педагогика ғылымдарының магистрі
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы әдіснаманы, терең педагогикалық білімді және заманауи технологияларды меңгеру негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жобалауға және жүргізуге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
7M01201
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалық шақтың феномені психологиялық мәселе ретінде. Мектеп жасына дейінгі бала тұлғасын дамытудағы іс-әрекеттің рөлі. Мектепке дейінгі жаста танымдық процестер мен қабілеттерді дамыту. Мектепке дейінгі балалық шақта тұлғаның дамуы. Баланың мектепте оқуға дайындығы. Мектеп жасына дейінгі балаларға білім берудің психологиялық ерекшеліктері. Балалардың танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың психологиялық заңдылықтары (оның мақсаты, мазмұны және әдістері). Білім беру үдерісінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдістемесін, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ресімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми мәселе ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары мен деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді, мұрағаттық материалдарды зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттіліктер: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту мен тәрбиелеу практикасына енгізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:студенттерді балалардың сөйлеуін дамыту әдістемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны:сөйлеуді дамыту әдістемесінің пәні. Балабақшада сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесі. Байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі. Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыстың әдістемесі. Сауат ашуға дайындық. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің дамуын диагностикалау. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтерін әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру және іске асыру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Теориялық және әдіснамалық негіздер, сүйемелдеу модельдері, тәлімгерлік технологиялары, кәсіби қиындықтарды диагностикалау және жеке даму бағыттарын жобалау зерттеледі. Жүйелі әдістемелік қолдау арқылы мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру үшін жағдай жасауға ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми-зерттеу мәдениеті мен талдамалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Болжамдаудың теориялық-әдіснамалық негіздері зерделенеді, білім беру саясаты мен әлеуметтік-мәдени ортаның өзгеруі жағдайында ЕҰ жүйесінің дамуының қазіргі тенденциялары мен перспективалары талданады, эмпирикалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру әдістері, педагогикалық зерттеулерде статистикалық және сапалық әдістерді қолдану қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:студенттерде балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны:мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы. Балалардың жас ерекшеліктері. Балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары және формалары. Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық үдерісі. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекеті. Балаларды мектепте оқуға дайындау.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:балаларды тәрбиелеу және оқыту процесін олардың даму заңдылықтарын ескере отырып жүзеге асыруға қабілетті.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: әзірленетін мәселелерді шешу кезінде зерттеу және эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық-әдістемелік пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру<br/> Мазмұны педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми негіздері. Педагогикалық және әдістемелік пәндердің негізгі мазмұны. Педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытуды ұйымдастыру нысандары, әдістері мен ұйымдастырылуы. Кредиттік оқыту технологиясы бойынша педагогикалық-әдістемелік пәндерді жоспарлау жүйесі. Әдістемелік пәндерді оқыту әдістемесі және студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық практиканы ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктер: педагогикалық циклдің пәндерін анықтайды; олардың теориялық және әдістемелік сипаттамаларын жасайды; педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытудың әдістері мен әдістерін қолданады; педагогикалық пәндердің мазмұнын құрылымдау принциптері негізінде пәндердің ПОӘК құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән ерте балалық шақта инклюзивті білім беру сапасын қамтамасыз ету тәсілдерін теориялық және әдіснамалық негіздеуге бағытталған. Инклюзияның тұжырымдамалық негіздері, Білім беру ортасының сапасын бағалау жүйелері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру процесін даралау стратегиялары қарастырылады. Пәнаралық сүйемелдеу тетіктеріне, педагогтердің кәсіби құзыреттілігіне және инклюзивті практиканы нормативтік-құқықтық реттеуге ерекше назар аударылады
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін игеру, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мектепке дейінгі білім беру және оларды әртүрлі буындарда басқару саласындағы қажетті даму перспективаларын қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту: жағдайы және даму перспективалары. Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру жүйесінің проблемалары мен перспективалары. ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар. ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудың міндеттері мен принциптері. ҚР мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының құрылымы мен нысандары.
Құзыреттілігі: Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйесін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өз эмоцияларын тағайындау, түсіну, пайдалану және басқару, қарым-қатынас жасау, мәселелерді шешу, басқа адамдарға эмпатия білдіру қабілеті.
Мазмұны: мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды даму проблемасы. Шетелдік және отандық психология шеңберіндегі эмоционалды интеллект тұжырымдамасы. Эмоциялардың экспрессивті формалары (қимыл, мимика, пантомимика, эмоционалды компонент). Тұжырымдамалық тәсілдер Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллект мәселелері.
Құзыреттіліктер: өз сезімдерін тану және білу қабілеті; өз сезімдерін өзгерту қабілеті; рөлдік ойындарда әртүрлі қатынастарды модельдейді; көшбасшылық қабілеттерін көрсетеді;өзіңізді ынталандыру және мотивацияны сақтау қабілеті; сезімдеріңізді басқара білу; эмоционалды жылы қарым-қатынас орната білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау әрекеті процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық ойлауын және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау, кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру Мазмұны: дизайн өнер ретінде. Функционалдылық және эстетика. Дизайндағы түс схемасы. Дизайндағы пішін мен сызық. Балалар дизайнына арналған материалдар. Мектеп жасына дейінгі балалардың қызметін жобалауды ұйымдастыру. Балаларға арналған сәндік дизайн. Кеңістіктік сәндік балалар дизайны. Құзыреттіліктер:балалардың жобалау іс-әрекетінің бұйымдарын жасау және пайдалану процесінде адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; оларды еңбек дағдыларына баулу, қол еңбегінің негіздеріне, өнімді жобалау іс-әрекетіне үйрету; баланың адамгершілік қасиетін қалыптастыруда эстетикалық ортаны пайдалану ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру ортасында педагогикалық зерттеулер жүргізуді реттейтін этикалық нормалар мен қағидаттар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Қатысушылардың құқықтарын сақтау, құпиялылықты қамтамасыз ету, ақпараттандырылған келісім, сондай-ақ зерттеушінің кәсіби жауапкершілігі мәселелері қаралады. Этикалық дилеммаларды талдауға және этикалық негізделген ғылыми мінез-құлық Стратегияларын жасауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымның білім беру бағдарламасын жобалау саласында магистранттарды даярлау.
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру бағдарламасын жобалау негіздері. Білім беру бағдарламасын іске асырудың мақсаттары мен міндеттері. Білім беру бағдарламасын қалыптастыру принциптері мен тәсілдері. Мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру бағдарламасының (нысаналы, мазмұнды, ұйымдастырушылық, қосымша) құрылымдары. Бағдарламаны іске асырудың нысандары, тәсілдері, әдістері мен құралдары. Бағдарламаның дамуы үшін маңызы сипаттамалары, балалардың даму ерекшеліктері. Жоспарлау мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеттері (қозғалыс, коммуникативті, танымдық, зерттеу, шығармашылық, бейнелеу, музыкалық)
Құзыреттіліктер: бағдарламаны құру кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін білу, білім беру бағдарламасын жобалауды талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды педагогикалық процестерді жобалауға, қызметті ұйымдастыруға және жүргізуге үйрету, сонымен бірге мектепке дейінгі ұйымдарда жүзеге асырылатын оқу қызметі мен тәрбие қызметін жобалау және ұйымдастыру тәсілдерінде шығармашылықпен жұмыс істеу.
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдарда жобалау қызметін жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдардың инновациялық педагогикалық технологиялары негізінде жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдарда білім алушылардың қызметін дамытудың сындарлы ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған рөлдік ойындарды дамыту. Тіл және сөйлеуді дамыту орталығында Педагогикалық қызметті жобалау. Бейнелеу қызметі сабақтарын жобалау. Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін арттыру технологиялары. Жобалау сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық технологиялардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері. Мектепке дейінгі ұйымдарда мультимедианы пайдалану. Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың жобалық қызметі.
Құзыреттіліктер: инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде жобалау қабілеті; бейнелеу іс-әрекеті сабақтарын жобалау қабілеті, мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін жобалау қабілеті; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуды жобалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру контекстінде цифрлық педагогика мен когнитивтік технологиялардың әдіснамалық негіздерін игеруіне бағытталған. Цифрлық оқытудың теориялық модельдері, білім беру ортасын цифрландыру құралдары және мектеп жасына дейінгі балалардың когнитивті дамуын ынталандыру тетіктері қарастырылады. Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру стратегиялары және ақпараттық қауіпсіздік пен баланың жеке басының даму талаптарын ескере отырып, инновациялық технологияларды білім беру процесіне интеграциялау мәселелері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи білім беру трансформациялары контекстінде мектепке дейінгі білім беруді басқарудың іргелі теориялық және әдіснамалық негіздерін ашады. Басқару тұжырымдамалары, принциптері мен функциялары, стратегиялық жоспарлау тетіктері, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау зерттеледі. Басқарушылық құзыреттілікті дамытуға, білім берудегі көшбасшылыққа және мектепке дейінгі білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру саласындағы болжау және зерттеу, теориялық-әдіснаманы анықтау, оның нәтижелерін өңдеу, ресімдеу
Мазмұны: болжау объектісінің танымдық қызметі; болжауды жүзеге асырудың шарттары мен жолдарын анықтау. Болжаудың бастапқы негізі, яғни зерттелетін объект немесе құбылыс туралы нақты материалдардың болуы фактографиялық құжат және т.б. теориялық және әдіснамалық негіз, болжау әдістері мен құралдары экстраполяция, сараптама, нормативтік, іздеу әдісі және т. б. болжау сапасы, яғни. бұл болжамның негізділігі, сенімділігі, дәлдігі, ақпараттылығы құндылықтарының бірлігі.
Болжам-бұл болашақта зерттелуі мүмкін табиғи құбылыстарды, әлеуметтік өмірді, психологиялық жағдайды анықтайтын, сипаттайтын теориялық қызмет түрі.
Құзыреті: мектепке дейінгі білім беруді болжау және зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында мектепке дейінгі білім беруді дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар мектепке дейінгі білім берудің мазмұнын, технологиялары мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудың философиялық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-мәдени тәсілдерін талдайды. Білім беру практикасының сапасын және тұрақты дамуын қамтамасыз ету тұжырымдамаларын, стратегиялары мен тетіктерін сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы және шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйесі туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру жүйесі оқыту пәні ретінде. Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру туралы педагогикалық идеялар. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі заманауи шет елдердің теориялары. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың скандинавиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың азиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың американдық моделі.
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін қолдану; қазіргі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жаһандық және ұлттық білім беру стратегиялары контекстінде мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін талдауға бағытталған. Баланың жеке басының дамуына, бағдарламалардың өзгергіштігіне, педагогикалық инновацияларға бағытталған модельдер мен тәсілдер зерттеледі. Гуманистік, тұлғаға бағытталған және мәдени парадигмаға, сондай-ақ мектепке дейінгі педагогиканы жаңғырту бағыттарын сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасы туралы түсініктерін қалыптастыру
Мазмұны: Мектепке дейінгі білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері. Мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі моделі: Қазақстан Республикасының білім беру саясатының мақсаты, негізгі қағидалары. Мектепке дейінгі тәрбиенің моделі: мақсаты, тәрбие саясатының негізгі принциптері, мазмұндық құрамдастардың сипаттамасы, мектепке дейінгі тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Мектепке дейінгі тәрбиенің теориялық негіздері. ГОСО Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың типтік оқу бағдарламасының мақсаты, міндеттері және мазмұны. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы құзыреттілік мәселесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру. Мектеп жасына дейінгі балалардың теориялық негіздері мен танымдық іс-әрекеті. Мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін қалыптастырудың формалары мен әдістері (коммуникативтік, когнитивтік, әлеуметтік және т.б.).
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін қолдану; қазіргі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделін түсінуге мүмкіндік береді.
Мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделін оқыту ғылымы және салыстырмалы педагогика ретінде қалыптастыру. Пән мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі қазіргі шет елдердің теорияларына бағытталған. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық, скандинавиялық, американдық және азиялық моделінің ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар ұлттық және шетелдік мектепке дейінгі білім беруді салыстырады, мектепке дейінгі білім беруді дамытудың ұлттық және әлемдік тенденцияларын пайдаланады. Қазіргі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастықтың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар балалардың мектепте оқуға сәтті бейімделуіне ықпал ететін бағдарламаларды, әдістемелер мен тәсілдерді үйлестіру қағидаттарымен танысады. Педагогтардың өзара іс-қимылы және баланың дамуы үшін бірыңғай білім беру кеңістігін құру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі туралы ұғымдарды меңгеру .
Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру сапасын қамтамасыз ету ресурсы ретінде отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі.Мектепке дейінгі ұйымның отбасымен өзара әрекеттесуінің негізгі міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбиеленушілердің ата-аналарымен әлеуметтік әріптестігінің нысандары мен әдістері. Қазіргі нормативтік-құқықтық базаға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестік қатынастарын ұйымдастыру және мазмұнын жаңарту.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйым мен отбасындағы әлеуметтік патрнерлік бағыттарды анықтайды. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасындағы әлеуметтік патрнерліктің формалары мен әдістерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-магистранттарды мектепке дейінгі ұйымды басқарудың ғылыми негіздерімен таныстыру
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымды басқарудың инновациялық тәсілдері. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті ұйымдастырудағы инновациялар, педагог-тәрбиешілердің кәсіби деңгейін арттыру, әлеуметтік әріптестік, шаруашылық қызметтің жаңа нысандары, білім беру қызметтерін тұтынушыға бағдарлану, балабақшаны басқару процесіне персоналды тарту. Педагогикалық менеджмент принциптері. Мектепке дейінгі ұйымның қазіргі басшысы: кәсіби құзыреттілік, көшбасшылық қасиеттер, балабақшаны басқарудың негізгі аспектілері. Балабақша персоналын басқару мәдениеті. Мектепке дейінгі ұйымды басқарудың заманауи технологиялары.
Құзыреттері: магистрант өзінің кәсіби қызметінде мектепке дейінгі ұйымды басқарудың инновациялық технологияларын қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған. Практикум шеңберінде магистранттар өзін-өзі бағалау және рефлексия технологияларын меңгереді, кәсіби өсудің жеке траекторияларын әзірлейді, тәлімгерлік және педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгереді. Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту жағдайында әдістемелік шеберлікті, коммуникативтік мәдениетті және инновациялық қызметке дайындықты дамытуға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарды білім сапасын бағалау туралы ғылым ретінде педагогикалық квалиметрия негіздерімен таныстырады. Педагогикалық қызметті өлшеу, балалардың дамуын бағалау және білім беру бағдарламаларының тиімділігі әдістері мен құралдары қарастырылады. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясын құруға бағытталған Мектепке дейінгі білім беру контекстінде сапа критерийлері мен көрсеткіштерін әзірлеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі іс жүргізу негіздері бар магистранттарда қалыптастыру; білім беру ұйымдарының іс жүргізуінде пайдаланылатын құжаттардың негізгі түрлері туралы түсінік беру.
Мазмұны: білім беру ұйымдарын басқарудағы құжаттардың маңызы. Құжат ұғымы. Құжат функциялары. Құжаттарды жіктеу түрлері. Құжаттарды ресімдеуге қойылатын талаптар. Қызметтік құжаттардың тілі. Құжаттардың бланкілері. Құжаттардың түрлері.
Құзыреттері: нормативтік құжаттардың мазмұнын талдайды, құжаттардың түрлерін ажыратады, ақпараттық-анықтамалық құжаттарды рәсімдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың мектепке дейінгі ұйымдарда ақпараттық-білім беру ортасын құру және жұмыс істеу принциптерін теориялық негіздеуге және практикалық игеруге бағытталған. ИОС құрылымы, компоненттері және функционалдық сипаттамалары, сондай-ақ білім беру процесінің дамуын қамтамасыз ететін цифрлық технологиялар қарастырылады. Педагогтердің цифрлық құзыреттілігі, ақпараттық қауіпсіздік және цифрлық ресурстарды педагогикалық практикаға тиімді интеграциялау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік құзыреттілігін, педагогикалық зерттеулер жүргізуге дайындығын, ғылыми этика талаптарын қолдана білуін қалыптастыру.
Мазмұны: мұғалім шығармашылық қызметтің субъектісі ретінде. Педагогтың зерттеу қызметінің ерекшеліктері. Академиялық этика. Ғылыми этика. Зерттеуді жоспарлау мен жүзеге асырудағы этикалық принциптер. Қазіргі ғылымның этикалық мәселелері. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тұжырымдамаларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім беру сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогикалық деонтологияның мәнін кәсіби этика нормаларын, моральдық-құқықтық принциптерді және педагогикалық қызметтің құндылық бағдарларын зерттейтін ғылыми сала ретінде ашады. Магистранттар педагогикалық борыш, жауапкершілік, Ар-намыс, әдептілік және адамгершілік мәдениет ұғымдарын талдайды. Кәсіби мінез-құлықтың деонтологиялық негіздерін түсінуге және мектепке дейінгі білім беру ортасында мұғалімнің этикалық және құндылық позициясын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда орта және жоғары буын білім беру мекемелерінде педагогикалық пәндерді оқыту үшін қажетті кәсіби дағдылар мен әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Оқу курстарын жобалаудың, сабақтарды жоспарлаудың, оқыту әдістері мен формаларын таңдаудың, сондай-ақ студенттердің білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері зерттелуде. Дәстүрлі және цифрлық білім беру технологияларын интеграциялау мәселелері де қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде эмоционалды интеллекттің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар эмоционалды интеллекттің құрылымын, оның даму механизмдерін және тұлғааралық өзара әрекеттесуге, эмоцияларды басқаруға және стресске төзімділікке әсерін талдайды. Педагогикалық қызметте эмоционалды рефлексия мен эмпатияны қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстанның орнықты дамуының ұлттық білім беру стратегиясын, оның орнықты дамуының негізгі міндеттерін қарастырады. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында сапалы білім беру оның дамуының жаңа бағыттарын көздейді. Оқытудың пәндік және жобалық технологияларын, интерактивті ойындарды игеру тәсілдері мен әдістерін меңгереді. Гендерлік теңдік, кедейлікті еңсеру, қоршаған ортаны қорғау, ауылды қайта құру мәселелерін зерделеу. Магистранттардың білім беруді тұрақты дамытуда жобалау және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Қоғамның мүдделерін ескере отырып, экологиялық, әлеуметтік, экономикалық проблемаларды кешенді шешуді, болашақ ұрпақтың білім сапасын арттыруда қоршаған ортаны басқарудың дүниетанымдық принциптерін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән Қазақстанның орнықты дамуының ұлттық білім беру стратегиясын, оның орнықты дамуының негізгі міндеттерін қарастырады. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында сапалы білім беру оның дамуының жаңа бағыттарын көздейді. Оқытудың пәндік және жобалық технологияларын, интерактивті ойындарды игеру тәсілдері мен әдістерін меңгереді. Гендерлік теңдік, кедейлікті еңсеру, қоршаған ортаны қорғау, ауылды қайта құру мәселелерін зерделеу. Магистранттардың білім беруді тұрақты дамытуда жобалау және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Қоғамның мүдделерін ескере отырып, экологиялық, әлеуметтік, экономикалық проблемаларды кешенді шешуді, болашақ ұрпақтың білім сапасын арттыруда қоршаған ортаны басқарудың дүниетанымдық принциптерін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда эмоционалды интеллект теориясы мен қазіргі даму Тұжырымдамасы, оның құрылымы мен эмоцияларды басқару, эмоционалды интеллект және көшбасшылық туралы түсініктерді қалыптастыру. Эмоционалды интеллект. Эмоционалды интеллекттің теориялары мен қазіргі тұжырымдамалары. Эмоциялар, олардың адам өміріндегі рөлі. Эмоциялар мен интеллекттің байланысы. Эмоционалды интеллект құрылымы. Эмоцияны басқару. Эмоционалды интеллектті дамыту. Көшбасшылық және эмоционалды интеллект. Эмоциялар мен қақтығыстар.
Әлеуметтік интеллект. Әлеуметтік интеллектті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды дамуы. Эмоционалды және әлеуметтік интеллект диагностикасы. П.Экманның айтуы бойынша негізгі эмоциялар. Изардтың эмоцияларының дифференциалды шкаласы әдісі. Р. Плутчиктің эмоциялар теориясы. Дж.ГИЛФОРДТЫҢ "әлеуметтік интеллект". Н.Холлдың эмоционалды интеллект сынағы. Д.В. Люсиннің эмоционалды интеллект сынағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысының тәжірибесін алу.
Мазмұны: Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілігі: оқытуда алған білімдерін пайдалануға; оқу сабақтарын жобалауға, өткізуге және талдауға қабілетті.