филология ғылымдары магистрі
Әдебиет теориясы мен әдеби ескерткіштерді текстологиялық дайындау саласында әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде жоғары кәсіби шешу, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік бар әдебиеттанудағы жоғары білікті кадрларды даярлау.
Әдебиеттану
7M02308
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстар туралы толық ақпарат беру. Мазмұны: әдеби шығармаларды түсіну және қабылдау үшін заманауи ғылыми-әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануға үйрету, қазіргі қазақ, орыс және шетел әдебиетіне қатысты әдебиеттануда жинақталған жүйелі білім беру, әдебиет теориясына, тарихына және сынына қатысты әдебиеттану мәселелерімен танысу. Құзыреттері: отандық және шетелдік әдебиеттерді салыстырмалы талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты – әдебиет ғылымының қазіргі мәселелеріне, әдебиетті тірі, динамикалық түрде дамып жатқан жүйе ретінде зерттеуге қатысты түсініктерді қалыптастыру және көркем мәтіндерді дербес талдаудың дағдыларын дамыту. Курста қазіргі әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі процестер, әлем бейнелерінің динамикасы мен жалпы мәдени процестегі заңдылықтары туралы түсінік беріледі; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер мен олардың заңдылықтары қарастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – интермедиация феноменмен таныстыру.<br/> Мазмұны: негізгі ұғымдар: пәнаралық, пәнаралық талдау, өнердің өзара байланысы, мәдени трансферт. Бейімделу: мәтіндер, экрандар, мәдениет. Көркем мәтіндегі әртүрлі ақпарат құралдарын жүзеге асыру.<br/> Құзыреттілік: зерттеушілік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетіндегі шығармалардың сахналануы, әдебиет пен театр, киноның өзара байланысы, әдеби шығармалардағы кейіпкерлері арасын¬дағы диалогтар, жанр мен сюжеттің театр, кино өнері тари¬хы¬нда пайдалануы, әдеби шығар¬малардағы ритм, динамика, кеңістік пен уақыт, кадр композициясы, кадрлық құрылым ерекшеліктері қарастырылады.<br/> Құзыреттілігі:Теориялық білім тереңдейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, оның көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық қызметтерін айқындау.<br/> Мазмұны:әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру.<br/> Құзыреттілігі: көркем шығарманы психоаналитикалық тұрғыда талдай және бағалай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклорлық поэтиканың табиғатын зерттеу нәтижелерін насихаттау. Мазмұны: ауызша сөз өнерінің тұжырымдамалық ерекшеліктерін, көркемдік құрылымын теориялық зерттеу, ғасырлар бойғы халық даналығын сіңірген, Осы курстың негізгі мазмұнын құрайды. Әдебиеттану мен фольклористиканың даму тенденциялары. Мәдениет жүйесіндегі әдебиет және фольклор. Құзыреттіліктер: кәсіби білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Отандық және шетелдік әдебиет тарихындағы әдеби байланыстар туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: Әдеби шығармаларды түсініп, қабылдау үшін қазіргі ғылыми әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануды үйрету, қазіргі қазақ, орыс және шетел әдебиеттеріне қатысты әдебиеттану ғылымында жинақталған жүйелі білім беру, әдебиеттің теориясы мен тарихына және сынына қатысты әдебиеттанудың мәселелерімен таныстыру. Құзыреттілігі: Отандық және шетелдік әдебиеттерге салыстырмалы анализ жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби сын міндеттері.
Мазмұны: Әдеби сыншы және жазушы. Әдеби сыншы және оқырман. Әдеби сын шығармаларының негізгі жанрлары. Әлемдік әдеби-эстетикалық ой-пікірлер. ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы қазақ баспасөзінің жай-күйі.
Кеңес дәуіріндегі қазақ әдеби сыны. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдеби сынының бүгінгі жай күйі, өкілдері.
Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру. Мазмұны: теориялық әдебиеттанудың дәстүрлі және жаңа парадигмалары. Қазіргі ғылымдағы прозаның, поэзияның, драматургияның көркемдік сипатына тән өзгерістер. Қазіргі жанрдың әдеби табиғаты: жаңасын зерттеу. Жанрлар жүйесі. Интермәтіндік: негізгі ұғымдар. Әдеби сын жанрлары. Мифопоэтика және археопоэтика. Семиотика және нарратология. Құзыреттіліктер: теориялық білім тереңдей түседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұқаралық және интернет-әдебиет туындыларының жанрлық-стилистикалық және көркемдік ерекшеліктерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: интернет-әдебиеттің даму перспективалары. олардың қазіргі оқырманның санасына әсері. Бұқаралық және кибер әдебиеттің жанрлық құрамы. Бұқаралық және интернет әдебиеттерін құрылымдық ұйымдастырудың ерекшеліктері. Интернет-әдебиеттің даму перспективалары. олардың қазіргі оқырманның санасына әсері. Құзыреттілік: белсенді оқыту әдістемесін біледі, қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – әдебиетті жанды, қарқынды дамып келе жатқан жүйе ретінде зерттеуге байланысты әдебиеттану ғылымының мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, көркем мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: қазіргі әдебиеттану әдістемесіндегі өтпелі процестер, жалпы мәдени процесс ретіндегі дүниетанымдық динамикасы және оның заңдылықтары туралы түсінік береді; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі процестер және олардың заңдылықтары. Әдебиеттік зерттеудің ғылыми аппараты. Әдебиеттанудағы педагогикалық экспериментті ұйымдастыру негіздері. Әдебиеттану нәтижелерін жариялаудың ықтимал платформаларын іздеңіз. Әдеби сайт, электронды кітапхана құру. Қазіргі әдеби (филологиялық) ғылыми журналдарға шолу.
Құзыреттілік: зерттеушілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 1990 жылдардан кейінгі әдеби үдеріске жарық түсіру.
Мазмұны: постмодернизм, поэтика, әдеби қозғалыстар, «автордың өлімі» түсінігі, проза, поэзия, эмиграциялық әдебиет. Заманауи авторлардың шығармалары. Орыс диаспорасының әдебиеті. Әдеби марапаттар танымалдық белгісі ретінде. Орыс интернет әдебиеті.
Құзыреттілік: зерттеушілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: танымдық поэтика тұрғысынан әдебиеттің қалыптасуы мен дамуының тарихи көрінісін сипаттау.
Мазмұны: Әдебиет ойлау ретінде. Қазіргі әдебиеттанудағы танымдық көзқарастың негіздерін анықтау. Көркем мәтін, көркем шығарма, таным, когнитивизм, әдебиеттегі дүние суреті. Көркем мәтінге когнитивтік талдау жасау. Когнитивтік база. Когнитивтік кеңістік. Когнитивтік ғылым – пәнаралық зерттеу саласы. Әртүрлі ұлттық мәдениеттердегі таным.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем әдебиеттің поэтикасы туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: Көркем шығарма әлемі және жазушының көркемдік әлемі. Қазірі әдебиеттанудағы хронотоп ұғымы. М. М. Бахтин теориясы. Көркемдік уақыт-кеңістіктің әдебиеттегі қызметі. Шығарма композициясының поэтикасы. Әдеби шығармалардағы психологизм. Шығарма, цикл, фрагмент. Әдеби шығарманың құрамы.
Құзыреттілігі: Теориялық білімін тереңдетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем мәтінді зерттеудің негізгі бағыттары мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: құрылымдық-функционалдық әдіс және оның негізгі түсініктері. Телеологиялық әдіс әдебиеттану әдістері және көркем мәтінді зерттеудегі тарихи-әлеуметтік бағыт. Мәдени-психологиялық бағыт. Әдеби герменевтика рецептивті теория. Құзыреттілік: көркем мәтінді теориялық және эмпирикалық тұрғыдан талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мағынаны түсіну және жасау ерекшеліктерін зерттеу, көркем мәтінді түсіндіру ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: Көркем мәтін теориясы. Түсіну. Талдау. Түсіндіру. Композиция поэтикасы. Хронотоп теориясы. Көркем дүние және көркем мәтін туралы түсінік.
Құзыреттілік: зерттеушілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем шығармаларды әртүрлі әдістер мен тәсілдер тұрғысынан талдай білу. Мазмұны: көркем шығармаларды талдаудың негізгі принциптерін, әдістерін түсіну және сипаттау, әдеби шығармаларды зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасын ажырату; көркем мәтінді зерттеу аспектілері; әдебиетті зерттеудің жалпы филологиялық және жеке әдістері; әдебиеттің қалыптасу, даму заңдылықтарын білу. Құзыреттілік: әдебиеттің қалыптасу, даму заңдылықтарын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Психоанализді көркем шығармашылықтың бір түрі және әдеби талдаудың бір түрі ретінде таныстыру.
Мазмұны: Курс барысында психоаналитикалық әдеби сын және оның ерекшеліктері зерттеледі. Психоаналитикалық әдеби сынның даму кезеңдері. Психоанализ және оның әдебиеттанудағы қолданылуы, психоаналитикалық әдебиеттану саласындағы атақты зерттеулер, психоаналитикалық әдеби сынның даму перспективалары. З.Фрейд мұрасы және әдебиеттануда психоаналитикалық әдістердің қолданылуы. Психоанализ арқылы сюжеттік үлгілерді қайта құру. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің психоанализі.
Құзіреттілігі: әдеби сын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетіндегі шығармалардың сахналануы, әдебиет пен театр, киноның өзара байланысы, әдеби шығармалардағы кейіпкерлері арасын¬дағы диалогтар, жанр мен сюжеттің театр, кино өнері тари¬хы¬нда пайдалануы, әдеби шығар¬малардағы ритм, динамика, кеңістік пен уақыт, кадр композициясы, кадрлық құрылым ерекшеліктері қарастырылады.
Құзыреттілігі:Теориялық білім тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: – қазіргі әдебиеттің ұлттық ерекшелігін, әдебиеттанудың даму тенденцияларын ашу
Мазмұны: әдебиеттану ғылымындағы ментальдіктің ерекшеліктерін, қазақ әдебиетіндегі ұлттық ментальдіктің генезисі, эволюциясы және трансформациясы, қазіргі қазақ әдебиеттану ғылымындағы ментальдік, дәстүр мәселелеріне қатысты күрделі құбылыстар мен мәліметтерді түсіндіре алады.
Құзыреттілігі: нақты әдеби материалдарды бақылау барысында өзіндік жалпылау мен қорытындылар жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, оның көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық қызметтерін айқындау.
Мазмұны: әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру.
Құзіреттілігі: көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі әдеби даму үрдісі, әдебиеттің бағыттары мен ағымдарын таныту. Мазмұны: Көркем шығармалардың жанрлық құрамы. Рецептивті эстетика. Шынайы оқырман. Әдебиетті тарихи функционалды тұрғыдан үйрену. Өнердің элитарлы және элитарлы емес концепциясы.
Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әдебиеттің негізгі жанрларын, олардың қалыптасуы мен даму кезеңдерін сипаттай білу.
Мазмұны: әлемдік әдеби процестің даму заңдылықтарын түсіндіру; әдебиеттің жанрлық құрамын жаңарту; - қазіргі жазушылардың көркемдік ізденістерін, әсіресе олардың дүниетанымы мен дүниетанымын түсіндіру; - қазіргі әдебиеттің жанрларын, оларды жіктеу және жүйелеу принциптерін ажырата білу
Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану ғылымындағы өлең поэтикасының ғылыми-практикалық мәнін ашу.
Мазмұны: өлең құрылымы мен поэтикасының сөз өнері мұралары қалыптасуындағы тарихи негіздерін, өлеңсөз жүйесінің әлем халықтары поэзиясындағы басты салаларын ұлттық және әлемдік көркемдік дәстүр жалғастығы заңдылықтары негізінде түсіндіру; өлең өлшемдері негіздерін мәтіндік талдаулармен байыптау ерекшеліктерін меңгеру; өлең поэтикасындағы бейнелілік ерекшеліктерін саралап талдау. Құзыреттілігі: Теориялық білімін кеңейтеді.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық әдеби процесті көрсету үшін халықаралық әдеби байланыстарды анықтау.
Мазмұны: Салыстырмалы әдебиет. Салыстырмалы зерттеулер. Салыстырмалы мифология. Қабылдау эстетикасы. Интертексталдық теориясы. Классикалық және қазіргі әдебиеттанудағы аударма феномені. Делдалдық туралы түсінік. Имагология әдебиеттану ғылымының салыстырмалы бағыты ретінде. Түркі халықтарының фольклорлық және әдеби байланыстары.
Құзіреттілігі: зерттеушілік, әдеби сын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: поэтикалық талдаудың негіздерін үйрету.
Мазмұны: өлең, метр, ырғақ, мотивтік кешен, көркем образ. Поэтикалық шығарманың талдаудың жалпы тәсілдері, ерекшеліктері. Лирикалық өлең құрастыру. Поэтикалық синтаксис. Мәтіннің синтаксистік және өлеңдік бөлінуінің арақатынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның ойлау жүйесінің табиғатын, ішкі даму ерекшелігін көркем мәтін арқылы тану мәселелері қарастырылады.
Мазмұны: когнитивті әдебиеттанудың негіздерін үйрету, шығармадағы эмоцияның адам психологиясын ашудағы қызметіне сипаттама беру, әдеби мәтіннің кейіпкерлер жүйесі арқылы адамның ойлау жүйесінің дамуына жасайтын ықпалы мен танымдық құрылымдары қарастырылады. Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ әдебиетінің тәуелсіздік дәуіріндегі әдебиетін таныту.
Мазмұны: ХХ ғ. 90-жылдары мен ХХІ ғ. 2000-2020 жж. арасындағы Қазақстан Республикасындағы және алыс, жақын шетелдердегі қазақ әдебиеті шығармаларын біртұтас көркемдік дәстүр жүйесімен саралап оқыту. Сонымен бірге, Қазақстан Республикасындағы этностар әдебиеті де біртұтас мемлекеттік ұстаным тұрғысында оқытылады. Құзыреттілігі: әдебиеттің даму заңдылықтарын біледі, салыстырады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.