– қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша көп мәдениеттілігін, коммуникативтілікті меңгерген, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде қызметтің педагогикалық саласында әлеуметтік маңыздылығы бар міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби тұрғыда шешуге қабілетті, сонымен қатар жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, төмендегідей бағыттар бойынша кәсіби қызметін жүзеге асыра алатын біліктілігі жоғары педагогикалық кадрларды даярлау:
– оқушының жан-жақты дамыған тұлға ретінде тәрбиелеу және қалыптастыру;
- қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша жүйелі білімді қалыптастыру;
- қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша бойынша оқу үдерісін қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйымдастыру;
- ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
6B01704
Филология факультеті
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VP 2218
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Выпускная работа
Студенттерді қорытынды бағалау олардың жалпы GPA деңгейіне байланысты екі нысанда жүргізіледі. Жоғары GPA бар студенттер дипломдық жобаны қорғау арқылы бағаланады. Дипломдық жоба студенттер жұмысының нәтижесі болып табылады, онда олар барлық алған білімдері мен дағдыларын, сондай-ақ таңдаған саладағы кәсіби мәселелерді шешу қабілетін көрсетуі керек. Диплом қорғау процесі студенттердің аналитикалық, шығармашылық және зерттеушілік дағдыларын көрсетуге бағытталған. GPA төмен студенттер екі бағыт бойынша кешенді емтихан тапсырады: теориялық және әдістемелік бағыт – емтихан музыка және педагогика саласында қолданылатын теориялық негіздер мен әдістерді білуді тексеруді қамтиды. Студенттер өз пәнінің негізгі теориялық аспектілерін, әдістемелік тәсілдер мен оқытудағы заманауи тенденцияларды түсінетіндігін көрсетуі керек. Орындаушылық шеберлік бойынша шығармашылық емтихан – емтихан орындаушылық шеберлікті көрсетуді, шығармаларды техникалық және көркемдік интерпретациялауды қамтиды. Емтихан музыкалық дайындық деңгейін және орындаушылық арқылы студенттің өз ойын жеткізу қабілетін бағалауға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
10
Тәжірибені қорғау