педагогика ғылымдарының магистрі
7М016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих)ББ мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау;
- гуманитарлық-әлеуметтік пәндер бойынша және сол пәндерді оқытудың инновациялық технологияларын қолдану бойынша жүйелі білім қалыптастыру;
- магистрлердің жалпы және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру, атап айтқанда әлеуметтік және азаматтық үлкен жауапкершілікке ие, өзінің кәсіби қызметін іске асыруға қабілетті;
- магистранттардың ғылыми-зерттеу мен тарихи процестер мен құбылыстарды бақылаудың экспериментальді әдістерінің негіздерін жетік меңгерту;
- ғылыми ойлау және дүниетанымға негізделген жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
7M01605
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қарастыру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдысы. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсінігі, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: - диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу дағдысын қалыптастыру және эмпирикалық зерттеу мәліметтері туралы түсінік беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IDM 1303 (ОП)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәнаралық тәсілдерді қалыптастыру. Пәнаралық тәсілдердің әдіснамалық негіздері, принциптері және проблемалары. Дискурс-талдау және дискурсивті квантификация. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтану мен әлеуметтік психологияның тұжырымдамалары мен әдістерін пайдалану. Тарихи зерттеулердің антропологиясының тұжырымдамалары мен әдістері.. Пәнаралық тәсілдер контекстінде әртүрлі тарихнамалық мектептердің әдіснамалық тәсілдерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ТОӘ-нің әдіснамалық негіздері мен мазмұны. мазмұны: оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелік тәсілдері, технологиялары. Оқыту түрлері. Мектептегі тарихи білім берудің жаңартылған мазмұны. Тарих бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Оқушылардың жетістіктерін заманауи бағалау. Тарихты оқытудың материалдық базасы. құзыреттіліктер: Тарихты оқыту әдістемесін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Өзгеріс кезеңіндегі күнделікті өмірді жан-жақты зерттеу. Мазмұны: Партиялық-мемлекеттік құрылым. саяси насихат жүйесі. Білім, медицина және мәдениет саласындағы әлеуметтік саясат. Демографиялық жағдай: халықтың саны мен құрамы, өзгеру динамикасы. Азық-түлік ресурстары. Қала және ауыл тұрғындарының еңбек қызметі. Күнделікті өмірдің материалдық және тұрмыстық аспектілері.
Қалыптасатын дағдылар: «Күнделіктілік» контентінің ерекшелігін ұғыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қаланың күнделікті өміріне кешенді талдау жасау. Мазмұны: Қала әлеуетінің әлеуметтік құрылымы. Тұрғындардың саны мен құрамы.Қалалық отбасы.Қаланың әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси өмірі. Қоғамдық өндірістегі еңбек. Білім деңгейі. Қалалықтардың тұрғын-үй,тұрмыстық жағдайы, бос уақыты, күнделікті мәдени өмірі. Тамақ сапасы мен киім стилі Дағдылар: Әлеуметтік тарихтың әдістері мен статистикалық талдауды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қаланың күнделікті өміріне кешенді талдау жасау. Мазмұны: Қала әлеуетінің әлеуметтік құрылымы. Тұрғындардың саны мен құрамы.Қалалық отбасы.Қаланың әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси өмірі. Қоғамдық өндірістегі еңбек. Білім деңгейі. Қалалықтардың тұрғын-үй,тұрмыстық жағдайы, бос уақыты, күнделікті мәдени өмірі. Тамақ сапасы мен киім стилі. Дағдылар: Әлеуметтік тарихтың әдістері мен статистикалық талдауды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күнделікті тарихтың методологиясын игеру. Мазмұны: Биліктің саяси, экономикалық, мәдени саладағы әлеуметтік қайта құрулар бағдарламасы. Қазақстанда «социалистік құрылысты» жүзеге асырудың технологиясы мен механизмі. 1930 жылдардағы кеңес қоғамы өмірінің көкейкесті мәселелері. Айғақтар негізіндегі қарапайым азаматтардың қоғамдық көңіл-күйі. Колхозшылардың өз өмірі туралы хаттары мен шағымдары. Дағдылар: микротарихтың талдау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ҰСЖ жылдарындағы тұрғындардың күнделікті өмірін кешенді зерттеу. .Мазмұны: Партиялық-мемлекеттік құрылым. Саяси үгіт-насихат жүйесі. Халық ағарту, медицина, мәдениет саласындағы әлеуметтік саясат. Демографиялық ахуал: саны мен тұрғындардың құрамы, өзгеріс динамикасы. Азық-түлік ресурсы. Қалалықтар мен ауыл тұрғындарының еңбек қызметі. Күнделікті өмірдің материалдық-тұрмыстық аспектілері. Қалыптасатын дағдылар: «Күнделіктілік» контентінің ерекшелігін ұғыну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Кеңестік педагогтардың күнделікті өмірін зерттеу және талдау. Мазмұны: Кеңес қоғамының әлеуметтік құрылымы. Билік пен идеология. Педагогтардың сандық, этникалық, гендерлік сипаттамасы. Әлеуметтік-құқықтық, материалдық жағдайы. Педагогикалық білімі. Кәсіптік-біліктілік деңгейі.Қоғамдық-мәдени және саяси келбеті. Әлеуметтік-экономикалық жағдайы мен тұрмысы. Қоғамдық жұмыс. Өмір-сүру жағдайы. Қалыптасатын дағдылар: Мәдениеттің күнделіктілігі бойынша түсінікті игеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ресейдің имперлік тарихын зерттеу.
Мазмұны: Зерттеулердегі жаңа имперлік тарих.Ресей империясы: жаңғырту үрдісі, оның Далалық өлке,Түркістанға әсері. Имперлік тарихи феноменді, басқару тәжірибиесін, жергілікті тұрғынның өмірін зерттеу. Имперлік жағдайдағы адам. Өзім, бөгде, өзгелер ресми және жергілікті нарративтегі имперлік дискурста.
Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтағы тарихнамалық талдау дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтанудың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік діндердің түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; дінтану зерттеулерінде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену.
Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы.
Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Қазақ КСР-інің кадрлық саясатының теориялық негіздерін қарастыру
Мазмұны: Басқарудың ішкі құрылымы. Мемлекеттік-құқықтық институттар.Биліктің кадрлық саясаты.Әр түрлі деңгейдегі парторгандар номенклатурасы.Артықшылықтың өсуі. Корпоративтік мүдделер.Бюрократизм.Орталық және аймақтық элиталардың әрекеттестігі.Саны, білімі, әлеуметтік және этникалық құрамы. Психологиялық бейнесі. Билік пен қоғам.
Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтың әдіснамалық парадигмаларының негіздерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа әлеуметтік тарих» дамуының кезеңдері, негізгі бағыттары, құрамдас компоненттері, зерттеу обьектісі мен әдістері. Әлеуметтік тарихтағы деректердің түрлері мен оның зерттеу әдістері. Қазақ қоғамы:әлеуметтік құрылымы, ирерархиясы, динамикасы. Жаңа әлеуметтік санаттар мен оның құрамы, иерархиялық жүйесі, шендер мен рангтер. 1897 жылғы Жалпыхалықтық санақ бойынша қазақ тұрғындары, әлеуметтік және отбасылық құрамы,жас ерекшелік топтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстан тарихын зерттеу үшін ажырамас түрлі дереккөздерді зерделеуге және талдауға бағытталған. Ол елдің өткенін қазіргі заманғы контексте объективті қайта құру үшін қажетті дерекөзтану саласына ерекше мән береді. Студенттер антикалық авторларды, қытайлық дереккөздерді, Алтын Орда туралы құжаттарды, сондай-ақ заңнамалық және статистикалық құжаттарды қоса алғанда, саналуан дереккөздердің туралы білімдерін тереңдетеді. Курс Қазақстан тарихын және қазіргі тарих ғылымындағы дереккөздердің маңыздылығын тереңірек түсіну үшін дереккөздерді талдау дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дін мен мәдениетке қатысты имперлік саясатты қарастыру.Тұрғындардың мәдени және діни тәжірибиесінің түрлері мен салт-жоралары. Имперлік саясаттың жергілікті мәдени практикаларға ықпалы. Мәдениет ерекшеліктерін талдай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күнделікті тарих теориясының методологиялық негіздерін игеру.
Мазмұны: «Анналдар» мектебі және күнделікті өмір. Италиядағы микротарих: негізін салушылар, принциптері, жеке тұлға, отбасы, ауыл, әлеуметтік топтарды зерттеу.Қоныстандыру саясатының кезеңдері,құқықтық жағдайы,саны,этникалық, діни құрамы. Қоныстанушылардың тұрғын үйлері, дәстүрі, киіну, тамақтану әдебі, дүниетанымы, діні, білімі.
Дағдылар: микротарихтың талдау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік тарих парадигмаларының әдістемелерін меңгерту. «Жаңа әлеуметтік тарих» мазмұны, пәнаралылығы. Қазақстан тарихы материалдары негізіндегі әлеуметтік аз топтар тарихы. Адамдардың өмір сүру тәжірибиесі. Пәнаралық ұстанымды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Деректерді кешенді талдау.
Мазмұны: Құжаттар құрылымын талдау мен жіктеу.Әлеуметтік тарихтың тарихи деректерінің түрлері, тұрпаты, түсіндермесі.Актілік деректер мен тіркеу құжаттамасы.Мерзімдік басылым, жеке тұлғаға қатысты құжаттар.Жеке істердің мәліметтерін талдау.Мемуарлардың түрлері.Хат, өтініш, арыз, шағым.Сот тергеу материалдары және Кеңес дәуірінің хабарламасы.
Дағдылар: әр түрлі деректермен жұмыс жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: антропологиялық ұстанымды зерттеу.
Мазмұны: Антропология: терминнің жалпы мәтініне сипаттама. Антропологиялық зерттеулердің өкілдері.Зерттеу пәні, обьектісі. Пән ерекшелігі. Обьектілердің түрлері.Теориялық негіздері, принциптері.Негізгі тұжырымдар мен мәселелері. Этникалық модельдері.Әлеуметтік және мәдени антропологияның белгілері.Әлеуметтік ұйымның формасы, құрылымы. Саналы, санасыз мәдениет.Батыс-Шығыс мәдени парадигмасы.
Дағдылар: мәдени және әлеуметтік антропологияны талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Отбасы институтының негізгі мәселелері, ерекшелігі мен үрдісін зерделеу.
Мазмұны. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы неке-отбасы қатынастары. Кеңестік отбасының идеологиялық үлгісін қалыптастыру. Қазіргі жаҺандағы отбасы әлеуметтік институты. Отбасы құрылымы. Өмірлік цикл. Отбасылық өмірдің құқықтық, демографиялық, әлеуметтік мәдени аспектісі. Моногамды отбасының дағдарысы. Мемлекеттің отбасылық саясаты.
Қалыптасатын дағдылар: микротарихи талдаудың әдістемесін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік зерттеу әдістерін білу.
Мазмұны:Әлеуметтік зерттеулер,оның түрлері. Зерттеу бағдарламасының теориялық дайындығы: мәселені анықтау, оны алдын-ала талдау, алгоритм құру.Жұмыс жоспары,құрылымы,әлеуметтік зерттеу әдістері,әлеуметтік ақпарат жинау:таңдау, талдау,бақылау,салыстыру,сауалнамалық сұрақ, интервью, эксперимент.Қорытынды, ұсыныс, жиынтықты талдау мен түсіндірудің тәсілдері.
Дағдылар: социологиялық зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи түсіндіру және түсіну ұғымдарын, тарихи танымның әдістемелік мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: Тарихи факт және оны қазіргі тарихнамада түсіндіру. Тарихи зерттеу әдістері. Тарихтағы технологиялық инновациялар. Тарихи фактілер мен әдістер.
Қалыптасқан дағдылар: тарихи дереккөздермен жұмыс жасау үшін компьютерлік технологияны қолдану, логика мен талдауды, сонымен қатар жеке әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау және бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ сұлтандарының хаттарына деректанушылық талдау. Мазмұны. Қазақ сұлтандарының әлеуметтік тұрпаты, құқықтық мәртебесі, құрамы, саны. Билік және сұлтандар.Жергілікті өзін-өзі басқару мекемелеріндегі сұлтандар өкілі. Жалпы сипаттама. Жергілікті билік органдарының әс-әрекетіне жазбаша шағымдар. Ресейлік реформалар қазақ сұлтандарының бағалауында. Хаттар бойынша хан, сұлтандардың әлеуметтік өмірі. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтың әдістерін пайдалану
Тәжірибені қорғау
Перевести вGoogleBingЗерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарымен белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарымен белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.