педагогика ғылымдарының магистрі
7М016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих)ББ мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау;
- гуманитарлық-әлеуметтік пәндер бойынша және сол пәндерді оқытудың инновациялық технологияларын қолдану бойынша жүйелі білім қалыптастыру;
- магистрлердің жалпы және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру, атап айтқанда әлеуметтік және азаматтық үлкен жауапкершілікке ие, өзінің кәсіби қызметін іске асыруға қабілетті;
- магистранттардың ғылыми-зерттеу мен тарихи процестер мен құбылыстарды бақылаудың экспериментальді әдістерінің негіздерін жетік меңгерту;
- ғылыми ойлау және дүниетанымға негізделген жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
7M01605
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қарастыру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдысы. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсінігі, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: - диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу дағдысын қалыптастыру және эмпирикалық зерттеу мәліметтері туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IDM 1303 (ОП)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Қазақстан тарихына арналған тарихи еңбектерді зерделеуге бағытталған. Курстың мақсаты Қазақстан тарихнамасының объектісі мен пәнін талдау, тарих ғылымдары жүйесіндегі және тарихи зерттеу құрылымындағы осы пәннің орны мен маңызын анықтау болып табылады. Пән аясында тарихи ғылымды дамытудың әлеуметтік-саяси шарттары, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық мемлекеттерін зерттеу тарихы, XVIII ғасырдан ХХ ғасырдың басына дейінгі Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі, сондай-ақ тарихи зерттеулер тақырыбы қарастырылады. Пән тарихи еңбектерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.<br/> Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.<br/> Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.қ тәсілдер контекстінде әртүрлі тарихнамалық мектептердің әдіснамалық тәсілдерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TOA 3303
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ТОӘ-нің әдіснамалық негіздері мен мазмұны. мазмұны: оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелік тәсілдері, технологиялары. Оқыту түрлері. Мектептегі тарихи білім берудің жаңартылған мазмұны. Тарих бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Оқушылардың жетістіктерін заманауи бағалау. Тарихты оқытудың материалдық базасы. құзыреттіліктер: Тарихты оқыту әдістемесін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SNZI 6304 (Г)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Өзгеріс кезеңіндегі күнделікті өмірді жан-жақты зерттеу. Мазмұны: Партиялық-мемлекеттік құрылым. саяси насихат жүйесі. Білім, медицина және мәдениет саласындағы әлеуметтік саясат. Демографиялық жағдай: халықтың саны мен құрамы, өзгеру динамикасы. Азық-түлік ресурстары. Қала және ауыл тұрғындарының еңбек қызметі. Күнделікті өмірдің материалдық және тұрмыстық аспектілері.
Қалыптасатын дағдылар: «Күнделіктілік» контентінің ерекшелігін ұғыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қаланың күнделікті өміріне кешенді талдау жасау. Мазмұны: Қала әлеуетінің әлеуметтік құрылымы. Тұрғындардың саны мен құрамы.Қалалық отбасы.Қаланың әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық-саяси өмірі. Қоғамдық өндірістегі еңбек. Білім деңгейі. Қалалықтардың тұрғын-үй,тұрмыстық жағдайы, бос уақыты, күнделікті мәдени өмірі. Тамақ сапасы мен киім стилі Дағдылар: Әлеуметтік тарихтың әдістері мен статистикалық талдауды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күнделікті тарихтың методологиясын игеру. Мазмұны: Биліктің саяси, экономикалық, мәдени саладағы әлеуметтік қайта құрулар бағдарламасы. Қазақстанда «социалистік құрылысты» жүзеге асырудың технологиясы мен механизмі. 1930 жылдардағы кеңес қоғамы өмірінің көкейкесті мәселелері. Айғақтар негізіндегі қарапайым азаматтардың қоғамдық көңіл-күйі. Колхозшылардың өз өмірі туралы хаттары мен шағымдары. Дағдылар: микротарихтың талдау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ҰСЖ жылдарындағы тұрғындардың күнделікті өмірін кешенді зерттеу. .Мазмұны: Партиялық-мемлекеттік құрылым. Саяси үгіт-насихат жүйесі. Халық ағарту, медицина, мәдениет саласындағы әлеуметтік саясат. Демографиялық ахуал: саны мен тұрғындардың құрамы, өзгеріс динамикасы. Азық-түлік ресурсы. Қалалықтар мен ауыл тұрғындарының еңбек қызметі. Күнделікті өмірдің материалдық-тұрмыстық аспектілері. Қалыптасатын дағдылар: «Күнделіктілік» контентінің ерекшелігін ұғыну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Кеңес педагогтарының күнделікті өмірін әлеуметтік, мәдени және кәсіби аспектілер арқылы зерттеу.
Мазмұны: мұғалімдердің әлеуметтік, экономикалық және мәдени жағдайы, олардың білімі, гендерлік және этникалық ерекшеліктері, идеология мен қоғамдық қызметтің әсері. Қалыптасатын дағдылар: Күнделіктілік мәдениетін және кәсіби бірегейлікті пәнаралық тәсілмен талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ресейдің имперлік тарихын зерттеу.
Мазмұны: Зерттеулердегі жаңа имперлік тарих.Ресей империясы: жаңғырту үрдісі, оның Далалық өлке,Түркістанға әсері. Имперлік тарихи феноменді, басқару тәжірибиесін, жергілікті тұрғынның өмірін зерттеу. Имперлік жағдайдағы адам. Өзім, бөгде, өзгелер ресми және жергілікті нарративтегі имперлік дискурста.
Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтағы тарихнамалық талдау дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтанудың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік діндердің түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; дінтану зерттеулерінде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Қазақ КСР-інің кадрлық саясатының теориялық негіздерін қарастыру
Мазмұны: Басқарудың ішкі құрылымы. Мемлекеттік-құқықтық институттар.Биліктің кадрлық саясаты.Әр түрлі деңгейдегі парторгандар номенклатурасы.Артықшылықтың өсуі. Корпоративтік мүдделер.Бюрократизм.Орталық және аймақтық элиталардың әрекеттестігі.Саны, білімі, әлеуметтік және этникалық құрамы. Психологиялық бейнесі. Билік пен қоғам.
Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтың әдіснамалық парадигмаларының негіздерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа әлеуметтік тарих» дамуының кезеңдері, негізгі бағыттары, құрамдас компоненттері, зерттеу обьектісі мен әдістері. Әлеуметтік тарихтағы деректердің түрлері мен оның зерттеу әдістері. Қазақ қоғамы:әлеуметтік құрылымы, ирерархиясы, динамикасы. Жаңа әлеуметтік санаттар мен оның құрамы, иерархиялық жүйесі, шендер мен рангтер. 1897 жылғы Жалпыхалықтық санақ бойынша қазақ тұрғындары, әлеуметтік және отбасылық құрамы,жас ерекшелік топтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстан тарихын зерттеу үшін ажырамас түрлі дереккөздерді зерделеуге және талдауға бағытталған. Ол елдің өткенін қазіргі заманғы контексте объективті қайта құру үшін қажетті дерекөзтану саласына ерекше мән береді. Студенттер антикалық авторларды, қытайлық дереккөздерді, Алтын Орда туралы құжаттарды, сондай-ақ заңнамалық және статистикалық құжаттарды қоса алғанда, саналуан дереккөздердің туралы білімдерін тереңдетеді. Курс Қазақстан тарихын және қазіргі тарих ғылымындағы дереккөздердің маңыздылығын тереңірек түсіну үшін дереккөздерді талдау дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Дін мен мәдениетке қатысты имперлік саясатты қарастыру. Мазмұны: Тұрғындардың мәдени және діни тәжірибиесі: негізгі конфессиялардың мінәжат орындары мен ғибадатхана кешендерінің ерекшелігі. Қала, ауылдағы дінге, мінәжат орындарына қатысты имперлік саясат. Діни тәжірибедегі салт-жоралар. Мәдени тәжірибе: түрлері, мерекелер, салт-дәстүрлер, тамақтану. Дағдылар: күнделікті мәдениетке қатысты тәжірибелерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күнделікті тарих теориясының методологиялық негіздерін игеру.
Мазмұны: «Анналдар» мектебі және күнделікті өмір. Италиядағы микротарих: негізін салушылар, принциптері, жеке тұлға, отбасы, ауыл, әлеуметтік топтарды зерттеу.Қоныстандыру саясатының кезеңдері,құқықтық жағдайы,саны,этникалық, діни құрамы. Қоныстанушылардың тұрғын үйлері, дәстүрі, киіну, тамақтану әдебі, дүниетанымы, діні, білімі.
Дағдылар: микротарихтың талдау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа әлеуметтік тарих әдіснамасын қолдануда зерттеу дағдылары мен сыни ойлауды дамыту.
Мазмұны: жаңа және дәстүрлі әлеуметтік тарихтың өзара байланысы, әлеуметтану мен демографиямен тоғысу; әлеуметтік түрлі топтардың, әйелдердің, балалардың тарихы; XVIII — XX ғғ. басындағы Қазақстан мысалындағы әлеуметтік құрылым мен ұтқырлық.
Дағдылар: әлеуметтік процестерді пәнаралық тәсілмен талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Деректерді кешенді талдау.
Мазмұны: Құжаттар құрылымын талдау мен жіктеу.Әлеуметтік тарихтың тарихи деректерінің түрлері, тұрпаты, түсіндермесі.Актілік деректер мен тіркеу құжаттамасы.Мерзімдік басылым, жеке тұлғаға қатысты құжаттар.Жеке істердің мәліметтерін талдау.Мемуарлардың түрлері.Хат, өтініш, арыз, шағым.Сот тергеу материалдары және Кеңес дәуірінің хабарламасы.
Дағдылар: әр түрлі деректермен жұмыс жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: антропологиялық ұстанымды зерттеу.
Мазмұны: Антропология: терминнің жалпы мәтініне сипаттама. Антропологиялық зерттеулердің өкілдері.Зерттеу пәні, обьектісі. Пән ерекшелігі. Обьектілердің түрлері.Теориялық негіздері, принциптері.Негізгі тұжырымдар мен мәселелері. Этникалық модельдері.Әлеуметтік және мәдени антропологияның белгілері.Әлеуметтік ұйымның формасы, құрылымы. Саналы, санасыз мәдениет.Батыс-Шығыс мәдени парадигмасы.
Дағдылар: мәдени және әлеуметтік антропологияны талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Отбасы институтының негізгі мәселелері, ерекшелігі мен үрдісін зерделеу.
Мазмұны. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы неке-отбасы қатынастары. Кеңестік отбасының идеологиялық үлгісін қалыптастыру. Қазіргі жаҺандағы отбасы әлеуметтік институты. Отбасы құрылымы. Өмірлік цикл. Отбасылық өмірдің құқықтық, демографиялық, әлеуметтік мәдени аспектісі. Моногамды отбасының дағдарысы. Мемлекеттің отбасылық саясаты.
Қалыптасатын дағдылар: микротарихи талдаудың әдістемесін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әлеуметтік зерттеу әдістерін білу.
Мазмұны:Әлеуметтік зерттеулер,оның түрлері. Зерттеу бағдарламасының теориялық дайындығы: мәселені анықтау, оны алдын-ала талдау, алгоритм құру.Жұмыс жоспары,құрылымы,әлеуметтік зерттеу әдістері,әлеуметтік ақпарат жинау:таңдау, талдау,бақылау,салыстыру,сауалнамалық сұрақ, интервью, эксперимент.Қорытынды, ұсыныс, жиынтықты талдау мен түсіндірудің тәсілдері.
Дағдылар: социологиялық зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи түсіндіру және түсіну ұғымдарын, тарихи танымның әдістемелік мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: Тарихи факт және оны қазіргі тарихнамада түсіндіру. Тарихи зерттеу әдістері. Тарихтағы технологиялық инновациялар. Тарихи фактілер мен әдістер.
Қалыптасқан дағдылар: тарихи дереккөздермен жұмыс жасау үшін компьютерлік технологияны қолдану, логика мен талдауды, сонымен қатар жеке әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау және бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ сұлтандарының хаттарына деректанушылық талдау. Мазмұны. Қазақ сұлтандарының әлеуметтік тұрпаты, құқықтық мәртебесі, құрамы, саны. Билік және сұлтандар.Жергілікті өзін-өзі басқару мекемелеріндегі сұлтандар өкілі. Жалпы сипаттама. Жергілікті билік органдарының әс-әрекетіне жазбаша шағымдар. Ресейлік реформалар қазақ сұлтандарының бағалауында. Хаттар бойынша хан, сұлтандардың әлеуметтік өмірі. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтың әдістерін пайдалану
Тәжірибені қорғау
Перевести вGoogleBingЗерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарымен белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.Зерттеу практикасы магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады және оқу жоспарымен белгіленген мерзімде жеке жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.