экономика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама микро және макроэкономика саласындағы ғылыми әзірлемелермен айналысатын кәсіпорындардың зерттеу орталықтары мен құрылымдық бөлімшелері үшін, сондай-ақ ресурстарды ұтымды пайдалануға, мемлекеттік және жергілікті басқару саласының экономикалық тиімділігін арттыруға және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне байланысты міндеттерді шешуге бағытталған.
Бағдарламаның ерекшелігі магистранттар үшін аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты мәселелерін шешуге қатысу және магистрлік диссертациялар дайындау және кафедра өткізетін ғылыми-зерттеу жұмысы шеңберінде зерттеу нәтижелерін апробациялау және тәжірибелік іс-әрекет нәтижелерін анықтау мүмкіндігіне ие болады.
Экономика
7M04101
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам капиталы саласында өзекті білім алу, Экономикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: адам капиталы теориясының негізгі теориялық және әдіснамалық ұғымдарының пайда болуы мен дамуы мәселелері. К. Маркс адам капиталының мәселесі туралы. Құзыреттіліктер: білім экономикасының заманауи талаптарын ескере отырып, адам әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ғылыми-тәжірибелік ұсыныстар жасай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті қазіргі заманғы реттеу мен дамытудың ғылыми негізделген тұжырымдамасына ие мамандарды даярлау. Мазмұны: ұлттық экономикадағы кәсіпкерлік қызметті реттеу үшін мемлекет қолданатын әдістер мен құралдар. ҚР-да кәсіпкерлік қызметті жандандыру. Құзыреттіліктер: кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу саласындағы негізгі мәселелерді білу, кәсіпкерлікті дамытуды ынталандырудың ықтимал бағыттарын білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
EP 2315
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу.Мазмұны: ел шаруашылығын аумақтық ұйымдастыруды жетілдіруді, өндірісті орналастыруды экономикалық реттеу тетіктерін айқындайтын өндірістік күштердің өңірлік дамуының экономикалық стратегиялық ұстанымдары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: аймақтық дамудың негізгі құрауыштарын, Қазақстанның барлық өңірлерінің даму ерекшеліктері мен мәселелерін білу және түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің шаруашылық кешенінің өңірлік деңгейде жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастырудың ықтимал жолдарын зерделеу.Мазмұны: ел шаруашылығын аумақтық ұйымдастыруды жетілдіруді, өндірісті орналастыруды экономикалық реттеу тетіктерін айқындайтын өндірістік күштердің өңірлік дамуының экономикалық стратегиялық ұстанымдары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: аймақтық дамудың негізгі құрауыштарын, Қазақстанның барлық өңірлерінің даму ерекшеліктері мен мәселелерін білу және түсіну.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mak 2205
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік экономика үдерістерін және олардың даму үрдістерін зерттеу. Мазмұны: әлемдік шаруашылықтың құрылымы. Халықаралық сауданың классикалық теориясы. Әлемдік нарық. Әлемдік валюта жүйесі. Интеграция. Капиталдың халықаралық қозғалысы. Технологиялардың халықаралық берілуі. Сыртқы сауда саясатын жүзеге асыру құралдары. Қалыптасатын құзіреттіліктер: студенттерде өзіндік экономикалық талдауларды жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аймақ түсінігі. Аймақтар типтері. Ауыл шаруашылық штандортының теориясы. Тюнен. Өнеркәсіптік штандорт А. Вебер. В. Кристаллердің Орталық орындарының теориясы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Кеңістікте экономикалық қызметті бөлу. Аймақтық табыс. Аймақтық өсім және теңсіздік. Аймақтық саясаттың мақсаттары мен құралдары. Еркін экономикалық аймақтар. Аймақтық дамуды экономикалық реттеу құралдары. Өңірдің бюджеттік жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің мазмұнын түсіну.
Мазмұны: қазіргі заманғы компанияның әлеуметтік жауапты мінез-құлқы. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің модельдері. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік құралдары. Әлеуметтік инвестиция. Корпоративтік әлеуметтік есеп.
Қалыптастырылатын құзыреттер: шешім қабылдау тиімділігін бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық қатынастардың негізін қалаушы саласының дамуы мен қызмет етуі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Еңбек қоғамдық-пайдалы қызмет ретінде, экономикалық және әлеуметтік ғылымдардағы объект. Жұмыспен қамту теориясын әзірлеудің негізгі теориялық, әдіснамалық тәсілдері. Құзыреттіліктер: еңбек нарығын және халықты жұмыспен қамтуды реттеу принциптерін білу; мемлекет дамуының қазіргі кезеңінде еңбек нарығының қызмет ету ерекшелігін білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайында бәсекеге қабілетті ұлттық экономиканы қалыптастыру бойынша теориялық тәсілдерді негіздеу, оны нығайту бойынша практикалық ұсыныстарды әзірлеу. Мазмұны: ашық экономиканың негізгі белгілері мен формалары. Қазақстандық экспорттың мәселелері. Еркін, ерекше экономикалық аймақтар және олардың тиімділігін арттыру мәселелері. Құзыреттіліктер: өңірлік саясат шеңберінде ұлттық бәсекеге қабілеттілікті арттыру бойынша тәжірибелік ұсыныстар әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектінің инвестициялық тартымдылығына жүйелі зерттеулер жүргізудің жалпы дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Инвестициялық орта. Инвестициялық жобалар және оларды бағалау әдістері. Инвестициялық талдау және болжау. Қаржылық болжамдарды құру модельдері. Инвестициялау тәуекелі. Тәуекелдерді болжау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: алынған білімді инвестициялық қызметтің теориясы мен практикасы саласында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қазіргі жағдайда ұйымның инвестициялық және инновациялық қызметін бизнес-жоспарлау процестерінің мазмұны туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау тұжырымдамасы, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру және мазмұны, бизнес-жоспарды қалыптастыру тәсілдері, бизнес-жоспарды жүзеге асыру, бизнес-процестерді Реинженирингтеу, инвестициялық және инновациялық жобалардың жағдайын бағалау. Құзыреттіліктер: инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу кезеңдерінің ұтымды дәйектілігін анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық құбылыстар мен процестерді талдаудың теориялық базасы мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Институционализм және маржинализм. Институционалдық теорияның пәні мен әдісі. Институционалдық талдаудың базалық санаттары. Меншік институты. Трансакциялық шығындар және келісім-шарттар. Фирма институты. Бизнесті ұйымдастырудың жаңа формалары. Құзыреттіліктер: экономикалық агенттердің мінез-құлқының стандартты теориялық және эконометриялық модельдері негізінде болжай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компанияның бірігуі мен жұтылуының мәні мен негізгі түрлері. Компаниялардың бірігу және сіңіру жағдайындағы кадрлық саясат.
Компаниялардың қосылу және сіңіру рәсімдері. Қосылу және жұтылу кезіндегі компанияларды бағалау әдістемесі . Компаниялардың әлемдік нарықта бірігуі және жұтылуы. Қазақстандағы компаниялардың бірігу және сіңіру. Қазақстандық заңнамаға сәйкес компаниялардың бірігу және сіңіру тетігін реттеудің құқықтық негіздері. Компаниялардың бірігуі мен жұтылуын қаржыландыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзекті макроэкономикалық проблемаларды қарауға бағдарлануды ескере отырып, қазіргі макроэкономикалық талдаудың негізгі аспектілері туралы терең түсінік беру
Мазмұны: қарапайым макроэкономикалық модель. Негізгі макроэкономикалық агенттер және негізгі макроэкономикалық нарықтар. Негізгі макроэкономикалық сәйкестік. Инъекция және алу сәйкестігі.
Қалыптасқан құзыреттер: басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және оларды таңдауды әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері негізінде негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі макроэкономикалық талдаудың негізгі аспектілеріне терең түсінік беру. Мазмұны: қарапайым макроэкономикалық модель: шығындар мен кірістер айналымының моделі. Негізгі макроэкономикалық агенттер және негізгі макроэкономикалық нарықтар. Негізгі макроэкономикалық тепе-теңдік. Құзыреттіліктер: басқарушылық шешімдердің нұсқаларын әзірлеу және оларды әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдері негізінде таңдауды негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға жүйелі, қисынды және анық ұсыну туралы экономикалық қауіпсіздік мемлекет. Мазмұны: экономикалық қауіпсіздік ұлттық қауіпсіздіктің негізі ретінде. Экономикалық қауіпсіздікті заңнамалық-құқықтық қамтамасыз ету. Мемлекеттің ғылыми-техникалық қауіпсіздігі. Мемлекеттің энергетикалық қауіпсіздігі. Қалыптасатын құзыреттер: экономикалық қауіпсіздік қатерінің алдын алу бойынша шешім қабылдау үшін алынған мәліметтерді талдау және пайдалану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың теориялық білімдерін меңгеру және тәжірибелік микро - және макроэкономикалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Рыночное тепе-теңдік. Икемділігі. Тұтынушылық мінез-құлық теориясы. Өндіріс шығындары. Модельдегі Макроэкономикалық тепе-теңдік. Құзіреттілік: басқару әдістері, принциптері, функциялары, басшылық стилі және кәсіпорын қызметінің жеке саласын басқару ерекшеліктері туралы басқарушылық еңбектің мәні туралы түсінікке ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. А1.2 деңгейінде француз тілінің сөз қорын дамыту.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалалулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлау. Шақыру. Мерекелер. Франция мен Қазақстандағы мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңестер беру. Суретшінің өмірбаянын айту. Сырт келбетін сипаттау. Жыл мезгілдері. Климат. Жергілікті жерді сипаттау. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қарым – қатынас мақсаты мен жағдайына, коммуникацияға қатысушылардың әлеуметтік рөліне, яғни қарым – қатынас серіктесіне байланысты тиісті тілдік формалар мен құралдарды таңдай алуы және қолдана білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аумақтық кластерлерді дамыту тиімділігінің негізгі факторларын, Қазақстанда қалыптасатын кластерлік саясаттың контурын ашу. Мазмұны: кластерлік теорияның негізгі ережелері, мемлекеттік және өңірлік деңгейлерде кластерлерді дамытудың заманауи үрдістері мен тетіктері, жекелеген елдерде кластерлерді қалыптастыру, кластерлік саясат.
Құзыреттіліктер: әртүрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін қолдану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда адам ресурстарын басқару кіші жүйесінің қалыптасу және даму заңдылықтары туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: персоналды стратегиялық басқарудың мәні. Персоналдың стратегиялық басқару объектісі ретіндегі құзыреті. Менеджменттегі тиімді корпоративтік мәдениеттің маңызы. Менеджменттегі зияткерлік қызметкерлердің рөлі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: персоналды басқару технологияларын жетілдіру бойынша тұжырымдар мен ұсыныстарды негіздеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде халықаралық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілін қарым-қатынас деңгейінде ауызекі және жазбаша түрде тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу үшін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: халықаралық қатынастарды зерттеуге байланысты жаңа жағдайларда білімдерін бейнелейді; тілдік сауаттылықты қолдану барысында алған білімдерін синтездейді.
Мазмұны: мамандыққа сәйкес тілдің лексико-грамматикалық ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған мәтіндерді оқып, талдау. Кәсіби жағдай шеңберінде монолог және диалогтық сөйлеу. Ұжымдық жобалық іс-шаралар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайында бәсекеге қабілетті ұлттық экономиканы қалыптастырудың теориялық тәсілдерін негіздеу және оны нығайту бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу.
Мазмұны: ашық экономиканың негізгі белгілері мен формалары. Қазақстандық экспорттың мәселелері. Еркін және арнайы экономикалық аймақтар және олардың тиімділігін арттыру мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік саясат шеңберінде ұлттық бәсекеге қабілеттілікті арттыру бойынша практикалық ұсынымдар әзірлей білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адами капитал саласында негізгі білім алу, Экономикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын игеру.
Мазмұны: адами капитал теориясының негізгі теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларының пайда болуы мен дамуы мәселелері. К. Маркс адами капитал мәселесі және оның теориясының негізгі ережелерін заманауи қолдану мүмкіндігі туралы. Қалыптасқан құзыреттер: білім экономикасының қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, адам әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру бойынша ғылыми-практикалық ұсынымдар жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің негізгі бағыттары бойынша теориялық базаны қалыптастыру.
Мазмұны: экономикалық, әлеуметтік және институционалдық факторларды ескере отырып, экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің негізгі бағыттары; қазіргі экономикалық дамудың жаһандық сын-қатерлері жағдайында елдің инновациялық стратегиялары; жаһандану жағдайында экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің жалпы заңдылықтары; мемлекеттік, құқықтық басқару ұйымдары мен органдарының жұмыс істеуіне макроэкономикалық ортаның әсері.
Қалыптасатын құзыреттер: жаһандану жағдайында ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету бойынша теориялық түсініктер мен практикалық дағдыларға ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи жағдайда фирманың экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үрдістерінің мазмұны туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: экономикалық қауіпсіздік. Экономикалық қауіпсіздіктің түрлері мен принциптері. Экономикалық қауіпсіздікті қалыптастыру және дамыту. Экономикалық қауіпсіздік жүйесінің субъектілері мен объектілері. Құзыреттіліктер: негізгі өндіріс пен өндірістік инфрақұрылымдарды жоспарлауды ұйымдастыру жолдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда ақпараттық жүйелерде, электрондық құжаттамада және ақпараттық технологиялар туралы ақпаратты қорғау туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: экономикадағы ақпарат базасының технологиясы. Ағымдағы жоспарлауды автоматтандыру. Электрондық құжат айналымының ақпараттық технологиялары. Желілік технологиялар және интернет. Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау, Электрондық құжаттама және оны ақпараттық технологиялардың құрылысын қорғау. Операциялық тапсырмаларды автоматтандыру. Автоматтандырылған жұмыс орындарының түсінігі және жіктелуі.
Қалыптасатын құзыреттер: экономикадағы қолданбалы ақпараттық технологияларды білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда әдістемелік негіздерді меңгеру және практикалық жұмыста қажетті шаруашылық қызметті талдаудың практикалық дағдыларын игеру арқылы талдамалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру
Мазмұны: өндіріс тиімділігін арттырудың экономикалық талдауы, өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі, өндірісті басқару мен басқарудың тиімді формалары, менеджментті жеңу, кәсіпкерлікті жандандыру.
Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін талдай және болжай білу.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының міндеттері мен мазмұнымен, топпен таныстыру, практиканың жеке жоспарын жасау, басшылықпен келісу және оның бөлімдерін бекіту, эксперименталды зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеуге дайындалу. Зерттеу жұмысына дайындалу үшін докторант білуі керек: тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері мен тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін талдау және өңдеу әдістерін анықтау, зерттелетін объектіге қатысты құбылытарды; зерттеу саласындағы ақпараттық технологиялады; ғылыми-техникалық құжаттаманы жобалауға қойылатын талаптар; зерттеу нәтижелерін енгізу тәртібін. Бұл кезеңде докторант практиканы жүргізудің әдіснамасын әзірлейді. Тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Нәтижені өңдеу және талдау. Докторант осы кезеңде эксперимент нәтижелерін статистикалық түрде өңдейді, қорытындылайды, талдайды, эксперимент нәтижелерін қорытады, математикалық талдауды пайдалана отырып түзету жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін енгізу және оны жаңа және жетілдірілген технологияларға қолдану мүмкіндігін талдайды.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау .
Мазмұны: оқу-тәрбие процесін іс жүзінде жүзеге асыру дағдысы. Оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.
Қалыптасатын құзіреттіліктер: Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты жүргізу