педагогика ғылымдарының магистрі
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы әдіснаманы, терең педагогикалық білімді және заманауи технологияларды меңгеру негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жобалауға және жүргізуге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
7M01201
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми мәтіннің дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми тіл және ғылыми мәтін. Ғылыми дәйексөздің ережелері. Плагиат. Академиялық сипаттағы мәтіндерді құру: эссе, реферат, аннотация, рецензия, ғылыми мақалалар. Академиялық ғылыми стиль. Библиографиялық сипаттаманың принциптері. Библиографиялық стандарттар. Библиографиялық іздеу: электронды ресурстар және мәліметтер базасы.<br/> Құзіреттілік: академиялық жазу және сөйлеу дағдыларын меңгерген, ғылыми мәтінді редакциялай біледі, библиографиялық жазба жасай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми мәтіннің дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми тіл және ғылыми мәтін. Ғылыми дәйексөздің ережелері. Плагиат. Академиялық сипаттағы мәтіндерді құру: эссе, реферат, аннотация, рецензия, ғылыми мақалалар. Академиялық ғылыми стиль. Библиографиялық сипаттаманың принциптері. Библиографиялық стандарттар. Библиографиялық іздеу: электронды ресурстар және мәліметтер базасы.<br/> Құзіреттілік: академиялық жазу және сөйлеу дағдыларын меңгерген, ғылыми мәтінді редакциялай біледі, библиографиялық жазба жасай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DP 1206
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалық шақтың феномені психологиялық мәселе ретінде. Мектеп жасына дейінгі бала тұлғасын дамытудағы іс-әрекеттің рөлі. Мектепке дейінгі жаста танымдық процестер мен қабілеттерді дамыту. Мектепке дейінгі балалық шақта тұлғаның дамуы. Баланың мектепте оқуға дайындығы. Мектеп жасына дейінгі балаларға білім берудің психологиялық ерекшеліктері. Балалардың танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың психологиялық заңдылықтары (оның мақсаты, мазмұны және әдістері). Білім беру үдерісінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдістемесін, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ресімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми мәселе ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары мен деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді, мұрағаттық материалдарды зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттіліктер: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту мен тәрбиелеу практикасына енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблеманың түсінігі, оның қойылымы және тұжырымдалуы. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика методологиясының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағаттық материалдарды оқыту әдісі. Алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі және оны ұсыну түрлері (көшірме жасау, үзінді жазу, жоспар, реферат, дәйексөздер, кестелер, диаграммалар, графиктер және т.б.). Ғылыми зерттеу жүргізудегі акт рөлі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:студенттерді балалардың сөйлеуін дамыту әдістемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны:сөйлеуді дамыту әдістемесінің пәні. Балабақшада сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесі. Байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі. Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыстың әдістемесі. Сауат ашуға дайындық. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің дамуын диагностикалау. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:студенттерді балалардың сөйлеуін дамыту әдістемелерімен таныстыру.<br/> Мазмұны:сөйлеуді дамыту әдістемесінің пәні. Балабақшада сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесі. Байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі. Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыстың әдістемесі. Сауат ашуға дайындық. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің дамуын диагностикалау. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдістемелік қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және сапасын талдау технологияларын меңгеру.<br/> Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы балалардың әлеуметтік-коммуникативтік, сөйлеу, танымдық, физикалық, көркемдік және эстетикалық дамуын әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау және жүзеге асыру; кадрлармен әдістемелік жұмыстың заманауи технологияларын кешенді қолдану негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымының әдістемелік қызметін инновациялық әдіспен жоспарлау және ұйымдастыру; балабақшаның оқу-тәрбие процесін әдістемелік жабдықтау бойынша жұмыстарды жүргізу; білім беру тұжырымдамаларына, жүйелеріне, бағдарламаларына, технологияларына психологиялық-педагогикалық талдау жүргізу;<br/> Құзыреттері: оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу, әртүрлі білім беру бағдарламаларындағы әдістемелік қызметте оқу үдерісінің сапасын диагностикалау және бағалау; оларды ұйымдастыруда, оқу қызметін жүзеге асыруда пайдалану процесі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MDBBPK5204
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ТМОДО 7201 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беру жүйесі. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің мазмұны, әдістері, құралдары мен формалары. Мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық процесті ұйымдастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеті. Мектепке дейінгі ұйымдағы пәндік-кеңістіктік даму ортасы. Балаларды мектепте оқуға дайындау.<br/> Қалыптасқан құзыреттіліктер: ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды олардың даму заңдылықтарын ескере отырып тәрбиелеу және оқыту процесін жүзеге асыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:студенттерде балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны:мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы. Балалардың жас ерекшеліктері. Балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары және формалары. Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық үдерісі. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекеті. Балаларды мектепте оқуға дайындау.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:балаларды тәрбиелеу және оқыту процесін олардың даму заңдылықтарын ескере отырып жүзеге асыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектепке дейінгі ұйымды әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: әзірленетін мәселелерді шешу кезінде зерттеу және эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ped 5103 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық-әдістемелік пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру<br/> Мазмұны педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми негіздері. Педагогикалық және әдістемелік пәндердің негізгі мазмұны. Педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытуды ұйымдастыру нысандары, әдістері мен ұйымдастырылуы. Кредиттік оқыту технологиясы бойынша педагогикалық-әдістемелік пәндерді жоспарлау жүйесі. Әдістемелік пәндерді оқыту әдістемесі және студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық практиканы ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктер: педагогикалық циклдің пәндерін анықтайды; олардың теориялық және әдістемелік сипаттамаларын жасайды; педагогикалық және әдістемелік пәндерді оқытудың әдістері мен әдістерін қолданады; педагогикалық пәндердің мазмұнын құрылымдау принциптері негізінде пәндердің ПОӘК құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi 5203 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық-педагогикалық диагностикаға кіріспе. Психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін жіктеу. Дииагностикалық аспаптар. Тәрбиеленушінің ағымдағы жағдайын, ресурсын және даму әлеуетін диагностикалау. Тәрбиеленушінің жеке тұлғасын әртүрлі даму кезеңдерінде диагностикалау. Балалар ұжымын және тәрбиеленушілердің тұлғааралық қарым-қатынасын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Отбасы мен отбасылық қатынастарды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Білім беру ұйымының педагогикалық ұжымының диагностикасы. Қарым-қатынас, топтық
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін игеру, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.
Құзыреттілігі: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мектепке дейінгі білім беру және оларды әртүрлі буындарда басқару саласындағы қажетті даму перспективаларын қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту: жағдайы және даму перспективалары. Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру жүйесінің проблемалары мен перспективалары. ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар. ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудың міндеттері мен принциптері. ҚР мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының құрылымы мен нысандары.
Құзыреттілігі: Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйесін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өз эмоцияларын тағайындау, түсіну, пайдалану және басқару, қарым-қатынас жасау, мәселелерді шешу, басқа адамдарға эмпатия білдіру қабілеті.
Мазмұны: мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды даму проблемасы. Шетелдік және отандық психология шеңберіндегі эмоционалды интеллект тұжырымдамасы. Эмоциялардың экспрессивті формалары (қимыл, мимика, пантомимика, эмоционалды компонент). Тұжырымдамалық тәсілдер Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллект мәселелері.
Құзыреттіліктер: өз сезімдерін тану және білу қабілеті; өз сезімдерін өзгерту қабілеті; рөлдік ойындарда әртүрлі қатынастарды модельдейді; көшбасшылық қабілеттерін көрсетеді;өзіңізді ынталандыру және мотивацияны сақтау қабілеті; сезімдеріңізді басқара білу; эмоционалды жылы қарым-қатынас орната білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау әрекеті процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық ойлауын және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау, кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру Мазмұны: дизайн өнер ретінде. Функционалдылық және эстетика. Дизайндағы түс схемасы. Дизайндағы пішін мен сызық. Балалар дизайнына арналған материалдар. Мектеп жасына дейінгі балалардың қызметін жобалауды ұйымдастыру. Балаларға арналған сәндік дизайн. Кеңістіктік сәндік балалар дизайны. Құзыреттіліктер:балалардың жобалау іс-әрекетінің бұйымдарын жасау және пайдалану процесінде адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; оларды еңбек дағдыларына баулу, қол еңбегінің негіздеріне, өнімді жобалау іс-әрекетіне үйрету; баланың адамгершілік қасиетін қалыптастыруда эстетикалық ортаны пайдалану ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымның білім беру бағдарламасын жобалау саласында магистранттарды даярлау.
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру бағдарламасын жобалау негіздері. Білім беру бағдарламасын іске асырудың мақсаттары мен міндеттері. Білім беру бағдарламасын қалыптастыру принциптері мен тәсілдері. Мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру бағдарламасының (нысаналы, мазмұнды, ұйымдастырушылық, қосымша) құрылымдары. Бағдарламаны іске асырудың нысандары, тәсілдері, әдістері мен құралдары. Бағдарламаның дамуы үшін маңызы сипаттамалары, балалардың даму ерекшеліктері. Жоспарлау мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекеттері (қозғалыс, коммуникативті, танымдық, зерттеу, шығармашылық, бейнелеу, музыкалық)
Құзыреттіліктер: бағдарламаны құру кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін білу, білім беру бағдарламасын жобалауды талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды педагогикалық процестерді жобалауға, қызметті ұйымдастыруға және жүргізуге үйрету, сонымен бірге мектепке дейінгі ұйымдарда жүзеге асырылатын оқу қызметі мен тәрбие қызметін жобалау және ұйымдастыру тәсілдерінде шығармашылықпен жұмыс істеу.
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдарда жобалау қызметін жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдардың инновациялық педагогикалық технологиялары негізінде жобалау. Мектепке дейінгі ұйымдарда білім алушылардың қызметін дамытудың сындарлы ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған рөлдік ойындарды дамыту. Тіл және сөйлеуді дамыту орталығында Педагогикалық қызметті жобалау. Бейнелеу қызметі сабақтарын жобалау. Мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін арттыру технологиялары. Жобалау сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Педагогикалық технологиялардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері. Мектепке дейінгі ұйымдарда мультимедианы пайдалану. Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалардың жобалық қызметі.
Құзыреттіліктер: инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде жобалау қабілеті; бейнелеу іс-әрекеті сабақтарын жобалау қабілеті, мектеп жасына дейінгі балалардың қозғалыс белсенділігін жобалау қабілеті; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуды жобалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі ұйым қызметінің сапасын кешенді сандық (Квалиметрия) бағалау технологиясын теориялық негіздеу және әзірлеу;
Мазмұны: білім берудегі педагогикалық квалиметрия. Білім сапасы мәселесі білім беру қызметін бақылау және бағалау мәселесі ретінде. Білім беру мазмұнын игеруді педагогикалық бақылаудың ерекшеліктері және білім беру процесінің нәтижелерін бағалау. Білім беру процесіне қатысушылардың жеке, жеке және субектілік қасиеттерінің квалиметриясы. Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау әдістемесі және педагогикалық аттестаттау. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясы.
Құзыреттері: мектепке дейінгі білім беру қызметтерінің сапасын бағалауды әзірлейді және жүзеге асырады шешімдер қабылдайды және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауап береді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру саласындағы болжау және зерттеу, теориялық-әдіснаманы анықтау, оның нәтижелерін өңдеу, ресімдеу
Мазмұны: болжау объектісінің танымдық қызметі; болжауды жүзеге асырудың шарттары мен жолдарын анықтау. Болжаудың бастапқы негізі, яғни зерттелетін объект немесе құбылыс туралы нақты материалдардың болуы фактографиялық құжат және т.б. теориялық және әдіснамалық негіз, болжау әдістері мен құралдары экстраполяция, сараптама, нормативтік, іздеу әдісі және т. б. болжау сапасы, яғни. бұл болжамның негізділігі, сенімділігі, дәлдігі, ақпараттылығы құндылықтарының бірлігі.
Болжам-бұл болашақта зерттелуі мүмкін табиғи құбылыстарды, әлеуметтік өмірді, психологиялық жағдайды анықтайтын, сипаттайтын теориялық қызмет түрі.
Құзыреті: мектепке дейінгі білім беруді болжау және зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда әдіснамалық тәсілдер, қағидаттар мен деңгейлер туралы түсінік қалыптастыру. Қазақстанда және әлемдік білім беру кеңістігінде мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық негіздерін дамыту.
Мазмұны: "әдістеме" ұғымының мәні ғылым ретінде. "Педагогика әдістемесі" ұғымдары. Педагогикадағы негізгі деңгейлер мен әдіснамалық тәсілдер, олардың ерекшеліктері. Зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптері.
Құзыреттіліктер: заманауи зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, тұжырымдамалық бағыттарын анықтайды және мектепке дейінгі білім берудің өзектілігін ғылыми негіздейді, оны өз зерттеуінде жүзеге асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы және шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйесі туралы түсінік.
Мазмұны: қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру жүйесі оқыту пәні ретінде. Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру туралы педагогикалық идеялар. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі заманауи шет елдердің теориялары. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың скандинавиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың азиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың американдық моделі.
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін қолдану; қазіргі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы және шетелдегі мектепке дейінгі білім беру жүйесі туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру жүйесі оқыту пәні ретінде. Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру туралы педагогикалық идеялар. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі заманауи шет елдердің теориялары. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың скандинавиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың азиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың американдық моделі.
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін қолдану; қазіргі мектепке дейінгі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді игеру
Мазмұны: білім туралы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар. Қазіргі кезеңде мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. Мектепке дейінгі ұйымды құру тәртібі. Мектепке дейінгі ұйымдарды ұйымдастыру және басқару процесінің жалпы сипаттамасы. Басқару функциялары. Мектепке дейінгі ұйымдағы кадрларды жоспарлау, іріктеу, орналастыру және бейімдеу.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық процесін жоспарлауды, ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды жүзеге асыра білу; өзінің кәсіби қызметінде басқару шешімдерін әзірлей, қаб
ылдай және жүзеге асыра білу; мектепке дейінгі ұйым ұжымының жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасы туралы түсініктерін қалыптастыру
Мазмұны: Мектепке дейінгі білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері. Мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі моделі: Қазақстан Республикасының білім беру саясатының мақсаты, негізгі қағидалары. Мектепке дейінгі тәрбиенің моделі: мақсаты, тәрбие саясатының негізгі принциптері, мазмұндық құрамдастардың сипаттамасы, мектепке дейінгі тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Мектепке дейінгі тәрбиенің теориялық негіздері. ГОСО Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың типтік оқу бағдарламасының мақсаты, міндеттері және мазмұны. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы құзыреттілік мәселесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру. Мектеп жасына дейінгі балалардың теориялық негіздері мен танымдық іс-әрекеті. Мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін қалыптастырудың формалары мен әдістері (коммуникативтік, когнитивтік, әлеуметтік және т.б.).
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін қолдану; қазіргі білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективаларын анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделі туралы түсінік қалыптастыру
Мазмұны: мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделі оқыту пәні ретінде. Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру туралы педагогикалық идеялар. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі қазіргі шет елдердің теориялары. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың еуропалық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың скандинавиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың азиялық моделі. Мектепке дейінгі білім беруді дамытудың американдық моделі.
Құзыреттіліктер: ұлттық және шетелдік мектепке дейінгі білім беруді салыстырады, мектепке дейінгі білім беруді дамытудың ұлттық және әлемдік тенденцияларын қолдана алады; қазіргі мектепке дейінгі білім берудің проблемалары мен даму перспективаларын анықтай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы туралы ұғымдарды қалыптастыру және олардың тиімділігін тексеру.
Мазмұны: ҚР-да мектепке дейінгі білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын жүзеге асыруға магистранттарды даярлаудың теориялық - әдіснамалық негізін құру үшін мектеп жасына дейінгі балалармен білім беру процесін ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері. Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын іске асырудың мәселелері мен перспективалары. Магистранттарды МДҰ және отбасы сабақтастығын іске асыруға даярлауды модельдеу.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі бастауыш білім берудің мазмұнын талдайды және салыстырады. Мектепке дейінгі және бастауыш мектептің сабақтастығы мәселелерін шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі туралы түсініктерді меңгеру .
Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру сапасын қамтамасыз ету ресурсы ретінде отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі.МДҰ-ның отбасымен өзара іс-қимылының негізгі міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбиеленушілерінің ата-аналарымен әлеуметтік әріптестігінің нысандары мен әдістері. Қазіргі заманғы нормативтік-құқықтық базаға сәйкес МДҰ және отбасы арасындағы әлеуметтік әріптестік қатынастарын ұйымдастыру тәсілдері мен мазмұнын жаңарту.
Құзыреттілігі: МДҰ және отбасының әлеуметтік әріптестігінің бағыттарын анықтайды. Мектепке дейінгі және отбасындағы әлеуметтік серіктестіктің нысандары мен әдістерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі туралы ұғымдарды меңгеру .
Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру сапасын қамтамасыз ету ресурсы ретінде отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестігі.Мектепке дейінгі ұйымның отбасымен өзара әрекеттесуінің негізгі міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбиеленушілердің ата-аналарымен әлеуметтік әріптестігінің нысандары мен әдістері. Қазіргі нормативтік-құқықтық базаға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестік қатынастарын ұйымдастыру және мазмұнын жаңарту.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйым мен отбасындағы әлеуметтік патрнерлік бағыттарды анықтайды. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасындағы әлеуметтік патрнерліктің формалары мен әдістерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-магистранттарды мектепке дейінгі ұйымды басқарудың ғылыми негіздерімен таныстыру
Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымды басқарудың инновациялық тәсілдері. Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті ұйымдастырудағы инновациялар, педагог-тәрбиешілердің кәсіби деңгейін арттыру, әлеуметтік әріптестік, шаруашылық қызметтің жаңа нысандары, білім беру қызметтерін тұтынушыға бағдарлану, балабақшаны басқару процесіне персоналды тарту. Педагогикалық менеджмент принциптері. Мектепке дейінгі ұйымның қазіргі басшысы: кәсіби құзыреттілік, көшбасшылық қасиеттер, балабақшаны басқарудың негізгі аспектілері. Балабақша персоналын басқару мәдениеті. Мектепке дейінгі ұйымды басқарудың заманауи технологиялары.
Құзыреттері: магистрант өзінің кәсіби қызметінде мектепке дейінгі ұйымды басқарудың инновациялық технологияларын қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру педагогінің кәсіби білімі мен біліктілігі, кәсіби шығармашылығы мен дағдылары, кәсіби құзыреттілігі мен қабілеттері туралы білім магистранттарын қалыптастыру.
Мазмұны: мектепке дейінгі тәрбиешінің кәсіби дамуының мақсаты мен мазмұны; кәсіби біліктілік пен білімнің даму деңгейі; оның шығармашылығы мен теориялық білімінің тәжірибемен байланысы; Педагогикалық шеберлік (педагогикалық сауаттылық, кәсіби дағдылар мен дағдылар, педагогикалық ойлау мен пайымдау және т. б.) және кәсіби қабілеттер (жауапкершілік, коммуникабельділік, жаңалықтарды жоғары қабылдау, проблемаларды шеше білу, жоғары білім, жаңа технологияларды меңгеру, командада жұмыс істей білу және т.б.) мұғалім ДО. Тәрбиешінің кәсіби құзыреттілігі (арнайы, әлеуметтік және т.б.).
Құзыреттілік: мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінде инновациялық технологияларды қолдану, командада жұмыс істей білу, креативтілік, коммуникабельділік, мектепке дейінгі ұйымның міндеттерін шешу, сыни тұрғыдан ойлау, білімді практикада қолдану және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі ұйым қызметінің сапасын кешенді сандық бағалау технологиясын теориялық негіздеу және әзірлеу;
Мазмұны: білім берудегі педагогикалық квалиметрия. Білім беру сапасының проблемасы білім беру қызметін бақылау және бағалау проблемасы ретінде. Білім беру мазмұнын игеруді педагогикалық бақылаудың ерекшеліктері және білім беру процесінің нәтижелерін бағалау. Оқу процесіне қатысушылардың жеке және субъективті қасиеттерінің квалиметриясы. Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау әдістемесі және педагогикалық аттестаттау. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясы.
Құзыреттілігі: мектепке дейінгі білім беру қызметтерінің сапасын бағалауды әзірлейді және жүзеге асырады, шешімдер қабылдайды және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауап береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі іс жүргізу негіздері бар магистранттарда қалыптастыру; білім беру ұйымдарының іс жүргізуінде пайдаланылатын құжаттардың негізгі түрлері туралы түсінік беру.
Мазмұны: білім беру ұйымдарын басқарудағы құжаттардың маңызы. Құжат ұғымы. Құжат функциялары. Құжаттарды жіктеу түрлері. Құжаттарды ресімдеуге қойылатын талаптар. Қызметтік құжаттардың тілі. Құжаттардың бланкілері. Құжаттардың түрлері.
Құзыреттері: нормативтік құжаттардың мазмұнын талдайды, құжаттардың түрлерін ажыратады, ақпараттық-анықтамалық құжаттарды рәсімдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік құзыреттілігін, педагогикалық зерттеулер жүргізуге дайындығын, ғылыми этика талаптарын қолдана білуін қалыптастыру.
Мазмұны: мұғалім шығармашылық қызметтің субъектісі ретінде. Педагогтың зерттеу қызметінің ерекшеліктері. Академиялық этика. Ғылыми этика. Зерттеуді жоспарлау мен жүзеге асырудағы этикалық принциптер. Қазіргі ғылымның этикалық мәселелері. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.
Құзыреттіліктер: мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік тұжырымдамаларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім беру сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың педагогикалық деонтологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын игеруі, кәсіби қызмет принциптері мен адамгершілік нормаларының жүйесі ретінде мұғалімнің кәсіби этикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: педагогикалық деонтологияға кіріспе. Кәсіби педагогикалық қызмет. Мұғалімнің мінез-құлқының этикалық нормалары. Педагогикалық мамандықтың моральдық аспектісі. Педагогтың адамгершілік қызметі. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі және мәдениеті. Педагогикалық шеберлік. Мұғалімнің имиджі мен беделі. Педагогикалық қызметтің коммуникативті табиғаты. Кәсіби-педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеудің мазмұны мен әдістері. Өзара әрекеттесу технологиялары, олардың сипаттамалары. Білім алушылардың азаматтық ұстанымын тәрбиелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары кәсіптік педагогикалық мекемелерде педагогикалық пәндерді оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білім мен идеялар жүйесімен қаруландыру, сондай-ақ кәсіптік білім мен оларды іске асыру дағдыларын игеруге бағдарлауды қалыптастыру.
Мазмұны: педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Педагогикалық пәндерді интеграциялау және саралау. Курстың құрылымы мен мазмұны. Педагогикалық пәндерді оқытудың ғылыми негіздері. Педагогикалық пәндердің негізгі мазмұны. Педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың формалары, әдістері мен құралдары. Кредиттік оқыту технологиясы бойынша педагогикалық пәндерді жоспарлау жүйесі. Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі және студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық практиканы ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.
Құзыреттіліктер: педагогикалық циклдің пәндерін анықтайды; олардың теориялық сипаттамасын жасайды; педагогикалық пәндерді оқытудың әдістері мен әдістерін қолданады; педагогикалық пәндердің мазмұнын құрылымдау принциптері негізінде пәндердің ПОӘК құрайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның тұрақты дамуы үшін ұлттық білім беру стратегиясы. Тұрақты даму үшін білім берудің негізгі міндеттері. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында білім беру. Сапалы білім беру. Денсаулық сақтауды жақсарту. Гендерлік теңдік. Кедейлікті жеңу. Қоршаған ортаны қорғау. Ауылды қайта құру.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстанның тұрақты дамуы үшін ұлттық білім беру стратегиясы. Тұрақты даму үшін білім берудің негізгі міндеттері. Тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында білім беру. Сапалы білім беру. Денсаулық сақтауды жақсарту. Гендерлік теңдік. Кедейлікті жеңу. Қоршаған ортаны қорғау. Ауылды қайта құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда эмоционалды интеллект теориясы мен қазіргі даму Тұжырымдамасы, оның құрылымы мен эмоцияларды басқару, эмоционалды интеллект және көшбасшылық туралы түсініктерді қалыптастыру. Эмоционалды интеллект. Эмоционалды интеллекттің теориялары мен қазіргі тұжырымдамалары. Эмоциялар, олардың адам өміріндегі рөлі. Эмоциялар мен интеллекттің байланысы. Эмоционалды интеллект құрылымы. Эмоцияны басқару. Эмоционалды интеллектті дамыту. Көшбасшылық және эмоционалды интеллект. Эмоциялар мен қақтығыстар.
Әлеуметтік интеллект. Әлеуметтік интеллектті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды дамуы. Эмоционалды және әлеуметтік интеллект диагностикасы. П.Экманның айтуы бойынша негізгі эмоциялар. Изардтың эмоцияларының дифференциалды шкаласы әдісі. Р. Плутчиктің эмоциялар теориясы. Дж.ГИЛФОРДТЫҢ "әлеуметтік интеллект". Н.Холлдың эмоционалды интеллект сынағы. Д.В. Люсиннің эмоционалды интеллект сынағы.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысының тәжірибесін алу.
Мазмұны: Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілігі: оқытуда алған білімдерін пайдалануға; оқу сабақтарын жобалауға, өткізуге және талдауға қабілетті.