экономика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама микро және макроэкономика саласындағы ғылыми әзірлемелермен айналысатын кәсіпорындардың зерттеу орталықтары мен құрылымдық бөлімшелері үшін, сондай-ақ ресурстарды ұтымды пайдалануға, мемлекеттік және жергілікті басқару саласының экономикалық тиімділігін арттыруға және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне байланысты міндеттерді шешуге бағытталған.
Бағдарламаның ерекшелігі магистранттар үшін аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты мәселелерін шешуге қатысу және магистрлік диссертациялар дайындау және кафедра өткізетін ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде зерттеу нәтижелерін апробациялау және тәжірибелік іс-әрекет нәтижелерін анықтау мүмкіндігіне ие болады.
Экономика
7M04101
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеке аймақтардың экономикалық дамуын, сондай-ақ кластерлердің бәсекеге қабілеттілікті және инновацияны арттырудағы рөлін зерттейді. Курс кластерлердің қалыптасуы мен дамуы, олардың аймақ экономикасына әсері және оларды тиімді басқару әдістерін қамтиды. Магистранттар компаниялар, мемлекеттік құрылымдар мен ғылыми мекемелер арасындағы ынтымақтастықтың аймақ деңгейінде тұрақты даму мен экономикалық өсуге қалай ықпал ететінін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Еңбек экономикасы және адам ресурстарын басқару" пәні ұйымдағы адам капиталының тиімді пайдаланылуына қатысты теориялық және практикалық аспектілерді зерттейді. Пән еңбек қатынастары, персоналды басқару, мотивация, жоспарлау, қызметкерлерді іріктеу және оқыту, сондай-ақ олардың өнімділігін бағалау мәселелерін қамтиды. Курс еңбек процестерін оңтайландыру және қазіргі еңбек нарығында адам ресурстарын басқарудың тиімді жүйесін қалыптастыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инновациялық стартаптар мен жобалар үшін бизнес-жоспарларды әзірлеу және жүзеге асырудың негізгі аспектілерін зерттейді. Курс нарықты талдау әдістерін, тәуекелдерді бағалауды, қаржылық моделдеуді және стратегиялық жоспарлауды, инновациялар мен технологияларға назар аударады. Магистранттар тиімді бизнес-жоспарлар жасауды үйренеді, олар инвесторларды тартып, инновациялық жобалардың нарықтағы тұрақты дамуын және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жылдам дамып келе жатқан технологиялық прогресс пен ғаламдастыру жағдайында бизнесті құру және дамытуға қатысты негізгі аспектілерді зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтегі инновациялық тәсілдер, нарықты талдау, инновациялармен басқару, сондай-ақ стартаптар мен технологиялық компаниялардың экономикадағы рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Курс кәсіпкерлік ойлау дағдыларын, жаңа бизнес идеяларын табу және жүзеге асыру, инновациялық технологияларды пайдалану арқылы нарықта бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу.Мазмұны: ел шаруашылығын аумақтық ұйымдастыруды жетілдіруді, өндірісті орналастыруды экономикалық реттеу тетіктерін айқындайтын өндірістік күштердің өңірлік дамуының экономикалық стратегиялық ұстанымдары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: аймақтық дамудың негізгі құрауыштарын, Қазақстанның барлық өңірлерінің даму ерекшеліктері мен мәселелерін білу және түсіну.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mak 1206 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу. Мазмұны: аймақтар түсінігі, түрлері. Ауыл шаруашылық штандортының теориясы. Тюнен. Аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Аймақтық табыс. Аймақтық өсу. Өңірлік дамуды экономикалық реттеу құралдары. Құзыреттіліктер: Қазақстанның барлық өңірлерінің дамуының негізгі құрауыштарын, ерекшеліктерін, мәселелерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғаламдық интеграцияның негізгі аспектілері мен механизмдерін қамтиды, сондай-ақ әлемдік экономикалық, саяси және мәдени кеңістіктерде болып жатқан процестерді талдайды. Бұл процестер түрлі халықаралық ұйымдарды, альянстарды, одақтар мен келісімдерді құру және дамыту арқылы түрлі елдердің экономикасын, саясатын, қоғамдарын және мәдениеттерін интеграциялауға ұмтылады. Пән аясында елдер арасындағы өзара қарым-қатынастардың нығаюы, халықаралық ұйымдардың рөлі, сауда, қаржы, инвестиция, технологиялар мен білім беру салаларындағы интеграция процестері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бизнес этика және әлеуметтік жауапкершілік» пәні бизнестегі мінез-құлықтың моральдық және этикалық құндылықтарға негізделген принциптері мен нормаларын зерттейді, сондай-ақ компаниялардың әлеуметтік жауапкершілік мінез-құлқының маңыздылығын талдайды. Курс басқарудағы этикалық стандарттарға, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікке, тұрақты даму мен бизнестің қоғам, мемлекет және қоршаған ортамен өзара іс-қимылы мәселелерін қамтиды. Магистранттар компаниялардың ұзақ мерзімді пайдасын қамтамасыз ете отырып, қоғам мүдделерін ескере отырып және этикалық принциптерді сақтай отырып қалай жұмыс істейтінін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектінің инвестициялық тартымдылығына жүйелі зерттеулер жүргізудің жалпы дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Инвестициялық орта. Инвестициялық жобалар және оларды бағалау әдістері. Инвестициялық талдау және болжау. Қаржылық болжамдарды құру модельдері. Инвестициялау тәуекелі. Тәуекелдерді болжау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: алынған білімді инвестициялық қызметтің теориясы мен практикасы саласында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қазіргі жағдайда ұйымның инвестициялық және инновациялық қызметін бизнес-жоспарлау процестерінің мазмұны туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау тұжырымдамасы, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру және мазмұны, бизнес-жоспарды қалыптастыру тәсілдері, бизнес-жоспарды жүзеге асыру, бизнес-процестерді Реинженирингтеу, инвестициялық және инновациялық жобалардың жағдайын бағалау. Құзыреттіліктер: инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу кезеңдерінің ұтымды дәйектілігін анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіпорынның тәуелсіз шаруашылық жүргізуші субъект ретінде жұмыс істеуінің негізгі экономикалық аспектілерін зерттейді. Осы пән шеңберінде өндірістік қызметке, басқаруды ұйымдастыруға, қаржыға, сондай-ақ нарықтық экономика жағдайында кәсіпорын жұмысының тиімділігін бағалауға байланысты әртүрлі мәселелер қарастырылады. Тәртіп кәсіпорынды басқару, оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру, сондай-ақ экономикалық қызметті оңтайландыруға байланысты міндеттерді орындау саласында негізделген шешімдер қабылдауға қабілетті мамандарды дайындауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Климаттың өзгеруі мен оның жаһандық экономикалық даму мен тұрақтылыққа әсерін терең зерттейді. Бұл курс климаттың өзгеруінің әртүрлі экономика секторларына, соның ішінде энергетика, ауыл шаруашылығы, өндіріс, денсаулық сақтау және инфрақұрылымға әсерін талдайды. Сонымен қатар, пән климаттық өзгерістерге бейімделу және олардың салдарларын жою үшін тиімді экономикалық саясат пен стратегияларды жасау жолдарын, жаңартылатын энергия көздерін қолдану, энергия тиімділігін арттыру, парникті газдардың шығарындыларын азайту және басқа да климатқа қатысты шараларды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзекті макроэкономикалық проблемаларды қарауға бағдарлануды ескере отырып, қазіргі макроэкономикалық талдаудың негізгі аспектілері туралы терең түсінік беру
Мазмұны: қарапайым макроэкономикалық модель. Негізгі макроэкономикалық агенттер және негізгі макроэкономикалық нарықтар. Негізгі макроэкономикалық сәйкестік. Инъекция және алу сәйкестігі.
Қалыптасқан құзыреттер: басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және оларды таңдауды әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Елдің аймақтарындағы тұрақты дамудың негізгі аспектілері мен принциптерін қамтиды. Курс экономикалық өсуді, әлеуметтік тұрақтылықты және қоршаған ортаны қорғауды үйлесімді түрде біріктіруге бағытталған әдістер мен стратегияларды зерттейді. Студенттер аймақтардың теңдестірілген дамуын қолдайтын мемлекеттік саясат құралдарымен танысады, оның ішінде табиғи және адам ресурстарын тиімді пайдалану, инфрақұрылымды дамыту, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту және аймақтардың экономикалық бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканы бірыңғай жүйе ретінде қарастыра отырып, макроэкономика тауарлар мен қызметтер өндірісінің жалпы көлемін және оның өсуін, инфляция қарқынын және жұмыссыздық деңгейін, валюта айырбастау бағамдарын және төлем балансының жағдайын зерделейді.
Мазмұны: макроэкономикаға кіріспе. Макроэкономикалық модельдер. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық қызмет нәтижелерін өлшеу. Баға индексі. Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Макроэкономикалық тепе-теңдік. Бюджеттік-Салық және ақша-несие саясаты. Экономикалық өсу және оның факторлары. Халықаралық сауда теориясы. Сауда саясаты. Валюталық курс. Бюджеттік тапшылық және мемлекеттік борышты басқару.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттердің макродеңгейде шаруашылық шешімдер қабылдай білуін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мемлекеттің экономикалық және қаржылық мүдделерін сыртқы және ішкі қауіптерден қорғаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Бұл пән елдің қаржы жүйесінің тұрақтылығын сақтау, қаржылық дағдарыстардан қорғау, ұлттық валютаның тұрақтылығын қамтамасыз ету, мемлекеттік қарыз жүйесін және қаржы институттарын қорғауға бағытталған механизмдер мен стратегияларды зерттеуге назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға жүйелі, қисынды және анық ұсыну туралы экономикалық қауіпсіздік мемлекет. Мазмұны: экономикалық қауіпсіздік ұлттық қауіпсіздіктің негізі ретінде. Экономикалық қауіпсіздікті заңнамалық-құқықтық қамтамасыз ету. Мемлекеттің ғылыми-техникалық қауіпсіздігі. Мемлекеттің энергетикалық қауіпсіздігі. Қалыптасатын құзыреттер: экономикалық қауіпсіздік қатерінің алдын алу бойынша шешім қабылдау үшін алынған мәліметтерді талдау және пайдалану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономика ғылымының негіздерін терең түсіну үшін маңызды курс болып табылады. Бұл пән экономикалық процестерді екі негізгі деңгейде, яғни микроэкономика мен макроэкономика тұрғысынан зерттейді.
Микроэкономика деңгейінде пән тұтынушылардың және фирмалардың шешім қабылдау процестерін, олардың нарықтағы әрекеттерін, ұсыныс пен сұраныс арасындағы байланыс пен тепе-теңдікті, бәсекелестік жағдайын және нарықтағы бағаны қалыптастыруды талдайды.
Макроэкономика деңгейінде экономикалық жүйе мен оның әртүрлі компоненттері (ұлттық табыс, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу) арасындағы байланыс қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтық кластерлерді дамыту тиімділігінің негізгі факторларын, Қазақстанда қалыптасатын кластерлік саясаттың контурын ашу. Мазмұны: кластерлік теорияның негізгі ережелері, мемлекеттік және өңірлік деңгейлерде кластерлерді дамытудың заманауи үрдістері мен тетіктері, жекелеген елдерде кластерлерді қалыптастыру, кластерлік саясат.
Құзыреттіліктер: әртүрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін қолдану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ұйымдағы адам ресурстарын тиімді басқарудың принциптерін, әдістерін және технологияларын зерттейді. Ол кадрларды іріктеу, бейімдеу, ынталандыру, оқыту, бағалау және дамыту мәселелерін, сондай-ақ еңбек қатынастарының құқықтық және экономикалық аспектілерін қамтиды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілін қарым-қатынас деңгейінде ауызекі және жазбаша түрде тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу үшін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: халықаралық қатынастарды зерттеуге байланысты жаңа жағдайларда білімдерін бейнелейді; тілдік сауаттылықты қолдану барысында алған білімдерін синтездейді.
Мазмұны: мамандыққа сәйкес тілдің лексико-грамматикалық ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған мәтіндерді оқып, талдау. Кәсіби жағдай шеңберінде монолог және диалогтық сөйлеу. Ұжымдық жобалық іс-шаралар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ел деңгейінде экономикалық өсу мен дамудың стратегияларын әзірлеу негіздері мен әдістерін зерттейді. Курс экономикалық процестерді, ұлттық экономиканың өсуіне әсер ететін факторларды, сондай-ақ экономикалық үрдістерді болжау және модельдеудің әдістерін қамтиды. Студенттер ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді стратегияларды тұрақты экономикалық дамуға қол жеткізу үшін қалай әзірлеу керек екенін, сондай-ақ экономикалық көрсеткіштерді қалай болжау және ұлттық экономиканы тиімді басқару үшін тәуекелдерді қалай бағалау керектігін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адами капитал саласында негізгі білім алу, Экономикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын игеру.
Мазмұны: адами капитал теориясының негізгі теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларының пайда болуы мен дамуы мәселелері. К. Маркс адами капитал мәселесі және оның теориясының негізгі ережелерін заманауи қолдану мүмкіндігі туралы. Қалыптасқан құзыреттер: білім экономикасының қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, адам әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ғылыми-практикалық ұсынымдар жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі" пәні елдің халықаралық аренада табысты бәсекеге түсу қабілетін анықтайтын факторлар мен механизмдерді зерттейді. Курс экономикалық саясат, инновациялар, инфрақұрылымның дамуы, білім беру және ғылым, сондай-ақ табиғи, еңбек және капиталдық ресурстарды тиімді пайдалану аспектілерін қамтиды. Магистранттар макроэкономикалық деңгейде бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістерін, оның ішінде сыртқы сауда, инвестициялық климатты және ұлттық экономиканың шетелдік инвесторлар үшін тартымдылығына әсер ететін факторларды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сыртқы және ішкі тұрақсыздық жағдайында ұйымның экономикалық қызметінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету концепцияларын, принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс фирманың қаржылық, ақпараттық, өндірістік және ұйымдық ресурстарын әртүрлі қауіп-қатерлерден қорғау үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды қамтиды, бұл қауіптер сыртқы ортадан (экономикалық, саяси, әлеуметтік тұрақсыздық) және ішкі факторлардан (тиімсіз басқару, ішкі теріс пайдаланулар мен тәуекелдер) туындауы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық процестерді оңтайландыру және шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдер қабылдау үшін қолданылатын әдістер мен құралдарды қамтиды. Курс математикалық модельдерді, сызықтық бағдарламалауды, ойын теориясын, жаппай қызмет көрсету теориясын, сондай-ақ өндірістік, логистикалық және қаржылық процестерді талдау мен жоспарлаудың әдістерін зерттеуді қамтиды. магистранттар осы әдістерді кәсіпорындарды басқаруды жетілдіру, шығындарды оңтайландыру және әртүрлі экономикалық салалардағы табысты барынша арттыру үшін қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық процестердің тиімділігін арттыру үшін ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді. Бұл курс компьютерлік жүйелерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді және ресурстарды басқару, деректерді талдау және бизнес-шешімдер қабылдау үшін қолданылатын технологияларды пайдалану саласындағы негізгі аспектілерді қамтиды. Магистранттар ақпараттық технологиялардың жоспарлау, есеп жүргізу, логистика, маркетинг және экономика саласындағы басқа да процестерді жақсартуға қалай ықпал ететінін зерттейді, сондай-ақ экономикадағы цифрлық құралдар мен инновациялармен жұмыс істеудің негіздерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық талдаудың кең ауқымды теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, ол әртүрлі экономика салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдаудың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге кәсіпорындардың, ұйымдардың және бүкіл экономика қызметін талдауды жүргізу үшін қажетті терең білім мен дағдыларды, сондай-ақ экономикалық процестердің тиімділігін бағалау және белгісіздік пен өзгерістер жағдайында оңтайлы шешімдер табу дағдыларын береді.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
«Педагогикалық практика» магистранттардың педагогикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл магистранттарға білім беру саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар теориялық білімдерін практикада қолдануды үйреніп, оқу процесіне қатысып, оқытушылармен бірге дәрістер мен семинарлар өткізеді. Бұл тәжірибе магистранттарға педагогикалық қызметтің барлық қырларына тереңірек түсінік қалыптастыруға, болашақта оқу процесін тиімді басқаруға көмектеседі.