жаратылыстану ғылымдарының магистрі
7М053 - (Химия) мамандығы бойынша "физикалық және химиялық ғылымдар" білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамның тапсырысына сәйкес қазіргі химия саласында іргелі білімі бар магистрлерді дайындау, жаңа жағдайларда бейімделу және өндірістік қызмет жағдайында бағдарлауда жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолдану қабілеті;азаматтық ұстанымы бар, өзге мәдени қоғамда қабылданған мінез-құлықтың этикалық және адамгершілік нормалары туралы, Әлеуметтік жағдайлардың үлгілері туралы, өзара әрекеттесудің типтік сценарийлері туралы; ғылыми-химиялық экспериментті жобалауға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауға және жүзеге асыруға, жүзеге асырылатын іс-шаралар үшін жеке жауапкершілікті ескере отырып өкілеттіктерді бөлуге және беруге қабілетті.
Химия
7M05301
Жаратылыстану және география факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AH 4210
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
9
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттарда қазіргі жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттарды оқыту, дербес ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын игеру және дамыту кезінде алған теориялық білімдерін шоғырландыруға және тереңдетуге ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ZHPS 1309
12
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
12
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу. Өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып өнімділік. Қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің маңызы. Жоғары оқу орындарында оқу процесін жүзеге асырудың практикалық дағдылары. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.<br/> Құзыреттер: педагогикалық шеберлік негіздерін, оқу-тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізу дағдыларын тұжырымдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FH 1207
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.
Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химияның заманауи ғылыми бағыттарымен, іргелі және қолданбалы химияның инновациялық технологияларымен таныстыру.
Мазмұны: Мазмұны: аналитикалық химияны әртүрлі салаларда қолдану, компьютерлік модельдеу, жобалау және ғылыми зерттеулер жүргізу. Химиялық, физикалық және физикалық-химиялық талдау әдістері. Сезімталдық, қайталану мүмкіндігі және анықтау шегі.
Құзыреттілік: компьютерлік модельдеу және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдана білу және қауіпсіздік талаптарын сақтауды ескере отырып, заманауи зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Полимерлеленген және конденсирленген полимерлер синтездеу саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру, олардың негізгі қасиеттерін зерттеу, сондай-ақ қасиеттердің мономер құрылымына, функционалдығына, полимер алу жағдайларына және т.б. тәуелділігін анықтау, ғылым мен технологияның әртүрлі салаларында қолдануПолимерлер туралы ғылым. Арнайы қолданыстағы полимерлер.
Мазмұны: Полимерлер және қоршаған орта. Биоинертті полимерлік материалдар. Медициналық мақсаттағы арнайы полимерлер. Хирургиялық полимерлік материалдар. Фитоактивті полимерлердің қасиеттері мен қолданылуы. Өсімдіктердің өсуін реттегіштердің полимерлі формалары. Төмен жанғыштығы бар полимерлі материалдар. Полисульфидті полимерлердің қасиеттері және оларды алу әдістері. Суда еритін полимерлер. Гидрогельдер. Криогели. Металл қорғалған полимерлер. Полимерлердің модификациясы. Нанотехнологиядағы полимерлер.
Құзыреттіліктер: полимерлерді синтездеу және модификациялау процестері мен олардың механикалық қасиеттері арасындағы байланысты қалыптастыру; берілген қасиеттері бар полимерлерді синтездеу әдісін болжау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: беттік-белсенді заттардың химиясы мен қасиеттері саласындағы білім алушының құзыреттілігін, Баз және олардың қоспаларын талдау сипаттамаларын, әдістерін қалыптастыру. Беттік белсенді заттар мен полимерлер арасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу
Мазмұны: беттік белсенді заттардың әртүрлі кластарын, олардың қасиеттерін қарастырыңыз, баз мен полимерлер арасындағы өзара әрекеттесу принциптерін ашыңыз, Баз және олардың қоспаларын талдау әдістерінің ерекшеліктерін көрсетіңіз.
Құзыреттіліктері: өндірістік процестерде одан әрі қолдану үшін жоғары молекулалық қосылыстар болмаған және болған кезде беттік-белсенді заттарды алу, беттік-белсенді заттардың полимерлері негізінде беттік-белсенді заттардың қасиеттерін талдау әдістерін, беттік-белсенді заттарды зерттеудің эксперименттік дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жасау және жазу дағдыларын тереңдету.
Мазмұны: арнайы химиялық әдебиеттермен жұмыс жасаудың әдістемелік негіздері. Ғылыми жұмыс жоспарын құру, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі. Магистрлік диссертацияны ұйымдастыру және жоспарлау. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми жоспарлау және ізденістер саласындағы негізгі заңдарды, қағидаттар мен үрдістерді меңгеру.
Мазмұны: Қазақстанда, шетелде ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Химиядағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Химиялық зерттеулердегі танымның ғылыми физика-химиялық әдістері. Магистрлік диссертацияның құрылымы мен мазмұнының негізгі элементтері. Ғылыми-зерттеу кезеңдері.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: химиялық процестер мен құбылыстарды ғылыми жоспарлау және талдау әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік өнеркәсіпті дамытудың заманауи стратегиялары және қоршаған орта мен қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізуге бағытталған химиялық өндірушілердің бағдарламалары туралы білімдерін кеңейту.
Мазмұны: «Жасыл химияның» принциптері мен бағыттары. Тұрақты даму тұжырымдамасы және оны жүзеге асырудағы химияның рөлі. Химиялық синтез және «жасыл химия». Химиялық өнімдердің токсикологиясы. «Жасыл химия» және нанотоксикология. Жаңартылатын энергия көздері және шикізат. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнама.
Құзыреттері: физикалық-химиялық процестерді жоспарлау және мақсатты түрде басқару, оларды жүзеге асыру үшін қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету, жаңартылатын және экологиялық таза энергия көздеріне негізделген заманауи энергия тиімді технологияларды әзірлеу және енгізу, қажетті қасиеттері бар өнімдерді алу, экологиялық стандарттар мен талаптарды сақтау. зиянды өндірістік ластанудан қорғау, химиялық өнімдерді алудың ескі әдістерін жетілдіру және жаңа әдістерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: молекулалардың құрылыс теориясы мен реактивтілігі туралы білімді жүйелеу.
Мазмұны: Молекулалар құрылымының кванттық теориясы, химиялық байланыстар мен молекулааралық өзара әрекеттесулердің кванттық теориясы, химиялық реакциялар мен реактивтіліктің кванттық теориясы. Кванттық химияда қолданылатын жуықтаулар. Борн-Оппенгеймер Жуықтаулары.
Құзыреттіліктер: кванттық химияның заманауи әдістері, заттардың физика-химиялық сипаттамаларының кванттық-химиялық есептеулері; химиялық реакцияларды кванттық-химиялық модельдеу туралы білімдерді қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми және практикалық зерттеулерде мәліметтер массивтерін және статистикалық әдістерді іздеу мен өңдеудің компьютерлік технологияларын қолданудың теориялық негіздері мен ерекшеліктерін зерттеу
Мазмұны: заманауи компьютерлік технологиялар және ғылым, интернет-технологиялар, білім берудегі компьютерлік технологиялар. Молекулалардың физика-химиялық қасиеттерін модельдеу және есептеу үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану.
Құзыреттіліктер: ақпаратты басқару құралы ретінде компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті көп компонентті жүйелердің фазалық диаграммаларын құруға және пайдалануға байланысты теориялық және қолданбалы мәселелерді зерделеу негізінде магистранттарда көп компонентті жүйелер саласындағы заманауи ұсыныстарды пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Мазмұны: фазалық тепе-теңдік. Бір компонентті жүйелердің диаграммалары екі компонентті жүйелер ерітінділер. Шешімдер теориясының негізгі түсініктері. Заттардың ерігіштігі. Екі компонентті жүйелердегі сұйықтық–бу тепе-теңдігі. Компоненттері бір-бірінде ерімейтін екінші жүйе. Тепе-теңдік кристалдар-екі компонентті жүйеде балқу
Құзыреттіліктер: фазалық диаграммалардың негізгі түрлерін, олардың термодинамикалық параметрлермен байланысын құра және түсіндіре білу, жүйелердің еркіндік дәрежесін есептеу; электролиттік диссоциауия және гидролиз дәрежесін есептеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цель: расширить знания о теоретических основах современной прикладной неорганической химии, обеспечить их освоение и понимание возможностей применения их в практической деятельности.
Содержание: Химическая индустрия. Нанотехнологии прикладной химии. Виды бетона и их применение. Пенобетон и способы удаления. Альтернативные традиционные источники энергии.
Компетенции: систематизировать знания о фундаментальных исследованиях и научно-практических инновационных разработок, направленных на решение системных задач в различных областях науки и образования, рационально используя навыки прикладной неорганической химии.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың талдаудың заманауи әдістерін, талдау объектілерінің ерекшеліктерін игеруі; әртүрлі нақты объектілерді талдау үшін қолданылатын заманауи әдістерді; қойылған міндетке сәйкес талданатын объектілердің компоненттерін анықтаудың ең тиімді әдістерін таңдау тәсілдерін игерту.
Мазмұны: халықтың өндірістік қызметінің негізгі түрлерінің – өнеркәсіптің, ауыл шаруашылығының экологиялық рұқсат етілген және қауіпсіз технологияларын құру қағидаттарын зерделеу. Химиялық технология. Қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері.
Құзыреттіліктер: магистранттарда технологиялық және экологиялық ойлауды, сондай-ақ әртүрлі объектілерді талдаудың заманауи әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру және дамыту
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы-магистранттар ұсынған тақырыптарға сәйкес ЖОО-ның профессорлық-оқытушылық құрамының басшылығымен жүзеге асырылатын магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс. Магистрлік диссертация-бұл бітіруші аттестаттау жұмысы, оның шеңберінде магистрант ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде Химия саласындағы міндеттерді шешеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мұнай-химия ұғымы. Мұнай мен табиғи газдың көмірсутектерін пайдалы өнімдер мен шикізатқа айналдыру механизмі. Химиялық технология. Мұнай-химия синтезі. Ректификация, крекинг, риформинг, алкилдеу, изомерлеу, кокстеу, пиролиз, дегидрлеу, гидрогенизация, гидратация, аммонолиз, тотығу, нитраттау және т.б. көмірсутекті шикізатты химиялық өңдеу. Химиялық өнімдерді алу және қолдану технологияларын талдау және экологиялық бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мұнай, газ және көмір көмірсутектерін қайта өңдеу процестері, мұнай, газ және көмір көмірсутектерін қайта өңдеу процестерінің технологиялық схемалары туралы білімді жүйелеу
Мазмұны: мұнай-химия өнеркәсібіндегі әлемдік жетістіктер. Негізгі органикалық синтездер мен бейорганикалық материалдарды өндірудегі қазіргі тенденциялар. Қазақстан Республикасындағы шикізат қоры.
Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы мұнай-химия саласындағы білімді жүйелеу, мұнай-химия процестерінің технологиялық схемаларын оқу және талдау дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Органикалық химияның пайдалы қазбаларды, атап айтқанда мұнай мен газды зерттейтін бөлігінде студенттердің білімін дамыту және тереңдету.
мазмұны: Мұнай өнімдері және оларды қолдану. Мұнай мен табиғи газдардың құрамы мен қасиеттері. Мұнай мен табиғи газдардың пайда болуы. Ілеспе газдарды бастапқы өңдеу. Мұнайды Судан және қатты қоспалардан тазарту. Мұнай крекингі. Термиялық крекингтің физика-химиялық негіздері. Термиялық крекингтің оңтайлы күйі. Каталитикалық крекингтің физика-химиялық негіздері. Гидрокрекингтің оңтайлы жағдайы. Мұнай өнімдерін гидролизден тазарту. Мұнай және табиғи газ өнімдерін өңдеудің негізгі процестері.
Құзіреттілігі: Жаңа ғылыми мәселелерді талдауға, химияның таңдалған саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу әдістері мен құралдарын қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: "Органикалық химияның заманауи мәселелері" кәсіби мәселелерді шешуде органикалық химия білімін теориялық тұрғыдан түсіну және практикалық қолдану негізінде болашақ магистрдің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Мазмұны: Қазіргі органикалық химия. Ауыстыру, қосу және ажырату механизмдері. Алифатты субстраттарды белсендірудің заманауи әдістері. Органикалық химиядағы реакцияны басқару әдістері. Органикалық синтездегі еріткіш табиғатының әсері. Органикалық молекулаларды синтездеудің нанотехнологиясы. Қолданбалы органикалық химияның болашағы
Құзыреттіліктер: магистранттарда органикалық қосылыстардың құрылымына байланысты реактивтілігінің жалпы заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру, энергетикалық тиімді химиялық реакцияларды болжау және таңдау.
Тәжірибені қорғау
Таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту, магистрлік бағдарламалардың бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс істеу барысында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушыларда зерттеудің қазіргі физика-химиялық әдістері туралы терең және берік білім қалыптастыру. Мазмұны: зерттеудің қазіргі физика-химиялық әдістері. Спектрлік және басқа оптикалық әдістер. Хроматографиялық әдістер. Электрохимиялық әдістер. Электронды тербелмелі және айналмалы спектроскопия, электронды парамагниттік резонанс, масс-спектрометрия, месс-Бауэр спектроскопиясы, рентгендік кристаллография, рентген-спектрлік талдау, Электронды микроскопия және басқа да көптеген зерттеу әдістері.
Құзыреті: технологиялық ережелердің талаптарын ескере отырып, химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру;
қауіпсіздік, деректерді өңдеу және зерттеу нәтижелерін талдау; Заттарды талдау, тазарту және оларды физика-химиялық зерттеулерге дайындау үшін сынама алу әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда химиядағы спектрлік әдістер мен хроматография туралы тұтас түсінік қалыптастыру, әдістердің қазіргі жағдайымен таныстыру.
Мазмұны: спектроскопиялық зерттеу әдістері. Ядролық магниттік резонанс (ЯМР) әдісі. Протонды магниттік резонанс (PMR). Электронды-парамагниттік резонанс әдісі (EPR). Газ және сұйық хроматография.
Құзыреттіліктер: химияда спектрлік және хроматографияның заманауи аспектілері әдістерінің заңдарын, әртүрлі есептеу және эксперименттік жұмыстарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: химиялық қосылыстардың пайда болу мүмкіндігін болжау үшін кванттық-химиялық есептеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және бекіту.
Мазмұны: Фундаменталды және қолданбалы химия мәселелерін шешу үшін Excel бағдарламасындағы HYPERCHEM жұмысы. Толқындық функцияларды есептеу. Жеке молекулалық орбитальдардың бейнесі. Электрондық тығыздықты есептеу. Зарядталған молекулалық жүйені құру. Компьютерлік модельдеу. Зерттеудің физика-химиялық әдістерін қолдану.
Құзыреттіліктер: компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін қолдана білу; ақпаратты талдау және тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми дүниетанымды, химиялық процестерді модельдеудің математикалық білімдер кешенін, ғылыми қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Бокс-Уилсон әдісі бойынша химиялық эксперименттің математикалық жоспарлау негіздерін меңгеру: факторларды, оңтайландыру параметрлерін таңдау, жоспарлау матрицасын құру, Нәтижелерді математикалық өңдеу, процестің оңтайлы режимдерін орнату.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін дербес тұжырымдау, химиялық процестердің теориялық негіздерін білу, математикалық модельдеуді ұтымды пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Оқытудың инновациялық формалары туралы білімді жүйелеу, білім беру процесінде осы әдістер мен жұмыс формаларын қолдану
Мазмұны: курс бағдарламасында оқытудың белсенді және интерактивті әдістеріне шолу, білім беру процесінде осы әдістерді қолдану, ойындарды модельдеу ұсынылады. Ойын арқылы оқытудың психологиялық-педагогикалық принциптерін зерттеу.
Құзыреттіліктер: педагогикалық процесте білім мен дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, педагогикалық ынтымақтастыққа төзімді және қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың экологиялық мониторинг және оның мақсаттары мен міндеттері туралы теориялық білімдерін тереңдету.
Мазмұны: Биосфера бірлігі ретінде Жердің табиғи экожүйелері. Адамның биоәлеуметтік табиғаты және экология. Биотикалық қауымдастықтарға антропогендік әсерлер. Биосфераға әсер етудің ерекше және экстремалды түрлері.
Құзыреттіліктер: студенттерде кешенді экологиялық, табиғатты қорғау және мониторингтік іс-шаралар туралы түсініктер қалыптастыру