жаратылыстану ғылымдарының магистрі
«Биология» бағытындағы магистр дайындау келесідей кәсіби әрекеттерге дайындайды:
- жаратылыстану ғылымдары аймағында ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік талдау жасау;
- ғылым мен білім аймағындағы кәсіби іс – әрекет.
Артықшылықтары:
- биология мамандығының оқу жоспары шетелдік ЖОО – ның оқу жоспарларына сәйкес келеді;
- академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша магистранттың шетелде білім алу мүмкіндігі;
- заманауи биологияның басым бағыттарын терең меңгеру;
- авторлық курстар мен білім берудің заманауи әдістемелері;
- зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану.
Биология
7M05101
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтас ағзаның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерді, организм функцияларының дифференцировкасын және интеграциясын зерттеу. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналымы. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану).Зат және энергия алмасу. Құзыреттілігі: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологты кәсіби даярлау контекстінде антропологияның негізгі мәселелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Антропологияға кіріспе. Антропологияның бөлімдері. Антропогенез. Приматтардың сипаттамасы және эволюциясы. Адам примат сияқты. Адамның пайда болуы туралы теориялар. Адам эволюциясының кезеңдері. H.Sapiens-тің пайда болуы. Әлеуметтік антропогенез. Нәсілдер туралы түсінік, жіктелуі. Антропологиялық квалификация. бейімделгіш түрлері.<br/> Құзыреттері: тұлға туралы тұтас көзқарасты, себеп-салдарлы байланысын анықтау дағдыларын қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Биологиялық әртүрліліктің маңызы. <br/> Мазмұны: Биологиялық әртүрліліктің өзекті мәселелері. Орманның, су экожүйелерінің, теңіз экожүйелерінің, Тұщы су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігі. Биологиялық әртүрліліктің азаю мәселесі, мәдени және биологиялық әртүрліліктің өзара тәуелділігі,биологиялық әртүрлілікті бағалау мәселесі, биологиялық және генетикалық әртүрліліктің байланысы, биологиялық әртүрлілікті қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: биологиялық әртүрлілікті сақтау қажеттілігіне көзқарасты қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды биологиялық білім беруде ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласында әдістемелік білімді меңгеруге және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету.<br/> Мазмұны: биологиялық білім берудегі ғылыми зерттеу: оның мәні мен ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Биологиялық білім беруде зерттеу процесі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды мәселелер бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асырудың түрлері мен салалары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өсімдік формаларының алуантүрлілігін, олардың сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктерін зерттеу.<br/> Пәннің мазмұны: Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылысы мен қызметі. Тұқымдардың, өскін және тамырдың құрылысы. Өркендердің түрлері. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Гүлшоғыры. Жемістердің әртүрлілігі. Өсімдіктердің тіршілік формалары және экологиялық топтары.<br/> Құзыреттілік: өсімдіктердің әртүрлілігі, морфологиялық ұйымдастыру деңгейлері, шығу тегі және олардың құрлықтағы тіршілікке байланысты анатомиялық-морфологиялық саралануы туралы білімді қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GTF5201
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
BK 1302 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Zoo 1203 (Г1)
9
ҒЗЖ қорғау
Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде биологияның белгілі бір саласында айтарлықтай маңызы бар міндеттерді шешеді.
9
М(Д)ҒЗЖ
Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде биологияның белгілі бір саласында айтарлықтай маңызы бар міндеттерді шешеді.
12
Магистрлік диссертация
таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық әзірлемелері. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдаған мамандығының өзекті проблемасының қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және тәжірибелік нәтижелері бар өзіндік зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну
12
Магистрлік диссертация
Кешенді емтихан жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша білім алушылардың алған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MK 3201
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тіл мамандықтары), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функциялық жүйелердің теориясын зерттеу, оларды ұйымдастыру заңдылықтарын, физиологиядағы интегративті тәсілдің негіздерін ашу.
Мазмұны: органдық және жүйелік тәсіл. Функционалды жүйелердің жалпы қасиеттері. Ағзадағы жүйеаралық қатынастар. Адамның қоршаған ортамен жүйелі қатынастары.Құзыреттіліктер: адамның тіршілік әрекетінің әр түрлі жағдайларында физиологиялық функцияларын, ағзаның әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыратын бейімделу нәтижелерінің тиімділігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зерттеуші-биологқа қажетті теориялық ғылыми таным мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ғылыми ой-өрісін кеңейту, экспериментті қою және өткізу, қазіргі ғылымның жетістіктерін талдау және сыни түсіну қабілетін қалыптастыру. Құзыреттіліктер:-биологиядағы зерттеудің жалпы ғылыми және нақты ғылыми әдістері мен принциптерін; - экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру міндеттері туралы түсінікке ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В. И. Вернадскийдің биогеохимиялық концепциясы негізінде биосфера туралы ғылыми білім мен түсініктерді қалыптастыру. Биосфераның қазіргі жағдайы және оны қорғау заңдылықтары. Биосфераны зерттеудің негізгі аспектілері. БиоСфера эволюциясының негізгі бағыттары. Биосферадағы тірі организмдердің әртүрлілігі. Биосфераны қорғаудағы халықаралық ынтымақтастық. Құзыреттіліктер: адамның қоршаған ортаға жаңа қарым-қатынасын қалыптастыру және "Биосфера туралы ілім" ережелерін адам өркениетінің даму стратегиясының ғылыми негізі ретінде түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гендік инженерияның, селекцияның қолданбалы аспектілері мен әдістерін, жасанды ұрықтандыру технологиясын зерттеу.Мазмұны: Даму биологиясының заманауи қолданбалы әдістері: жасанды ұрықтандыру, экстракорпоралдық ұрықтандыру, эмбриондарды трансплантациялау, клондау, трансгендік жануарлар мен өсімдіктерді құру.Құзіреттілік: ветеринария, медицина, генетика, халық шаруашылығы салаларындағы биологиялық түсініктер мен әдістерді қолданудың негізгі бағыттарын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Биологияны оқыту технологиясының практикалық дағдыларын меңгеру. Оқытудың педагогикалық технологиясы түсінігі. Оқытудың педагогикалық технологияларын жіктеу (Селевко А. С., Волков А. В. және т.б.). АКТ қолдану. Оқытудың бағдарлы-тұлғалық технологияларын қолдану. Авторлық оқыту технологиялары. ЖОО-дағы оқу үрдісін технологияландыру. Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологияны оқытудың кәсіби практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Биологияны оқыту технологиясының практикалық дағдыларын игеру. Педагогикалық оқыту технологиясы түсінігі. Оқытудың педагогикалық технологияларын жіктеу (Селевко А.С., Волков А. В. жәнет. б.). АКТ қолдану. Оқытудың бағдарлы-тұлғалық технологияларын қолдану. Авторлық оқыту технологиялары. ЖОО-да оқу процесін технологияландыру. Құзыреттілігі: жоғары мектепте биологияны оқытудың кәсіби практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этиология, зоопсихология және салыстырмалы психология бойынша білімді қалыптастыру. Жануарлардың психикалық процестерінің пайда болуы, пайда болу формалары және заңдылықтары. Генетикалық деңгейге негізделген жануарлардың мінез-құлқындағы айырмашылықтар. Сыртқы ортамен өзара қарым-қатынаста жануарлардың күрделі мінез-құлық реакциялары. Жануарлардың туа біткен және жүре пайда болған бейімделуі. Құзіреттілік: гомеостаздың бұзылуы (дұрыс тамақтанбау) және фрустрацияның дамуы (жануарларды дұрыс асырмау) нәтижесінде дамитын жануарлардың мінез-құлқын анықтау және түзету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы курстың мақсаты далалық зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі заманауи әдістемелермен танысу болып табылады. Арнайы курс барысында жер үсті омыртқалы жануарлардың барлық топтарымен далалық жұмыстың негізгі әдістері қарастырылады. Далалық жағдайда ғылыми зерттеудің ұйымдастырылуы мен кезеңдері. Зоологиялық зерттеулердегі инвазивті және инвазивті емес әдістер.Қазіргі жағдайдағы далалық зерттеулердің тірі кезіндегі әдістерінің маңыздылығы. Далалық бақылауды бекіту тәсілдері. Құзыреттіліктер: далалық зерттеулердің практикалық дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі организмдер жұмысының жалпы және жеке заңдылықтарын олардың арнайы міндеттеріне сәйкес зерттеу.Мазмұны: қолданбалы физиология бағыттары. Эволюциялық физиология. Еңбек физиологиясы. Бейімделудің экологиялық-физиологиялық мәселелері. Медициналық-биологиялық бағыт. Ауыл шаруашылық жануарларының физиологиясы.Құзыреттілік: денсаулыққа негізделген халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған міндеттерді шешу кезінде алынған білімді қолдану, қолданбалы зерттеулер жүргізуге дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: молекулалық биология және генетика сияқты ғылымдарда жаңа әдістер мен жетістіктердің енгізілуіне байланысты жасушалардың құрылысы мен қызметі туралы заманауи түсініктерді зерттеу. Мазмұны: тірі табиғаттың элементар бірлігі ретінде жасушалардың мінез-құлқының құрылысы, морфологиясы, функционалдық және молекулалық аспектілері. Жасушадағы патологиялық процестердің дамуы. Медицина үшін жасушалық биология әдістерінің маңызы. Құзыреттіліктер: жасушалық деңгейде ағзалар мен олардың жүйелерінің морфофункционалды ерекшеліктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі организмдердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу.
Мазмұны. Тірі организмдердің дамуының негізгі кезеңдері (ұрықтық, жасөспірімдік, жыныстық жетілу, кәрілік). Реттеу және интеграция жүйелері. Гормоналды реттеу жүйесі. Интеграцияның организмдік деңгейі. Тірі организмдердің өсуі мен дамуына сыртқы факторлардың әсері.
Құзыреттіліктер: тірі организмдердің өсуі мен даму процестерін реттеу туралы тұтас идеяны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі жүйелердің материалдық, құрылымдық және энергетикалық негізі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: эволюцияның қазіргі теориясы. Түр түзілуінің тұжырымдамасы. Эволюциялық үрдістегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулағыш механизмдер. Эволюцияның дәлелі. Организмдердің бейімделуі. "Түр"ұғымының анықтамасы. Түр құрылымы. Күн жүйесі және жер ғаламшарының қалыптасу гипотезасы. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синтетикалық биология-биологияның жаңа саласы, оның мақсаты табиғатта кездесетін жаңа биологиялық жүйелерді жобалау және құру болып табылады. Ол ағзада бар қасиеттерге, мысалы, бактериялар, жаңа қасиеттер немесе бұрыннан бар модификациялауды қосумен айналысады. Болашақта қатаң белгіленген қасиеттері бар жеке өмір сүруге және ұдайы өндіруге қабілетті организмдер құру жоспарлануда.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушыларды әртүрлі жасушалардың дыбыс шығару ерекшеліктерімен таныстыру.
Мазмұны: Тірі жасушалар толқындардың белгілі бір спектрін шығаруға қабілетті, олар дыбыстық импульстарға айналады. Әртүрлі күйдегі жасушалар әртүрлі дыбыстар шығарады және проблемалары туралы өздері айтады. Дыбыстық импульстарды тыңдау арқылы аурудың ерте кезеңдерін анықтауға және қалпына келтіру процестерін бақылауға болады.
Құзыреттілік: кәсіби қызметте түсіндіру мақсатында соноцитология туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биологиялық әртүрліліктің мәні. Мазмұны: Биологиялық әртүрліліктің өзекті мәселелері. Орманның, су экожүйелерінің, теңіз экожүйелерінің, Тұщы су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігі. Биологиялық әртүрлілікті қысқарту проблемасы, мәдени және биологиялық әртүрлілікті өзара тәуелділік, биологиялық әртүрлілікті бағалау проблемасы, биологиялық және генетикалық әртүрлілік арасындағы байланыс, биологиялық әртүрлілікті қорғау. Құзыреттіліктер: биологиялық әртүрлілікті сақтау қажеттілігіне қатынасты қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу
Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері
Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экстремалды жағдайларда адам ағзасының компенсаторлық-бейімделген реакцияларын қалыптастыру механизмдерін зерттеу. Мазмұны: экстремалды жағдайлардың құрылымы. Құрылымдық-функционалдық моделдеу. Стресс. Экстремалды жағдайларды дамытудың спецификалық емес жүйелі механизмдерінің концепциясы және ағзаның спецификалық емес резистенттілігі. Шұғыл бейімделу.Құзыреттіліктер: экстремалды жағдайларда дамитын компенсаторлық-бейімделгіш механизмдердің білімін қалыптастыру; стресс механизмдері туралы түсінік; экстремалды жағдайларды дамыту кезінде білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерді, өмірлік процестердің іргелі негізі ретінде морфогенезді зерттеу. Мазмұны: жеке даму кезеңдері мен процестері. Жыныстық жасушалардың құрылымы мен функциялары. Гаметогенез. Ұрықтандыру, ұсақтау. Гаструляция, нейруляция. Ұрықтардағы маталарды салу. Ұрықтық жапырақтардың дамуы. Анамний және амниот эмбриогенезінің негізгі белгілері. Құзіреттілік: ғылыми биология саласында зерттеулер жүргізу үшін жасушалар мен ұлпалар биологиясының фундаментальды бөлімдерінің арнайы білімін қолдану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі организмдердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу.
Мазмұны. Тірі организмдердің дамуының негізгі кезеңдері (эмбрионалды, ювенильді, репродуктивті, Кәрілік). Реттеу және интеграция жүйелері. Гормондық реттеу жүйесі. Интеграцияның ағзалық деңгейі. Тірі организмдердің өсуі мен дамуына сыртқы факторлардың әсері.
Құзыреттіліктер: тірі организмдердің өсу және даму үрдістерін реттеу туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: планетада тірі организмдерді географиялық бөлу және оның уақыт пен кеңістікте өзгеру себептері туралы білімді қамтамасыз ету. Жануарлар дүниесін қорғаудың стратегиясы мен негізгі тәсілдері. Табиғат қорғау заңнамасының құрылымы. Қазақстанның омыртқалы жануарларының кәсіптік түрлері. Жануарлардың ресурстық түрлерін сақтау және өсімін молайту мақсатында аңшылық шаруашылықтарында жүргізілетін негізгі биотехникалық іс-шаралар. Құзыреттіліктер: биологиялық әртүрлілікті қорғау және биологиялық ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биология бөлімдері бойынша теориялық ғылыми таным мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: эксперименталды биология – нақты физикалық және химиялық әдістерді қолдану негізінде биологиялық процестер мен құбылыстардың мәнін зерттейтін кешенді ғылым. Эксперименталды биология әдістері. Ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері. Ғылыми зерттеу құралдары (материалдық, математикалық, логикалық, ақпараттық, тілдік). Ғылыми зерттеу әдістері: Теориялық, эмпирикалық. Құзыреттіліктер: алынған мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау, биологиялық эксперимент қою дағдыларын меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Магистранттың зерттеу практикасы отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
ЖОО-дағы педагогикалық практиканың негізгі мақсаты-магистранттарды ғылыми-педагогикалық қызметке тарту, олардың зерттеу және педагогикалық әлеуетін ашу. Практика барысында магистранттар жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісінің логикасы мен мазмұнымен, ЖОО - дағы ғылыми және оқу-әдістемелік жұмысымен, оқытушының педагогикалық қызметінің ерекшеліктерімен, жоғары мектепте оқытудың инновациялық технологияларымен танысады, студенттермен тәрбие жұмысының ерекшелігін зерделейді. Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру. ЖОО-ның оқу үрдісін ұйымдастыру.