұны: белгілі бір елдің әлемі туралы хабарламалар кодталған тұрақты ауызша кешендердің терең байланыстары. Белгілі бір лингвомәдени қауымдастыққа тән фразеологиялық бірліктің (ФБ) бейнелі негізіндегі денотация мәдениетінің элементтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баяндауыш көркем мәтіндердің негізгі белгілерін, баяндауды құру принциптерін, отандық және әсіресе Батыс ғылымында белсенді дамып келе жатқан баяндауыштардың "жалпы құрылымын" анықтау.
Мазмұны: филологиядағы нарратологиялық стратегиялар-шетелдік және отандық нарратологияда ұсынылған сюжеттік-баяндау мәтінін талдау тәсілдерін жүйелеу, қазіргі филологияда "баяндау стратегиясы" терминінің қолданылу аясын белгілеу, баяндау стратегиясының негізгі құрамдас бөліктерін сипаттау үшін жеке шығармалардың ерекшеліктерін салыстыру негізінде баяндау стратегиясының түрлерін анықтау (баяндау модальдығы, сюжеттік интрига, әлемнің баяндау бейнесі).
Құзыреті: әдебиеттану, талдау, филология.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.