жаратылыстану ғылымдарының магистрі
7М053 - (Химия) мамандығы бойынша "физикалық және химиялық ғылымдар" білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамның тапсырысына сәйкес қазіргі химия саласында іргелі білімі бар магистрлерді дайындау, жаңа жағдайларда бейімделу және өндірістік қызмет жағдайында бағдарлауда жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолдану қабілеті;азаматтық ұстанымы бар, өзге мәдени қоғамда қабылданған мінез-құлықтың этикалық және адамгершілік нормалары туралы, Әлеуметтік жағдайлардың үлгілері туралы, өзара әрекеттесудің типтік сценарийлері туралы; ғылыми-химиялық экспериментті жобалауға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауға және жүзеге асыруға, жүзеге асырылатын іс-шаралар үшін жеке жауапкершілікті ескере отырып өкілеттіктерді бөлуге және беруге қабілетті.
Химия
7M05301
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химияның заманауи ғылыми бағыттарымен, іргелі және қолданбалы химияның инновациялық технологияларымен таныстыру.<br/> Мазмұны: Мазмұны: аналитикалық химияны әртүрлі салаларда қолдану, компьютерлік модельдеу, жобалау және ғылыми зерттеулер жүргізу. Химиялық, физикалық және физикалық-химиялық талдау әдістері. Сезімталдық, қайталану мүмкіндігі және анықтау шегі.<br/> Құзыреттілік: компьютерлік модельдеу және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу және қауіпсіздік талаптарын сақтауды ескере отырып, заманауи зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттарда қазіргі жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттарды оқыту, дербес ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын игеру және дамыту кезінде алған теориялық білімдерін шоғырландыруға және тереңдетуге ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті көп компонентті жүйелердің фазалық диаграммаларын құруға және пайдалануға байланысты теориялық және қолданбалы мәселелерді зерделеу негізінде магистранттарда көп компонентті жүйелер саласындағы заманауи ұсыныстарды пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: фазалық тепе-теңдік. Бір компонентті жүйелердің диаграммалары екі компонентті жүйелер ерітінділер. Шешімдер теориясының негізгі түсініктері. Заттардың ерігіштігі. Екі компонентті жүйелердегі сұйықтық–бу тепе-теңдігі. Компоненттері бір-бірінде ерімейтін екінші жүйе. Тепе-теңдік кристалдар-екі компонентті жүйеде балқу<br/> Құзыреттіліктер: фазалық диаграммалардың негізгі түрлерін, олардың термодинамикалық параметрлермен байланысын құра және түсіндіре білу, жүйелердің еркіндік дәрежесін есептеу; электролиттік диссоциауия және гидролиз дәрежесін есептеуМақсаты: магистранттың дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті көп компонентті жүйелердің фазалық диаграммаларын құруға және пайдалануға байланысты теориялық және қолданбалы мәселелерді зерделеу негізінде магистранттарда көп компонентті жүйелер саласындағы заманауи ұсыныстарды пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: фазалық тепе-теңдік. Бір компонентті жүйелердің диаграммалары екі компонентті жүйелер ерітінділер. Шешімдер теориясының негізгі түсініктері. Заттардың ерігіштігі. Екі компонентті жүйелердегі сұйықтық–бу тепе-теңдігі. Компоненттері бір-бірінде ерімейтін екінші жүйе. Тепе-теңдік кристалдар-екі компонентті жүйеде балқу<br/> Құзыреттіліктер: фазалық диаграммалардың негізгі түрлерін, олардың термодинамикалық параметрлермен байланысын құра және түсіндіре білу, жүйелердің еркіндік дәрежесін есептеу; электролиттік диссоциауия және гидролиз дәрежесін есептеу
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Цель: расширить знания о теоретических основах современной прикладной неорганической химии, обеспечить их освоение и понимание возможностей применения их в практической деятельности. <br/> Содержание: Химическая индустрия. Нанотехнологии прикладной химии. Виды бетона и их применение. Пенобетон и способы удаления. Альтернативные традиционные источники энергии. <br/> Компетенции: систематизировать знания о фундаментальных исследованиях и научно-практических инновационных разработок, направленных на решение системных задач в различных областях науки и образования, рационально используя навыки прикладной неорганической химии.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)<br/> Ғылыми – зерттеу жұмысы - бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, өйткені оларға жоғары оқу орнының профессор-оқытушылар құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын интеллектінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс
12
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің маңызы. Жоғары оқу орындарында оқу процесін жүзеге асырудың практикалық дағдылары. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.<br/> Құзыреттер: педагогикалық шеберлік негіздерін, оқу-тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізу дағдыларын тұжырымдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химияның заманауи ғылыми бағыттарымен, іргелі және қолданбалы химияның инновациялық технологияларымен таныстыру.
Мазмұны: Мазмұны: аналитикалық химияны әртүрлі салаларда қолдану, компьютерлік модельдеу, жобалау және ғылыми зерттеулер жүргізу. Химиялық, физикалық және физикалық-химиялық талдау әдістері. Сезімталдық, қайталану мүмкіндігі және анықтау шегі.
Құзыреттілік: компьютерлік модельдеу және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу және қауіпсіздік талаптарын сақтауды ескере отырып, заманауи зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Полимерлеленген және конденсирленген полимерлер синтездеу саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру, олардың негізгі қасиеттерін зерттеу, сондай-ақ қасиеттердің мономер құрылымына, функционалдығына, полимер алу жағдайларына және т.б. тәуелділігін анықтау, ғылым мен технологияның әртүрлі салаларында қолдануПолимерлер туралы ғылым. Арнайы қолданыстағы полимерлер.
Мазмұны: Полимерлер және қоршаған орта. Биоинертті полимерлік материалдар. Медициналық мақсаттағы арнайы полимерлер. Хирургиялық полимерлік материалдар. Фитоактивті полимерлердің қасиеттері мен қолданылуы. Өсімдіктердің өсуін реттегіштердің полимерлі формалары. Төмен жанғыштығы бар полимерлі материалдар. Полисульфидті полимерлердің қасиеттері және оларды алу әдістері. Суда еритін полимерлер. Гидрогельдер. Криогели. Металл қорғалған полимерлер. Полимерлердің модификациясы. Нанотехнологиядағы полимерлер.
Құзыреттіліктер: полимерлерді синтездеу және модификациялау процестері мен олардың механикалық қасиеттері арасындағы байланысты қалыптастыру; берілген қасиеттері бар полимерлерді синтездеу әдісін болжау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: беттік-белсенді заттардың химиясы мен қасиеттері саласындағы білім алушының құзыреттілігін, Баз және олардың қоспаларын талдау сипаттамаларын, әдістерін қалыптастыру. Беттік белсенді заттар мен полимерлер арасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу
Мазмұны: беттік белсенді заттардың әртүрлі кластарын, олардың қасиеттерін қарастырыңыз, баз мен полимерлер арасындағы өзара әрекеттесу принциптерін ашыңыз, Баз және олардың қоспаларын талдау әдістерінің ерекшеліктерін көрсетіңіз.
Құзыреттіліктері: өндірістік процестерде одан әрі қолдану үшін жоғары молекулалық қосылыстар болмаған және болған кезде беттік-белсенді заттарды алу, беттік-белсенді заттардың полимерлері негізінде беттік-белсенді заттардың қасиеттерін талдау әдістерін, беттік-белсенді заттарды зерттеудің эксперименттік дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жасау және жазу дағдыларын тереңдету.
Мазмұны: арнайы химиялық әдебиеттермен жұмыс жасаудың әдістемелік негіздері. Ғылыми жұмыс жоспарын құру, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі. Магистрлік диссертацияны ұйымдастыру және жоспарлау. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми жоспарлау және ізденістер саласындағы негізгі заңдарды, қағидаттар мен үрдістерді меңгеру.
Мазмұны: Қазақстанда, шетелде ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Химиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Химиялық зерттеулердегі танымның ғылыми физика-химиялық әдістері. Магистрлік диссертацияның құрылымы мен мазмұнының негізгі элементтері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: химиялық процестер мен құбылыстарды ғылыми жоспарлау және талдау әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік өнеркәсіпті дамытудың заманауи стратегиялары және қоршаған орта мен қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізуге бағытталған химиялық өндірушілердің бағдарламалары туралы білімдерін кеңейту.
Мазмұны: «Жасыл химияның» принциптері мен бағыттары. Тұрақты даму тұжырымдамасы және оны жүзеге асырудағы химияның рөлі. Химиялық синтез және «жасыл химия». Химиялық өнімдердің токсикологиясы. «Жасыл химия» және нанотоксикология. Жаңартылатын энергия көздері және шикізат. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнама.
Құзыреттері: физикалық-химиялық процестерді жоспарлау және мақсатты түрде басқару, оларды жүзеге асыру үшін қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету, жаңартылатын және экологиялық таза энергия көздеріне негізделген заманауи энергия тиімді технологияларды әзірлеу және енгізу, қажетті қасиеттері бар өнімдерді алу, экологиялық стандарттар мен талаптарды сақтау. зиянды өндірістік ластанудан қорғау, химиялық өнімдерді алудың ескі әдістерін жетілдіру және жаңа әдістерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экологиялық проблемаларды шешуде, білім алу мен практикалық іс-әрекетте жалпы экология бойынша білімді жүйелеу
Мазмұны: организм мен ортаның өзара әрекеттесуі. Экологиялық жүйелер. Элементтердің айналымдары. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және олардың әсері. Биосфера. Жер туралы ғылымдардың дамуының табиғи кезеңі ретіндегі биосфера туралы ілім. Биосфераға антропогендік әсер. Қоршаған ортаның ластануы. Табиғатты ұтымды пайдаланудың экономикалық және құқықтық аспектілері. Халықаралық практикадағы ғылыми-техникалық прогресті ескере отырып, химия ғылымының дамуы.
Құзыреттіліктер: экологиялық проблемаларды кешенді шешуде фундаменталды және қолданбалы химиядан білімдерін, сыни ойлау және талдау қабілетін пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: молекулалардың құрылыс теориясы мен реактивтілігі туралы білімді жүйелеу.
Мазмұны: Молекулалар құрылымының кванттық теориясы, химиялық байланыстар мен молекулааралық өзара әрекеттесулердің кванттық теориясы, химиялық реакциялар мен реактивтіліктің кванттық теориясы. Кванттық химияда қолданылатын жуықтаулар. Борн-Оппенгеймер Жуықтаулары.
Құзыреттіліктер: кванттық химияның заманауи әдістері, заттардың физика-химиялық сипаттамаларының кванттық-химиялық есептеулері; химиялық реакцияларды кванттық-химиялық модельдеу туралы білімдерді қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті көп компонентті жүйелердің фазалық диаграммаларын құруға және пайдалануға байланысты теориялық және қолданбалы мәселелерді зерделеу негізінде магистранттарда көп компонентті жүйелер саласындағы заманауи ұсыныстарды пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Мазмұны: фазалық тепе-теңдік. Бір компонентті жүйелердің диаграммалары екі компонентті жүйелер ерітінділер. Шешімдер теориясының негізгі түсініктері. Заттардың ерігіштігі. Екі компонентті жүйелердегі сұйықтық–бу тепе-теңдігі. Компоненттері бір-бірінде ерімейтін екінші жүйе. Тепе-теңдік кристалдар-екі компонентті жүйеде балқу
Құзыреттіліктер: фазалық диаграммалардың негізгі түрлерін, олардың термодинамикалық параметрлермен байланысын құра және түсіндіре білу, жүйелердің еркіндік дәрежесін есептеу; электролиттік диссоциауия және гидролиз дәрежесін есептеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цель: расширить знания о теоретических основах современной прикладной неорганической химии, обеспечить их освоение и понимание возможностей применения их в практической деятельности.
Содержание: Химическая индустрия. Нанотехнологии прикладной химии. Виды бетона и их применение. Пенобетон и способы удаления. Альтернативные традиционные источники энергии.
Компетенции: систематизировать знания о фундаментальных исследованиях и научно-практических инновационных разработок, направленных на решение системных задач в различных областях науки и образования, рационально используя навыки прикладной неорганической химии.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың талдаудың заманауи әдістерін, талдау объектілерінің ерекшеліктерін игеруі; әртүрлі нақты объектілерді талдау үшін қолданылатын заманауи әдістерді; қойылған міндетке сәйкес талданатын объектілердің компоненттерін анықтаудың ең тиімді әдістерін таңдау тәсілдерін игерту.
Мазмұны: халықтың өндірістік қызметінің негізгі түрлерінің – өнеркәсіптің, ауыл шаруашылығының экологиялық рұқсат етілген және қауіпсіз технологияларын құру қағидаттарын зерделеу. Химиялық технология. Қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері.
Құзыреттіліктер: магистранттарда технологиялық және экологиялық ойлауды, сондай-ақ әртүрлі объектілерді талдаудың заманауи әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру және дамыту
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы-магистранттар ұсынған тақырыптарға сәйкес ЖОО-ның профессорлық-оқытушылық құрамының басшылығымен жүзеге асырылатын магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс. Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде Химия саласындағы міндеттерді шешеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мұнай, газ және көмір көмірсутектерін қайта өңдеу процестері, мұнай, газ және көмір көмірсутектерін қайта өңдеу процестерінің технологиялық схемалары туралы білімді жүйелеу
Мазмұны: мұнай-химия өнеркәсібіндегі әлемдік жетістіктер. Негізгі органикалық синтездер мен бейорганикалық материалдарды өндірудегі қазіргі тенденциялар. Қазақстан Республикасындағы шикізат қоры.
Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы мұнай-химия саласындағы білімді жүйелеу, мұнай-химия процестерінің технологиялық схемаларын оқу және талдау дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа полифункционалды нитроалкендердің, бифункционалды монотио- және моноселеноацетальдылардың, сонымен қатар көп функционалды ациклді және циклді қосылыстардың кең ауқымды конформациялық анализі, молекулалық конформацияның химиялық реакцияларға әсері туралы білімдерін жүйелеу.
Мазмұны: Органикалық молекулалардың стереохимиясы. Аймақтық және стерео селективтілікті қолдану тәжірибесі. Органикалық заттарды конформациялық талдау. Органикалық химияда реакцияны басқарудың заманауи әдістерін қолдану. Электроциклді реакциялар және циклді қосу реакциялары. Химияның даму кезеңдері және элементоорганикалық қосылыстардың, металл кешендерінің практикалық қолданылуы.
Құзыреттілік: конформациялық талдау және молекулалар конформациясының химиялық процестерге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: "Органикалық химияның заманауи мәселелері" кәсіби мәселелерді шешуде органикалық химия білімін теориялық тұрғыдан түсіну және практикалық қолдану негізінде болашақ магистрдің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Мазмұны: Қазіргі органикалық химия. Ауыстыру, қосу және ажырату механизмдері. Алифатты субстраттарды белсендірудің заманауи әдістері. Органикалық химиядағы реакцияны басқару әдістері. Органикалық синтездегі еріткіш табиғатының әсері. Органикалық молекулаларды синтездеудің нанотехнологиясы. Қолданбалы органикалық химияның болашағы
Құзыреттіліктер: магистранттарда органикалық қосылыстардың құрылымына байланысты реактивтілігінің жалпы заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру, энергетикалық тиімді химиялық реакцияларды болжау және таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушыларда зерттеудің қазіргі физика-химиялық әдістері туралы терең және берік білім қалыптастыру. Мазмұны: зерттеудің қазіргі физика-химиялық әдістері. Спектрлік және басқа оптикалық әдістер. Хроматографиялық әдістер. Электрохимиялық әдістер. Электронды тербелмелі және айналмалы спектроскопия, электронды парамагниттік резонанс, масс-спектрометрия, месс-Бауэр спектроскопиясы, рентгендік кристаллография, рентген-спектрлік талдау, Электронды микроскопия және басқа да көптеген зерттеу әдістері.
Құзыреті: технологиялық ережелердің талаптарын ескере отырып, химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру;
қауіпсіздік, деректерді өңдеу және зерттеу нәтижелерін талдау; Заттарды талдау, тазарту және оларды физика-химиялық зерттеулерге дайындау үшін сынама алу әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда химиядағы спектрлік әдістер мен хроматография туралы тұтас түсінік қалыптастыру, әдістердің қазіргі жағдайымен таныстыру.
Мазмұны: спектроскопиялық зерттеу әдістері. Ядролық магниттік резонанс (ЯМР) әдісі. Протонды магниттік резонанс (PMR). Электронды-парамагниттік резонанс әдісі (EPR). Газ және сұйық хроматография.
Құзыреттіліктер: химияда спектрлік және хроматографияның заманауи аспектілері әдістерінің заңдарын, әртүрлі есептеу және эксперименттік жұмыстарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химиялық қосылыстардың пайда болу мүмкіндігін болжау үшін кванттық-химиялық есептеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және бекіту.
Мазмұны: Фундаменталды және қолданбалы химия мәселелерін шешу үшін Excel бағдарламасындағы HYPERCHEM жұмысы. Толқындық функцияларды есептеу. Жеке молекулалық орбитальдардың бейнесі. Электрондық тығыздықты есептеу. Зарядталған молекулалық жүйені құру. Компьютерлік модельдеу. Зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдану.
Құзыреттіліктер: компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолдана білу; ақпаратты талдау және тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми дүниетанымды, химиялық процестерді модельдеудің математикалық білімдер кешенін, ғылыми қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Бокс-Уилсон әдісі бойынша химиялық эксперименттің математикалық жоспарлау негіздерін меңгеру: факторларды, оңтайландыру параметрлерін таңдау, жоспарлау матрицасын құру, Нәтижелерді математикалық өңдеу, процестің оңтайлы режимдерін орнату.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін дербес тұжырымдау, химиялық процестердің теориялық негіздерін білу, математикалық модельдеуді ұтымды пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың экологиялық мониторинг және оның мақсаттары мен міндеттері туралы теориялық білімдерін тереңдету.
Мазмұны: Биосфера бірлігі ретінде Жердің табиғи экожүйелері. Адамның биоәлеуметтік табиғаты және экология. Биотикалық қауымдастықтарға антропогендік әсерлер. Биосфераға әсер етудің ерекше және экстремалды түрлері.
Құзыреттіліктер: студенттерде кешенді экологиялық, табиғатты қорғау және мониторингтік іс-шаралар туралы түсініктер қалыптастыру